حسین خنیفر

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

حسین خنیفر

دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت‌ و حسابداری

رساله های دکتری

  1. طراحی الگوی مناسب مدیریت منابع انسانی برای نسل نوی کارکنان در سازمان‌های حوزه IT
    محدثه میجانی 1403
  2. شناسایی الگوی تصمیم گیری منصفانه: مورد مطالعه مدیریت بحران کرونا
    ایرج ایسوند 1403
  3. ارائه مدل آموزش مبتنی بر نظریه شناختی با تاکید برتقویت تفکر انتقادی در دانش آموزان مدارس متوسطه
    عاطفه فرزین مجد 1402
  4. طراحی الگوی شایستگی های شناختی مدیران مدارس ابتدائی؛ مورد مطالعه: مدارس شهر زنجان
    سیده مهسا موسوی 1402
  5. طراحی و اعتبارسنجی مدل مفهومی کیفیت خروجی های پیوسته و مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان در سطح ملی
    بهنام جعفری مجد 1402
  6. طراحی الگوی آموزش مجازی دانشگاهی در افغانستان و اعتبار بخشی آن
    محمدشاه صدیق 1401
  7. ارائه مدل بکارگیری شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی در ایران
    علی زین ساز 1401
  8. ارائه مدل آموزش هوشمند بومی در شرایط بحران ( مورد مطالعه مقطع ابتدایی)
    سارا الماسی زاده 1401
  9. طراحی الگویی برای رفتارهای ایثارگرایانه مبتی برتجربه زیسته مدیران جهادی
    امیرحسین عبدالله زاده 1401
  10. فهم سوگیری های شناختی در فرآیند تصمیم گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی در صنعت مشاوره مدیریت
    حوریه جهانی 1401
  11. تدوین الگوی مشارکت دستگاهها و نهادها با نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین
    علی رشیدی 1400
  12. طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو
    فاطمه فرهادی 1400
  13. طراحی مدل رهبری بر اساس آموزه های داستان های سوره کهف
    فوزی رستم 1399
  14. ارائه ی مدل خط مشی گذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری مورد مطالعه آموزش های مهارتی در ایران
    ناهید مسلمی 1399
  15. تحلیل بخشی الگوی شکل گیری قابلیت های فناورانه محصولات پیچیده (مطالعه موردی ،یک بخش منتخب)
    علی خدایاری 1399
  16. طراحی الگوی شایستگی جهت استفاده در کانون ارزیابی مدیران آموزش و پرورش
    صلاح الدین ابراهیمی 1399
  17. بررسی رفتار هشدار دهی حسابرسان مستقل درباره خطاکاری بر اساس نظریه های شناخت اجتماعی و رفتارهای برنامه ریزی شده
    کیوان شعبانی 1399
  18. طراحی چارچوبی برای توسعه مدیریت منابع انسانی مبتنی بر شواهد در شرکت ملی نفت ایران
    هادی احمدی آزرم 1398
  19. نظریه ی کارآفرینی به عنوان فرآیند پیوند فرصت.رفتار رویکرد فراپارادایمی به نظریه پردازی
    رضا کهن هوش نژاد 1398
  20. ارائه مدل کارآفرینی رسانه ای برای کسب و کارهای مبتنی بر آموزش های مهارتی
    محمد مهدی اردیبهشت 1398
  21. طراحی الگوی توسعه حرفه ای مدیران آموزشگاهی در افق 1404 با رویکرد آینده پژوهانه (مورد مطالعه مدیران مقطع ابتدائی )
    رضا عابدی تراب 1398
  22. نقش خودافشایی در شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتقاء امنیت اجتماعی در ایران
    اکرم سماواتیان 1398
  23. شناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار بر تمایل به استفاده و کیفیت سیستم های اطلاعات حسابداری در واحدهای کوچک و متوسط سوریه
    مریم حمود 1398
  24. طراحی مدل سیاست گذاری رسانه ای سازمان تامین اجتماعی ایران
    علی حیدری 1397
  25. تجربه زیسته دانش آموزان از قلدری معلمان در دوران تحصیل و ارائه الگویی برای شناسایی و تبیین آن مورد مطالعه مدارس شهر تهران
    ندا ابراهیمی مقدم 1397
  26. ارائه چارچوبی مفهومی برای آموزش والدین به منظور ارتقاء سلامت جنسی دانش آموزان نوجوان
    سعیده معماری 1397
  27. ارائه چارچوب مفهومی خرید احساسی کالاهای با دوام منتخب در جامعه بومی و اعتبار سنجی آن
    مریم خلیلی مقدم 1397
  28. مبانی انسان شناختی و نقش آنها در تربیت دینی ( با تکیه بر معارف نهج البلاغه )
    صفر نصیریان آذربناب 1396
  29. ارائه چارچوبی برای تبیین عوامل موثر بر انتقال دانش بین اساتید دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی تهران)
    نرگس قدسیان 1396
  30. طراحی و اعتبار بخشی مدل عدالت زبانی در راستای بالندگی منابع انسانی مبتنی بر نظام ارزشی اسلام
    کوکب فائز 1396
  31. طراحی مدل عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی در شرکت ملی نفت ایران
    علی فیاضی آزاد 1396
  32. طراحی و تبیین مدل فرآیندی کارآفرینی و اعتباربخشی آن ( مطالعه موردی : صنایع غذایی ایران)
    علی لاهوتیان 1396
  33. معماری نظام نظریه پردازی جهت خط مشی گذاری توسعه در کشور
    افشین علی پورپیجانی 1396
  34. طراحی مدل عملکرد صنعت ورزش ایران
    رحیم خسرومنش 1396
  35. طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیس های دانشگاه فرهنگیان در استان اصفهان
    ندا زجاجی 1396
  36. ارائه چارچوبی برای برنامه درسی مهارت های زندگی دوره ابتدایی نظام آموزش عمومی ایران و اعتباربخشی آن
    کبری کریم زاده وانق سفلی 1396
  37. ارائه الگوی اسلامی ایرانی اجرای خط مشی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (مطالعات موردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
    حمید حاجی ملامیرزائی 1396
  38. طراحی نظام نوآوری باز برای بخش دفاعی ایران
    عباس منتظری 1396
  39. طراحی چارچوب توسعه منابع انسانی ملی مبتنی برآرای حکمت متعالیه شیعه امامیه(مبتنی برآرای آیت ا... العظمی جوادی آملی)
    محمد مهدی علی شیری 1396
  40. اصول اسلامی خط مشی گذاری فرهنگی مبتنی بر سیره حکومتی پیامبر اکرم (ص)
    میثم آق داغی 1396
  41. گونه شناسی سبک های زندگی ورزشکاران نخبه و ارائه الگو
    احسان محمدی ترکمانی 1396
  42. طراحی الگوی رهبری در اسلام و اعتباربخشی آن
    عباس شفیعی 1396
  43. طراحی و اعتبار بخشی مدل ارزشهای کار (ورک ولیوز) کارکنان بخش خدمات دولتی ایران
    محمد صادق حسن زاده پسیخانی 1396
  44. طراحی و آزمون الگوی هم بافته کارآفرینی- عملکرد در بخش دولتی ایران (مورد: شهرداری تهران)
    یوسف وکیلی 1396
  45. تدوین الگوی خط مشی گذاری فضای مجازی کشور و ارائه مدل مفهومی و اعتبارسنجی آن
    حامد حاجی ملامیرزائی 1396
  46. طراحی و اعتبار سنجی مدل خط مشی گذاری شبکه ای در حوزه گردشگری جهت تحقق اهداف سند چشم انداز
    سامان جهاندیده 1396
  47. طراحی و تبیین مدل مواجهه با فرسایش سرمایه اجتماعی در سازمان (مطالعه موردی دیوان محاسبات کشور)
    سعید آیباغی اصفهانی 1396
  48. طراحی مدل تدوین خط مشی در نظام آموزش های مهارت و فناوری کشور
    احمد عطارنیا 1396
  49. تدوین الگوی رفتاری در حکمرانی مطلوب از دیدگاه امام علی (ع) بر اساس متن نهج البلاغه
    صدیقه سادات هاشمی 1396
  50. طراحی الگوی بکارگیری یادگیری های غیر رسمی برای پرورش مدیران منابع انسانی در سازمان های بزرگ کشور
    سمیه زراعت کار 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی و مطالعه سناریوهای جذب و پذیرش و آموزش معلمان در کشورهای مختلف و ارائه مدل بومی برای آن
    فاطمه امیدی 1402
  2. انطباق یابی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برنامه درسی قصد شده با برنامه درسی اجرا شده و برنامه درسی کسب شده آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر کنش گران آموزشی موثر؛ یک پژوهش آمیخته»
    محمدرضا قلی پورچسلی 1400
  3. نقش و تاثیر رهبری استراتژیک در توسعه آموزش الکترونیکی
    احمد جاسم خمیس اساری 1400
  4. روایت پژوهی تجارب زیسته معلمان سال اولی
    مینا شفقی زاده 1399
  5. شناسایی موانع اجرایی مشارکت مدیران ستادی در فرآیند سیاست‌گذاری نظام آموزش‌وپرورش
    شادی صادقی 1399
  6. نقد تطبیقی رمان های " قصه حب مجوسیه" از عبدالرحمن منیف و "سال بلوا" از عباس معروفی (با تاکید بر جنبه های روانکاوانه)
    سارا اسدآبادی 1399
  7. بررسی شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای آموزشی نو معلمان جذب‌شده آموزش‌وپرورش از طریق ماده 28 استان قم در سال 1397
    محمدرضا ابدی نیک 1398
  8. تحلیل مدیریت اماکن از منظر مدیریت اسلامی
    سیما فرهمندممتاز 1398
  9. تاثیر مربیگری بر توسعه مدیریت دانش معلمان ابتدایی مدارس آموزش و پرورش
    عباس عامری پور 1398
  10. رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت وب سایت جاباما
    بنفشه خلیلی پور 1397
  11. طراحی ابزار بومی سنجش مربیگری رهبر در شرکت فنی مهندسی آب تابان
    زین العابدین جمشیدی اردشیری 1397
  12. میزان انطباق مولفه های انتصاب مدیران مدارس ابتدایی در سند تحول آموزش و پرورش با ویژگی های افراد منتصب در این پست از دیدگاه معلمان ناحیه 3 شهر قم
    مریم سادات نجفی 1397
  13. بررسی استراتژی پویش گرایانه و اثر آن روی سلامت سازمانی (شرکت های مرتبط با تولید مواد غذایی استان قم)
    کرار محمد مدلول الجنابی 1397
  14. ساز و کارهای موجودو ساز و کارهای مطلوب ادغام در موسسات حسابرسی در ایران
    مرتضی جعفری 1396
  15. ارائه مدل بومی اخلاق حرفه ای مدیران شهرداری (مورد مطالعه شهرداری ساوه)
    معصومه حاجی عسکری 1396
  16. مطالعه و تحلیل روش ارزشیابی کیفی (توصیفی) در مدارس ابتدایی همدان
    حسین یغمایی کبیر 1396
  17. آسیب شناسی اشتغال سازمانی بانوان از منظر اسلامی (مورد مطالعه- بیمارستان امام خمینی ره)
    سپیده گل سرخی کوهینی 1396
  18. نیازسنجی آموزش کارکنان کلیدی مخابرات بر اساس مدل نیازسنجی DACUM در شرکت مخابرات مازندران
    مایده معینی 1396
  19. ارزیابی واحد منابع انسانی بانک صادرات ایران (سرپرستی استان تهران) با استفاده از مدل تعالی منابع انسانی
    مجید بیگلری 1396
  20. بررسی ارتباط یکپارچه برند (IBC ) ال جی در شرکت مادیران
    سعیده قاسمی 1396
  21. تحلیل محتوای نهج­البلاغه با رویکرد ویژگی¬های شخصیتی کارآفرینانه
    علیرضا واعظ جوادی 1396
  22. بررسی و مطالعه تاثیر ارزشهای معنوی (پایبندی های عقیدتی) در کاهش گرایش به فساد اداری (در تکاپوی ارائه چارچوب ادراکی)
    امید ابراهیمی 1396
  23. روشهای تامین منابع مالی در صنایع کوچک استان قم
    علی رضا پیرحاجاتی 1396
  24. منزلت وحی در هندسه پژوهش های علوم تجربی
    حجت بیان مهر 1396
  25. بررسی رابطه میان دینداری با رفتار شهروندی سازمانی(OCB) درسازمان
    حسین خلیلیان 1396
  26. آسیب شناسی آموزش ضمن خدمت براساس مدلOEM (مطالعه موردی:آموزش های ضمن خدمت نواحی آموزش وپرورش استان قم)
    مرضیه سادات حسینی 1396
  27. بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت دانش و بهروری در مراکز آموزش عالی منتخب
    ندا خاکی 1396
  28. بررسی رابطه اخلاق سازمانی بر میزان پاسخگویی مشتریان در بانک های منتخب
    سجاد اسفندانی 1396
  29. بررسی مقالات علمی مدیریت در نشریات ایرانی : با محوریت پاسخ به مسائل سازمان های دولتی کشور
    عرفان موحدی فر 1396
  30. بررسی عوامل نگرشی موثر بر اقدام خرید اینترنتی پوشاک در شهر تهران
    مهرداد شیرازی 1396
  31. بررسی تاثیر روابط عمومی بر افزایش فروش بیمه عمر با در نظر گرفتن متغیرمیانجی تصویر ذهنی برند(مطالعه موردی:شعب بیمه ایران شهرستان خرم آباد)
    حمید هاشمی 1396
  32. بررسی ارتباط بین متغیرهای رفتار خرید آنلاین در بازار خرده فروشی دیجیتال ایران در شرکت دیجی کالا:پیمایشی در دانشگاه تهران
    محمدکاظم نژاددهباشی 1396
  33. بررسی رابطه خوش بینی علمی با اشتیاق شغلی، رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان مدارس ابتدایی شهر کوهدشت
    سامان تیموری 1396
  34. شناسایی فرصت های صادراتی محصولات صنعتی استان قم به کشورهای حاشیه دریای خزر
    ابوالفضل کارگرشورکی 1396
  35. تحلیل استراتژیک تناسب رشته های تحصیلی آموزش عالی با نیاز بازار کار
    اعظم جمشیدی 1396
  36. شناسایی الزامات نظام آموزش عالی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی
    مریم نجفی 1396
  37. شناسایی تفاوت های نسلی سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان
    آمنه کویری 1396
  38. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه صادرات مواد غذایی از ایران به افغانستان
    محمد یعقوبی 1396
  39. بررسی تاثیر هوشمندی استراتژیک بر پایداری سازمانی:نقش تعدیل گری کارآیی
    زهرا قاینی 1396
  40. نقش روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در برند سازی شرکت
    مسعود ایمانی پناه 1396
  41. اثر نقش تیم کاری بلبین بر موفقیت پروژه های فناوری اطلاعات منتخب شهر تهران
    محمدرضا حاجی باقراصفهانی 1396
  42. شناسایی موانع ارتباطی میان دبیران و دانش آموزان متوسطه اول و ارائه راهکار
    فاطمه نجفی 1396
  43. طراحی مدل کسب و کار بر شرکت کاریابی اینترنتی بر اساس رویکرد استروالدر
    سیده سما شریفی 1396
  44. ارائه چارچوبی برای انتخاب روش های نیازسنجی آموزشی بر اساس عوامل موثر بر آن
    کمیل نوری 1396
  45. تحلیل و تقویت گردشگری شهری در کربلای معلی
    علی طعمه حسان 1396
  46. طراحی نقشه لجستیک پایدار دریایی با رویکرد سودا (مورد مطالعه: گمرک بوشهر)
    یوسف روان بد 1396
  47. میزان مهارت های کوانتومی مدیران آموزشی و تاثیر آن بر عملکرد شغلی آنها
    فاطمه سامانی 1396
  48. مطالعه عوامل وفاداری سازمانی موثر بر گرایش کارکنان به محیط ومحل کار وارائه مدلی بومی در دانشگاه های منتخب
    طاهره آرام 1396
  49. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر توسعه مهارتهای کارآفرینی سازمانی در صنعت چاپ و نشر استان قم
    پریسا امان الله زاده 1396
  50. تاثیر عشق به برند،شخصیت برند، و تصویر برند بر روی تبلیغات دهان به دهان در حوزه محصولات مد و برند در مصرف کنندگان جوان تهرانی
    سیدمحسن رهبرنیا 1396
  51. نیاز سنجی آموزشی مدیران ارشد استانی مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور
    علی پوربهروزان 1396
  52. بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی بر واکنش های هیجانی مشتریان،ارزش ادراک شده و تمایلات رفتاری مشتریان درصنعت مواد شوینده(مطالعه موردی محصولات شوینده برند گلرنگ)
    داود وحدت پناه 1396
  53. شناسایی عوامل درون سازمانی موثر بر جذب سپرده های سرمایه گذلری مدت دار و ارائه راهکارهای مناسب(مطالعه موردی:بانک پاسار گاد استان قم)
    هدی آهنج 1396
  54. بررسی رابطه بین سلسله مراتب ارزشی و تعهد شغلی در سازمانهای منتخب
    ندا اکبری وکیل آبادی 1396
  55. بررسی اثربخشی استراتژیهای ارتباطات بازاریابی برحسب نوع محصول(خدمات بانکی) مطالعه موردی بانک ملت
    محسن پاشنا 1396
  56. ارزیابی طرح نظام رتبه بندی معلمان و ارائه راهکارهای بهبود کیفیت آن
    محمدکاوه شعبانی 1396
  57. بررسی انطباق برنامه های آموزشی با استراتژیهای کلان و عملیاتی سازمان با رویکرد
    سیدعلی حسنی 1396
  58. تحلیل و تبیین بحران در اقلیم منطقه ای و ارائه چارچوب ادراکی ( مطالعه موردی : مدیریت بحران منطقه سمیرم با بافت خوشه فرهنگی خاص در سال 88-87)
    مسعود پیرمرادیان 1396
  59. رابطه بین فرسودگی شغلی و کیفیت زندگی کاری معلمان دبیران و مدیران آموزش و پرورش شهرستان باوی
    سعید سعیدی 1396
  60. بررسی رابطه بین آموزش بازاریابی بیمه و میزان فروش بیمه های اموال (مورد مطالعه شرکت سهامی بیمه ایران)
    حکیمه محبی خیرآبادی 1396
  61. نقش آموزش کارکنان بر توسعه دانش کاهش ضایعات سازمانی در شرکت مخابرات خراسان
    عیسی حسن پور 1396
  62. بررسی وارزیابی سطح بلوغ همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات وکسب وکار در سازمان ازدیدگاه مدیران
    حانیه بذرافشان 1396
  63. بررسی رضایت از خدمات پس ازفروش گروه خودرو سازی سایپابااستفاده از مدل تتراکلاس(در شهر شیراز)
    مسعود موسوی 1396
  64. تبیین اثرات شاخصهای ابعادجو کاری بر استفاده از فناوری اطلاعات
    حامد بردبار 1396
  65. مطالعه تطبیقی رابطه شاخص های کیفیت خدمات اینترنتی و برند سازی بانک های دولتی و بانک های خصوصی
    زینب کاسب 1396
  66. بررسی رابطه بین ریسک سیستماتیک سودهر سهم وسودتقسیمی هرسهم وهزینه سرمایه درشرکتهای پذیرش دربورس اوراق بهادارتهران
    جلال نادری سمیرمی 1396
  67. بررسی راهکارهای ارتقائ نوآموری وخلاقیت جهت بهبود و افزایش بهره وری در واحدهای صنعتی کوچک(مطالعه موردی: واحدهای صنعتی استان قم)
    یاسر بیرقی سالک 1396
  68. بررسی تاثیرتصویرشرکت برنگرش مصرف کنندگان درباره گسترش برند(جامعه آماری به خریداران تلفن همراه محدودشود)
    حمید حسینی آغچه قشلاق 1396
  69. بررسی اثر بخشی تبلیغات تلویزونی بانک کشاورزی در جذب مشتریان بر مبنای مدلimc (مطالعه موردی:بانک کشاورزی)
    مهین کاشی پزان 1396
  70. بررسی تاثیرکاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بربهبود عملکرد سازمانهایA,B با استفاده از مدل BSC
    اشرف آزادی ریمله 1396
  71. بررسی چالشهای تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح در یک سازمان نظامی (مورد کاوی گردانهای توپ خانه ) وارائه راهکار
    حمیدرضا بهمئی 1396
  72. بررسی تاثیر استقرارسیستم اطلاعات مدیریت بر اعتماد پرسنل سازمان
    حسین خجسته حسنی انلو 1396
  73. بازخوانی اصول مدیریت در قیام عاشورا
    ابراهیم کتابی 1396
  74. طراحی الگوی کسب و کار دستاوردهای پژوهشی موسسات پژوهشی(مطالعه موردی:ایران داک)
    فریده بهرامی 1396
  75. طراحی مدل شایستگی بازیگران قوه مقننه
    محمدعلی ستارخان 1396
  76. بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و سلامت سازمانی دراداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی
    محمد اسدالهی 1396
  77. آسیب شناسی فنی - اجتماعی مدارس ابتدایی هوشمند شهر قم بر اساس مدل سیستم فنی - اجتماعی
    عاطفه غفرانی 1396
  78. آسیب شناسی فناوری اطلاعات در مدارس متوسطه اول بر اساس مدل swot در استان قم
    صدیقه زیدآبادی نژاد 1396
  79. مقایسه باورهای هذیانی درافراد سایکوتیک ناشی از مصرف آمفتامین بر اساس عوامل فردی، خانوادگی و اجتماعی
    فریده نصیری 1396
  80. بررسی رابطه بین قدرت و وابستگی در کانالهای توزیع: مطالعه موردی درصنعت فرش دستباف ایران
    شهریار محسنین 1396
  81. بررسی موانع ایجاد نگرش کارآفرینانه در دانش آموختگان رشته علوم انسانی دبیرستان­های شهر تهران
    غلامعباس خوشبوئی 1396
  82. بررسی رابطه بین عوامل موثر بر شادکامی و احساس بهزستی و اثر آن بر عملکرد سازمانی
    سمیّه غلامزاده عباس آبادی 1396
  83. جایگاه یابی شرکت های منتخب مواد غذایی در ایران از نظر مصرف کننده نهایی(مطالعه موردی شرکت مهرام ، دلپذیر ، تبرک، بهروز، درتولید سس)
    مصطفی شاهرضائی 1396
  84. بررسی علل عدم رشد بیمه های انرژی (نفت-گاز و پتروشیمی) در صنعت بیمه کشور و ارائه راهکارهای مناسب
    معصومه شامی 1396
  85. بررسی ومطالعه اثر بخشی تیمی در بیو نیک زنبور عسل و مورچه
    فائزه قمی 1396
  86. بررسی و ارزیابی عملکردآموزش های الکترونیکی(مطالعه موردی:دانشگاه قم
    طاهره اعتضادالسلطنه 1396
  87. بررسی علل معوق شدن مطالبات وام قرض الحسنه مهر ایران
    ناصر جمشیدی 1396
  88. بررسی تاثیرارزش برندصنعتی برارزش برند ترکیبی وترجیح خرید مصرف کنندگان نهایی
    احسان آقامیری حسین آبادی 1396
  89. شناسایی مولفه های مناسب مدیریت دانش در آموزش و پرورش وبررسی میزان آمادگی اجرای آن(مطالعه موردی:آموزش و پرورش استان قم)
    زینب سادات موسوی 1396
  90. شناسایی و اولویت بندی پیش شرطهای پیاده سازی دورکاری در سازمانهای دولتی ایران مطالعه موردی:استانداری همدان
    جلال جباری 1396
  91. طراحی و اعتبار بخشی مدل پاداش چند سطحی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان
    مهران کرمی فخرآبادی 1396
  92. تحلیل راهبردی وضعیت صنعت شیلات استان هرمزگان در جهت توسعه صادرات
    مجتبی آریانژاد 1396
  93. مطالعه وضعیت سواد اطلاعاتی مدیران مدارس ابتدایی و رابطه آن با هوش هیجانی آنها
    الهام خودستانی 1396
  94. بررسی ارزش ویژه برند دانشگاه تهران و پیامدهای آن از دیدگاه دانشجویان بین الملل غیر مقیم
    رضا حسینی 1396
  95. بررسی ویژگی های مدیر پروژه از منظر اسلام و مقایسه آن با استانداردهای بین المللی ICBوETHIC و ارائه مدلی تلفیقی در این راستا
    محمدمهدی عباس پور 1396
  96. کیفیت تربیت نیروی انسانی در مقطع کارشناسی مدیریت دانشگاه تهران ورابطه آن با کسب قابلیت های شغلی
    امیر رهنما 1396
  97. طراحی و ارائه مدل کاربردی مدل آموزشی و بررسی رابطه مولفه های آن با میزان موفقیت مدیران مدارس غیر انتفاعی ( مطالعه موردی شهر تهران)
    محمدحسین امیدخدا 1396
  98. طراحی و ارزشیابی عملکرد کارکنان پژوهشکده بیمه بر اساس ارزیابی 360 درجه
    حسن مرادی 1396
  99. اثر بخشی تبلیغات بازرگانی بانک صادرات در رفتار مصرف کنندگان خدمات الکترونیکی استان قم (با استفاده از مدل آیدا)
    محسن شفیعی کمال آبادی 1396
  100. بررسی عوامل موثربر تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک:مدل هایTPB و TAM با کیفیت خدمات الکترونیک
    زینب مولوی 1396
  101. بررسی مقایسه ای برندسه دانشگاه تهران-تربیت مدرس و صنعتی شریف بر اساس مدل اکوسیستم برند دانشگاه
    حسین نظری 1396
  102. بررسی تاثیر مولفه های ارتباطات اینترنتی در حوزه خدمات الکترونیک بررضایت ووفاداری مشتریان بانک بر اساس مدلEservice در بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی بانک سپه وبانک پارسیان شهرستان بیرجند )
    زهره اکبرآبادی 1396
  103. بررسی تاثیر تصویراجتماعی ادراک شده, مادی گرایی و مدگرایی بر خرید وسواسی پوشاک؛ پیمایشی پیرامون دانشجویان دختر پردیس فارابی
    مرضیه رسولی ابدری 1396
  104. آسیب شناسی طرح اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات در آموزش و پرورش استان همدان
    عباس خادمی زارع 1396
  105. ارائه الگوی مفهومی از تعامل بین پژوهش های دانشگاهی و نیازهای صنعتی در استان قم بر اساس مدل سه شاخگی (3 C) مورد مطالعه: سازمان صنعت و معدن و تجارت
    فائزه طاهری نژاد 1396
  106. ارائه مدلی در آسیب شناسی شکاف دیجیتالی در نهاد ریاست جمهوری (سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور)
    پروانه کمیجانی بزچلوئی 1396
  107. بررسی تجارب شهرداری کلان شهرهای منتخب بومی و بین المللی در حمایت از ورزش همگانی و ارائه الگوی مناسب برای شهر قم
    ناصر شاهی 1396
  108. بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی بر روی تبلیغات توصیه ای اینترنتی(بررسی بازار کنسول های بازی کامپیوتری)
    بابک رجبی 1396
  109. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت فروشگاه های زنجیره ای (مورد مطالعه:فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر قم)
    سیدحسام طباطبایی 1396
  110. ارزیابی فرایند تفویض اختیار- مطالعه موردی در گروه صنعتی سایپا
    سیدعلی مرعشی 1396
  111. بررسی رابطه بین بلوغ کارکنان و ادراک عملکرد سازمان در اداره های آموزش و پرورش ناحیه 1 و 4 استان قم
    حامد ابراهیمی خاکباز 1396
  112. ارزیابی عملکرد صندوقهای سرمایه گذاری بر اساس معیارهای مبتنی برتئوری مدرن وپست مدرن پرتفوی ونتایج حاصل از بکار گیری آنها دررتبه بندی صندوقهای سرمایه گذاری فعال
    محمدباقر محمدی نژادپاشاکی 1396
  113. تدوین و رتبه بندی استراتژی های منابع انسانی پایدار با بکارگیری روش اولویت بندی فازی
    الهام حسن زاده 1396
  114. بررسی عوامل تاثیر گذار برخرید بی برنامه و خرید وسواسی در خریداران شهر تهران ( مطالعه موردی : محصولات فرهنگی یا مواد غذایی)
    ایمان بخشعلی 1396
  115. شناسایی تاثیر رسانه بر قصد کارافرینانه در کارآفرینان نوپا
    مهدی کاظمی 1396
  116. تحلیل محتوای برنامه های تولیدی سیمای استان قم با رویکرد توجه به ترویج رفتار کارآفرینانه (مورد پژوهی : برنامه های پر بیننده در سال 91 )
    سمیه نادری یگانه 1396
  117. بررسی تاثیررشد شرکتها بر ساختار سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    حسین شیخ شعاعی اختیارآبادی 1396
  118. بومی سازی نظام پرداخت مراکز درمانی براساس مطالعه کشورهای منتخب در حوزه های چهارگانه(سرانه-پرداخت به ازای بستری باتعدیل از نظر ترکیب مواد-کارانه)
    علیرضا صبوری 1396
  119. کلیدهای جذب سرمایه گذاری خارجی بر اساس مدل پیشنهادیS 4 در مناطق آزاد تجاری-صنعتی(مطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس)
    سینا عباس زاده 1396
  120. تاثیر نوگرایی مصرف کننده و اثرات اجتماعی برقصد خرید اینترنتی با در نظرگرفتن نقش میانجی سهولت استفاده و ریسک ادراک شده(مورد مطالعه:دانشجویان پردیس فارابی)
    زهرا فرجی 1396
  121. بررسی تاثیر شخصیت برند بر تصمیم خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد به برند و محتوای تبلیغات
    محدثه دهقان چاچکامی 1396
  122. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر شخصیت خرده فروش و عکس العمل مصرف کننده
    سعیده صیادی 1396
  123. شناسایی پیش نیازهای الزام آور برای استفاده از شاخص های منابع انسانی
    روح اله گرایلی درونکلا 1396
  124. بررسی تاثیر رابطه بین رهبری معنوی بر روی کیفیت زندگی کاری کارکنان مطالعه موردی: سازمان صدا و سیمای مرکز تهران
    مهدی رضایی شریف ابادی 1396
  125. بررسی نقش میانجی ادراک از محیط کلاس بر رابطه بین آموزش ترغیبی و هیجان های تحصیلی مورد مطالعه دانش آموزان دختر پایه نهم شهر اصفهان
    مریم اسدی مبارکه 1396
  126. بررسی تاثطر رضایت شغلی بر رفتار شهروندی سازمانی دربانک سامان
    رستم جدیدی 1396