پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
Assistant Professor
Update: 2025-05-29
Masoud Keymasi
College of Management / دانشكده مديريت كسب و كار(مديريت رسانه و ارتباطات كسب و كار)
P.H.D dissertations
-
توسعه چارچوب مدیریت ارتباط دولت با ملت با رویکرد بازاریابی سیاسی
سروش سیاری 2025 -
طراحی الگوهای همکاری بانکها و فین تک ها در ایران(مطالعه چند موردی)
مریم حقیقی خواه 2025 -
ارائه بدیل ها در مدل کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه در ایران با ورود نسل های جدید تکنولوژی شبکه ی همراه
شاهین آرپناهی ایستادگی 2024 -
استخراج ویژگی های در گیرکننده متن پیام های برند های آریشی و بهداشتی از رویکرد متن کاوی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
صنم متقی 2024 -
ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان
نازنین رحمانی 2024 -
ارائه چارچوب هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا
مرتضی حاجی حسینی 2023 -
ارائه مدل بلوغ گشودگی مدل کسب وکار درصنعت بانکداری ایران
فهیمه ملااحمدی 2023 -
توسعه مدل ریسک منابع انسانی موسسات مالی(مطالعه موردی بانک ملت)
محمدرضا خدادادیان 2023 -
بررسی اثر اشتباهات برند بر رفتار مصرف کننده با استفاده از مطالعات آزمایشی
نغمه شیبانی مقدم 2022 -
طراحی مدلی برای سنجش کیفیت خدمات فین تک ها
نسترن حق جوی جوانمرد 2022 -
تبیین مدل حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب وکار مجازی (مورد مطالعه: صنعت بیمه کشور)
پدرام ابدارزاده 2022 -
ارائه مدل قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای
مریم اوسطی 2022 -
طراحی مدل پذیرش تغییر سازمانی در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
سامان چهرازی 2022 -
طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمان های خدماتی
شهرام جمالی کاپک 2022 -
تبیین چهارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال در بانک ملت
علیرضا طجرلو 2022 -
ارائه مدل سنجش آمادگی بانک های تجاری کشور در راستای استفاده از راه حل های مبتنی بر فناوری بلاک چین
زهرا خلیلی 2022 -
ارائه چارچوبی برای توسعه مسئولیت های اجتماعی بانک های تجاری کشور
زهرا گودرزی 2021 -
توسعه چارچوب شکل گیری اتحاد ترفیع
مریم پرچمی سرقین 2021 -
ارائه مدل کسب و کار بانک های تجاری با رویکرد بانکداری باز
سیدحسین اورعی 2021 -
نوع شناسی آرایه های ادبی در تبلیغات چاپی براساس نظریه نشانه شناسی و تحلیل اثرات آن بر ادراک مخاطبان
وحیده اسدزاده 2021 -
مدل ارزیابی و تحلیل کاربردپذیری وب سایت بانکداری اینترنتی
آزاد شیبانی 2021 -
ارائه مدل مشارکت مشتریان در پیش برد فروش
اعظم کاوه 2021 -
طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری
احسان کریمی 2020 -
توسعه مدل پاسخ مشتریان به استراتژیهای بازاریابی خیرخواهانه
حسن خوبیاری شورباز 2020 -
تدوين مدل سنجش ارزش ادراك شده مشتري و محرك ها و پيامدهاي آن در بستر تجارت اجتماعي
فائزه جاویدنیا 2019 -
ارائه الگويي جهت تبيين ابعاد ارتباط با مشتريان ارزنده حقيقي در بانك سپه با استفاده از تئوري داده بنياد و تحليل كيفي تعاملي
علی هاشم زهی 2019 -
ارائه مدل مفهومي بازاريابي رابطه مدار در بانكداري شركتي ايران، مورد مطالعه بانك قوامين
ابوذر توسائی سلطانمرادی 2019 -
طراحي الگوي كسب مزيت رقابتي در بانكداري الكترونيك
احمد قدس اللهی 2019 -
طراحي و تبيين مدل پايداري زنجيره تامين خدمات بانكي
حمید عباسی 2019 -
اثرات تبليغات چاپي طراحي شده بر اساس استعاره هاي بصري بر روي مشتريان خدمات بانكي مطالعه اي با استفاده از روش هاي خودگزارش گري و بازاريابي عصب پايه
علی عمویی اوجاکی 2019 -
طراحي نوع شناسي آرايه هاي تصويري در تبليغات چاپي و تحليل اثرات آن بر ادراك و علاقه مخاطبان
زهرا کاشانی زاده 2019 -
طراحي الگوي نقشه تجربي كاربران همراه بانك با رويكرد سفر مشتري
شهریار محسنین 2019 -
ارائه مدل رفتار انتخابي مصرف كننده كالاي لوكس در بازار لوازم آرايشي ايران
ایمان یعقوبیان 2019 -
ارائه الگويي براي تقويت برند ملي ايران در راستاي ارتقاي هويت رقابتي
حامد بزرگ خو 2019 -
تلفيق رويكردهاي ارتباطي و مشاهده اي در ارزيابي اثربخشي تبليغات
سپیده نصیری 2018 -
بررسي الگوي رفتار خريد مشتريان شركتي و ارتباط آن با راهبردهاي بانكداري شركتي در بانكهاي خصوصي ايران
محمد اراکی تبار 2018
Master Theses
-
تمایل مصرف کنندگان به نوستالژی و تأثیر بسته بندی نوستالژیک بر کیفیت درک شده و قصد خرید
فائزه صفا 2024 -
شناسايي عوامل تعيين كننده انتخاب هاي تعامل در سفر مشتري در كانال همه جانبه طرح متخصصين بانك ملت
مجتبی کیانی 2024 -
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر نگرش نسبت به تبلیغات نقش واسطه ای کنجکاوی و توجه به تبلیغات و احساسات مشتری
عرفان باوندپور 2023 -
بررسی تأثیر اعتماد به نفس بر توجه دیداری و تمایل به خرید محصولات سازگار با محیط زیست: مطالعه ی آزمایشگاهی با ردیاب چشم بر روی برچسب های رد پای کربن
فاطمه مصلح 2023 -
سنجش اثرات میزان تعامل پذیری وب سایت بر تمایل به خرید مشتری در فضای آنلاین
سیدمحمدحسین شهرستانی 2023 -
بررسی تاثیر تعامل و تاثیر شباهت محتواهای دنبال کنندگان با محتواهای تبلیغاتی اینفلوئنسرها بر تعامل با برند در شبکه های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی
سروش شمس الدین 2023 -
بررسی اثرات مؤلفههای عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین
فاطمه میرزائی 2022 -
بررسی احساسات مشتری با استفاده از تحلیل نظرات در سایت دیجی کالا (مورد مطالعه: محصولات خمیردندان)
سروش شهریاری طالخونچه 2022 -
بررسی عوامل اساسی ارزش مشتری در هتلها با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین
آصف حسین نژادسلیمی 2022 -
ارزیابی ارتباط متقابل رنگ ها و مزه های اصلی
مینا شاه سواری 2022 -
بررسی تاثیر"سن "و "جنسیت"ادراک شده برند بر دلبستگی و وفاداری به برند - صنعت پوشاک ایران
سینا محمدی فام 2022 -
تاثیر رنگهای فضای داخلی فروشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی بر ادراک، احساسات و ترجیحات مشتریان
یوسف علی پور 2022 -
بررسی اثربخشی هیجانی تبلیغات با استفاده از FaceReader و خود گزارشگری
پریسا سروش 2022 -
بررسی برند سازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان به رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی)
مهدی اخ الصنایع 2022 -
پذیرش و موفقیت بازاریابی دیجیتال در کسب و کار های کوچک و متوسط
مهسا زینالی 2021 -
: تاثیر ارزش های تجملاتی درک شده و هوشیاری برند بر قصد خرید برند تجملی
عماد پاکدامن 2021 -
بررسی تاثیر بسته بندی دوستدار محیط زیست ( سبز ) محصول بر تمایل به خرید مشتریان
محمدارسلان حسنی صدر 2021 -
شناسایی واولویت بندی معیارهای ارزیابی آژانس های تبلیغاتی
فاطمه انتظاری 2021 -
بررسی عوامل موثر بر تمایل مردم به استفاده از روش های پرداخت مبتنی بر پول الکترونیکی (با تاکید بر رمز ارز بیت کوین)
آرش قاسمیان 2021 -
تأثیر عوامل وضعیتی و سطح درگیری ذهنی مشتریان بر روی وفاداری برند از طریق مزیت قیمت گذاری و تصویر برند.
علی حسن بابائی 2021 -
بررسی تاثیر طراحی برنامه و وفدارسازی بر رابطه بین انگیزه مشتری و ارزش ادراکی (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
محبوبه احمدیه 2021 -
بررسی تاثیر استراتژی پیام و المان های خلاقیت بکار رفته در تبلیغات محیطی صنعت بانکی-بیمه ای کشور و ارزیابی اثربخشی کمپین تبلیغاتی
سیدعبدالعلی مرتضوی کمال آبادی 2021 -
اثر حضور تاییدکنندگان برند در تبلیغات چاپی روی نگرش مشتریان: مطالعهای حوزه در گردشگری
ملیکا نصیر 2020 -
بررسی تاثیر محتوای تبلیغاتی توضیحی و داستانی بر ارزیابی مشتری از محصول در بستر آنلاین : با اثر میانجی درگیری با پیام تبلیغاتی
مرضیه السادات علائی 2020 -
نگاشت شبکه تداعی های برند بانک پارسیان نزد مشتریان با استفاده از نقش مفهومی برند (bcm)
سعید شریفی 2020 -
بررسی تاثیر گیمیفیکیشن بر رفتار مشتری در فروشگاه آنلاین
بهزاد بهزادی 2020 -
نگاشت جایگاه برندهای بانکی از طریق متن کاوی محتوای تولید شده توسط کاربر
سلیمان ثقفیان لاریجانی 2020 -
عوامل موثر در مديريت برند (مورد مطالعه شركت هاي IT)
مصطفی ابراهیمی مقدم 2020 -
بررسی تاثیر انگیزه های اجتماعی بر درگیری مشتری با برند و رفاه ذهنی مصرف کنندگان ( مورد مطالعه برندهای لوکس)
نسرین بیاتی کمیتکی 2020 -
بررسی تاثیر حضور چهره مشهور بر اثربخشی تبلیغات تجاری
پانیذ جزایری 2020 -
بررسی تجربی عوامل موثر بر نوآوری مدل کسب و کار در شرکت های استارتاپ
سیدمحمد موسوی 2020 -
بررسی تاثیرگذاری تبلیغات آنلاین از طریق ردیابی چشم و خود اظهاری
زهراسادات آقامیری عربی 2020 -
رتبه بندی آژانس های تبلیغاتی با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره (mcda)
حمیدرضا کرمی 2020 -
بررسی کاربرد پذیری وبسایت باشگاه مشتریان بانک ملت از دیدگاه مشتریان
ایمان میرزائی 2020 -
بررسی تاثیر انگیزه خرید لذت جویانه بر قصد خرید آنی پوشاک در مراکز خرید
سپیده زندکیانی 2020 -
بررسی ویژگی ها و گرایش خرید مصرف کننده برای خریداران خارج از محل (Outshoppers) و خریداران داخل محل(Inshoppers)
کسری خلیل بیگی خامنه 2020 -
طراحی مدل اعتبار سنجی مشتریان حقوقی بانک تجاری
سنا فراهانی 2020 -
بررسی تاثیر استفاده از چهره های مشهور ورزشی در تبلیغات بر نگرش مصرف کنندگان
دل آرام شیروانی فر 2020 -
بررسی مقایسه ای محتوای تبلیغات چاپی صرفه جویی مصرف آب به زبان انگلیسی و فارسی.
خجسته علی حسنی 2020 -
تاثیر پیچیدگی وب سایت و پیچیدگی انجام کار بر رفتار کاربران
علیرضا فراهانی 2020 -
توجه بصری بهنگام گزینش نام تجاری ؛ بررسی تاثیر فشار زمانی و انگیزه
فاطمه مصدق 2020 -
بررسی تمایل به دنبال کردن و توصیه کردن یک حساب کاربری در اینستاگرام
هدیه سحرخیز 2020 -
بررسی یک مسابقه انبوه سپاری ایده آل از دیدگاه شرکت کنندگان آن
سیدامیرحسین حسینی 2020 -
تاثير جامعه آنلاين طرفداران برند بر وفاداري به برند
مریم جمشیدی 2019 -
بررسي تاثير فركانس نمايش تبليغات بنري آنلاين بر نگرش به برند : يك مطالعه آزمايشي
یاسر اباسهلی 2019 -
عوامل موثر بر ارزش ويژه برند و پاسخ هاي مصرف كننده
نیکی رنجبران 2019 -
بررسي مديريت تعامل مشتري در نمايشگاه تجاري (مورد مطالعه: نمايشگاه صنعت ساختمان تهران سال 97)
سیدمحمد موسوی نظری 2019 -
بررسي تاثير سر در گمي مصرف كنندگان بر وفاداري،اعتماد و رضايت مشتري
مینا ربیعی 2019 -
تاثير بخش بندي قيمتي بر اساس ويژگيهاي مشتري، ويژگيهاي محصول يا سبد محصول پويا بر روي انصاف قيمتي ادارك شده
سیدپرهام شیخ الاسلامی 2019 -
بررسي تاثيرات شخصيت برند روي رفتار مصرفكننده با تاكيد ويژه بر روي سازه عشق به برند در ميان زنان و مردان خريدار گوشي تلفن همراه
تارا جواهری 2019 -
بررسي تأثير نام تجاري شناخته شده پوشاك و ترويج فروش بر تمايل به خريد مورد مطالعه پوشاك در فضاي اينستاگرام
گلنار فراهانی 2019 -
تاثير شبكه هاي اجتماعي و شبكه هاي كسب و كار بر شناسايي فرصت هاي بين المللي شدن
علی حسینی فرزاد 2019 -
بررسي پاسخ مصرف كنندگان به هداياي تشويقي
بهاره ترک زبان 2019 -
بررسي تاثير استعاره ها و كنايه هاي كلامي در تبليغات محصول با درگيري ذهني پايين
سپیده کاظمی خیری 2019 -
مقايسه ي عملكرد شبكه ي عصبي مصنوعي با ساير الگوريتم هاي يادگيري ماشين در تشخيص احساسات بيننده ي محرك تصويري (ويديو) با استفاده از الكتروانسفالوگرافي (Eeg)
رسول غزنوی میاندهی 2019 -
نقش توصيه هاي محصول آنلاين بر روي تصميم گيري و وفاداري مشتريان در جوامع خريد اجتماعي (مطالعه موردي : فروشگاه اينترنتي ديجي كالا)
مریم کوهی قولقاسم 2019 -
بررسي همخواني شخصيت برند و شخصيت سفير برند در حالت خود آگاه و ناخودآگاه مطالعه موردي صنعت مواد غذايي
ارمان درفش دوز 2019 -
بررسي عوامل موثربر پذيرش بيتكوين با استفاده از مدل پذيرش نوآوري (tam)
ارمان گودرزی 2019 -
بررسي ميزان توجه افراد به تبليغات قرص هاي لاغري با استفاده از خوداظهاري (پرسشنامه) و مشاهده (ردياب چشم)
محدثه جوانفر 2019 -
بررسي تاثير فعاليت بازاريابي شبكه هاي اجتماعي برارزش ويژه برند و پاسخگويي مشتريان (مورد مطالعه تاكسي اينترنتي اسنپ و تپسي)
بهزاد اسدابادی 2019 -
بررسي اثر سخنگوي تبليغاتي مشهور و هماهنگي پس زمينه در اثربخشي تبليغات
ویدا نجاتی 2019 -
پيش بيني تقاضا براي كالاهاي تند مصرف با استفاده از شبكه عصبي مصنوعي ( مورد مطالعه : يك محصول لبني از شركت كاله)
مسعود نشاسته ریز 2019 -
بررسي الگوي رفتار مصرف كننده در جوامع برند مبتني بر رسانه اجتماعي
زهره اکبری نالکیاشری 2019 -
بررسي تاثير جهت گيري كارآفرينانه بر عملكرد بنگاه با در نظر داشتن نقش مشاوره كسب و كار و پويايي محيطي ادراك شده ( مورد مطالعه : شركت هاي فعال در شهرك صنعتي كاوه)
علی مهرکی 2019 -
بررسي تاثير سازه هاي تجارت اجتماعي بر روي تجربه مجازي و قصد خريد مشتريان
زکیه دباغ 2019 -
بررسي تاثير عوامل ديداري بر ادراك زمان انتظار مطالعه ي آزمايشگاهي
ایمان عطاری 2019 -
بررسي اثر شدت رسانه هاي اجتماعي بر ارزش ويژه برند مكان مطالعه مورد شهر شيراز
محمدهادی فرصادی 2019 -
شناسايي عوامل متمايزكننده حالت درگيرشدن مشتري دراپليكيشن هاي درخواست اينترنتي تاكسي
علی فرخی 2019 -
بررسي تاثير جو وب سايت بر احتمال معرفي به دوستان با متغيرهاي ميانجي وضعيت احساسي و نگرش به وب سايت
کیوان کریمی پور 2019 -
بررسي تاثير طرح بسته بندي بر جلب توجه ديداري مشتريان با استفاده از تكنيك رديابي چشم
اشکان شهامت منش 2019 -
تاثير جوامع برند مبتني بر شبكه هاي اجتماعي بر نشانگر هاي جامعه هواداران برند ، ايجاد ارزش ،وفاداري و اعتماد به برند
سیمین لطیفی 2019 -
بررسي تاثير تمركز تنظيمي و جهت گيري در هدف گذاري بر رفتار مصرف كننده، يك مطالعه آزمايشي
ناصر محمدی 2019 -
بررسي تاثير هزينه تبليغات و ارزش برند بر عملكرد سهام در بورس اوراق بهادار تهران
جواد قاسم پورسیس 2019 -
بررسي تجربي عوامل تاثيرگذار بر ادراك مشتري از فعاليت هاي پيشبرد فروش مبتني بر جايزه
راحله عثمانی 2019 -
مكانيسم هاي ارائه ي اطلاعات بر بازاريابي و متقاعد سازي آنلاين بر اساس حلقه ي طلايي سايمون سينك
سینا جعفری 2019 -
بررسي تاثير كميابي مقداري و زماني در استراتژي تخفيف بر قصد خريد
هانیه فتحی ملکشاه 2019 -
بررسي اثر متن تبليغي و نوع محصول بر نگرش برند دانشجويان نسبت به برند در تبليغات
بهناز اجدری 2019 -
خوشه بندي اعضاي باشگاه مشتريان بانك ملت با استفاده از روش خوشه بندي توافقي
محسن برزگر کشتلی 2019 -
بررسي همخواني شخصيت برند و شخصيت سفير برند توسط آزمون زمان واكنش ضمني (IRTs) مطالعه موردي صنعت مواد غذايي
مژگان مرسلی 2019 -
اثر درگيري مشتري با شبكه اجتماعي شركت بر روي چسبندگي با اثر متغير ميانجي ارزش ايجاد شده مشتري
سیددانیال نوده فراهانی 2019 -
بررسي تاثير سبك زندگي و انتخاب مبلمان راحتي
ساراسادات ناصرممتحن 2019 -
شناسايي ودسته بندي مشتريان هتل بااستفاده ازتحليلRFM(مطالعه موردي هتل پارسيان آزادي)
امیررضا مرشدرزم 2019 -
ارزيابي تاثير گيميفيكيش بر تمايل به در گيري در بازي و نگرش نسبت به برند
محمدحسن محمدیان 2018 -
شناسايي واولويت بندي عوامل موثربرويروسي شدن پيامهاي تبليغاتي موسسات گردشگري استان البرزدرشبكه هاي اجتماعي(اينستاگرام وتلگرام)
مریم احمدی 2018 -
طراحي نقشه ي سفر مشتري سرويس اعتباردهي همراه اول با استفاده از مدل تمكين
محمد اکبری 2018 -
نقش شبكه هاي اجتماعي در رابطه بين برند - مشتري (مورد مطالعه شبكه اجتماعي اينستاگرام شبكه بانكي كشور)
محمد رحمتی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر امكان صدور محصولات شوينده توليد شده در ايران
علی افتخاری 2018 -
بررسي اثرات ترفيعات قيمتي بر ارزش ويژه برند در صنعت لوله و پروفيل فولادي (مورد مطالعه: شركت گروه صنعتي سپاهان)
علی ضیائی اردستانی 2018 -
اطلاعات مربوط به محصول و اطمينان مصرف كننده از انتخابش در پروموشن هاي فروش چند موردي
حامد معافی جوزانی 2018 -
: بررسي روش هاي ترفيع ارزش ادراك شده در بازار پوشاك ترفيع بر اساس كاهش قيمت يا ترفيع بر اساس افزايش كيفيت
علی کیاکاظمی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل تعيين كننده انگيزش كاركنان فروش و بازاريابي شركت هاي وب
مرضیه خطی 2018 -
تبليغات عملكردي يا احساسي : بررسي اثر بخشي تبليغات بيلبوردي با استفاده از روش رديابي چشمي
ایمان گودرزی 2018 -
تاثيرات درگيري با برند در شبكه هاي اجتماعي بر سهم از كيف پول
زهره صفری مهتاج 2018 -
تاثير تبليغات حاوي نشانه ها برنگرش مصرف كننده به تبليغ و تمايل مصرف كننده به خريد
امین فتاح زاده 2018 -
بررسي رابطه بين تجربه برند و رفتار شهروندي مشتري باتوجه به نقش ميانجي كيفيت ارتباطات برند (مورد مطالعه شعب بانك ملت شهر تهران)
زهرا دانیالی 2018 -
بررسي تاثير ابزار هاي ارتباطات بازاريابي سياسي در انتخابات جمهوري اسلامي افغانستان (مورد مطالعه :اتنخابات رياست جمهوري سال 1393
زمان ابراهیمی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي اقلام اطلاعاتي مورد نياز براي تصميم گيري استراتژيك د رصنعت بانكداري (مورد مطالعه بانك حكمت ايرانيان)
سعید امیرعبدالهیان 2018 -
بررسي ورتبه بندي معيار هاي خريد در بازارهاي سازماني (B2B) به روش AHP ( مورد مطالعه :خريد فيلترهاي هواي ورودي توربين در صنعت نفت، گاز، پتروشيمي و نيروگاههاي برق كشور ايران)
ارش حمیدی سیبنی 2018 -
اندازه گيري ارزش برند، مورد كاوي برند شركت پارس خودرو
شاهین آرپناهی ایستادگی 2018 -
اندازه گيري توجه بصري كاربران به تبليغات بنر وب سايت
حسام مرادشمس 2018 -
بررسي مقايسه اي قابليت هاي فروشگاه هاي اينترنتي آمازون (Amazon) وايي بي (eBay) بر مبناي مدل شبكه ارزش
سمانه شیبانی وزیری 2018 -
همخواني خودانگاره مشتري با شخصيت برند و تاثير آن در ايجاد دلبستگي عاطفي به برند (مورد مطالعه بانك پارسيان)
میترا مقدم سلیمی 2018 -
تحليل بصري تبليغات بر اساس مدل مك كوئري – مطالعه موردي شركت پاكشو
محمدامین اسکندریون 2018 -
بررسي مشخصات بصري تبليغات اثرگذار در شبكه هاي اجتماعي. مورد مطالعه اينستاگرام
علی عسگری طرقی 2018 -
شناسايي عوامل تعيين كننده موفقيت افراد در بازاريابي شبكه اي با استفاده از تحليل تمايز
سمانه شایسته 2018 -
" بررسي اثر تبليغات غيرمعمول بر تمايل به خريد محصولات آرايشي و بهداشتي با استفاده از مدل RIP "
سارا گرجینی 2018 -
تعيين انواع ارزش هاي مورد انتظار كاربران همراه بانك
محمود غفاری نیا 2018 -
بررسي تجربه مشتريان بر مبناي ارزش ادراكي در خرده فروشي ها
محمودرضا چمنی 2018 -
شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
سمانه شایسته 2018 -
تاثير مديريت فروم بر احساسات و نياز مشتريان (مورد مطالعه: فروشگاه اينترنتي ديجي كالا)
سیدفراز افتخار 2018 -
شناسايي و اولويت بندي معيارهاي خريد آنلاين در حوزه مد وپوشاك
حامد کبودوند 2018 -
بررسي نقش تبليغات و ترفيعات فروش در ايجاد ارزش ويژه برند
صبا سعیدی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت (CSF) پياده سازي بانك بيمه در ايران
علی گلرخ فتیره 2018 -
بررسي تاثير مادي گرايي بر شيفتگي خريد
محسن بیگی کیوج 2018 -
بررسي تطبيقي ديدگاه هاي مديران و مشتريان در خصوص عوامل آميخته بازاريابي مطالعه موردي : واحد فست فود شعبه تهران شركت بان چاو پخش انحصاري محصولات كاله
پیام صیرفی 2018 -
تعيين قابليت هاي سازماني شركت زمزم در اتخاذ آميخته ي بازاريابي با نگاه به ويژگي هاي مراحل سيكل عمر محصول
محمدهادی رنجبر 2018 -
بررسي تاثير استراتژي هاي رقابتي بر بازارگرايي و توسعه محصول جديد در بانك هاي تجاري كشور
سجاد یزدانی احمدآبادی 2018 -
بررسي مقايسه اي هوش سازماني در واحدهاي صف و ستاد (مطالعه موردي : بانك سپه شهر تهران)
سهیلا عباسی 2018 -
شناسايي مشاغل كليدي و تهيه پروفايل شايستگي آن مشاغل در ستاد شركت مادر تخصصي(هلدينگ) توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه (ميدكو)
سویل رضازاده سنگی 2018 -
رابطه بين تفكر استراتژيك مديران استاني بانك ملت با عملكرد سازماني شان
نگین باقری 2018 -
بررسي تاثير موانع تغيير برقصد خريد مجدد مشتريان بانك ملت
امید مقیمیان بروجنی 2018 -
بررسي ارتباط بين ويژگي هاي شخصيتي مصرف كننده با شخصيت برند و وفاداري به برندمطالعه موردي : بازار تلفن همراه
کامران آسیابان 2018 -
تاثير ورود شركاي تجاري در طرح امتيازي باشگاه مشتريان بر و فاداري و رضايت مشتريان (مطالعه موردي : باشگاه مشتريان بانك ملت )
بهنام مختاری 2018 -
بررسي مقايسه اي رفتار تخريب برند در كاركنان شعب بانك ملت و بانك پاسارگاد
الناز رجب پور 2018 -
ارائه مدلي جهت ارزيابي كيفيت بازاريابي محلي در شعب بانك ملت
نرگس صارمی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي سنجه هاي كليدي عملكرد در بانكداري شركتي با استفاده از فرآيند تحليل شبكه اي مطالعه موردي بانك ملت
گلناز سرور 2018 -
بخش بندي مخاطبان موسسه خيريه مهرآفرين(افراد خير) بر اساس رفتار، انگيزه ها و ويژگي هاي جمعيت شناختي خيرين
فائزه مجدمی 2018 -
بررسي نگرش مشتريان نسبت به تبليغات شركت بيمه ما و تاثيرآن در تمايل خريد آنها
نیلوفر کاظمیان 2018 -
بررسي رابطه ميان رضايت مشتري و وفاداري به برند (مورد مطالعه :بانك ملت )
یاسر ذاکری 2018 -
بررسي امكان استفاده از الگوي مشاركت بخش دولتي و غيردولتي در توسعه خدمات بيمارستاني دانشگاه علوم پزشكي تهران
علی جراحی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر در موفقيت توسعه محصول جديد در صنايع آرايشي و بهداشتي (مورد مطالعه شركت آريان كيميا تك)
احمد آقاجانی 2018 -
بررسي انتظارات مشتريان بانكداري شركتي در بانك ملت
منیژه شیوایی کجوری 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رضايت خرده فروش مواد غذايي از تامين كنندگان باتوجه به موقعيت رقابتي خرده فروشان
علی کلانتری 2018 -
جايگاه يابي مجدد برند سون شركت كاله در تهران
اشکان فرامرزی 2018 -
بررسي رابطه بين بازاريابي سياسي و انصراف از دريافت يارانه نقدي (مطالعه موردي :منطقه 5شهر تهران)
داریوش طهماسبی آقبلاغی 2018 -
ارائه ي چارچوبي براي تعيين استراتژي هاي تبليغات تلويزيوني درصنعت بانكداري(مطالعه موردي بانك ملت)
صلاح احمدی 2018 -
طراحي مدل CRM براي اجرا در بانك ملت
محمدمهدی معینی قراگوزلو 2018 -
بررسي تاثير ابزارهاي ارتباطات بازاريابي بر موفقيت بازاريابي سياسي در انتخابات رياست جمهوري (پيمايشي در رابطه با دانشجويان دانشگاه تهران
سروش سیّاری 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رفتارخريد جلوآمپر خودروهاي سواري پرتيراژ ساخت داخل كشور
محمدحسین اختراع 2018 -
ارزيابي و رتبه بندي واحدهاي ستادي مديريت شعب بانك ملت براي 5 منطقه تهران
الناز برجی خانقشلاقی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر افزايش منابع قرض الحسنه پس انداز از ديدگاه مشتريان
سهیل نصیری دیانتی 2018 -
بررسي تاثير هوشمندي رقابتي بر اثر بخشي بازاريابي در صنايع غذايي
سیما موسوی 2018 -
بررسي نقش تصويرمقصددررابطه بين محدوديتهاي ادراك شده سفروقصدبازديد(موردمطالعه:گردشگران خارجي هتلهاي 4و5ستاره شهرتهران
بایسته فرّهی 2018 -
بررسي تاثير هوش هيجاني بر روي كيفيت خدمات ادراك شده و رضايت مراجعين شركت گاز شهر تهران
هانیه یزدی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر وفاداري الكترونيك مشتريان در فروشگاه هاي اينترنتي
فریبا سنایی 2018 -
بخش بندي مشتريان براساس واكنش آنها به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام
راشین قهرمان 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي رابطه مند بر ارزش ويژه برند در بانك هاي كشور
یاسین نشاطی فرشمی 2018 -
بررسي تاثير ادراك از بازاريابي داخلي بر عملكرد (مورد مطالعه: بيمارستان هاي آيت الله موسوي و وليعصر (عج) در زنجان)
امیرحسین عباسی 2018 -
بررسي رابطه ميان مديريت دانش مشتري و تمايل خريد به صورت الكترونيكي
نوین هاشمی 2018 -
بررسي ارتباط بين استفاده از ابزارهاي نوين بانكي و حفظ يا افزايش سپرده هاي كوتاه مدت (مطالعه موردي :بانك تجارت استان تهران )
لیلا صفدری 2018 -
بررسي رابطه فضاي ارايه خدمت ادراكات مشتريان از تصوير و تمايلات رفتاري (مورد مطالعه: هتل اسكان الوند)
زهرا جبلی نایینی 2018 -
بررسي تاثير برند كارفرمايي بر نگرش كاركنان در خصوص برندينگ خدمات بانك ايران زمين
ملیکا مهدی 2018 -
بررسي تاثير پيچيدگي و غناي بصري بر اثربخشي تبليغات
مریم قلی زاده بوسجین 2018 -
بررسي رابطه بين ابعاد ارزش ويژه برند و نيات رفتاري مشتريان (مطالعه موردي شركت بيمه ايران)
سحر تقی زاده 2018 -
طراحي مدل سنجش رضايت شبكه توزيع و فروش ( DSI )از شركت مادر در صنعت خودرو: مورد مطالعه شبكه توزيع ايران خودرو
میر مهدی میرآقایی فعال 2018 -
بررسي و شناسايي عوامل موثر بر اثربخشي نظام پيشنهادها در گروه صنعتي برنز
مائده صفری محمدی 2018 -
ارزيابي كيفيت خدمات وسايط حمل و نقل عمومي (اتوبوس) از ديدگاه شهروندان تهراني
ندا گلشن 2018 -
اولويت بندي مشتريان حساب جاري ارزي بانك توسعه صادرات ايران از طريق محاسبه ارزش عمر مشتريان
محمد مرادی 2018 -
بررسي شاخص هاي رتبه بندي كسب و كار پذيرندگي ( مطالعه موردي: شركت مخابرات الكترونيك پارسيان
حمید درزی 2018 -
بررسي تاثير كودكان در تصميم گيري خريد خانواده از ديدگاه والدين (موردكاوي شهروندان تهراني)
سیده فاطمه سیدجوادین 2018 -
تحليل ارتباط بين استفاده از شخصيت هاي معروف و اثربخشي تبليغات (مطالعه موردي: اثربخشي تبليغات برند GUM با استفاده از شخصيت محبوب محمدرضا گلزار
ندا ریاحی نوری 2018 -
بررسي تاثير شاخصهاي تشكيل دهنده بانكداري الكترونيك بر مديريت ارتباط با مشتريان بانك اقتصاد نوين
زهرا امامی آرندی 2018 -
بررسي تاثير سايتهاي نظرات مردمي بر اعتماد و تمايل خريد مشتريان به برندناآشنا
کسری بازرگانی 2018 -
تحليل محتواي مقايسه اي تبليغات چاپي در مجله موفقيت در سال 1385و 1393
سید ایمان زاهدی 2018 -
بررسي ترجيحات مشتريان نسبت به پاداش هاي قابل ارائه در باشگاه مشتريان بانكي با استفاده از تحليل توامان
مهدی عامری 2018 -
بررسي تصوير ذهني مخاطبين از برند بانك حكمت ايرانيان
حمیدرضا تایبی 2018 -
بررسي تاثير كيفيت خدمات درك شده بر گيفيت رابطه مشتريان با بانك قرض الحسنه مهر ايران
ایمان حاذق پور 2018 -
شناسايي و رتبه بندي نيازهاي مشتريان با استفاده از مدل كائو (مطالعه موردي :بانك تجارت)
احسان هژبری 2018 -
بررسي رابطه بين برند كارفرما و حفظ كاركنان در بانك ملي ايران (مورد مطالعه: شعب شهر تهران)
مژده خوشنویس 2018 -
بررسي عوامل حياتي موفقيت (csfs) بانكهاي تجاري در بانكداري خردمقايسه تطبيقي بين بانكهاي بزرگ و كوچك در ايران
حسن بسلانپور 2018 -
بررسي واكنش جوانان و نوجوانان به جاذبه هاي ترسي به كار رفته شده در پيام هاي تبليغاتي ضد مصرف دخانيات :استفاده از تجزيه و تحليل تمايز
محمد مرادی حصوری 2018 -
شناسايي و بررسي اهميت عوامل موثر بر كسب مزيت رقابتي موسسات ارائه دهنده خدمات فريحي - ورزشي ( درشمال تهران ) از ديدگاه مشتريان
ملیکا توسل باقری 2018 -
بررسي استراتژي هاي استقرار و پياده سازي منشور اخلاقي در بانك ملي ايران
هانیه سادات جبلی 2018 -
بررسي عوامل موثربر ترجيجات مشتريان در خريد محصولات ارگانيك كشاورزي
شروین تاجدینی 2018 -
بررسي ميزان آمادگي بانك هاي كشور در راستاي توسعه بانكداري اختصاصي (مورد كاوي بانك ملت )
کیومرث سمعی 2018 -
بررسي نقش تبليغات مسئوليت اجتماعي سازمان بر باور پذيري و قصد خريد مصرف كنندگان
میترا امیری 2018 -
بررسي ادراكات مشتريان فروشگاه هاي زنجيره اي شهر تهران از استعاره هاي بصري به كار رفته در تبليغات
لیدا حاجی بابا 2018 -
بررسي عوامل مرتبط و تمايل به استفاده از محصولات غذايي فراسودمند
علی مؤیدپور 2018 -
بررسي و شناسايي موانع ارتقاء زنان به پست هاي مديريتي در بيمارستانهاي دولتي شهر تهران
نازافرین حکیمی نیا 2018 -
"بررسي وضعيت همراستايي منابع انساني با استراتژي ها از ديدگاه كاركنان (مورد مطالعه : مركز تحقيقات سياست هاي علمي كشور)"
فایزه شفیعی 2018 -
بررسي كارآمدي بازي هاي تبليغاتي درجذب بازديدكنندگان (مطالعه موردي:وب سايت شكم سلام)
مبین مظلومی جورکویه 2018 -
بررسي نگرش هاي افراد نسبت به تبليغات غير معمول و اثر آن بر تمايل به خريد كفش
حمید سوری 2018 -
بررسي تاثير كيفيت خدمات تور و رضايت گردشگر بر وفاداري گردشگر
مهرداد ابراهیمیان دهکردی 2018 -
بررسي كيفيت خدمات ارزي بانكهاي ايراني در دوران تحريم (مورد مطالعه: مشتريان خدمات ارزي شهراصفهان)
محمدرضا حسینی 2018 -
بررسي تاثير استفاده از فرد مشهور يا متخصص بر اثر بخشي تبليغ، براي برند جي.يو.ام
سیدعلی ابطحی نجف ابادی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي سنجه هاي كارت امتيازي متوازن در شركت داده پردازي رسپينا
هانیه کوچک زاده 2018 -
بررسي رابطه بين استراتژي هاي بازاريابي، تجربه مشتري و ارزش ادراك شده (مورد مطالعه:فروشگاه هاي زنجيره اي شهر تهران
پانیذ گرجی 2018 -
بررسي مشكلات مسير ارتقا شغلي كاركنان ستادي و عوامل موثر بر آن (مورد پيمايش بانك تجارت)
حامد جبارزاده 2018 -
بررسي تاثير بازارگرايي بر توسعه محصولات جديد صنعتي با توجه به نقش واسطه مديريت برند ، قابليتهاي آميخته بازاريابي و مديريت روابط با مشتريان ( مورد مطالعه : صنايع غذايي در شهر تهران)
آذین جعفرزائی 2018 -
بررسي تاثير نظرات آنلاين كاربران بر نگرش مصرف كنندگان و تمايل به خريد آنها از فروشگاه هاي اينترنتي
پرنیان جمشیدی 2018 -
شناسايي عوامل تاثير گذار بر محدوده قيمت قابل مذاكره در معاملات حق امتياز داراي هاي فكري
حسین زادبر 2018 -
اثر آشنا بودن و منفعت لوگو بر كيفيت روابط مصرف كنندگان
شهلا زمانی فر 2018 -
بررسي اثر بكارگيري هوش تجاري در سنجش عملكرد و تاثير آن بر مزيت رقابتي
فریناز دست پیش 2018 -
بررسي تاثير استفاده از برندهاي انساني بر روي كيفيت تصميم مشتري در محيط خريد آنلاين، با استفاده از به كارگيري تكنيك رديابي چشم
سارا ساریجالو 2018 -
بررسي تاثير ريسكهاي درك شده بر قصد خريد آنلاين در كالاهاي ديجتالي(گوشي موبايل) و كارهاي غير ديجتالي(ادكلن)
ارمان غفوری 2018 -
شناسايي ارزش هاي محوري برند بانك ملت مبتني بر رويكرد برندسازي داخلي
علی فرهی فریمانی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر عملكرد صادراتي )مطالعه موردي:صادرات خرما)
وحید امیدیان 2018 -
بررسي ميزان و نحوه تاثير گذاري بازاريابي دهان به دهان در شبكه هاي اجتماعي بر قيمت سهام و ارزش شركتها در صنايع خودرو سازي ،مد و لباس ،نوشيدني هاي غير الكلي و تكنولوژي
محمدعلی سیمجور 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل ارزيابي و انتخاب بازارهاي هدف صادراتي شركت هاي ايراني
رجا طالبی تماجانی 2018 -
بررسي تاثيرات بازاريابي رسانه هاي اجتماعي برندهاي لوكس بر ارزش درك شده و رفتار مصرف كنندگان ( مطالعه موردي چرم مشهد )
مهدی جوادی نژاد 2018 -
بازار يابي موبايلي در كشور افغانستان استان هرات
بشیر احمد ناصری 2018 -
ارائه مدلي براي سنجش كيفيت خدمات شركتهاي توزيع كننده رايانه هاي قابل حمل در راستاي توسعه استراتژي مشتري مداري
مریم السادات کرمانی 2018 -
بررسي كيفيت خدمات بانك تجارت بر طبق مدل كارتر مطالعه موردي شهر تهران
علی حسین ابادی 2018 -
شناخت معيارهاي بانكها در مورد مسووليت اجتماعي بنگاه (corporate social responsibility) و مقايسه آنها با معيارهاي استاندارد 26000lso
ندا رضوانی گیل کلایی 2018 -
ارزيابي اثربخشي تبليغات تلويزيوني بانك صادرات ايران در جذب مشتريان طرح سپرده سرمايه گذاري گنجينه سپهر در شهر تهران
رضا ابراهیم اژدری 2018 -
بررسي عوامل موثر بر وفاداري الكترونيكي (e - loyalty) مشتريان (مطالعه موردي مشتريان بانك ملت شهر تهران)
زهرا غفاری 2018 -
بررسي عوامل كليدي موفقيت در طراحي و اجراي اشتغال از راه دور كاركنان
لیلا عظیمیان 2018 -
بررسي ديدگاه هاي مشتريان در مورد دلايل عدم استفاده از خدمات بانكداري اينترنتي (مطالعه موردي :مشتريان بانك سپه در شهر تهران )
نرگس ابوالحسنی خواجه 2018 -
بررسي عوامل موثر برخريد عمده فروشان محصولات شركت شهد كوهرنگ
محمد هادی بطحائی 2018 -
اولويت بندي آميخته ترفيع براي شركتهاي ايراني سازنده تجهيزات صنعت نفت و گاز و پتروشيمي با استفاده از تكنيكAHP( فرايند تحليل سلسله مراتبي)
علی هادیان 2018 -
ارزيابي كيفيت خدمات اينترنتي بانك ملت با استفاده از مدل WEBQUAL
ندا شهامت 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي رابطه گرا بر ميزان وفاداري مشتري در قلمرو بازاريابي B2B (مورد مطالعه : شركت بيمه پاسارگاد)
پریسا قان بیلی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر مرجوعي كالادربازارهاي اينترنتي(مطالعه موردي:سايتهاي فروش لوازم الكترونيك)
کبری عزیزی راد 2018 -
بررسي ارتباط دلبستگي هيجاني برند و وفاداري مشتريان
علی رحمانی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانكداري موبايلي
محمد رفیعیان فر 2018 -
رتبه بندي وب سايت هاي خطوط هوايي كشور بر مبناي بازاريابي مبتني بر وب ب استفاده از تكنيك هاي تصميم گيري چند شاخصه
مریم رحمن پور 2018 -
بررسي توانمندي ها و ضعف هاي بانك ملي ايران در صورت پيوستن كشور به سازمان تجارت جهاني از ديدگاه مديران با استفاده از مدل 7 اس مك كينزي
یونس نصراللهی 2018 -
بخش بندي بازاربانكداري خرد بر مبناي مزاياي موردانتظارمشتريان : مطالعه اي دربانك ملت
حمزه محمدی 2018 -
بررسي ابعاد استراتژيك طراحي و استقرار شبكه ملي سازمان هاي فرهنگي كشور
داود خزایی 2018 -
بررسي معيار هاي تصميم گيري و منابع اطلاعاتي در رفتار خريد سرمايه گذاران صندوقهاي سرمايه گذاري مشترك
سروناز رحیم نژاد 2018 -
بخش بندي بازار مشتريان بانكداري خرد بر اساس ويژگي هاي روان شناختي
هاجر حکیمی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل باز دارنده اثرگذار برپياده سازي برنامه هاي استراتژي بازاريابي در شركت ايران خودرو
ابوالفضل صادقیان 2018 -
بررسي مقايسه اي ميزان انطباق هويت برند (تعيين شده توسط سازمان) و تصوير برند (ادراك شده توسط مشتريان ) در صنعت بيمه
مسعود ستوده 2018 -
بررسي تطبيقي كيفيت خدمات مراكز بيمارستاني دولتي و خصوصي شهر تهران
سیدنیما مرسلی 2018 -
اثر ابعاد رضايت قيمت روي وفاداري (مطالعه موردي: صنعت لبنيات ايران)
ماندانا سینا 2018 -
طراحي الگويي براي سنجش كيفيت خدمات اينترنتي بانكها(مطالعه موردي بانك ملت)
مینا فرداد 2018 -
مطالعه اثر باشگاه مشتريان بانك ملت بر وفاداري و رفتار خريد مشتريان
فاطمه تابعی 2018 -
ييش بيني ميزان فروش محصول جديد نان صنعتي نيمه پخت با استفاده از آزمون مفهوم (CONCet Testing)
سعید عزیزی علویجه 2018 -
اولويت بندي روش هاي جبران خدمات دربانكداري اختصاصي بااستفاده ازروشAHP
معصومه کاشانکی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر ترجيح برند (مطالعه موردي برند سامسونگ)
زهرا کاشانی زاده 2018 -
بررسي ارتباط بين كيفيت خدمات بيمه اي، ارزش ادراك شده و كيفيت ارتباط بر وفاداري بيمه گذاران
احسان نادری زاده 2018 -
بررسي بازاريابي دروني بانك ملت و رابطه آن با كيفيت خدمات و رضايت مندي مشتريان در شعب بانك ملت در استان مازندران
سیدایمان مفیدیان 2018 -
بررسي آمادگي جهت توسعه بانكداري همراه در ايران
سعید عطائی گرمی 2018 -
بررسي سطح بلوغ مديريت دانش مشتريو تطبيق آن با عملكرد بازاريابي : مطالعه اي در بانكهاي ايران
علی عموئی اوجاکی 2018 -
بخش بندي مشتريان بانك ملت بر مبناي نوع نگرش نسبت به جاذبه هاي تبليغاتي
امیر جمشیدپور 2018 -
توسعه مفهوم و ارائه چارچوبي براي معرفي سيستمهاي توصيه دهنده در راستاي طراحي مفهومي سيستم بازاريابي
حمیدرضا فرهادی شریف آباد 2018 -
بررسي خدمات بانكداري اختصاصي از ديدگاه مشتريان هدف بانك ملت
محمدرضا صفوی سهی 2018 -
بررسي و شناسايي موانع توسعه و ترويج بيمه هاي عمر و زندگي از نگاه شهروندان تهراني
وحید متقی اناقزی 2018 -
بررسي تصوير ذهني گردشگران داخلي از شهر اصفهان
نیلوفر طلای مینایی 2018 -
اولويت بندي شاخصهاي ارزيابي عملكرد كاركنان بانكداري اختصاصي
هیلا هوشنگی 2018 -
بررسي ارتباط بين ابعاد كيفيت خدمات ، رضايت مشتري و نيت رفتاري در صنعت بيمه كشور
وحید یکه زارع 2018 -
الويت بندي الگوهاي رتبه بندي بانك ها بر اساس فرايند تحليل سلسله مراتبي (AHP)
صادق قادری کنگاوری 2018 -
بررسي مقايسه اي موضع ادراكي و فني اپراتورهاي مبين نت و ايرانسل در خدمات اينترنتي وايمكس
پدرام حسنی 2018