پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/02/19
فاطمه نارنجی ثانی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی / مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
رساله های دکتری
-
ارزیابی هزینه-اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری در دانشگاه تهران
شراره ایل بیکی کرد 1404 -
طراحی الگوی فرایندی راه اندازی کسب و کارهای نوپا در صنعت آموزش
مریم مشایخی 1403 -
شناسایی ابعاد و مولفه های شایستگی دیجیتال معلمان و الزامات آن در بهبود کیفیت تدریس
شیوا صالحی 1403 -
آینده پژوهی مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی
معصومه چم اسمانی 1403 -
طراحی و اعتبار سنجی الگوی فرآیند یاددهی - یادگیری در بستر الکترونیک: مطالعه موردی دانشگاه تهران
راضیه صفاری فرد 1402 -
طراحی الگوی عوامل مرتبط با یادگیری با موبایل بر اساس رویکرد مشارکتی.
یاسمن مبین رهنی 1401 -
طراحی الگوی اعتبار بخشی موسسات آموزش عالی الکترونیکی شهر تهران
زینب السادات مصطفوی فروشانی 1401 -
طراحی الگوی نظام یاددهی-یادگیری با رویکرد ترکیبی در دانشگاه؛ مورد مطالعه: دانشگاه تهران
عاطفه غفرانی 1401 -
طراحی الگوی دانش آفرینی در موسسات آموزش عالی بر خط شهر تهران ( مورد های مطالعه : موسسات آموزش عالی مهر البرز, نور طوبی و ایرانیان
زهرا علی اکبری 1399 -
طراحی الگوی باز مهندسی فرآیندهای آموزشی دانشگاه براساس الزامات سازمان ناب ( مورد دانشگاه عالی دفاع ملی )
مهدی باقری هشی 1399
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
شناسایی وضعیت موجود پیامدهای یادگیری دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران با رویکرد داده کاوی
محمد لهراسبی 1403 -
پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده ازرویکرد داده کاوی( مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران)
آوا تقوی منفرد 1403 -
شناسایی عوامل مرتبط با اثربخشی یادگیری ترکیبی در دانشگاه تهران
محیا مرادی نسب 1403 -
بررسی میزان موفقیت دانشگاه تهران در خصوص حرکت از جاری سازی دیجیتالی به دیجیتالی بودن از دیدگاه کارکرد های اعضای هیئت علمی
عاطفه کفشگرجلودار 1403 -
امکان سنجی اجرا مدل یادگیری ترکیبی در دانشگاه تهران
مهدی تمیمی 1402 -
بررسی تاثیر کاربرد شبکههای اجتماعی در فرایند یاددهی-یادگیری بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی آموزش-پذیر شهرستان لارستان
الهه عباسیان لار 1402 -
بررسی سواد دیجیتال اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و ارائه راهکارهایی به منظور بهبود آن
میلاد بهادری 1402 -
بررسی تجربه زیسته مدیران مدارس منطقه 16 تهران در ارتباط با برنامه ویژه مدرسه (طرح بوم)
محمدعلی نعمتی 1402 -
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و مدیریت کیفیت جامع در دانشگاه کابل
محمد نسیم محمدی 1402 -
بررسی رابطه ی میزان تعاملات اجتماعی فراگیران و میزان موفقیت و رضایت تحصیلی در آموزش ترکیبی
محمد حراست 1402 -
نقش شایستگی دیجیتال در رهبری کلاس درس نومعلمان استان فارس
معین خشنود 1402 -
ابررسی نقش تعدیل کننده ویژگی های شخصیتی در رابطه بین یادگیری مبتنی بر ارتباط گرایی و موفقیت تحصیلی دانشجویان در بستر الکترونیکی (مورد مطالعه:دانشگاه تهران)
مرضیه نمازیان 1402 -
"شناسایی تجربیات زیسته معلمان در خصوص چالشهای تدریس مجازی در منطقه 7 شهر تهران
محدثه برزکار 1402 -
شناسایی کاربردهای هوش مصنوعی در توسعهی کارآفرینی آموزشی
مهناز ذوالفقاری 1401 -
بررسی عوامل بازدارنده و پیش برنده اموزش الکترونیکی در آموزش عالی (مورد مطالعه داشنگاه تهران)
فاطمه محمدی 1401 -
شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب دانشگاه از سوی دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه: دانشگاه تهران
کمیل عراقی فرد 1401 -
شناسایی شایستگی های حرفه ای مشاوران تحصیلی دبیرستان های اسلامی شهر تهران
نرگس داستانی حسین آبادی 1401 -
ارزیابی درونی نظام یاددهی یادگیری در بستر الکترونیکی (مورد مطالعه: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران)
پروین شوکتی 1401 -
آسیبشناسی فرآیندهای آموزشی دانشگاه تهران بر اساس الزامات سازمان ناب (مورد: پردیس علوم اجتماعی رفتاری و پردیس فنی)
فاطمه حبیبی بینا 1401 -
شناسایی عوامل اعتباربخشی مراکز آموزشی پیش از دبستان
عطیه برزگرصفری 1401 -
شناسایی چالشهای نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیئت علمی در بحران کرونا
سیده زکیه میرشاه ولد 1401 -
بررسی نیازهای یاددهی- یادگیری اعضای هیات علمی در بستر الکترونیکی
مریم دهقان 1401 -
ادراک دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت آموزشی از یادگیری مشارکتی در بستر الکترونیکی:مورد مطالعه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
فاطمه میرزائی 1400 -
شناسایی مولفه های مرتبط با کیفیت بخشی رشته تربیت کودک در هنرستان های فنی و حرفه ای
نسرین فرجی 1400 -
شناسایی نیازهای آموزشی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان به منظور ارائه برنامه توانمند سازی
محمود میرزاده کوهشاهی 1400 -
ارزیابی و مقایسه شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی کاشان
ایمانه مقتدری اصفهانی 1400 -
بررسی رابطه فرهنگ کارآمدی گروهی با انگیزه شغلی معلمان مدارس متوسطه دوره اول دخترانه مناطق شهر تهران
زهرا قمی زاده 1400 -
ارزیابی کیفیت خدمات نظام یادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان مجازی دانشگاه تهران
محمدمهدی جعفری پور 1400 -
بررسی عوامل مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی
زهرا شاه مرادی 1399 -
شناسایی و بررسی شایستگی های یادیرندگان در بستر الکترونیکی
فاطمه تیزهوش جلالی 1399 -
بررسی رابطه یادگیری خود راهبر دانشجویان با اثربخشی یادگیری الکترونیکی در بحران کرونا (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)
مریم سادات حسینی سهی 1399 -
ارزیابی آمادگی دانشگاه جهت استقرار آموزش عالی ناب(مورد مطالعه: پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران)
فاطمه دهقانی 1399 -
مقایسه تاثیر یادگیری مشارکتی برپیشرفت تحصیلی و نگرش دانشجویان به کلاس درس در کلاس های درس بزرگ و کوچک، مورد مطالعه : دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه تهران
عطیه حیدریان 1398 -
شناسایی موءلفه های ارزشیابی نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران
سمانه حجازی 1398 -
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی ، مورد مطالعه - مجتمع آموزشی مفید
سیدعلی طباطبایی لطفی 1398 -
ارزیابی اثر بخشی نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران
ارمین گراوند 1398 -
شناسایی شایستگیهای حرفهای هنر آموزان بخش صنعت هنرستانهای فنی و حرفه ای
سیده مهسا موسوی 1398 -
ارزیابی وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی استان مرکزی و روش برخورد مدیران با معلمان فاقد صلاحیت
سمیه اسدی 1398 -
آسیب شناسی مدیریت زمان در ارتباط با نقش یادگیرنده در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تهران
شیوا صالحی 1397