پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/07/19
سجاد خانی پردنجانی
دانشکده تجارت و بازرگانی / آموزش دروس عمومی
مقالات علمی چاپ شده در مجلات
-
"The Relationship of Appliance Consumer Personality Trait, Brand Personality, Brand Loyalty and Brand Equity in the Mobile Phone Industry"
Sajad Khani Pordanjani
International Journal of Fundamental Psychology and Social Sciences, Vol. 3, No 4, pp.63-70, 2013 -
"طراحی مدل خطمشیگذاری توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعاتی: روستاهای غرب ایران)"
سجاد خانی پردنجانی
فصلنامه پژوهش های روستایی، نسخه 16، شماره 2، 1403 -
"شناسایی و اولویتبندی سناریوهای همکاری راهبردی بین سیستم بانکی خصوصی و فینتکها"
سجاد خانی پردنجانی، داریوش طهماسبی آقبلاغی
فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، نسخه 5، شماره 1، صفحات:1-18، 1403 -
"برندسازی در صنایع خلاق : مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران"
سجاد خانی پردنجانی
مدیریت بازرگانی، نسخه 14، شماره 1، صفحات:37-64، 1401 -
"نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت بانکداری کشور"
سجاد خانی پردنجانی
تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 15، شماره 4، صفحات:1-20، 1393 -
"مدل یابی ساختاری تاثیر سرمایه روانشناختی بر رفتار شهروندی سازمانی"
سجاد خانی پردنجانی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش سابق)، نسخه 5، شماره 10، صفحات:95-106، 1393 -
"تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات ( مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران)"
سجاد خانی پردنجانی، عبدالحمید ابراهیمی
تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 4، شماره 13، صفحات:1-22، 1393 -
"نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان"
سجاد خانی پردنجانی، امین اجلی، زهره دهدشتی
فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، نسخه 8، شماره 25، صفحات:27-61، 1393 -
"سرمایه فکری و مدیریت دانش: پژوهشی در سازمانهای دانشبنیان"
سجاد خانی پردنجانی
منابع انسانی ناجا، نسخه 3، شماره 30، صفحات:131-158، 1391