مسعود کیماسی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/03/08

مسعود کیماسی

دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب و کار(مدیریت رسانه و ارتباطات کسب و کار)

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

  1. "Organizational E-Readiness Web: A Model for Evaluating E-Readiness of Iranian Commercial Banks in Order to Develop E-Banking"
    Masoud Keymasi, Hasti Chitsazan
    International Letters of Social and Humanistic Sciences, Vol. 64, No 1, pp.133-142, 2015
  2. "• Modeling Volatility of Gold Futures Market in Iran by Switching GARCH Models"
    Hasti Chitsazan, Masoud Keymasi
    International Journal of Economy, Management and Social Sciences, Vol. 3, No 11, pp.703-707, 2014
  3. "evaluation of impact of employees empowerment dimensions on organizational commitment"
    Hashem Aghazadeh, Masoud Keymasi, Abbas Alaei
    Journal of Basic and Applied Scientific researchh, Vol. 3, No 5, pp.367-372, 2013
  4. "Performance monitoring and showing the weakness of periodic assessment of data envelopment analysis"
    Ali Divandri, غلامرضا جهانشاهلو, Farha Hoss, Masoud Keymasi, Mohsen Vaaz-ghasemi
    modelling in operations management, Vol. 3, No 1, pp.23-87, 2013
  5. "The study of internal readiness for CRM in Mellat Bank of Iran"
    آزاده پژمان, Masoud Keymasi, مهدی شیرمحمدی
    Australian Journal of Basic and Applied Sciences, Vol. 2, No 11, pp.11289-11295, 2012
  6. "the study of internal readiness for crm in mellat bank of iran"
    آزاده پژمان, Masoud Keymasi, مهدی شیرمحمدی
    Journal of Basic and Applied Scientific researchh, Vol. 2, No 11, pp.11289-11295, 2012
  7. "Measuring service quality in Universities in Iran: UNQUAL versus UNPERF"
    Seyed Reza Seyed Javadin, Masoud Keymasi, Hamid Reza Yazdani , Seyed Hamed Vares
    Iranian Accounting and Auditing Review, Vol. 14, No 48, pp.9-28, 2007
  8. "مدل بلوغ مدل‌های ‌کسب‌و‌کار باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران)"
    فهیمه ملااحمدی، محمدعلی شاه حسینی، نیما گروسی مختارزاده، مسعود کیماسی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 16، شماره 4، صفحات:1110-1137، 1403
  9. "واکنش مصرف کنندگان به اشتباه های برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند"
    نغمه شیبانی مقدم، مسعود کیماسی، روزا هندیجانی، محمد صالح ترکستانی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 16، شماره 3، صفحات:618-640، 1403
  10. "ارائه بدیل ها در مدل کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه در ایران با ورود نسل های جدید تکنولوژی شبکه ی همراه"
    شاهین آرپناهی ایستادگی، مسعود کیماسی، احسان چیت ساز، محمدرحیم اسفیدانی
    تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک، نسخهشماره 2، صفحات:222-206، 1403
  11. "موانع و محرک های اجرای مسئولیت اجتماعی در بانک های تجاری کشور"
    زهرا گودرزی، مسعود کیماسی، محمدرحیم اسفیدانی
    برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی، نسخه 15، شماره 58، صفحات:373-419، 1403
  12. "تاثیر مکان برچسب بر توجه دیداری مصرف کنندگان در بسته بندی محصولات سازگار با محیط زیست"
    روزا هندیجانی، فاطمه مصلح، مسعود کیماسی
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 13، شماره 4، صفحات:97-114، 1402
  13. "ارائه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا"
    مرتضی حاجی حسینی، محمدعلی شاه حسینی، محسن نظری، مسعود کیماسی
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 14، شماره 56، صفحات:233-255، 1402
  14. "شناسایی و طبقه بندی ویژگی های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف کننده: رویکرد فراترکیب"
    علی دیواندری، مسعود کیماسی، صنم متقی خامنه
    مدیریت بازرگانی، نسخه 15، شماره 1402
  15. "ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان با رویکرد فراترکیب"
    سیدرضا سیدجوادین، محمدرحیم اسفیدانی، مسعود کیماسی، نازنین رحمانی
    فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، نسخهشماره 1402
  16. "مطالعات نظام مند مدلهای کسب و کار باز"
    محمدعلی شاه حسینی، فهیمه ملااحمدی، نیما گروسی مختارزاده، مسعود کیماسی
    نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، نسخه 15، شماره 30، 1401
  17. "ارایه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا"
    مرتضی حاجی حسینی، محمدعلی شاه حسینی، محسن نظری، مسعود کیماسی
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخهشماره 1401
  18. "بررسی تاثیر برندسازی شخصی سیاست مداران بر قصد شهروندان تهرانی به رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی"
    مهدی آخ الصنایع، سیدحامد وارث، مسعود کیماسی
    اندیشه مدیریت راهبردی، نسخه 15، شماره 1401
  19. "تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی)"
    مهدی آخ الصنایع، سیدحامد وارث، مسعود کیماسی
    اندیشه مدیریت راهبردی، نسخه 16، شماره 33، 1401
  20. "شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام مند ادبیات"
    مریم پرچمی سرقین، محمدرحیم اسفیدانی، محمدهادی صادق، مسعود کیماسی، شهریار عزیزی
    فصلنامه مدیریت برند، نسخهشماره 2، صفحات:115-138، 1401
  21. "توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین تک ها با استفاده از رویکرد مرور نظام مند"
    نسترن حق جوی جوانمرد، مسعود کیماسی، محمدعلی شاه حسینی
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 12، شماره 45، صفحات:189-216، 1401
  22. "شناسایی عوامل موثر بر همکاری بانک ها و فین تک ها با استفاده از مرور نظام مند ادبیات علمی"
    محمدعلی شاه حسینی، مسعود کیماسی، مهدی شامی زنجانی، مریم حقیقی خواه
    مدیریت بازرگانی، نسخه 14، شماره 2، صفحات:199-227، 1401
  23. "بررسی چشم انداز سیاستگذاری بازاریابی سیاسی در ایران"
    مسعود کیماسی، ابراهیم متقی، سروش سیاری، حسن وکیل زاده
    فصلنامه سیاستگذاری عمومی، نسخهشماره 12، 1401
  24. "طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمانهای خدماتی از منظر فعالیتهای مدیریت منابع انسانی برندمحور (مطالعۀ موردی بانک ملت)"
    شهرام جمالی، علی حمیدی زاده، مسعود کیماسی، حمیدرضا یزدانی
    چشم‌انداز مدیریت دولتی، نسخه 13، شماره 1، صفحات:137-159، 1401
  25. "مدلسازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب وکار مجازی در صنعت بیمه"
    پدرام آبدارزاده، طاهر روشندل اربطانی، مسعود کیماسی، سید وحید عقیلی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 13، شماره 1400
  26. "طراحی چارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال (نمونه پژوهی: بانک ملت)"
    علیرضا طجرلو، منوچهر انصاری، علی دیواندری، مسعود کیماسی
    مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، نسخه 13، شماره 4، صفحات:559-579، 1400
  27. "ارائه چارچوبی متضمن شاخصهای مرتبط برای ارزیابی آمادگی بانک های تجاری جهت استفاده از فناوری بلاک چین با روش فراترکیب"
    زهرا خلیلی، مسعود کیماسی، جواد عباسی، محمدعلی شاه حسینی
    فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، نسخه 13، شماره 49، صفحات:183-194، 1400
  28. "طراحی مدل جامع کاربردپذیری وب سایت بانکداری اینترنتی"
    آزاد شیبانی، مسعود کیماسی، روزا هندیجانی، محمدصالح ترکستانی
    مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، نسخهشماره 36، صفحات:113-156، 1400
  29. "ماهیت شناسی بازاریابی رابطه ای سیاسی: مرور نظام مند"
    سروش سیاری، مسعود کیماسی، ابراهیم متقی
    اندیشه مدیریت راهبردی، نسخه 15، شماره 29، 1400
  30. "جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل کنندگی جنسیت"
    مسعود کیماسی، عطاءاله هرندی، منیژه روستایی
    فصلنامه مدیریت برند، نسخهشماره 1400
  31. "اراﺋﻪ اﻟﮕﻮی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﻳﺴﻚ ﻣﻨﺎبع اﻧﺴﺎﻧﻲ در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﻜﺪاری ﺑﺮ اﺳﺎس ﺗﺤﻠﻴﻞ داده ﺑﻨﻴﺎد (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ :ﺑﺎنک های ملت تهران)"
    محمدعلی شاه حسینی، مسعود کیماسی، بی بی مرجان فیاضی، محمدرضا خدادادیان
    فصلنامه مدیریت دولتی، نسخه 12، شماره 1399
  32. "ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب پایه"
    غلامرضا جندقی، مسعود کیماسی، علی عموئی اوجاکی، میثم شفیعی رودپشتی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 12، شماره 3، صفحات:679-701، 1399
  33. "تجزیه و تحلیل کاربردپذیری وب سایت های بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری"
    مسعود کیماسی، احسان عابدی ، بنفشه سید کباری، روزا هندیجانی
    نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، نسخه 12، شماره 23، صفحات:391-416، 1399
  34. "طراحی نقشه سفر برنامه ربزی شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل(نمونه پژوهش:بانک ملت)"
    غلامرضا جندقی، محمدرحیم اسفیدانی، شهریار محسنین، حمیدرضا یزدانی، مسعود کیماسی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 12، شماره 1، صفحات:116-142، 1399
  35. "توسعه مدل عشق به برندهای ورزشی در میان مصرف کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل های کیفی و کمی"
    سمیه علی نژاد، مسعود کیماسی، محمدعلی شاه حسینی
    مطالعات مدیریت ورزشی، نسخه 11، شماره 58، صفحات:243-268، 1398
  36. "طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی"
    احسان کریمی، مهدی شامی زنجانی، مسعود کیماسی، علیرضا حسن زاده
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 18، شماره 40، 1398
  37. "اراﺋﻪ ﻣﺪل ﺷﻜﻞ ﮔﻴﺮی ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻜﺪاری ﺧﺮد از ﻃﺮﻳﻖ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺤﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺎ روﻳﻜﺮد ﻣﺪل ﺳﺎزی ﺗﻔﺴﻴﺮی ﺳﺎ"
    هاجر حکیمی، علی دیواندری، مسعود کیماسی، مهدی حقیقی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، شماره 3، صفحات:565-584، 1398
  38. "بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک"
    بنفشه سیدکباری، مسعود کیماسی، احسان عابدی، روزا هندیجانی
    مطالعات رفتار مصرف کننده، نسخهشماره 1398
  39. "ارائه چارچوبی برای عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی با تحلیلی بر پیشایندها و پیامدهای آن"
    سمیه علی نژاد، مسعود کیماسی، محمدعلی شاه حسینی
    فصلنامه آینده پژوهی مدیریت، نسخه 30، شماره 117، صفحات:161-176، 1398
  40. "ارایه مدل رفتار انتخابی مصرف کنندگان لوازم آرایشی لوکس: تحلیلی بر رفتار زنان ایرانی"
    امیر خانلری، مسعود کیماسی، محمد صالح ترکستانی، ایمان یعقوبیان
    زن در توسعه و سیاست، نسخه 17، شماره 1398
  41. "طراحی نوع شناسی آرایه های تصویری با تمرکز بر رابطه تعاملی استعاره و مجاز در تبلیغات چاپی"
    زهرا کاشانی زاده، محمدرحیم اسفیدانی، مسعود کیماسی، میترا معنوی راد
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخهشماره 1398
  42. "ارایه مدلی جهت کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیک با استفاده از نظریه مفهوم سازی بنیادی"
    محسن نظری، مسعود کیماسی، احمد قدس اللهی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، شماره 1398
  43. "مدل سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم سازی بنیادی"
    محسن نظری، مسعود کیماسی، احمد قدس اللهی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، شماره 1، صفحات:45-62، 1397
  44. "رویکرد مشاهده ای در ارزیابی تاثیر جنسیت و مسیر نگاه منبع انسانی بر توجه به تبلیغات"
    سپیده نصیری، نگار سماک نژاد، مسعود کیماسی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری
    فصلنامه تازه های علوم شناختی، نسخه نامشخص، 1397
  45. "از ویژگی های حائز اهمیت در خرید تا ارزش های شخصی مصرف کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی"
    مسعود کیماسی، علی عموئی اوجاکی، ملیکا نصیر
    مجله مدیریت بازاریابی، نسخه 13، شماره 40، صفحات:95-115، 1397
  46. "الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی"
    سپیده نصیری، مسعود کیماسی، نگار سماک نژاد، طهمورث حسنقلی پوریاسوری
    نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، نسخه نامشخص، 1397
  47. "شناسایی الگوی رفتار مشتریان شرکتی و ارتباط آن با استراتژی های بانکداری شرکتی در صنعت بانکداری ایران"
    محمدرحیم اسفیدانی، مسعود کیماسی، احمد روستا ، محمد اراکی تبار
    راهبردهای بازرگانی، نسخه نامشخص، 1397
  48. "ﺑﺨﺶ بندی ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺮ اﺳﺎس واﻛﻨﺶ آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ (ﻣﻄﺎﻟﻌﺔ ﻣﻮردی:اﻳﻨﺴﺘﺎﮔﺮام)"
    راشین قهرمان، مسعود کیماسی، علی حیدری
    Journal of Information Technology Management، نسخهشماره 3، صفحات:571-586، 1396
  49. "ارائه مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت"
    مسعود کیماسی، نرگس صارمی
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخهشماره 2، صفحات:79-92، 1396
  50. "شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی"
    محمدعلی شاه حسینی، محمدهادی رنجبر، مسعود کیماسی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه بهار 95، شماره 25، صفحات:51-67، 1395
  51. "ارائۀ مدل استراتژیک برای توسعۀ بانکداری الکترونیک در بانک های تجاری ایران"
    مسعود کیماسی، سارا رمضانی
    Journal of Information Technology Management، نسخه هشتم، صفحات:177-194، 1395
  52. "تاثیر احساسات سرمایه گذاران بر بازار آتی سکه طلا"
    هستی چیت سازان، مسعود کیماسی
    دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)، نسخهشماره 27، صفحات:119-133، 1394
  53. "شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران"
    مسعود کیماسی، سعید شیرکوند، علی گلرخ
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 1393
  54. "بخش بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه ای در بانک ملت"
    محمدرحیم اسفیدانی، سیدمحمد محمودی، مسعود کیماسی، حمزه محمدی، محمدرضا پارسافرد
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 1393
  55. "توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه ای در صنعت بانکداری ایران"
    نسترن حاجی حیدری، مسعود کیماسی، علی عمویی اوجاکی
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 2، صفحات:271-290، 1393
  56. "هوش سازمانی بررسی مقایسه ای بانک های دولتی و خصوصی"
    مسعود کیماسی، هستی چیت سازان، اسلام فخار
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 9، صفحات:131-146، 1391
  57. "اندازه گیری کیفیت خدمات در دانشگاه های ایران UNQUAL در برابر UNPEREF"
    سیدرضا سیدجوادین، مسعود کیماسی، حمید رضا یزدانی ، سیدحامد وارث
    بررسی های حسابداری و حسابرسی، نسخه 14، شماره 48، صفحات:136-125، 1386
  58. "ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دید کارکنان"
    سیدرضا سیدجوادین، مسعود کیماسی
    فرهنگ مدیریت، نسخه بهار و تابستان، شماره 3، صفحات:69-93، 1382

مقالات علمی ارائه شده در همایش‌ها

  1. "بررسی عوامل حیاتی موفقیت (CSFs) بانک های تجاری در بانکداری خرد (مقایسه تطبیقی بین بانک های بزرگ و کوچک در ایران)"
    محمد موسی خانی، مسعود کیماسی، حسن بسلان پور
    سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار، 1400
  2. "چالش منبع انسانی پیام تبلیغ"
    سپیده نصیری، مسعود کیماسی
    دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، 1395
  3. "سنجش مشاهده ای اثربخشی تبلیغات"
    سپیده نصیری، مسعود کیماسی
    دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، 1395
  4. "نقش فرهنگ در موفقیت مدیریت استراتژیک"
    فائزه شفیعی، مسعود کیماسی
    دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران، 1395
  5. "معرفی توانمندی های پشتیبان فرایند توسعه خدمت جدید: ارائه یک چارچوب مفهومی"
    نیما گروسی مختارزاده، لیلا سلطانشاهی، مسعود کیماسی
    ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، 1395
  6. "تحلیل اثرات شرایط رکودتورمی بر مطالبات غیرجاری بانکها"
    مسعود کیماسی، امیرحسین غفاری نژاد
    بیست و پنجمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی، 1394
  7. "تاثیر نوآوری های بانکدار الکترونیک بر سهم بانکها در جذب سپرده"
    مسعود کیماسی، امیرحسین غفاری نژاد
    چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، 1393