میثم شفیعی رودپشتی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/04

میثم شفیعی رودپشتی

دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت‌ و حسابداری

رساله های دکتری

  1. چارچوب شتابدهنده سازمانی در اکوسیستم کارآفرینی ایران
    سعید حشمتی 1404
  2. ارائه چارچوبی برای دسته بندی مفاهیم بازاریابی با استفاده از رویکرد پیکربندی
    مریم ساریخانی خرمی 1403
  3. طراحی و اعتبارسنجی الگوی بازینمایی در کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی (کسب و کار اسنپ)
    سمیه مرادی 1402
  4. ارایه چارچوب راهبری برند شخصی برای مدرسان مدیریت
    مهدی رفتاری 1402
  5. ارائه مدل نوآوری تجاری در کسب و کار های ورزشی برمبنای اقتصاد اشتراکی
    زهرا شاکرمی 1401
  6. تحلیل علی عدم توسعه بانکداری اختصاصی در بانک های خصوصی ایران
    داود رضائی 1400
  7. طراحی مدلی برای به کارگیری اقتصاد اشتراکی در سیستم های تولیدی (مورد مطالعه صنعت قطعه سازی استان قم)
    محسن خلج 1400
  8. طراحی و تبیین مدل سلسله مراتب انگیزه های مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند هم آفرینی ارزش در صنعت نوشیدنی
    سیده نسیم امیرالسادات هفشجانی 1399
  9. بررسی اثرات راهبردی شکل گیری فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی بر بخش تولید با رهیافت بازاریابی کلان
    سیدسعید راد 1399
  10. توسعه مفهوم رفتار شهروندی سازمانی با استناد بر جنبه های تاریک آن
    فاطمه ملک شاهی 1398
  11. اثرات تبلیغات چاپی طراحی شده بر اساس استعاره های بصری بر روی مشتریان خدمات بانکی مطالعه ای با استفاده از روش های خودگزارش گری و بازاریابی عصب پایه
    علی عمویی اوجاکی 1398
  12. فهم و ارائه مدل آشفتگی مدیران بازاریابی صنعتی با رویکرد نظریه داده بنیاد
    محمد زارعیان 1398

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی الزامات و زیرساخت های شهر خلاق خوراک، نمونه مطالعاتی: شهر رشت
    روح الله غفاری 1404
  2. راهبردهایی جهت یکپارچه سازی اعتبار برند با بهره گیری از شبکه های اجتماعی در امنی چنل های صنعت دارو
    سیدحسین سرجوقیان 1404
  3. تجربه نگاری و شناسایی نقاط اثر تعامل انسان - کامپیوتر(HCI) در فرایندهای بازاریابی B2B با بهره گیری از رویکرد چند مورد پژوه
    هیلما جهاندیده 1403
  4. تحلیلی بر شاخصهای برند محله و ارتقای آن در شهر تهران (مطالعه موردی ، محله آسمان)
    محمد جمال پورمطلق 1403
  5. شناسایی و اولویت بندی پتانسیل های صادراتی استان مرکزی
    سیدمصطفی سجادی 1403
  6. غذاهای خیابانی، دیدگاه ها و پیشنهادات مردمی در مسیر توسعه
    خیزران ممشلی 1403
  7. تحلیلی بر تجربیات شرکت های B2B در حوزه برندسازی مجدد با بهره گیری از رویکرد مطالعه چند مورد پژوهی
    محمدمهدی راهبریان یزدی 1402
  8. تدوین نقشه گردشگری پزشکی ایران
    معصومه محمدزاده 1402
  9. واکاوی و تحلیل اثر دیجیتالی بر ذهن مصرف کننده در کسب و کارهای آنلاین
    مانیا هادی نیا 1402
  10. ارائه الگوی نقش آفرینی گردشگری در فقرزدایی با بهره گیری از تجارب بین المللی (با رویکرد چند مورد پژوهی)
    محمد کوکب نیا 1402
  11. تحلیل نقش آفرینی برند کارفرما در حوزه جذب و نگهداشت استعدادها
    سحر گودرزی طائمه 1402
  12. عوامل موثر بر ذهنیت جوانان هزاره جدید در پایبندی به مفاهیم پایداری در تفریحات بیرونی و گردشگری مبتنی بر طبیعت
    غزاله شرافتی 1402
  13. شناسایی راهکارهای تبدیل شدن یزد به مقصد گردشگری هوشمند
    فاطمه کاظم پورکریم آبادی 1402
  14. تدوین نقشه گردشگری خوراک های بومی و سنتی ایران
    فریبا خیراندیش 1401
  15. ارائه ی مدلی برای آمیخته بازاریابی مستیژ در بخش خدمات
    الهه بهائی مقدم 1401
  16. تحلیل محتوایی تطبیقی نقشه ذهنی ادراکی مشتریان و مدیران برند مرداس
    سیدرضا امینی 1401
  17. بررسی تاثیرات پیام های دهان به دهان الکترونیکی بر کیفیت کاری کارکنان دورکار در ایام پاندمی کووید 19
    فاطمه حیاتی 1401
  18. تحلیلی بر انتظارات مصرف کنندگان عراقی از مصرف کاشی و سرامیک ایرانی
    سمیه جمشیدی جعفرآبادی 1401
  19. بررسی ویژگی های مقاصد جذاب گردشگری در دوران پساکرونا
    فاطمه شفیعی کوهپایه 1401
  20. ارائه مدل تعالی برند؛ از توانمندسازهای برند تا دستاوردها، با الگوبرداری از رویکرد EFQM
    زهرا قاسمی 1401
  21. تصویر نگاری برند زعفران ایرانی در فرهنگ های منتخب بین الملل
    حامد اللهی دوست 1401
  22. ارائه چارچوبی برای ارتقاء کمی و کیفی مدل درآمدی مدارس آموزشی خیریه(مورد مطالعه: مجتمع آموزشی توحید)
    علی بیگدلی 1401
  23. جایگاه برند مقاصد داخلی در نگاه گردشگران ایرانی در دوران همه گیری کرونا
    ام کلثوم شیخ 1401
  24. بررسی عوامل موثر بر نوآوری اجتماعی دیجیتال در گردشگری مجازی با استفاده از نوآوری باز با رویکرد نگاشت شناختی فازی
    صادق محمدی 1401
  25. بررسی اثرات باورهای مذهبی زنان مسلمان بر رفتار خرید انها در حوزه کالای مستیج
    معصومه بیگدلی 1401
  26. تحلیلی بر موانع موجود در مسیر ترویج مصرف‌گرایی اخلاقی در کشورهای جهان سوم (خاورمیانه)
    فاطمه کارند 1401
  27. تدوین نقشه جامع گردشگری سلامت ایران
    حسین ایرانی 1401
  28. طراحی الگوی بازاریابی محتوا برای کودکان بارویکرد 360 درجه
    مریم قیطانی 1400
  29. تحلیلی بر رفتار مصرف کنندگان زن در خرید مبلمان با بهره گیری از روش تجربه زیسته
    مریم ریسمان چیان 1400
  30. بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19
    فاطمه میمندی 1400
  31. « شناسایی زمینه‌های شکل‌گیری آسیب‌های رایج نظام ترخیص کالا در گمرک ایران »
    نوشین مقصودی 1400
  32. پیش بینی فروش محصولات تند مصرف در زنجیره تامین لبنی با استفاده از روش های داده کاوی
    میلاد محمدی 1400
  33. توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه:شهرستان گنبد)
    مجتبی چشمی 1400
  34. شناسایی مصادیق و الگوهای سبزشویی و راهکار های مقابله با آنها
    مریم خسروی 1400
  35. ارائه چارچوب برند سازی مکان گردشگری پزشکی مورد : گردشگری سلامت شهر تهران
    محمد ابومعاش 1400
  36. مقایسه نقشه ذهنی مشتریان ریسک پذیر و ریسک گریز شرکتهای کارگزاری های بورس اوراق بهادار تهران
    افروز عابدی طالمی 1399
  37. بررسی الزامات کاربرد پول دیجیتال برپایه فناوری بلاکچین در اجرای قراردادهای هوشمند
    میثم حسن زاده میرحسینلو 1399
  38. « ارائه چارچوبی برای خود معرفی در برندسازی شخصی
    سمیرا علوی 1399
  39. ارائه چار چوبی برای شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذارUGC در NSD
    سارا رضائی 1399
  40. طراحی الگوی بازاریابی محتوا در صنعت مد
    رضوان جعفرنژاد 1399
  41. شناسایی رتبه بندی عوامل موثر در ورشکستگی صنایع کوچک و متوسط در بخش بسته بندی مواد غذای مورد ( شرکتهای بسته بندی فرآورده های لبنی تهران)
    حجت شیخی 1399
  42. ارائه مدلی برای تشویق کسب و کارهای کوچک و متوسط به پرهیز از فرار مالیاتی
    محدثه سبزه علی 1399
  43. شناسائی و اولویت بندی عوامل موفقیت بازی پردازی در بازاریابی آنلاین
    بیتا عامری 1399
  44. نیازسنجی و ذائقه شناسی گردشگران عراقی با هدف توسعه شکم گردی در ایران
    محمدحسین کیان پرور 1399
  45. بررسی اقدامات مرتبط در حوزه گردشگری در دوره‌های تاریخی و اسلامی ایران (با تکیه‌بر دوره‌های هخامنشی ،اشکانی ،ساسانی و دوره‌های اسلامی صفویه و قاجار)
    دنیا حیدری 1399
  46. « شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا»
    وحید حیدرپوردعویسرائی 1399
  47. شناسائی و رتبه بندی ابعاد رفتارهای حمایتی مشتری
    مجید عروجی خوزانی 1399
  48. به کارگیری استراتژی هم آفرینی (CO-creation)برای توسعه خدمات جدید(NSD)(مورد مطالعه: محتوای تولید شده کاربر (UGC)سایت فرادرس
    الهه عظامی 1399
  49. ارائه چارچوبی برای طراحی کمپین تبلیغاتی در گردشگری مجازی
    راضیه علایی 1398
  50. ارائه الگوی پذیرش نصب و استفاده از اپلیکیشن های اپراتورهای تلفن همراه ایران با تمرکز بر فناوری هوشمند
    سمانه اذرپیوند 1398
  51. شناسایی و تاثیر مولفه های مدیریت قیمت گذاری بر قابلیت پویا در کسب و کارهای دیجیتال (مورد مطالعه :خرده فروشی های آنلاین)
    مجید صدری منش 1398
  52. بررسی اثرات بکارگیری پیشبرد فروش بر عملکرد خریداران در هایپر مارکت ها
    مهرداد صفری 1398
  53. شناسایی عوامل موثر بر کلیشه سازی کشور مبدا(Country stereotype)و تاثیر آن بر انتخاب برند توسط مصرف کننده ایرانی در صنعت پوشاک
    زهرا شوشتری زاده 1398
  54. طراحی الگوی اقدامات لازم جهت حمایت از تولید ملی بر اساس دیدگاه های مقام معظم رهبری با بهره گیری از رویکرد تحلیل گفتمان
    علی اکبر نظافت 1398
  55. شناسایی و استخراج شاخص های کلیدی عملکرد به منظور طراحی داشبوردهای تجاری برای دانشگاه
    میلاد مددی کلی 1398
  56. ارائه الگوی توسعه خدمت جدید در صنعت گردشگری با بهره گیری از منطق اقتصاد اشتراکی و اتاق فرار
    فرید شیرازکی 1398
  57. طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکتهای فعال در بازارهای صادراتی
    سیدرضا موسوی بفروئی 1398
  58. ارزیابی و رتبه بندی رسانه های تبلیغاتی در صنعت مواد غذایی با بهره گیری از رویکرد تلفیقی(DEAوDEMATEL)
    هادی کمالی 1398
  59. بررسی شاخص‌های تاثیرگذار بر شکل‌گیری عشق به برند در برند سازی شخصی»
    حامد آزادی پیله رود 1398
  60. ارائه چارچوبی برای برندسازی مکان گردشگری کشاورزی ،مطالعه موردی جاذبه‌های کشاورزی منطقه کندوان میانه
    افسانه رستمی 1398
  61. شناسایی و اولویت بندی فرصت های بالقوه صادرت گیاهان دارویی ایران به روسیه
    طناز شیدایی اردستانی 1398
  62. طراحی الگوی رفتار خرید در هایپرمارکتها با بهره گیری از شبکه عصبی
    مریم بیاضی 1398
  63. طراحی مدل بازاریابی رویداد محور در بازارهای صنعتی
    محمد مهدیه نجف ابادی 1398
  64. طراحی مدل شایستگی مدیران خدمات دیجیتال
    محمد عربی 1397
  65. آسیب‌شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی
    محمدعلی خیاط 1397
  66. شناسایی و ارائه سبک های تصمیم گیری خرید بانوان افغانستانی در صنعت پوشاک
    محمدرضا احمدی 1397
  67. طراحی مدلی برای توسعه بازار سفرهای هوایی ارزان قیمت در ایران
    محمدرضا محمودیه چم پیری 1397
  68. ارائه چارچوب توسعه منطقه ازاد چابهار با روش Bench marking
    بهزاد سراوانی 1397
  69. طراحی الگوی بازاریابی محتوا در اقتصاد اشتراکی
    حسان مهدی 1397
  70. ارائه الگویی برای ارزیابی جایگاه برند شخصی
    بهاره بهلول بندی 1397
  71. آسیب شناسی عدم گرایش پزشکان به بیمه عمر( مورد بیمارستانهای منتخب شهر تهران)
    احسانه دبیری پور 1397
  72. ارزیابی عملکرد بسته های خدمات تکمیلی بیمه کوثر در صندوق های مختلف
    شعله مهری آزاد 1397
  73. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری در بستر صنعت IT
    سیدجاوید حسینی کوهی خیلی 1397
  74. بررسی ارتباط بین ابعاد بازاریابی پایدار بامسئولیت اجتماعی و ارتباط با مشتری
    سیدابوالقاسم یوسف 1397
  75. طراحی نظام ارزیابی عملکرد پایدار با بهره گیری از رویکرد SBSC در صنعت بیمه(مورد:بیمه ایران)
    محمد ظهیری گالشی 1397
  76. ارائه چارچوبی برای توسعه کسب و کارهای خانوادگی با بهره گیری از رویکرد قابلیتهای پویا
    مریم رفیعی 1397
  77. آسیب شناسی و علت یابی شکست محصولات جدید دارویی به هنگام ورود به بازار( مورد داروی پلاگرول- کلوپیدوگرل تولید داروسازی ایران هورمومن)
    مریم مرادی 1397
  78. طراحی ساز و کار آسیب شناسی فناوری در سازمان
    سمیه ولی محمدی 1397
  79. ارائه چارچوب برای جایگاه سازی برند شخصی
    شبنم سادات قیدی 1397
  80. پتانسیل های صادراتی ایران به کشورهای CIS و تعیین الگوهای تبلیغاتی مناسب برای حضور در آن ها
    عرفان جبه دار 1397
  81. نیازسنجی گردشگران عراقی برای سفر به ایران در حوزه گردشگری درمانی
    علی عبود اوداعه 1397
  82. شناسایی و ارزیابی مهارتهای مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در بین دانشجویان رشته های مدیریت دانشگاه های افغانستان(مورد: دانشگاه های منتخب کابل)
    داود محمدی 1396
  83. ارائه چارچوبی برای بررسی میزان کارایی تبلیغات با بهره‌گیری از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
    ارمین اجلال 1396
  84. بررسی اثرات هوش تجاری و هوش فرهنگی فروشندگان بیمه بر میزان فروش آنها
    سیده فاطمه تفرشی 1396
  85. ارائه چارچوبی برای بازاریابی اینترنتی در استارت اپ ها
    سارا رفیعی رودزرد 1396
  86. گونه شناسی مشتریان سازگار با فرآیند خلق مشترک در صنعت پوشاک
    مریم شهرک ندیمی 1396
  87. ارزیابی مرحله تدوین استراتژی برند در سازمان بهران
    فریبا مالکی دیزجی 1396
  88. شناسایی مولفه ها و تدوین سازه قیمت گذاری در بخش قطعات یدکی خودرو (مورد:شرکت سایپا یدک)
    سعید نجاتی جوارمی 1396
  89. بررسی ارزش ویژه برند دانشگاه تهران و پیامدهای آن از دیدگاه دانشجویان بین الملل غیر مقیم
    رضا حسینی 1396
  90. بررسی تاثیر انواع سبک های رهبری بر برندسازی شخصی در سازمانهای دولتی(مورد مطالعه: مدیران دولتی استان قم)
    امیرحسین دایی 1396
  91. طراحی مدل و ارزیابی غرفه آرایی و چیدمان کالا در خرده فروشی های پوشاک شهر تهران
    مرضیه محمدی اصل 1396
  92. "طراحی نظام ارزیابی مدل کسب و کار شرکت های خدماتی با رویکرد BSC (کارت امتیاز توازن)"
    سحر پورعرفانی 1396
  93. الگو پردازی راهکارهای بروز خلاقیت در تبلیغات با رویکرد نمودار روابط خویشاوندی
    ثریا امیری ثانی 1396
  94. تحلیل قیاسی میزان تحقق معادگرایی در سطح سازمانهای عمومی از منظر سازمان و ارباب رجوع
    حمید نوری 1396
  95. طراحی مدل همراستایی استراتژیک بخش عملیات و بخش بازاریابی (مورد مطالعه- بانک رفاه)
    مسعود ایزدخواه 1396
  96. ترسیم نقشه ذهنی دختران دانشجو در زمینه پوشاک( مورد مطالعه: دانشجویان دختر پردیس فارابی دانشگاه تهران)
    سمیرا صباغی 1396
  97. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی محتوا در صنایع لبنیات
    سحر قربانی 1396
  98. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه صادرات مواد غذایی از ایران به افغانستان
    محمد یعقوبی 1396
  99. بررسی ساز و کار شناسایی آسیب های ساختاری در سازمان
    منصور دادگر 1396