پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
مقالات علمی چاپ شده در مجلات
-
"Developing a Competitive and Sustainable Model for the Future of a Destination: Iran’s Tourism Competitiveness"
Mohammad Nematpour,
Masoud Khodadadi,
Sarasadat Makian,
Mohammad Ghaffari
International Journal of Hospitality & Tourism Administration,
Vol. LATEST,
2024
-
"Influencer marketing research: a systematic literature review to identify influencer marketing threats"
Seyyed Mohammadhossein Alipour,
Mohammad Ghaffari,
Hamid Zare
Management Review Quarterly,
Vol. Published: 05 March 2024,
pp.27-39,
2024
-
"Understanding the Dimensions of Citizenship Behavior of Tourists (the Case of Cultural Heritage Tours in Iran)"
Mohammad Ghaffari,
Mehrnoush Fakhimi,
Mostafa Esmaeili Mahyari,
Hossein Moeini
International Journal of Tourism, Culture and Spirituality,
Vol. 7,
No 1,
2024
-
"Behind the invisible walls: Understanding constraints on Muslim solo female travel"
Mohammad Nematpour,
Omid Oshriyeh,
Mohammad Ghaffari
Tourism Management Perspectives,
Vol. 50,
No 1,
2024
-
"Different mirrors: studying the effect of perceived risks and information-seeking behavior on the perceived cognitive image of Chinese and Russian millennial tourists"
Mohammad Nematpour,
Zahed Ghaderi,
Mohammad Ghaffari,
Hamid Zare
Journal of Policy Research in Tourism Leisure and Events,
Vol. Published online: 24 Nov 2023,
pp.2-25,
2023
-
"Future scenarios for improving Iran's overall destination image and attractiveness: A supply‐side perspective"
Mohammad Nematpour,
Masoud Khodadadi,
Sarasadat Makian,
Mohammad Ghaffari
Futures & Foresight Science,
Vol. 5,
No 1,
2023
-
"Identifying the Dimensions of Pilgrims' Experience (The Case of Arba'een Pilgrims)"
Mostafa Esmaili,
Mohammad Ghaffari,
[] []
International Journal of Tourism, Culture and Spirituality,
Vol. 6,
No 1,
2023
-
"Pathology of Behaviors in Medical Tourism and Providing an Optimal Pattern of Behavior in the Face of Medical Tourists"
Negin Heydarzadeh khoei,
Amin Faraji,
Mohammad Ghaffari,
Hasan Zarei Matin
Clinical Cancer Investigation Journal,
Vol. 11,
2022
-
"Lines in the sand: the perceived risks of traveling to a destination and its influence on tourist information seeking behavior"
Omid Oshriyeh,
Mohammad Ghaffari,
Mohammad Nematpour
International Journal of Tourism Cities,
Vol. 8,
No 1,
2022
-
"The role of social commerce in online purchase intention: mediating role of social interactions, trust, and electronic word of mouth"
Amirreza Konjkave Monfared,
Mohammad Ghaffari,
Mohammad Brootkoob,
Milad MohebaliMalmiri
Journal for International Business and Entrepreneurship Development,
Vol. 13,
No 1,
2021
-
"The Role of Marketing Resources and Marketing Dynamic Capabilities in Improving Business Performance of Insurance Firms in Iran"
Bagher Asgarnezhad noori,
Mohammad Ghaffari,
Mohammad jaafar Ram Pahlavanloo,
Mahdi Danesh
Gurukul Business Review,
Vol. 16,
No 4,
2020
-
"Typology of Inbound Tourists Who Visited Tehran Grand Bazaar Using Cluster Analysis: Introducing New Combining Dimensional Base to Realize Actual Behavior"
Mohammad Nematpour,
Mohammad Ghaffari
AlmaTourism,
Vol. 9,
No 18,
pp.45-72,
2018
-
"Factors Affecting Intention to Purchase Organic Food Products among Iranian Consumers,"
Mohammad Ghaffari
Academy of Marketing Studies Journal,
Vol. 22,
No 3,
pp.1-23,
2018
-
"Direct and indirect effect of tourist self-image congruence on the tourism destination brand loyalty"
Bahram Ranjbarian,
Mohammad Ghaffari
International Journal of Tourism Policy,
Vol. 8,
No 2,
pp.187-202,
2018
-
"Developing a brand equity model for tourism destination"
Mohammad Ghaffari
International Journal of Business Innovation and Research,
Vol. 12,
No 4,
pp.484-508,
2017
-
"Traveling Motive and Its Application in Tourism Market Segmentation: Evidences from Isfahan"
Bahram Ranjbarian,
Mohammad Ghaffari,
Omid Oshrie
Journal of Hospitality and Tourism Management,
Vol. 5,
No 1,
pp.73-80,
2017
-
"ارایه مدلی برای تبیین پیشایندها و پسایندهای نفرت از برند از نظر مشتریان بانک های دولتی"
محمد غفاری،
هادی رحیمی،
داریوش طهماسبی آقبلاغی
فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش،
نسخه 5،
شماره 3،
1403
-
"تحلیل عوامل موثر بر وفاداری گردشگران بین المللی به کشور ایران"
محمد غفاری،
احمدرضا طلایی مالمیری،
علی عابدینی
مطالعات جغرافیایی مناطق خشک،
نسخه 15،
شماره 57،
1403
-
"چه عواملی کاربران را به کامنت گذاری در شبکه های تجارت اجتماعی ترغیب می کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام"
محمد غفاری،
حمید زارع،
داریوش طهماسبی آقبلاغی،
فائزه نادریان
بررسی های مدیریت رسانه،
نسخه 3،
شماره 3،
1403
-
"واکاوی عوامل موثر بر اشتراک تجربه مشتری در اجتماع های آنلاین برند"
محمد غفاری،
اسماعیل کردی،
امیررضا کنجکاو منفرد
مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه،
نسخه 7،
شماره 2،
1403
-
"توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت ادراک شده از خدمات مدارس فوتبال در شهر تهران"
محمد غفاری،
علی صابری،
فاطمه فریدونی،
مهدی فرمانی
فصل نامه علمی - ترویجی مدیریت استاندارد و کیفیت،
نسخه 14،
شماره 1،
1403
-
"شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی"
مصطفی اسماعیلی مهیاری،
محمد غفاری،
حمیدرضا ایرانی،
الهام ابراهیمی
مدیریت بازرگانی،
نسخه 16،
شماره 1،
1403
-
"اعتبارسنجی مدل توسعه رفتار شهروندی برند در کارکنان گردشگری پزشکی"
سارا صوری،
محمد غفاری،
حسین شیرازی،
سید حمید خداداد حسینی
راهبردهای مدیریت در نظام سلامت،
نسخه 8،
شماره 3،
1402
-
"شناسایی، دسته بندی و اولویت بندی انگیزه های گردشگران داخلی جهت سفر به شهر کرمان"
محمد غفاری،
مهلا رضایی
برنامه ریزی توسعه شهری و منطقه ای،
نسخه 8،
شماره 26،
1402
-
"توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه: شهرستان گنبدکاووس)"
محمد غفاری،
میثم شفیعی رودپشتی،
مجتبی چشمی،
نیلوفر فلاحی
برنامه ریزی و توسعه گردشگری،
نسخه 12،
شماره 46،
1402
-
"بررسی تکامل پژوهش تامین مالی جمعی: استفاده از تحلیل علم سنجی و مصورسازی"
امیر تاجیک،
آصف کریمی،
محمد غفاری،
حمیدرضا یزدانی
بورس اوراق بهادار،
نسخه 16،
شماره 63،
1402
-
"فراترکیب پیش آیند ها و پیامد های بازاریابی دیجیتال (مرور سیستماتیک پژوهش های انجام شده در ده سال اخیر)"
نفیسه بلاغت نیا،
محمد غفاری،
حسین شیرازی،
حسین جنتی فر
مدیریت فردا،
نسخه 22،
شماره 74،
1402
-
"مطالعه پیشایندها و پسایندهای عشق به برند مقصد گردشگری مشهد"
محمد غفاری،
بهاره هراتی،
مینا خوشرو،
احمد عباسی
پژوهش های جغرافیای انسانی،
نسخه 55،
شماره 1،
1402
-
"توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل موثر بر اشتراک گذاری تجارب گردشگر در محیط های آنلاین برند"
محمد غفاری،
سید محمدباقر جعفری،
معراج اسماعیلی علی بانی،
نیلوفر فلاحی
بررسی های مدیریت رسانه،
نسخه 1،
شماره 4،
1401
-
"شناسایی استراتژیهای ویژه کسب و کار در صنعت املاک و مستغلات ایران و تبیین ارتباط این استراتژیها با شایستگیهای محوری مورد نیاز"
مهدی جباریان،
حمید زارع،
محمد غفاری،
علیرضا سارنج،
مصطفی مومنی
جامعه شناسی سیاسی ایران،
نسخه 12،
شماره 5،
1401
-
"مطالعه عوامل ایجادکننده قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام"
مسلم ابراهیمی تبار،
محمد غفاری،
حمیدرضا ایرانی
فصلنامه رسانه،
نسخه 33،
شماره 3،
1401
-
"طراحی مدل توسعه رفتار شهروندی برند در گردشگری پزشکی"
سارا صوری،
محمد غفاری،
حسین شیرازی،
سیدحمید خداداد حسینی
فصلنامه بیمارستان،
نسخه 21،
شماره 3،
1401
-
"واکاوی نقش سبک های مدیریت تعارض همکارانه و رقابتی رهبر در عملکرد نوآورانه تیم های کارآفرینی (مطالعه موردی شرکت های صنعتی شهر شیراز)"
محمد غفاری،
اکرم نریمان
نوآوری و ارزش آفرینی،
نسخه 11،
شماره 21،
1401
-
"فراترکیب عوامل کششی و رانشی در توسعه گردشگری مذهبی"
محمد غفاری،
ابوالفضل حاتمی ورزنه،
محبوبه اسدی
پژوهش های ادیانی (دانشگاه ادیان و مذاهب)،
نسخه 10،
شماره 19،
1401
-
"ارائه مدلی برای تبیین پیشایندهای قصد استفاده از ارتباطات توصیهای الکترونیکی در خرید محصولات ارگانیک کشاورزی"
مصطفی زندی نسب،
محمد غفاری
اقتصاد و توسعه کشاورزی،
نسخه 36،
شماره 1،
1401
-
"ارائه چارچوب سه مرحله ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان"
محمد غفاری،
حسین معینی،
فاطمه جعفری
نشریه گردشگری شهری،
نسخه 9،
شماره 1،
1401
-
"واکاوی عوامل موثر بر پرداخت اضافه بها به گردشگری طبیعت گردی (موردمطالعه: کویر مصر در استان اصفهان)"
محمد غفاری،
حسین معینی،
محمد نوری بخش،
امیررضا کنجکاو منفرد
مطالعات جغرافیایی مناطق خشک،
نسخه 12،
شماره 47،
1401
-
"ارائه مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر قصد گردشگران جهت سفر مجدد به مقصد گردشگری و توصیه آن به سایرین (مطالعه موردی: شهر مقدس قم)"
سید محمدباقر جعفری،
محمد غفاری،
احمد عباسی
جغرافیا ( برنامه ریزی منطقه ای)- موسسه آموزش عالی بین المللی قشم،
نسخه 12،
شماره 2،
1401
-
"واکاوی عوامل کششی موثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی"
مسلم ابراهیمی تبار،
محمد غفاری،
حمیدرضا ایرانی
مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه،
نسخه 4،
شماره 14،
1400
-
"تدوین مدل سنجش کیفیت ادراک شده از مقصد گردشگری تهران از دیدگاه گردشگران بین المللیDeveloping a Framework for Measuring Perceived Quality of Tehran based on the Perspectives of Foreign Tourists"
محمد غفاری،
مهدی کیایی،
احمد عباسی،
مینا خوشرو
برنامه ریزی توسعه شهری و منطقه ای،
نسخه 6،
شماره 19،
1400
-
"عوامل تعیین کننده موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا رهیافت فراترکیب"
محمد غفاری،
میثم شفیعی رودپشتی،
ابوالفضل حاتمی ورزنه،
وحید حیدرپور دعویسرانی،
مهدی فرمانی
گردشگری و توسعه،
نسخه 10،
شماره 3،
1400
-
"بررسی تکامل پژوهش تجربۀ مشتری: استفاده از تحلیل کتابسنجی و مصورسازی"
مصطفی اسماعیلی مهیاری،
محمد غفاری،
حمیدرضا ایرانی،
حسن زارعی متین،
الهام ابراهیمی
تحقیقات بازاریابی نوین،
نسخه 11،
شماره 3،
1400
-
"تدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران"
محمد غفاری،
سیدقدرت الله ناصری،
گلی خلیلی پور
نشریه گردشگری شهری،
نسخه 8،
شماره 2،
1400
-
"توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند"
محمد غفاری،
حسین معینی،
ابوالفضل گودرزی جورابی،
مهدی فرمانی
فصلنامه مدیریت برند،
نسخه 8،
شماره 1،
1400
-
"پیش زمینه ها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین"
مهدی فرمانی،
محمد غفاری،
مصطفی زندی نسب
مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند،
نسخه 9،
شماره 35،
1400
-
"شناسایی و اولویت بندی ابعاد کیفیت تجربه گردشگر از دیدگاه گردشگران خارجی سفر کرده به شهر شیراز"
مهدی فرمانی،
محمد غفاری،
سیدمحمدنوید شفیعی،
مصطفی زندی نسب
دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری،
نسخه 9،
شماره 17،
1400
-
"شناسایی فرصت های سفر مشتری در مدل 5A در صنعت گردشگری"
محمد غفاری،
احسان سلطانی فر،
فربد رنجبرمطلق،
مینا خوشرو
تعامل انسان و اطلاعات (نشریه دانشگاه خوارزمی)،
نسخه 7،
شماره 4،
1399
-
"شناسایی و اولویت بندی فرصت های هم آفرینی برند گردشگری"
محمد غفاری،
مرتضی سلطانی،
افسانه شهرکی آزاد،
مینا خوشرو
چشم انداز مدیریت بازرگانی،
نسخه 19،
شماره 44،
1399
-
"طراحی مدل کیفیت خدمات (مورد مطالعه: مسجد مقدس جمکران)"
گلی خلیلی پور،
محمد غفاری،
رسول عباسی
اسلام و علوم اجتماعی،
نسخه 12،
شماره 24،
1399
-
"بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید بر نقش هیجانات و هنجارهای اجتماعی"
حمید بابائی میبدی،
امیررضا کنجکاو منفرد،
محمد غفاری،
احسان کریمی میبدی
فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)،
نسخه 6،
شماره 24،
1399
-
"بررسی تاثیر تجربه اطلاعات زیست محیطی بر نگرش رفتار مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست"
مهدی فرمانی،
محمد غفاری،
مصطفی زندی نسب
علوم و تکنولوژی محیط زیست،
نسخه 22،
شماره 11،
1399
-
"بررسی تاثیر درگیری ذهنی گردشگران برقصد بازدید مجدد ازمقصد گردشگری با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند"
محمد غفاری،
امیررضا کنجکاو منفرد،
امین تسلیمی
مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی،
نسخه 15،
شماره 3،
1399
-
"گونه شناسی گردشگران خارجی بازار قدیمی تهران با تحلیل خوشه ای دو مرحله ای: نگرشی برای برنامه ریزی شهری"
محمد غفاری،
محمد نعمت پور
مطالعات شهری،
نسخه 9،
شماره 36،
1399
-
"تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از خدمات آموزشی"
ناهید نادری بنی،
محمد غفاری،
حمیده امدادی،
مهدی فرمانی
مطالعات برنامه ریزی آموزشی - دانشگاه مازندران با همکاری انجمن آموزش عالی ایران،
نسخه 9،
شماره 17،
1399
-
"بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تاثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 0202 استان اصفهان)"
محمد غفاری،
حسین شایسته
فصلنامه مدیریت برند،
نسخه 7،
شماره 22،
1399
-
"رتبه بندی عوامل اصلی موفقیت و بسایت جاباما"
حسین خنیفر،
بنفشه خلیلی پور،
محمد غفاری،
حمیدرضا یزدانی
گردشگری و توسعه،
نسخه 10،
شماره 2،
1399
-
"آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی*"
محمدعلی خیاط،
محمدصادق نصراللهی،
محمد غفاری
رسانه های دیداری و شنیداری،
نسخه 12،
شماره 2،
1399
-
"شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت در محصولات ارگانیک کشاورزی از دیدگاه مصرف کنندگان"
مصطفی زندی نسب،
محمد غفاری،
فاطمه خادم شاهزاده طاهر
اقتصاد و توسعه کشاورزی،
نسخه 33،
شماره 4،
صفحات:363-376،
1398
-
"شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه: دیجی کالا)"
مهدی فرمانی،
محمد غفاری،
حسین معینی،
مصطفی زندی نسب
مدیریت فردا،
نسخه 61،
شماره 1،
1398
-
"تبیین عوامل موثر بر پیگیری اطلاعات در ارتباطات توصیهای آنلاین در گردشگران خارجی شهر کاشان"
سمانه سادات نصیری،
محمد غفاری
تعامل انسان و اطلاعات (نشریه دانشگاه خوارزمی)،
نسخه 6،
شماره 1،
1398
-
"بررسی ویژگیهای وبسایت در زمینه بازیوارسازی با تمرکز بر نقشهای میانجی تجربه و نگرش کاربران )مطالعه موردی: دیجی کالا("
مهدی فرمانی،
محمد غفاری،
مصطفی زندی نسب
تعامل انسان و اطلاعات (نشریه دانشگاه خوارزمی)،
نسخه 6،
شماره 1،
1398
-
"شناسایی و اولویت بندی ابعاد موثر بر تجربه مشتری در محیط های خرده فروشی؛ مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش"
نوید شفیعی،
محمد غفاری،
مهدی فرمانی،
مصطفی زندی نسب
تحقیقات بازاریابی نوین،
نسخه 9،
شماره 3،
1398
-
"تبیین تاثیر ریسک های ادراک شده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری"
بهرام رنجبریان،
محمد غفاری،
امین تسلیمی بابلی
فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری،
نسخه 14،
شماره 46،
صفحات:137-164،
1398
-
"واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد"
محمد غفاری،
امیررضا کنجکاو منفرد،
باقر عسگرنژادنوری
نشریه گردشگری شهری،
نسخه 6،
شماره 2،
1398
-
"ارائه الگویی برای بررسی تاثیر ارتباطات توصیهای آنالین بر قصد سفر به مقصد گردشگری"
محمد غفاری،
کیوان مام رمضانی
دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری،
نسخه 7،
شماره 13،
1398
-
"واکاوی تاثیر عدالت و مسئولیت اجتماعی و بازاریابی داخلی در دانشگاه اسلامی بر تمایل به ترک شغل با تاکید بر نقش تعهد (مورد مطالعه دانشگاه یزد)"
امیر رضا کنجکاو منفرد،
محمد غفاری
فرهنگ در دانشگاه اسلامی،
نسخه 9،
شماره 30،
1398
-
"بررسی نقش شخصیت برند مقصد گردشگری در همخوانی خودپنداره گردشگر و ایجاد تمایل به بازدید مجدد (مورد مطالعه گردشگران خارجی بازدید کننده از پل طبیعت شهر تهران)"
محمد غفاری،
محمد نعمت پور،
امید عشریه
جغرافیا ( برنامه ریزی منطقه ای)- موسسه آموزش عالی بین المللی قشم،
نسخه 33،
شماره 1،
صفحات:506-491،
1397
-
"اثر مسئولیتهای اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: شهر اصفهان"
محمد غفاری،
امیر رضا کنجکاو منفرد
دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری،
نسخه 6،
شماره 11،
صفحات:139-162،
1397
-
"نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان"
محمد غفاری،
احمد عباسی،
امیر رضا کنجکاو منفرد
گردشگری و توسعه،
نسخه 7،
شماره 2،
صفحات:112-97،
1397
-
"شناسایی و مفهوم پردازی کیفیت تجربه مذهبی گردشگر (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر قم)"
سید محمدباقر جعفری،
محمد غفاری،
احمد عباسی
جغرافیا ( برنامه ریزی منطقه ای)- موسسه آموزش عالی بین المللی قشم،
نسخه 31،
شماره 2،
صفحات:7-29،
1397
-
"تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری )مورد مطالعه: شهر اصفهان("
محمد غفاری
گردشگری و توسعه،
نسخه 6،
شماره 4،
صفحات:106-120،
1396
-
"مقایسۀ انگیزه های زنان و مردان گردشگر از سفر به شهر اصفهان"
محمد غفاری
دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری،
نسخه 7،
شماره 2،
صفحات:36-57،
1396