پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/12/02
محمد غفاری
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری
رساله های دکتری
-
مطالعه فرایند شکل گیری و بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری ایران بر اساس مدل سفر مشتری
محمد نعمت پور 1403 -
واکاوی نقش ساختار و فرهنگ سازمانی در سوت زنی مالیاتی
آرش مهرزادیان 1402 -
ارائه الگوی رفتاری مطلوب در مواجهه با گردشگران پزشکی
نگین حیدرزاده خویی 1402 -
ارایه چارچوب تامین مالی جمعی در صنعت فیلم سازی جمهوری اسلامی ایران
امیر تاجیک 1401 -
فهم فرآیند شکل گیری استراتژی سرمایه گذاری در صنعت املاک و مستغلات ایران
مهدی جباریان 1400 -
طراحی مدل تجربه مشتری برای گردشگری فرهنگی - تاریخی ایران
مصطفی اسمعیلی مهیاری 1400
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
توسعه و اعتبارسنجی مدل کیفیت خدمات برای نرم افزارهای سفارش آنلاین غذا
مهدی اسمعیل پوراشکا 1403 -
مطالعه ی عوامل موثر بر حمایت از برند با استفاده از روش مرور دامنه ای
مریم صدیقی 1402 -
نگاشت شبکه مضامین برند سامسونگ و اسنوا بر اساس تداعی های این دو برند در بین مصرف کنندگان ایرانی
زهرا فروتن نیا 1402 -
نگاشت شبکه تداعی های برند گردشگری شهر چشمه های بهشتی سرعین با استفاده از روش نقشه مفهومی برند
شقایق قنبرزاده 1402 -
مطالعه عوامل موثر بر میزان تاثیرپذیری از بلاگرهای غذا
نیلوفر فلاحی 1402 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اجتناب از تبلیغات پیامکی
زهرا شیخیان خاوه 1402 -
شناسایی، دسته بندی و اولویت بندی موانع استفاده از خدمات بلوبانک
یاسین بهادری بیرگانی 1402 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل ایجاد کننده خونسردی برند
علی سلیمانی شریف جنکانلو 1401 -
شناسایی و اولویت بندی انگیزه های کاربران از کامنت گذاری در شبکه های تجارت اجتماعی
فائزه نادریان 1401 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقبال از دوچرخه های اشتراکی در شهر تهران
احسان شادمهریان 1401 -
شناسایی، دسته بندی، اولویت بندی انگیزه های گردشگران داخلی جهت سفر به شهر کرمان
مهلا رضائی 1401 -
توسعه مدل سنجش انگیزه های خرید صنایع دستی توسط گردشگران خارجی شهر اردبیل
مریم وطن پور 1401 -
فراترکیب فرصت ها و تهدید های بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
سیدمحمدحسین علی پور 1401 -
شناسایی و اولویت بندی موانع موجود در پذیرش محصولات جدید (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
حانیه پوربافرانی 1401 -
تدوین چارچوبی برای شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هم آفرینی در صنعت کاشی و سرامیک
دانیال رفیعی 1401 -
ارائه مدلی برای تبیین پیشایندها و پسایندهای نفرت از برند از نظر مشتریان بانک های دولتی
هادی رحیمی 1401 -
تدوین مدلی برای سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان شرکت بیمه ایران
محمدمهدی ربانی نژاد 1401 -
تدوین مدل سنجش اهمیت ادراک مقصد گردشگری (مورد مطالعه گردشگران خارجی تفریحی تاریخی)
رضا مجنون حسینی 1401 -
توسعه چهارچوب عوامل موثر بر اشتراک گذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند
معراج اسماعیلی علی بانی 1400 -
شیوه های تبلیغات متناسب با اندازه کسب و کار( کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ)
علی اکبر استادیان 1400 -
شناسایی و مدل سازی عوامل بومی تاثیرگذار در تمایل به استفاده مکرر از بانکداری موبایلی
ملیحه سادات هاشمیان 1400 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اشتراک تجربه مشتری در اجتماع های آنلاین برند
اسماعیل کردی 1400 -
تدوین مدلی برای رفتار خرید سوغاتی توسط گردشگر (مطالعه موردی شهر مقدس قم)
کتایون صباغ زاده شوشتری 1400 -
توسعه مدل سنجش عوامل کشش موثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی
مسلم ابراهیمی تبار 1400 -
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل کشش و رانش گردشگری در شهر قم
محبوبه اسدی کاتب 1400 -
بخشبندی کاربران توییتر با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین
بابک علی زاده حاجی آقا 1400 -
توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه:شهرستان گنبد)
مجتبی چشمی 1400 -
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری گردشگر به مقصد گردشگری با استفاده از روش بایزن
احمدرضا طلائی مالمیری 1400 -
توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند.
ابوالفضل گودرزی 1399 -
« ارائه مدل تجربه مشتری هوشمند برای نرمافزارهای تلفن همراه»
سیدمهدی کاشانی 1399 -
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر قصد بازدید مجدد از مقاصد گردشگری خلاق (موردمطالعه:شهر اصفهان)
پروانه حسنی 1399 -
تدوین چارچوبی برای سنجش اصالت برند(مورد مطالعه. برند کاله)
زینب شاه سنائی 1399 -
تدوین طرح کسب و کار استارت آپ گردشگری گالیور
آروین صارمی 1399 -
تدوین چارچوبی برای سنجش اثرات گردشگری رویداد و به کارگیری آن در یک رویداد گردشگری
زهرا رشمئی 1399 -
تدوین چارچوبی برای افزایش توصیه اپلیکیشن های تلفن همراه آسان پرداخت به دیگران
امید شهرابی فراهانی 1399 -
بررسی اقدامات مرتبط در حوزه گردشگری در دورههای تاریخی و اسلامی ایران (با تکیهبر دورههای هخامنشی ،اشکانی ،ساسانی و دورههای اسلامی صفویه و قاجار)
دنیا حیدری 1399 -
تدوین چارچوبی برای سنجش عملکرد بازاریابی آژانس های گردشگری
بیوک رضا 1399 -
شناسائی و رتبه بندی ابعاد رفتارهای حمایتی مشتری
مجید عروجی خوزانی 1399 -
« شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا»
وحید حیدرپوردعویسرائی 1399 -
بخش بندی بازار تامین سرمایه جمعی (مدل اهدا) بااستفاده از تحلیل خوشه ای
مجید اتشکار 1399 -
« ارائه چارچوب تبلیغات اثربخش بر اساس آموزه های علوی»
حسن رضازاده جویباری 1399 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بدبینی نسبت به ارتباطات توصیه ای الکترونیک
عاطفه بختیاری 1398 -
« مطالعه پیشایندها و پسایندهای عشق به برند مقصد گردشگری شهر مشهد»
بهاره هراتی 1398 -
بررسی اثرات بکارگیری پیشبرد فروش بر عملکرد خریداران در هایپر مارکت ها
مهرداد صفری 1398 -
تدوین چارچوب جامع برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقصد گردشگری (مورد مطالعه :شهر تهران)
سیدعلیرضا کیایی 1398 -
ارائه چارچوب عملیاتی جهت سنجش رقابت پذیری ادراک شده از مقصد گردشگری( مطالعه موردی: شهر کاشان)
علیرضا قربانعلی زاده 1398 -
بررسی ابعاد کیفیت ادراک شده از خدمات آموزشی از دیدگاه دانش آموزان موسسات آموزشی کنکور شهر تهران
حمیده امدادی 1398 -
« شناسایی فرصت های حرکت مشتری در مدل 5A در صنعت گردشگری»
فربد رنجبرمطلق 1398 -
گونه شناسی اولویت بندی عوامل موثر برخرید سوغاتی توسط کردشگران داخلی در استان لرستان
هدایت مرادزاده گراوند 1398 -
« تدوین چارچوبی برای تجربه ماندگار گردشگر( موردمطالعه گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران)»
سیدقدرت الله ناصری 1398 -
"تدوین چارچوب سنجش کیفیت خدمات هتل "
محمد شیرمحمدی 1398 -
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکتهای فعال در بازارهای صادراتی
سیدرضا موسوی بفروئی 1398 -
ارائه مدل رفتار خرید آنلاین زنان در صنعت پوشاک
نیلوفر غیور 1398 -
مفهوم پردازی رفتار شهروندی گردشگر
مهرنوش فخیمی 1398 -
تاثیر پیشرانه های بازاریابی خرید سبز با بررسی نقش واسطه ای مسئولیت اجتماعی و تمایل به خرید سبز :مطالعه موردی شرکت امرسان
جواد شعبانی 1398 -
نقش بازاریابی واکنشی و پیش نگرانه در نوآوری پایدار، تجاری سازی نوآوری و عملکرد پایدار شرکت (مطالعه موردی :شرکت های تولید کننده دارو
سیدمحسن طاهری تخته چوبی 1398 -
شناسایی ابعاد بومی ارزش ویژه برند سبز
معصومه کشاورزرضا 1398 -
مفهوم پردازی شیفتگی بر برند مقصد گردشگری
سارا خالقی مقدم 1398 -
ارائه چارچوب سه مرحله ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری سلامت در شهر اصفهان
فاطمه جعفری 1398 -
تدوین چارچوب دو سطحی سنجش اثربخشی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در محیط های آنلاین
عاطفه غفوری ورزنه 1398 -
تدوین چارچوب عوامل موثر بر نادیده گرفتن تبلیغات اینترنتی
زهرا علاءالدینی 1398 -
واکاوی مفهوم همخوانی خود پنداره مخاطب و بررسی اثر آن بر تمایل به خرید مجدد
بهاره عموئی 1398 -
اولویت بندی عوامل موثر بر استراتژی بازاریابی خدمات رفاهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
محمد جعفری 1397 -
آسیبشناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی
محمدعلی خیاط 1397 -
توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت خدمات ادراک شده در مدارس فوتبال شهر تهران
فاطمه فریدونی 1397 -
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای هم آفرینی برند گردشگری
افسانه شهرکی ازاد 1397 -
رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت وب سایت جاباما
بنفشه خلیلی پور 1397 -
مطالعه و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه مشتری در استفاده از خدمات وبسایتهای رزو هتل
فاطمه عنیسی 1397 -
بخش بندی بازار گردشگری با استفاده از تحلیل خوشه ای(مورد مطالعه: گردشگران خارجی بازدید کننده از بازار قدیمی شهر تهران)
محمد نعمت پور 1397 -
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر پرداخت اضافه بها به گردشگری طبیعتگردی(موردمطالعه :کویر مصر)
محمد نوری پیله درق 1397 -
پتانسیل های صادراتی ایران به کشورهای CIS و تعیین الگوهای تبلیغاتی مناسب برای حضور در آن ها
عرفان جبه دار 1397 -
شناسایی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاد دهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه دیجی کالا)
مهدی فرمانی 1397 -
ارائه مدلی برای تبیین پیشایندهای قصد استفاده از ارتباطات توصیه ای الکترونیک در خرید محصولات ارگانیک
مصطفی زندی نسب 1397 -
مطالعه عوامل موثر تمایل به استفاده از سیستم های پیشنهاد دهنده (مورد مطالعه: فروشگاه دیجی کالا)
محمد صادق امیری 1397 -
بررسی تاثیر اطلاعات و ارائه دهندگان آن بر اتخاذ ارتباطات توصیه ای الکترونیک(مطالعه موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به تهران)
امید عشریه 1396 -
شناسایی و مفهوم پردازی کیفیت تجربه مذهبی گردشگر(مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر قم)
احمد عباسی 1396