فاطمه نارنجی ثانی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/19

فاطمه نارنجی ثانی

دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی / مدیریت‌ وبرنامه‌ریزی‌ آموزشی‌

رساله های دکتری

  1. ارزیابی هزینه-اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری در دانشگاه تهران
    شراره ایل بیکی کرد 1404
  2. طراحی الگوی فرایندی راه اندازی کسب و کارهای نوپا در صنعت آموزش
    مریم مشایخی 1403
  3. شناسایی ابعاد و مولفه های شایستگی دیجیتال معلمان و الزامات آن در بهبود کیفیت تدریس
    شیوا صالحی 1403
  4. آینده پژوهی مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی
    معصومه چم اسمانی 1403
  5. طراحی و اعتبار سنجی الگوی فرآیند یاددهی - یادگیری در بستر الکترونیک: مطالعه موردی دانشگاه تهران
    راضیه صفاری فرد 1402
  6. طراحی الگوی عوامل مرتبط با یادگیری با موبایل بر اساس رویکرد مشارکتی.
    یاسمن مبین رهنی 1401
  7. طراحی الگوی اعتبار بخشی موسسات آموزش عالی الکترونیکی شهر تهران
    زینب السادات مصطفوی فروشانی 1401
  8. طراحی الگوی نظام یاددهی-یادگیری با رویکرد ترکیبی در دانشگاه؛ مورد مطالعه: دانشگاه تهران
    عاطفه غفرانی 1401
  9. طراحی الگوی دانش آفرینی در موسسات آموزش عالی بر خط شهر تهران ( مورد های مطالعه : موسسات آموزش عالی مهر البرز, نور طوبی و ایرانیان
    زهرا علی اکبری 1399
  10. طراحی الگوی باز مهندسی فرآیندهای آموزشی دانشگاه براساس الزامات سازمان ناب ( مورد دانشگاه عالی دفاع ملی )
    مهدی باقری هشی 1399

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی وضعیت موجود پیامدهای یادگیری دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران با رویکرد داده کاوی
    محمد لهراسبی 1403
  2. پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده ازرویکرد داده کاوی( مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران)
    آوا تقوی منفرد 1403
  3. شناسایی عوامل مرتبط با اثربخشی یادگیری ترکیبی در دانشگاه تهران
    محیا مرادی نسب 1403
  4. بررسی میزان موفقیت دانشگاه تهران در خصوص حرکت از جاری سازی دیجیتالی به دیجیتالی بودن از دیدگاه کارکرد های اعضای هیئت علمی
    عاطفه کفشگرجلودار 1403
  5. امکان سنجی اجرا مدل یادگیری ترکیبی در دانشگاه تهران
    مهدی تمیمی 1402
  6. بررسی تاثیر کاربرد شبکههای اجتماعی در فرایند یاددهی-یادگیری بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی آموزش-پذیر شهرستان لارستان
    الهه عباسیان لار 1402
  7. بررسی سواد دیجیتال اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و ارائه راهکارهایی به منظور بهبود آن
    میلاد بهادری 1402
  8. بررسی تجربه زیسته مدیران مدارس منطقه 16 تهران در ارتباط با برنامه ویژه مدرسه (طرح بوم)
    محمدعلی نعمتی 1402
  9. بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و مدیریت کیفیت جامع در دانشگاه کابل
    محمد نسیم محمدی 1402
  10. بررسی رابطه ی میزان تعاملات اجتماعی فراگیران و میزان موفقیت و رضایت تحصیلی در آموزش ترکیبی
    محمد حراست 1402
  11. نقش شایستگی دیجیتال در رهبری کلاس درس نومعلمان استان فارس
    معین خشنود 1402
  12. ابررسی نقش تعدیل کننده ویژگی های شخصیتی در رابطه بین یادگیری مبتنی بر ارتباط گرایی و موفقیت تحصیلی دانشجویان در بستر الکترونیکی (مورد مطالعه:دانشگاه تهران)
    مرضیه نمازیان 1402
  13. "شناسایی تجربیات زیسته معلمان در خصوص چالشهای تدریس مجازی در منطقه 7 شهر تهران
    محدثه برزکار 1402
  14. شناسایی کاربردهای هوش مصنوعی در توسعه‌ی کارآفرینی آموزشی
    مهناز ذوالفقاری 1401
  15. بررسی عوامل بازدارنده و پیش برنده اموزش الکترونیکی در آموزش عالی (مورد مطالعه داشنگاه تهران)
    فاطمه محمدی 1401
  16. شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب دانشگاه از سوی دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه: دانشگاه تهران
    کمیل عراقی فرد 1401
  17. شناسایی شایستگی های حرفه ای مشاوران تحصیلی دبیرستان های اسلامی شهر تهران
    نرگس داستانی حسین آبادی 1401
  18. ارزیابی درونی نظام یاددهی یادگیری در بستر الکترونیکی (مورد مطالعه: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران)
    پروین شوکتی 1401
  19. آسیب‌شناسی فرآیندهای آموزشی دانشگاه تهران بر اساس الزامات سازمان ناب (مورد: پردیس علوم اجتماعی رفتاری و پردیس فنی)
    فاطمه حبیبی بینا 1401
  20. شناسایی عوامل اعتباربخشی مراکز آموزشی پیش از دبستان
    عطیه برزگرصفری 1401
  21. شناسایی چالش‌های نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیئت علمی در بحران کرونا
    سیده زکیه میرشاه ولد 1401
  22. بررسی نیازهای یاددهی- یادگیری اعضای هیات علمی در بستر الکترونیکی
    مریم دهقان 1401
  23. ادراک دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت آموزشی از یادگیری مشارکتی در بستر الکترونیکی:مورد مطالعه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
    فاطمه میرزائی 1400
  24. شناسایی مولفه های مرتبط با کیفیت بخشی رشته تربیت کودک در هنرستان های فنی و حرفه ای
    نسرین فرجی 1400
  25. شناسایی نیازهای آموزشی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان به منظور ارائه برنامه توانمند سازی
    محمود میرزاده کوهشاهی 1400
  26. ارزیابی و مقایسه شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی کاشان
    ایمانه مقتدری اصفهانی 1400
  27. بررسی رابطه فرهنگ کارآمدی گروهی با انگیزه شغلی معلمان مدارس متوسطه دوره اول دخترانه مناطق شهر تهران
    زهرا قمی زاده 1400
  28. ارزیابی کیفیت خدمات نظام یادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان مجازی دانشگاه تهران
    محمدمهدی جعفری پور 1400
  29. بررسی عوامل مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی
    زهرا شاه مرادی 1399
  30. شناسایی و بررسی شایستگی های یادیرندگان در بستر الکترونیکی
    فاطمه تیزهوش جلالی 1399
  31. بررسی رابطه یادگیری خود راهبر دانشجویان با اثربخشی یادگیری الکترونیکی در بحران کرونا (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)
    مریم سادات حسینی سهی 1399
  32. ارزیابی آمادگی دانشگاه جهت استقرار آموزش عالی ناب(مورد مطالعه: پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران)
    فاطمه دهقانی 1399
  33. مقایسه تاثیر یادگیری مشارکتی برپیشرفت تحصیلی و نگرش دانشجویان به کلاس درس در کلاس های درس بزرگ و کوچک، مورد مطالعه : دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه تهران
    عطیه حیدریان 1398
  34. شناسایی موءلفه های ارزشیابی نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران
    سمانه حجازی 1398
  35. ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی ، مورد مطالعه - مجتمع آموزشی مفید
    سیدعلی طباطبایی لطفی 1398
  36. ارزیابی اثر بخشی نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران
    ارمین گراوند 1398
  37. شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای هنر آموزان بخش صنعت هنرستان‌های فنی و حرفه ای
    سیده مهسا موسوی 1398
  38. ارزیابی وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی استان مرکزی و روش برخورد مدیران با معلمان فاقد صلاحیت
    سمیه اسدی 1398
  39. آسیب شناسی مدیریت زمان در ارتباط با نقش یادگیرنده در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تهران
    شیوا صالحی 1397