زهرا نقش

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/10/09

زهرا نقش

دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی / روانشناسی تربیتی

رساله های دکتری

  1. تدوین بسته آموزشی حل مسئله مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر و بررسی اثربخشی آن بر شایستگی اجتماعی؛ انعطاف پذیری روان شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان با درماندگی آموخته شده
    زهرا طالقانی 1403
  2. تدوین برنامه مداخلات روان شناختی حمایتی بر پایه معنویت درمانی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی، تاب آوری، تعاملات بین فردی و انگیزه تحصیلی نوجوانان با تجربه از دست دادن پدر/ مادر به دلیل ابتلا به کرونا
    مژده خادمعلی 1402
  3. تدوین و ارزیابی اثر بخشی برنامه آموزشی فرزند پروری با رویکرد عقلانی آیتده نگر بر رضامندی زوجیت والدین ، پیشرفت تحصیلی ، نشاط معنوی و خلاقیت فرزندان پیش دبستانی و دبستانی
    سمیه مدرسی 1402
  4. نقش واسطه ای استحکام من در رابطه بین کمال گرایی و تحمل ناپذیری بلاتکلیفی با نشانه های وسواس فکری- عملی رابطه ای: اعتبارسنجی بر اساس درمان پارادوکسی
    وحیده دهاقین 1402
  5. طراحی و اثربخشی درمان خانواده محور مبتنی بر رویکرد فرا تشخیصی بر شاخص توده بدنی، تنظیم هیجان، کیفیت رابطه با والدین در دوران پاندمی کووید-19 در نوجوانان چاق و با اضافه وزن
    مرجان ربانی با وجدان 1402
  6. ارایه مدلی از عوامل اثرگذار بر کیفیت زندگی خانواده های دارای فرزند با نشانگان داون مبتنی بر یک مطالعه آمیخته
    مجید امیدی خانکهدانی 1401
  7. مدل یابی عوامل موثر بر اهمال کاری دانشجویان بر مبنای منبع کنترل
    امیرحسین حاجی عزیزی 1401
  8. طراحی بسته آموزشی اخلاق مبتنی بر شهود اخلاقی و با ملاحظات گسست اخلاقی و بررسی اثربخشی آن بر هویت اخلاقی و مسوولیت پذیری در دانش آموزان متوسطه ی دوم
    حامد مصلحی 1401
  9. طراحی بسته آموزشی تفکر علمی و اثربخشی آن بر ارتقاء مهارت حل مساله در کودکان دوره پیش دبستانی
    لیدا ملک زاده 1398

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. مقایسه رابطه بین کارکرد توجه پایدار دیداری و شنیداری با رضایت جنسی در زنان و مردان
    فاطمه معارف 1403
  2. بررسی کارآمدی پارادوکس درمانی (PTC) بر سبک های مقابله ای، رضایت زناشویی و سلامت عمومی افراد مضطرب
    میثم مرادی 1403
  3. رابطه ی سبک های والدگری با پیشرفت ریاضی دانش لموزان دوره ی ابتدایی: بررسی نقش میانجیگر کارکردهای اجرایی
    پگاه ستاری قهفرخی 1403
  4. بررسی و مقایسه ی معناداری زندگی در دانش آموزان متوسطه مدارس با رویکرد معرفتی-اسلامی و سایر مدارس و ارتباط آن با بهزیستی روان شناختی
    مهسا شیرازیان 1403
  5. نقش میانجی شفقت خود در رابطه ذهن آگاهی و بهزیستی روانشناختی در مادران کودکان با اختلال یادگیری
    حنانه مرادی هرندی 1403
  6. تدوین برنامه مبتنی بر آموزش مدیریت هدف و بررسی اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی در کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی
    طهورا الماسی 1403
  7. بررسی میزان تفاوت خوشبختی ادراک شده در دانش اموزان با مادران شاغل و خانه دار
    فاطمه خانی 1403
  8. اثربخشی مشاوره راه حل مدار و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اهمالکاری تحصیلی و تاب آوری تحصیلی
    علیرضا صدرالحفاظی 1403
  9. بررسی الگوی ساختاری رابطه ترومای کودکی و سبک های دلبستگی با اختلال شخصیت مرزی با میانجی گری ذهنی سازی در دانشجویان استان تهران
    مریم نظریان 1403
  10. تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر اساس مفاهیم پویشی بر منبع کنترل و مکانیسم های دفاعی درافراد بزرگسال
    سیده مهتاب جلالی 1403
  11. رابطه هویت دینی و اخلاقی با تفکر انتقادی: نقش واسطه ای هوش معنوی
    زهرا حیدری 1403
  12. ابعاد کمال گرایی و کمک طلبی تحصیلی: نقش واسطه ای جهت گیری هدف اجتماعی و خودابرازی کمال گرایانه
    زینب حسینی نژاد 1403
  13. رابطه سبک دلبستگی و همدلی در مادران: بررسی نقش میانجیگر تنظیم هیجانی
    سعیده باغستانی 1403
  14. سنجش و مقایسه ی نگرش زنان و مردان جوان نسبت به مفاهیم مرتبط با خانواده با تعدیلگری محتوای رسانه ای مصرفی آنان
    مائده توحیدی نسب 1403
  15. اثر بخشی برنامه آموزش فرزند پروری مبتنی بر نظریه ی انتخاب بر کیفیت تعامل والد-کودک و خودکارآمدی والد گری
    فاطمه محمدزاده 1403
  16. رابطه ویژگی های شخصیتی والدین با کنترل خشم و میزان اضطراب در کودکان پیش دبستانی
    فاطمه رضائی 1402
  17. اثربخشی بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر تئوری انتخاب بر تاب آوری و عزت نفس والدین دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
    معصومه زارع بزرگ ابادی 1402
  18. تدوین و ارزیابی برنامه عروسک های دست گردان خانواده محور برتعاملات ارتباطی والدین با فرزند خود مانده
    نفیسه سبزی 1402
  19. رابطه ذهنیت های طرحواره ای و افکار تکرارشونده (نگرانی و نشخوار فکری): نقش واسطه ای اجتناب تجربه ای
    حمید رضا آثم 1402
  20. اثربخشی فرزندپروری دلبستگی محور بر پرخاشگری و تعامل والد-فرزند در کودکان با نافرمانی مقابله ای
    زهرا قانع عزآبادی 1402
  21. بررسی رابطه رضا مندی زوجیت والدین با رشد عاطفی فرزندان پیش دبستانی در شهر کرمان
    سارا ایرانی فتح اباد 1402
  22. رابطه هوش معنوی با رضایت شغلی: نقش میانجی انگیزش شغلی در معلمان مدارس ابتدایی
    نرگس عادلی 1402
  23. شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان های دیجیتال.
    سارا شفیعی باغبادرانی 1402
  24. نقش واسطه ای اختلال عملکرد جنسی در رابطه طرحواره ناسازگار اولیه با سازگاری زناشویی
    محدثه فراهانی 1402
  25. رابطه نیازهای بنیادین روان شناختی و عاملیت در دانش آموزان نوجوان و پیش بزرگسالان دانشجو
    متین قهرمانی 1402
  26. اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی زنان سالمند مبتلا به ام.اس
    سیمین دیزجی 1402
  27. اثربخشی روان درمانی پارادوکسی PTC بر اضطراب امتحان و اعتماد به نفس دانش آموزان دختر: یک طرح تک ازمودنی
    مهتا صالحین 1402
  28. اثربخشی برنامه ی آموزشی ایفای نقش مبتنی بر همدلی بر شایستگی اجتماعی و تنظیم هیجان در دانش آموزان مقطع ابتدایی
    زهرا فرازمند 1402
  29. رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی روان شناختی نقش واسطه ای عاملیت
    مینا یزدانخواه 1402
  30. بررسی اثر بخشی مداخلات آدلری محور بر کاهش قلدری و خشونت های بین فردی در میان نوجوانان مدرسه
    محمد شیری 1402
  31. اثربخشی آموزش روانشناختی خانواده محور مبتنی بر تنظیم هیجان بر سازگاری، حمایت اجتماعی ادراک شده، و همدلی در دانش آموزان متوسطه اول دو زبانه
    سوسن شریفی 1402
  32. مدل معادلات ساختاری وابستگی به اینترنت بر اساس سبک دلبستگی و هیجان خواهی نقش میانجی ذهن آگاهی.
    زینب محمدی نیکو 1402
  33. ارتباط بین آرزوی تحصیلی از طریق متغیر میانجی انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان شهریار"
    لیلا آزاده 1401
  34. بررسی نقش میانجی گر حرمت خود در رابطه میان طرحواره های ناسازگار نخستین و اضطراب اجتماعی در افراد دارای ناشنوایی مادرزادی
    رویا رشیدی زاده 1401
  35. تاثیر روش مرور خویشتن بر علائم افسردگی، سرمایه روانشناختی و بهزیستی روانشناختی در دختران نوجوان
    سمانه اجورلو 1401
  36. اثربخشی رویکرد روان درمانی تک جلسه ای(SST) بر خودکارآمدی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان
    نیما فریدنی 1401
  37. نقش میانجی بی تفاوتی اخلاقی در رابطه بین عملکرد خانواده و قلدری در دانش آموزان
    فاطمه فیروزبخت 1401
  38. مرور نظام مند و فراتحلیل اهمال کاری تحصیلی و کمال گرایی در دانشجویان
    زهرا خسروی 1401
  39. نقش واسطه ای مسئولیت پذیری تحصیلی در رابطه ی حمایت از تکلیف والدین و پیشرفت ریاضی
    زهرا یوسفی 1401
  40. رابطه انعطاف پذیری روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان ؛ نقش واسطه ای حمایت اجتماعی ادراک شده
    پوریا شریفی بیدمشکی 1401
  41. طرحواره های ناسازگار اولیه و پریشانی های روان شناختی: نقش واسطه ای شفقت خود و ذهنی سازی
    بتول زارع 1401
  42. تحلیلی از یافته های پژوهشی در قلمرو پدیدایی خلاقیت و رویکردهای پرورش تفکر خلاق در کشورهای مختلف در دهه اخیر
    فاطمه تجلائی 1401
  43. الگوی ساختاری نقش میانجی درگیری تحصیلی و امید به تحصیل در رابطه بین سرمایه تحولی بیرونی و پایستگی تحصیلی دانش آموزان
    سمانه دیلمی 1401
  44. نقش واسطه ای ترس از ارزیابی دیگران در رابطه بین سبک های فرزند پروری و اضطراب اجتماعی
    فاطمه السادات ابوالمعالی 1401
  45. نقش تعدیل کننده جنسیت و شفقت خود در رابطه بین استرس های زندگی و علائم اضطراب و افسردگی
    محمدجواد الداغی 1401
  46. دلبستگی نوجوان و اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای راهبرد های تنظیم هیجان
    سیده سارا شهابی 1401
  47. نقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطه بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تاب آوری تحصیلی
    مهدی صدری 1401
  48. بررسی تاثیر آموزش خودتنظیمی مبتنی بر مدل SRSD بر کارکرد اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری با مشکلات ریاضی و نوشتن
    نیلوفر آقائی نژاد 1401
  49. تجارب اولیه شرم و امنیت و خستگی ناشی از شفقت در درمانگران: نقش میانجی شفقت به دیگران
    زینب قاسمی 1401
  50. رابطه طرحواره های ناسازگار نخستین با بی وفایی زناشویی، بررسی نقش واسطه ای همدلی عاطفی
    آرام بوجاری 1401
  51. اثربخشی آموزش جرات ورزی بر تاب آوری و مهارت های اجتماعی دانش آموزان ششم ابتدایی
    توفیق سرور 1401
  52. بررسی رابطه فرزندپروری ذهن آگاهانه و کارکرد اجرایی با نقش واسطه ای تنظیم هیجانی در کودکان
    الناز سهراب پور 1401
  53. خودشیفتگی، سه گانه تاریک و احساس شرم و گناه: نقش واسطه ای خودشناسی
    لاله فرج زاده 1401
  54. مدل یابی علی عاملیت معلم و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان: نقش واسطه ای حمایت تحصیلی معلم
    زینب ایلیائی 1401
  55. مدرسه هراسی: چالش های آموزشی و منابع عاطفی-اجتماعی هراس در دانش آموزان دبستانی
    مهدیه قویدل یزدی 1401
  56. ثر بخشی مشاوره ی تحصیلی گروهی با رویکرد راه حل محور بر خود کار آمدی و اهمال کاری دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحیه 2 شهرستان ساری
    امیرحسین خلیلی 1401
  57. رابطه سبک دلبستگی با اضطراب:نقش واسطه ای راهبرد های مقابله ای
    ناصر میکائیل پور 1401
  58. بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس خرد در دوره سنی نوجوانی و پیش بزرگسالی
    مریم مشایخی نظام آبادی 1401
  59. رابطه سبک های فرزندپروری ادراک شده با ترس از تجرد نقش واسطه ای طرحواره های وابستگی و خویشتن تحول نیافته
    مهتاب بابائیان کوپائی 1401
  60. نقش واسطه ای تاب آوری تحصیلی در رابطه شفقت به خود و بهزیستی روانشناختی دانشجویان
    محیا اعتدال مهر 1401
  61. رابطه هوش اخلاقی و سلامت روان با متغیر واسطه ای تنظیم هیجان و تاب آوری
    نازنین امینی مقدم 1401
  62. مطالعه پدیدارشناختی چالش های ارتباطی زوجین در دوران کرونا
    محدثه رستم بخش 1401
  63. نقش واسطه ای فرایندهای خودشناسی در رابطه بین سبک های دلبستگی و سلامت روان
    نازنین نصراله 1401
  64. تعامل والد کودک و مهارت های اجتماعی دانش آموزان نقش واسطه ای راهبردهای حل تعارض
    الهه اقدامی پور 1401
  65. اثر بخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر شادکامی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
    فرشاد اخوان پلنگ سرائی 1401
  66. پیش بینی معنای زندگی، احساس تنهایی و اضطراب مرگ براساس کمال گرایی معنوی/مذهبی
    ساینا بخشی زاده 1401
  67. رابطه معلم و دانش آموز و پیشرفت تحصیلی : نقش واسطه ای تاب آوری وکمک طلبی تحصیلی
    هانیه قربان دولتی 1400
  68. نقش واسطه خودکارآمدی عاطفی در رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه مادر و مهارت ارتباطی نوجوانان دارای بیماری زمینه ای دیابت
    فهیمه جلیلی خوئی 1400
  69. رابطه ساختاری سبکهای فرزندپروری ادراک شده و اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای تنظیم هیجان و ابراز وجود در نوجوانان
    زهرا رجبعلی کاشانی 1400
  70. اثربخشی برنامه ILEAD بر هویت اخلاقی و رشد خلاقیت در دانش آموزان پسر متوسطه دوره اول (شهر اربیل اقلیم کردستان عراق)
    سه ر کار علی محمد 1400
  71. ارتباط شفقت خود با شفقت دیگران در روابط زوجین: نقش واسطه ای فرایند های خود نظم بخشی انسجامی
    ریحانه نیک گو 1400
  72. رابطه بین هوش هیجانی با اختلال بدشکلی بدن در دختران نوجوان شهر قم
    قدرت اله مرادی 1400
  73. رابطه سواد دیجیتال با خود کارآمدی حرفه ای دبیران: نقش واسطه ای سبک های تدریس
    علی زندیه 1400
  74. تاثیر آموزش شفقت خود بهوشیار (msc) برپریشانی های روان شناختی، خود انتقادی. شر م و شفقت خود مادران کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم
    حامد عامری 1400
  75. نقش میانجی پردازش اطلاعات هیجانی در رابطه سبک های دلبستگی و احساسات مثبت نسبت به همسر در رابطه زوجین نابارور
    صدف کافی آبادی 1400
  76. مطالعه پدیدارشناختی تجربه زیسته مراقبان خانوادگی سالمندان
    صوفیه حسامی 1400
  77. مدل ساختاری محیط یادگیری سازنده و تفکر انتقادی: نقش واسطه ای راهبردهای شناختی و متغیرهای انگیزشی
    زهره خواجوندتبار 1400
  78. نقش واسطه ای "تحول من" در رابطه بین ابعاد فرزندپروری ادارک شده و بهزیستی روانشناختی در نوجوانان
    نرگس فلاحت چیان مجرد 1400
  79. آزمون مدل علی گرایش به اعتیاد مواد مخدر در نوجوانان براساس عوامل اجتماعی، خانوادگی و مدرسه ای در استان تهران
    علی علیمرادی 1400
  80. نقش واسطه ای عاملیت شخصی در رابطه میان دلبستگی به والدین و هویت من در پیش بزرگسالی
    نادیا روحانی 1400
  81. رابطه سبکهای والدگری با مولفه های شکوفایی در پیش بزرگسالی: نقش واسطه ای راهبردهای مدیریت زندگی
    ریحانه اسکندری نسب 1400
  82. پیش بینی شاخص های سلامت روانی و نشانه های افسردگی و اضطراب بر اساس ابعاد کمال گرایی و کمال گرایی معنوی/مذهبی: نقش تعدیل کننده راهبردهای شناختی تنظیم هیجان
    سمانه ابراهیم نژادمقدم 1400
  83. بررسی ارتباط رهبری و مسئولیت گریزی در مدیران ارشد و نیز بررسی سوگیری خوش بینی در آنان
    غزاله قضاوتی 1399
  84. بررسی پدیدارشناسانه گرایش دانشجویان با رشته های غیرمرتبط به تحصیل در رشته های روانشناسی و مشاوره
    میلاد توپ شکن 1399
  85. مدل معادلات ساختاری سبک های دلبستگی نا ایمن و اضطراب اجتماعی با نقش میانجی انتقاد از خود و کمالگرایی
    پریسا طالب خواه 1399
  86. تحلیل چند سطحی رابطه جهت گیری هدف دانش آموزان و والدین آن ها با کمک طلبی تحصیلی
    مریم زارع 1399
  87. ادراک از روابط والدینی و هویت اخلاقی: نقش واسطه ای باورهای اساسی
    نرگس خاتمی 1399
  88. اثربخشی برنامه اصلاح سبک فرزندپروری طرحواره محور بر تاب آوریو رابطه والد_کودک در مادران
    سنا نجفی 1399
  89. بررسی مولفه های اساسی شکل دهنده به هویت معنوی از منظر صحیفه سجادیه و کاریست آن در هویت یابی دوره نوجوانی
    زینب صبوری 1399
  90. "باورهای انگیزشی، تعلل ورزی وخودتنظیمی:نقش واسطه ای کمک طلبی»
    نیره علائی 1399
  91. اثربخشی آموزش تاب آوری بر احساس تنهایی و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دارای خانواده های تک والد
    حمیده تابش 1399
  92. مدل علی پیشرفت تحصیلی بر اساس تاب آوری و خوش بینی با میانجی گری خودناتوان سازی
    فاطمه نوروزی 1399
  93. رابطه معلم-شاگرد و کمک طلبی نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت
    سمانه سادات موسوی شریف 1399
  94. خودهای انگیزشی و عملکرد زبان انگلیسی بررسی نقش واسطه ای خودنظم بخشی و اضطراب زبان دوم
    فاطمه عزیزخان 1399
  95. پیش بینی ترس از تجرد بر اساس ویژگی های شخصیتی، هوش هیجانی و متغیرهای دموگرافیک
    محمد دربا 1399
  96. نقش میانجیگری انگیزش تحصیلی و وابستگی به اینترنت در رابطه ی بین خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه
    مسعود کرامتی 1399
  97. عوامل موثر بر ادراک دانش آموزان از جو مدرسه: تحلیل چند سطحی دانش آموز و مدرسه
    مینا نظامی 1399
  98. تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت خواب،تحمل پریشانی و ناگویی هیجانی در نوجوانان دارای اضطراب
    زهرا علی مددی 1399
  99. رابطه علّی سبک های دلبستگی با هویت اخلاقی: بررسی نقش واسطه ای همدلی
    قصیده حجتی 1398
  100. ارائه الگوی توانمندسازی روانی- اجتماعی مبتنی بر خواندن انتقادی و اثربخشی آن بر هویت اخلاقی نوجوانان
    فاطمه اسماعیلی کریزی 1398
  101. اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر " افسردگی از منظر قرآن" بر افسردگی و خودکارآمدی نوجوانان دبیرستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)
    عاطفه محسنی 1398
  102. اثر بخشی آموزش برنامه تحول مثبت جوانی بر سرزندگی تحصیلی و تاب آوری تحصیلی نوجوانان دختر
    لیلا جمشیدیان 1398
  103. تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس سواد رسانه ای با نظریه سوال-پاسخ IRT
    مریم سروئی بافق 1398
  104. طراحی برنامه پرورش مهارت های تفکر (بر مبنای مدل بروکفیلد ) و بررسی اثربخشی آن بر تفکر انتقادی تاب آوری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم
    شهاب افراز 1398
  105. اثربخشی مشاوره گروهی آدلری بر عملکرد خانوادگی مادران دارای فرزندان در معرض خطر
    سنا پاک نیت 1398
  106. اثربخشی درمانگری با استفاده از اسب بر سازگاری اجتماعی، تاب آوری و خودپنداره کودکان تک والد
    فاطمه احمدی نژاد فتح آبادی 1398
  107. نقش واسطه ای استحکام من در رابطه بین حرمت خود دانش آموزان و کمال گرایی والدین
    عاطفه طاهری نیه 1398
  108. تهیه برنامه آموزشی اخلاق مبتنی بر نمایش و بررسی اثربخشی آن بر حساسیت اخلاقی دانش آموزان دبستانی
    مینو محمدی 1398
  109. مقایسه میانگین جدایی عاطفی در زوجین با و بدون سابقه دوستی پیش از ازدواج
    حمیدرضا گلشن 1398
  110. مقایسه ویژگی های شخصیتی و هوش هیجانی افراد معتاد به مواد ( هروئین و شیشه ) با افراد عادی ساکن در شهر کابل
    علی اکبر ابراهیمی 1398
  111. اثربخشی برنامه غنی سازی روابط زناشویی بر افزایش صمیمیت و امیدواری زوجین دارای فرزند معلول
    یاسمن یزدان پناه 1398
  112. نقش واسطه ای الگوهای ارتباطی زوجین در رابطه میان تمایزیافتگی خود و راهبردهای حفظ زوج
    الهه قنبریان 1398
  113. فرآیند بازشناسی صفات خود بر اساس دیالوژیکالیتی، خودشناسی انسجامی و بهوشیاری
    پگاه زارعی تل اباد 1397
  114. بررسی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر افزایش رضایت زناشویی و شادمانی زنان در دوران آشیانه خالی
    شادی فطوره چی 1397
  115. تاثیر آموزش گروهی مبتنی بر شفقت خودبر شادکامی و کمال گرایی دختران نوجوان
    عذرا عظیمی فریدن 1397
  116. بررسی رابطه بین خود تنظیمی هیجانی ،ادراک از محیط یادگیری و تاب آوری تحصیلی کاربرد مدل یابی و تحلیل چندسطی
    سمانه سمیعیان 1397
  117. نقش واسطه ای تاب آوری در رابطه اضطراب مرگ با سلامت روان نوجوانان مهاجر ساکن کمپ کردستان عراق
    زاکاو سلیم احمد 1397
  118. ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه و نقش مولفه هزینه در سازه ی انتظار -ارزش و پیشرفت ریاضی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر کاشان
    مطهره فتاحی 1396
  119. مفهوم سازی و ساخت ابزار نشانگرهای بزرگسالی
    زهره سلیمانی 1396
  120. رابطه باورهای اساسی و بهزیستی ذهنی نقش واسطه ای هویت اخلاقی در سنین اواخر نوجوانی و اوایل بزرگسالی
    سوده دوائی 1396
  121. رابطه ادراک از سبک های والدینی،محیط کلاس ادراک شده مبتنی بر خود تعیین گری با تاب آوری نقش واسطه ای عاملیت انسانی
    مامک مهدوی مزده 1396