سیدرضا سیدجوادین

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/03/01

سیدرضا سیدجوادین

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی

رساله های دکتری

  1. ارائه الگوی مدیریت استعداد در توسعه عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس)
    سید ابراهیم موسوی 1404
  2. ارائه مدلی جهت ارزیابی اثر تلنگرهای دیجیتال بر رفتار مشتریان در فروشگاه های آنلاین دارو و تجهیزات پزشکی
    محمدرضا اسداللهی 1404
  3. مدل سازی پیش بینی رفتار مصرف کننده در بازاریابی الکترونیکی به کمک هوش مصنوعی
    مهران صفرنژاد فیروزآباد 1403
  4. ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان
    نازنین رحمانی 1403
  5. طراحی مدل نقش سرمایه انسانی بر قابلیت های پویای بازاریابی در ارایه خدمات به مشتری (مطالعه موردی بیمه پارسیان)
    سعیدرضا ابراهیمی 1402
  6. طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
    احمد عباس طوفان الطرفاوی 1402
  7. مدل سازی مفهومی تاثیر ارزهای دیجیتال بر استراتژی های کسب و کار (مورد بررسی: شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
    اصغر قدم زن جلالی 1402
  8. ارائه الگوی اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان
    زهرا پورحبیبی 1402
  9. توسعه مدل بهبود عملکرد محیطی سازمان ها با رویکرد منابع انسانی سبز
    مجتبی محتشم 1402
  10. مدل سازی رابطه بین توانایی های شناختی و بازده سرمایه گذاری سبدگردانان در بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر ابعاد سوگیری های شناختی
    مولود ایرجی زاد 1402
  11. ارائه الگوی توانمندسازی منابع انسانی (مورد بررسی کارکنان بیمارستان کیش)
    عباسعلی نجاتی سلیم 1402
  12. طراحی مدل معیارهای ارزیابی عملکرد شغلی با مشارکت کارکنان در سازمان تامین اجتماعی
    حسن فایضی 1402
  13. طراحی مدل خط مشی گذاری مبتنی بر توسعه قابلیت های انسانی وزارت آموزش و پرورش اقلیم کردستان عراق
    رحمان رسول فتاح 1402
  14. طراحی و تدوین الگوی اثربخشی هیات مدیره در صنعت بانکداری ایران
    احسان انیسی 1402
  15. ارائه مدل توسعه قابلیت های سازمانی وزارت آموزش و پرورش اقلیم کردستان عراق
    ئاکو عبدالمجید سعید 1402
  16. طراحی الگوی برند کارفرمایی در شرکت ملی نفت ایران
    لیلا هوشمند 1401
  17. ارائه الگوی شایستگی مدیران روابط عمومی شهرداری کلان شهرهای کشور مطالعه موردی کلان شهر تبریز
    هادی مقدم زاده 1401
  18. طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
    سامان آسترکی 1401
  19. توسعه مدل تاثیر سیاست های سازمانی بر هدایت کارکنان در تعیین هدف و بودجه بندی
    آرش عبدالعلی پور 1401
  20. ارائه الگوی اعتماد سازمانی بر مبنای مفروضات منابع انسانی در سازمان های خدمات محور مورد مطالعه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
    امیر جبلی 1401
  21. طراحی و تبیین مدل چند صدایی سازمانی در آموزش عالی ایران
    فاطمه آقاجان پورچهارده 1401
  22. ارائه چارچوب اخلاقی کارکردهای مدیریت منابع انسانی با تاکید بر الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت( جذب - بکارگیری-توسعه و نگهداشت )
    فرزام پور رمضان رودپشت 1400
  23. ارائه مدل توسعه منابع انسانی شایسته محور در صنعت خودرو سازی ایران (مطالعه موردی ایران خودرو)
    قدرت اله طلائی 1400
  24. توسعه مدل نیازسنجی آموزشی شرکت پالایش نفت آبادان با رویکرد تحقق استراتژی‌های سازمان
    قاسم خواجه وندی 1400
  25. طراحی مدل پیاده سازی کانون تفکر در صنعت بانکداری ایران
    مصطفی حسان 1400
  26. طراحی مدل حکمرانی بر شبکه های اجتماعی
    سیده شیما کارانجام 1400
  27. طراحی مدل شایستگی های مدیران عالی از منظر قرآن کریم
    محمدحسین سعادت نهاد 1399
  28. طراحی و تبیین مدل فرهنگ نیروی فروش در صنعت بانکداری ایران ( مطالعه موردی بانک ملت)
    مجتبی بهرامی 1399
  29. طراحی مدل کمی برای تحلیل و پیش بینی تعالی رهبری مبتنی در ابعاد فردی و تیمی
    امیر آذرفر 1399
  30. طراحی و تبیین مدل جامع چند سطحی توسعه رهبری اثربخش (مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
    یوسف رضائی 1399
  31. طراحی مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی مشارکت مردمی در مراسم و مناسبتهای انقلابی
    احمد عبدی سنقرآبادی 1399
  32. ارائه مدل تاثیر گذاری بر قصد و رفتار صرفه جویانه مشترکان برق خانگی
    بهمن مصطفی طهرانی 1399
  33. توسعه مدل جامعه پذیری سازمانی در نظام بانکی ایران
    سعید رئوفی 1399
  34. توسعه چارچوب چند سطحی حسابرسی منابع انسانی در هلدینگ شوینده گلرنگ
    فاطمه تقی پور 1399
  35. طراحی مدل مدیریت منابع انسانی دولتی در راستای بهبود شاخص های حکمرانی خوب
    هاتف حمداللهی 1399
  36. ارائه مدل ارتقا مدیریت عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستان در وزارت آموزش و پرورش
    سیدمحمد حسینی تقرتپه 1399
  37. طراحی الگوی شایستگی مدیران دانشگاهی ایران اسلامی
    محمدولی روزبهان 1399
  38. ارائه ی الگوی تصمیم گیری اخلاقی مدیران منابع انسانی در سازمانهای فعال در صنعت دارو
    حدیث جواهری 1399
  39. طراحی چهارچوب هدایت منابع انسانی در پرتوی ظرفیت استعاره نور
    جواد قلیچ لی 1399
  40. معناسازی کارکنان از نظام ارزیابی عملکرد
    هادی عارف 1399
  41. طراحی و تبیین مدل مدیریت منابع انسانی جهادی
    محمود ذبیح زاده باغلویی 1399
  42. طراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی قضات دادگستری ایران
    رسول رسائی فرد 1399
  43. شناسایی معیارهای مشاغل حیاتی و کلیدی برای جذب وحفظ استعدادها در شرکت ملی نفتکش ایران
    هادی میرزائی 1398
  44. طراحی و تبیین الگوی تامین،تربیت،به کارگیری و نگهداشت مدیر مدرسه با رویکرد مدرسه محوری
    حجت اله بنیادی 1398
  45. ارائه مدل چابکی رهبری منابع انسانی
    آناهیتا امینی حاجی باشی 1398
  46. ارائه الگوی فهم پدیده تنبلی کارکنان در سازمان‌های دولتی ایران
    محسن امامویردی 1398
  47. توسعه مدل جامع انتخاب کارکنان در پژوهشگاه صنعت نفت
    محسن ابراهیمی 1397
  48. شناسایی شایستگی های مدیران مستعد مربی گری در کسب و کارهای صنعت نیروگاهی
    مجتبی جشنی ارانی 1397
  49. طراحی نظام مبتنی بر شایستگی در جبران خدمات اعضای هیات علمی (مورد مطالعه دانشگاه های تهران)
    محمد عقیقی 1397
  50. طراحی الگوی شایستگی فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اندیشه فرماندهی معظم کل قوا
    شعبان مرادی آیدیشه 1397
  51. طراحی مدل سنجش مراوده استراتژیک در صنعت خودرو
    امیرحسین صبورطینت اقدم 1396
  52. طراحی مدل برنامه ریزی استراتزیک سرمایه انسانی در صنعت گردشگری
    مسلم باقری 1396
  53. طراحی مدل جانشین پروری رهبری با رویکرد ارتقاء هوش سازمانی (مورد مطالعه : گروه صنعتی گلرنگ)
    مهدی فتاحی 1396
  54. طراحی و تبیین مدل ممیزی توسعه منابع انسانی در صنعت نفت
    مریم حسان 1396
  55. طراحی تبیین مدل برند کارفرما در مراکز آموزش عالی دولتی ایران
    جواد فقیهی پور 1396
  56. آینده پژوهی حوزه برون مرزی رسانه ملی در افق 1404 از دیدگاه صاحبنظران رسانه و ارتباطات
    سیدنصراله ساداتی ساری 1396
  57. طراحی مدل پویای بازاریابی کارآفرینانه در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت ICT ایران
    نادر سیدامیری 1396
  58. طراحی مدل سنجش آمادگی سازمانی بانکهای تجاری ایران جهت پیاده سازی بانکداری اسلامی
    محمد صفری 1396
  59. تدوین و تبیین مدلی برای ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران
    امیر خانلری 1396
  60. تبیین مدلسازی پارادایم مذاکرات حسابرس - صاحبکار پیرامون گزارشگری مالی
    هدی اسکندر 1396
  61. روایت پژوهی در تجربه ی زیسته مدیران موفق مورد مطالعه بانک ملت
    مصطفی فروغی نعمه اللهی 1396
  62. ارایه الگویی برای شناسایی و دسته بندی سبک های مختلف زندگی مصرف کنندگان شهر تهران
    آرمیتا مصلی نژاد 1396
  63. ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی اقامتی ورزشی و توریستی کشورها با رویکرد بومی
    امیر اخلاصی 1396
  64. طراحی و تبیین مدل توسعه منابع انسانی به منظور دستیابی به شهرت رسانه ای (مطالعه موردی: واحد مرکزی خبر)
    سیدمهدی شریفی 1396
  65. تدوین مدلی برای اندازه گیری زنجیره ارزش منابع انسانی در صنعت نفت
    حمیدرضا یزدانی 1396
  66. تبیین و ارائه مدل مدیریت برند منابع انسانی در صنعت خودروسازی مورد مطالعه: شرکتهای گروه صنعتی سایژا
    محمدمهدی فراحی 1396
  67. ارائه مدل شناسایی ریسکهای استراتژی سازمان
    عباس ابراهیمی 1396
  68. تبیین مدل مدیریت منابع انسانی بازارگرا در صنعت خدمات بانکداری با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا
    مهرداد استیری 1396
  69. ارائه چارچوبی برای مدیریت منابع انسانی سبز
    مجتبی محمدنژادشورکائی 1396
  70. ارائه چارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران
    تینا باقری 1396
  71. طراحی چارچوبی برای مدیریت استعداد در پرتو روش پژوهش قرانی
    محمدامین پهلوان شریف 1396
  72. طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد ملی
    علیرضا نوبری 1396
  73. الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد
    فاطمه السادات اعرابی 1396
  74. طراحی مدل مسیر شغلی دو گانه ویژه پرستاران
    نرجس السادات نسبی 1396
  75. ارائه تئوری چند سطحی جبران خدمات - عملکرد با رویکرد استقرایی
    حمزه رایج 1396
  76. طراحی مدل التزام شغلی در بستر برون سپاری منابع انسانی (بر اساس رویکرد روانشناختی)
    بهروز پورولی 1396
  77. تدوین چارچوب معماری دورکاری در وزارت کار و امور اجتماعی
    تهمینه ناطق 1396
  78. تدوین خط مشی های توازن کار - زندگی موثر بر میزان توازن کار - زندگی کارکنان آموزش عالی
    مژگان روشن نژاد 1396
  79. طراحی و تبیین مدل توسعه منابع انسانی برای دستیابی به مرجعیت علمی در آموزش عالی
    محمد تابان 1396
  80. طراحی مدل انطباق پذیری مسیر شغلی کارکنان با تاکید بر موفقیت کارراهه در شرکت پتروشیمی شازند
    فاطمه کریمی جعفری 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال هوشمند داده محور بر رقابت پذیری (مورد مطالعه : بانک تجارت تهران )
    شهره قلی جعفری 1404
  2. تاثیر رفتار اخلاقی کارکنان بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری اعتماد مشتری
    دانیال ظهیری فرد 1403
  3. بررسی تاثیرات برند کارفرمایی سازمان برحفظ و نگهداشت کارکنان فناوری اطلاعات
    جعفر رمضانی خوجین 1403
  4. مدل مدیریت منابع انسانی سازمانی توسط هوش مصنوعی برای تطبیق در روانشناسی مصرف کنندگان به سمت فناوری دیجیتال
    علیرضا نیک نام اصل 1403
  5. بررسی رفتار مصرف کنندگان در دنیای دیجیتال و تاثیر آن بر روی استراتژی بازاریابی کسب و کارهای شبکه نمایش خانگی فیلم و سریال آنلاین و راهکارهایی برای بهبود آن (مطالعه موردی: فیلیمو)
    علی هاشم ابادی ثانی 1403
  6. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند کارفرما بر رفاه و وفاداری کارکنان(مطالعه موردی شرکت اسنپ تریپ)
    احمدرضا خاکپورطالقانی 1403
  7. " بررسی تاثیر سیستم های کاری با عملکرد بالا بر مشارکت کارکنان: نقش تعدیل کننده عدالت سازمانی"
    سیده فاطمه حائری 1403
  8. تاثیر هوش تجاری، یادگیری سازمانی و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت های نوآور
    یاسمن زارع 1402
  9. بررسی تاثیر خانوادگی بودن یک کسب و کار بر روی شهرت آن کسب و کار در ایران و تاثیر این شهرت بر وفاداری مشتریان و میزان مشارکت در صفحات شبکه های اجتماعی
    هوتن سلاجقه 1402
  10. بررسی اثر متغیر های بازاریابی دیحیتال زنجبره تامین ارتباط با مشتریان و مدیریت دانش برعمکرد انلاین سایت های گردشگری
    علیرضا عظیمی رحمت آبادی 1402
  11. بررسی تاثیر دورکاری بر مشاغل شرکت های صنعت فن آوری اطلاعات در ایران
    سیدمعید سیدی 1402
  12. بررسی آموزش مهارتهای فروش مویرگی بر عملکرد فروشندگان (مطالعه موردی شرکت پخش کاسپین)
    امیر شادرو 1402
  13. بررسی رابطه بین بالا بودن ساعت کار و کاهش دقت در خدمت رسانی پرستاران بیمارستان کیش
    علی کرمی 1402
  14. برر سی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر نوآوری محصول با نقش میانجیگری انعطاف پذیری هماهنگی و نقش تعدیل کنندگی انعطاف پذیری منابع (مورد مطالعه: کارگاهها و مراکز هنری شهر تهران)
    هژبر غلام پورارباستان 1401
  15. تاثیر شخصیت پیش فعال بر هنرپیشگی شغلی و شایستگی های شغلی مورد مطالعه: (مدیران منابع انسانی سازمان ها در تهران)
    زهرا شفیعی انارکی 1401
  16. تاثیر ویژگی های نسبی شخصیت و توانایی شناختی برشایستگی های منابع انسانی با نقش میانجی تراکم تجربه کاری ( مورد مطالعه: سازمان های غیردولتی در تهران)
    مهدیه رجبی گماسائی 1401
  17. بررسی ارتباط بین تجربه مشتری و مراجعه مجدد به فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
    محمدرضا خوبرو 1401
  18. بررسی رابطه جهت گیری کارآفرینی ، یادگیری و عملکرد فروشگاه نفش میانجی قابلیت های پویا مبتنی بر دانش (مورد مطالعه اتحادیه هتلداران در تهران
    ابوالفضل جوادزاده 1401
  19. نگرش نسل های Y و Z نسبت به تبلیغات محصولات بحث برانگیز
    علی خاتمی نژاد 1401
  20. تحلیل رفتار پیش از خرید مصرف کنندگان در شرایط رکود تورمی
    اشکان دهقان 1400
  21. بررسی تآثیر بازارگرایی بر نوآوری تجاری با توجه به نقش تعدیلگر انعطاف پذیری استراتژیک ( مطالعه موردی: شرکت گسترش انرژی پاسارگاد)
    مجتبی طزری 1400
  22. بررسی نقش واسطه ای خشونت در محیط کار در رابطه بین عدالت اجتماعی و امنیت شغلی کارکنان
    پری گنجی 1400
  23. تاثیر به کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای ورزشی( مطالعه موردی: مجموعه ورزشی انقلاب )
    زهرا فراهانی 1400
  24. بررسی تاثیر به‌کارگیری استراتژی بازاریابی محتوایی بر موفقیت استارت‌آپ‌های ایرانی
    احمد فضلوی 1400
  25. بررسی تاثیر عضویت در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کننده بادر نظر گرفتن نقش میانجی نگرش برند(مورد مطالعه اینستاگرام)
    فاطمه محمدپور 1400
  26. بررسی فرصت های توسعه بازرگانی بین المللی بین ایران، عراق، سوریه، ترکیه و لبنان در آغاز دهه‌ی 2020
    شهریار شکروی 1400
  27. بررسی و مدل یابی نظام انگیزش و پاداش منابع انسانی در شرکت های تولیدی مطالعه موردی واحد بازرگانی گروه سلولزی گلستان
    سیدعلی نورمفیدی 1400
  28. بررسی تاثیر سرپرستی سو استفاده گرایانه بر طفره روی اینترنتی: با تاکید بر نقش میانجی فرسودگی عاطفی
    پیوند میرزائیان خمسه 1400
  29. ارزیابی عملکرد هیئت امناء مساجد
    امیرحسین حسینی پورفتمه سری 1400
  30. بررسی تاثیررفتارشبکه ای برقابلیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه تهران
    محمد داودی 1400
  31. بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر تمایل به ترک خدمت با میانجیگری بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل در دانشگاه تهران
    آزاده دادگر 1399
  32. بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر تمایل به ترک خدمت و عملکرد کارکنان گسترش کشاورزی پیوند فردوس پارس با نقش تعدیل گری لنگرهای شغلی
    پیمان شیروانی 1399
  33. آسیب‌شناسی نظام مدیریت منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدل فیلیپس
    علی فرهادوند 1399
  34. شناسایی و اولویت بندی عوامل استرس شغلی موثر بر کیفیت زندگی کاری و تبیین نقش آن در عملکرد منابع انسانی
    امید جوکارپارسی 1399
  35. ممیزی فرایندهای منابع انسانی در بخش بهداشت و درمان بر اساس استاندارد 34000 ، مطالعه مورد بیمارستان شریعتی تهران
    آزاده شکور 1399
  36. نقش موثر تبادل رهبر عضو در روابط بین کارهای احساسی (عاطفی) و فرسودگی در کارکنان بانک ملت مدیریت شعب استان البرز
    رضا گودرزی 1399
  37. بررسی تاثیر رویه‌های مدیریت منابع انسانی سبز، در جذب استعدادهای جوان
    رامین وزیری 1399
  38. بررسی اثر قیمت در تصمیم‌گیری خریداران وسواسی ( اجباری )
    زیبا شهیدی 1399
  39. مطالعه و بررسی تصویر ذهنی مشتریان بانک سامان از برند بانک سامان با به کارگیری مدل مولکول برند
    پانته ا فرد 1398
  40. بررسی تاثیر روش های مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد کارکنان (مورد مطالعه : شرکت گاز استان تهران)
    مهدیه توران پشتی 1398
  41. بررسی عوامل سازمانی و فردی موثر بر فرآیند جانشین پروری در شرکت نفتیران اینترترید(نیکو) و شرکتهای تابعه آن
    عطیه کاظمی 1398
  42. بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمانی برهویت یابی سازمانی (مورد مطالعه : سازمان میراث فرهنگی ، هنری ، صنایع دستی و گردشگری)
    مهدی نوروزبیگی 1398
  43. بررسی تاثیر رابطه ویژگی های شرکت بر استفاده اطلاعات بازاریابی در رشد بنگاه های کوچک و متوسط
    رقیه جوادی نوده 1398
  44. تبیین چارچوب مفهوم سرمایه گذاری جمعی کسب و کارهای نوین در ایران
    بهنود اناری 1398
  45. بررسی و مدل یابی تاثیر ابعاد مدیریت دانش بر ابعاد ریسک منابع انسانی(مطالعه موردی بانک گردشگری)
    فرناز برات پور 1398
  46. بررسی تاثیررهبری زهرآگین برتعهدسازمانی ورضایت شغلی کارکنان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
    ساجد نصر 1397
  47. 1
    علیرضا نادری 1397
  48. بررسی رابطه اشتیاق شغلی باذ بهبود عملکرد - مطالعه موردی در کارکنان گمرک جمهوری اسلامی
    کامران ندائی 1397
  49. بررسی تاثیرفلات شغلی دراسترس شغلی کارکنان(موردمطالعه شرکت همکاران سیستم تهران)
    احسان مرادپور 1397
  50. بررسی تاثیربرنامه ریزی جانشین پروری بردرگیری شغلی کارکنان وزارت آموزش وپرورش درشهرتهران
    سعیده بابالو 1397
  51. بررسی تاثیرتوانمندسازی روانشناختی برعملکردشغلی کارکنان بیمه مرکزی ایران
    افسانه غفاری 1397
  52. بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و کیفیت زندگی کاری با نقش میانجی تعهد سازمانی مطالعه موردی: کارکنان سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
    سپیده قاضی میرسعید 1397
  53. بررسی تطبیقی به منظور شناسایی نقش احساسات پرسنل و شیوه رهبری مدیران در انعطاف پذیری آنها در شرایط بحرانی سازمان
    سعیده حبیبی یوسفی 1397
  54. ارائه چارچوبی مفهومی جهت تبیین رابطه میان هوش هیجانی، سلامت روانی و عملکرد کارکنان مورد مطالعه(کارکنان شعب ارزی بانک تجارت تهران)
    ملیحه قاسمی 1397
  55. بررسی تاثیر مدیریت مشارکتی بر عملکرد کارکنان مطالعه موردی کتابخانه ملی
    علی متقی 1396
  56. بررسی تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی نوآوری (مورد مطالعه: شرکت های مهندسان مشاور تهران)
    سروش احمدی 1396
  57. بررسی مدیریت دانش و تاثیر آن بر خلاقیت سازمانی ( مطالعه موردی بیمارستان آراد )
    نیما طاهری 1396
  58. بررسی تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان ( مطالعه موردی شرکت مدیریت برق شهید رجایی )
    اسیه حبیبی قاسم ابادیان 1396
  59. بررسی انتظارات شغلی و فاکتورهای موثر بر انتخاب شغل و سازمان دانشجویان مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه شریف
    علی افروزنیا 1396
  60. بررسی رابطه بین مهارتهای مدیریت زمان کارکنان با تنش و رضایت شغلی آنها (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی)
    محمدرضا بیات سرمدی 1396
  61. تاثیر انواع استراتژ های جبران خدمات بر نگرش های شغلی کارکنان در بانک رفاه
    سیدعلی موسوی 1396
  62. تبیین پد یده خرید ناگهانی پوشاک در میان جوانان شهر تهران
    امیرحسین قادری عابد 1396
  63. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر ارزش ویژه برند شرکت (مطالعه موردی صنعت خودرو کشور
    بهنام رضائی یوسفی 1396
  64. بررسی نقش فرهنگ جهادی در عملکرد مدیران جهاد دانشگاهی
    سیدابراهیم هاشم ورزی 1396
  65. شناسایی منابع و روش های یادگیری کارشناسان و مدیران منابع انسانی در صنعت خودرو
    مجتبی عربی 1396
  66. بررسی تاثیر مشخصه های بازاریابی سبز بر مسولیت اجتماعی شرکت ها
    عادل ابدالی 1396
  67. بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر نگرش کارکنان با میانجی گری قراردادهای روانشناختی (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو))
    پروین تاجیک امیر 1396
  68. بررسی و شناسایی چالش های پیش روی جذب و نگهداشت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک و نوپا(startups) مورد مطالعه : کسب و کارهای دانش بنیان مستقر در تهران
    نوید حسینعلی زاده 1396
  69. بررسی جبران خدمات مدیران از منظر قرآن و سنت
    مینا موحدیان عطار 1396
  70. شناسایی شایستگی های محوری برای نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی ایران( خط مشی گذاران بخش عمومی)
    الهام حسینی 1396
  71. شناسایی ورتبه بندی شایستگی های کلیدی مشاغل استراتژیک(موردمطالعه شعب بانک مسکن استان تهران)
    محمدجواد معتمد 1396
  72. شناسایی عوامل موثربر قصد خرید مجدد (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان )
    آرش عنصری 1396
  73. مطالعه عوامل موث بر شکل گیری اعتماد مشتریان در فروشگاه های اینترنتی
    مصطفی سعیدنژاد 1396
  74. بررسی تنیدگی زبان بدن و ارتباطات انسانی در گروه صنایع فضایی صا ایران
    حسین فرجی 1396
  75. بسط و گسترش استراتزی های سازمان با رویکرد تلفیقی
    علی صفاییان نایینی 1396
  76. آسیب شناسی فعالیت بنگاه های کسب و کار کوچک تهران براساس نیازهای مشتریان
    حمید رضا محمدی 1396
  77. بررسی موانع توسعه بخش خصوصی در گردشگری سلامت
    مریم شفائی 1396
  78. بررسی عوامل فردی موثر بر تصمیم خرید به خریداران فرآورده های گوشتی
    احمد اخوان ارمکی 1396
  79. شناسایی عوامل موثر بر افزایش منابع قرض الحسنه پس انداز از دیدگاه مشتریان
    سهیل نصیری دیانتی 1396
  80. شناسایی اصول خاص انسان شناسی اسلامی در مدیریت منابع انسانی
    مجتبی حاجی وند 1396
  81. شناسایی موانع انجام عمل صالح در سازمان ها
    حدیثه دلک ابادی 1396
  82. بررسی میزان قانون گریزی و تاثیر آن بر کارآیی سازمان در مخابرات استان گلستان
    مهشید دوستی انارکی 1396
  83. بررسی تاثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی : شیر پگاه)
    زهرا رشیدعلی پور 1396
  84. تجزیه و تحلیل رابطه بین شیوه های مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمان
    سیدحسین آقامیری 1396
  85. بررسی اثربخشی کارآمدی جهت استقرار نظام شایسته سالاری دربین مدیران شعب بانک آینده
    زرتشت معینی 1396
  86. بررسی مفهوم عدالت درنظام سلامت ایران
    هانیه کیقبادی 1396
  87. شناسایی و بررسی عوامل اثرگذار بر مدل 4 مرحله ای وفاداری الیور( OLIVER 1997) در بخش خدمات بانکداری در سطح تهران ( مطالعه موردی بانک رفاه )
    فیروزه ستوده 1396
  88. بررسی چند سطحی ارتباط بین مدیریت منابع انسانی برند محور ،مالکیت روانی برند، رفتارهای شهروندی برند و رضایت مشتریان در بانک سپه شهر تهران
    سمیرا تدریسی 1396
  89. بررسی رابطه عدالت سازمانی با اعتماد کارکنان بانک شهر - مطالعه موردی شعب بانک شهروابسته به شهرداری تهران
    محمد هیدجی 1396
  90. بررسی تاثیر تاکتیک های بازار یابی رابطه مند بر وفا داری مشتری در شرکت پارس خودرو
    علیرضا خداشناس 1396
  91. بررسی تاثیر ویژگی های گوشی های تلفن همراه هوشمند بر رضایت مندی کاربران و بر خرید مجدد آنها
    علی رحیمی دره چی 1396
  92. ارزیابی میزان آمادگی جهت استقرار مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک صادرات ایران
    سمیه نجفی 1396
  93. تبیین مفهوم و ابعاد سازنده هویت سازمانی با استفاده از ابزار فرا ترکیب
    سیدعباس میرعنایت 1396
  94. بررسی عوامل موثر برفرآیند استقرار مدیریت دانش در بانک صنعت و معدن ایران
    امید محمد رحیم نیا 1396
  95. بررسی رهبری استراتژیک در قرآن کریم
    محمدرضا محمدزاده 1396
  96. بررسی ساختار سازمانی موجود بانک کشاورزی و ارائه ساختار بهینه
    حمیدرضا دنکوب 1396
  97. شناسایی حقوق متقابل افراد بر یکدیگر در سازمان از دیدگاه اسلام
    زینت بختیاری 1396
  98. شناسایی مولفه های توسعه و نگهداشت استعداد در شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو)
    مهدیه محمدی 1396
  99. بررسی اثر بخشی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان در شرکت توسعه 2مپنا از دیدگاه کارکنان و مدیران
    زهره محمودی 1396
  100. طراحی سیستم ارزیابی عملکرد استعدادها در بانک رفاه
    زهرا پورامینی ابربکوه 1396
  101. بررسی موانع و مشکلات ارزیابی عملکرد اثر بخش کارکنان و ارائه راهکارهای بهبود آن در بانکهای تجاری ( بررسی موردی بانک تجارت)
    وحیدرضا شادزاد 1396
  102. ارتباط بین سبکهای رهبری و فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای خدمات بیمه ای در استان تهران
    الهام جلوی 1396
  103. بررسی تاثیر مدل ویژگی های شغلی بر کامیبابی در کار و پیامدهای آن در بانک رفاه
    حسین ایمانی 1396
  104. بررسی رابطه بین تجربه مشتری و قصد خرید مجدد مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند
    شیما خباززاده مقدم 1396
  105. بررسی نقش هیجان کالا و برند در رفتار خرید مصرف کننده
    عمادالدین رحمانیان کوشککی 1396
  106. بررسی عوامل اثر گذار برتعارض کار –خانواده صفی وستادی دانشگاه تهران
    فرشته رضایی مهریزی 1396
  107. ارزیابی تعالی مدیریت منابع انسانی بانک مسکن شهر تهران بر اساس مدل EFQM
    طاهره شریفی 1396
  108. بررسی تطبیقی فرایند انتخاب با رویکرد اسلامی
    مهدی شریفیان نجف ابادی 1396
  109. بررسی استراتژی های آموزش و توسعه منابع انسانی در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با به کارگیری روشSWOT و PEST
    طاهره کشاورزی 1396
  110. بررسی تاثیر ویژگی های طراحی بسته بندی بر انتظارات و ترجیحات مصرف کنندگان محصولات غذایی و نوشیدنی ها
    هادی حیدری 1396
  111. بررسی تاثیر پدیده toxic leadership بر نتایج و پیامدهای منابع انسانی
    محمد جانعلیزاده شوکی 1396
  112. ارائه چارچوب نظام جبران خدمات مبتنی برشایستگی موردمطالعه روزنامه همشهری
    مریم خوش نما 1396
  113. بررسی راه های ایجاد برند (نام ونشان تجاری) برتر در شرکتهای صنایع غذایی
    کیوان نعمتی 1396
  114. بررسی رابطه قابلیت های مدیریتی مدیران مناطق بانک ملت و عملکرد آنان
    مهدی اسماعیل زاده 1396
  115. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده پوشاک کودک (مطالعه موردی درشرکت رولان)
    هاشم خدابخش 1396
  116. بررسی آثار مشوقهای خرده فروشان بر رفتار ونگرش مشتریان (فروشگاه های زنجیره ای پوشاک در قلمرو تهران بزرگ)
    نجمه محمدبیگی 1396
  117. بررسی میزان اثربخشی سبکهای رهبری در سازمانهای پروژه محور با رویکرد استراتژیک
    مریم محمدابراهیمی جهرمی 1396
  118. بررسی تاثیر سر در گمی مصرف کننده بر تبلیغات دهان به دهان ،اعتماد و رضایت مشتری در بازار موبایل تهران
    منا قوشچی 1396
  119. شناسائی علل موثر بر پنهان سازی دانش در سازمان ها
    عادله شورابی 1396
  120. بررسی تاثیر ارزش رابطه و توفیع بر رفتار مشتریان بانک دی
    وحید جهانگرد 1396
  121. بررسی نقش میانجی گیری سرمایه روانشناختی در رابطه بین منابع جامعه پذیری سازمانی و عملکردشغلی(مطالعه موردی :شرکت فروشگاه های زنجیره ای شهروند)
    اباذر کمالی چمتوکش 1396
  122. امکان سنجی و شناسائی چالش ها و موانع استقرار باز خور 360 درجه در گروه ذوب و نورد رهاورد فولاد آرین ( گروه رافا)
    فرزانه ترمه 1396
  123. طراحی مدل تحول منابع انسانی بنگاه : مطالعه موردی فولاد خوزستان
    طناز علیزاده 1396
  124. تبیین منزلت آگاهی در رابطه رهبر و پیرو بر اساس قرآن و عترت (تفسیر نمونه) مورد مطالعه: جهاد عاشورا
    زهرا ستاری صفا 1396
  125. انتخاب روش مناسب تجزیه و تحلیل شغل با لحاظ ویژگی ها و انتظارات ذی نفعان اصلی در شرکت مادر تخصصی توانیر
    علی رضا عبدالکریمی خلجی 1396
  126. بررسی و شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری و استقرار نظام شایسته سالاری در شرکت فناپ
    مریم نوروزی 1396
  127. بررسی ارتباط بین مهندسی عوامل انسانی (ارگونومی) و بهره وری کارکنان بانک صادرات ایران (مطالعه موردی بانک صادرات استان البرز)
    علیرضا جمشیدی 1396
  128. پیش بینی فاکتورهای موثر بر تمایل کارکنان به استفاده از وب سایتهای استخدام الکترونیک بر مبنای تئوری رفتار برنامه ریزی شده
    الهام کلانتری 1396
  129. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد سازمانی با در نظرگرفتن نقش میانجی نو آوری (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال منطقه آزاد ارس)
    سعید دارابی 1396
  130. ارایه ی چارچوب مفهومی جهت تبیین عوامل حیاتی موفقیت در اجرای استراتژی مدیریت دانش مشتری(CKM) در بخش گردشگری در ایران
    علی رضا خلقت دوست 1396
  131. بررسی نقش و کارکردهای عوامل روانشناختی روابط با مشتری در تمایل به خرید مجدد مصرف کنندگان مواد غذائی
    محمدرضا ابوالبشری 1396
  132. بررسی نقش ارتباطات بازاریابی الکترونیکی بانک رفاه در توسعه سهم بازار و پیشبرد فروش شعب آن بانک در بازار خدمات پولی و مالی
    مهدی توکلی 1396
  133. بررسی تاثیر بلوغ اخلاقی و عقاید اخلاقی مصرف کنندگان بر تمایل به خرید آگاهانه کالاهای فرهنگی فاقد کپی رایت (با تکید بر محصولات سینمایی و موسیقیانی)
    حمید سلیمی 1396
  134. تاثیر مخارج تبلیغاتی درک شده و پیشبرد قیمت بر ارزش ویژه برند مشتری¬محور (مورد مطالعه: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل)
    نگاه شاپوری 1396
  135. بررسی تاثیر سرمایه فکری بر ادراک از عملکرد سازمانی
    علی افتخاری 1396
  136. ارائه مدل شایستگی مدیران جهادی بر مبنای نظرات امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای
    حوریه فرهمندنیا 1396
  137. بررسی تاثیر محیط فروشگاه برقصد خرید ناگهانی(مورد مطالعه:فروشگاه هایپراستار)
    مهرداد اربابی 1396
  138. بررسی ارتباط میان اقدامات مدیریت منابع انسانی اسلامی و اعتماد سازی در سازمان در کارکنان سازمان دارایی در شهر تهران
    الهه باقری 1396
  139. عوامل موثر بر نشاط سازمانی در محیط کار سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
    آروین رحمانزاده 1396
  140. بررسی ارتباط رشته تحصیلی با شغال سازمانی و میزان رضایت شغلی در بین کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی
    مهرنوش فرقانی 1396
  141. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تسهیم دانش؛ مورد مطالعه: شرکت کاسل نوش کاله
    آسیه نظری 1396
  142. بررسی عوامل موثر بر اعتماد مصرف کننده و تمایل به خرید در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه شرکت هواپیمایی ایران ایر)
    مریم رنجبری 1396
  143. بررسی عوامل موثر کاری،خانوادگی و فردی بر تعارض کار – خانواده با توجه به مراحل کارراهه شغلی و رتبه شغلی کارکنان حسابرسی
    حمید یثربی فر 1396
  144. بررسی کیفیت خدمات بانک تجارت بر طبق مدل کارتر مطالعه موردی شهر تهران
    علی حسین ابادی 1396
  145. شناخت و ارزیابی عوامل موثر بر اجرای برنامه های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در کارآگاه های کوچک
    ندا ایوبی 1396
  146. بررسی چالش های آموزش الکترونیک در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    هستی جلالی فراهانی 1396
  147. ارائه الگویی برای بخش بندی مشتریان فروشگاه های خرده فروشی بزرگ (فروشگاه های زنجیره ای)
    متان سادات نژندفرد 1396
  148. بررسی تاثیر تصویر ذهنی مصرف کنندگان از کشور مبدا بر ارزش ویژه برند شرکت از دیدگاه مشتریان
    احمد عبدی سنقرابادی 1396
  149. سنجش ارزش درک شده خدمات بانک سامان از دیدگاه مشتریان بررسی میدانی در شعب منتخب استان تهران
    سمیه تائبی 1396
  150. بررسی تاثیر بسته بندی محصولات موادغذایی تولید داخل بر رفتار مصرف کننده
    کامینه مهرانی 1396
  151. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در زمینه انرژی های جدید پذیر در کشور
    وحید مهین 1396
  152. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت خودرو (مورد کاوی شرکت ساپکو)
    مریم نجفی 1396
  153. بررسی اثر بخشی شرکتهای مشاوره مدیریت در ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اهداف مشاوره آرتور ترنر
    اعظم سلطانی 1396
  154. سنجش کیفیت خدمات پس از فروش شرکت زامیاد از دیدگاه مشتری با استفاده از مقیاس سروپرف
    محمد احمدی روز بهانی 1396
  155. ارزیابی کیفیت خدمات پردیس کیش دانشگاه تهران از منظر دانشجویان با استفاده از مدل مقیاس کیفیت خدمات سرور اف.
    گلسا صدری 1396
  156. بررسی اثر بازاریابی خیرخواهانه کالاهای مصرفی بر نگرش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به برند و قصد خرید برند (بررسی موردی خریداران کالاهای مصرفی در شهر تهران)
    ارش اقایی فر 1396
  157. بررسی تغییر رفتار مصرف کننده ایرانی در فرایند خرید با روی آوری به web.2.o
    علی سبزواری 1396
  158. بررسی نقش ابزارهای مختلف پیشبرد فروش برای ترغیب خرده فروشان محصولات لبنی به عرضه این محصولات
    حمیدرضا خوانساری 1396
  159. اولویت بندی مشتریان حساب جاری ارزی بانک توسعه صادرات ایران از طریق محاسبه ارزش عمر مشتریان
    محمد مرادی 1396
  160. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی مشتریان جدید در بانک سپه با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (مطالعه موردی شعب بانک سپه در شهر تهران)
    حمیدرضا خیری 1396
  161. بررسی مقایسه ای هوش سازمانی در واحدهای صف و ستاد (مطالعه موردی : بانک سپه شهر تهران)
    سهیلا عباسی 1396
  162. بررسی تاثیر اقدامات انگیزش زای سیستم های کاری با عملکرد بالا بر عملکرد سازمانی با میانجی گری متغیر رضایت شغلی
    مهناز استیری 1396
  163. بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر مشارکت عمومی شهروندان(مورد مطالعه:شهروندان منطقه 1 شهر تهران)
    محمد بشیری 1396
  164. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان خدمات بیمه ای
    مهدی فتح الهی 1396
  165. ارائه چارچوبی مفهومی جهت تبیین نقش فناوری اطلاعات در عملکرد کارکنان در نظام آموزش عالی؛مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران و مراکز تابعه
    علی قویدل 1396
  166. تاثیر سبک زندگی افراد و مولفه های گرایش به کالای لوکس بر تعلق احساسی مشتریان نسبت به برندهای لوکس؛ مورد مطالعه بازار ساعت در تهران
    محمد کاشانی 1396
  167. تبیین نقش سبک‌های شخصیتی بر توانمندسازی روان‌شناختی منابع انسانی؛ مورد مطالعه: کارکنان بین‌الملل بانک ها
    سیده روجا کریم نیا 1396
  168. شناسایی و تبیین چارچوب تاثیرگذاری مسئولیت اجتماعی بنگاه (CSR) بر سرمایه فکری؛ مورد مطالعه: مجتمع پارس جنوبی
    احمد راضی جلالی 1396
  169. ارتباط میان سازمان یادگیرنده و خلاقیت کارکنان: در بنیاد شهید استان البرز
    سهیلا شیرینی 1396
  170. بررسی تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در تهران و نایروبی)
    سارا بیگلری 1396
  171. ارزیابی رضایتمندی بیماران بستری جراحی شده از خدمات بیمارستان نیکان بر اساس مدل سروکوال
    نازنین شمس فر 1396
  172. بررسی وجود رفتار شهروندی سازمانی در شرکت کارگزاری بانک ملی ایران و رابطه آن با وفاداری مشتری
    الهه رضایی 1396
  173. بررسی تاثیر رفتار دو سو توانی بر عملکرد در صنعت بانکداری (مورد مطالعه بانک پاسارگاد)
    حسین حیدریان قلعه 1396
  174. تدوین مدل مفهومی نقش مدیریت دانش مشتری (CKM) در ارتقای ارزش بلند مدت مشتری (CLV)،مطالعه موردی : بانک صادرات
    مهسا محمدرضائی 1396
  175. شناسایی و مدل یابی عوامل حیاتی موفقیت موثر بر ارزیابی عملکرد سازمان های دانش بنیان بررسی شواهد و توسعه در نظریه
    الهام کاظمی کورایم 1396
  176. مطالعه ارتباط سرمایه روانشناختی مثبت گرا و کیفییت خدمات ارائه شده به مشتریان : مورد مطالعه کارکنان باجه یک بانک تجاری منتخب
    حسین بلوچی 1396
  177. بررسی رابطه ارزش های مصرفی و رفتار خرید مصرف کنندگان ویلاهای مدرن در حاشیه البرز مرکزی
    رضا دروار 1396
  178. ارزیابی اثر بخشی تبلیغات (Promotion) صنعت بیمه در زمینه ی بیمه ی مسوولیت حرفهای پرستاران
    سحر مواهبی طباطبایی 1396
  179. اندازه گیری تعالی سازمانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با استفاده از مدل EFQM
    فاطمه ابوالمعالی دامغانی 1396
  180. بررسی چالش های ارزیابی عملکرد کارکنان خود شیفته
    نسیم شاهی 1396
  181. بررسی رابطه آموزش و عملکرد سازمانی : نقش واسطه ای یادگیری سازمانی
    هادی اسکندری 1396
  182. ارتباط بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش (مورد مطالعه : بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی)
    رامین شریعت پناهی 1396
  183. بررسی عوامل موثر بر تقویت وجدان کاری در سازمان از دیدگاه اسلام
    حسن جلیلوند 1396
  184. بررسی تاثیر آموزش الکترونیکی بانک ملی بر بهره وری کارکنان در بانکداری الکترونیک(مطالعه تطبیقی با بنک های برتر)
    محمدرضا آوخ لویهء 1396
  185. بررسی و شناسایی عوامل موثر بر گرایش مصرف کنندگان به کالاهای غیر رسمی
    محمد تقی طهرانچی 1396
  186. بررسی کیفیت خدمات در فروشگاه زنجیره ای رفاه با استفاده از مدل پنج بعدی سرو کوال
    مصطفی منصوری خواه 1396
  187. بررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر عملکردمدیران با میانجی گری متغیر تعادل کار و زندگی
    محمدرضا شهبازمرادی 1396
  188. شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی موثر بر استقبال مشترکین برق در پیک سائی شبکه
    رضا وثیق 1396
  189. بررسی تاثیر تعهد مدیریت در تدوین و اجرای استراتژی های سازمان های دانش محور
    محمدرضا محمودی ملکی 1396
  190. «بررسی و استخراج معیارهای کارمندیابی و انتخاب در سازمان¬ها با رویکرد اسلامی»
    امیر مختاری 1396
  191. بررسی کیفیت بکارگیری رابطه دوستی در رهبری رابطه محور رهبران زن
    مائده میرزانیا 1396
  192. بررسی عوامل تاثیرگدار بر پروژه های نوآوری در شرکت های قطعه سازی خودرو در استان تهران
    پوریا گلدسته 1396
  193. بررسی وضعیت مشتری مداری و عوامل موثر بر آن در میادین میوه و تره بار شهر تهران
    الهام هاتف 1396
  194. نقش مهارتهای مدیریتی در توسعه SME ها
    سیدوحید حسینی پور 1396
  195. بررسی تاثیر ترفیعبر توسعه مصرف گوشت شتر مرغ در سبد مصرفی خانوار شهر تهران
    ندا قدوسی 1396
  196. ارزیابی نقش سیاستهای تشویقی شرکتهای هواپیمایی در جهت پشبرد فروش خود از طریق دفاتر خدمات هوایی
    مژده مئوذنی 1396
  197. بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر خرید تلویزیون (ال سی دی ) در خانوارهای شهر تهران
    علی بهنامی فر 1396
  198. بررسی عوامل موفقیت در مدیریت استعدادها و چالشها و موانع پیاده سازی آن در گروه سایپا
    مرجان معالی تفتی 1396
  199. شناسایی و رتبه بندی عوامل ذهنی - ادراکی موثر بر تصمیم گیری گردشگری به شمالی کشور (گیلان و مازندران و گلستان)از دیدگاه گردشگران تهرانی
    احسان ذوقی توانا 1396
  200. برنامهریزی نیروی انسانی با رویکرد قطعی و فازی(مطالعه موردی: مرکز ایران
    حمیده غریبی یامچی 1396
  201. بررسی روشهای توسعه سهم بازار پژوهش های کاربردی دانشگاه تهران
    زهرا مهرجو 1396
  202. شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در محیط تجارت الکترونیک : مدل مبتنی بر اعتماد مصرف کننده
    سپهر سالاریان 1396
  203. تعیین میزان اثربخشی کانون های ارزیابی در گروه خودروسازی سایپا: مطالعه موردی
    مجتبی جشنی آرانی 1396
  204. روش های تدریس و اهداف اموزش دانشگاهی بازاریابی شناسایی و مقایسه ترجیح دانشجویان با مدرسان در دانشگاه تهران و شریف
    مصطفی فروغی نعمه اللهی 1396
  205. برررسی رابطه تعارض کار و زندگی و تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان با در نظر گرفتن نقش تعدیل کنندگی هوش هیجان (کارکنان اداره مالیات بر ارزش افزوده شهر تهران)
    آرتیمس مسوه مبارکه 1396
  206. بررسی روابط بین پدیده ایمپاستر ویژ گی های شخصیتی و رفتار شهروندی سازمانی
    مظاهر یوسفی امیری 1396
  207. شناسایی و بررسی کارکردهای مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر اثربخشی منابع انسانی
    مرتضی مهدی خانی 1396
  208. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارزی در بانک سرمایه با وفاداری مشتریان این بانک
    حدیث سادات یاوری 1396
  209. بررسی رابطه بین عناصر آمیخته ترفیع و فروش و جذب مشتریان در بخش تعاونی¬های مسکن
    سیدمحمدجواد موسوی 1396
  210. بررسی تاثیر تسهیم دانش بر پایداری مزیت رقابتی شرکت های مهندس مشاور
    فرخ محمد مطیعی 1396
  211. طراحی نگاره ی سازمان متناسب با عصر ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
    زینب شاهسواری 1396
  212. بررسی نقش توسعه منابع انسانی در ارتقای مسئولیت اجتماعی در سازمان (مطالعه موردی: بیمارستان امام علی (ع) - بغداد)
    عمار جبار کاظم آل شمیل 1396
  213. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در اجرای برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی
    حمیدرضا رضوانی پور 1396
  214. بررسی عوامل موثر بر ادارک کارکنان مسن از آموزشهای ضمن خدمت جهت استفاده بهینه از روشهای نوین در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری تهران)
    هژار عزیزی 1396
  215. بررسی تاثیر معنویت در سازمان بر روی بهره وری کارکنان سازمان دارایی در شهر تهران
    کیانا کارآگاه 1396
  216. مطالعه تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی شرکت های فعال در منطقه آزاد ارس
    حسینعلی الیاسی 1396
  217. بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و چابکی سازمانی (مطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس
    علی موسی خانی 1396
  218. بررسی تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: صنعت آسانسور و پله برقی)
    سیدمحمدمهدی هاشمی میرکلایی 1396
  219. تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی کارکنان (مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران)
    پرستو رحیم زاده 1396
  220. تعیین قابلیت های فرهنگی مطلوب در شرکت ساپلکو براساس مدل الوریش - بورک بانک
    سودابه افتخاری 1396
  221. ارائه مدل پیش بینی رفتارخریداران ماشین لباسشویی در تهران
    لیلا نوری 1396
  222. بررسی نقش عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش در کسب مزیت رقابتی در دو واحد صنعتی تولید کننده نانهای حجیم و صنعتی آران وردنه ودلایر
    روح اله خلیلی فرسنگی 1396
  223. اثرگذاری شرکتهای همکار در شبکه های خدماتی بر برداشت مشتری از نام تجاری شرکت مرکزی (مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم
    پیمان امین الشریعه نجفی 1396
  224. بررسی عوامل درونی (انگیزش ادراک نگرش و یادگیری) موثر بر رفتار خریداران کالاها ی با درگیری پایین (لبنیات ) در شهر تهران
    لیلی پودینه 1396
  225. بررسی عوامل موثردر ایجاد انگیزه جهت رضایتمندی کارکنان در شرکت آب و فاضلاب شهر تهران
    فاطمه اصغری 1396
  226. طراحی سیستم جامع پشتیبانی مطالعه و کتابخوانی با استفاده از رویکرد مدیریت استراتژیک (مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
    محمد صادق تراکمه سامانی 1396
  227. بررسی رابطه بین عوامل ارزیابی برند بر عملکرد برند در خدمات رستوران داری( فست فود) در شهر تهران
    مهشید سعیدی 1396
  228. ارائه مدل ارزش ادراکی از مکان گردشگری بر اساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی برمشتری (مطالعه موردی : منطقه آزاد کیش )
    منوچهر یوسف سیبدری 1396
  229. بررسی رابطه بین ویژگی های شهروندان و مشارکت آنان در سامانه مدیریت شهری 137 در شهرداری منطقه 22 تهران
    احسان مالکیان نوری 1396
  230. بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی (7P) و تصمیم خرید مشتریان از سرویسهای ارزش افزوده شرکت همراه اول و سرویس GPRS( اینتر نت همراه)
    وحید جزینی 1396
  231. مقایسه اثر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی و بانک دولتی (مورد مطالعه: بانک پارسیان و بانک ملی ایران)
    فرزانه مرادی 1396
  232. شناسایی و بررسی عوامل موثر در برنامه ریزی استراتژیک مدیریت سازمان های چندفرهنگی (موردی سازمان SGS)
    سید محمد توسلیان 1396
  233. نقش عوامل فرهنگ سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان و سازوکارهای بهبود آن از طریق تغییر در عوامل فرهنگی موثر(مطالعه موردی: کارکنان شرکت سایپا)
    حمید عبدالمحمدی 1396