Masoud Keymasi

Assistant Professor

Update: 2025-05-29

Masoud Keymasi

College of Management / دانشكده مديريت كسب و كار(مديريت رسانه و ارتباطات كسب و كار)

P.H.D dissertations

  1. توسعه چارچوب مدیریت ارتباط دولت با ملت با رویکرد بازاریابی سیاسی
    سروش سیاری 2025
  2. طراحی الگوهای همکاری بانکها و فین تک ها در ایران(مطالعه چند موردی)
    مریم حقیقی خواه 2025
  3. ارائه بدیل ها در مدل کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه در ایران با ورود نسل های جدید تکنولوژی شبکه ی همراه
    شاهین آرپناهی ایستادگی 2024
  4. استخراج ویژگی های در گیرکننده متن پیام های برند های آریشی و بهداشتی از رویکرد متن کاوی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    صنم متقی 2024
  5. ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان
    نازنین رحمانی 2024
  6. ارائه چارچوب هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا
    مرتضی حاجی حسینی 2023
  7. ارائه مدل بلوغ گشودگی مدل کسب وکار درصنعت بانکداری ایران
    فهیمه ملااحمدی 2023
  8. توسعه مدل ریسک منابع انسانی موسسات مالی(مطالعه موردی بانک ملت)
    محمدرضا خدادادیان 2023
  9. بررسی اثر اشتباهات برند بر رفتار مصرف کننده با استفاده از مطالعات آزمایشی
    نغمه شیبانی مقدم 2022
  10. طراحی مدلی برای سنجش کیفیت خدمات فین تک ها
    نسترن حق جوی جوانمرد 2022
  11. تبیین مدل حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب وکار مجازی (مورد مطالعه: صنعت بیمه کشور)
    پدرام ابدارزاده 2022
  12. ارائه مدل قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای
    مریم اوسطی 2022
  13. طراحی مدل پذیرش تغییر سازمانی در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
    سامان چهرازی 2022
  14. طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمان های خدماتی
    شهرام جمالی کاپک 2022
  15. تبیین چهارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال در بانک ملت
    علیرضا طجرلو 2022
  16. ارائه مدل سنجش آمادگی بانک های تجاری کشور در راستای استفاده از راه حل های مبتنی بر فناوری بلاک چین
    زهرا خلیلی 2022
  17. ارائه چارچوبی برای توسعه مسئولیت های اجتماعی بانک های تجاری کشور
    زهرا گودرزی 2021
  18. توسعه چارچوب شکل گیری اتحاد ترفیع
    مریم پرچمی سرقین 2021
  19. ارائه مدل کسب و کار بانک های تجاری با رویکرد بانکداری باز
    سیدحسین اورعی 2021
  20. نوع شناسی آرایه های ادبی در تبلیغات چاپی براساس نظریه نشانه شناسی و تحلیل اثرات آن بر ادراک مخاطبان
    وحیده اسدزاده 2021
  21. مدل ارزیابی و تحلیل کاربردپذیری وب سایت بانکداری اینترنتی
    آزاد شیبانی 2021
  22. ارائه مدل مشارکت مشتریان در پیش برد فروش
    اعظم کاوه 2021
  23. طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری
    احسان کریمی 2020
  24. توسعه مدل پاسخ مشتریان به استراتژیهای بازاریابی خیرخواهانه
    حسن خوبیاری شورباز 2020
  25. تدوين مدل سنجش ارزش ادراك شده مشتري و محرك ها و پيامدهاي آن در بستر تجارت اجتماعي
    فائزه جاویدنیا 2019
  26. ارائه الگويي جهت تبيين ابعاد ارتباط با مشتريان ارزنده حقيقي در بانك سپه با استفاده از تئوري داده بنياد و تحليل كيفي تعاملي
    علی هاشم زهی 2019
  27. ارائه مدل مفهومي بازاريابي رابطه مدار در بانكداري شركتي ايران، مورد مطالعه بانك قوامين
    ابوذر توسائی سلطانمرادی 2019
  28. طراحي الگوي كسب مزيت رقابتي در بانكداري الكترونيك
    احمد قدس اللهی 2019
  29. طراحي و تبيين مدل پايداري زنجيره تامين خدمات بانكي
    حمید عباسی 2019
  30. اثرات تبليغات چاپي طراحي شده بر اساس استعاره هاي بصري بر روي مشتريان خدمات بانكي مطالعه اي با استفاده از روش هاي خودگزارش گري و بازاريابي عصب پايه
    علی عمویی اوجاکی 2019
  31. طراحي نوع شناسي آرايه هاي تصويري در تبليغات چاپي و تحليل اثرات آن بر ادراك و علاقه مخاطبان
    زهرا کاشانی زاده 2019
  32. طراحي الگوي نقشه تجربي كاربران همراه بانك با رويكرد سفر مشتري
    شهریار محسنین 2019
  33. ارائه مدل رفتار انتخابي مصرف كننده كالاي لوكس در بازار لوازم آرايشي ايران
    ایمان یعقوبیان 2019
  34. ارائه الگويي براي تقويت برند ملي ايران در راستاي ارتقاي هويت رقابتي
    حامد بزرگ خو 2019
  35. تلفيق رويكردهاي ارتباطي و مشاهده اي در ارزيابي اثربخشي تبليغات
    سپیده نصیری 2018
  36. بررسي الگوي رفتار خريد مشتريان شركتي و ارتباط آن با راهبردهاي بانكداري شركتي در بانك‌هاي خصوصي ايران
    محمد اراکی تبار 2018

Master Theses

  1. تمایل مصرف کنندگان به نوستالژی و تأثیر بسته بندی نوستالژیک بر کیفیت درک شده و قصد خرید
    فائزه صفا 2024
  2. شناسايي عوامل تعيين كننده انتخاب هاي تعامل در سفر مشتري در كانال همه جانبه طرح متخصصين بانك ملت
    مجتبی کیانی 2024
  3. بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر نگرش نسبت به تبلیغات نقش واسطه ای کنجکاوی و توجه به تبلیغات و احساسات مشتری
    عرفان باوندپور 2023
  4. بررسی تأثیر اعتماد به نفس بر توجه دیداری و تمایل به خرید محصولات سازگار با محیط زیست: مطالعه ی آزمایشگاهی با ردیاب چشم بر روی برچسب های رد پای کربن
    فاطمه مصلح 2023
  5. سنجش اثرات میزان تعامل پذیری وب سایت بر تمایل به خرید مشتری در فضای آنلاین
    سیدمحمدحسین شهرستانی 2023
  6. بررسی تاثیر تعامل و تاثیر شباهت محتواهای دنبال کنندگان با محتواهای تبلیغاتی اینفلوئنسرها بر تعامل با برند در شبکه های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی
    سروش شمس الدین 2023
  7. بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین
    فاطمه میرزائی 2022
  8. بررسی احساسات مشتری با استفاده از تحلیل نظرات در سایت دیجی کالا (مورد مطالعه: محصولات خمیردندان)
    سروش شهریاری طالخونچه 2022
  9. بررسی عوامل اساسی ارزش مشتری در هتل‌ها با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین
    آصف حسین نژادسلیمی 2022
  10. ارزیابی ارتباط متقابل رنگ ها و مزه های اصلی
    مینا شاه سواری 2022
  11. بررسی تاثیر"سن "و "جنسیت"ادراک شده برند بر دلبستگی و وفاداری به برند - صنعت پوشاک ایران
    سینا محمدی فام 2022
  12. تاثیر رنگهای فضای داخلی فروشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی بر ادراک، احساسات و ترجیحات مشتریان
    یوسف علی پور 2022
  13. بررسی اثربخشی هیجانی تبلیغات با استفاده از FaceReader و خود گزارشگری
    پریسا سروش 2022
  14. بررسی برند سازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان به رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی)
    مهدی اخ الصنایع 2022
  15. پذیرش و موفقیت بازاریابی دیجیتال در کسب و کار های کوچک و متوسط
    مهسا زینالی 2021
  16. : تاثیر ارزش های تجملاتی درک شده و هوشیاری برند بر قصد خرید برند تجملی
    عماد پاکدامن 2021
  17. بررسی تاثیر بسته بندی دوستدار محیط زیست ( سبز ) محصول بر تمایل به خرید مشتریان
    محمدارسلان حسنی صدر 2021
  18. شناسایی واولویت بندی معیارهای ارزیابی آژانس های تبلیغاتی
    فاطمه انتظاری 2021
  19. بررسی عوامل موثر بر تمایل مردم به استفاده از روش های پرداخت مبتنی بر پول الکترونیکی (با تاکید بر رمز ارز بیت کوین)
    آرش قاسمیان 2021
  20. تأثیر عوامل وضعیتی و سطح درگیری ذهنی مشتریان بر روی وفاداری برند از طریق مزیت قیمت گذاری و تصویر برند.
    علی حسن بابائی 2021
  21. بررسی تاثیر طراحی برنامه و وفدارسازی بر رابطه بین انگیزه مشتری و ارزش ادراکی (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
    محبوبه احمدیه 2021
  22. بررسی تاثیر استراتژی پیام و المان های خلاقیت بکار رفته در تبلیغات محیطی صنعت بانکی-بیمه ای کشور و ارزیابی اثربخشی کمپین تبلیغاتی
    سیدعبدالعلی مرتضوی کمال آبادی 2021
  23. اثر حضور تاییدکنندگان برند در تبلیغات چاپی روی نگرش مشتریان: مطالعه‌ای حوزه در گردشگری
    ملیکا نصیر 2020
  24. بررسی تاثیر محتوای تبلیغاتی توضیحی و داستانی بر ارزیابی مشتری از محصول در بستر آنلاین : با اثر میانجی درگیری با پیام تبلیغاتی
    مرضیه السادات علائی 2020
  25. نگاشت شبکه تداعی های برند بانک پارسیان نزد مشتریان با استفاده از نقش مفهومی برند (bcm)
    سعید شریفی 2020
  26. بررسی تاثیر گیمیفیکیشن بر رفتار مشتری در فروشگاه آنلاین
    بهزاد بهزادی 2020
  27. نگاشت جایگاه برندهای بانکی از طریق متن کاوی محتوای تولید شده توسط کاربر
    سلیمان ثقفیان لاریجانی 2020
  28. عوامل موثر در مديريت برند (مورد مطالعه شركت هاي IT)
    مصطفی ابراهیمی مقدم 2020
  29. بررسی تاثیر انگیزه های اجتماعی بر درگیری مشتری با برند و رفاه ذهنی مصرف کنندگان ( مورد مطالعه برندهای لوکس)
    نسرین بیاتی کمیتکی 2020
  30. بررسی تاثیر حضور چهره مشهور بر اثربخشی تبلیغات تجاری
    پانیذ جزایری 2020
  31. بررسی تجربی عوامل موثر بر نوآوری مدل کسب و کار در شرکت های استارتاپ
    سیدمحمد موسوی 2020
  32. بررسی تاثیرگذاری تبلیغات آنلاین از طریق ردیابی چشم و خود اظهاری
    زهراسادات آقامیری عربی 2020
  33. رتبه بندی آژانس های تبلیغاتی با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره (mcda)
    حمیدرضا کرمی 2020
  34. بررسی کاربرد پذیری وبسایت باشگاه مشتریان بانک ملت از دیدگاه مشتریان
    ایمان میرزائی 2020
  35. بررسی تاثیر انگیزه خرید لذت جویانه بر قصد خرید آنی پوشاک در مراکز خرید
    سپیده زندکیانی 2020
  36. بررسی ویژگی ها و گرایش خرید مصرف کننده برای خریداران خارج از محل (Outshoppers) و خریداران داخل محل(Inshoppers)
    کسری خلیل بیگی خامنه 2020
  37. طراحی مدل اعتبار سنجی مشتریان حقوقی بانک تجاری
    سنا فراهانی 2020
  38. بررسی تاثیر استفاده از چهره های مشهور ورزشی در تبلیغات بر نگرش مصرف کنندگان
    دل آرام شیروانی فر 2020
  39. بررسی مقایسه ای محتوای تبلیغات چاپی صرفه جویی مصرف آب به زبان انگلیسی و فارسی.
    خجسته علی حسنی 2020
  40. تاثیر پیچیدگی وب سایت و پیچیدگی انجام کار بر رفتار کاربران
    علیرضا فراهانی 2020
  41. توجه بصری بهنگام گزینش نام تجاری ؛ بررسی تاثیر فشار زمانی و انگیزه
    فاطمه مصدق 2020
  42. بررسی تمایل به دنبال کردن و توصیه کردن یک حساب کاربری در اینستاگرام
    هدیه سحرخیز 2020
  43. بررسی یک مسابقه انبوه سپاری ایده آل از دیدگاه شرکت کنندگان آن
    سیدامیرحسین حسینی 2020
  44. تاثير جامعه آنلاين طرفداران برند بر وفاداري به برند
    مریم جمشیدی 2019
  45. بررسي تاثير فركانس نمايش تبليغات بنري آنلاين بر نگرش به برند : يك مطالعه آزمايشي
    یاسر اباسهلی 2019
  46. عوامل موثر بر ارزش ويژه برند و پاسخ هاي مصرف كننده
    نیکی رنجبران 2019
  47. بررسي مديريت تعامل مشتري در نمايشگاه تجاري (مورد مطالعه: نمايشگاه صنعت ساختمان تهران سال 97)
    سیدمحمد موسوی نظری 2019
  48. بررسي تاثير سر در گمي مصرف كنندگان بر وفاداري،اعتماد و رضايت مشتري
    مینا ربیعی 2019
  49. تاثير بخش بندي قيمتي بر اساس ويژگيهاي مشتري، ويژگيهاي محصول يا سبد محصول پويا بر روي انصاف قيمتي ادارك شده
    سیدپرهام شیخ الاسلامی 2019
  50. بررسي تاثيرات شخصيت برند روي رفتار مصرف‌كننده با تاكيد ويژه بر روي سازه عشق به برند در ميان زنان و مردان خريدار گوشي تلفن همراه
    تارا جواهری 2019
  51. بررسي تأثير نام تجاري شناخته شده پوشاك و ترويج فروش بر تمايل به خريد مورد مطالعه پوشاك در فضاي اينستاگرام
    گلنار فراهانی 2019
  52. تاثير شبكه هاي اجتماعي و شبكه هاي كسب و كار بر شناسايي فرصت هاي بين المللي شدن
    علی حسینی فرزاد 2019
  53. بررسي پاسخ مصرف كنندگان به هداياي تشويقي
    بهاره ترک زبان 2019
  54. بررسي تاثير استعاره ها و كنايه هاي كلامي در تبليغات محصول با درگيري ذهني پايين
    سپیده کاظمی خیری 2019
  55. مقايسه ي عملكرد شبكه ي عصبي مصنوعي با ساير الگوريتم هاي يادگيري ماشين در تشخيص احساسات بيننده ي محرك تصويري (ويديو) با استفاده از الكتروانسفالوگرافي (Eeg)
    رسول غزنوی میاندهی 2019
  56. نقش توصيه هاي محصول آنلاين بر روي تصميم گيري و وفاداري مشتريان در جوامع خريد اجتماعي (مطالعه موردي : فروشگاه اينترنتي ديجي كالا)
    مریم کوهی قولقاسم 2019
  57. بررسي همخواني شخصيت برند و شخصيت سفير برند در حالت خود آگاه و ناخودآگاه مطالعه موردي صنعت مواد غذايي
    ارمان درفش دوز 2019
  58. بررسي عوامل موثربر پذيرش بيتكوين با استفاده از مدل پذيرش نوآوري (tam)
    ارمان گودرزی 2019
  59. بررسي ميزان توجه افراد به تبليغات قرص هاي لاغري با استفاده از خوداظهاري (پرسشنامه) و مشاهده (ردياب چشم)
    محدثه جوانفر 2019
  60. بررسي تاثير فعاليت بازاريابي شبكه هاي اجتماعي برارزش ويژه برند و پاسخگويي مشتريان (مورد مطالعه تاكسي اينترنتي اسنپ و تپسي)
    بهزاد اسدابادی 2019
  61. بررسي اثر سخنگوي تبليغاتي مشهور و هماهنگي پس زمينه در اثربخشي تبليغات
    ویدا نجاتی 2019
  62. پيش بيني تقاضا براي كالاهاي تند مصرف با استفاده از شبكه عصبي مصنوعي ( مورد مطالعه : يك محصول لبني از شركت كاله)
    مسعود نشاسته ریز 2019
  63. بررسي الگوي رفتار مصرف كننده در جوامع برند مبتني بر رسانه اجتماعي
    زهره اکبری نالکیاشری 2019
  64. بررسي تاثير جهت گيري كارآفرينانه بر عملكرد بنگاه با در نظر داشتن نقش مشاوره كسب و كار و پويايي محيطي ادراك شده ( مورد مطالعه : شركت هاي فعال در شهرك صنعتي كاوه)
    علی مهرکی 2019
  65. بررسي تاثير سازه هاي تجارت اجتماعي بر روي تجربه مجازي و قصد خريد مشتريان
    زکیه دباغ 2019
  66. بررسي تاثير عوامل ديداري بر ادراك زمان انتظار مطالعه ي آزمايشگاهي
    ایمان عطاری 2019
  67. بررسي اثر شدت رسانه هاي اجتماعي بر ارزش ويژه برند مكان مطالعه مورد شهر شيراز
    محمدهادی فرصادی 2019
  68. شناسايي عوامل متمايزكننده حالت درگيرشدن مشتري دراپليكيشن هاي درخواست اينترنتي تاكسي
    علی فرخی 2019
  69. بررسي تاثير جو وب سايت بر احتمال معرفي به دوستان با متغيرهاي ميانجي وضعيت احساسي و نگرش به وب سايت
    کیوان کریمی پور 2019
  70. بررسي تاثير طرح بسته بندي بر جلب توجه ديداري مشتريان با استفاده از تكنيك رديابي چشم
    اشکان شهامت منش 2019
  71. تاثير جوامع برند مبتني بر شبكه هاي اجتماعي بر نشانگر هاي جامعه هواداران برند ، ايجاد ارزش ،وفاداري و اعتماد به برند
    سیمین لطیفی 2019
  72. بررسي تاثير تمركز تنظيمي و جهت گيري در هدف گذاري بر رفتار مصرف كننده، يك مطالعه آزمايشي
    ناصر محمدی 2019
  73. بررسي تاثير هزينه تبليغات و ارزش برند بر عملكرد سهام در بورس اوراق بهادار تهران
    جواد قاسم پورسیس 2019
  74. بررسي تجربي عوامل تاثيرگذار بر ادراك مشتري از فعاليت هاي پيشبرد فروش مبتني بر جايزه
    راحله عثمانی 2019
  75. مكانيسم هاي ارائه ي اطلاعات بر بازاريابي و متقاعد سازي آنلاين بر اساس حلقه ي طلايي سايمون سينك
    سینا جعفری 2019
  76. بررسي تاثير كميابي مقداري و زماني در استراتژي تخفيف بر قصد خريد
    هانیه فتحی ملکشاه 2019
  77. بررسي اثر متن تبليغي و نوع محصول بر نگرش برند دانشجويان نسبت به برند در تبليغات
    بهناز اجدری 2019
  78. خوشه بندي اعضاي باشگاه مشتريان بانك ملت با استفاده از روش خوشه بندي توافقي
    محسن برزگر کشتلی 2019
  79. بررسي همخواني شخصيت برند و شخصيت سفير برند توسط آزمون زمان واكنش ضمني (IRTs) مطالعه موردي صنعت مواد غذايي
    مژگان مرسلی 2019
  80. اثر درگيري مشتري با شبكه اجتماعي شركت بر روي چسبندگي با اثر متغير ميانجي ارزش ايجاد شده مشتري
    سیددانیال نوده فراهانی 2019
  81. بررسي تاثير سبك زندگي و انتخاب مبلمان راحتي
    ساراسادات ناصرممتحن 2019
  82. شناسايي ودسته بندي مشتريان هتل بااستفاده ازتحليلRFM(مطالعه موردي هتل پارسيان آزادي)
    امیررضا مرشدرزم 2019
  83. ارزيابي تاثير گيميفيكيش بر تمايل به در گيري در بازي و نگرش نسبت به برند
    محمدحسن محمدیان 2018
  84. شناسايي واولويت بندي عوامل موثربرويروسي شدن پيامهاي تبليغاتي موسسات گردشگري استان البرزدرشبكه هاي اجتماعي(اينستاگرام وتلگرام)
    مریم احمدی 2018
  85. طراحي نقشه ي سفر مشتري سرويس اعتباردهي همراه اول با استفاده از مدل تمكين
    محمد اکبری 2018
  86. نقش شبكه هاي اجتماعي در رابطه بين برند - مشتري (مورد مطالعه شبكه اجتماعي اينستاگرام شبكه بانكي كشور)
    محمد رحمتی 2018
  87. بررسي عوامل موثر بر امكان صدور محصولات شوينده توليد شده در ايران
    علی افتخاری 2018
  88. بررسي اثرات ترفيعات قيمتي بر ارزش ويژه برند در صنعت لوله و پروفيل فولادي (مورد مطالعه: شركت گروه صنعتي سپاهان)
    علی ضیائی اردستانی 2018
  89. اطلاعات مربوط به محصول و اطمينان مصرف كننده از انتخابش در پروموشن هاي فروش چند موردي
    حامد معافی جوزانی 2018
  90. : بررسي روش هاي ترفيع ارزش ادراك شده در بازار پوشاك ترفيع بر اساس كاهش قيمت يا ترفيع بر اساس افزايش كيفيت
    علی کیاکاظمی 2018
  91. شناسايي و اولويت بندي عوامل تعيين كننده انگيزش كاركنان فروش و بازاريابي شركت هاي وب
    مرضیه خطی 2018
  92. تبليغات عملكردي يا احساسي : بررسي اثر بخشي تبليغات بيلبوردي با استفاده از روش رديابي چشمي
    ایمان گودرزی 2018
  93. تاثيرات درگيري با برند در شبكه هاي اجتماعي بر سهم از كيف پول
    زهره صفری مهتاج 2018
  94. تاثير تبليغات حاوي نشانه ها برنگرش مصرف كننده به تبليغ و تمايل مصرف كننده به خريد
    امین فتاح زاده 2018
  95. بررسي رابطه بين تجربه برند و رفتار شهروندي مشتري باتوجه به نقش ميانجي كيفيت ارتباطات برند (مورد مطالعه شعب بانك ملت شهر تهران)
    زهرا دانیالی 2018
  96. بررسي تاثير ابزار هاي ارتباطات بازاريابي سياسي در انتخابات جمهوري اسلامي افغانستان (مورد مطالعه :اتنخابات رياست جمهوري سال 1393
    زمان ابراهیمی 2018
  97. شناسايي و اولويت بندي اقلام اطلاعاتي مورد نياز براي تصميم گيري استراتژيك د رصنعت بانكداري (مورد مطالعه بانك حكمت ايرانيان)
    سعید امیرعبدالهیان 2018
  98. بررسي ورتبه بندي معيار هاي خريد در بازارهاي سازماني (B2B) به روش AHP ( مورد مطالعه :خريد فيلترهاي هواي ورودي توربين در صنعت نفت، گاز، پتروشيمي و نيروگاههاي برق كشور ايران)
    ارش حمیدی سیبنی 2018
  99. اندازه گيري ارزش برند، مورد كاوي برند شركت پارس خودرو
    شاهین آرپناهی ایستادگی 2018
  100. اندازه گيري توجه بصري كاربران به تبليغات بنر وب سايت
    حسام مرادشمس 2018
  101. بررسي مقايسه اي قابليت هاي فروشگاه هاي اينترنتي آمازون (Amazon) وايي بي (eBay) بر مبناي مدل شبكه ارزش
    سمانه شیبانی وزیری 2018
  102. همخواني خودانگاره مشتري با شخصيت برند و تاثير آن در ايجاد دلبستگي عاطفي به برند (مورد مطالعه بانك پارسيان)
    میترا مقدم سلیمی 2018
  103. تحليل بصري تبليغات بر اساس مدل مك كوئري – مطالعه موردي شركت پاكشو
    محمدامین اسکندریون 2018
  104. بررسي مشخصات بصري تبليغات اثرگذار در شبكه هاي اجتماعي. مورد مطالعه اينستاگرام
    علی عسگری طرقی 2018
  105. شناسايي عوامل تعيين كننده موفقيت افراد در بازاريابي شبكه اي با استفاده از تحليل تمايز
    سمانه شایسته 2018
  106. " بررسي اثر تبليغات غيرمعمول بر تمايل به خريد محصولات آرايشي و بهداشتي با استفاده از مدل RIP "
    سارا گرجینی 2018
  107. تعيين انواع ارزش هاي مورد انتظار كاربران همراه بانك
    محمود غفاری نیا 2018
  108. بررسي تجربه مشتريان بر مبناي ارزش ادراكي در خرده فروشي ها
    محمودرضا چمنی 2018
  109. شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
    سمانه شایسته 2018
  110. تاثير مديريت فروم بر احساسات و نياز مشتريان (مورد مطالعه: فروشگاه اينترنتي ديجي كالا)
    سیدفراز افتخار 2018
  111. شناسايي و اولويت بندي معيارهاي خريد آنلاين در حوزه مد وپوشاك
    حامد کبودوند 2018
  112. بررسي نقش تبليغات و ترفيعات فروش در ايجاد ارزش ويژه برند
    صبا سعیدی 2018
  113. شناسايي و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت (CSF) پياده سازي بانك بيمه در ايران
    علی گلرخ فتیره 2018
  114. بررسي تاثير مادي گرايي بر شيفتگي خريد
    محسن بیگی کیوج 2018
  115. بررسي تطبيقي ديدگاه هاي مديران و مشتريان در خصوص عوامل آميخته بازاريابي مطالعه موردي : واحد فست فود شعبه تهران شركت بان چاو پخش انحصاري محصولات كاله
    پیام صیرفی 2018
  116. تعيين قابليت هاي سازماني شركت زمزم در اتخاذ آميخته ي بازاريابي با نگاه به ويژگي هاي مراحل سيكل عمر محصول
    محمدهادی رنجبر 2018
  117. بررسي تاثير استراتژي هاي رقابتي بر بازارگرايي و توسعه محصول جديد در بانك هاي تجاري كشور
    سجاد یزدانی احمدآبادی 2018
  118. بررسي مقايسه اي هوش سازماني در واحدهاي صف و ستاد (مطالعه موردي : بانك سپه شهر تهران)
    سهیلا عباسی 2018
  119. شناسايي مشاغل كليدي و تهيه پروفايل شايستگي آن مشاغل در ستاد شركت مادر تخصصي(هلدينگ) توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه (ميدكو)
    سویل رضازاده سنگی 2018
  120. رابطه بين تفكر استراتژيك مديران استاني بانك ملت با عملكرد سازماني شان
    نگین باقری 2018
  121. بررسي تاثير موانع تغيير برقصد خريد مجدد مشتريان بانك ملت
    امید مقیمیان بروجنی 2018
  122. بررسي ارتباط بين ويژگي هاي شخصيتي مصرف كننده با شخصيت برند و وفاداري به برندمطالعه موردي : بازار تلفن همراه
    کامران آسیابان 2018
  123. تاثير ورود شركاي تجاري در طرح امتيازي باشگاه مشتريان بر و فاداري و رضايت مشتريان (مطالعه موردي : باشگاه مشتريان بانك ملت )
    بهنام مختاری 2018
  124. بررسي مقايسه اي رفتار تخريب برند در كاركنان شعب بانك ملت و بانك پاسارگاد
    الناز رجب پور 2018
  125. ارائه مدلي جهت ارزيابي كيفيت بازاريابي محلي در شعب بانك ملت
    نرگس صارمی 2018
  126. شناسايي و اولويت بندي سنجه هاي كليدي عملكرد در بانكداري شركتي با استفاده از فرآيند تحليل شبكه اي مطالعه موردي بانك ملت
    گلناز سرور 2018
  127. بخش بندي مخاطبان موسسه خيريه مهرآفرين(افراد خير) بر اساس رفتار، انگيزه ها و ويژگي هاي جمعيت شناختي خيرين
    فائزه مجدمی 2018
  128. بررسي نگرش مشتريان نسبت به تبليغات شركت بيمه ما و تاثيرآن در تمايل خريد آنها
    نیلوفر کاظمیان 2018
  129. بررسي رابطه ميان رضايت مشتري و وفاداري به برند (مورد مطالعه :بانك ملت )
    یاسر ذاکری 2018
  130. بررسي امكان استفاده از الگوي مشاركت بخش دولتي و غيردولتي در توسعه خدمات بيمارستاني دانشگاه علوم پزشكي تهران
    علی جراحی 2018
  131. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر در موفقيت توسعه محصول جديد در صنايع آرايشي و بهداشتي (مورد مطالعه شركت آريان كيميا تك)
    احمد آقاجانی 2018
  132. بررسي انتظارات مشتريان بانكداري شركتي در بانك ملت
    منیژه شیوایی کجوری 2018
  133. بررسي عوامل موثر بر رضايت خرده فروش مواد غذايي از تامين كنندگان باتوجه به موقعيت رقابتي خرده فروشان
    علی کلانتری 2018
  134. جايگاه يابي مجدد برند سون شركت كاله در تهران
    اشکان فرامرزی 2018
  135. بررسي رابطه بين بازاريابي سياسي و انصراف از دريافت يارانه نقدي (مطالعه موردي :منطقه 5شهر تهران)
    داریوش طهماسبی آقبلاغی 2018
  136. ارائه ي چارچوبي براي تعيين استراتژي هاي تبليغات تلويزيوني درصنعت بانكداري(مطالعه موردي بانك ملت)
    صلاح احمدی 2018
  137. طراحي مدل CRM براي اجرا در بانك ملت
    محمدمهدی معینی قراگوزلو 2018
  138. بررسي تاثير ابزارهاي ارتباطات بازاريابي بر موفقيت بازاريابي سياسي در انتخابات رياست جمهوري (پيمايشي در رابطه با دانشجويان دانشگاه تهران
    سروش سیّاری 2018
  139. بررسي عوامل موثر بر رفتارخريد جلوآمپر خودروهاي سواري پرتيراژ ساخت داخل كشور
    محمدحسین اختراع 2018
  140. ارزيابي و رتبه بندي واحدهاي ستادي مديريت شعب بانك ملت براي 5 منطقه تهران
    الناز برجی خانقشلاقی 2018
  141. شناسايي عوامل موثر بر افزايش منابع قرض الحسنه پس انداز از ديدگاه مشتريان
    سهیل نصیری دیانتی 2018
  142. بررسي تاثير هوشمندي رقابتي بر اثر بخشي بازاريابي در صنايع غذايي
    سیما موسوی 2018
  143. بررسي نقش تصويرمقصددررابطه بين محدوديتهاي ادراك شده سفروقصدبازديد(موردمطالعه:گردشگران خارجي هتلهاي 4و5ستاره شهرتهران
    بایسته فرّهی 2018
  144. بررسي تاثير هوش هيجاني بر روي كيفيت خدمات ادراك شده و رضايت مراجعين شركت گاز شهر تهران
    هانیه یزدی 2018
  145. بررسي عوامل موثر بر وفاداري الكترونيك مشتريان در فروشگاه هاي اينترنتي
    فریبا سنایی 2018
  146. بخش بندي مشتريان براساس واكنش آنها به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام
    راشین قهرمان 2018
  147. بررسي تاثير بازاريابي رابطه مند بر ارزش ويژه برند در بانك هاي كشور
    یاسین نشاطی فرشمی 2018
  148. بررسي تاثير ادراك از بازاريابي داخلي بر عملكرد (مورد مطالعه: بيمارستان هاي آيت الله موسوي و وليعصر (عج) در زنجان)
    امیرحسین عباسی 2018
  149. بررسي رابطه ميان مديريت دانش مشتري و تمايل خريد به صورت الكترونيكي
    نوین هاشمی 2018
  150. بررسي ارتباط بين استفاده از ابزارهاي نوين بانكي و حفظ يا افزايش سپرده هاي كوتاه مدت (مطالعه موردي :بانك تجارت استان تهران )
    لیلا صفدری 2018
  151. بررسي رابطه فضاي ارايه خدمت ادراكات مشتريان از تصوير و تمايلات رفتاري (مورد مطالعه: هتل اسكان الوند)
    زهرا جبلی نایینی 2018
  152. بررسي تاثير برند كارفرمايي بر نگرش كاركنان در خصوص برندينگ خدمات بانك ايران زمين
    ملیکا مهدی 2018
  153. بررسي تاثير پيچيدگي و غناي بصري بر اثربخشي تبليغات
    مریم قلی زاده بوسجین 2018
  154. بررسي رابطه بين ابعاد ارزش ويژه برند و نيات رفتاري مشتريان (مطالعه موردي شركت بيمه ايران)
    سحر تقی زاده 2018
  155. طراحي مدل سنجش رضايت شبكه توزيع و فروش ( DSI )از شركت مادر در صنعت خودرو: مورد مطالعه شبكه توزيع ايران خودرو
    میر مهدی میرآقایی فعال 2018
  156. بررسي و شناسايي عوامل موثر بر اثربخشي نظام پيشنهادها در گروه صنعتي برنز
    مائده صفری محمدی 2018
  157. ارزيابي كيفيت خدمات وسايط حمل و نقل عمومي (اتوبوس) از ديدگاه شهروندان تهراني
    ندا گلشن 2018
  158. اولويت بندي مشتريان حساب جاري ارزي بانك توسعه صادرات ايران از طريق محاسبه ارزش عمر مشتريان
    محمد مرادی 2018
  159. بررسي شاخص هاي رتبه بندي كسب و كار پذيرندگي ( مطالعه موردي: شركت مخابرات الكترونيك پارسيان
    حمید درزی 2018
  160. بررسي تاثير كودكان در تصميم گيري خريد خانواده از ديدگاه والدين (موردكاوي شهروندان تهراني)
    سیده فاطمه سیدجوادین 2018
  161. تحليل ارتباط بين استفاده از شخصيت هاي معروف و اثربخشي تبليغات (مطالعه موردي: اثربخشي تبليغات برند GUM با استفاده از شخصيت محبوب محمدرضا گلزار
    ندا ریاحی نوری 2018
  162. بررسي تاثير شاخصهاي تشكيل دهنده بانكداري الكترونيك بر مديريت ارتباط با مشتريان بانك اقتصاد نوين
    زهرا امامی آرندی 2018
  163. بررسي تاثير سايتهاي نظرات مردمي بر اعتماد و تمايل خريد مشتريان به برندناآشنا
    کسری بازرگانی 2018
  164. تحليل محتواي مقايسه اي تبليغات چاپي در مجله موفقيت در سال 1385و 1393
    سید ایمان زاهدی 2018
  165. بررسي ترجيحات مشتريان نسبت به پاداش هاي قابل ارائه در باشگاه مشتريان بانكي با استفاده از تحليل توامان
    مهدی عامری 2018
  166. بررسي تصوير ذهني مخاطبين از برند بانك حكمت ايرانيان
    حمیدرضا تایبی 2018
  167. بررسي تاثير كيفيت خدمات درك شده بر گيفيت رابطه مشتريان با بانك قرض الحسنه مهر ايران
    ایمان حاذق پور 2018
  168. شناسايي و رتبه بندي نيازهاي مشتريان با استفاده از مدل كائو (مطالعه موردي :بانك تجارت)
    احسان هژبری 2018
  169. بررسي رابطه بين برند كارفرما و حفظ كاركنان در بانك ملي ايران (مورد مطالعه: شعب شهر تهران)
    مژده خوشنویس 2018
  170. بررسي عوامل حياتي موفقيت (csfs) بانكهاي تجاري در بانكداري خردمقايسه تطبيقي بين بانكهاي بزرگ و كوچك در ايران
    حسن بسلانپور 2018
  171. بررسي واكنش جوانان و نوجوانان به جاذبه هاي ترسي به كار رفته شده در پيام هاي تبليغاتي ضد مصرف دخانيات :استفاده از تجزيه و تحليل تمايز
    محمد مرادی حصوری 2018
  172. شناسايي و بررسي اهميت عوامل موثر بر كسب مزيت رقابتي موسسات ارائه دهنده خدمات فريحي - ورزشي ( درشمال تهران ) از ديدگاه مشتريان
    ملیکا توسل باقری 2018
  173. بررسي استراتژي هاي استقرار و پياده سازي منشور اخلاقي در بانك ملي ايران
    هانیه سادات جبلی 2018
  174. بررسي عوامل موثربر ترجيجات مشتريان در خريد محصولات ارگانيك كشاورزي
    شروین تاجدینی 2018
  175. بررسي ميزان آمادگي بانك هاي كشور در راستاي توسعه بانكداري اختصاصي (مورد كاوي بانك ملت )
    کیومرث سمعی 2018
  176. بررسي نقش تبليغات مسئوليت اجتماعي سازمان بر باور پذيري و قصد خريد مصرف كنندگان
    میترا امیری 2018
  177. بررسي ادراكات مشتريان فروشگاه هاي زنجيره اي شهر تهران از استعاره هاي بصري به كار رفته در تبليغات
    لیدا حاجی بابا 2018
  178. بررسي عوامل مرتبط و تمايل به استفاده از محصولات غذايي فراسودمند
    علی مؤیدپور 2018
  179. بررسي و شناسايي موانع ارتقاء زنان به پست هاي مديريتي در بيمارستانهاي دولتي شهر تهران
    نازافرین حکیمی نیا 2018
  180. "بررسي وضعيت همراستايي منابع انساني با استراتژي ها از ديدگاه كاركنان (مورد مطالعه : مركز تحقيقات سياست هاي علمي كشور)"
    فایزه شفیعی 2018
  181. بررسي كارآمدي بازي هاي تبليغاتي درجذب بازديدكنندگان (مطالعه موردي:وب سايت شكم سلام)
    مبین مظلومی جورکویه 2018
  182. بررسي نگرش هاي افراد نسبت به تبليغات غير معمول و اثر آن بر تمايل به خريد كفش
    حمید سوری 2018
  183. بررسي تاثير كيفيت خدمات تور و رضايت گردشگر بر وفاداري گردشگر
    مهرداد ابراهیمیان دهکردی 2018
  184. بررسي كيفيت خدمات ارزي بانكهاي ايراني در دوران تحريم (مورد مطالعه: مشتريان خدمات ارزي شهراصفهان)
    محمدرضا حسینی 2018
  185. بررسي تاثير استفاده از فرد مشهور يا متخصص بر اثر بخشي تبليغ، براي برند جي.يو.ام
    سیدعلی ابطحی نجف ابادی 2018
  186. شناسايي و اولويت بندي سنجه هاي كارت امتيازي متوازن در شركت داده پردازي رسپينا
    هانیه کوچک زاده 2018
  187. بررسي رابطه بين استراتژي هاي بازاريابي، تجربه مشتري و ارزش ادراك شده (مورد مطالعه:فروشگاه هاي زنجيره اي شهر تهران
    پانیذ گرجی 2018
  188. بررسي مشكلات مسير ارتقا شغلي كاركنان ستادي و عوامل موثر بر آن (مورد پيمايش بانك تجارت)
    حامد جبارزاده 2018
  189. بررسي تاثير بازارگرايي بر توسعه محصولات جديد صنعتي با توجه به نقش واسطه مديريت برند ، قابليتهاي آميخته بازاريابي و مديريت روابط با مشتريان ( مورد مطالعه : صنايع غذايي در شهر تهران)
    آذین جعفرزائی 2018
  190. بررسي تاثير نظرات آنلاين كاربران بر نگرش مصرف كنندگان و تمايل به خريد آنها از فروشگاه هاي اينترنتي
    پرنیان جمشیدی 2018
  191. شناسايي عوامل تاثير گذار بر محدوده قيمت قابل مذاكره در معاملات حق امتياز داراي هاي فكري
    حسین زادبر 2018
  192. اثر آشنا بودن و منفعت لوگو بر كيفيت روابط مصرف كنندگان
    شهلا زمانی فر 2018
  193. بررسي اثر بكارگيري هوش تجاري در سنجش عملكرد و تاثير آن بر مزيت رقابتي
    فریناز دست پیش 2018
  194. بررسي تاثير استفاده از برندهاي انساني بر روي كيفيت تصميم مشتري در محيط خريد آنلاين، با استفاده از به كارگيري تكنيك رديابي چشم
    سارا ساریجالو 2018
  195. بررسي تاثير ريسكهاي درك شده بر قصد خريد آنلاين در كالاهاي ديجتالي(گوشي موبايل) و كارهاي غير ديجتالي(ادكلن)
    ارمان غفوری 2018
  196. شناسايي ارزش هاي محوري برند بانك ملت مبتني بر رويكرد برندسازي داخلي
    علی فرهی فریمانی 2018
  197. بررسي عوامل موثر بر عملكرد صادراتي )مطالعه موردي:صادرات خرما)
    وحید امیدیان 2018
  198. بررسي ميزان و نحوه تاثير گذاري بازاريابي دهان به دهان در شبكه هاي اجتماعي بر قيمت سهام و ارزش شركتها در صنايع خودرو سازي ،مد و لباس ،نوشيدني هاي غير الكلي و تكنولوژي
    محمدعلی سیمجور 2018
  199. شناسايي و اولويت بندي عوامل ارزيابي و انتخاب بازارهاي هدف صادراتي شركت هاي ايراني
    رجا طالبی تماجانی 2018
  200. بررسي تاثيرات بازاريابي رسانه هاي اجتماعي برندهاي لوكس بر ارزش درك شده و رفتار مصرف كنندگان ( مطالعه موردي چرم مشهد )
    مهدی جوادی نژاد 2018
  201. بازار يابي موبايلي در كشور افغانستان استان هرات
    بشیر احمد ناصری 2018
  202. ارائه مدلي براي سنجش كيفيت خدمات شركتهاي توزيع كننده رايانه هاي قابل حمل در راستاي توسعه استراتژي مشتري مداري
    مریم السادات کرمانی 2018
  203. بررسي كيفيت خدمات بانك تجارت بر طبق مدل كارتر مطالعه موردي شهر تهران
    علی حسین ابادی 2018
  204. شناخت معيارهاي بانكها در مورد مسووليت اجتماعي بنگاه (corporate social responsibility) و مقايسه آنها با معيارهاي استاندارد 26000lso
    ندا رضوانی گیل کلایی 2018
  205. ارزيابي اثربخشي تبليغات تلويزيوني بانك صادرات ايران در جذب مشتريان طرح سپرده سرمايه گذاري گنجينه سپهر در شهر تهران
    رضا ابراهیم اژدری 2018
  206. بررسي عوامل موثر بر وفاداري الكترونيكي (e - loyalty) مشتريان (مطالعه موردي مشتريان بانك ملت شهر تهران)
    زهرا غفاری 2018
  207. بررسي عوامل كليدي موفقيت در طراحي و اجراي اشتغال از راه دور كاركنان
    لیلا عظیمیان 2018
  208. بررسي ديدگاه هاي مشتريان در مورد دلايل عدم استفاده از خدمات بانكداري اينترنتي (مطالعه موردي :مشتريان بانك سپه در شهر تهران )
    نرگس ابوالحسنی خواجه 2018
  209. بررسي عوامل موثر برخريد عمده فروشان محصولات شركت شهد كوهرنگ
    محمد هادی بطحائی 2018
  210. اولويت بندي آميخته ترفيع براي شركتهاي ايراني سازنده تجهيزات صنعت نفت و گاز و پتروشيمي با استفاده از تكنيكAHP( فرايند تحليل سلسله مراتبي)
    علی هادیان 2018
  211. ارزيابي كيفيت خدمات اينترنتي بانك ملت با استفاده از مدل WEBQUAL
    ندا شهامت 2018
  212. بررسي تاثير بازاريابي رابطه گرا بر ميزان وفاداري مشتري در قلمرو بازاريابي B2B (مورد مطالعه : شركت بيمه پاسارگاد)
    پریسا قان بیلی 2018
  213. بررسي عوامل موثر بر مرجوعي كالادربازارهاي اينترنتي(مطالعه موردي:سايتهاي فروش لوازم الكترونيك)
    کبری عزیزی راد 2018
  214. بررسي ارتباط دلبستگي هيجاني برند و وفاداري مشتريان
    علی رحمانی 2018
  215. بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانكداري موبايلي
    محمد رفیعیان فر 2018
  216. رتبه بندي وب سايت هاي خطوط هوايي كشور بر مبناي بازاريابي مبتني بر وب ب استفاده از تكنيك هاي تصميم گيري چند شاخصه
    مریم رحمن پور 2018
  217. بررسي توانمندي ها و ضعف هاي بانك ملي ايران در صورت پيوستن كشور به سازمان تجارت جهاني از ديدگاه مديران با استفاده از مدل 7 اس مك كينزي
    یونس نصراللهی 2018
  218. بخش بندي بازاربانكداري خرد بر مبناي مزاياي موردانتظارمشتريان : مطالعه اي دربانك ملت
    حمزه محمدی 2018
  219. بررسي ابعاد استراتژيك طراحي و استقرار شبكه ملي سازمان هاي فرهنگي كشور
    داود خزایی 2018
  220. بررسي معيار هاي تصميم گيري و منابع اطلاعاتي در رفتار خريد سرمايه گذاران صندوقهاي سرمايه گذاري مشترك
    سروناز رحیم نژاد 2018
  221. بخش بندي بازار مشتريان بانكداري خرد بر اساس ويژگي هاي روان شناختي
    هاجر حکیمی 2018
  222. شناسايي و اولويت بندي عوامل باز دارنده اثرگذار برپياده سازي برنامه هاي استراتژي بازاريابي در شركت ايران خودرو
    ابوالفضل صادقیان 2018
  223. بررسي مقايسه اي ميزان انطباق هويت برند (تعيين شده توسط سازمان) و تصوير برند (ادراك شده توسط مشتريان ) در صنعت بيمه
    مسعود ستوده 2018
  224. بررسي تطبيقي كيفيت خدمات مراكز بيمارستاني دولتي و خصوصي شهر تهران
    سیدنیما مرسلی 2018
  225. اثر ابعاد رضايت قيمت روي وفاداري (مطالعه موردي: صنعت لبنيات ايران)
    ماندانا سینا 2018
  226. طراحي الگويي براي سنجش كيفيت خدمات اينترنتي بانكها(مطالعه موردي بانك ملت)
    مینا فرداد 2018
  227. مطالعه اثر باشگاه مشتريان بانك ملت بر وفاداري و رفتار خريد مشتريان
    فاطمه تابعی 2018
  228. ييش بيني ميزان فروش محصول جديد نان صنعتي نيمه پخت با استفاده از آزمون مفهوم (CONCet Testing)
    سعید عزیزی علویجه 2018
  229. اولويت بندي روش هاي جبران خدمات دربانكداري اختصاصي بااستفاده ازروشAHP
    معصومه کاشانکی 2018
  230. شناسايي عوامل موثر بر ترجيح برند (مطالعه موردي برند سامسونگ)
    زهرا کاشانی زاده 2018
  231. بررسي ارتباط بين كيفيت خدمات بيمه اي، ارزش ادراك شده و كيفيت ارتباط بر وفاداري بيمه گذاران
    احسان نادری زاده 2018
  232. بررسي بازاريابي دروني بانك ملت و رابطه آن با كيفيت خدمات و رضايت مندي مشتريان در شعب بانك ملت در استان مازندران
    سیدایمان مفیدیان 2018
  233. بررسي آمادگي جهت توسعه بانكداري همراه در ايران
    سعید عطائی گرمی 2018
  234. بررسي سطح بلوغ مديريت دانش مشتريو تطبيق آن با عملكرد بازاريابي : مطالعه اي در بانكهاي ايران
    علی عموئی اوجاکی 2018
  235. بخش بندي مشتريان بانك ملت بر مبناي نوع نگرش نسبت به جاذبه هاي تبليغاتي
    امیر جمشیدپور 2018
  236. توسعه مفهوم و ارائه چارچوبي براي معرفي سيستمهاي توصيه دهنده در راستاي طراحي مفهومي سيستم بازاريابي
    حمیدرضا فرهادی شریف آباد 2018
  237. بررسي خدمات بانكداري اختصاصي از ديدگاه مشتريان هدف بانك ملت
    محمدرضا صفوی سهی 2018
  238. بررسي و شناسايي موانع توسعه و ترويج بيمه هاي عمر و زندگي از نگاه شهروندان تهراني
    وحید متقی اناقزی 2018
  239. بررسي تصوير ذهني گردشگران داخلي از شهر اصفهان
    نیلوفر طلای مینایی 2018
  240. اولويت بندي شاخصهاي ارزيابي عملكرد كاركنان بانكداري اختصاصي
    هیلا هوشنگی 2018
  241. بررسي ارتباط بين ابعاد كيفيت خدمات ، رضايت مشتري و نيت رفتاري در صنعت بيمه كشور
    وحید یکه زارع 2018
  242. الويت بندي الگوهاي رتبه بندي بانك ها بر اساس فرايند تحليل سلسله مراتبي (AHP)
    صادق قادری کنگاوری 2018
  243. بررسي مقايسه اي موضع ادراكي و فني اپراتورهاي مبين نت و ايرانسل در خدمات اينترنتي وايمكس
    پدرام حسنی 2018