محمد غفاری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/02

محمد غفاری

دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت‌ و حسابداری

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. توسعه و اعتبارسنجی مدل کیفیت خدمات برای نرم افزارهای سفارش آنلاین غذا
    مهدی اسمعیل پوراشکا 1403
  2. مطالعه ی عوامل موثر بر حمایت از برند با استفاده از روش مرور دامنه ای
    مریم صدیقی 1402
  3. نگاشت شبکه مضامین برند سامسونگ و اسنوا بر اساس تداعی های این دو برند در بین مصرف کنندگان ایرانی
    زهرا فروتن نیا 1402
  4. نگاشت شبکه تداعی های برند گردشگری شهر چشمه های بهشتی سرعین با استفاده از روش نقشه مفهومی برند
    شقایق قنبرزاده 1402
  5. مطالعه عوامل موثر بر میزان تاثیرپذیری از بلاگرهای غذا
    نیلوفر فلاحی 1402
  6. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اجتناب از تبلیغات پیامکی
    زهرا شیخیان خاوه 1402
  7. شناسایی، دسته بندی و اولویت بندی موانع استفاده از خدمات بلوبانک
    یاسین بهادری بیرگانی 1402
  8. شناسایی و رتبه بندی عوامل ایجاد کننده خونسردی برند
    علی سلیمانی شریف جنکانلو 1401
  9. شناسایی و اولویت بندی انگیزه های کاربران از کامنت گذاری در شبکه های تجارت اجتماعی
    فائزه نادریان 1401
  10. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقبال از دوچرخه های اشتراکی در شهر تهران
    احسان شادمهریان 1401
  11. شناسایی، دسته بندی، اولویت بندی انگیزه های گردشگران داخلی جهت سفر به شهر کرمان
    مهلا رضائی 1401
  12. توسعه مدل سنجش انگیزه های خرید صنایع دستی توسط گردشگران خارجی شهر اردبیل
    مریم وطن پور 1401
  13. فراترکیب فرصت ها و تهدید های بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
    سیدمحمدحسین علی پور 1401
  14. شناسایی و اولویت بندی موانع موجود در پذیرش محصولات جدید (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
    حانیه پوربافرانی 1401
  15. تدوین چارچوبی برای شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هم آفرینی در صنعت کاشی و سرامیک
    دانیال رفیعی 1401
  16. ارائه مدلی برای تبیین پیشایندها و پسایندهای نفرت از برند از نظر مشتریان بانک های دولتی
    هادی رحیمی 1401
  17. تدوین مدلی برای سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان شرکت بیمه ایران
    محمدمهدی ربانی نژاد 1401
  18. تدوین مدل سنجش اهمیت ادراک مقصد گردشگری (مورد مطالعه گردشگران خارجی تفریحی تاریخی)
    رضا مجنون حسینی 1401
  19. توسعه چهارچوب عوامل موثر بر اشتراک گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند
    معراج اسماعیلی علی بانی 1400
  20. شیوه های تبلیغات متناسب با اندازه کسب و کار( کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ)
    علی اکبر استادیان 1400
  21. شناسایی و مدل سازی عوامل بومی تاثیرگذار در تمایل به استفاده مکرر از بانکداری موبایلی
    ملیحه سادات هاشمیان 1400
  22. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اشتراک تجربه مشتری در اجتماع های آنلاین برند
    اسماعیل کردی 1400
  23. تدوین مدلی برای رفتار خرید سوغاتی توسط گردشگر (مطالعه موردی شهر مقدس قم)
    کتایون صباغ زاده شوشتری 1400
  24. توسعه مدل سنجش عوامل کشش موثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی
    مسلم ابراهیمی تبار 1400
  25. ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل کشش و رانش گردشگری در شهر قم
    محبوبه اسدی کاتب 1400
  26. بخشبندی کاربران توییتر با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین
    بابک علی زاده حاجی آقا 1400
  27. توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه:شهرستان گنبد)
    مجتبی چشمی 1400
  28. مطالعه عوامل موثر بر وفاداری گردشگر به مقصد گردشگری با استفاده از روش بایزن
    احمدرضا طلائی مالمیری 1400
  29. توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند.
    ابوالفضل گودرزی 1399
  30. « ارائه مدل تجربه مشتری هوشمند برای نرم‌افزارهای تلفن همراه»
    سیدمهدی کاشانی 1399
  31. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر قصد بازدید مجدد از مقاصد گردشگری خلاق (موردمطالعه:شهر اصفهان)
    پروانه حسنی 1399
  32. تدوین چارچوبی برای سنجش اصالت برند(مورد مطالعه. برند کاله)
    زینب شاه سنائی 1399
  33. تدوین طرح کسب و کار استارت آپ گردشگری گالیور
    آروین صارمی 1399
  34. تدوین چارچوبی برای سنجش اثرات گردشگری رویداد و به کارگیری آن در یک رویداد گردشگری
    زهرا رشمئی 1399
  35. تدوین چارچوبی برای افزایش توصیه اپلیکیشن های تلفن همراه آسان پرداخت به دیگران
    امید شهرابی فراهانی 1399
  36. بررسی اقدامات مرتبط در حوزه گردشگری در دوره‌های تاریخی و اسلامی ایران (با تکیه‌بر دوره‌های هخامنشی ،اشکانی ،ساسانی و دوره‌های اسلامی صفویه و قاجار)
    دنیا حیدری 1399
  37. تدوین چارچوبی برای سنجش عملکرد بازاریابی آژانس های گردشگری
    بیوک رضا 1399
  38. شناسائی و رتبه بندی ابعاد رفتارهای حمایتی مشتری
    مجید عروجی خوزانی 1399
  39. « شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا»
    وحید حیدرپوردعویسرائی 1399
  40. بخش بندی بازار تامین سرمایه جمعی (مدل اهدا) بااستفاده از تحلیل خوشه ای
    مجید اتشکار 1399
  41. « ارائه چارچوب تبلیغات اثربخش بر اساس آموزه های علوی»
    حسن رضازاده جویباری 1399
  42. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بدبینی نسبت به ارتباطات توصیه ای الکترونیک
    عاطفه بختیاری 1398
  43. « مطالعه پیشایندها و پسایندهای عشق به برند مقصد گردشگری شهر مشهد»
    بهاره هراتی 1398
  44. بررسی اثرات بکارگیری پیشبرد فروش بر عملکرد خریداران در هایپر مارکت ها
    مهرداد صفری 1398
  45. تدوین چارچوب جامع برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقصد گردشگری (مورد مطالعه :شهر تهران)
    سیدعلیرضا کیایی 1398
  46. ارائه چارچوب عملیاتی جهت سنجش رقابت پذیری ادراک شده از مقصد گردشگری( مطالعه موردی: شهر کاشان)
    علیرضا قربانعلی زاده 1398
  47. بررسی ابعاد کیفیت ادراک شده از خدمات آموزشی از دیدگاه دانش آموزان موسسات آموزشی کنکور شهر تهران
    حمیده امدادی 1398
  48. « شناسایی فرصت های حرکت مشتری در مدل 5A در صنعت گردشگری»
    فربد رنجبرمطلق 1398
  49. گونه شناسی اولویت بندی عوامل موثر برخرید سوغاتی توسط کردشگران داخلی در استان لرستان
    هدایت مرادزاده گراوند 1398
  50. « تدوین چارچوبی برای تجربه ماندگار گردشگر( موردمطالعه گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران)»
    سیدقدرت الله ناصری 1398
  51. "تدوین چارچوب سنجش کیفیت خدمات هتل "
    محمد شیرمحمدی 1398
  52. طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکتهای فعال در بازارهای صادراتی
    سیدرضا موسوی بفروئی 1398
  53. ارائه مدل رفتار خرید آنلاین زنان در صنعت پوشاک
    نیلوفر غیور 1398
  54. مفهوم پردازی رفتار شهروندی گردشگر
    مهرنوش فخیمی 1398
  55. تاثیر پیشرانه های بازاریابی خرید سبز با بررسی نقش واسطه ای مسئولیت اجتماعی و تمایل به خرید سبز :مطالعه موردی شرکت امرسان
    جواد شعبانی 1398
  56. نقش بازاریابی واکنشی و پیش نگرانه در نوآوری پایدار، تجاری سازی نوآوری و عملکرد پایدار شرکت (مطالعه موردی :شرکت های تولید کننده دارو
    سیدمحسن طاهری تخته چوبی 1398
  57. شناسایی ابعاد بومی ارزش ویژه برند سبز
    معصومه کشاورزرضا 1398
  58. مفهوم پردازی شیفتگی بر برند مقصد گردشگری
    سارا خالقی مقدم 1398
  59. ارائه چارچوب سه مرحله ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری سلامت در شهر اصفهان
    فاطمه جعفری 1398
  60. تدوین چارچوب دو سطحی سنجش اثربخشی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در محیط های آنلاین
    عاطفه غفوری ورزنه 1398
  61. تدوین چارچوب عوامل موثر بر نادیده گرفتن تبلیغات اینترنتی
    زهرا علاءالدینی 1398
  62. واکاوی مفهوم همخوانی خود پنداره مخاطب و بررسی اثر آن بر تمایل به خرید مجدد
    بهاره عموئی 1398
  63. اولویت بندی عوامل موثر بر استراتژی بازاریابی خدمات رفاهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
    محمد جعفری 1397
  64. آسیب‌شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی
    محمدعلی خیاط 1397
  65. توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت خدمات ادراک شده در مدارس فوتبال شهر تهران
    فاطمه فریدونی 1397
  66. شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های هم آفرینی برند گردشگری
    افسانه شهرکی ازاد 1397
  67. رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت وب سایت جاباما
    بنفشه خلیلی پور 1397
  68. مطالعه و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه مشتری در استفاده از خدمات وبسایتهای رزو هتل
    فاطمه عنیسی 1397
  69. بخش بندی بازار گردشگری با استفاده از تحلیل خوشه ای(مورد مطالعه: گردشگران خارجی بازدید کننده از بازار قدیمی شهر تهران)
    محمد نعمت پور 1397
  70. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پرداخت اضافه بها به گردشگری طبیعت‌گردی(موردمطالعه :کویر مصر)
    محمد نوری پیله درق 1397
  71. پتانسیل های صادراتی ایران به کشورهای CIS و تعیین الگوهای تبلیغاتی مناسب برای حضور در آن ها
    عرفان جبه دار 1397
  72. شناسایی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاد دهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه دیجی کالا)
    مهدی فرمانی 1397
  73. ارائه مدلی برای تبیین پیشایندهای قصد استفاده از ارتباطات توصیه ای الکترونیک در خرید محصولات ارگانیک
    مصطفی زندی نسب 1397
  74. مطالعه عوامل موثر تمایل به استفاده از سیستم های پیشنهاد دهنده (مورد مطالعه: فروشگاه دیجی کالا)
    محمد صادق امیری 1397
  75. بررسی تاثیر اطلاعات و ارائه دهندگان آن بر اتخاذ ارتباطات توصیه ای الکترونیک(مطالعه موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به تهران)
    امید عشریه 1396
  76. شناسایی و مفهوم پردازی کیفیت تجربه مذهبی گردشگر(مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر قم)
    احمد عباسی 1396