هاشم آقازاده

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/02

هاشم آقازاده

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

  1. "Digital transformation and SME internationalisation: unravelling the moderated-mediation role of digital capabilities, digital resilience and digital maturity"
    Hashem Aghazadeh, Farzad Zandi, Hannan Amoozad Mahdiraji, Razieh Sadraei
    Journal of Enterprise Information Management, Vol. ahead-of-print, 2023
  2. "The Effects of the Joint Comprehensive Plan of Action on Business Models in Tech-Based Companies of Science and Technology Parks"
    Abbas Amini, Hassan Babapour, Hashem Aghazadeh, Fariba Azizzadeh
    The International Journal of Social Sustainability in Economic, Social, and Cultural Context, Vol. 19, No 2, pp.21-47, 2023
  3. "Disentangling sustainability and resiliency factors in buyer-supplier relationships: A state-of-the-art review"
    Hossein Maleki, Hashem Aghazadeh, Hannan Amoozad Mahdiraji, Demetris Vrontis, Elaheh Mohammadi
    Journal of Business Research, Vol. 164, No 114037, 2023
  4. "Stages of Buyer–Supplier Relationship Evolution Concerning the Future of Relationships: A Systematic Review"
    Hashem Aghazadeh, Hossein Maleki
    Journal of the Knowledge Economy, Vol. 1, No 1, 2023
  5. "Strategies and Tactics for the Development of Fruit and Vegetable Export from Iran to Russia"
    Rahmat Ali Saberi Haghayegh, Tahmours Hasangholi Pouryasouri, Hashem Aghazadeh, mohmmad taleghani
    International Journal of Agricultural Management and Development, Vol. 13, No 1, pp.49-66, 2023
  6. "Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition"
    Hashem Aghazadeh, Mohammad Yousefi Akhijahani
    Iranian Journal of Management Studies, Vol. 15, No 4, pp.875-898, 2022
  7. "Perceived Value in the Sharing Economy; The Role of Empathy, Citizenship Behavior and Extra-Role Behavior"
    Omid Moghimian Borujeni, Hashem Aghazadeh, Mohammad Rahim Esfidani, Mehran Rezvani
    international journal of ethics and society, Vol. 3, No 4, pp.8-15, 2022
  8. "A typology of internationalisation patterns for SMEs in developing countries"
    Hashem Aghazadeh, Farzad Zandi
    Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, Vol. 24, No 2, pp.337-364, 2022
  9. "Branding advantage of agri-food companies in competitive export markets: a resource-based theory"
    Hashem Aghazadeh, Elham Beheshti jazan abadi, Farzad Zandi
    British Food Journal, Vol. 124, No 7, pp.2039-2060, 2021
  10. "International growth of SMEs: exploring the effects of adaptive selling, institutional knowledge, innovativeness and opportunity recognition"
    Hashem Aghazadeh, Farzad Zandi
    Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, Vol. 14, No 6, pp.2053-2079, 2021
  11. "Evaluating Sport Sponsorship Model among Soccer Fans in Iran"
    Kamran Eshghi, Reza Mohammadkazemi, Hashem Aghazadeh, Apena Hedayatnia
    Business and Management Research, Vol. 2, No 2, pp.37-51, 2013
  12. "evaluation of impact of employees empowerment dimensions on organizational commitment"
    Hashem Aghazadeh, Masoud Keymasi, Abbas Alaei
    Journal of Basic and Applied Scientific researchh, Vol. 3, No 5, pp.367-372, 2013
  13. "Consideration of Relationship between Services Quality and Customers Satisfaction"
    Hashem Aghazadeh, Hadi Ganji Moghanlou, Afshin Rahnama
    Archives Des Sciences Journal, Vol. 5, No 66, pp.451-460, 2012
  14. "Response of orange trees to deficit irrigation strategies in the north of Iran"
    Mehrdad Shahabian , Seyed Mahmood Samar , Ali Reza Talaei, Mohammad Reza Emdad , Hashem Aghazadeh, Massoud Palassi
    Archives of Agronomy and Soil Science, Vol. 58, No 3, pp.267-276, 2012
  15. "تحلیل روند و نگاشت موضوعات مرتبط با مدیریت در محیط VUCA با استفاده از روش تحلیل استنادی"
    علی حیدری، محمد عصاریان، هاشم آقازاده
    فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، نسخهشماره 3، صفحات:1-13، 1403
  16. "تاثیر همه گیری بیماری کرونا بر کارایی (واسطه ای و تولیدی) با میانجیگری قابلیت های بازاریابی و جهت گیری راهبردی (موردمطالعه: کسب وکارهای کوچک و متوسط استان تهران)"
    داریوش طهماسبی آقبلاغی، هاشم آقازاده
    مدیریت بهره وری، نسخه 17، شماره 1402
  17. "رتبه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تجاری در سطح کشور با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمتغیره"
    الهام بهشتی جزن آبادی، هاشم آقازاده، حمیدرضا ارباب، جلیل حیدری دهوئی
    پژوهش نامه بازرگانی، نسخه 27، شماره 107، صفحات:1-38، 1402
  18. "تعیین اولویت های رقابتی ایران مبتنی بر شاخص رقابت پذیری جهانی"
    هاشم آقازاده، مصباح سیوندیان، امیرسالار ونکی
    فصلنامه بین المللی ژئوپلیتیک، نسخه 19، شماره 1، صفحات:245-268، 1402
  19. "بررسی فرایند و عوامل موثر بر برندسازی استارتاپ ها در ایران: مطالعه چندموردی"
    هاشم آقازاده، محمد حقیقی، محمدصالح ترکستانی، محمدصادق زارع
    مدیریت بازرگانی، نسخه 15، شماره 1، صفحات:27-53، 1402
  20. "برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)"
    سجاد خانی، هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی، میر احمد امیرشاهی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 14، شماره 1، صفحات:37-64، 1401
  21. "خُردبنیان های شناختی و قابلیت های پویای پشتیبان دوسوتوانی نوآوری در شرکت های فناوری اطلاعات"
    نادر سیدکلالی، هاشم آقازاده
    فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، نسخه 10، شماره 1، صفحات:9-36، 1401
  22. "نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجی چابکی استراتژیک"
    هاشم آقازاده، نکیسا رضایی، محمد پیری زاده
    توسعه کارافرینی، نسخه 15، شماره 1، صفحات:61-80، 1401
  23. "الگوی ناحیه نوآوری دانشگاهی به منظور تحقق سیاست های دانشگاه کارآفرین"
    مهین رحیم پور، هاشم آقازاده، عباس زارعی هنزکی
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 13، شماره 49، صفحات:213-230، 1401
  24. "بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب"
    سارا پسران افشاریان، محمد حقیقی، مهدی حقیقی کفاش، هاشم آقازاده
    پژوهشهای مدیریت در ایران، نسخه 25، شماره 4، صفحات:68-87، 1400
  25. "ریشه یابی پیدایش و موفقیت جهان زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب"
    هاشم آقازاده، سید حسین خبیری، مژده خوشنویس
    نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، نسخه 13، شماره 26، صفحات:505-32، 1400
  26. "شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه ای بیمه گذار"
    هاشم آقازاده، داریوش طهماسبی آقبلاغی
    نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، نسخه 13، شماره 25، صفحات:209-234، 1400
  27. "بررسی رابطه قابلیت شبکه سازی پارک های علم و فناوری بر نوآوری و عملکرد کسب وکار شرکت های عضو"
    هاشم آقازاده، عباس زارعی هنزکی، مهدی محمدی، احمدرضا الهی چورن
    مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، نسخه 13، شماره 2، صفحات:329-351، 1400
  28. "شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب"
    علی دیواندری، محمدصادق هاشمی، هاشم آقازاده، سیدمحمود حسینی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 13، شماره 1، صفحات:88-113، 1400
  29. "تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی"
    محمد بروجردی، هاشم آقازاده، محسن نظری
    پژوهشهای مدیریت در ایران، نسخه 21، شماره 1، صفحات:137-161، 1400
  30. "طراحی چارچوب مفهومی کیفیت رابطه خریداران و تامین کنندگان در زنجیره تامین و اولویت بندی مولفه ها کلیدی آن: رهیافت فراترکیب"
    هاشم آقازاده، حسین مالکی
    مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، نسخه 12، شماره 4، صفحات:578-608، 1399
  31. "مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان زادها"
    هاشم آقازاده، منوچهر انصاری، سید حسین خبیری، مژده خوشنویس
    مدیریت کسب و کارهای بین المللی، نسخهشماره 99، صفحات:1-21، 1399
  32. "همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی)"
    محمد بروجردی، هاشم آقازاده، محسن نظری
    فصلنامه علوم مدیریت ایران، نسخه 15، شماره 58، صفحات:31-57، 1399
  33. "تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات"
    هاشم آقازاده، زهره رحیمی، حسین بلوچی
    نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، نسخه 12، شماره 23، صفحات:84-114، 1399
  34. "نقش بنگاه های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه"
    محمدعلی فلاح، علی حیدری، هاشم آقازاده، سید محمد اعرابی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 12، شماره 2، صفحات:262-284، 1399
  35. "ﺗﺒﻴﻴﻦ اﺑﻌﺎد ﻫﻮﺷﻤﻨﺪی رﻗﺎﺑﺘﻲ ﺑﻬﺮه ﺑﺎ ﮔﻴﺮی ﻗﺎﺑﻠ از ﻴﺖ ﻫﺎی ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ در ﺻﻨﻌﺖ ﻣﺎءاﻟﺸﻌﻴﺮ اﻳﺮان"
    محمد حقیقی، هاشم آقازاده، سید حمید خداداد حسینی، معین غریبی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، شماره 4، صفحات:742-761، 1398
  36. "خوشه بندی کشورهای جهان با استفاده از روش FCM و تعیین اولویت های رقابتی در هر خوشه با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره"
    هاشم آقازاده، امیرسالار ونکی، مصباح سیوندیان
    مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات، نسخهشماره 1398
  37. "ارائه چارچوب جامع مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی (مرور نظام مند ادبیات)"
    هاشم آقازاده، علی حیدری، محمد علی دهقان دهنوی، حسن ابوالملوکی
    فرآیند مدیریت و توسعه، نسخه 32، 1398
  38. "خلق ارزش مشترک فراتر از مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه تجربه های بنگاههای ایرانی)"
    هاشم آقازاده، شاهین قرصی عنبران، نیما سپهرصادقیان
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 18، صفحات:59-81، 1398
  39. "طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس)"
    هاشم آقازاده، طهمورث حسنقلی پوریاسوری، مینا مهرنوش، محمد مهدی لطیفی، سام سلیمانی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، شماره 2، صفحات:221-240، 1398
  40. "اثر بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد (بهرهوری، مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت"
    داریوش طهماسبی، هاشم آقازاده، امید سلیمان زاده
    مدیریت بهره وری، نسخه 13، شماره 49، صفحات:69-91، 1398
  41. "نقش ها و مداخلات ستاد مرکزی در کسب وکارهای تابعه: مروری نظام مند"
    محمدعلی فلاح، علی حیدری، هاشم آقازاده
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 18، شماره 37، 1398
  42. "طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس)"
    هاشم آقازاده، طهمورث حسنقلی پوریاسوری، مینا مهرنوش، محمدمهدی لطیفی، سام سلیمانی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، شماره 1398
  43. "اهداف تشکیل اتحادهای استراتژیک در کسب و کارهای گردشگری پزشکی ایران"
    علی اصغر شالبافیان، هاشم آقازاده، حمید ضرغام بروجنی، علی حیدری
    دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، نسخهشماره 12، 1397
  44. "ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اوﻟﻮﻳﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﺠﺎری ﺳﺎزی ﻧﻴﺎز ﻣﻮرد ﺑﺮای ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎی رﺷﺪی و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺗﻬﺮان ای ﻣﺴﺘﻘﺮ در ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎوری داﻧﺸﮕﺎه"
    هاشم آقازاده، میثم محمدی، حسین زادبر
    مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، نسخه 10، شماره 4، صفحات:525-550، 1397
  45. "عوامل ساختاری- اجتماعی در استفاده از اینستاگرام توسط بیماران مبتلا به سرطان"
    هاشم آقازاده، لیلا حبیبی، حمیدرضا فرپور
    مجله علوم پزشکی صدرا، نسخهشماره 4، صفحات:227-238، 1397
  46. "شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام"
    سعید عربلوی مقدم، محمدرحیم اسفیدانی، هاشم آقازاده، طیبه زندی پور
    مدیریت بازرگانی، نسخه 10، شماره 3، صفحات:529-546، 1397
  47. "آسیب شناسی نظام مدیریت استراتژیک در یک سازمان عمومی (رویکرد ترکیبی)"
    هاشم آقازاده، هاشم ابوالملوکی
    فصلنامه مدیریت دولتی، نسخه 10، شماره 2، صفحات:227-250، 1397
  48. "تحلیلی سیاستی بر محیط توسعه همکاری های تجاری - اقتصادی میان ایران و فرانسه"
    احسان سلطانی فر، هاشم آقازاده، منوچهر انصاری
    مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی، نسخهشماره 26، صفحات:207-237، 1397
  49. "شناسایی و اولویت بندی خدمات تجاری سازی مورد نیاز واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران"
    هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی، میثم محمدی، حسین زادبر
    فصلنامه مدیریت نوآوری، نسخهشماره 4، صفحات:137-161، 1396
  50. "بررسی تاثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)"
    آیدا شیوا، هاشم آقازاده، علی حیدری
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 3، صفحات:595-616، 1396
  51. "شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های صادرکننده سنگ های تزیینی ایران"
    طهمورث حسنقلی پوریاسوری، هاشم آقازاده، ملیکا مهدیزاده
    بررسی های بازرگانی، نسخه 15، صفحات:49-61، 1396
  52. "طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی)"
    نادر بهاری، هاشم آقازاده، طاهر روشندل اربطانی، شهرام صدقی
    توسعه کارافرینی، نسخه 10، شماره 36، صفحات:221-240، 1396
  53. "الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر"
    هاشم آقازاده، ایمان احمدی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 30، شماره 30، صفحات:67-86، 1396
  54. "بررسی تاثیر کارکردهای سامانۀ مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیک (مطالعۀ موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)"
    هاشم آقازاده، ایمان احمدی، محمدمهدی دبیران
    Journal of Information Technology Management، نسخهشماره 4، صفحات:645-662، 1395
  55. "بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف کنندۀ نهایی"
    هاشم آقازاده، احسان آقامیری، فرینام شهرامی
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 4، صفحات:699-720، 1395
  56. "ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب"
    هاشم آقازاده، علی حیدری، حمید ضرغام بروجنی، علی اصغر شالبافیان
    گردشگری و توسعه، نسخهشماره 9، صفحات:1-24، 1395
  57. "طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی فروش شخصی"
    هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی، مجید قلی مطلق
    پژوهشهای مدیریت در ایران، نسخه 20، شماره 3، صفحات:1-24، 1395
  58. "اثر رقابت بر رفاه بیمه گذاران و ریسک بیمه گران"
    هاشم آقازاده، فاطمه عباسی بنی
    تحقیقات مالی دانشگاه تهران، نسخه 18، شماره 2، صفحات:218-201، 1395
  59. "بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند"
    هاشم آقازاده، عباس نرگسیان، مهدی ابراهیم زاده
    فصلنامه مدیریت برند، نسخهشماره 1395
  60. "بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل)"
    هاشم آقازاده، حسین امینی کسبی، عماد جعفری
    پژوهشهای مدیریت در ایران، نسخه 20، شماره 2، صفحات:1-20، 1395
  61. "تاثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه"
    آیدا شیوا، هاشم آقازاده، علی حیدری
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 15، شماره 25، صفحات:13-32، 1395
  62. "راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب و کار"
    آیدا شیوا، هاشم آقازاده، علی حیدری
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 1، صفحات:159-182، 1395
  63. "بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتل های بین المللی پارسیان"
    هاشم آقازاده، امیر خانلری، هاله اکبرپور
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 4، صفحات:761-782، 1394
  64. "بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران"
    هاشم آقازاده، محمدعلی شاه حسینی، فاطمه پریشان
    فصلنامه علوم مدیریت ایران، نسخه 10، شماره 38، صفحات:146-158، 1394
  65. "ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه گذاران بیمه های عمر"
    الهه بخشی زاده، رحمت اله قلی پورسوته، هاشم آقازاده
    نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 14، صفحات:33-57، 1394
  66. "بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانکهای تجاری کشور"
    هاشم آقازاده، سجاد یزدانی
    نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 14، صفحات:146-121، 1394
  67. "بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرف کننده با برند، هویت پذیری مصرف کننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید"
    هاشم آقازاده، عماد جعفری، حسین اسمعیلی
    راهبردهای بازرگانی، نسخه جدید، شماره 6، صفحات:17-40، 1394
  68. "بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران"
    هاشم آقازاده، محمدعلی شاه حسینی، فاطمه پریشان
    فصلنامه مدیریت برند، نسخهشماره 3، صفحات:67-92، 1394
  69. "ارائه مدلی برای بررسی تاثیر رسانه ها در ایجاد رغبت به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام های تبلیغاتی"
    هاشم آقازاده، طاهر روشندل اربطانی، سماء بانی فاضل
    مطالعات رسانه ای، نسخه 10، شماره 29، صفحات:25-36، 1394
  70. "تدوین کد های اخلاق حرفه ای فروشندگان سازمان"
    مجید قلی مطلق، هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی
    مدیریت فرهنگ سازمانی، نسخه 13، شماره 2، صفحات:623-646، 1394
  71. "شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران"
    علی ودیعی نوقابی، هاشم آقازاده، محمد حقیقی
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 2، صفحات:501-513، 1394
  72. "بررسی استراتژی های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی"
    هاشم آقازاده، غدیر مهدوی، احمدرضا الهی چورن
    پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، نسخه 30، شماره 1، صفحات:187-214، 1394
  73. "طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی)"
    طهمورث حسنقلی پوریاسوری، محمود بهمنی، محمد جواد ایروانی، هاشم آقازاده، مرتضی انوشه
    توسعه کارافرینی، نسخهشماره 1، صفحات:21-40، 1394
  74. "بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتل های بین المللی پارسیان"
    هاشم آقازاده، امیر خانلری
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 1393
  75. "ارایه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونه ایران"
    علی حیدری، هاشم آقازاده، علیرضا والی پور
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 3، صفحات:455-474، 1393
  76. "تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف کننده"
    هاشم آقازاده، محمدصادق هاشمی، محمد صدری نیا
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخهشماره 18، صفحات:177-200، 1393
  77. "تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف کننده"
    هاشم آقازاده
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخهشماره 18، صفحات:143-168، 1393
  78. "طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی)"
    مجید قلی مطلق، هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه زمستان 92، شماره 16، صفحات:113-132، 1392
  79. "بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه گذاران عمر شرکت بیمه سامان)"
    هاشم آقازاده، رحمت اله قلی پورسوته، الهه بخشی زاده
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه زمستان 92، شماره 11، صفحات:1-22، 1392
  80. "بررسی کارکردهای هوشمندی بازار"
    هاشم آقازاده، مریم خلیل
    بررسی های بازرگانی، نسخه 11، شماره 60، صفحات:87-96، 1392
  81. "توسعه فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران"
    هاشم آقازاده، حبیب بابایی، مهدی محسنیان راد
    توسعه کارافرینی، نسخهشماره 20، صفحات:135-154، 1392
  82. "بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمه عمر"
    غلامرضا جندقی، هاشم آقازاده، مریم خلیل
    پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، نسخه 27، شماره 4، صفحات:71-95، 1391
  83. "بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور"
    هاشم آقازاده، مجید بلالی، سمیه احمدی
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 14، صفحات:1-20، 1391
  84. "سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران"
    عباس منوریان، هاشم آقازاده، مینا شهامت زاده
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 12، صفحات:130-146، 1391
  85. "شناسایی بسترهای بکارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاههای ایران از دیدگاه خبرگان"
    هاشم آقازاده، مینا مهرنوش، مهرداد استیری
    Journal of Information Technology Management، نسخهشماره 8، صفحات:1-18، 1390
  86. "بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید"
    هاشم آقازاده، محمد حقیقی، الهام ابراهیمی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 10، شماره 7، صفحات:111-135، 1390
  87. "شناسایی بسترهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاههای ایران از دیدگاه خبرگان"
    هاشم آقازاده، مینا مهرنوش، مهرداد استیری
    دانش مدیریت، نسخهشماره 1390
  88. "طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای تجاری کشور"
    هاشم آقازاده، مینا مهرنوش
    دانش مدیریت، نسخهشماره 1390
  89. "رفتار متصدیان بانکی و تاثیر آن بر تصمیم گیری مشتری"
    هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی، زینب بزاز
    مدیریت در آموزش و پرورش، نسخهشماره 7، صفحات:61-80، 1389
  90. "رفتار متصدیان بانکی و تاثیر آن بر تصمیم گیری مشتری"
    هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی، زینب بزاز
    مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، نسخهشماره 7، صفحات:61-80، 1389
  91. "ارزیابی اثربخشی تبلیغات الکترونیکی بر اساس مدل سلسله مراتب اثرات (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)"
    هاشم آقازاده، الهه بخشی زاده
    فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، نسخهشماره 22، صفحات:123-144، 1389
  92. "مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران"
    هاشم آقازاده، مینا مهرنوش
    مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی، نسخهشماره 2، صفحات:119-143، 1389
  93. "بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: مولفه های تشکیل دهنده"
    سیدرضا سیدجوادین، هاشم آقازاده، مهرداد استیری
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 4، صفحات:73-93، 1389
  94. "بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند"
    هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی، زینب مولوی
    مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، نسخهشماره 5، صفحات:161-183، 1389
  95. "کاربرد فناوری اطلاعات ( IT ) در مزیت رقابتی پایدار، مطالعه موردی شرکتهای برتر تولیدی"
    هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی
    پژوهش نامه بازرگانی، نسخه 12، شماره 46، صفحات:89-117، 1387
  96. "مولفه های توانمند سازی موسسات ارایه کننده خدمات ماپ مالی در فضای کسب وکار و کار ایران"
    محمد حقیقی، مهرداد استیر ، هاشم آقازاده
    بررسی های حسابداری و حسابرسی، نسخه 14، شماره 5، صفحات:139-158، 1386
  97. "بررسی مولفه های موثر بر رقابت پذیری بنگاه ها در ایران"
    هاشم آقازاده، مهرداد استیری ، بهاره اصانلو
    پژوهشهای رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی)، نسخهشماره 3، صفحات:37-58، 1386
  98. "موقعیت یابی رقابتی شرکت در بازارهای هدف"
    محمد ناطق ، هاشم آقازاده
    بررسی های بازرگانی، نسخه 208، شماره 24، صفحات:83-92، 1386
  99. "بررسی های مولفه های موثر بر رقابت پذیری بنگاه ها در ایران"
    هاشم آقازاده، مهرداد استیری، بهاره اصانلو
    فصلنامه پژوهش های اقتصادی ایران، نسخهشماره 3، صفحات:73-92، 1386
  100. "ماهیت رقابت پذیری: نگاه چند بعدی"
    هاشم آقازاده، محمدرضا طبیبی
    دانش مدیریت، نسخه 20، شماره 76، صفحات:139-158، 1386
  101. "بررسی استراتژی بازاریابی دربزارهای الکترونیکی موردمطالعه شرکتهای تولیدی برتر ایران"
    محمدرحیم اسفیدانی، هاشم آقازاده، سیدرضا سیدجوادین
    پژوهش نامه بازرگانی، نسخهشماره 42، صفحات:83-117، 1386
  102. "بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیکی صادرکنندگان برتر سال 1382"
    هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی
    مجله تحقیقات اقتصادی، نسخه 41، شماره 75، صفحات:75-109، 1385
  103. "برنامه ریزی استراتژیک برای موسسات کوچک و متوسط"
    طهمورث حسن قلی پور ، هاشم آقازاده
    فرهنگ مدیریت، نسخهشماره 8، صفحات:5-44، 1384
  104. "استراتژی بازاریابی هوشمند"
    سیدرضا سیدجوادین، هاشم آقازاده، محمد رحیم اسفندیانی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 17، شماره 65، صفحات:123-134، 1383
  105. "نقدی بر فلسفه های بازاریابی"
    محمدسعید تسلیمی، هاشم آقازاده، محمد اسفیدانی ، مسعود کرمی
    دانش مدیریت، نسخه 16، صفحات:3-21، 1382

مقالات علمی ارائه شده در همایش‌ها

  1. "Value-based International Political Marketing (VIPM): Analysis of Iran and 5+1 World Powers Nuclear Deal by game theory."
    Hashem Aghazadeh, Iman Ahmadi
    Academy of Mraketing conference 2016, 2016
  2. "Value-based International Political Marketing (VIPM): Analysis of Iran and 5+1 World Powers Nuclear Deal by game theory"
    Hashem Aghazadeh
    Academy of Mraketing conference 2016, 2016
  3. "Strategic marketing management: achieving superior business performance through intelligent marketing strategy"
    Hashem Aghazadeh
    11th International Strategic Management Conference 2015, 2015
  4. "Comprehensive Model of Intellectual Marketing Strategy"
    Hashem Aghazadeh, Mohammad Rahim Esfidani, Mina Mehrnoush
    International Marketing Trends Conference 17-19 January 2013 Paris France, 2013
  5. "A Contingent Model of Internet Marketing Strategy"
    Hashem Aghazadeh, Mohammad Rahim Esfidani, Mina Mehrnoush
    International Marketing Trends Conference 17-19 January 2013 Paris France, 2013
  6. "Balancing the rights of both customers and Noncustomers"
    Hashem Aghazadeh, Ariyan Gholi Pour, Mina Mehrnoush
    marketing management, 2009
  7. "ساز و کار تدوین راهبردهای روزآمد حکمرانی بر مبنای آموزه های اسلامی"
    هاشم آقازاده، علی محبی
    یازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، 1401
  8. "چالش های سرمایه انسانی حوزه تجارت"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس مدیریت منابع انسانی، 1400
  9. "کارگاه آموزشی «دستنامه مدیریت استراتژیک»"
    هاشم آقازاده، پدرام فضلی نژاد
    پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، 1397
  10. "جنبه انسانی ارزش پیشنهادی کسب و کار"
    هاشم آقازاده
    سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی، 1397
  11. "عارضه یابی مدیریت استراتژیک در یک سازمان هلدینگ(مطالعه موردی)"
    هاشم آقازاده
    یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، 1396
  12. "بررسی تاثیر رویکردهای اکتشافی و بهره برداری در بازار گرایی و نوآوری ب عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)"
    هاشم آقازاده، علی حیدری، آیدا شیوا
    کنفرانس مدیریت خدمات، 1393
  13. "تحلیل محیط کسب و کار"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، 1393
  14. "مدیریت استراتژیک سازمان های مادر"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، 1393
  15. "استراتژّی های بازارگرایی و نوآوری: رویکردی به پویایی کسب و کار"
    هاشم آقازاده، علی حیدری، آیدا شیوا
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، 1393
  16. "نسبت شناسی بازاریابی ارشادی و اغوایی"
    هاشم آقازاده
    الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، 1393
  17. "چارچوب 6*4 (6 مسیر و 4 اقدام): الگوی توسعه محصول جدید در بستر استراتژی اقیانوس آبی"
    هاشم آقازاده
    اولین همایش ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها، 1393
  18. "جایگاه کانال های فروش در زنجیره ارزش بیمه"
    هاشم آقازاده
    ششمین کنفرانس کسب و کار بیمه، 1392
  19. "راهبردهای بازاریابی منطقه آزاد تجاری صنعت ماکو در بازارهای هدف"
    هاشم آقازاده
    اولین همایش ملی راهکارهای توسعه منطقه آزاد ماکو با محوریت سرمایه گذاری، فرصتها و چالشها، 1392