چاپ کردن
پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/10/09
آصف کریمی
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری
رساله های دکتری
-
ارائه چارچوب مفهومی منتورینگ الکترونیکی در شتاب دهنده ها (مورد مطالعه: شتاب دهنده های حوزه فناوری های نوین)
زاهده ابرقوی زاده 1403 -
طراحی چارچوب منتورینگ الکترونیک کسب و کارهای نوپا در اکوسیستم کارآفرینی ایران
زهره سیاوشی 1402 -
ارائه مدل بکارگیری شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی در ایران
علی زین ساز 1401 -
ارائه چارچوب نهادی برای جمع سپاری تامین مالی کسب و کارهای نوپا در ایران (مورد مطالعه : مدل وام دهی نفر به نفر)
رویا رزاقی 1401 -
ارایه چارچوب تامین مالی جمعی در صنعت فیلم سازی جمهوری اسلامی ایران
امیر تاجیک 1401 -
توسعه چارچوب برنامه ریزی آموزش کارآفرینی در مدارس ایران
محمدرضا طیب نیا 1401 -
ارائه چارچوب شبکه نوآوری برای اکوسیستم استارت آپ
هانیه رضائی سرتشنیزی 1401 -
ارائه رویکرد داده محور برای پیش بینی موفقیت استارتاپ ها
نوید محمدی 1401 -
ارائه الگویی جهت ارزش گذاری دارایی های نا مشهود در شرکت های دانش بنیان
صالح عنبرانی 1401 -
ارائه مدل ایجاد قابلیت های پویا دربازاریابی داده محور
مائده امینی ولاشانی 1401 -
طراحی مدل مناسب برای اکوسیستم کارآفرینانه استارتاپ های حوزه IT درافغانستان
محمد امین عسکری 1400 -
مدل کارمندیابی مبتنی بر افزایش قابلیت استخدام پذیری در موسسات کاریابی
امیر زارعیان جهرمی 1399 -
طراحی مدل تکاملی اکوسیستم کارآفرینی مولد رشد ارگانیک شرکت های هواپیمایی ( کوچک و نوپا )
رامین کاشف اذر 1399 -
طراحی و تدوین مدل چابکی استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی ( پیش آیندها و پسایندها )
حمزه عیسی زاده 1399 -
طراحی مدل ارزشیابی نوآوری اجتماعی در سطح سازمان در ایران
سعید رمضانی 1399 -
طراحی مدل کارآفرینی سازمانی در سازمان های دولتی ایران
سمانه عربشاهی 1399 -
ارائه مدل گرایش کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری محور ( مورد مطالعه نانو فناوری )
سعید توکلیان 1399
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تاثیرات کووید- 19 بر فرصت های کارافرینی دیجیتال در ایران
مهدی امیرابادی 1403 -
شناسایی و رتبه بندی معیارهای ارزیابی شتاب دهنده های ایرانی
باربد طایفه 1403 -
ارزیابی تاثیر رویکرد استارتاپ ناب بر رفتار کاری نوآورانه با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر مربیگری کسب و کار در میان کارآفرینان
محمد شکرانی 1403 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت وشکست کارآفرینی فرهنگی زنان (مورد مطالعه صنایع دستی اراک)
سحر امیری 1402 -
نقش شبکه های اجتماعی در استقرار فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
سارا جمشیدیان قلعه سفیدی 1402 -
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی
نجم الدین حسینی 1401 -
تحلیل نقش ذهن آگاهی کارآفرین در تدوین استراتژی کسب و کارهای نوپا با تاکید بر پارادایم استراتژی باز
امین شاهپوری 1401 -
مطالعه عوامل موثر بر کارآفرینی فناورانه در صنعت بیمه ایران
فاطمه صفری 1401 -
طراحی نقشه ارزش فروشگاههای اشتراکی با تکیه بر مفهوم جمع سپاری در شهر قم
محمدکاظم قمی اویلی 1401 -
گونه شناسی و اولویت بندی انواع ارزش پیشنهادی کارکنان در کسب وکارهای دانش بنیان
وحید شریعتی 1401 -
شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه خلق محتوا (مورد مطالعه: صنعت نشر استان قم)
رضا جلالت الیاس آباد 1400 -
تبیین استراتژی های بازاریابی در کسب و کارهای B2B(مورد کاوی سایت تو اکسیم)
یاسر محمدی 1400 -
شناسایی فرصت های کار،آفرینی در رویدادهای ورزشی
مهدیه بازی پور 1400 -
نقش میانجی ظرفیت جذب دانش و قابلیتهای پویای سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و کارآفرینی گرایی و پیامد عملکردی در هتلهای 4 و 5 ستاره شهر تهران
میثم سالاری 1400 -
بررسی تاثیر تجربه شکست کسب و کار و یادگیری از شکست بر عملکرد سرمایه گذاری جدید کارآفرینان – مورد مطالعه استان قم
محمدحمید ملائی 1400 -
نقش استارتاپ های پلتفرم محور به عنوان ابزاری در توسعه اقتصادی روستاها
محمدسهیل باقریان 1400 -
تحلیلی بر شاخص های پهنه بندی سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی اصفهان
مهدیه بهرامیان 1400 -
تبیین برنامه استراتژیک بازاریابی دیجیتال استارت آپ استاد سلام
سهیلا محمدی 1400 -
شناسایی استراتژی های بازاریابی دیجیتال در کسب وکارهای خانگی(مطالعه صنایع دستی خانگی مستقر در قم)
سمیه سادات هاشمی نژاد 1400 -
ارائه مدل تجاری سازی صفحات شبکه های اجتماعی
فاطمه آقاپور 1399 -
طراحی ساختار مناسب شتاب دهنده های کسب وکارهای حوزه IT در استان مرکزی
کیمیا فوقی 1399 -
طراحی ارزش پیشنهادی مدارس غیر انتفاعی متوسطه دوره دوم ،مورد مطالعه مدرسه سرآمد
سیدبهروز خاتمی 1399 -
تدوین طرح کسب و کار استارت آپ گردشگری گالیور
آروین صارمی 1399 -
تشخیص فرصت های کارآفرینانه در حوزه حمل و نقل آنلاین بین شهری
سوگل فرخنده فال 1399 -
آسیبشناسی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان در زمینه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی بانک تجارت
حسین عباسی 1399 -
طراحی و تدوین طرح کسب وکار اینترنتی« چه جوری بود؟»
کسری جنیدی شریعت زاده 1399 -
شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ های رسانه ای
محدثه عقبائی 1399 -
به کارگیری استراتژی هم آفرینی (CO-creation)برای توسعه خدمات جدید(NSD)(مورد مطالعه: محتوای تولید شده کاربر (UGC)سایت فرادرس
الهه عظامی 1399 -
شناسایی و تاثیر مولفه های مدیریت قیمت گذاری بر قابلیت پویا در کسب و کارهای دیجیتال (مورد مطالعه :خرده فروشی های آنلاین)
مجید صدری منش 1398 -
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر رفتار تامین مالی جمعی(مورد مطالعه ای خانه سرمایه گذاری)
الهام ازنب 1398 -
تدوین طرح کسب و کار هوشمندسازی سرویس دانش آموزی مدارس کشور
محمدهادی عاصمی 1398 -
طراحی مدل ارزیابی و انتخاب ممیزان داخلی سیستم های مدیریتکیفیت(EFQM) با استفاده از مراکز ارزیابی(مطالعه موردی. شرکت فولاد مبارکه اصفهان)
محمد اسفندیاری بیات 1398 -
ارائه الگوی پذیرش نصب و استفاده از اپلیکیشن های اپراتورهای تلفن همراه ایران با تمرکز بر فناوری هوشمند
سمانه اذرپیوند 1398 -
تهیه طرح کسب و کار پلتفرم آنلاین ارائه خدمات منزل
محمدجواد جباری 1398 -
تبیین الگوی توسعه روستای هوشمند با رویکرد اکوسیستم کارآفرینی در ایران
سهیلا غفارپور 1398 -
شناسایی راهکارهای پیاده سازی Gamification در آموزش کارکنان بنگاه های کوچک و متوسط
فریده شایانی 1398 -
شناسایی و پهنه بندی فرصت های کارآفرینی در گردشگری سلامت قم
موسی توکلی اسلامی 1398 -
شناسایی فرصتهای کارآفرینی در حوزه محصول پسته و فراوردههای آن(مطالعه موردی: شهرستان دامغان)
ابوالفضل هروی شریفیه 1398 -
مفهوم پردازی بکارگیری رسانه اجتماعی و تاثیر آن بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات)
ازاده کرباسی زاده 1398 -
شناسایی اجزای اکوسیستم کارآفرینانه کسب و کارهای نوپا؛ مورد مطالعه: استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات
محمدرضا محمدزمانی 1398 -
طراحی مدلی برای توسعه بازار سفرهای هوایی ارزان قیمت در ایران
محمدرضا محمودیه چم پیری 1397 -
شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینی اثر گذار در تشخیص فرصت های کار افرینی (مطالعه موردی شرکت بیمه تجارت)
کیمیا خلیلی 1397 -
تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی کارآفرینانه سایت گردشگری(مورد مطالعه سایت گردشگری ایرانی علی بابا)
کیمیا بیدارفکر 1397 -
شناسایی مولفه های اکوسیستم کارآفرینانه ی کسب و کارهای حوزه صادرات
ساناز باقرابادی 1397 -
طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی صنعت آموزش - مطالعه موردی - سایت های مرجع تدریس خصوصی
یاسر جمشیدزهی 1397 -
شناسایی عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال
شقایق سخته 1397 -
تاثیر فناوری اطلاعات بر کارآفرینی سازمانی با توجه به نقش میانجی اکتساب دانش
فرشته قربانی جلال 1397 -
شناسایی مولفه های اکو سیستم کارآفرینی مناسب برای رشد استارت آپ
مطهره صبائی 1397 -
طراحی فرآیند نوآوری مدل های کسب و کار برای کسب و کار الکترونیک مطالعه موردی(خرده فروشی های آنلاین)
امیرعلی حمدی اذر 1397 -
شناسایی مولفه های اکوسیستم کارافرینانه کسب و کارهای حوزه مدیریت شهری
مهرناز نازی 1397 -
بررسی تاثیر تعارض کار - خانواده بر فرسودگی شغلی و خلاقیت کارکنان (با نقش میانجی بیگانگی کاری)
مهدی رضایی صوفحسن 1396 -
شناسایی مولفه های فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در شهرداری قم
محمود داودی 1396 -
شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه گردشگری در شهر تنکابن
فاطمه حسین زاده نجار 1396 -
تاثیر بازاریابی پارتیزانی بر آگاهی از برند و تمایل به خرید محصولات الکترونیکی(مورد مطالعه:مشتریان نسل Y استان تهران)
احد رنجبر 1396 -
شناسایی ابعاد مدل کسب و کار شرکت های شتاب دهنده
اشرف فلاح نوکاشتی 1396 -
بررسی علل سکوت سازمانی و ارائه راهکارهای برون رفت از آن
لیلا پیری 1396 -
تاثیر استعداد کارآفرینانه و ویژگی وب سایت در عملکرد کسب و کارهای حوزه گردشگری
فریبا باصری احمدی 1396 -
تاثیر نهادهای رسمی بر گرایش کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری
مهدیه موسی زاده گورابی 1396 -
تبیین تاثیر گرایش کارآفرینانه بر ارزش مشتری با میانجی گری بازارگرایی و یادگیری گرایی
لیلا رحمتی 1396 -
بررسی تاثیر تبلیغات خلاق در عملکرد کسب و کارهای(کوچک و متوسط) کارآفرین حوزه صنایع غذایی
سلیمه السادات خسروی 1396 -
ارزیابی اثرات اجتماعی درک شده از میزبانی رویدادهای ورزشی(مورد مطالعه: شهر کرمانشاه میزبان سی و پنجمین مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی)
فیروزه خزاعی 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار کسب وکار های کوچک و متوسط حوزه گردشگری شهر تهران با نقش تعدیل گری شدت رقابت
مریم گلستانی 1396 -
شناسایی مولفه های معنویت اثرگذار بر تاب آوری در افراد کار آفرین
معصومه محمدی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب و ترجیح هتل از سوی افراد دارای معلولیت استفاده کننده از صندلی چرخدار
کامران فرخ منش 1396 -
شناسایی مولفه های کیفیت خدمات تاکسی های فرودگاهی و تاثیر آن بر رضایت مشتری(مورد مطالعه: مسافران خارجی ورودی به فرودگاه امام خمینی(ره)
مهرداد موسی زاده 1396 -
طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای خرده فروشی های آنلاین بر اساس رویکرد استروالدر
فاطمه عابدی دستجردی 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه ای بر فروش بیمه عمر(زندگی) با در نظرگرفتن نقش تعدیلگر اخلاق بازاریابی
اشکان یغمائی زارع 1396 -
بررسی تاثیر محیط فروشگاه بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان
مریم رستمی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی از رستوران های غذای محلی
ایمان چشم فسا 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر تمایل مشتریان به خرید متقاطع بیمه عمر بانک بیمه
امید بهرامی هیدجی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در حوزه ورزش استان تهران (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط شهر تهران)
سامان رجبی 1396 -
بررسی تاثیر عناصر آمیخته ترفیع بر تمایل به شرکت مجدد در رویدادهای ویژه گردشگری با توجه به نقش میانجی ارزش درک شده و رضایت ( مورد مطالعه بنگاه های گردشگری شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران)
تیوا فرخی 1396 -
تدوین مدل ساختاری و اندازه گیری رضایت مشتریان در شرکت بیمه ایران
نگار ابراهیمی 1396 -
بخش بندی بازار اکوتوریسم در استان گلستان
ساناز ورخور 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد با میانجی گری جهت گیری یادگیری (مورد مطالعه: هتل های شهر همدان)
شیما امیری 1396 -
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر رضایت گردشگران با نقش مداخله گری گرایش کارآفرینانه و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره ی شهر شیراز)
لیدا معتمدی 1396 -
بررسی و شناسایی ابعاد عملکردی و دسترس پذیری موثر بر موفقیت گردشگری پزشکی ایران
رسول باباپور 1396 -
بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارها با میانجی گری فرایند مدیریت دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط)
محمد خوش کام 1396 -
عوامل موثر بر تمایل به خرید مجدد از فروشگاههای بر خط(مورد مطالعه:شبکه ی اجتماعی هنر و فرهنگ تیوال)
مهرداد فروزنده شهرکی 1396 -
ارائه راهکارهای توسعه بازارهای مالی برای مشارکت بخش خصوصی در تامین مالی پروژه های شهری
حسین بالائی سهزابی 1396 -
بررسی و مطالعه نقش آمیخته بازاریابی جهانگردی و عوامل پشتیبان بر موفقیت مقصدهای گردشگری در استان خراسان جنوبی
حمیده ابراهیم زاده شهری 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی پارتیزانی بر تصمیم خرید گردشگران داخلی (مورد مطالعه: صنایع دستی)
نیوشا تدریسی 1396 -
بررسی تاثیر ابعاد اشتیاق کارآفرینانه بر قصد کارآفرینانه
محمدرحیم هوت 1396 -
تاثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه با ملاحظه نقش اشتیاق کارآفرینانه مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری شهر تهران
مژگان دیانتی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی هوشمندی کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط: مورد مطالعه استان مرکزی
مریم بهرام بکی 1396 -
ارائه چارچوبی برای بازاریابی اینترنتی در استارت اپ ها
سارا رفیعی رودزرد 1396 -
بررسی عوامل تاثیر گذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه:لینکداین)
زاهده ابرقوی زاده 1396 -
بررسی عوامل کیفیت الکترونیکی در چارچوب فرایند تصمیم گیری مشتری و رابطه ی آن با رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتری
امیرعباس روزبه 1396 -
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر قصد خرید گردشگران از صنایع دستی استان گیلان با در نظر گرفتن ویژگی های محصول
فرشته موسوی احمدزاده دافچاهی 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه شرکت ها با میانجی گری ارزش ویژه برند(مورد مطالعه:شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد)
راضیه شکرالهی 1396 -
مطالعه و بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی سبز بر رضایت مشتری سبز با در نظر گرفتن تاثیر حساسیت قیمتی(مطالعه موردی:لوازم آرایشی و بهداشتی در اصفهان)
شهرزاد داوری 1396 -
بررسی و مطالعه رابطه ابعاد هویت نام تجاری با ارزش ویژه نام تجاری با در نظر گرفتن نقش ترویج فروش(مورد مطالعه:صنعت لوازم خانگی در افغانستان)
محمد فهیمی 1396 -
بررسی تاثیر اقدامات منابع انسانی عملکرد بالا بر کارآفرینی سازمانی در شرکت گلرنگ (با نقش میانجی رفتار شهروندی)
سیدفرهود دبیرسیاقی 1396 -
طراحی مدل کسب و کار برای شرکت های شتاب دهنده با رویکرد مدیریت شهری
محمد گرویی 1396 -
طراحی مدل کسب و کار بر شرکت کاریابی اینترنتی بر اساس رویکرد استروالدر
سیده سما شریفی 1396 -
تاثیر رهبری اصیل بر سرمایه روانشناختی و خلاقیت کارکنان و نقش تعدیل کننده جو نوآوری - مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ
شهاب الدین حسینی کوپایی 1396 -
طراحی چارچوب مدل کسب و کار شرکت های ارائه دهنده خدمات کسب و کار دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت های ارائه دهنده خدمات مشاور کارآفرینی و تجاری سازی)
مایده شریفی 1396 -
شناسایی و پهنه بندی فرصت های کارآفرینانه در حوزه معادن استان خراسان رضوی با استفاده از ابزار GIS
راضیه اکبری زیبد 1396 -
طراحی مدل کسب وکار مناسب در جهت چابکی سازمان
سوما رحمانی 1396 -
طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای شرکت های تحویل غذا
غلامحسین بنیادی 1396 -
بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل بر رویکرد رابطه ای برند مورد مطالعه : شبکه اجتماعی اینستا گرام
غزال قارونی 1396 -
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر موفقیت اجرایی مدیریت الکترونیک منابع انسانی E-HRM (مورد مطالعه شهرداری منطقه 5 )
علی سیری 1396 -
طراحی مدل کسب و کار نوآورانه:مطالعه موردی (پردیس فارابی دانشگاه تهران)
فریبا عزیزی 1396 -
بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد نوآوری محصول با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی و شدت رقابت
علی جعفری مقدم 1396 -
بررسی عوامل موثر بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت گردشگری از طریق گرایش کارآفرینانه مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی و جهانگردی شهر تهران
مژگان امیریان 1396