علی صابری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/03/08

علی صابری

دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت‌ و حسابداری

رساله های دکتری

  1. تدوین خطوط راهنمای سیاستگذاری در ورزش جمهوری اسلامی ایران
    سیدعلی درخشان 1403
  2. مدلی برای تصمیم گیری مبتنی بر رویکردبداهه سازی ، مورد مطالعه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران
    میثم نظری قنبری 1403
  3. ارائه چارچوب نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال
    سیده رویا کلاتی 1403
  4. طراحی الگوی توسعه برنامه درسی نوآورانه تربیت بدنی در مدارس کشور
    ابراهیم دلدار 1403
  5. ارائه الگوی شایستگی مدیران در شرایط بحران (مورد مطالعه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)
    محمد احمدیان 1402
  6. طراحی مدل مدیریت جنگ روانی در سازمان های ورزشی
    مصطفی مرتضوی 1401
  7. ارائه مدل نوآوری تجاری در کسب و کار های ورزشی برمبنای اقتصاد اشتراکی
    زهرا شاکرمی 1401
  8. طراحی مدل شادی ناخالص ملی(GNH) براساس رویدادهای ورزشی
    ساجده سادات مرتضوی 1400
  9. طراحی الگوی درگیرسازی ذی نفعان به منظور افزایش اثر بخشی ورزش قهرمانی
    سلیم عباسی چلچه 1399
  10. طراحی الگوی ارزیابی راهبردی برنامه های ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان
    عاطفه اسدزاده 1399
  11. طراحی مدل استراتژیک موفقیت در ورزش المپیکی تکواندو
    غلام رضا گودرزی 1399

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر رهبری متواضعانه بر عملکرد تیمی ورزشکاران حرفه ای با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه: والیبالیستهای حرفه ای)
    احمدرضا میرحسینی 1404
  2. گونه شناسی تلنگر و کاربردهای آن در طراحی رفتارهای مسئولانه گردشگران
    ثمینه کاظمی 1403
  3. کاربردهای بازی های جدی در صنعت گردشگری
    بهارک کاههء 1403
  4. شناسایی مولفه های تاثیرگذار بر مشارکت فعالیت بدنی پایدار نسل z
    محمد کلانترنیستانکی 1403
  5. تحلیل مدل اثر بازاریابی الکترونیک بر رضایت و قصد خرید مشتریان فروشگاه های آنلاین ورزشی
    زهرا کونانی 1403
  6. مقایسه عملکرد داوران فوتبال لیگ برتر ایران در غیاب تماشاگران در طول دوران کرونا
    امین قیم اشرفی 1402
  7. شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه گردشگری ماجراجویانه در مشهد: مورد مطالعه آفرود
    سیده زینب قارونی نیک 1402
  8. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقاصد گردشگری ورزشی(مطالعه موردی : جزیره کیش)
    راضیه معصومی کشکولی 1402
  9. نقش بازاریابی مرجع مشتری بر تصمیم گیری خرید و وفاداری مشتریان فروشگاه های ورزشی شهرتهران
    فاطمه بهاری 1401
  10. نقش تجارت اجتماعی و کیفیت اطلاعات بر قصد خرید مجدد و نیات دهان به دهان الکترونیکی در فروشگاه های ورزشی انلاین (نمونه موردی: مشتریان فروشگاه ورزشی مجید در شهر تهران)
    فروغ فریدونی 1401
  11. تاثیر رسانه های اجتماعی در ورزش بر میزان توسعه یافتگی ورزش قهرمانی زنان ایران با نقش میانجی تبعیض های جنسیتی
    نسیم مسیبی 1401
  12. تاثیر به کارگیری گیمیفیکیشن بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی
    حسین فریدنیا 1401
  13. شناسایی تاثیرات میزبانی رویداد های ورزشی بر افزایش مشارکت در ورزش همگانی ( مطالعه؛ مسابقات لیگ ملت های والیبال )
    نیلوفر خسروی 1401
  14. شناسایی مولفه های موثر بر درآمدزایی باشگاه های ورزشی ایران در دوران بحران همه گیری ویروس کرونا
    سیدعلیرضا ناظمی اصطهباناتی 1401
  15. اثر همانند سازی ورزشکار مشهور بر صحه گذاری و اثر بخشی تبلیغات
    رضا نوشادی 1401
  16. شناسایی عوامل موثر بر جذب مشتریان بالقوه به ورزش های الکترونیک در ایران
    سجاد میثمی تبار 1401
  17. شناسایی راهبردهای همپایی فناوری در ورزش ایران
    حسام الدین باقری 1401
  18. آسیب شناسی اماکن ورزشی آموزش پرورش استان قم بر اساس شخص های ایمنی بهداشتی زیست محیطی (HSE)
    محمدحسین اسکندری 1401
  19. شناسایی شاخص های تاثیر گذار تولید محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام(موردمطالعه: محصولات ورزشی)
    حمیدرضا نظیفی 1401
  20. شناسایی و رتبه بندی نقش ابزارهای بازاریابی اینترنتی در برندسازی باشگاه های ورزشی
    امیررضا علی زمانی 1400
  21. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت (توسعه)استارت آپ های ورزشی
    محسن حقانی 1400
  22. شناسایی شاخص های موثر بر برند سازی شهری با الگو گیری از ورزش های سنتی بومی
    روزبه امیری 1400
  23. تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش و قصد خرید با میانجی احساسات اخلاقی
    سیدحیدر حسینی 1400
  24. تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند خدمات ورزشی(باشگاه فوتبال خلیج فارس شیراز)
    سیدمحسن باقرآزاد 1400
  25. تاثیر صحه‌گذاری تنیس‌بازان بین‌المللی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد
    متین محمدپورنرله 1400
  26. طراحی سیستم خبره به منظور شناسایی استعداد در رشته والیبال
    عباس عابدینی نائین 1400
  27. تعیین میزان اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران ایرانی بر قصد خرید مشتریان
    محمدباقر اردستانی محمدی 1400
  28. تاثیر قابلیت رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان با توجه به نقش میانجی کاربران. (مورد مطالعه: پیج اینستاگرامی باشگاه سلامتی پالادیوم اصفهان)
    امیرعلی رهنما 1400
  29. شناسایی موانع مشارکت خیرین در ورزش استان قم و ارائه راهکارها
    سیدحسن آل سجاد 1400
  30. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتری در باشگاه های تنیس شهر اصفهان
    علی کاظمی اسفه 1399
  31. بررسی تاثیر مشارکت در فعالیت ورزشی بر شور و اشتیاق و نشاط کارکنان سازمان ( مورد مطالعه کارکنان ستاد نهاجا)
    مهدی کریمی مجیدیان 1399
  32. ارتباط متغیرهای روانشناختی و کلینیکی در رشد پس از آسیب بیماران مبتلا به سرطان
    نشاط زارع تاج آبادی 1399
  33. شناسایی مولفه‌های تمایل به حضور مجدد در محیط‌های ورزشی شهر قم
    محمد صادقی 1399
  34. تحلیل شرایط بهداشتی،ایمنی و زیست محیطی اماکن ورزشی شهرستان قم
    رضا عباسی 1399
  35. علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم
    محسن صادقیان 1399
  36. اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان بر کاهش نشانه‌های استرس پس ضربه‌ای در بیماران مبتلا به سرطان پستان
    امیر میرزانیا 1399
  37. شناسایی مولفه‌های مدیریت ارتباط با مشتری در مدارس فوتسال
    امین جبه داری 1399
  38. تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی رضایتمندی(موردمطالعه :برند باشگاه فوتبال خلیج‌فارس شیراز)
    محمد محمدی کراچی 1398
  39. تاثیر بازاریابی ویروسی بر رفتار خرید مصرف کنندگان خدمات ورزشی با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند
    محمدمهدی سلیمانی 1398
  40. توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت خدمات ادراک شده در مدارس فوتبال شهر تهران
    فاطمه فریدونی 1397
  41. تاثیر برند سازی داخلی و شخصیت برند بر ارزش ویژه آن با توجه به نقش میانجی رفتار شهروندی برند(مورد مطالعه :کارکنان و نمایندگان فروش پوشاک ورزشی مجید و دایی)
    نبی دهقانی دشتابی 1397
  42. تاثیر حمایت مالی در ایجاد انگیزه و وفاداری هواداران لیگ کشتی ایران
    هادی علیزاده پورنیا 1397
  43. راهبردهای توسعه فعالیت بدنی در سالمندان به منظور پیشگیری از بیماری ها با رویکرد بازاریابی اجتماعی
    هاجر کریمی ابگرمانی 1397
  44. تاثیر شخصیت برند بر وفاداری به برند در هواداران فوتبال با توجه به نقش میانجی اعتماد برند(مورد مطالعه :هواداران باشگاه پرسپولیس و استقلال )
    حسن مهربان سراسیاب 1396