هاشم آقازاده

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

هاشم آقازاده

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی

رساله های دکتری

  1. طراحی مدل شایستگی کنشگران اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای اینترنتی
    سعید زمانپور 1403
  2. ارائه مدلی برای سیاستگذاری بازرگانی بین الملل کشور در سطوح کلان و خرد (مورد مطالعه: ج.ا.ایران و کشورهای منتخب)
    الهام بهشتی جزن آبادی 1402
  3. طراحی مدل تصمیم خرید کالاهای تند مصرف در پلتفرم های تجارت اجتماعی
    رشید خلیل اکبر 1401
  4. طراحی مدل مدیریت برند سازمان در بانک ملت
    سارا پسران افشاریان 1400
  5. طراحی مدل تجاری سازی فناوری در پارکهای علم و فناوری
    احمدرضا الهی چورن 1400
  6. برندسازی در صنایع خلاق: صنعت مد لباس ایران
    سجاد خانی پردنجانی 1400
  7. طراحی مدل استراتژی همکاری رقابتی در بنگاه های خدمات فنی و مهندسی
    محمد بروجردی 1399
  8. ارائه چارچوب مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی ایران (مطالعه چند موردی)
    حسن ابوالملوکی 1399
  9. طراحی مدل هوشمندی رقابتی با بهره گیری از قابلیت های شبکه های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران
    معین غریبی 1399
  10. طراحی مدل برندسازی استارتاپ های ایرانی
    محمدصادق زارع 1399
  11. طراحی مدل دستیابی به عملکرد برتر موسسات تجاری از طریق استراتژی هوشمندی رقابتی
    روجا کیمیاگری 1398
  12. تحلیل رویکردهای بنگاه های مادر ایرانی در خلق / تخریب ارزش در واحدهای کسب کار و زیرمجموعه
    محمدعلی فلاح 1398
  13. طراحی مدل حاکمیت شرکتی بانکهای ایرانی پذیرفته شده در بورس با رویکرد رفتاری
    محمدصادق هاشمی 1398
  14. ارائه مدل تبیین راهبردهای توسعه صادرات میوه و تره بار به جمهوری روسیه
    رحمت علی صابری حقایق 1397
  15. طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (مورد مطالعه : گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس)
    محمدمهدی لطیفی 1397
  16. طراحی مدل رابطه مصرف کننده با اجتماع برند در اینستاگرام
    سعید عربلوی مقدم 1397
  17. طراحی مدل خلق ارزش مشترک در کسب و کارهای ایرانی
    شاهین قرصی عنبران 1397
  18. طراحی مدل کارکردهای شبکه اجتماعی برای مبتلا به بیماران سرطان (مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    لیلا حبیبی 1397
  19. طراحی مدل تناسب بین استراتژیهای مدیریت ریسک و عوامل اقتضایی در شرکتهای بیمه
    فاطمه عباسی بنی 1397
  20. ارائه چارچوبی برای شکل گیری ائتلاف در کسب و کارهای گردشگری پزشکی (مطالعه ائتلاف های ایرانی)
    علی اصغر شالبافیان حسین ابادی 1397
  21. طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی استان تهران
    مرتضی انوشه 1396
  22. تدوین چارچوبی جهت تحلیل فرصتهای توسعه کسب و کار میان ایران و فرانسه
    احسان سلطانی فر 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. نوع شناسی سبک های رهبری استراتژیک از منظر تفکر، تحول و نوآوری استراتژیک. مورد مطالعه (شرکت خدمات انفورماتیک)
    طاها کریم زادگان مقدم 1402
  2. بررسی بکارگیری فناوریهای نوین به منظور خلق ارزش در مدل توزیع محصولات تند مصرف(FMCG) با الگو برداری از بازار ترکیه
    حسن حاجوی 1401
  3. بررسی به کارگیری استراتژیهای بازاریابی کارآفرینانه در بین استارتاپهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران"
    یونس ملارحمن 1401
  4. تدوین الگوی بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد حمایت دولت (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)
    سیدمحمد حسینی 1400
  5. عوامل شناسایی و اولویت بندی ابعاد شایستگی های مرکز مشاوره پارک های علم و فناوری بر راه اندازی کسب و کار های دانشجویی
    ماهانا کریمی نژاد 1400
  6. شناسایی و رتبه بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده طراحی استراتژیک در صنعت خودرو با رویکرد تحلیل میدان نیرو
    حسین عبدالهی 1400
  7. ارائه چارچوب تصمیم‌گیری در رابطه بین بنگاه و مصرف‌کننده بر اساس خلق ارزش مشترک (درصنعت لوازم خانگی تهران)
    امیرحسین کاظم الماسی 1399
  8. ارائه چهارچوب انتخاب مدل همکاری شرکت بزرگ - استارت آپ (مطالعه چند موردی صنعت فن آوری مالی و فن آوری بیمه)
    سینا نصیری الموتی 1399
  9. بررسی نقش هم آفرینی ارزش بر عملکرد کسب و کار در اقتصاد اشتراکی
    سیدمحمدرضا احمدی 1399
  10. شناسایی عوامل کلیدی موثر بر انتخاب بازار هدف و صادارت گاز طبیعی مایع و نفتا
    امیراحسان بایندریان 1399
  11. نوع شناسی روابط شرکتی b2b خریداران و تامین کنندگان در زنجیره تامین :فراترکیب
    حسین مالکی 1398
  12. بررسی چگونگی اثر برنامه وفاداری بر عملکرد مشتری شرکتی : مورد مطالعاتی سازمان ارتباطات بین المللی باران
    دانیال موسوی شکیبا 1398
  13. بررسی تاثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد تجاری شرکت های فعال رشدی و دانش بنیان پارک های علم و فناوری استان تهران
    محمدرضا ضرغامی 1398
  14. بررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک توسط استار تاپ ها در بستر اقتصاد اشتراکی
    سمیرا رکنی 1398
  15. بررسی و تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال در صنعت هوایی ( مورد مطالعه : مرکز تحقیقات هوایی)
    سیدمرتضی شماعی 1398
  16. تحلیل روندهای پژوهشی پدیده ی شرکت های جهان زاد (born globat firms) و پیشایندها و پس آیندها ی آن (1990-2018)
    سیدحسین خبیری 1397
  17. بررسی تاثیر بازارگرایی صادراتی بر عملکرد صادراتی در شرکت های خوشه صنعتی دوریکا
    زهرا احمدی الموتی 1397
  18. عوامل و مشوق های موثر بر ایجاد تمایل در مصرف کننده برای خرید خودرو پاک در ایران
    فاطمه سادات جعفری 1397
  19. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی برعملکرد کارگزاری بانک رفاه به واسطه خلق مزیت رقابتی
    اکبر نباتی 1397
  20. بررسی مقایسه ای قابلیت های فروشگاه های اینترنتی آمازون (Amazon) وایی بی (eBay) بر مبنای مدل شبکه ارزش
    سمانه شیبانی وزیری 1397
  21. بررسی مقایسه ای قابلیت های فروشگاه های اینترنتی آمازون (Amazon) وایی بی (eBay) بر مبنای مدل شبکه ارزش
    سمانه شیبانی وزیری 1397
  22. بررسی ارتباط بین استفاده از ابزارهای نوین بانکی و حفظ یا افزایش سپرده های کوتاه مدت (مطالعه موردی :بانک تجارت استان تهران )
    لیلا صفدری 1396
  23. تدوین استراتژی های شرکتهای پیمانکاری بر اساس نظریه مبتنی بر منبع (RBT) (مطالعه موردی : شرکت عمرانی و صنعتی پارس گرما)
    سیروس عزیزالهی 1396
  24. بررسی و الویت بندی مولفه های ارزش ویژه نام تجاری محصولات گوشتی انجمادی کاله از دیدگاه مصرف کنندگان در تهران
    مجید طالب پور 1396
  25. بخش بندی مشتریان بانک ملت بر مبنای نوع نگرش نسبت به جاذبه های تبلیغاتی
    امیر جمشیدپور 1396
  26. خوشه بندی خریداران بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد
    غزاله صالح آبادی 1396
  27. بررسی تاثیر هویت ملی بر ترجیح برندهای داخلی به برندهای وارداتی محصولات آرایشی- بهداشتی از سوی خریداران در تهران
    مسعود اسپندار 1396
  28. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثر بخشی بازاریابی در صنایع غذایی
    سیما موسوی 1396
  29. بررسی رابطه نوآوری ارزش ومزیت رقابتی دردفاترخدمات مسافرتی
    رسول مهدوی سراسکانرود 1396
  30. بررسی آمیخته بازاریابی پنیر لبنه (آنا)شرکت کاله از دیدگاه مصرف کنندگان شهر تهران با استفاده از تحلیل اهمیت - عملکرد
    علی محدث 1396
  31. بررسی رابطه بین هوش هیجانی و رفتار کارآفرینانه ی مدیران بانک سامان شهر تهران
    فاطمه افقهی 1396
  32. بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات بیمه ای، ارزش ادراک شده و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه بدنه اتومبیل شرکت بیمه ایران
    علی کوهساری 1396
  33. بررسی تاثیر کیفیت، رضایت، اعتماد و قیمت معقولانه در حفظ مشتریان در گردشگری پزشکی (مطالعه موردی:گردشگران پزشکی شهر تهران)
    هادی انتظاری 1396
  34. سنجش ارزش درک شده خدمات بانک سامان از دیدگاه مشتریان بررسی میدانی در شعب منتخب استان تهران
    سمیه تائبی 1396
  35. شناسایی و سمجش اثر گذاری مواقع صادراتی بر عملکرد صادراتی بنگاههای کوچک و متئسط استان تهران
    حسین باقری 1396
  36. بررسی اثرات اجرای قانون سیاستهای کلی اصل 44 در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
    فاطمه روانان 1396
  37. بررسی موقعیت شعب بانک پارسیان از دیدگاه برخورداری از ابعاد مزیت رقابتی و ارائه راهکارهای مناسب
    شفق شاهقلی عباسی 1396
  38. بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم گیری خریداران شامپوهای تولید داخل
    الهام ابراهیمی 1396
  39. بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر خرید تلویزیون (ال سی دی ) در خانوارهای شهر تهران
    علی بهنامی فر 1396
  40. بررسی تاثیر کاربرد بازاریابی الکترونیکی در پیشبرد فروش خدمات بانک توسعه صادرات ایران و ارائه راه کارهای موثر
    وحید برفی بافقی 1396
  41. بررسی آمادگی الکترونیکی شرکت پخش بهداشت کار نوین به منظور پیاده سازی هوشمندی تجاری
    مهسا عبدالغفاری 1396
  42. بررسی موانع ورود بلوک TS به بازار ایران و ارائه راهکارهای بهبود آن
    شهرام جلالی 1396
  43. ارائه مدل اعتبار سنجی مشتریان حقوقی در بانکهای خصوصی کشور
    اصغر فیض قره قاسم لو 1396
  44. بررسی مقایسه ای عوامل موثر بروفاداری مشتری در بانک های دولتی و خصوصی ایران
    مرجان نوری نفری 1396
  45. شناسایی عوامل تقویت کننده پذیرش خدمات بیمه الکترونیک از سوی مشتریان
    صفورا محمدنیا 1396
  46. بررسی عوامل موثر بر و فاداری مشتریان اینترنتی بانک ها
    رضوان ولایتی شکوهی 1396
  47. شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم مدیریت رابطه با مشتری در شرکتهای بیمه (شرکت بیمه آسیا شهر تهران)
    فرخ حسامی 1396
  48. بررسی راهبردهای ورودی به بازار مواد غذایی کشور عراق
    سعید صادقی 1396
  49. بررسی تاثیر حضور در نمایشگاه های تخصصی بر تقویت ارزش ویژه برند شرکت
    کامبیز معتمد وزیری 1396
  50. شناسایی عوامل موثربرافزایش صادرات محصولات پتروشیمی
    فریبا رازقی 1396
  51. شناسایی و بررسی عوامل موثر بر بهبود مدیربت ارتباط با مشتری در سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با رویکرد فرایندی (مطالعه موردی واحد sky gift)
    افسانه رستگارمقدم صفاری 1396
  52. سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران
    مینا شهامت نژاد 1396
  53. خوشه بندی کاربران اینترنتی بر اساس رفتار اینترنتی شان در ایران با استفاده از تحلیل عاملی و خوشه ای
    شاهین قرصی عنبران 1396
  54. بررسی عوامل موثر بر پذیرش مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی(مطالعه موردی در بانک پاسارگاد)
    بهارک واعظ 1396
  55. بررسی الگوی اسلامی رضایت مندی مشتری
    احمد نوروزی 1396
  56. بررسی عوامل موثر بر صادرات خدمات مهندسی در صنعت ساختمان و صنایع زیربنایی به منطقه خاورمیانه
    مجید مثنایی 1396
  57. برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی شرکت خودروهای سفارشسی ایران خودرو(آپکو)
    پژمان مجدپزشکی 1396
  58. تحلیل محتوای مطبوعات اقتصادی و اجتماعی ایران از منظر توسعه فرهنگ کارآفرینی
    حبیب بابایی 1396
  59. بررسی علل کاهش و راه کارهای بازگرداندن سپرده های مشتریان بانک کشاورزی
    الهام سهرابی 1396
  60. تعیین و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در خدمات پس از فروش صنعت خودرو مطالعه موردی شرکت ایران خودرو
    فریبرز زینالی 1396
  61. مقایسه اثر بخشی بازاریابی پارتیزانی در شرکتهای بزرگ و کوچک صنایع غذایی ایران
    وحید گدازگر 1396
  62. بررسی اثر بخشی روش های فروش بیمه عمر
    مریم خلیل 1396
  63. بررسی موانع توسعه بخش خصوصی در گردشگری سلامت
    مریم شفائی 1396
  64. شناسایی فرصت­های کارآفرینی در صادرات گیاهان دارویی در ایران
    اکبر ابراهیمی 1396
  65. بررسی عوامل موفقیت در بازاریابی حفره ای در صنعت پوشاک
    نویده قربان صباغ 1396
  66. بررسی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی ویروسی در بنگاه های کوچک و متوسط
    محمد پروین 1396
  67. بررسی عوامل کلیدی موفقیت در توسعه برند جدید
    وحید قلیزاده گلدرق 1396
  68. نسبت شناسی بازاریابی ارشادی و اغوایی در نظام های بیع و سرمایه ای
    ابراهیم نوروزی 1396
  69. بررسی مقایسه ای فضای کسب و کار صنعت داروی کشور بر اساس مدل بانک جهانی
    خلیل سلطانی 1396
  70. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه فرهنگ برند در بانک پاسارگارد
    لیلی رضوی زاده 1396
  71. بررسی موانع موفقیت بسته بندی محصولات کشاورزی (میوه و تره بار ) صادراتی و ارائه راه کارهای بهبود آن
    موسی امیری 1396
  72. تحلیل وضعیت و ارائه بسته فروش متقاطع در بانک کارآفرین
    مونا مهری نژاد 1396
  73. بررسی الزامات و کاربردهای واقعیت مجازی در صنعت گردشگری در ایران
    حسین امجدی کلور 1396
  74. بررسی اثر بازارگرایی و قابلیت نوآوری بر عملکردکسب وکار(مورد مطالعه گروه همکاران سیستم)
    ارسلان نمکی 1396
  75. سنجش رضایت داروخانه ها از عملکرد شرکت های توزیع دارو
    هوشنگ شاه اکبری 1396
  76. ارائه مدلی برای اندازه گیری هوشمندی رقابتی سازمانها(مورد مطالعه:صادر کنندگان نمونه)
    علیرضا والی پور 1396
  77. طراحی مقیاسی مبتنی بر اخلاق حرفه ای اسلامی برای ارزیابی تصمیمات نظام بازاریابی
    مجید قلی مطلق 1396
  78. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکتهای صادرکننده سنگهای تزئینی ایران
    ملیکا مهدیزاده 1396
  79. شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت و ب سایت های عرضه خدمات آموزشی
    علیرضا باقرمحمدی 1396
  80. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کنندگان اسباب بازی های فکری
    اگاتا ابراهامیان خویگانی 1396
  81. بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتل های بین المللی پارسیان
    هاله اکبرپور 1396
  82. بررسی رابطه بین مولفه های فرهنگی و رفتار مصرف مد میان مصرف کنندگان پوشاک در شهر تهران
    سارا فراهانی 1396
  83. تدوین استراتژی های مطلوب بازاریابی برای شرکت آلاکس ایران کیش
    مسعود حکیمی 1396
  84. بررسی رابطه بین تجربه برند،رضایت و قصد مشتری در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در تهران
    سیده زهرا موسوی 1396
  85. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب تامین کنندگان توسط فروشگاه های تزئینات ساختمانی در شهر تهران
    حمیدرضا دهقانی 1396
  86. تجزیه و تحلیل نیرهای رقابتی صنعت و تعیین میزان اهمیت و الویت بندی آنها در صنایع کوچک لوله و اتصالات پلیمری تهران
    رسول اعرابی 1396
  87. بررسی رابطه ویژگی های جمعیت شناختی و کیفیت درک شده مشتریان از خدمات بانکی بانک صادرات ایران با بهره گیری از مدل سورال کوآل
    مینا جعفری جو 1396
  88. شناسایی و بررسی عوامل موثر در پیاده سازی و بکارگیری فرآیند یکپارچه مدیریت دانش مشتری (CKM) در موسساتد مالی و اعتباری (بر مبنای مدل )
    محمد جاهد 1396
  89. بررسی تاثیرات اجتماعی و روانشناختی مصرف کننده بر رفتار خرید تفننی مشتریان
    مریم امین شکروی 1396
  90. تاثیر ابزارهای پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند شرکت بیمه سامان
    سارا پویانا 1396
  91. تحلیل پدیدارشناسی شوک فرهنگی گردشگران:گردشگران ایرانی درتورروسیه
    دلارام دستان 1396
  92. اثر فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند در محصولات لوکس (مطالعه موردی اینستاگرام)
    حسن باباپور 1396
  93. اندازه گیری همردیفی میان استراتژیهای کسب و کار و استراتژیهای سیستمهای اطلاعات در سازمانهای برتر ایرانی
    آریا یزدان پناه 1396
  94. بررسی رابطه بین عوامل ارزیابی برند بر عملکرد برند در خدمات رستوران داری( فست فود) در شهر تهران
    مهشید سعیدی 1396
  95. بررسی نقش حمایت مالی از باشگاه های شهر تهران لیگ برتر فوتبال ایران بر عملکرد حامی مالی این باشگاه ها
    نیما تنها 1396
  96. بررسی مقایسه ای جایگاه محصول لپ تاپ مارک های سونی ،اچ پی،دل وایسردر ذهن مشتریان ساکن شهر تهران
    زهرا انصاری 1396
  97. بررسی استراتژی های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی
    احمدرضا الهی چورن 1396
  98. بررسی رابطه میان تفکر استراتژیک بازیکنان و سبک بازی آن ها در محیط بازی رایانه ای استراتژیک رولر ((کاستر))
    سعیده جنتی 1396
  99. بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مشتری از تجربه خدمات ونیات رفتاری پس از ارزیابی
    ایمان احمدی 1396
  100. بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرف کننده یا برند،هویت پذیری مصرف کننده از برند ونیات رفتاری پس از خرید
    حسین اسمعیلی 1396
  101. ترسیم نقشه ی مفهومی برند دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    معصومه دهقان 1396
  102. تاثیرمستقیم و غیر مستقیم تجربه برند بر نگرش برند، ادراک مرتبط به اعتبار برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در حوزه پوشاک در شهر تهران
    هدیه شفیعی ورزنه 1396
  103. تدوین برنامه استراتژیک سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قزوین
    عباس قدس 1396
  104. بررسی الگوهای بین المللی شدن شرکت های کوچک و متوسط مستقر دراستان تهران
    فرزاد زندی 1396
  105. بررسی تاثیر عوامل کلیدی موثر بر تمایل به تغییر برند آن بر فرایند تصمیم خرید استفاده کنندگان تلفن همراه هوشمند
    مریم داودآبادی فراهانی 1396
  106. بررسی مقایسه ای مزیت های رقابتی سه کشور ایران، ترکیه و هند در حوزه گردشگری تاریخی و فرهنگی از دیدگاه سرپرستان تورهای گردشگری آژانس های خدمات جهانگردی مستقر در تهران بزرگ
    مهرناز دلنوا 1396
  107. بررسی تاثیر ریسکهای درک شده بر قصد خرید آنلاین در کالاهای دیجتالی(گوشی موبایل) و کارهای غیر دیجتالی(ادکلن)
    ارمان غفوری 1396
  108. تاثیر مشتری گرایی بر نوآوری استراتژیک. مورد مطالعه: سازمان منطقه آزاد ارس
    علی نوجوان 1396
  109. بررسی موانع و مشکلات صادرات ما کارونی ایران
    عباس احمدی -ن 1396
  110. انتخاب مناسب ترین شیوه ورود و توزیع محصولات دارویی ایران در بازارهای خارج
    مرتضی هاشم 1396
  111. بررسی ارتباط بین ارزش ویژه ی برند و قصد خرید مجدد بیمه های عمر(مطالعه موردی:بیمه سامان)
    الهه بخشی زاده 1396
  112. اندازه گیری کارایی شبکه فروش بیمه ایران در حوزه های بیمه های مسئولیت با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها
    سیده فاطمه شریفی قلعه‌سری 1396
  113. بررسی نقش تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی : فروشگاه های زنجیره ای اتکا
    آرمین بهبهانی 1396
  114. بررسی موانع تجاری سازی پیام های رسانه های جمعی از دیدگاه صاحب نظران ارتباطات (مطالعه موردی: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)
    سعیده جعفری جاجائی 1396
  115. بررسی رابطه بین بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی (مطالعه موردی :منطقه 5شهر تهران)
    داریوش طهماسبی آقبلاغی 1396
  116. بررسی اثر بکارگیری هوش تجاری در سنجش عملکرد و تاثیر آن بر مزیت رقابتی
    فریناز دست پیش 1396
  117. طراحی بسته ارزشی رقابتی برمبنای خوشه بندی مشتریان وتحلیل نقشه ادراکی دفاتر خدماتی مسافرتی شهرتهران
    سارا میرزاابوالحسن خان ایلچی 1396
  118. تجزیه و تحلیل نیازهای اطلاعاتی برای سیستم هوشمندی تجاری مورد: صنعت پخش محصولات بهداشتی کودکان
    عرفان دانش پژوه 1396
  119. بخش بندی مشتریان بانک ها بر مبنای ارزش مورد انتظار مشتری
    احسان انیسی 1396
  120. بررسی رابطه ابعاد ارزش ویزه برند و عملکرد شرکتهای بیمه در فروش بیمه بدنه اتومبیل
    جلیل خلیلی 1396
  121. تعیین و ارزیابی عوامل موثر بر تمایل به خرید از فروشگاه های زنجیره ای تهران مطالعه موردی|:فروشگاه زنجیره ای اتکا
    مسعود سعادتمند 1396
  122. بررسی تاثیر جنبه های سامانه مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیکی
    محمّدمهدی دبیران 1396
  123. بررسی رابطه بین ویژگی های محصول تجهیزات پزشکی و کیفیت ادراک شده و تصمیم خرید پزشکان ارتوپدی تهران
    بابک حاتمی 1396
  124. شناسایی و اولویت بندی روش های یافتن بازارها و مشتریان هدف صادراتی در صنعت مواد غذایی
    شبنم کربلائی هادی 1396
  125. تحلیل بازار انرژی ایران و شناسایی عوامل بحرانی موفقیت شرکت ناردیس طرحهای
    هومن بزرگی چم 1396
  126. بررسی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری استان تهران
    علیرضا محمدی انار 1396
  127. بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه
    فاطمه پریشان 1396
  128. بررسی مقایسه ای اثربخشی رسانه ها برای ترغیب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
    سماء بانی فاضل 1396
  129. بررسی تعیین کننده های استراتژی قیمت گذاری نفوذی و پرمایه برای محصولات جدید در صنعت مواد غذایی
    زهرا ساران 1396
  130. بررسی عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید بیمه های عمر در سطح شهر تهران
    علی شادی آلانق 1396
  131. بررسی مقایسه ای عوامل کلیدی موثر بر مزیت رقابتی در ارائه خدمات بانک – بیمه دربین شعب تهران بانکهای ملت، پارسیان و سامان
    یاسمن سالک 1396
  132. تعیین عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند داخلی در سازمان های موضوع فعالیت B2B(مورد مطالعه شرکت های تبلیغاتی تهران)
    نوید سالخورده حقیقی 1396
  133. بررسی نظام ارزش گذاری و تعرفه نویسی تبلیغات رسانه ای در ایران از دیدگاه کارشناسان
    مه گل اخلاقی 1396
  134. نقش استراتژی های سازمان در موفقیت مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
    مجید سلمـانی 1396
  135. بررسی عوامل اثر گذار بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در شبکه های اجتماعی و نوع پاسخ کاربر
    انوشیروان گلزار 1396
  136. بررسی ارتباط میان اقدامات منابع انسانی بر ترک خدمت در شرکتهای مولتی برند: نقش تصویر برند یونیتز(مطالعه موردی: شرکت گلرنگ)
    زهرا صالحی ساداتی 1396
  137. بررسی رابطه قابلیتهای پویا با کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت دالین مهر ،براساس رویکرد مبتنی بر منبع (RBV)
    احمد کرمی 1396
  138. بررسی رابطه بین اعتبار نام تجاری با وفاداری مشتری(مورد مطالعه : بانک پارسیان )
    امیر موسویان 1396
  139. بررسی تغییرات مدل کسب وکار شرکتهای خرد دانش بنیان در پسا برجام مبتنی بر نظریه قابلیت های پویا
    عباس امینی 1396
  140. برسی نقش تبلیغات بر نگرش و تمایل به خرید در مصرف کنندگان میوه خشک
    فاطمه شفیع رعیت 1396
  141. بررسی رابطه بین تجربه مشتری و قصد خرید مجدد مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند
    شیما خباززاده مقدم 1396
  142. بررسی تاثیر دوگانگی بازار گرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه (مورد مطالعه : صنایع غذایی)
    آیدا شیوا 1396
  143. جایگاه یابی مجدد برند سون شرکت کاله در تهران
    اشکان فرامرزی 1396
  144. بررسی سبک بازارشناسی شرکت متم اف (توسعه ماشینهای اداری)
    حامد فرزانه پور 1396
  145. بررسی تاثیر تبلیغ داخل یک اپلیکیشن موبایل بر تصمیم کاربرد در مورد اپلیکیشن تبلیغ شده
    محمدهادی شجاری 1396
  146. بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند
    مهدی ابراهیم زاده 1396
  147. بررسی رابطه بین قابلیت های ارتباطی ،مزیت برند سازی و عملکرد صادرتی فرآورده های نفتی
    الهام بهشتی جزن آبادی 1396
  148. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم واردکنندگان برای واردات پوشاک به بازار ایران
    مجتبی نیک آئین 1396
  149. بررسی عوامل کلیدی موفقیت شبکه فروش بیمه با رویکرد ذی نفعان
    عماد جعفری کوچی 1396
  150. مطالعه تاثیر جهت گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی شرکتها(مورد مطالعه : شرکتهای مهندسان مشاور تهران)
    احمد محمودی 1396
  151. بررسی عوامل موثر بر حفظ و نگهداری مشتریانB2B در صنعت آسانسور
    هادی افشاری 1396
  152. بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی )مطالعه موردی:صادرات خرما)
    وحید امیدیان 1396
  153. بررسی واولویت بندی عوامل کلیدی موثربرانتخاب پارک های موضوعی توسط شهروندان تهرانی
    هنگامه سیری 1396
  154. بررسی ضرورت بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیر آن در توسعه بازار بیمه های عمر از دیدگاه خبرگان و کارشناسان بیمه های اشخاص در شرکتهای بیمه ای کشور
    داود محمدی سلطان ابادی 1396
  155. بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور
    سجاد یزدانی احمدآبادی 1396
  156. شناسایی و الویت بندی خدمات تجاری سازی مورد نیاز واحد های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    میثم محمدی 1396
  157. بررسی میزان تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی (P4) بر افزایش سهم بازار و فروش گروه شرکتهای مجتمع سنگ چینی نی ریز
    پیام سلیمی 1396
  158. بخش بندی مشتریان پزو206 با استفاده از روش تحلیل خوشه ای مطالعه موردی مشتریان شهر تهران
    امیرحسین شاه حسینی 1396
  159. بررسی و رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در راستای افزایش سهم بازار بیمه بدنه خودرو در شرکت بیمه میهن
    محمد مهدی عزیزی امیری 1396