هاشم آقازاده

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

هاشم آقازاده

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

  1. "Digital transformation and SME internationalisation: unravelling the moderated-mediation role of digital capabilities, digital resilience and digital maturity"
    Hashem Aghazadeh, Farzad Zandi, Hannan Amoozad Mahdiraji, Razieh Sadraei
    Journal of Enterprise Information Management, Vol. ahead-of-print, 2023
  2. "The Effects of the Joint Comprehensive Plan of Action on Business Models in Tech-Based Companies of Science and Technology Parks"
    Abbas Amini, Hassan Babapour, Hashem Aghazadeh, Fariba Azizzadeh
    The International Journal of Social Sustainability in Economic, Social, and Cultural Context, Vol. 19, No 2, pp.21-47, 2023
  3. "Disentangling sustainability and resiliency factors in buyer-supplier relationships: A state-of-the-art review"
    Hossein Maleki, Hashem Aghazadeh, Hannan Amoozad Mahdiraji, Demetris Vrontis, Elaheh Mohammadi
    Journal of Business Research, Vol. 164, No 114037, 2023
  4. "Stages of Buyer–Supplier Relationship Evolution Concerning the Future of Relationships: A Systematic Review"
    Hashem Aghazadeh, Hossein Maleki
    Journal of the Knowledge Economy, Vol. 1, No 1, 2023
  5. "Strategies and Tactics for the Development of Fruit and Vegetable Export from Iran to Russia"
    Rahmat Ali Saberi Haghayegh, Tahmours Hasangholi Pouryasouri, Hashem Aghazadeh, mohmmad taleghani
    International Journal of Agricultural Management and Development, Vol. 13, No 1, pp.49-66, 2023
  6. "Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition"
    Hashem Aghazadeh, Mohammad Yousefi Akhijahani
    Iranian Journal of Management Studies, Vol. 15, No 4, pp.875-898, 2022
  7. "A typology of internationalisation patterns for SMEs in developing countries"
    Hashem Aghazadeh, Farzad Zandi
    Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, Vol. 24, No 2, pp.337-364, 2022
  8. "Branding advantage of agri-food companies in competitive export markets: a resource-based theory"
    Hashem Aghazadeh, Elham Beheshti jazan abadi, Farzad Zandi
    British Food Journal, Vol. 124, No 7, pp.2039-2060, 2021
  9. "International growth of SMEs: exploring the effects of adaptive selling, institutional knowledge, innovativeness and opportunity recognition"
    Hashem Aghazadeh, Farzad Zandi
    Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, Vol. 14, No 6, pp.2053-2079, 2021
  10. "Functions of Social Networks in a Community of Cancer Patients: The Case of Instagram"
    Hashem Aghazadeh, لیلا حبیبی , Taher Roushandel Arabtani, Ebrahim Moghimi Sarani, Hamid Reza Farpour
    International Journal of Networks and Communications, Vol. 7, No 4, pp.71-78, 2018
  11. "Strategic marketing management: achieving superior business performance through intelligent marketing strategy"
    Hashem Aghazadeh
    Procedia-Social and Behavioral Sciences, Vol. 000, 2015
  12. "Evaluating Sport Sponsorship Model among Soccer Fans in Iran"
    Kamran Eshghi, Reza Mohammadkazemi, Hashem Aghazadeh, Apena Hedayatnia
    Business and Management Research, Vol. 2, No 2, pp.37-51, 2013
  13. "evaluation of impact of employees empowerment dimensions on organizational commitment"
    Hashem Aghazadeh, Masoud Keymasi, Abbas Alaei
    Journal of Basic and Applied Scientific researchh, Vol. 3, No 5, pp.367-372, 2013
  14. "Consideration of Relationship between Services Quality and Customers Satisfaction"
    Hashem Aghazadeh, Hadi Ganji Moghanlou, Afshin Rahnama
    Archives Des Sciences Journal, Vol. 5, No 66, pp.451-460, 2012
  15. "Intellectual Marketing Strategy"
    Hashem Aghazadeh, Mohammad Rahim Esfidani, Mina Mehr Nush
    Knowledge Management, Vol. 17, No 65, pp.124-135, 2004
  16. "Internet Marketing Strategies"
    Mohammad Rahim Esfidani, Hashem Aghazadeh
    Iranian Economic Review, Vol. 12, No 18, pp.179-191, 1999
  17. "تعیین اولویت‌های رقابتی ایران مبتنی بر شاخص رقابت‌پذیری جهانی"
    هاشم آقازاده، مصباح سیوندیان، امیرسالار ونکی
    فصلنامه بین المللی ژئوپلیتیک، نسخه 19، شماره 1، صفحات:245-268، 1402
  18. "بررسی فرایند و عوامل موثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی"
    هاشم آقازاده، محمد حقیقی، محمدصالح ترکستانی، محمدصادق زارع
    مدیریت بازرگانی، نسخه 15، شماره 1، صفحات:27-53، 1402
  19. "برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)"
    سجاد خانی، هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی، میر احمد امیرشاهی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 14، شماره 1، صفحات:37-64، 1401
  20. "خُردبنیان‌های شناختی و قابلیت‌های پویای پشتیبان دوسوتوانی نوآوری در شرکت‌های فناوری اطلاعات"
    نادر سیدکلالی، هاشم آقازاده
    فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، نسخه 10، شماره 1، صفحات:9-36، 1401
  21. "نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجی چابکی استراتژیک"
    هاشم آقازاده، نکیسا رضایی، محمد پیری زاده
    توسعه کارافرینی، نسخه 15، شماره 1، صفحات:61-80، 1401
  22. "الگوی ناحیه نوآوری دانشگاهی به‌منظور تحقق سیاست‌های دانشگاه کارآفرین"
    مهین رحیم پور، هاشم آقازاده، عباس زارعی هنزکی
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 13، شماره 49، صفحات:213-230، 1401
  23. "بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت با روش فراترکیب"
    سارا پسران افشاریان، محمد حقیقی، مهدی حقیقی کفاش، هاشم آقازاده
    پژوهشهای مدیریت در ایران، نسخه 25، شماره 4، صفحات:68-87، 1400
  24. "ریشه یابی پیدایش و موفقیت جهان زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب"
    هاشم آقازاده، سید حسین خبیری، مژده خوشنویس
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخه 13، شماره 26، صفحات:505-32، 1400
  25. "شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار"
    هاشم آقازاده، داریوش طهماسبی آقبلاغی
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخه 13، شماره 25، صفحات:209-234، 1400
  26. "بررسی رابطه قابلیت‎ شبکه‌سازی پارک‌های علم‌و‌فناوری بر نوآوری و عملکرد کسب‌وکار شرکت‌های عضو"
    هاشم آقازاده، عباس زارعی هنزکی، مهدی محمدی، احمدرضا الهی چورن
    مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، نسخه 13، شماره 2، صفحات:329-351، 1400
  27. "شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب"
    علی دیواندری، محمدصادق هاشمی، هاشم آقازاده، سیدمحمود حسینی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 13، شماره 1، صفحات:88-113، 1400
  28. "طراحی چارچوب مفهومی کیفیت رابطه خریداران و تامین کنندگان در زنجیره تامین و اولویت بندی مولفه ها کلیدی آن: رهیافت فراترکیب"
    هاشم آقازاده، حسین مالکی
    مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، نسخه 12، شماره 4، صفحات:578-608، 1399
  29. "مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان زادها"
    هاشم آقازاده، منوچهر انصاری، سید حسین خبیری، مژده خوشنویس
    مدیریت کسب و کارهای بین المللی، نسخهشماره 99، صفحات:1-21، 1399
  30. "همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی)"
    محمد بروجردی، هاشم آقازاده، محسن نظری
    فصلنامه علوم مدیریت ایران، نسخه 15، شماره 58، صفحات:31-57، 1399
  31. "تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات"
    هاشم آقازاده، زهره رحیمی، حسین بلوچی
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخه 12، شماره 23، صفحات:84-114، 1399
  32. "ﺗﺒﻴﻴﻦ اﺑﻌﺎد ﻫﻮﺷﻤﻨﺪی رﻗﺎﺑﺘﻲ ﺑﻬﺮه ﺑﺎ ﮔﻴﺮی ﻗﺎﺑﻠ از ﻴﺖ ﻫﺎی ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ در ﺻﻨﻌﺖ ﻣﺎءاﻟﺸﻌﻴﺮ اﻳﺮان"
    محمد حقیقی، هاشم آقازاده، سید حمید خداداد حسینی، معین غریبی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، شماره 4، صفحات:742-761، 1398
  33. "خوشه بندی کشورهای جهان با استفاده از روش FCM و تعیین اولویت های رقابتی در هر خوشه با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره"
    هاشم آقازاده، امیرسالار ونکی، مصباح سیوندیان
    مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات، نسخهشماره 1398
  34. "ارائه چارچوب جامع مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی (مرور نظام‌‌مند ادبیات)"
    هاشم آقازاده، علی حیدری، محمد علی دهقان دهنوی، حسن ابوالملوکی
    فرآیند مدیریت و توسعه، نسخه 32، 1398
  35. "خلق ارزش مشترک فراتر از مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه تجربه های بنگاههای ایرانی)"
    هاشم آقازاده، شاهین قرصی عنبران، نیما سپهرصادقیان
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 18، صفحات:59-81، 1398
  36. "اثر بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد (بهرهوری، مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت"
    داریوش طهماسبی، هاشم آقازاده، امید سلیمان زاده
    مدیریت بهره وری، نسخه 13، شماره 49، صفحات:69-91، 1398
  37. "طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس)"
    هاشم آقازاده، طهمورث حسنقلی پوریاسوری، مینا مهرنوش، محمد مهدی لطیفی، سام سلیمانی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، شماره 2، صفحات:221-240، 1398
  38. "ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اوﻟﻮﻳﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﺠﺎری ﺳﺎزی ﻧﻴﺎز ﻣﻮرد ﺑﺮای ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎی رﺷﺪی و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺗﻬﺮان ای ﻣﺴﺘﻘﺮ در ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎوری داﻧﺸﮕﺎه"
    هاشم آقازاده، میثم محمدی، حسین زادبر
    مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، نسخه 10، شماره 4، صفحات:525-550، 1397
  39. "عوامل ساختاری- اجتماعی در استفاده از اینستاگرام توسط بیماران مبتلا به سرطان"
    هاشم آقازاده، لیلا حبیبی، حمیدرضا فرپور
    مجله علوم پزشکی صدرا، نسخهشماره 4، صفحات:227-238، 1397
  40. "آسیب شناسی نظام مدیریت استراتژیک در یک سازمان عمومی (رویکرد ترکیبی)"
    هاشم آقازاده، هاشم ابوالملوکی
    فصلنامه مدیریت دولتی، نسخه 10، شماره 2، صفحات:227-250، 1397
  41. "شناسایی و اولویت بندی خدمات تجاری سازی مورد نیاز واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران"
    هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی، میثم محمدی، حسین زادبر
    فصلنامه مدیریت نوآوری، نسخهشماره 4، صفحات:137-161، 1396
  42. "بررسی تاثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)"
    آیدا شیوا، هاشم آقازاده، علی حیدری
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 3، صفحات:595-616، 1396
  43. "شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های صادرکننده سنگ های تزیینی ایران"
    طهمورث حسنقلی پوریاسوری، هاشم آقازاده، ملیکا مهدیزاده
    بررسی های بازرگانی، نسخه 15، صفحات:49-61، 1396
  44. "الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر"
    هاشم آقازاده، ایمان احمدی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 30، شماره 30، صفحات:67-86، 1396
  45. "بررسی تاثیر کارکردهای سامانۀ مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیک (مطالعۀ موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی‎کالا)"
    هاشم آقازاده، ایمان احمدی، محمدمهدی دبیران
    Journal of Information Technology Management، نسخهشماره 4، صفحات:645-662، 1395
  46. "ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب"
    هاشم آقازاده، علی حیدری، حمید ضرغام بروجنی، علی اصغر شالبافیان
    گردشگری و توسعه، نسخهشماره 9، صفحات:1-24، 1395
  47. "بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی"
    هاشم آقازاده، احسان آقامیری، فرینام شهرامی
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 4، صفحات:699-720، 1395
  48. "طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی فروش شخصی"
    هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی، مجید قلی مطلق
    پژوهشهای مدیریت در ایران، نسخه 20، شماره 3، صفحات:1-24، 1395
  49. "اثر رقابت بر رفاه بیمه گذاران و ریسک بیمه گران"
    هاشم آقازاده، فاطمه عباسی بنی
    تحقیقات مالی دانشگاه تهران، نسخه 18، شماره 2، صفحات:218-201، 1395
  50. "بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل)"
    هاشم آقازاده، حسین امینی کسبی، عماد جعفری
    پژوهشهای مدیریت در ایران، نسخه 20، شماره 2، صفحات:1-20، 1395
  51. "بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران"
    هاشم آقازاده، محمدعلی شاه حسینی، فاطمه پریشان
    فصلنامه علوم مدیریت ایران، نسخه 10، شماره 38، صفحات:146-158، 1394
  52. "ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه گذاران بیمه های عمر"
    الهه بخشی زاده، رحمت اله قلی پورسوته، هاشم آقازاده
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 14، صفحات:33-57، 1394
  53. "بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرف کننده با برند، هویت پذیری مصرف کننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید"
    هاشم آقازاده، عماد جعفری، حسین اسمعیلی
    راهبردهای بازرگانی، نسخه جدید، شماره 6، صفحات:17-40، 1394
  54. "بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانکهای تجاری کشور"
    هاشم آقازاده، سجاد یزدانی
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 14، صفحات:146-121، 1394
  55. "بررســی رابطــه همخــوانی شخصــیت مصرف کننده بـا برنـد، هویـت پـذیری مصرف کننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید"
    هاشم آقازاده، عماد جعفری، حسین اسمعیلی
    راهبردهای بازرگانی، نسخه 12، شماره 6، صفحات:17-40، 1394
  56. "بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران"
    هاشم آقازاده، محمدعلی شاه حسینی، فاطمه پریشان
    فصلنامه مدیریت برند، نسخهشماره 3، صفحات:67-92، 1394
  57. "تدوین کد های اخلاق حرفه ای فروشندگان سازمان"
    مجید قلی مطلق، هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی
    مدیریت فرهنگ سازمانی، نسخه 13، شماره 2، صفحات:623-646، 1394
  58. "شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران"
    علی ودیعی نوقابی، هاشم آقازاده، محمد حقیقی
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 2، صفحات:501-513، 1394
  59. "بررسی استراتژی های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی"
    هاشم آقازاده، غدیر مهدوی، احمدرضا الهی چورن
    پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، نسخه 30، شماره 1، صفحات:187-214، 1394
  60. "طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی)"
    طهمورث حسنقلی پوریاسوری، محمود بهمنی، محمد جواد ایروانی، هاشم آقازاده، مرتضی انوشه
    توسعه کارافرینی، نسخهشماره 1، صفحات:21-40، 1394
  61. "بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتل های بین المللی پارسیان"
    هاشم آقازاده، امیر خانلری
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 1393
  62. "تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف کننده"
    هاشم آقازاده، محمدصادق هاشمی، محمد صدری نیا
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخهشماره 18، صفحات:177-200، 1393
  63. "ارایه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونه ایران"
    علی حیدری، هاشم آقازاده، علیرضا والی پور
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 3، صفحات:213-232، 1393
  64. "تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف‌کننده"
    هاشم آقازاده
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخهشماره 18، صفحات:143-168، 1393
  65. "بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه گذاران عمر شرکت بیمه سامان)"
    هاشم آقازاده، رحمت اله قلی پورسوته، الهه بخشی زاده
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه زمستان 92، شماره 11، صفحات:1-22، 1392
  66. "بررسی کارکردهای هوشمندی بازار"
    هاشم آقازاده، مریم خلیل
    بررسی های بازرگانی، نسخه 11، شماره 60، صفحات:87-96، 1392
  67. "توسعه فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران"
    هاشم آقازاده، حبیب بابایی، مهدی محسنیان راد
    توسعه کارافرینی، نسخهشماره 20، صفحات:135-154، 1392
  68. "بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمه عمر"
    غلامرضا جندقی، هاشم آقازاده، مریم خلیل
    پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، نسخه 27، شماره 4، صفحات:71-95، 1391
  69. "بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور"
    هاشم آقازاده، مجید بلالی، سمیه احمدی
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 14، صفحات:1-20، 1391
  70. "شناسایی بسترهای بکارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاههای ایران از دیدگاه خبرگان"
    هاشم آقازاده، مینا مهرنوش، مهرداد استیری
    Journal of Information Technology Management، نسخهشماره 8، صفحات:1-18، 1390
  71. "بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید"
    هاشم آقازاده، محمد حقیقی، الهام ابراهیمی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 10، شماره 7، صفحات:111-135، 1390
  72. "شناسایی بسترهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاههای ایران از دیدگاه خبرگان"
    هاشم آقازاده، مینا مهرنوش، مهرداد استیری
    دانش مدیریت، نسخهشماره 1390
  73. "رفتار متصدیان بانکی و تاثیر آن بر تصمیم گیری مشتری"
    هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی، زینب بزاز
    مدیریت در آموزش و پرورش، نسخهشماره 7، صفحات:61-80، 1389
  74. "رفتار متصدیان بانکی و تاثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری"
    هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی، زینب بزاز
    مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، نسخهشماره 7، صفحات:61-80، 1389
  75. "ارزیابی اثربخشی تبلیغات الکترونیکی بر اساس مدل سلسله مراتب اثرات (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)"
    هاشم آقازاده، الهه بخشی زاده
    فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، نسخهشماره 22، صفحات:123-144، 1389
  76. "بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند"
    هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی، زینب مولوی
    مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، نسخهشماره 5، صفحات:161-183، 1389
  77. "مقیاس رقابت پذیری بانکهای تجاری ایران با تاکید بر عملکرد بخش بین المللی"
    هاشم آقازاده، مینا مهرنوش
    پژوهشهای رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی)، نسخهشماره 1، صفحات:21-42، 1389
  78. "کاربرد فناوری اطلاعات ( IT ) در مزیت رقابتی پایدار، مطالعه موردی شرکتهای برتر تولیدی"
    هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی
    پژوهش نامه بازرگانی، نسخه 12، شماره 46، صفحات:89-117، 1387
  79. "مولفه های توانمند سازی موسسات ارایه کننده خدمات ماپ مالی در فضای کسب وکار و کار ایران"
    محمد حقیقی، مهرداد استیر ، هاشم آقازاده
    بررسی های حسابداری و حسابرسی، نسخه 14، شماره 5، صفحات:139-158، 1386
  80. "بررسی مولفه های موثر بر رقابت پذیری بنگاه ها در ایران"
    هاشم آقازاده، مهرداد استیری ، بهاره اصانلو
    پژوهشهای رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی)، نسخهشماره 3، صفحات:37-58، 1386
  81. "ماهیت رقابت پذیری: نگاه چند بعدی"
    هاشم آقازاده، محمدرضا طبیبی
    دانش مدیریت، نسخه 20، شماره 76، صفحات:139-158، 1386
  82. "بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیکی صادرکنندگان برتر سال 1382"
    هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی
    مجله تحقیقات اقتصادی، نسخه 41، شماره 75، صفحات:75-109، 1385
  83. "آموزش و پرورش کار آفرینان، ضرورت توسعه تعاونی ها ( 1 )"
    حسین رضازاد ، هاشم آقازاده
    تعاون، نسخه 172، شماره 260، صفحات:24-30، 1384
  84. "برنامه ریزی استراتژیک برای موسسات کوچک و متوسط"
    طهمورث حسن قلی پور ، هاشم آقازاده
    فرهنگ مدیریت، نسخهشماره 8، صفحات:5-44، 1384
  85. "کارآفرینان سازمانی"
    حسین رضازاده ، هاشم آقازاده
    ماهنامه تدبیر، نسخه 15، شماره 152، صفحات:14-20، 1383
  86. "توسعه تفکر استراتژیک: یک قابلیت اصلی"
    هاشم آقازاده
    ماهنامه تدبیر، نسخه 15، شماره 149، صفحات:18-23، 1383
  87. "تفاوتهای برنامه ریزی استراتژیک در سازمانها"
    هاشم آقازاده
    ماهنامه تدبیر، نسخه 15، شماره 147، 1383
  88. "الگوبرداری برای ایجاد رقابت پذیری : گزارشی از ایران"
    محمد اسفیدانی ، هاشم آقازاده
    روسیه در سیاست جهانی، نسخه 13، شماره 87، 1383
  89. "پنج راهبردی کشنده برای پیروزی در رقابت"
    هاشم آقازاده، جورج استاک ، راب لاچناور
    گزیده مدیریت، نسخهشماره 38، صفحات:38-49، 1383
  90. "استراتژی بازاریابی هوشمند"
    سیدرضا سیدجوادین، هاشم آقازاده، محمد رحیم اسفندیانی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 17، شماره 65، صفحات:123-134، 1383
  91. "مطالعه تطبیقی مدلهای برنامه ریزی استراتژیک"
    هاشم آقازاده
    ماهنامه تدبیر، نسخهشماره 140، صفحات:67-73، 1382
  92. "نقدی بر فلسفه های بازاریابی"
    محمدسعید تسلیمی، هاشم آقازاده، محمد اسفیدانی ، مسعود کرمی
    دانش مدیریت، نسخه 16، صفحات:3-21، 1382
  93. "ترکیب QFD، AHP و الگوبرداری در بازاریابی استراتژیک"
    هاشم آقازاده، حجت جلیل نژاد
    دو فصلنامه پژوهشهای باستان شناسی و مطالعات میان رشته ای، نسخهشماره 29، 1111
  94. "بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران"
    علی دیواندری، هاشم آقازاده، محمد نهاوندیان ، غلامحسین نیکوکار ، محمد نهاوندیان ، غلامحسین نیکوکار
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 1، صفحات:39-54، 1111
  95. "بررسی موانع درون سازمانی بازاریابی موسسه های ورزشی ایران"
    هاشم آقازاده، مهرداد استیری ، علی محمدی
    حرکت، نسخهشماره 36، صفحات:129-150، 1111

مقالات علمی ارائه شده در همایش‌ها

  1. "Value-based International Political Marketing (VIPM): Analysis of Iran and 5+1 World Powers Nuclear Deal by game theory."
    Hashem Aghazadeh, Iman Ahmadi
    Academy of Mraketing conference 2016, 2016
  2. "Value-based International Political Marketing (VIPM): Analysis of Iran and 5+1 World Powers Nuclear Deal by game theory"
    Hashem Aghazadeh
    Academy of Mraketing conference 2016, 2016
  3. "Strategic marketing management: achieving superior business performance through intelligent marketing strategy"
    Hashem Aghazadeh
    11th International Strategic Management Conference 2015, 2015
  4. "A Contingent Model of Internet Marketing Strategy"
    Hashem Aghazadeh, Mohammad Rahim Esfidani, Mina Mehrnoush
    International Marketing Trends Conference 17-19 January 2013 Paris France, 2013
  5. "Comprehensive Model of Intellectual Marketing Strategy"
    Hashem Aghazadeh, Mohammad Rahim Esfidani, Mina Mehrnoush
    International Marketing Trends Conference 17-19 January 2013 Paris France, 2013
  6. "Balancing the rights of both customers and noncustomers"
    Hashem Aghazadeh, Mina Mehrnoush
    Third International Marketing Management Conference, 2009
  7. "ساز و کار تدوین راهبردهای روزآمد حکمرانی بر مبنای آموزه های اسلامی"
    هاشم آقازاده، علی محبی
    یازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، 1401
  8. "چالش های سرمایه انسانی حوزه تجارت"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس مدیریت منابع انسانی، 1400
  9. "چالش های سرمایه انسانی حوزه تجارت"
    هاشم آقازاده
    ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، 1400
  10. "بررسی حضورآنلاین خریداران گوشی اپل در فضای مجازی بر هویت نهایی برند"
    سجاد خانی پردنجانی، هاشم آقازاده، حمیده باجمالوی رستمی
    هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، 1400
  11. "تاثیر دیجیتالی شدن بر رفتار کارآفرینانه"
    هاشم آقازاده
    هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت - مدیریت توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین، 1400
  12. "ارائه چارچوب یکپارچه برای کیفیت رابطه بین خریدار و فروشنده در زنجیره تامین"
    هاشم آقازاده، حسین مالکی
    اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی، 1400
  13. "نقش بازارشناسی در تاب آوری و پایداری کسب و کار"
    هاشم آقازاده، نکیسا رضائی، پدرام فضلی نژاد
    اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار درتـــراز جهانی(با رویکرد اقتصـاد مقاومتی)، 1399
  14. "مدیریت رفتار فرصت طلبانه در روابط خریداران و تامین کنندگان در زنجیره تامین"
    هاشم آقازاده، حسین مالکی
    هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین، 1399
  15. "خوشه بندی و رتبه بندی کشورهای جهان بر اساس شاخص رقابت پذیری جهانی و تعیین وزن بهینه شاخص ها در هر خوشه با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره"
    هاشم آقازاده، امیرسالار ونکی، مصباح سیوندیان
    چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی، 1398
  16. "خوشه بندی کشورهای جهان با استفاده از روش FCM و تعیین اولویت های رقابتی در هر خوشه با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره"
    هاشم آقازاده، امیرسالار ونکی، مصباح سیوندیان
    مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات، 1398
  17. "شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب تامین کننده توسط فروشگاه های تزئینات ساختمانی در شهر تهران"
    هاشم آقازاده، حمیدرضا دهقانی
    کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی، 1398
  18. "کارگاه آموزشی «دستنامه مدیریت استراتژیک»"
    هاشم آقازاده، پدرام فضلی نژاد
    پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، 1397
  19. "جنبه انسانی ارزش پیشنهادی کسب و کار"
    هاشم آقازاده
    سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی، 1397
  20. "عارضه یابی مدیریت استراتژیک در یک سازمان هلدینگ(مطالعه موردی)"
    هاشم آقازاده
    یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، 1396
  21. "تحلیل نقش دیپلماسی عمومی در توسعه بازار و صنعت میهمان نوازی"
    هاشم آقازاده
    گفتمان فرهنگ میهمان نوازی با رویکرد توسعه گردشگری، 1396
  22. "بررسی تاثیر رویکردهای اکتشافی و بهره‌برداری در بازار گرایی و نوآوری ب عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)"
    هاشم آقازاده، علی حیدری، آیدا شیوا
    کنفرانس مدیریت خدمات، 1393
  23. "مدیریت استراتژیک سازمان‌های مادر"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، 1393
  24. "تحلیل محیط کسب و کار"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، 1393
  25. "استراتژی های بازارگرایی و نوآوری: رویکردی به پویایی کسب وکار"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک، 1393
  26. "استراتژّی‌های بازارگرایی و نوآوری: رویکردی به پویایی کسب و کار"
    هاشم آقازاده، علی حیدری، آیدا شیوا
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، 1393
  27. "نسبت شناسی بازاریابی ارشادی و اغوایی"
    هاشم آقازاده
    الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، 1393
  28. "چارچوب 6*4 (6 مسیر و 4 اقدام): الگوی توسعه محصول جدید در بستر استراتژی اقیانوس آبی"
    هاشم آقازاده
    اولین همایش ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها، 1393
  29. "جایگاه کانال های فروش در زنجیره ارزش بیمه"
    هاشم آقازاده
    ششمین کنفرانس کسب و کار بیمه، 1392
  30. "راهبردهای بازاریابی منطقه آزاد تجاری صنعت ماکو در بازارهای هدف"
    هاشم آقازاده
    اولین همایش ملی راهکارهای توسعه منطقه آزاد ماکو با محوریت سرمایه گذاری، فرصتها و چالشها، 1392
  31. "طراحی الگوی ارتباط با مشتری تحویلداران و ارزیابی آن در شعب بانک پارسیان"
    هاشم آقازاده، طاهر روشندل اربطانی، زهرا خودمهر
    کنفرانس بین المللی مدیریت نوآوری و کارآفرینی، 1389
  32. "مشتری مداری در بانکهای تجاری ایران"
    هاشم آقازاده، مینا مهرنوش
    اولین کنفرانس بین المللی خدمات بازاریابی بانکی، 1388
  33. "فضای کسب و کار و مدیریت فروش"
    هاشم آقازاده
    دومین کنفرانس مدیریت فروش، 1388
  34. "فضای کسب و کار صنعت بیمه"
    جواد فرشباف ماهریان، هاشم آقازاده، مینا مهرنوش
    اولین همایش فضای کسب و کار در اقتصاد ایران، 1387