مسعود کیماسی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/03/08

مسعود کیماسی

دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب و کار(مدیریت رسانه و ارتباطات کسب و کار)

رساله های دکتری

  1. توسعه چارچوب مدیریت ارتباط دولت با ملت با رویکرد بازاریابی سیاسی
    سروش سیاری 1404
  2. طراحی الگوهای همکاری بانکها و فین تک ها در ایران(مطالعه چند موردی)
    مریم حقیقی خواه 1403
  3. ارائه بدیل ها در مدل کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه در ایران با ورود نسل های جدید تکنولوژی شبکه ی همراه
    شاهین آرپناهی ایستادگی 1403
  4. استخراج ویژگی های در گیرکننده متن پیام های برند های آریشی و بهداشتی از رویکرد متن کاوی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    صنم متقی 1403
  5. ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان
    نازنین رحمانی 1403
  6. ارائه چارچوب هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا
    مرتضی حاجی حسینی 1401
  7. ارائه مدل بلوغ گشودگی مدل کسب وکار درصنعت بانکداری ایران
    فهیمه ملااحمدی 1401
  8. توسعه مدل ریسک منابع انسانی موسسات مالی(مطالعه موردی بانک ملت)
    محمدرضا خدادادیان 1401
  9. بررسی اثر اشتباهات برند بر رفتار مصرف کننده با استفاده از مطالعات آزمایشی
    نغمه شیبانی مقدم 1401
  10. طراحی مدلی برای سنجش کیفیت خدمات فین تک ها
    نسترن حق جوی جوانمرد 1401
  11. تبیین مدل حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب وکار مجازی (مورد مطالعه: صنعت بیمه کشور)
    پدرام ابدارزاده 1401
  12. ارائه مدل قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای
    مریم اوسطی 1401
  13. طراحی مدل پذیرش تغییر سازمانی در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
    سامان چهرازی 1401
  14. طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمان های خدماتی
    شهرام جمالی کاپک 1401
  15. تبیین چهارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال در بانک ملت
    علیرضا طجرلو 1401
  16. ارائه مدل سنجش آمادگی بانک های تجاری کشور در راستای استفاده از راه حل های مبتنی بر فناوری بلاک چین
    زهرا خلیلی 1401
  17. ارائه چارچوبی برای توسعه مسئولیت های اجتماعی بانک های تجاری کشور
    زهرا گودرزی 1400
  18. توسعه چارچوب شکل گیری اتحاد ترفیع
    مریم پرچمی سرقین 1400
  19. ارائه مدل کسب و کار بانک های تجاری با رویکرد بانکداری باز
    سیدحسین اورعی 1400
  20. نوع شناسی آرایه های ادبی در تبلیغات چاپی براساس نظریه نشانه شناسی و تحلیل اثرات آن بر ادراک مخاطبان
    وحیده اسدزاده 1400
  21. مدل ارزیابی و تحلیل کاربردپذیری وب سایت بانکداری اینترنتی
    آزاد شیبانی 1400
  22. ارائه مدل مشارکت مشتریان در پیش برد فروش
    اعظم کاوه 1399
  23. طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری
    احسان کریمی 1399
  24. توسعه مدل پاسخ مشتریان به استراتژیهای بازاریابی خیرخواهانه
    حسن خوبیاری شورباز 1398
  25. تدوین مدل سنجش ارزش ادراک شده مشتری و محرک ها و پیامدهای آن در بستر تجارت اجتماعی
    فائزه جاویدنیا 1398
  26. ارائه الگویی جهت تبیین ابعاد ارتباط با مشتریان ارزنده حقیقی در بانک سپه با استفاده از تئوری داده بنیاد و تحلیل کیفی تعاملی
    علی هاشم زهی 1398
  27. ارائه مدل مفهومی بازاریابی رابطه مدار در بانکداری شرکتی ایران، مورد مطالعه بانک قوامین
    ابوذر توسائی سلطانمرادی 1398
  28. طراحی الگوی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیک
    احمد قدس اللهی 1398
  29. طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تامین خدمات بانکی
    حمید عباسی 1398
  30. اثرات تبلیغات چاپی طراحی شده بر اساس استعاره های بصری بر روی مشتریان خدمات بانکی مطالعه ای با استفاده از روش های خودگزارش گری و بازاریابی عصب پایه
    علی عمویی اوجاکی 1398
  31. طراحی نوع شناسی آرایه های تصویری در تبلیغات چاپی و تحلیل اثرات آن بر ادراک و علاقه مخاطبان
    زهرا کاشانی زاده 1398
  32. طراحی الگوی نقشه تجربی کاربران همراه بانک با رویکرد سفر مشتری
    شهریار محسنین 1398
  33. ارائه مدل رفتار انتخابی مصرف کننده کالای لوکس در بازار لوازم آرایشی ایران
    ایمان یعقوبیان 1398
  34. ارائه الگویی برای تقویت برند ملی ایران در راستای ارتقای هویت رقابتی
    حامد بزرگ خو 1397
  35. تلفیق رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در ارزیابی اثربخشی تبلیغات
    سپیده نصیری 1397
  36. بررسی الگوی رفتار خرید مشتریان شرکتی و ارتباط آن با راهبردهای بانکداری شرکتی در بانک‌های خصوصی ایران
    محمد اراکی تبار 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تمایل مصرف کنندگان به نوستالژی و تاثیر بسته بندی نوستالژیک بر کیفیت درک شده و قصد خرید
    فائزه صفا 1403
  2. شناسایی عوامل تعیین کننده انتخاب های تعامل در سفر مشتری در کانال همه جانبه طرح متخصصین بانک ملت
    مجتبی کیانی 1402
  3. بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر نگرش نسبت به تبلیغات نقش واسطه ای کنجکاوی و توجه به تبلیغات و احساسات مشتری
    عرفان باوندپور 1402
  4. بررسی تاثیر اعتماد به نفس بر توجه دیداری و تمایل به خرید محصولات سازگار با محیط زیست: مطالعه ی آزمایشگاهی با ردیاب چشم بر روی برچسب های رد پای کربن
    فاطمه مصلح 1402
  5. سنجش اثرات میزان تعامل پذیری وب سایت بر تمایل به خرید مشتری در فضای آنلاین
    سیدمحمدحسین شهرستانی 1402
  6. بررسی تاثیر تعامل و تاثیر شباهت محتواهای دنبال کنندگان با محتواهای تبلیغاتی اینفلوئنسرها بر تعامل با برند در شبکه های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی
    سروش شمس الدین 1402
  7. بررسی اثرات مولفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین
    فاطمه میرزائی 1401
  8. بررسی احساسات مشتری با استفاده از تحلیل نظرات در سایت دیجی کالا (مورد مطالعه: محصولات خمیردندان)
    سروش شهریاری طالخونچه 1401
  9. بررسی عوامل اساسی ارزش مشتری در هتل‌ها با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین
    آصف حسین نژادسلیمی 1401
  10. ارزیابی ارتباط متقابل رنگ ها و مزه های اصلی
    مینا شاه سواری 1401
  11. بررسی تاثیر"سن "و "جنسیت"ادراک شده برند بر دلبستگی و وفاداری به برند - صنعت پوشاک ایران
    سینا محمدی فام 1401
  12. تاثیر رنگهای فضای داخلی فروشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی بر ادراک، احساسات و ترجیحات مشتریان
    یوسف علی پور 1401
  13. بررسی اثربخشی هیجانی تبلیغات با استفاده از FaceReader و خود گزارشگری
    پریسا سروش 1401
  14. بررسی برند سازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان به رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی)
    مهدی اخ الصنایع 1400
  15. پذیرش و موفقیت بازاریابی دیجیتال در کسب و کار های کوچک و متوسط
    مهسا زینالی 1400
  16. : تاثیر ارزش های تجملاتی درک شده و هوشیاری برند بر قصد خرید برند تجملی
    عماد پاکدامن 1400
  17. بررسی تاثیر بسته بندی دوستدار محیط زیست ( سبز ) محصول بر تمایل به خرید مشتریان
    محمدارسلان حسنی صدر 1400
  18. شناسایی واولویت بندی معیارهای ارزیابی آژانس های تبلیغاتی
    فاطمه انتظاری 1400
  19. بررسی عوامل موثر بر تمایل مردم به استفاده از روش های پرداخت مبتنی بر پول الکترونیکی (با تاکید بر رمز ارز بیت کوین)
    آرش قاسمیان 1400
  20. تاثیر عوامل وضعیتی و سطح درگیری ذهنی مشتریان بر روی وفاداری برند از طریق مزیت قیمت گذاری و تصویر برند.
    علی حسن بابائی 1400
  21. بررسی تاثیر طراحی برنامه و وفدارسازی بر رابطه بین انگیزه مشتری و ارزش ادراکی (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
    محبوبه احمدیه 1399
  22. بررسی تاثیر استراتژی پیام و المان های خلاقیت بکار رفته در تبلیغات محیطی صنعت بانکی-بیمه ای کشور و ارزیابی اثربخشی کمپین تبلیغاتی
    سیدعبدالعلی مرتضوی کمال آبادی 1399
  23. اثر حضور تاییدکنندگان برند در تبلیغات چاپی روی نگرش مشتریان: مطالعه‌ای حوزه در گردشگری
    ملیکا نصیر 1399
  24. بررسی تاثیر محتوای تبلیغاتی توضیحی و داستانی بر ارزیابی مشتری از محصول در بستر آنلاین : با اثر میانجی درگیری با پیام تبلیغاتی
    مرضیه السادات علائی 1399
  25. نگاشت شبکه تداعی های برند بانک پارسیان نزد مشتریان با استفاده از نقش مفهومی برند (bcm)
    سعید شریفی 1399
  26. بررسی تاثیر گیمیفیکیشن بر رفتار مشتری در فروشگاه آنلاین
    بهزاد بهزادی 1399
  27. نگاشت جایگاه برندهای بانکی از طریق متن کاوی محتوای تولید شده توسط کاربر
    سلیمان ثقفیان لاریجانی 1399
  28. عوامل موثر در مدیریت برند (مورد مطالعه شرکت های IT)
    مصطفی ابراهیمی مقدم 1399
  29. بررسی تاثیر انگیزه های اجتماعی بر درگیری مشتری با برند و رفاه ذهنی مصرف کنندگان ( مورد مطالعه برندهای لوکس)
    نسرین بیاتی کمیتکی 1399
  30. بررسی تاثیر حضور چهره مشهور بر اثربخشی تبلیغات تجاری
    پانیذ جزایری 1399
  31. بررسی تجربی عوامل موثر بر نوآوری مدل کسب و کار در شرکت های استارتاپ
    سیدمحمد موسوی 1399
  32. بررسی تاثیرگذاری تبلیغات آنلاین از طریق ردیابی چشم و خود اظهاری
    زهراسادات آقامیری عربی 1399
  33. رتبه بندی آژانس های تبلیغاتی با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره (mcda)
    حمیدرضا کرمی 1399
  34. بررسی کاربرد پذیری وبسایت باشگاه مشتریان بانک ملت از دیدگاه مشتریان
    ایمان میرزائی 1399
  35. بررسی تاثیر انگیزه خرید لذت جویانه بر قصد خرید آنی پوشاک در مراکز خرید
    سپیده زندکیانی 1399
  36. بررسی ویژگی ها و گرایش خرید مصرف کننده برای خریداران خارج از محل (Outshoppers) و خریداران داخل محل(Inshoppers)
    کسری خلیل بیگی خامنه 1399
  37. طراحی مدل اعتبار سنجی مشتریان حقوقی بانک تجاری
    سنا فراهانی 1399
  38. بررسی تاثیر استفاده از چهره های مشهور ورزشی در تبلیغات بر نگرش مصرف کنندگان
    دل آرام شیروانی فر 1399
  39. بررسی مقایسه ای محتوای تبلیغات چاپی صرفه جویی مصرف آب به زبان انگلیسی و فارسی.
    خجسته علی حسنی 1399
  40. تاثیر پیچیدگی وب سایت و پیچیدگی انجام کار بر رفتار کاربران
    علیرضا فراهانی 1399
  41. توجه بصری بهنگام گزینش نام تجاری ؛ بررسی تاثیر فشار زمانی و انگیزه
    فاطمه مصدق 1399
  42. بررسی تمایل به دنبال کردن و توصیه کردن یک حساب کاربری در اینستاگرام
    هدیه سحرخیز 1398
  43. بررسی یک مسابقه انبوه سپاری ایده آل از دیدگاه شرکت کنندگان آن
    سیدامیرحسین حسینی 1398
  44. تاثیر جامعه آنلاین طرفداران برند بر وفاداری به برند
    مریم جمشیدی 1398
  45. بررسی تاثیر فرکانس نمایش تبلیغات بنری آنلاین بر نگرش به برند : یک مطالعه آزمایشی
    یاسر اباسهلی 1398
  46. عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و پاسخ های مصرف کننده
    نیکی رنجبران 1398
  47. بررسی مدیریت تعامل مشتری در نمایشگاه تجاری (مورد مطالعه: نمایشگاه صنعت ساختمان تهران سال 97)
    سیدمحمد موسوی نظری 1398
  48. بررسی تاثیر سر در گمی مصرف کنندگان بر وفاداری،اعتماد و رضایت مشتری
    مینا ربیعی 1398
  49. تاثیر بخش بندی قیمتی بر اساس ویژگیهای مشتری، ویژگیهای محصول یا سبد محصول پویا بر روی انصاف قیمتی ادارک شده
    سیدپرهام شیخ الاسلامی 1398
  50. بررسی تاثیرات شخصیت برند روی رفتار مصرف‌کننده با تاکید ویژه بر روی سازه عشق به برند در میان زنان و مردان خریدار گوشی تلفن همراه
    تارا جواهری 1398
  51. بررسی تاثیر نام تجاری شناخته شده پوشاک و ترویج فروش بر تمایل به خرید مورد مطالعه پوشاک در فضای اینستاگرام
    گلنار فراهانی 1398
  52. تاثیر شبکه های اجتماعی و شبکه های کسب و کار بر شناسایی فرصت های بین المللی شدن
    علی حسینی فرزاد 1398
  53. بررسی پاسخ مصرف کنندگان به هدایای تشویقی
    بهاره ترک زبان 1398
  54. بررسی تاثیر استعاره ها و کنایه های کلامی در تبلیغات محصول با درگیری ذهنی پایین
    سپیده کاظمی خیری 1398
  55. مقایسه ی عملکرد شبکه ی عصبی مصنوعی با سایر الگوریتم های یادگیری ماشین در تشخیص احساسات بیننده ی محرک تصویری (ویدیو) با استفاده از الکتروانسفالوگرافی (Eeg)
    رسول غزنوی میاندهی 1398
  56. نقش توصیه های محصول آنلاین بر روی تصمیم گیری و وفاداری مشتریان در جوامع خرید اجتماعی (مطالعه موردی : فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
    مریم کوهی قولقاسم 1398
  57. بررسی همخوانی شخصیت برند و شخصیت سفیر برند در حالت خود آگاه و ناخودآگاه مطالعه موردی صنعت مواد غذایی
    ارمان درفش دوز 1398
  58. بررسی عوامل موثربر پذیرش بیتکوین با استفاده از مدل پذیرش نوآوری (tam)
    ارمان گودرزی 1398
  59. بررسی میزان توجه افراد به تبلیغات قرص های لاغری با استفاده از خوداظهاری (پرسشنامه) و مشاهده (ردیاب چشم)
    محدثه جوانفر 1398
  60. بررسی تاثیر فعالیت بازاریابی شبکه های اجتماعی برارزش ویژه برند و پاسخگویی مشتریان (مورد مطالعه تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی)
    بهزاد اسدابادی 1398
  61. بررسی اثر سخنگوی تبلیغاتی مشهور و هماهنگی پس زمینه در اثربخشی تبلیغات
    ویدا نجاتی 1398
  62. پیش بینی تقاضا برای کالاهای تند مصرف با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی ( مورد مطالعه : یک محصول لبنی از شرکت کاله)
    مسعود نشاسته ریز 1398
  63. بررسی الگوی رفتار مصرف کننده در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی
    زهره اکبری نالکیاشری 1398
  64. بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد بنگاه با در نظر داشتن نقش مشاوره کسب و کار و پویایی محیطی ادراک شده ( مورد مطالعه : شرکت های فعال در شهرک صنعتی کاوه)
    علی مهرکی 1398
  65. بررسی تاثیر سازه های تجارت اجتماعی بر روی تجربه مجازی و قصد خرید مشتریان
    زکیه دباغ 1398
  66. بررسی تاثیر عوامل دیداری بر ادراک زمان انتظار مطالعه ی آزمایشگاهی
    ایمان عطاری 1398
  67. بررسی اثر شدت رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مکان مطالعه مورد شهر شیراز
    محمدهادی فرصادی 1398
  68. شناسایی عوامل متمایزکننده حالت درگیرشدن مشتری دراپلیکیشن های درخواست اینترنتی تاکسی
    علی فرخی 1398
  69. بررسی تاثیر جو وب سایت بر احتمال معرفی به دوستان با متغیرهای میانجی وضعیت احساسی و نگرش به وب سایت
    کیوان کریمی پور 1398
  70. بررسی تاثیر طرح بسته بندی بر جلب توجه دیداری مشتریان با استفاده از تکنیک ردیابی چشم
    اشکان شهامت منش 1398
  71. تاثیر جوامع برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر نشانگر های جامعه هواداران برند ، ایجاد ارزش ،وفاداری و اعتماد به برند
    سیمین لطیفی 1398
  72. بررسی تاثیر تمرکز تنظیمی و جهت گیری در هدف گذاری بر رفتار مصرف کننده، یک مطالعه آزمایشی
    ناصر محمدی 1398
  73. بررسی تاثیر هزینه تبلیغات و ارزش برند بر عملکرد سهام در بورس اوراق بهادار تهران
    جواد قاسم پورسیس 1398
  74. بررسی تجربی عوامل تاثیرگذار بر ادراک مشتری از فعالیت های پیشبرد فروش مبتنی بر جایزه
    راحله عثمانی 1398
  75. مکانیسم های ارائه ی اطلاعات بر بازاریابی و متقاعد سازی آنلاین بر اساس حلقه ی طلایی سایمون سینک
    سینا جعفری 1398
  76. بررسی تاثیر کمیابی مقداری و زمانی در استراتژی تخفیف بر قصد خرید
    هانیه فتحی ملکشاه 1397
  77. بررسی اثر متن تبلیغی و نوع محصول بر نگرش برند دانشجویان نسبت به برند در تبلیغات
    بهناز اجدری 1397
  78. خوشه بندی اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت با استفاده از روش خوشه بندی توافقی
    محسن برزگر کشتلی 1397
  79. بررسی همخوانی شخصیت برند و شخصیت سفیر برند توسط آزمون زمان واکنش ضمنی (IRTs) مطالعه موردی صنعت مواد غذایی
    مژگان مرسلی 1397
  80. اثر درگیری مشتری با شبکه اجتماعی شرکت بر روی چسبندگی با اثر متغیر میانجی ارزش ایجاد شده مشتری
    سیددانیال نوده فراهانی 1397
  81. بررسی تاثیر سبک زندگی و انتخاب مبلمان راحتی
    ساراسادات ناصرممتحن 1397
  82. شناسایی ودسته بندی مشتریان هتل بااستفاده ازتحلیلRFM(مطالعه موردی هتل پارسیان آزادی)
    امیررضا مرشدرزم 1397
  83. ارزیابی تاثیر گیمیفیکیش بر تمایل به در گیری در بازی و نگرش نسبت به برند
    محمدحسن محمدیان 1397
  84. شناسایی واولویت بندی عوامل موثربرویروسی شدن پیامهای تبلیغاتی موسسات گردشگری استان البرزدرشبکه های اجتماعی(اینستاگرام وتلگرام)
    مریم احمدی 1397
  85. طراحی نقشه ی سفر مشتری سرویس اعتباردهی همراه اول با استفاده از مدل تمکین
    محمد اکبری 1397
  86. نقش شبکه های اجتماعی در رابطه بین برند - مشتری (مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام شبکه بانکی کشور)
    محمد رحمتی 1397
  87. بررسی عوامل موثر بر امکان صدور محصولات شوینده تولید شده در ایران
    علی افتخاری 1397
  88. بررسی اثرات ترفیعات قیمتی بر ارزش ویژه برند در صنعت لوله و پروفیل فولادی (مورد مطالعه: شرکت گروه صنعتی سپاهان)
    علی ضیائی اردستانی 1397
  89. اطلاعات مربوط به محصول و اطمینان مصرف کننده از انتخابش در پروموشن های فروش چند موردی
    حامد معافی جوزانی 1397
  90. : بررسی روش های ترفیع ارزش ادراک شده در بازار پوشاک ترفیع بر اساس کاهش قیمت یا ترفیع بر اساس افزایش کیفیت
    علی کیاکاظمی 1397
  91. شناسایی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده انگیزش کارکنان فروش و بازاریابی شرکت های وب
    مرضیه خطی 1397
  92. تبلیغات عملکردی یا احساسی : بررسی اثر بخشی تبلیغات بیلبوردی با استفاده از روش ردیابی چشمی
    ایمان گودرزی 1397
  93. تاثیرات درگیری با برند در شبکه های اجتماعی بر سهم از کیف پول
    زهره صفری مهتاج 1397
  94. تاثیر تبلیغات حاوی نشانه ها برنگرش مصرف کننده به تبلیغ و تمایل مصرف کننده به خرید
    امین فتاح زاده 1397
  95. بررسی رابطه بین تجربه برند و رفتار شهروندی مشتری باتوجه به نقش میانجی کیفیت ارتباطات برند (مورد مطالعه شعب بانک ملت شهر تهران)
    زهرا دانیالی 1397
  96. بررسی تاثیر ابزار های ارتباطات بازاریابی سیاسی در انتخابات جمهوری اسلامی افغانستان (مورد مطالعه :اتنخابات ریاست جمهوری سال 1393
    زمان ابراهیمی 1397
  97. شناسایی و اولویت بندی اقلام اطلاعاتی مورد نیاز برای تصمیم گیری استراتژیک د رصنعت بانکداری (مورد مطالعه بانک حکمت ایرانیان)
    سعید امیرعبدالهیان 1397
  98. بررسی ورتبه بندی معیار های خرید در بازارهای سازمانی (B2B) به روش AHP ( مورد مطالعه :خرید فیلترهای هوای ورودی توربین در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاههای برق کشور ایران)
    ارش حمیدی سیبنی 1397
  99. اندازه گیری ارزش برند، مورد کاوی برند شرکت پارس خودرو
    شاهین آرپناهی ایستادگی 1397
  100. اندازه گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب سایت
    حسام مرادشمس 1397
  101. بررسی مقایسه ای قابلیت های فروشگاه های اینترنتی آمازون (Amazon) وایی بی (eBay) بر مبنای مدل شبکه ارزش
    سمانه شیبانی وزیری 1397
  102. همخوانی خودانگاره مشتری با شخصیت برند و تاثیر آن در ایجاد دلبستگی عاطفی به برند (مورد مطالعه بانک پارسیان)
    میترا مقدم سلیمی 1397
  103. تحلیل بصری تبلیغات بر اساس مدل مک کوئری – مطالعه موردی شرکت پاکشو
    محمدامین اسکندریون 1397
  104. بررسی مشخصات بصری تبلیغات اثرگذار در شبکه های اجتماعی. مورد مطالعه اینستاگرام
    علی عسگری طرقی 1396
  105. شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
    سمانه شایسته 1396
  106. " بررسی اثر تبلیغات غیرمعمول بر تمایل به خرید محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از مدل RIP "
    سارا گرجینی 1396
  107. تعیین انواع ارزش های مورد انتظار کاربران همراه بانک
    محمود غفاری نیا 1396
  108. بررسی تجربه مشتریان بر مبنای ارزش ادراکی در خرده فروشی ها
    محمودرضا چمنی 1396
  109. شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
    سمانه شایسته 1396
  110. تاثیر مدیریت فروم بر احساسات و نیاز مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
    سیدفراز افتخار 1396
  111. شناسایی و اولویت بندی معیارهای خرید آنلاین در حوزه مد وپوشاک
    حامد کبودوند 1396
  112. بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند
    صبا سعیدی 1396
  113. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت (CSF) پیاده سازی بانک بیمه در ایران
    علی گلرخ فتیره 1396
  114. بررسی تاثیر مادی گرایی بر شیفتگی خرید
    محسن بیگی کیوج 1396
  115. بررسی تطبیقی دیدگاه های مدیران و مشتریان در خصوص عوامل آمیخته بازاریابی مطالعه موردی : واحد فست فود شعبه تهران شرکت بان چاو پخش انحصاری محصولات کاله
    پیام صیرفی 1396
  116. تعیین قابلیت های سازمانی شرکت زمزم در اتخاذ آمیخته ی بازاریابی با نگاه به ویژگی های مراحل سیکل عمر محصول
    محمدهادی رنجبر 1396
  117. بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور
    سجاد یزدانی احمدآبادی 1396
  118. بررسی مقایسه ای هوش سازمانی در واحدهای صف و ستاد (مطالعه موردی : بانک سپه شهر تهران)
    سهیلا عباسی 1396
  119. شناسایی مشاغل کلیدی و تهیه پروفایل شایستگی آن مشاغل در ستاد شرکت مادر تخصصی(هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)
    سویل رضازاده سنگی 1396
  120. رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران استانی بانک ملت با عملکرد سازمانی شان
    نگین باقری 1396
  121. بررسی تاثیر موانع تغییر برقصد خرید مجدد مشتریان بانک ملت
    امید مقیمیان بروجنی 1396
  122. بررسی ارتباط بین ویژگی های شخصیتی مصرف کننده با شخصیت برند و وفاداری به برندمطالعه موردی : بازار تلفن همراه
    کامران آسیابان 1396
  123. تاثیر ورود شرکای تجاری در طرح امتیازی باشگاه مشتریان بر و فاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی : باشگاه مشتریان بانک ملت )
    بهنام مختاری 1396
  124. بررسی مقایسه ای رفتار تخریب برند در کارکنان شعب بانک ملت و بانک پاسارگاد
    الناز رجب پور 1396
  125. ارائه مدلی جهت ارزیابی کیفیت بازاریابی محلی در شعب بانک ملت
    نرگس صارمی 1396
  126. شناسایی و اولویت بندی سنجه های کلیدی عملکرد در بانکداری شرکتی با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای مطالعه موردی بانک ملت
    گلناز سرور 1396
  127. بخش بندی مخاطبان موسسه خیریه مهرآفرین(افراد خیر) بر اساس رفتار، انگیزه ها و ویژگی های جمعیت شناختی خیرین
    فائزه مجدمی 1396
  128. بررسی نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات شرکت بیمه ما و تاثیرآن در تمایل خرید آنها
    نیلوفر کاظمیان 1396
  129. بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری به برند (مورد مطالعه :بانک ملت )
    یاسر ذاکری 1396
  130. بررسی امکان استفاده از الگوی مشارکت بخش دولتی و غیردولتی در توسعه خدمات بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران
    علی جراحی 1396
  131. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت توسعه محصول جدید در صنایع آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه شرکت آریان کیمیا تک)
    احمد آقاجانی 1396
  132. بررسی انتظارات مشتریان بانکداری شرکتی در بانک ملت
    منیژه شیوایی کجوری 1396
  133. بررسی عوامل موثر بر رضایت خرده فروش مواد غذایی از تامین کنندگان باتوجه به موقعیت رقابتی خرده فروشان
    علی کلانتری 1396
  134. جایگاه یابی مجدد برند سون شرکت کاله در تهران
    اشکان فرامرزی 1396
  135. بررسی رابطه بین بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی (مطالعه موردی :منطقه 5شهر تهران)
    داریوش طهماسبی آقبلاغی 1396
  136. ارائه ی چارچوبی برای تعیین استراتژی های تبلیغات تلویزیونی درصنعت بانکداری(مطالعه موردی بانک ملت)
    صلاح احمدی 1396
  137. طراحی مدل CRM برای اجرا در بانک ملت
    محمدمهدی معینی قراگوزلو 1396
  138. بررسی تاثیر ابزارهای ارتباطات بازاریابی بر موفقیت بازاریابی سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری (پیمایشی در رابطه با دانشجویان دانشگاه تهران
    سروش سیّاری 1396
  139. بررسی عوامل موثر بر رفتارخرید جلوآمپر خودروهای سواری پرتیراژ ساخت داخل کشور
    محمدحسین اختراع 1396
  140. ارزیابی و رتبه بندی واحدهای ستادی مدیریت شعب بانک ملت برای 5 منطقه تهران
    الناز برجی خانقشلاقی 1396
  141. شناسایی عوامل موثر بر افزایش منابع قرض الحسنه پس انداز از دیدگاه مشتریان
    سهیل نصیری دیانتی 1396
  142. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثر بخشی بازاریابی در صنایع غذایی
    سیما موسوی 1396
  143. بررسی نقش تصویرمقصددررابطه بین محدودیتهای ادراک شده سفروقصدبازدید(موردمطالعه:گردشگران خارجی هتلهای 4و5ستاره شهرتهران
    بایسته فرّهی 1396
  144. بررسی تاثیر هوش هیجانی بر روی کیفیت خدمات ادراک شده و رضایت مراجعین شرکت گاز شهر تهران
    هانیه یزدی 1396
  145. بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مشتریان در فروشگاه های اینترنتی
    فریبا سنایی 1396
  146. بخش بندی مشتریان براساس واکنش آنها به بازاریابی شبکه های اجتماعی اینستاگرام
    راشین قهرمان 1396
  147. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند در بانک های کشور
    یاسین نشاطی فرشمی 1396
  148. بررسی تاثیر ادراک از بازاریابی داخلی بر عملکرد (مورد مطالعه: بیمارستان های آیت الله موسوی و ولیعصر (عج) در زنجان)
    امیرحسین عباسی 1396
  149. بررسی رابطه میان مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید به صورت الکترونیکی
    نوین هاشمی 1396
  150. بررسی ارتباط بین استفاده از ابزارهای نوین بانکی و حفظ یا افزایش سپرده های کوتاه مدت (مطالعه موردی :بانک تجارت استان تهران )
    لیلا صفدری 1396
  151. بررسی رابطه فضای ارایه خدمت ادراکات مشتریان از تصویر و تمایلات رفتاری (مورد مطالعه: هتل اسکان الوند)
    زهرا جبلی نایینی 1396
  152. بررسی تاثیر برند کارفرمایی بر نگرش کارکنان در خصوص برندینگ خدمات بانک ایران زمین
    ملیکا مهدی 1396
  153. بررسی تاثیر پیچیدگی و غنای بصری بر اثربخشی تبلیغات
    مریم قلی زاده بوسجین 1396
  154. بررسی رابطه بین ابعاد ارزش ویژه برند و نیات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران)
    سحر تقی زاده 1396
  155. طراحی مدل سنجش رضایت شبکه توزیع و فروش ( DSI )از شرکت مادر در صنعت خودرو: مورد مطالعه شبکه توزیع ایران خودرو
    میر مهدی میرآقایی فعال 1396
  156. بررسی و شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی نظام پیشنهادها در گروه صنعتی برنز
    مائده صفری محمدی 1396
  157. ارزیابی کیفیت خدمات وسایط حمل و نقل عمومی (اتوبوس) از دیدگاه شهروندان تهرانی
    ندا گلشن 1396
  158. اولویت بندی مشتریان حساب جاری ارزی بانک توسعه صادرات ایران از طریق محاسبه ارزش عمر مشتریان
    محمد مرادی 1396
  159. بررسی شاخص های رتبه بندی کسب و کار پذیرندگی ( مطالعه موردی: شرکت مخابرات الکترونیک پارسیان
    حمید درزی 1396
  160. بررسی تاثیر کودکان در تصمیم گیری خرید خانواده از دیدگاه والدین (موردکاوی شهروندان تهرانی)
    سیده فاطمه سیدجوادین 1396
  161. تحلیل ارتباط بین استفاده از شخصیت های معروف و اثربخشی تبلیغات (مطالعه موردی: اثربخشی تبلیغات برند GUM با استفاده از شخصیت محبوب محمدرضا گلزار
    ندا ریاحی نوری 1396
  162. بررسی تاثیر شاخصهای تشکیل دهنده بانکداری الکترونیک بر مدیریت ارتباط با مشتریان بانک اقتصاد نوین
    زهرا امامی آرندی 1396
  163. بررسی تاثیر سایتهای نظرات مردمی بر اعتماد و تمایل خرید مشتریان به برندناآشنا
    کسری بازرگانی 1396
  164. تحلیل محتوای مقایسه ای تبلیغات چاپی در مجله موفقیت در سال 1385و 1393
    سید ایمان زاهدی 1396
  165. بررسی ترجیحات مشتریان نسبت به پاداش های قابل ارائه در باشگاه مشتریان بانکی با استفاده از تحلیل توامان
    مهدی عامری 1396
  166. بررسی تصویر ذهنی مخاطبین از برند بانک حکمت ایرانیان
    حمیدرضا تایبی 1396
  167. بررسی تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر گیفیت رابطه مشتریان با بانک قرض الحسنه مهر ایران
    ایمان حاذق پور 1396
  168. شناسایی و رتبه بندی نیازهای مشتریان با استفاده از مدل کائو (مطالعه موردی :بانک تجارت)
    احسان هژبری 1396
  169. بررسی رابطه بین برند کارفرما و حفظ کارکنان در بانک ملی ایران (مورد مطالعه: شعب شهر تهران)
    مژده خوشنویس 1396
  170. بررسی عوامل حیاتی موفقیت (csfs) بانکهای تجاری در بانکداری خردمقایسه تطبیقی بین بانکهای بزرگ و کوچک در ایران
    حسن بسلانپور 1396
  171. بررسی واکنش جوانان و نوجوانان به جاذبه های ترسی به کار رفته شده در پیام های تبلیغاتی ضد مصرف دخانیات :استفاده از تجزیه و تحلیل تمایز
    محمد مرادی حصوری 1396
  172. شناسایی و بررسی اهمیت عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی موسسات ارائه دهنده خدمات فریحی - ورزشی ( درشمال تهران ) از دیدگاه مشتریان
    ملیکا توسل باقری 1396
  173. بررسی استراتژی های استقرار و پیاده سازی منشور اخلاقی در بانک ملی ایران
    هانیه سادات جبلی 1396
  174. بررسی عوامل موثربر ترجیجات مشتریان در خرید محصولات ارگانیک کشاورزی
    شروین تاجدینی 1396
  175. بررسی میزان آمادگی بانک های کشور در راستای توسعه بانکداری اختصاصی (مورد کاوی بانک ملت )
    کیومرث سمعی 1396
  176. بررسی نقش تبلیغات مسئولیت اجتماعی سازمان بر باور پذیری و قصد خرید مصرف کنندگان
    میترا امیری 1396
  177. بررسی ادراکات مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهر تهران از استعاره های بصری به کار رفته در تبلیغات
    لیدا حاجی بابا 1396
  178. بررسی عوامل مرتبط و تمایل به استفاده از محصولات غذایی فراسودمند
    علی مویدپور 1396
  179. بررسی و شناسایی موانع ارتقاء زنان به پست های مدیریتی در بیمارستانهای دولتی شهر تهران
    نازافرین حکیمی نیا 1396
  180. "بررسی وضعیت همراستایی منابع انسانی با استراتژی ها از دیدگاه کارکنان (مورد مطالعه : مرکز تحقیقات سیاست های علمی کشور)"
    فایزه شفیعی 1396
  181. بررسی کارآمدی بازی های تبلیغاتی درجذب بازدیدکنندگان (مطالعه موردی:وب سایت شکم سلام)
    مبین مظلومی جورکویه 1396
  182. بررسی نگرش های افراد نسبت به تبلیغات غیر معمول و اثر آن بر تمایل به خرید کفش
    حمید سوری 1396
  183. بررسی تاثیر کیفیت خدمات تور و رضایت گردشگر بر وفاداری گردشگر
    مهرداد ابراهیمیان دهکردی 1396
  184. بررسی کیفیت خدمات ارزی بانکهای ایرانی در دوران تحریم (مورد مطالعه: مشتریان خدمات ارزی شهراصفهان)
    محمدرضا حسینی 1396
  185. بررسی تاثیر استفاده از فرد مشهور یا متخصص بر اثر بخشی تبلیغ، برای برند جی.یو.ام
    سیدعلی ابطحی نجف ابادی 1396
  186. شناسایی و اولویت بندی سنجه های کارت امتیازی متوازن در شرکت داده پردازی رسپینا
    هانیه کوچک زاده 1396
  187. بررسی رابطه بین استراتژی های بازاریابی، تجربه مشتری و ارزش ادراک شده (مورد مطالعه:فروشگاه های زنجیره ای شهر تهران
    پانیذ گرجی 1396
  188. بررسی مشکلات مسیر ارتقا شغلی کارکنان ستادی و عوامل موثر بر آن (مورد پیمایش بانک تجارت)
    حامد جبارزاده 1396
  189. بررسی تاثیر بازارگرایی بر توسعه محصولات جدید صنعتی با توجه به نقش واسطه مدیریت برند ، قابلیتهای آمیخته بازاریابی و مدیریت روابط با مشتریان ( مورد مطالعه : صنایع غذایی در شهر تهران)
    آذین جعفرزائی 1396
  190. بررسی تاثیر نظرات آنلاین کاربران بر نگرش مصرف کنندگان و تمایل به خرید آنها از فروشگاه های اینترنتی
    پرنیان جمشیدی 1396
  191. شناسایی عوامل تاثیر گذار بر محدوده قیمت قابل مذاکره در معاملات حق امتیاز دارای های فکری
    حسین زادبر 1396
  192. اثر آشنا بودن و منفعت لوگو بر کیفیت روابط مصرف کنندگان
    شهلا زمانی فر 1396
  193. بررسی اثر بکارگیری هوش تجاری در سنجش عملکرد و تاثیر آن بر مزیت رقابتی
    فریناز دست پیش 1396
  194. بررسی تاثیر استفاده از برندهای انسانی بر روی کیفیت تصمیم مشتری در محیط خرید آنلاین، با استفاده از به کارگیری تکنیک ردیابی چشم
    سارا ساریجالو 1396
  195. بررسی تاثیر ریسکهای درک شده بر قصد خرید آنلاین در کالاهای دیجتالی(گوشی موبایل) و کارهای غیر دیجتالی(ادکلن)
    ارمان غفوری 1396
  196. شناسایی ارزش های محوری برند بانک ملت مبتنی بر رویکرد برندسازی داخلی
    علی فرهی فریمانی 1396
  197. بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی )مطالعه موردی:صادرات خرما)
    وحید امیدیان 1396
  198. بررسی میزان و نحوه تاثیر گذاری بازاریابی دهان به دهان در شبکه های اجتماعی بر قیمت سهام و ارزش شرکتها در صنایع خودرو سازی ،مد و لباس ،نوشیدنی های غیر الکلی و تکنولوژی
    محمدعلی سیمجور 1396
  199. شناسایی و اولویت بندی عوامل ارزیابی و انتخاب بازارهای هدف صادراتی شرکت های ایرانی
    رجا طالبی تماجانی 1396
  200. بررسی تاثیرات بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای لوکس بر ارزش درک شده و رفتار مصرف کنندگان ( مطالعه موردی چرم مشهد )
    مهدی جوادی نژاد 1396
  201. بازار یابی موبایلی در کشور افغانستان استان هرات
    بشیر احمد ناصری 1396
  202. ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات شرکتهای توزیع کننده رایانه های قابل حمل در راستای توسعه استراتژی مشتری مداری
    مریم السادات کرمانی 1396
  203. بررسی کیفیت خدمات بانک تجارت بر طبق مدل کارتر مطالعه موردی شهر تهران
    علی حسین ابادی 1396
  204. شناخت معیارهای بانکها در مورد مسوولیت اجتماعی بنگاه (corporate social responsibility) و مقایسه آنها با معیارهای استاندارد 26000lso
    ندا رضوانی گیل کلایی 1396
  205. ارزیابی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک صادرات ایران در جذب مشتریان طرح سپرده سرمایه گذاری گنجینه سپهر در شهر تهران
    رضا ابراهیم اژدری 1396
  206. بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی (e - loyalty) مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شهر تهران)
    زهرا غفاری 1396
  207. بررسی عوامل کلیدی موفقیت در طراحی و اجرای اشتغال از راه دور کارکنان
    لیلا عظیمیان 1396
  208. بررسی دیدگاه های مشتریان در مورد دلایل عدم استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی :مشتریان بانک سپه در شهر تهران )
    نرگس ابوالحسنی خواجه 1396
  209. بررسی عوامل موثر برخرید عمده فروشان محصولات شرکت شهد کوهرنگ
    محمد هادی بطحائی 1396
  210. اولویت بندی آمیخته ترفیع برای شرکتهای ایرانی سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی با استفاده از تکنیکAHP( فرایند تحلیل سلسله مراتبی)
    علی هادیان 1396
  211. ارزیابی کیفیت خدمات اینترنتی بانک ملت با استفاده از مدل WEBQUAL
    ندا شهامت 1396
  212. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه گرا بر میزان وفاداری مشتری در قلمرو بازاریابی B2B (مورد مطالعه : شرکت بیمه پاسارگاد)
    پریسا قان بیلی 1396
  213. بررسی عوامل موثر بر مرجوعی کالادربازارهای اینترنتی(مطالعه موردی:سایتهای فروش لوازم الکترونیک)
    کبری عزیزی راد 1396
  214. بررسی ارتباط دلبستگی هیجانی برند و وفاداری مشتریان
    علی رحمانی 1396
  215. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی
    محمد رفیعیان فر 1396
  216. رتبه بندی وب سایت های خطوط هوایی کشور بر مبنای بازاریابی مبتنی بر وب ب استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه
    مریم رحمن پور 1396
  217. بررسی توانمندی ها و ضعف های بانک ملی ایران در صورت پیوستن کشور به سازمان تجارت جهانی از دیدگاه مدیران با استفاده از مدل 7 اس مک کینزی
    یونس نصراللهی 1396
  218. بخش بندی بازاربانکداری خرد بر مبنای مزایای موردانتظارمشتریان : مطالعه ای دربانک ملت
    حمزه محمدی 1396
  219. بررسی ابعاد استراتژیک طراحی و استقرار شبکه ملی سازمان های فرهنگی کشور
    داود خزایی 1396
  220. بررسی معیار های تصمیم گیری و منابع اطلاعاتی در رفتار خرید سرمایه گذاران صندوقهای سرمایه گذاری مشترک
    سروناز رحیم نژاد 1396
  221. بخش بندی بازار مشتریان بانکداری خرد بر اساس ویژگی های روان شناختی
    هاجر حکیمی 1396
  222. شناسایی و اولویت بندی عوامل باز دارنده اثرگذار برپیاده سازی برنامه های استراتژی بازاریابی در شرکت ایران خودرو
    ابوالفضل صادقیان 1396
  223. بررسی مقایسه ای میزان انطباق هویت برند (تعیین شده توسط سازمان) و تصویر برند (ادراک شده توسط مشتریان ) در صنعت بیمه
    مسعود ستوده 1396
  224. بررسی تطبیقی کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی دولتی و خصوصی شهر تهران
    سیدنیما مرسلی 1396
  225. اثر ابعاد رضایت قیمت روی وفاداری (مطالعه موردی: صنعت لبنیات ایران)
    ماندانا سینا 1396
  226. طراحی الگویی برای سنجش کیفیت خدمات اینترنتی بانکها(مطالعه موردی بانک ملت)
    مینا فرداد 1396
  227. مطالعه اثر باشگاه مشتریان بانک ملت بر وفاداری و رفتار خرید مشتریان
    فاطمه تابعی 1396
  228. ییش بینی میزان فروش محصول جدید نان صنعتی نیمه پخت با استفاده از آزمون مفهوم (CONCet Testing)
    سعید عزیزی علویجه 1396
  229. اولویت بندی روش های جبران خدمات دربانکداری اختصاصی بااستفاده ازروشAHP
    معصومه کاشانکی 1396
  230. شناسایی عوامل موثر بر ترجیح برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
    زهرا کاشانی زاده 1396
  231. بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات بیمه ای، ارزش ادراک شده و کیفیت ارتباط بر وفاداری بیمه گذاران
    احسان نادری زاده 1396
  232. بررسی بازاریابی درونی بانک ملت و رابطه آن با کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان در شعب بانک ملت در استان مازندران
    سیدایمان مفیدیان 1396
  233. بررسی آمادگی جهت توسعه بانکداری همراه در ایران
    سعید عطائی گرمی 1396
  234. بررسی سطح بلوغ مدیریت دانش مشتریو تطبیق آن با عملکرد بازاریابی : مطالعه ای در بانکهای ایران
    علی عموئی اوجاکی 1396
  235. بخش بندی مشتریان بانک ملت بر مبنای نوع نگرش نسبت به جاذبه های تبلیغاتی
    امیر جمشیدپور 1396
  236. توسعه مفهوم و ارائه چارچوبی برای معرفی سیستمهای توصیه دهنده در راستای طراحی مفهومی سیستم بازاریابی
    حمیدرضا فرهادی شریف آباد 1396
  237. بررسی خدمات بانکداری اختصاصی از دیدگاه مشتریان هدف بانک ملت
    محمدرضا صفوی سهی 1396
  238. بررسی و شناسایی موانع توسعه و ترویج بیمه های عمر و زندگی از نگاه شهروندان تهرانی
    وحید متقی اناقزی 1396
  239. بررسی تصویر ذهنی گردشگران داخلی از شهر اصفهان
    نیلوفر طلای مینایی 1396
  240. اولویت بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد کارکنان بانکداری اختصاصی
    هیلا هوشنگی 1396
  241. بررسی ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات ، رضایت مشتری و نیت رفتاری در صنعت بیمه کشور
    وحید یکه زارع 1396
  242. الویت بندی الگوهای رتبه بندی بانک ها بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
    صادق قادری کنگاوری 1396
  243. بررسی مقایسه ای موضع ادراکی و فنی اپراتورهای مبین نت و ایرانسل در خدمات اینترنتی وایمکس
    پدرام حسنی 1396