پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/03/08
مسعود کیماسی
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب و کار(مدیریت رسانه و ارتباطات کسب و کار)
رساله های دکتری
-
توسعه چارچوب مدیریت ارتباط دولت با ملت با رویکرد بازاریابی سیاسی
سروش سیاری 1404 -
طراحی الگوهای همکاری بانکها و فین تک ها در ایران(مطالعه چند موردی)
مریم حقیقی خواه 1403 -
ارائه بدیل ها در مدل کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه در ایران با ورود نسل های جدید تکنولوژی شبکه ی همراه
شاهین آرپناهی ایستادگی 1403 -
استخراج ویژگی های در گیرکننده متن پیام های برند های آریشی و بهداشتی از رویکرد متن کاوی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
صنم متقی 1403 -
ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان
نازنین رحمانی 1403 -
ارائه چارچوب هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا
مرتضی حاجی حسینی 1401 -
ارائه مدل بلوغ گشودگی مدل کسب وکار درصنعت بانکداری ایران
فهیمه ملااحمدی 1401 -
توسعه مدل ریسک منابع انسانی موسسات مالی(مطالعه موردی بانک ملت)
محمدرضا خدادادیان 1401 -
بررسی اثر اشتباهات برند بر رفتار مصرف کننده با استفاده از مطالعات آزمایشی
نغمه شیبانی مقدم 1401 -
طراحی مدلی برای سنجش کیفیت خدمات فین تک ها
نسترن حق جوی جوانمرد 1401 -
تبیین مدل حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب وکار مجازی (مورد مطالعه: صنعت بیمه کشور)
پدرام ابدارزاده 1401 -
ارائه مدل قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای
مریم اوسطی 1401 -
طراحی مدل پذیرش تغییر سازمانی در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
سامان چهرازی 1401 -
طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمان های خدماتی
شهرام جمالی کاپک 1401 -
تبیین چهارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال در بانک ملت
علیرضا طجرلو 1401 -
ارائه مدل سنجش آمادگی بانک های تجاری کشور در راستای استفاده از راه حل های مبتنی بر فناوری بلاک چین
زهرا خلیلی 1401 -
ارائه چارچوبی برای توسعه مسئولیت های اجتماعی بانک های تجاری کشور
زهرا گودرزی 1400 -
توسعه چارچوب شکل گیری اتحاد ترفیع
مریم پرچمی سرقین 1400 -
ارائه مدل کسب و کار بانک های تجاری با رویکرد بانکداری باز
سیدحسین اورعی 1400 -
نوع شناسی آرایه های ادبی در تبلیغات چاپی براساس نظریه نشانه شناسی و تحلیل اثرات آن بر ادراک مخاطبان
وحیده اسدزاده 1400 -
مدل ارزیابی و تحلیل کاربردپذیری وب سایت بانکداری اینترنتی
آزاد شیبانی 1400 -
ارائه مدل مشارکت مشتریان در پیش برد فروش
اعظم کاوه 1399 -
طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری
احسان کریمی 1399 -
توسعه مدل پاسخ مشتریان به استراتژیهای بازاریابی خیرخواهانه
حسن خوبیاری شورباز 1398 -
تدوین مدل سنجش ارزش ادراک شده مشتری و محرک ها و پیامدهای آن در بستر تجارت اجتماعی
فائزه جاویدنیا 1398 -
ارائه الگویی جهت تبیین ابعاد ارتباط با مشتریان ارزنده حقیقی در بانک سپه با استفاده از تئوری داده بنیاد و تحلیل کیفی تعاملی
علی هاشم زهی 1398 -
ارائه مدل مفهومی بازاریابی رابطه مدار در بانکداری شرکتی ایران، مورد مطالعه بانک قوامین
ابوذر توسائی سلطانمرادی 1398 -
طراحی الگوی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیک
احمد قدس اللهی 1398 -
طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تامین خدمات بانکی
حمید عباسی 1398 -
اثرات تبلیغات چاپی طراحی شده بر اساس استعاره های بصری بر روی مشتریان خدمات بانکی مطالعه ای با استفاده از روش های خودگزارش گری و بازاریابی عصب پایه
علی عمویی اوجاکی 1398 -
طراحی نوع شناسی آرایه های تصویری در تبلیغات چاپی و تحلیل اثرات آن بر ادراک و علاقه مخاطبان
زهرا کاشانی زاده 1398 -
طراحی الگوی نقشه تجربی کاربران همراه بانک با رویکرد سفر مشتری
شهریار محسنین 1398 -
ارائه مدل رفتار انتخابی مصرف کننده کالای لوکس در بازار لوازم آرایشی ایران
ایمان یعقوبیان 1398 -
ارائه الگویی برای تقویت برند ملی ایران در راستای ارتقای هویت رقابتی
حامد بزرگ خو 1397 -
تلفیق رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در ارزیابی اثربخشی تبلیغات
سپیده نصیری 1397 -
بررسی الگوی رفتار خرید مشتریان شرکتی و ارتباط آن با راهبردهای بانکداری شرکتی در بانکهای خصوصی ایران
محمد اراکی تبار 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تمایل مصرف کنندگان به نوستالژی و تاثیر بسته بندی نوستالژیک بر کیفیت درک شده و قصد خرید
فائزه صفا 1403 -
شناسایی عوامل تعیین کننده انتخاب های تعامل در سفر مشتری در کانال همه جانبه طرح متخصصین بانک ملت
مجتبی کیانی 1402 -
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر نگرش نسبت به تبلیغات نقش واسطه ای کنجکاوی و توجه به تبلیغات و احساسات مشتری
عرفان باوندپور 1402 -
بررسی تاثیر اعتماد به نفس بر توجه دیداری و تمایل به خرید محصولات سازگار با محیط زیست: مطالعه ی آزمایشگاهی با ردیاب چشم بر روی برچسب های رد پای کربن
فاطمه مصلح 1402 -
سنجش اثرات میزان تعامل پذیری وب سایت بر تمایل به خرید مشتری در فضای آنلاین
سیدمحمدحسین شهرستانی 1402 -
بررسی تاثیر تعامل و تاثیر شباهت محتواهای دنبال کنندگان با محتواهای تبلیغاتی اینفلوئنسرها بر تعامل با برند در شبکه های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی
سروش شمس الدین 1402 -
بررسی اثرات مولفههای عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین
فاطمه میرزائی 1401 -
بررسی احساسات مشتری با استفاده از تحلیل نظرات در سایت دیجی کالا (مورد مطالعه: محصولات خمیردندان)
سروش شهریاری طالخونچه 1401 -
بررسی عوامل اساسی ارزش مشتری در هتلها با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین
آصف حسین نژادسلیمی 1401 -
ارزیابی ارتباط متقابل رنگ ها و مزه های اصلی
مینا شاه سواری 1401 -
بررسی تاثیر"سن "و "جنسیت"ادراک شده برند بر دلبستگی و وفاداری به برند - صنعت پوشاک ایران
سینا محمدی فام 1401 -
تاثیر رنگهای فضای داخلی فروشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی بر ادراک، احساسات و ترجیحات مشتریان
یوسف علی پور 1401 -
بررسی اثربخشی هیجانی تبلیغات با استفاده از FaceReader و خود گزارشگری
پریسا سروش 1401 -
بررسی برند سازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان به رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی)
مهدی اخ الصنایع 1400 -
پذیرش و موفقیت بازاریابی دیجیتال در کسب و کار های کوچک و متوسط
مهسا زینالی 1400 -
: تاثیر ارزش های تجملاتی درک شده و هوشیاری برند بر قصد خرید برند تجملی
عماد پاکدامن 1400 -
بررسی تاثیر بسته بندی دوستدار محیط زیست ( سبز ) محصول بر تمایل به خرید مشتریان
محمدارسلان حسنی صدر 1400 -
شناسایی واولویت بندی معیارهای ارزیابی آژانس های تبلیغاتی
فاطمه انتظاری 1400 -
بررسی عوامل موثر بر تمایل مردم به استفاده از روش های پرداخت مبتنی بر پول الکترونیکی (با تاکید بر رمز ارز بیت کوین)
آرش قاسمیان 1400 -
تاثیر عوامل وضعیتی و سطح درگیری ذهنی مشتریان بر روی وفاداری برند از طریق مزیت قیمت گذاری و تصویر برند.
علی حسن بابائی 1400 -
بررسی تاثیر طراحی برنامه و وفدارسازی بر رابطه بین انگیزه مشتری و ارزش ادراکی (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
محبوبه احمدیه 1399 -
بررسی تاثیر استراتژی پیام و المان های خلاقیت بکار رفته در تبلیغات محیطی صنعت بانکی-بیمه ای کشور و ارزیابی اثربخشی کمپین تبلیغاتی
سیدعبدالعلی مرتضوی کمال آبادی 1399 -
اثر حضور تاییدکنندگان برند در تبلیغات چاپی روی نگرش مشتریان: مطالعهای حوزه در گردشگری
ملیکا نصیر 1399 -
بررسی تاثیر محتوای تبلیغاتی توضیحی و داستانی بر ارزیابی مشتری از محصول در بستر آنلاین : با اثر میانجی درگیری با پیام تبلیغاتی
مرضیه السادات علائی 1399 -
نگاشت شبکه تداعی های برند بانک پارسیان نزد مشتریان با استفاده از نقش مفهومی برند (bcm)
سعید شریفی 1399 -
بررسی تاثیر گیمیفیکیشن بر رفتار مشتری در فروشگاه آنلاین
بهزاد بهزادی 1399 -
نگاشت جایگاه برندهای بانکی از طریق متن کاوی محتوای تولید شده توسط کاربر
سلیمان ثقفیان لاریجانی 1399 -
عوامل موثر در مدیریت برند (مورد مطالعه شرکت های IT)
مصطفی ابراهیمی مقدم 1399 -
بررسی تاثیر انگیزه های اجتماعی بر درگیری مشتری با برند و رفاه ذهنی مصرف کنندگان ( مورد مطالعه برندهای لوکس)
نسرین بیاتی کمیتکی 1399 -
بررسی تاثیر حضور چهره مشهور بر اثربخشی تبلیغات تجاری
پانیذ جزایری 1399 -
بررسی تجربی عوامل موثر بر نوآوری مدل کسب و کار در شرکت های استارتاپ
سیدمحمد موسوی 1399 -
بررسی تاثیرگذاری تبلیغات آنلاین از طریق ردیابی چشم و خود اظهاری
زهراسادات آقامیری عربی 1399 -
رتبه بندی آژانس های تبلیغاتی با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره (mcda)
حمیدرضا کرمی 1399 -
بررسی کاربرد پذیری وبسایت باشگاه مشتریان بانک ملت از دیدگاه مشتریان
ایمان میرزائی 1399 -
بررسی تاثیر انگیزه خرید لذت جویانه بر قصد خرید آنی پوشاک در مراکز خرید
سپیده زندکیانی 1399 -
بررسی ویژگی ها و گرایش خرید مصرف کننده برای خریداران خارج از محل (Outshoppers) و خریداران داخل محل(Inshoppers)
کسری خلیل بیگی خامنه 1399 -
طراحی مدل اعتبار سنجی مشتریان حقوقی بانک تجاری
سنا فراهانی 1399 -
بررسی تاثیر استفاده از چهره های مشهور ورزشی در تبلیغات بر نگرش مصرف کنندگان
دل آرام شیروانی فر 1399 -
بررسی مقایسه ای محتوای تبلیغات چاپی صرفه جویی مصرف آب به زبان انگلیسی و فارسی.
خجسته علی حسنی 1399 -
تاثیر پیچیدگی وب سایت و پیچیدگی انجام کار بر رفتار کاربران
علیرضا فراهانی 1399 -
توجه بصری بهنگام گزینش نام تجاری ؛ بررسی تاثیر فشار زمانی و انگیزه
فاطمه مصدق 1399 -
بررسی تمایل به دنبال کردن و توصیه کردن یک حساب کاربری در اینستاگرام
هدیه سحرخیز 1398 -
بررسی یک مسابقه انبوه سپاری ایده آل از دیدگاه شرکت کنندگان آن
سیدامیرحسین حسینی 1398 -
تاثیر جامعه آنلاین طرفداران برند بر وفاداری به برند
مریم جمشیدی 1398 -
بررسی تاثیر فرکانس نمایش تبلیغات بنری آنلاین بر نگرش به برند : یک مطالعه آزمایشی
یاسر اباسهلی 1398 -
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و پاسخ های مصرف کننده
نیکی رنجبران 1398 -
بررسی مدیریت تعامل مشتری در نمایشگاه تجاری (مورد مطالعه: نمایشگاه صنعت ساختمان تهران سال 97)
سیدمحمد موسوی نظری 1398 -
بررسی تاثیر سر در گمی مصرف کنندگان بر وفاداری،اعتماد و رضایت مشتری
مینا ربیعی 1398 -
تاثیر بخش بندی قیمتی بر اساس ویژگیهای مشتری، ویژگیهای محصول یا سبد محصول پویا بر روی انصاف قیمتی ادارک شده
سیدپرهام شیخ الاسلامی 1398 -
بررسی تاثیرات شخصیت برند روی رفتار مصرفکننده با تاکید ویژه بر روی سازه عشق به برند در میان زنان و مردان خریدار گوشی تلفن همراه
تارا جواهری 1398 -
بررسی تاثیر نام تجاری شناخته شده پوشاک و ترویج فروش بر تمایل به خرید مورد مطالعه پوشاک در فضای اینستاگرام
گلنار فراهانی 1398 -
تاثیر شبکه های اجتماعی و شبکه های کسب و کار بر شناسایی فرصت های بین المللی شدن
علی حسینی فرزاد 1398 -
بررسی پاسخ مصرف کنندگان به هدایای تشویقی
بهاره ترک زبان 1398 -
بررسی تاثیر استعاره ها و کنایه های کلامی در تبلیغات محصول با درگیری ذهنی پایین
سپیده کاظمی خیری 1398 -
مقایسه ی عملکرد شبکه ی عصبی مصنوعی با سایر الگوریتم های یادگیری ماشین در تشخیص احساسات بیننده ی محرک تصویری (ویدیو) با استفاده از الکتروانسفالوگرافی (Eeg)
رسول غزنوی میاندهی 1398 -
نقش توصیه های محصول آنلاین بر روی تصمیم گیری و وفاداری مشتریان در جوامع خرید اجتماعی (مطالعه موردی : فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
مریم کوهی قولقاسم 1398 -
بررسی همخوانی شخصیت برند و شخصیت سفیر برند در حالت خود آگاه و ناخودآگاه مطالعه موردی صنعت مواد غذایی
ارمان درفش دوز 1398 -
بررسی عوامل موثربر پذیرش بیتکوین با استفاده از مدل پذیرش نوآوری (tam)
ارمان گودرزی 1398 -
بررسی میزان توجه افراد به تبلیغات قرص های لاغری با استفاده از خوداظهاری (پرسشنامه) و مشاهده (ردیاب چشم)
محدثه جوانفر 1398 -
بررسی تاثیر فعالیت بازاریابی شبکه های اجتماعی برارزش ویژه برند و پاسخگویی مشتریان (مورد مطالعه تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی)
بهزاد اسدابادی 1398 -
بررسی اثر سخنگوی تبلیغاتی مشهور و هماهنگی پس زمینه در اثربخشی تبلیغات
ویدا نجاتی 1398 -
پیش بینی تقاضا برای کالاهای تند مصرف با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی ( مورد مطالعه : یک محصول لبنی از شرکت کاله)
مسعود نشاسته ریز 1398 -
بررسی الگوی رفتار مصرف کننده در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی
زهره اکبری نالکیاشری 1398 -
بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد بنگاه با در نظر داشتن نقش مشاوره کسب و کار و پویایی محیطی ادراک شده ( مورد مطالعه : شرکت های فعال در شهرک صنعتی کاوه)
علی مهرکی 1398 -
بررسی تاثیر سازه های تجارت اجتماعی بر روی تجربه مجازی و قصد خرید مشتریان
زکیه دباغ 1398 -
بررسی تاثیر عوامل دیداری بر ادراک زمان انتظار مطالعه ی آزمایشگاهی
ایمان عطاری 1398 -
بررسی اثر شدت رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مکان مطالعه مورد شهر شیراز
محمدهادی فرصادی 1398 -
شناسایی عوامل متمایزکننده حالت درگیرشدن مشتری دراپلیکیشن های درخواست اینترنتی تاکسی
علی فرخی 1398 -
بررسی تاثیر جو وب سایت بر احتمال معرفی به دوستان با متغیرهای میانجی وضعیت احساسی و نگرش به وب سایت
کیوان کریمی پور 1398 -
بررسی تاثیر طرح بسته بندی بر جلب توجه دیداری مشتریان با استفاده از تکنیک ردیابی چشم
اشکان شهامت منش 1398 -
تاثیر جوامع برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر نشانگر های جامعه هواداران برند ، ایجاد ارزش ،وفاداری و اعتماد به برند
سیمین لطیفی 1398 -
بررسی تاثیر تمرکز تنظیمی و جهت گیری در هدف گذاری بر رفتار مصرف کننده، یک مطالعه آزمایشی
ناصر محمدی 1398 -
بررسی تاثیر هزینه تبلیغات و ارزش برند بر عملکرد سهام در بورس اوراق بهادار تهران
جواد قاسم پورسیس 1398 -
بررسی تجربی عوامل تاثیرگذار بر ادراک مشتری از فعالیت های پیشبرد فروش مبتنی بر جایزه
راحله عثمانی 1398 -
مکانیسم های ارائه ی اطلاعات بر بازاریابی و متقاعد سازی آنلاین بر اساس حلقه ی طلایی سایمون سینک
سینا جعفری 1398 -
بررسی تاثیر کمیابی مقداری و زمانی در استراتژی تخفیف بر قصد خرید
هانیه فتحی ملکشاه 1397 -
بررسی اثر متن تبلیغی و نوع محصول بر نگرش برند دانشجویان نسبت به برند در تبلیغات
بهناز اجدری 1397 -
خوشه بندی اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت با استفاده از روش خوشه بندی توافقی
محسن برزگر کشتلی 1397 -
بررسی همخوانی شخصیت برند و شخصیت سفیر برند توسط آزمون زمان واکنش ضمنی (IRTs) مطالعه موردی صنعت مواد غذایی
مژگان مرسلی 1397 -
اثر درگیری مشتری با شبکه اجتماعی شرکت بر روی چسبندگی با اثر متغیر میانجی ارزش ایجاد شده مشتری
سیددانیال نوده فراهانی 1397 -
بررسی تاثیر سبک زندگی و انتخاب مبلمان راحتی
ساراسادات ناصرممتحن 1397 -
شناسایی ودسته بندی مشتریان هتل بااستفاده ازتحلیلRFM(مطالعه موردی هتل پارسیان آزادی)
امیررضا مرشدرزم 1397 -
ارزیابی تاثیر گیمیفیکیش بر تمایل به در گیری در بازی و نگرش نسبت به برند
محمدحسن محمدیان 1397 -
شناسایی واولویت بندی عوامل موثربرویروسی شدن پیامهای تبلیغاتی موسسات گردشگری استان البرزدرشبکه های اجتماعی(اینستاگرام وتلگرام)
مریم احمدی 1397 -
طراحی نقشه ی سفر مشتری سرویس اعتباردهی همراه اول با استفاده از مدل تمکین
محمد اکبری 1397 -
نقش شبکه های اجتماعی در رابطه بین برند - مشتری (مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام شبکه بانکی کشور)
محمد رحمتی 1397 -
بررسی عوامل موثر بر امکان صدور محصولات شوینده تولید شده در ایران
علی افتخاری 1397 -
بررسی اثرات ترفیعات قیمتی بر ارزش ویژه برند در صنعت لوله و پروفیل فولادی (مورد مطالعه: شرکت گروه صنعتی سپاهان)
علی ضیائی اردستانی 1397 -
اطلاعات مربوط به محصول و اطمینان مصرف کننده از انتخابش در پروموشن های فروش چند موردی
حامد معافی جوزانی 1397 -
: بررسی روش های ترفیع ارزش ادراک شده در بازار پوشاک ترفیع بر اساس کاهش قیمت یا ترفیع بر اساس افزایش کیفیت
علی کیاکاظمی 1397 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده انگیزش کارکنان فروش و بازاریابی شرکت های وب
مرضیه خطی 1397 -
تبلیغات عملکردی یا احساسی : بررسی اثر بخشی تبلیغات بیلبوردی با استفاده از روش ردیابی چشمی
ایمان گودرزی 1397 -
تاثیرات درگیری با برند در شبکه های اجتماعی بر سهم از کیف پول
زهره صفری مهتاج 1397 -
تاثیر تبلیغات حاوی نشانه ها برنگرش مصرف کننده به تبلیغ و تمایل مصرف کننده به خرید
امین فتاح زاده 1397 -
بررسی رابطه بین تجربه برند و رفتار شهروندی مشتری باتوجه به نقش میانجی کیفیت ارتباطات برند (مورد مطالعه شعب بانک ملت شهر تهران)
زهرا دانیالی 1397 -
بررسی تاثیر ابزار های ارتباطات بازاریابی سیاسی در انتخابات جمهوری اسلامی افغانستان (مورد مطالعه :اتنخابات ریاست جمهوری سال 1393
زمان ابراهیمی 1397 -
شناسایی و اولویت بندی اقلام اطلاعاتی مورد نیاز برای تصمیم گیری استراتژیک د رصنعت بانکداری (مورد مطالعه بانک حکمت ایرانیان)
سعید امیرعبدالهیان 1397 -
بررسی ورتبه بندی معیار های خرید در بازارهای سازمانی (B2B) به روش AHP ( مورد مطالعه :خرید فیلترهای هوای ورودی توربین در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاههای برق کشور ایران)
ارش حمیدی سیبنی 1397 -
اندازه گیری ارزش برند، مورد کاوی برند شرکت پارس خودرو
شاهین آرپناهی ایستادگی 1397 -
اندازه گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب سایت
حسام مرادشمس 1397 -
بررسی مقایسه ای قابلیت های فروشگاه های اینترنتی آمازون (Amazon) وایی بی (eBay) بر مبنای مدل شبکه ارزش
سمانه شیبانی وزیری 1397 -
همخوانی خودانگاره مشتری با شخصیت برند و تاثیر آن در ایجاد دلبستگی عاطفی به برند (مورد مطالعه بانک پارسیان)
میترا مقدم سلیمی 1397 -
تحلیل بصری تبلیغات بر اساس مدل مک کوئری – مطالعه موردی شرکت پاکشو
محمدامین اسکندریون 1397 -
بررسی مشخصات بصری تبلیغات اثرگذار در شبکه های اجتماعی. مورد مطالعه اینستاگرام
علی عسگری طرقی 1396 -
شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
سمانه شایسته 1396 -
" بررسی اثر تبلیغات غیرمعمول بر تمایل به خرید محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از مدل RIP "
سارا گرجینی 1396 -
تعیین انواع ارزش های مورد انتظار کاربران همراه بانک
محمود غفاری نیا 1396 -
بررسی تجربه مشتریان بر مبنای ارزش ادراکی در خرده فروشی ها
محمودرضا چمنی 1396 -
شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
سمانه شایسته 1396 -
تاثیر مدیریت فروم بر احساسات و نیاز مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
سیدفراز افتخار 1396 -
شناسایی و اولویت بندی معیارهای خرید آنلاین در حوزه مد وپوشاک
حامد کبودوند 1396 -
بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند
صبا سعیدی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت (CSF) پیاده سازی بانک بیمه در ایران
علی گلرخ فتیره 1396 -
بررسی تاثیر مادی گرایی بر شیفتگی خرید
محسن بیگی کیوج 1396 -
بررسی تطبیقی دیدگاه های مدیران و مشتریان در خصوص عوامل آمیخته بازاریابی مطالعه موردی : واحد فست فود شعبه تهران شرکت بان چاو پخش انحصاری محصولات کاله
پیام صیرفی 1396 -
تعیین قابلیت های سازمانی شرکت زمزم در اتخاذ آمیخته ی بازاریابی با نگاه به ویژگی های مراحل سیکل عمر محصول
محمدهادی رنجبر 1396 -
بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور
سجاد یزدانی احمدآبادی 1396 -
بررسی مقایسه ای هوش سازمانی در واحدهای صف و ستاد (مطالعه موردی : بانک سپه شهر تهران)
سهیلا عباسی 1396 -
شناسایی مشاغل کلیدی و تهیه پروفایل شایستگی آن مشاغل در ستاد شرکت مادر تخصصی(هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)
سویل رضازاده سنگی 1396 -
رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران استانی بانک ملت با عملکرد سازمانی شان
نگین باقری 1396 -
بررسی تاثیر موانع تغییر برقصد خرید مجدد مشتریان بانک ملت
امید مقیمیان بروجنی 1396 -
بررسی ارتباط بین ویژگی های شخصیتی مصرف کننده با شخصیت برند و وفاداری به برندمطالعه موردی : بازار تلفن همراه
کامران آسیابان 1396 -
تاثیر ورود شرکای تجاری در طرح امتیازی باشگاه مشتریان بر و فاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی : باشگاه مشتریان بانک ملت )
بهنام مختاری 1396 -
بررسی مقایسه ای رفتار تخریب برند در کارکنان شعب بانک ملت و بانک پاسارگاد
الناز رجب پور 1396 -
ارائه مدلی جهت ارزیابی کیفیت بازاریابی محلی در شعب بانک ملت
نرگس صارمی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی سنجه های کلیدی عملکرد در بانکداری شرکتی با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای مطالعه موردی بانک ملت
گلناز سرور 1396 -
بخش بندی مخاطبان موسسه خیریه مهرآفرین(افراد خیر) بر اساس رفتار، انگیزه ها و ویژگی های جمعیت شناختی خیرین
فائزه مجدمی 1396 -
بررسی نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات شرکت بیمه ما و تاثیرآن در تمایل خرید آنها
نیلوفر کاظمیان 1396 -
بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری به برند (مورد مطالعه :بانک ملت )
یاسر ذاکری 1396 -
بررسی امکان استفاده از الگوی مشارکت بخش دولتی و غیردولتی در توسعه خدمات بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران
علی جراحی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت توسعه محصول جدید در صنایع آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه شرکت آریان کیمیا تک)
احمد آقاجانی 1396 -
بررسی انتظارات مشتریان بانکداری شرکتی در بانک ملت
منیژه شیوایی کجوری 1396 -
بررسی عوامل موثر بر رضایت خرده فروش مواد غذایی از تامین کنندگان باتوجه به موقعیت رقابتی خرده فروشان
علی کلانتری 1396 -
جایگاه یابی مجدد برند سون شرکت کاله در تهران
اشکان فرامرزی 1396 -
بررسی رابطه بین بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی (مطالعه موردی :منطقه 5شهر تهران)
داریوش طهماسبی آقبلاغی 1396 -
ارائه ی چارچوبی برای تعیین استراتژی های تبلیغات تلویزیونی درصنعت بانکداری(مطالعه موردی بانک ملت)
صلاح احمدی 1396 -
طراحی مدل CRM برای اجرا در بانک ملت
محمدمهدی معینی قراگوزلو 1396 -
بررسی تاثیر ابزارهای ارتباطات بازاریابی بر موفقیت بازاریابی سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری (پیمایشی در رابطه با دانشجویان دانشگاه تهران
سروش سیّاری 1396 -
بررسی عوامل موثر بر رفتارخرید جلوآمپر خودروهای سواری پرتیراژ ساخت داخل کشور
محمدحسین اختراع 1396 -
ارزیابی و رتبه بندی واحدهای ستادی مدیریت شعب بانک ملت برای 5 منطقه تهران
الناز برجی خانقشلاقی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر افزایش منابع قرض الحسنه پس انداز از دیدگاه مشتریان
سهیل نصیری دیانتی 1396 -
بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثر بخشی بازاریابی در صنایع غذایی
سیما موسوی 1396 -
بررسی نقش تصویرمقصددررابطه بین محدودیتهای ادراک شده سفروقصدبازدید(موردمطالعه:گردشگران خارجی هتلهای 4و5ستاره شهرتهران
بایسته فرّهی 1396 -
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر روی کیفیت خدمات ادراک شده و رضایت مراجعین شرکت گاز شهر تهران
هانیه یزدی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مشتریان در فروشگاه های اینترنتی
فریبا سنایی 1396 -
بخش بندی مشتریان براساس واکنش آنها به بازاریابی شبکه های اجتماعی اینستاگرام
راشین قهرمان 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند در بانک های کشور
یاسین نشاطی فرشمی 1396 -
بررسی تاثیر ادراک از بازاریابی داخلی بر عملکرد (مورد مطالعه: بیمارستان های آیت الله موسوی و ولیعصر (عج) در زنجان)
امیرحسین عباسی 1396 -
بررسی رابطه میان مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید به صورت الکترونیکی
نوین هاشمی 1396 -
بررسی ارتباط بین استفاده از ابزارهای نوین بانکی و حفظ یا افزایش سپرده های کوتاه مدت (مطالعه موردی :بانک تجارت استان تهران )
لیلا صفدری 1396 -
بررسی رابطه فضای ارایه خدمت ادراکات مشتریان از تصویر و تمایلات رفتاری (مورد مطالعه: هتل اسکان الوند)
زهرا جبلی نایینی 1396 -
بررسی تاثیر برند کارفرمایی بر نگرش کارکنان در خصوص برندینگ خدمات بانک ایران زمین
ملیکا مهدی 1396 -
بررسی تاثیر پیچیدگی و غنای بصری بر اثربخشی تبلیغات
مریم قلی زاده بوسجین 1396 -
بررسی رابطه بین ابعاد ارزش ویژه برند و نیات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران)
سحر تقی زاده 1396 -
طراحی مدل سنجش رضایت شبکه توزیع و فروش ( DSI )از شرکت مادر در صنعت خودرو: مورد مطالعه شبکه توزیع ایران خودرو
میر مهدی میرآقایی فعال 1396 -
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی نظام پیشنهادها در گروه صنعتی برنز
مائده صفری محمدی 1396 -
ارزیابی کیفیت خدمات وسایط حمل و نقل عمومی (اتوبوس) از دیدگاه شهروندان تهرانی
ندا گلشن 1396 -
اولویت بندی مشتریان حساب جاری ارزی بانک توسعه صادرات ایران از طریق محاسبه ارزش عمر مشتریان
محمد مرادی 1396 -
بررسی شاخص های رتبه بندی کسب و کار پذیرندگی ( مطالعه موردی: شرکت مخابرات الکترونیک پارسیان
حمید درزی 1396 -
بررسی تاثیر کودکان در تصمیم گیری خرید خانواده از دیدگاه والدین (موردکاوی شهروندان تهرانی)
سیده فاطمه سیدجوادین 1396 -
تحلیل ارتباط بین استفاده از شخصیت های معروف و اثربخشی تبلیغات (مطالعه موردی: اثربخشی تبلیغات برند GUM با استفاده از شخصیت محبوب محمدرضا گلزار
ندا ریاحی نوری 1396 -
بررسی تاثیر شاخصهای تشکیل دهنده بانکداری الکترونیک بر مدیریت ارتباط با مشتریان بانک اقتصاد نوین
زهرا امامی آرندی 1396 -
بررسی تاثیر سایتهای نظرات مردمی بر اعتماد و تمایل خرید مشتریان به برندناآشنا
کسری بازرگانی 1396 -
تحلیل محتوای مقایسه ای تبلیغات چاپی در مجله موفقیت در سال 1385و 1393
سید ایمان زاهدی 1396 -
بررسی ترجیحات مشتریان نسبت به پاداش های قابل ارائه در باشگاه مشتریان بانکی با استفاده از تحلیل توامان
مهدی عامری 1396 -
بررسی تصویر ذهنی مخاطبین از برند بانک حکمت ایرانیان
حمیدرضا تایبی 1396 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر گیفیت رابطه مشتریان با بانک قرض الحسنه مهر ایران
ایمان حاذق پور 1396 -
شناسایی و رتبه بندی نیازهای مشتریان با استفاده از مدل کائو (مطالعه موردی :بانک تجارت)
احسان هژبری 1396 -
بررسی رابطه بین برند کارفرما و حفظ کارکنان در بانک ملی ایران (مورد مطالعه: شعب شهر تهران)
مژده خوشنویس 1396 -
بررسی عوامل حیاتی موفقیت (csfs) بانکهای تجاری در بانکداری خردمقایسه تطبیقی بین بانکهای بزرگ و کوچک در ایران
حسن بسلانپور 1396 -
بررسی واکنش جوانان و نوجوانان به جاذبه های ترسی به کار رفته شده در پیام های تبلیغاتی ضد مصرف دخانیات :استفاده از تجزیه و تحلیل تمایز
محمد مرادی حصوری 1396 -
شناسایی و بررسی اهمیت عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی موسسات ارائه دهنده خدمات فریحی - ورزشی ( درشمال تهران ) از دیدگاه مشتریان
ملیکا توسل باقری 1396 -
بررسی استراتژی های استقرار و پیاده سازی منشور اخلاقی در بانک ملی ایران
هانیه سادات جبلی 1396 -
بررسی عوامل موثربر ترجیجات مشتریان در خرید محصولات ارگانیک کشاورزی
شروین تاجدینی 1396 -
بررسی میزان آمادگی بانک های کشور در راستای توسعه بانکداری اختصاصی (مورد کاوی بانک ملت )
کیومرث سمعی 1396 -
بررسی نقش تبلیغات مسئولیت اجتماعی سازمان بر باور پذیری و قصد خرید مصرف کنندگان
میترا امیری 1396 -
بررسی ادراکات مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهر تهران از استعاره های بصری به کار رفته در تبلیغات
لیدا حاجی بابا 1396 -
بررسی عوامل مرتبط و تمایل به استفاده از محصولات غذایی فراسودمند
علی مویدپور 1396 -
بررسی و شناسایی موانع ارتقاء زنان به پست های مدیریتی در بیمارستانهای دولتی شهر تهران
نازافرین حکیمی نیا 1396 -
"بررسی وضعیت همراستایی منابع انسانی با استراتژی ها از دیدگاه کارکنان (مورد مطالعه : مرکز تحقیقات سیاست های علمی کشور)"
فایزه شفیعی 1396 -
بررسی کارآمدی بازی های تبلیغاتی درجذب بازدیدکنندگان (مطالعه موردی:وب سایت شکم سلام)
مبین مظلومی جورکویه 1396 -
بررسی نگرش های افراد نسبت به تبلیغات غیر معمول و اثر آن بر تمایل به خرید کفش
حمید سوری 1396 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات تور و رضایت گردشگر بر وفاداری گردشگر
مهرداد ابراهیمیان دهکردی 1396 -
بررسی کیفیت خدمات ارزی بانکهای ایرانی در دوران تحریم (مورد مطالعه: مشتریان خدمات ارزی شهراصفهان)
محمدرضا حسینی 1396 -
بررسی تاثیر استفاده از فرد مشهور یا متخصص بر اثر بخشی تبلیغ، برای برند جی.یو.ام
سیدعلی ابطحی نجف ابادی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی سنجه های کارت امتیازی متوازن در شرکت داده پردازی رسپینا
هانیه کوچک زاده 1396 -
بررسی رابطه بین استراتژی های بازاریابی، تجربه مشتری و ارزش ادراک شده (مورد مطالعه:فروشگاه های زنجیره ای شهر تهران
پانیذ گرجی 1396 -
بررسی مشکلات مسیر ارتقا شغلی کارکنان ستادی و عوامل موثر بر آن (مورد پیمایش بانک تجارت)
حامد جبارزاده 1396 -
بررسی تاثیر بازارگرایی بر توسعه محصولات جدید صنعتی با توجه به نقش واسطه مدیریت برند ، قابلیتهای آمیخته بازاریابی و مدیریت روابط با مشتریان ( مورد مطالعه : صنایع غذایی در شهر تهران)
آذین جعفرزائی 1396 -
بررسی تاثیر نظرات آنلاین کاربران بر نگرش مصرف کنندگان و تمایل به خرید آنها از فروشگاه های اینترنتی
پرنیان جمشیدی 1396 -
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر محدوده قیمت قابل مذاکره در معاملات حق امتیاز دارای های فکری
حسین زادبر 1396 -
اثر آشنا بودن و منفعت لوگو بر کیفیت روابط مصرف کنندگان
شهلا زمانی فر 1396 -
بررسی اثر بکارگیری هوش تجاری در سنجش عملکرد و تاثیر آن بر مزیت رقابتی
فریناز دست پیش 1396 -
بررسی تاثیر استفاده از برندهای انسانی بر روی کیفیت تصمیم مشتری در محیط خرید آنلاین، با استفاده از به کارگیری تکنیک ردیابی چشم
سارا ساریجالو 1396 -
بررسی تاثیر ریسکهای درک شده بر قصد خرید آنلاین در کالاهای دیجتالی(گوشی موبایل) و کارهای غیر دیجتالی(ادکلن)
ارمان غفوری 1396 -
شناسایی ارزش های محوری برند بانک ملت مبتنی بر رویکرد برندسازی داخلی
علی فرهی فریمانی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی )مطالعه موردی:صادرات خرما)
وحید امیدیان 1396 -
بررسی میزان و نحوه تاثیر گذاری بازاریابی دهان به دهان در شبکه های اجتماعی بر قیمت سهام و ارزش شرکتها در صنایع خودرو سازی ،مد و لباس ،نوشیدنی های غیر الکلی و تکنولوژی
محمدعلی سیمجور 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل ارزیابی و انتخاب بازارهای هدف صادراتی شرکت های ایرانی
رجا طالبی تماجانی 1396 -
بررسی تاثیرات بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای لوکس بر ارزش درک شده و رفتار مصرف کنندگان ( مطالعه موردی چرم مشهد )
مهدی جوادی نژاد 1396 -
بازار یابی موبایلی در کشور افغانستان استان هرات
بشیر احمد ناصری 1396 -
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات شرکتهای توزیع کننده رایانه های قابل حمل در راستای توسعه استراتژی مشتری مداری
مریم السادات کرمانی 1396 -
بررسی کیفیت خدمات بانک تجارت بر طبق مدل کارتر مطالعه موردی شهر تهران
علی حسین ابادی 1396 -
شناخت معیارهای بانکها در مورد مسوولیت اجتماعی بنگاه (corporate social responsibility) و مقایسه آنها با معیارهای استاندارد 26000lso
ندا رضوانی گیل کلایی 1396 -
ارزیابی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک صادرات ایران در جذب مشتریان طرح سپرده سرمایه گذاری گنجینه سپهر در شهر تهران
رضا ابراهیم اژدری 1396 -
بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی (e - loyalty) مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شهر تهران)
زهرا غفاری 1396 -
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در طراحی و اجرای اشتغال از راه دور کارکنان
لیلا عظیمیان 1396 -
بررسی دیدگاه های مشتریان در مورد دلایل عدم استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی :مشتریان بانک سپه در شهر تهران )
نرگس ابوالحسنی خواجه 1396 -
بررسی عوامل موثر برخرید عمده فروشان محصولات شرکت شهد کوهرنگ
محمد هادی بطحائی 1396 -
اولویت بندی آمیخته ترفیع برای شرکتهای ایرانی سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی با استفاده از تکنیکAHP( فرایند تحلیل سلسله مراتبی)
علی هادیان 1396 -
ارزیابی کیفیت خدمات اینترنتی بانک ملت با استفاده از مدل WEBQUAL
ندا شهامت 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه گرا بر میزان وفاداری مشتری در قلمرو بازاریابی B2B (مورد مطالعه : شرکت بیمه پاسارگاد)
پریسا قان بیلی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر مرجوعی کالادربازارهای اینترنتی(مطالعه موردی:سایتهای فروش لوازم الکترونیک)
کبری عزیزی راد 1396 -
بررسی ارتباط دلبستگی هیجانی برند و وفاداری مشتریان
علی رحمانی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی
محمد رفیعیان فر 1396 -
رتبه بندی وب سایت های خطوط هوایی کشور بر مبنای بازاریابی مبتنی بر وب ب استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه
مریم رحمن پور 1396 -
بررسی توانمندی ها و ضعف های بانک ملی ایران در صورت پیوستن کشور به سازمان تجارت جهانی از دیدگاه مدیران با استفاده از مدل 7 اس مک کینزی
یونس نصراللهی 1396 -
بخش بندی بازاربانکداری خرد بر مبنای مزایای موردانتظارمشتریان : مطالعه ای دربانک ملت
حمزه محمدی 1396 -
بررسی ابعاد استراتژیک طراحی و استقرار شبکه ملی سازمان های فرهنگی کشور
داود خزایی 1396 -
بررسی معیار های تصمیم گیری و منابع اطلاعاتی در رفتار خرید سرمایه گذاران صندوقهای سرمایه گذاری مشترک
سروناز رحیم نژاد 1396 -
بخش بندی بازار مشتریان بانکداری خرد بر اساس ویژگی های روان شناختی
هاجر حکیمی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل باز دارنده اثرگذار برپیاده سازی برنامه های استراتژی بازاریابی در شرکت ایران خودرو
ابوالفضل صادقیان 1396 -
بررسی مقایسه ای میزان انطباق هویت برند (تعیین شده توسط سازمان) و تصویر برند (ادراک شده توسط مشتریان ) در صنعت بیمه
مسعود ستوده 1396 -
بررسی تطبیقی کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی دولتی و خصوصی شهر تهران
سیدنیما مرسلی 1396 -
اثر ابعاد رضایت قیمت روی وفاداری (مطالعه موردی: صنعت لبنیات ایران)
ماندانا سینا 1396 -
طراحی الگویی برای سنجش کیفیت خدمات اینترنتی بانکها(مطالعه موردی بانک ملت)
مینا فرداد 1396 -
مطالعه اثر باشگاه مشتریان بانک ملت بر وفاداری و رفتار خرید مشتریان
فاطمه تابعی 1396 -
ییش بینی میزان فروش محصول جدید نان صنعتی نیمه پخت با استفاده از آزمون مفهوم (CONCet Testing)
سعید عزیزی علویجه 1396 -
اولویت بندی روش های جبران خدمات دربانکداری اختصاصی بااستفاده ازروشAHP
معصومه کاشانکی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر ترجیح برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
زهرا کاشانی زاده 1396 -
بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات بیمه ای، ارزش ادراک شده و کیفیت ارتباط بر وفاداری بیمه گذاران
احسان نادری زاده 1396 -
بررسی بازاریابی درونی بانک ملت و رابطه آن با کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان در شعب بانک ملت در استان مازندران
سیدایمان مفیدیان 1396 -
بررسی آمادگی جهت توسعه بانکداری همراه در ایران
سعید عطائی گرمی 1396 -
بررسی سطح بلوغ مدیریت دانش مشتریو تطبیق آن با عملکرد بازاریابی : مطالعه ای در بانکهای ایران
علی عموئی اوجاکی 1396 -
بخش بندی مشتریان بانک ملت بر مبنای نوع نگرش نسبت به جاذبه های تبلیغاتی
امیر جمشیدپور 1396 -
توسعه مفهوم و ارائه چارچوبی برای معرفی سیستمهای توصیه دهنده در راستای طراحی مفهومی سیستم بازاریابی
حمیدرضا فرهادی شریف آباد 1396 -
بررسی خدمات بانکداری اختصاصی از دیدگاه مشتریان هدف بانک ملت
محمدرضا صفوی سهی 1396 -
بررسی و شناسایی موانع توسعه و ترویج بیمه های عمر و زندگی از نگاه شهروندان تهرانی
وحید متقی اناقزی 1396 -
بررسی تصویر ذهنی گردشگران داخلی از شهر اصفهان
نیلوفر طلای مینایی 1396 -
اولویت بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد کارکنان بانکداری اختصاصی
هیلا هوشنگی 1396 -
بررسی ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات ، رضایت مشتری و نیت رفتاری در صنعت بیمه کشور
وحید یکه زارع 1396 -
الویت بندی الگوهای رتبه بندی بانک ها بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
صادق قادری کنگاوری 1396 -
بررسی مقایسه ای موضع ادراکی و فنی اپراتورهای مبین نت و ایرانسل در خدمات اینترنتی وایمکس
پدرام حسنی 1396