محمد غفاری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/02

محمد غفاری

دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت‌ و حسابداری

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

  1. "Developing a Competitive and Sustainable Model for the Future of a Destination: Iran’s Tourism Competitiveness"
    Mohammad Nematpour, Masoud Khodadadi, Sarasadat Makian, Mohammad Ghaffari
    International Journal of Hospitality & Tourism Administration, Vol. LATEST, 2024
  2. "Influencer marketing research: a systematic literature review to identify influencer marketing threats"
    Seyyed Mohammadhossein Alipour, Mohammad Ghaffari, Hamid Zare
    Management Review Quarterly, Vol. Published: 05 March 2024, pp.27-39, 2024
  3. "Understanding the Dimensions of Citizenship Behavior of Tourists (the Case of Cultural Heritage Tours in Iran)"
    Mohammad Ghaffari, Mehrnoush Fakhimi, Mostafa Esmaeili Mahyari, Hossein Moeini
    International Journal of Tourism, Culture and Spirituality, Vol. 7, No 1, 2024
  4. "Behind the invisible walls: Understanding constraints on Muslim solo female travel"
    Mohammad Nematpour, Omid Oshriyeh, Mohammad Ghaffari
    Tourism Management Perspectives, Vol. 50, No 1, 2024
  5. "Different mirrors: studying the effect of perceived risks and information-seeking behavior on the perceived cognitive image of Chinese and Russian millennial tourists"
    Mohammad Nematpour, Zahed Ghaderi, Mohammad Ghaffari, Hamid Zare
    Journal of Policy Research in Tourism Leisure and Events, Vol. Published online: 24 Nov 2023, pp.2-25, 2023
  6. "Future scenarios for improving Iran's overall destination image and attractiveness: A supply‐side perspective"
    Mohammad Nematpour, Masoud Khodadadi, Sarasadat Makian, Mohammad Ghaffari
    Futures & Foresight Science, Vol. 5, No 1, 2023
  7. "Identifying the Dimensions of Pilgrims' Experience (The Case of Arba'een Pilgrims)"
    Mostafa Esmaili, Mohammad Ghaffari, [] []
    International Journal of Tourism, Culture and Spirituality, Vol. 6, No 1, 2023
  8. "Pathology of Behaviors in Medical Tourism and Providing an Optimal Pattern of Behavior in the Face of Medical Tourists"
    Negin Heydarzadeh khoei, Amin Faraji, Mohammad Ghaffari, Hasan Zarei Matin
    Clinical Cancer Investigation Journal, Vol. 11, 2022
  9. "Lines in the sand: the perceived risks of traveling to a destination and its influence on tourist information seeking behavior"
    Omid Oshriyeh, Mohammad Ghaffari, Mohammad Nematpour
    International Journal of Tourism Cities, Vol. 8, No 1, 2022
  10. "The role of social commerce in online purchase intention: mediating role of social interactions, trust, and electronic word of mouth"
    Amirreza Konjkave Monfared, Mohammad Ghaffari, Mohammad Brootkoob, Milad MohebaliMalmiri
    Journal for International Business and Entrepreneurship Development, Vol. 13, No 1, 2021
  11. "The Role of Marketing Resources and Marketing Dynamic Capabilities in Improving Business Performance of Insurance Firms in Iran"
    Bagher Asgarnezhad noori, Mohammad Ghaffari, Mohammad jaafar Ram Pahlavanloo, Mahdi Danesh
    Gurukul Business Review, Vol. 16, No 4, 2020
  12. "Typology of Inbound Tourists Who Visited Tehran Grand Bazaar Using Cluster Analysis: Introducing New Combining Dimensional Base to Realize Actual Behavior"
    Mohammad Nematpour, Mohammad Ghaffari
    AlmaTourism, Vol. 9, No 18, pp.45-72, 2018
  13. "Factors Affecting Intention to Purchase Organic Food Products among Iranian Consumers,"
    Mohammad Ghaffari
    Academy of Marketing Studies Journal, Vol. 22, No 3, pp.1-23, 2018
  14. "Direct and indirect effect of tourist self-image congruence on the tourism destination brand loyalty"
    Bahram Ranjbarian, Mohammad Ghaffari
    International Journal of Tourism Policy, Vol. 8, No 2, pp.187-202, 2018
  15. "Developing a brand equity model for tourism destination"
    Mohammad Ghaffari
    International Journal of Business Innovation and Research, Vol. 12, No 4, pp.484-508, 2017
  16. "Traveling Motive and Its Application in Tourism Market Segmentation: Evidences from Isfahan"
    Bahram Ranjbarian, Mohammad Ghaffari, Omid Oshrie
    Journal of Hospitality and Tourism Management, Vol. 5, No 1, pp.73-80, 2017
  17. "ارایه مدلی برای تبیین پیشایندها و پسایندهای نفرت از برند از نظر مشتریان بانک های دولتی"
    محمد غفاری، هادی رحیمی، داریوش طهماسبی آقبلاغی
    فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، نسخهشماره 1403
  18. "تحلیل عوامل موثر بر وفاداری گردشگران بین المللی به کشور ایران"
    محمد غفاری، احمدرضا طلایی مالمیری، علی عابدینی
    مطالعات جغرافیایی مناطق خشک، نسخه 15، شماره 57، 1403
  19. "چه عواملی کاربران را به کامنت گذاری در شبکه های تجارت اجتماعی ترغیب می کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام"
    محمد غفاری، حمید زارع، داریوش طهماسبی آقبلاغی، فائزه نادریان
    بررسی های مدیریت رسانه، نسخهشماره 1403
  20. "واکاوی عوامل موثر بر اشتراک تجربه مشتری در اجتماع های آنلاین برند"
    محمد غفاری، اسماعیل کردی، امیررضا کنجکاو منفرد
    مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، نسخهشماره 1403
  21. "توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت ادراک شده از خدمات مدارس فوتبال در شهر تهران"
    محمد غفاری، علی صابری، فاطمه فریدونی، مهدی فرمانی
    فصل نامه علمی - ترویجی مدیریت استاندارد و کیفیت، نسخه 14، شماره 1403
  22. "شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی"
    مصطفی اسماعیلی مهیاری، محمد غفاری، حمیدرضا ایرانی، الهام ابراهیمی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 16، شماره 1403
  23. "اعتبارسنجی مدل توسعه رفتار شهروندی برند در کارکنان گردشگری پزشکی"
    سارا صوری، محمد غفاری، حسین شیرازی، سید حمید خداداد حسینی
    راهبردهای مدیریت در نظام سلامت، نسخهشماره 1402
  24. "شناسایی، دسته بندی و اولویت بندی انگیزه های گردشگران داخلی جهت سفر به شهر کرمان"
    محمد غفاری، مهلا رضایی
    برنامه ریزی توسعه شهری و منطقه ای، نسخهشماره 26، 1402
  25. "توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه: شهرستان گنبدکاووس)"
    محمد غفاری، میثم شفیعی رودپشتی، مجتبی چشمی، نیلوفر فلاحی
    برنامه ریزی و توسعه گردشگری، نسخه 12، شماره 46، 1402
  26. "بررسی تکامل پژوهش تامین مالی جمعی: استفاده از تحلیل علم سنجی و مصورسازی"
    امیر تاجیک، آصف کریمی، محمد غفاری، حمیدرضا یزدانی
    بورس اوراق بهادار، نسخه 16، شماره 63، 1402
  27. "فراترکیب پیش آیند ها و پیامد های بازاریابی دیجیتال (مرور سیستماتیک پژوهش های انجام شده در ده سال اخیر)"
    نفیسه بلاغت نیا، محمد غفاری، حسین شیرازی، حسین جنتی فر
    مدیریت فردا، نسخه 22، شماره 74، 1402
  28. "مطالعه پیشایندها و پسایندهای عشق به برند مقصد گردشگری مشهد"
    محمد غفاری، بهاره هراتی، مینا خوشرو، احمد عباسی
    پژوهش های جغرافیای انسانی، نسخه 55، شماره 1402
  29. "توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل موثر بر اشتراک گذاری تجارب گردشگر در محیط های آنلاین برند"
    محمد غفاری، سید محمدباقر جعفری، معراج اسماعیلی علی بانی، نیلوفر فلاحی
    بررسی های مدیریت رسانه، نسخهشماره 1401
  30. "شناسایی استراتژیهای ویژه کسب و کار در صنعت املاک و مستغلات ایران و تبیین ارتباط این استراتژیها با شایستگیهای محوری مورد نیاز"
    مهدی جباریان، حمید زارع، محمد غفاری، علیرضا سارنج، مصطفی مومنی
    جامعه شناسی سیاسی ایران، نسخه 12، شماره 1401
  31. "مطالعه عوامل ایجادکننده قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام"
    مسلم ابراهیمی تبار، محمد غفاری، حمیدرضا ایرانی
    فصلنامه رسانه، نسخه 33، شماره 1401
  32. "طراحی مدل توسعه رفتار شهروندی برند در گردشگری پزشکی"
    سارا صوری، محمد غفاری، حسین شیرازی، سیدحمید خداداد حسینی
    فصلنامه بیمارستان، نسخه 21، شماره 1401
  33. "واکاوی نقش سبک های مدیریت تعارض همکارانه و رقابتی رهبر در عملکرد نوآورانه تیم های کارآفرینی (مطالعه موردی شرکت های صنعتی شهر شیراز)"
    محمد غفاری، اکرم نریمان
    نوآوری و ارزش آفرینی، نسخه 11، شماره 21، 1401
  34. "فراترکیب عوامل کششی و رانشی در توسعه گردشگری مذهبی"
    محمد غفاری، ابوالفضل حاتمی ورزنه، محبوبه اسدی
    پژوهش های ادیانی (دانشگاه ادیان و مذاهب)، نسخه 10، شماره 19، 1401
  35. "ارائه مدلی برای تبیین پیشایندهای قصد استفاده از ارتباطات توصیهای الکترونیکی در خرید محصولات ارگانیک کشاورزی"
    مصطفی زندی نسب، محمد غفاری
    اقتصاد و توسعه کشاورزی، نسخه 36، شماره 1401
  36. "ارائه چارچوب سه مرحله ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان"
    محمد غفاری، حسین معینی، فاطمه جعفری
    نشریه گردشگری شهری، نسخهشماره 1401
  37. "واکاوی عوامل موثر بر پرداخت اضافه بها به گردشگری طبیعت گردی (موردمطالعه: کویر مصر در استان اصفهان)"
    محمد غفاری، حسین معینی، محمد نوری بخش، امیررضا کنجکاو منفرد
    مطالعات جغرافیایی مناطق خشک، نسخه 12، شماره 47، 1401
  38. "ارائه مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر قصد گردشگران جهت سفر مجدد به مقصد گردشگری و توصیه آن به سایرین (مطالعه موردی: شهر مقدس قم)"
    سید محمدباقر جعفری، محمد غفاری، احمد عباسی
    جغرافیا ( برنامه ریزی منطقه ای)- موسسه آموزش عالی بین المللی قشم، نسخه 12، شماره 1401
  39. "واکاوی عوامل کششی موثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی"
    مسلم ابراهیمی تبار، محمد غفاری، حمیدرضا ایرانی
    مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، نسخهشماره 14، 1400
  40. "تدوین مدل سنجش کیفیت ادراک شده از مقصد گردشگری تهران از دیدگاه گردشگران بین المللیDeveloping a Framework for Measuring Perceived Quality of Tehran based on the Perspectives of Foreign Tourists"
    محمد غفاری، مهدی کیایی، احمد عباسی، مینا خوشرو
    برنامه ریزی توسعه شهری و منطقه ای، نسخهشماره 19، 1400
  41. "عوامل تعیین کننده موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا رهیافت فراترکیب"
    محمد غفاری، میثم شفیعی رودپشتی، ابوالفضل حاتمی ورزنه، وحید حیدرپور دعویسرانی، مهدی فرمانی
    گردشگری و توسعه، نسخه 10، شماره 1400
  42. "بررسی تکامل پژوهش تجربۀ مشتری: استفاده از تحلیل کتابسنجی و مصورسازی"
    مصطفی اسماعیلی مهیاری، محمد غفاری، حمیدرضا ایرانی، حسن زارعی متین، الهام ابراهیمی
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 11، شماره 1400
  43. "تدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران"
    محمد غفاری، سیدقدرت الله ناصری، گلی خلیلی پور
    نشریه گردشگری شهری، نسخهشماره 1400
  44. "توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند"
    محمد غفاری، حسین معینی، ابوالفضل گودرزی جورابی، مهدی فرمانی
    فصلنامه مدیریت برند، نسخهشماره 1400
  45. "پیش زمینه ها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین"
    مهدی فرمانی، محمد غفاری، مصطفی زندی نسب
    مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، نسخهشماره 35، 1400
  46. "شناسایی و اولویت بندی ابعاد کیفیت تجربه گردشگر از دیدگاه گردشگران خارجی سفر کرده به شهر شیراز"
    مهدی فرمانی، محمد غفاری، سیدمحمدنوید شفیعی، مصطفی زندی نسب
    دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، نسخهشماره 17، 1400
  47. "شناسایی فرصت های سفر مشتری در مدل 5A در صنعت گردشگری"
    محمد غفاری، احسان سلطانی فر، فربد رنجبرمطلق، مینا خوشرو
    تعامل انسان و اطلاعات (نشریه دانشگاه خوارزمی)، نسخهشماره 1399
  48. "شناسایی و اولویت بندی فرصت های هم آفرینی برند گردشگری"
    محمد غفاری، مرتضی سلطانی، افسانه شهرکی آزاد، مینا خوشرو
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 19، شماره 44، 1399
  49. "طراحی مدل کیفیت خدمات (مورد مطالعه: مسجد مقدس جمکران)"
    گلی خلیلی پور، محمد غفاری، رسول عباسی
    اسلام و علوم اجتماعی، نسخه 12، شماره 24، 1399
  50. "بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید بر نقش هیجانات و هنجارهای اجتماعی"
    حمید بابائی میبدی، امیررضا کنجکاو منفرد، محمد غفاری، احسان کریمی میبدی
    فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، نسخهشماره 24، 1399
  51. "بررسی تاثیر تجربه اطلاعات زیست محیطی بر نگرش رفتار مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست"
    مهدی فرمانی، محمد غفاری، مصطفی زندی نسب
    علوم و تکنولوژی محیط زیست، نسخه 22، شماره 11، 1399
  52. "بررسی تاثیر درگیری ذهنی گردشگران برقصد بازدید مجدد ازمقصد گردشگری با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند"
    محمد غفاری، امیررضا کنجکاو منفرد، امین تسلیمی
    مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی، نسخه 15، شماره 1399
  53. "گونه شناسی گردشگران خارجی بازار قدیمی تهران با تحلیل خوشه ای دو مرحله ای: نگرشی برای برنامه ریزی شهری"
    محمد غفاری، محمد نعمت پور
    مطالعات شهری، نسخهشماره 36، 1399
  54. "تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از خدمات آموزشی"
    ناهید نادری بنی، محمد غفاری، حمیده امدادی، مهدی فرمانی
    مطالعات برنامه ریزی آموزشی - دانشگاه مازندران با همکاری انجمن آموزش عالی ایران، نسخهشماره 17، 1399
  55. "بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تاثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 0202 استان اصفهان)"
    محمد غفاری، حسین شایسته
    فصلنامه مدیریت برند، نسخهشماره 22، 1399
  56. "رتبه بندی عوامل اصلی موفقیت و بسایت جاباما"
    حسین خنیفر، بنفشه خلیلی پور، محمد غفاری، حمیدرضا یزدانی
    گردشگری و توسعه، نسخه 10، شماره 1399
  57. "آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی*"
    محمدعلی خیاط، محمدصادق نصراللهی، محمد غفاری
    رسانه های دیداری و شنیداری، نسخه 12، شماره 1399
  58. "شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت در محصولات ارگانیک کشاورزی از دیدگاه مصرف کنندگان"
    مصطفی زندی نسب، محمد غفاری، فاطمه خادم شاهزاده طاهر
    اقتصاد و توسعه کشاورزی، نسخه 33، شماره 4، صفحات:363-376، 1398
  59. "شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه: دیجی کالا)"
    مهدی فرمانی، محمد غفاری، حسین معینی، مصطفی زندی نسب
    مدیریت فردا، نسخه 61، شماره 1398
  60. "تبیین عوامل موثر بر پیگیری اطلاعات در ارتباطات توصیهای آنلاین در گردشگران خارجی شهر کاشان"
    سمانه سادات نصیری، محمد غفاری
    تعامل انسان و اطلاعات (نشریه دانشگاه خوارزمی)، نسخهشماره 1398
  61. "بررسی ویژگیهای وبسایت در زمینه بازیوارسازی با تمرکز بر نقشهای میانجی تجربه و نگرش کاربران )مطالعه موردی: دیجی کالا("
    مهدی فرمانی، محمد غفاری، مصطفی زندی نسب
    تعامل انسان و اطلاعات (نشریه دانشگاه خوارزمی)، نسخهشماره 1398
  62. "شناسایی و اولویت بندی ابعاد موثر بر تجربه مشتری در محیط های خرده فروشی؛ مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش"
    نوید شفیعی، محمد غفاری، مهدی فرمانی، مصطفی زندی نسب
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخهشماره 1398
  63. "تبیین تاثیر ریسک های ادراک شده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری"
    بهرام رنجبریان، محمد غفاری، امین تسلیمی بابلی
    فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، نسخه 14، شماره 46، صفحات:137-164، 1398
  64. "واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد"
    محمد غفاری، امیررضا کنجکاو منفرد، باقر عسگرنژادنوری
    نشریه گردشگری شهری، نسخهشماره 1398
  65. "ارائه الگویی برای بررسی تاثیر ارتباطات توصیهای آنالین بر قصد سفر به مقصد گردشگری"
    محمد غفاری، کیوان مام رمضانی
    دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، نسخهشماره 13، 1398
  66. "واکاوی تاثیر عدالت و مسئولیت اجتماعی و بازاریابی داخلی در دانشگاه اسلامی بر تمایل به ترک شغل با تاکید بر نقش تعهد (مورد مطالعه دانشگاه یزد)"
    امیر رضا کنجکاو منفرد، محمد غفاری
    فرهنگ در دانشگاه اسلامی، نسخهشماره 30، 1398
  67. "بررسی نقش شخصیت برند مقصد گردشگری در همخوانی خودپنداره گردشگر و ایجاد تمایل به بازدید مجدد (مورد مطالعه گردشگران خارجی بازدید کننده از پل طبیعت شهر تهران)"
    محمد غفاری، محمد نعمت پور، امید عشریه
    جغرافیا ( برنامه ریزی منطقه ای)- موسسه آموزش عالی بین المللی قشم، نسخه 33، شماره 1، صفحات:506-491، 1397
  68. "اثر مسئولیتهای اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: شهر اصفهان"
    محمد غفاری، امیر رضا کنجکاو منفرد
    دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، نسخهشماره 11، صفحات:139-162، 1397
  69. "نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان"
    محمد غفاری، احمد عباسی، امیر رضا کنجکاو منفرد
    گردشگری و توسعه، نسخهشماره 2، صفحات:112-97، 1397
  70. "شناسایی و مفهوم پردازی کیفیت تجربه مذهبی گردشگر (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر قم)"
    سید محمدباقر جعفری، محمد غفاری، احمد عباسی
    جغرافیا ( برنامه ریزی منطقه ای)- موسسه آموزش عالی بین المللی قشم، نسخه 31، شماره 2، صفحات:7-29، 1397
  71. "تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری )مورد مطالعه: شهر اصفهان("
    محمد غفاری
    گردشگری و توسعه، نسخهشماره 4، صفحات:106-120، 1396
  72. "مقایسۀ انگیزه های زنان و مردان گردشگر از سفر به شهر اصفهان"
    محمد غفاری
    دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، نسخهشماره 2، صفحات:36-57، 1396

مقالات علمی ارائه شده در همایش‌ها

  1. "Identifying the experience bottlenecks throughout the customer journey in tourism (The case of Iran)"
    Mostafa Esmaeili Mahyari, Hamid Reza Irani, Mohammad Ghaffari, Elham Ebrahimi
    2nd Tourism and Hospitality Networking Conference, 2022
  2. "واکاوی نقش کیفیت ادراک شده از خدمات در رضایت مشتریان بانک پارسیان"
    محمد غفاری، محمود حمزه لو، مریم غلامی
    دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری، 1400
  3. "تاثیر شنیدههای برند و شواهد برند بر رفتار شهروندی مشتریان با تاکید بر نقش نگرش برند"
    محمد غفاری، امیررضا کنجکاو منفرد
    دومین همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار، 1398
  4. "شناسایی و رتبه بندی ابعاد تجربه گردشگر"
    محمد غفاری، علی شهبازی
    سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار، 1398
  5. "مروری بر مفهوم تجربه مشتری و ابعاد آن در صنعت گردشگری"
    محمد غفاری، علی شهبازی
    پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی، 1398
  6. "مروری برنقش سرمایه اجتماعی در صنعت گردشگری"
    محمد غفاری، مجتبی وزینی افضل
    اولین کنفرانس بین المللی گردشگری (مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)، 1398
  7. "مروری بر برخی از پسایندهای اجتماع برند و تاثیر آن بر بعد وفاداری رفتاری"
    محمد غفاری
    چهارمین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت، حسابداری و اقتصاد، 1398
  8. "تحلیل عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات تلویزیونی از دیدگاه مشتری"
    محمد غفاری
    پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری، 1398
  9. "مطالعه برخی از عوامل موثر بر قصد خرید مجدد گوشی تلفن همراه"
    محمد غفاری
    کنفرانس بین المللی مدیریت اقتصاد حسابداری و بانکداری در هزاره سوم، 1398
  10. "مروری بر مهم ترین عوامل موثر بر قصد خرید گیاهان دارویی"
    محمد غفاری، مریم سادات حسینی
    دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در اقتصاد، مدیریت و حسابداری، 1397
  11. "شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید گیاهان دارویی )خریداران گیاهان دارویی در شهر گلپایگان به عنوان مورد مطالعه("
    مریم سادات حسینی، محمد غفاری
    کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت، حسابداری، مطالعات حقوقی و اجتماعی، 1397
  12. "مفهوم پردازی و آسیب شناسی ابعاد سرمایه اجتماعی و عدالت سازمانی در سازمان های دولتی"
    امیررضا کنجکاو منفرد، محمد غفاری
    همایش ملی سرمایه اجتماعی و امنیت، 1397
  13. "بررسی تاثیر ارتباطات و تصویر برند ورزشی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش اعتماد"
    امیررضا کنجکاو منفرد، محمد غفاری
    اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی، 1396
  14. "بررسی تاثیر فاصله روانی بر شخصیت برند مقصد گردشگری ورزشی"
    امیر رضا کنجکاو منفرد، محمد غفاری
    اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی، 1396
  15. "ارائه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پسایندهای تعهد به برند )شرکت شیرآلات خلیج فارس به عنوان مورد مطالعه("
    محمد غفاری
    دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران، 1396
  16. "ویژگی های شخصیتی کارکنان و نقش آنها در بهبود رفتار شهروندی سازمانی )مورد مطالعه: کادر درمانی بیمارستان بین المللی تبریز("
    محمد غفاری، امین تسلیمی
    یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت، 1396
  17. "واکاوی عناصر سازمانی تعیین کننده موفقیت پیاده سازی رویکردهای دانش محور"
    امیررضا کنجکاو منفرد، محمد غفاری
    تحقیقات علمی در مدیریت حسابداری حقوق و علوم اجتماعی، 1396
  18. "مروری بر مفاهیم و چالش های گردشگری حلال"
    محمد غفاری، مسعود تمیمی، امید عشریه
    کنفرانس ملی مدیریت و بهبود فضای کسب و کار، 1396