آصف کریمی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/10/09

آصف کریمی

دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت‌ و حسابداری

رساله های دکتری

  1. ارائه چارچوب مفهومی منتورینگ الکترونیکی در شتاب دهنده ها (مورد مطالعه: شتاب دهنده های حوزه فناوری های نوین)
    زاهده ابرقوی زاده 1403
  2. طراحی چارچوب منتورینگ الکترونیک کسب و کارهای نوپا در اکوسیستم کارآفرینی ایران
    زهره سیاوشی 1402
  3. ارائه مدل بکارگیری شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی در ایران
    علی زین ساز 1401
  4. ارائه چارچوب نهادی برای جمع سپاری تامین مالی کسب و کارهای نوپا در ایران (مورد مطالعه : مدل وام دهی نفر به نفر)
    رویا رزاقی 1401
  5. ارایه چارچوب تامین مالی جمعی در صنعت فیلم سازی جمهوری اسلامی ایران
    امیر تاجیک 1401
  6. توسعه چارچوب برنامه ریزی آموزش کارآفرینی در مدارس ایران
    محمدرضا طیب نیا 1401
  7. ارائه چارچوب شبکه نوآوری برای اکوسیستم استارت آپ
    هانیه رضائی سرتشنیزی 1401
  8. ارائه رویکرد داده محور برای پیش بینی موفقیت استارتاپ ها
    نوید محمدی 1401
  9. ارائه الگویی جهت ارزش گذاری دارایی های نا مشهود در شرکت های دانش بنیان
    صالح عنبرانی 1401
  10. ارائه مدل ایجاد قابلیت های پویا دربازاریابی داده محور
    مائده امینی ولاشانی 1401
  11. طراحی مدل مناسب برای اکوسیستم کارآفرینانه استارتاپ های حوزه IT درافغانستان
    محمد امین عسکری 1400
  12. مدل کارمندیابی مبتنی بر افزایش قابلیت استخدام پذیری در موسسات کاریابی
    امیر زارعیان جهرمی 1399
  13. طراحی مدل تکاملی اکوسیستم کارآفرینی مولد رشد ارگانیک شرکت های هواپیمایی ( کوچک و نوپا )
    رامین کاشف اذر 1399
  14. طراحی و تدوین مدل چابکی استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی ( پیش آیندها و پسایندها )
    حمزه عیسی زاده 1399
  15. طراحی مدل ارزشیابی نوآوری اجتماعی در سطح سازمان در ایران
    سعید رمضانی 1399
  16. طراحی مدل کارآفرینی سازمانی در سازمان های دولتی ایران
    سمانه عربشاهی 1399
  17. ارائه مدل گرایش کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری محور ( مورد مطالعه نانو فناوری )
    سعید توکلیان 1399

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیرات کووید- 19 بر فرصت های کارافرینی دیجیتال در ایران
    مهدی امیرابادی 1403
  2. شناسایی و رتبه بندی معیارهای ارزیابی شتاب دهنده های ایرانی
    باربد طایفه 1403
  3. ارزیابی تاثیر رویکرد استارتاپ ناب بر رفتار کاری نوآورانه با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر مربیگری کسب و کار در میان کارآفرینان
    محمد شکرانی 1403
  4. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت وشکست کارآفرینی فرهنگی زنان (مورد مطالعه صنایع دستی اراک)
    سحر امیری 1402
  5. نقش شبکه های اجتماعی در استقرار فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
    سارا جمشیدیان قلعه سفیدی 1402
  6. طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی
    نجم الدین حسینی 1401
  7. تحلیل نقش ذهن آگاهی کارآفرین در تدوین استراتژی کسب و کارهای نوپا با تاکید بر پارادایم استراتژی باز
    امین شاهپوری 1401
  8. مطالعه عوامل موثر بر کارآفرینی فناورانه در صنعت بیمه ایران
    فاطمه صفری 1401
  9. طراحی نقشه ارزش فروشگاههای اشتراکی با تکیه بر مفهوم جمع سپاری در شهر قم
    محمدکاظم قمی اویلی 1401
  10. گونه شناسی و اولویت بندی انواع ارزش پیشنهادی کارکنان در کسب وکارهای دانش بنیان
    وحید شریعتی 1401
  11. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه خلق محتوا (مورد مطالعه: صنعت نشر استان قم)
    رضا جلالت الیاس آباد 1400
  12. تبیین استراتژی های بازاریابی در کسب و کارهای B2B(مورد کاوی سایت تو اکسیم)
    یاسر محمدی 1400
  13. شناسایی فرصت های کار،آفرینی در رویدادهای ورزشی
    مهدیه بازی پور 1400
  14. نقش میانجی ظرفیت جذب دانش و قابلیتهای پویای سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و کارآفرینی گرایی و پیامد عملکردی در هتلهای 4 و 5 ستاره شهر تهران
    میثم سالاری 1400
  15. بررسی تاثیر تجربه شکست کسب و کار و یادگیری از شکست بر عملکرد سرمایه گذاری جدید کارآفرینان – مورد مطالعه استان قم
    محمدحمید ملائی 1400
  16. نقش استارتاپ های پلتفرم محور به عنوان ابزاری در توسعه اقتصادی روستاها
    محمدسهیل باقریان 1400
  17. تحلیلی بر شاخص های پهنه بندی سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی اصفهان
    مهدیه بهرامیان 1400
  18. تبیین برنامه استراتژیک بازاریابی دیجیتال استارت آپ استاد سلام
    سهیلا محمدی 1400
  19. شناسایی استراتژی های بازاریابی دیجیتال در کسب وکارهای خانگی(مطالعه صنایع دستی خانگی مستقر در قم)
    سمیه سادات هاشمی نژاد 1400
  20. ارائه مدل تجاری سازی صفحات شبکه های اجتماعی
    فاطمه آقاپور 1399
  21. طراحی ساختار مناسب شتاب دهنده های کسب وکارهای حوزه IT در استان مرکزی
    کیمیا فوقی 1399
  22. طراحی ارزش پیشنهادی مدارس غیر انتفاعی متوسطه دوره دوم ،مورد مطالعه مدرسه سرآمد
    سیدبهروز خاتمی 1399
  23. تدوین طرح کسب و کار استارت آپ گردشگری گالیور
    آروین صارمی 1399
  24. تشخیص فرصت های کارآفرینانه در حوزه حمل و نقل آنلاین بین شهری
    سوگل فرخنده فال 1399
  25. آسیب‌شناسی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان در زمینه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی بانک تجارت
    حسین عباسی 1399
  26. طراحی و تدوین طرح کسب وکار اینترنتی« چه جوری بود؟»
    کسری جنیدی شریعت زاده 1399
  27. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ های رسانه ای
    محدثه عقبائی 1399
  28. به کارگیری استراتژی هم آفرینی (CO-creation)برای توسعه خدمات جدید(NSD)(مورد مطالعه: محتوای تولید شده کاربر (UGC)سایت فرادرس
    الهه عظامی 1399
  29. شناسایی و تاثیر مولفه های مدیریت قیمت گذاری بر قابلیت پویا در کسب و کارهای دیجیتال (مورد مطالعه :خرده فروشی های آنلاین)
    مجید صدری منش 1398
  30. شناسایی عوامل تاثیر گذار بر رفتار تامین مالی جمعی(مورد مطالعه ای خانه سرمایه گذاری)
    الهام ازنب 1398
  31. تدوین طرح کسب و کار هوشمندسازی سرویس دانش آموزی مدارس کشور
    محمدهادی عاصمی 1398
  32. طراحی مدل ارزیابی و انتخاب ممیزان داخلی سیستم های مدیریتکیفیت(EFQM) با استفاده از مراکز ارزیابی(مطالعه موردی. شرکت فولاد مبارکه اصفهان)
    محمد اسفندیاری بیات 1398
  33. ارائه الگوی پذیرش نصب و استفاده از اپلیکیشن های اپراتورهای تلفن همراه ایران با تمرکز بر فناوری هوشمند
    سمانه اذرپیوند 1398
  34. تهیه طرح کسب و کار پلتفرم آنلاین ارائه خدمات منزل
    محمدجواد جباری 1398
  35. تبیین الگوی توسعه روستای هوشمند با رویکرد اکوسیستم کارآفرینی در ایران
    سهیلا غفارپور 1398
  36. شناسایی راهکارهای پیاده سازی Gamification در آموزش کارکنان بنگاه های کوچک و متوسط
    فریده شایانی 1398
  37. شناسایی و پهنه بندی فرصت های کارآفرینی در گردشگری سلامت قم
    موسی توکلی اسلامی 1398
  38. شناسایی فرصت‌های کارآفرینی در حوزه محصول پسته و فراورده‌های آن(مطالعه موردی: شهرستان دامغان)
    ابوالفضل هروی شریفیه 1398
  39. مفهوم پردازی بکارگیری رسانه اجتماعی و تاثیر آن بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات)
    ازاده کرباسی زاده 1398
  40. شناسایی اجزای اکوسیستم کارآفرینانه کسب و کارهای نوپا؛ مورد مطالعه: استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات
    محمدرضا محمدزمانی 1398
  41. طراحی مدلی برای توسعه بازار سفرهای هوایی ارزان قیمت در ایران
    محمدرضا محمودیه چم پیری 1397
  42. شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینی اثر گذار در تشخیص فرصت های کار افرینی (مطالعه موردی شرکت بیمه تجارت)
    کیمیا خلیلی 1397
  43. تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی کارآفرینانه سایت گردشگری(مورد مطالعه سایت گردشگری ایرانی علی بابا)
    کیمیا بیدارفکر 1397
  44. شناسایی مولفه های اکوسیستم کارآفرینانه ی کسب و کارهای حوزه صادرات
    ساناز باقرابادی 1397
  45. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی صنعت آموزش - مطالعه موردی - سایت های مرجع تدریس خصوصی
    یاسر جمشیدزهی 1397
  46. شناسایی عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال
    شقایق سخته 1397
  47. تاثیر فناوری اطلاعات بر کارآفرینی سازمانی با توجه به نقش میانجی اکتساب دانش
    فرشته قربانی جلال 1397
  48. شناسایی مولفه های اکو سیستم کارآفرینی مناسب برای رشد استارت آپ
    مطهره صبائی 1397
  49. طراحی فرآیند نوآوری مدل های کسب و کار برای کسب و کار الکترونیک مطالعه موردی(خرده فروشی های آنلاین)
    امیرعلی حمدی اذر 1397
  50. شناسایی مولفه های اکوسیستم کارافرینانه کسب و کارهای حوزه مدیریت شهری
    مهرناز نازی 1397
  51. بررسی تاثیر تعارض کار - خانواده بر فرسودگی شغلی و خلاقیت کارکنان (با نقش میانجی بیگانگی کاری)
    مهدی رضایی صوفحسن 1396
  52. شناسایی مولفه های فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در شهرداری قم
    محمود داودی 1396
  53. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه گردشگری در شهر تنکابن
    فاطمه حسین زاده نجار 1396
  54. تاثیر بازاریابی پارتیزانی بر آگاهی از برند و تمایل به خرید محصولات الکترونیکی(مورد مطالعه:مشتریان نسل Y استان تهران)
    احد رنجبر 1396
  55. شناسایی ابعاد مدل کسب و کار شرکت های شتاب دهنده
    اشرف فلاح نوکاشتی 1396
  56. بررسی علل سکوت سازمانی و ارائه راهکارهای برون رفت از آن
    لیلا پیری 1396
  57. تاثیر استعداد کارآفرینانه و ویژگی وب سایت در عملکرد کسب و کارهای حوزه گردشگری
    فریبا باصری احمدی 1396
  58. تاثیر نهادهای رسمی بر گرایش کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری
    مهدیه موسی زاده گورابی 1396
  59. تبیین تاثیر گرایش کارآفرینانه بر ارزش مشتری با میانجی گری بازارگرایی و یادگیری گرایی
    لیلا رحمتی 1396
  60. بررسی تاثیر تبلیغات خلاق در عملکرد کسب و کارهای(کوچک و متوسط) کارآفرین حوزه صنایع غذایی
    سلیمه السادات خسروی 1396
  61. ارزیابی اثرات اجتماعی درک شده از میزبانی رویدادهای ورزشی(مورد مطالعه: شهر کرمانشاه میزبان سی و پنجمین مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی)
    فیروزه خزاعی 1396
  62. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار کسب وکار های کوچک و متوسط حوزه گردشگری شهر تهران با نقش تعدیل گری شدت رقابت
    مریم گلستانی 1396
  63. شناسایی مولفه های معنویت اثرگذار بر تاب آوری در افراد کار آفرین
    معصومه محمدی 1396
  64. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب و ترجیح هتل از سوی افراد دارای معلولیت استفاده کننده از صندلی چرخدار
    کامران فرخ منش 1396
  65. شناسایی مولفه های کیفیت خدمات تاکسی های فرودگاهی و تاثیر آن بر رضایت مشتری(مورد مطالعه: مسافران خارجی ورودی به فرودگاه امام خمینی(ره)
    مهرداد موسی زاده 1396
  66. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای خرده فروشی های آنلاین بر اساس رویکرد استروالدر
    فاطمه عابدی دستجردی 1396
  67. بررسی تاثیر بازاریابی شبکه ای بر فروش بیمه عمر(زندگی) با در نظرگرفتن نقش تعدیلگر اخلاق بازاریابی
    اشکان یغمائی زارع 1396
  68. بررسی تاثیر محیط فروشگاه بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان
    مریم رستمی 1396
  69. شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی از رستوران های غذای محلی
    ایمان چشم فسا 1396
  70. شناسایی و بررسی عوامل موثر بر تمایل مشتریان به خرید متقاطع بیمه عمر بانک بیمه
    امید بهرامی هیدجی 1396
  71. شناسایی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در حوزه ورزش استان تهران (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط شهر تهران)
    سامان رجبی 1396
  72. بررسی تاثیر عناصر آمیخته ترفیع بر تمایل به شرکت مجدد در رویدادهای ویژه گردشگری با توجه به نقش میانجی ارزش درک شده و رضایت ( مورد مطالعه بنگاه های گردشگری شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران)
    تیوا فرخی 1396
  73. تدوین مدل ساختاری و اندازه گیری رضایت مشتریان در شرکت بیمه ایران
    نگار ابراهیمی 1396
  74. بخش بندی بازار اکوتوریسم در استان گلستان
    ساناز ورخور 1396
  75. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد با میانجی گری جهت گیری یادگیری (مورد مطالعه: هتل های شهر همدان)
    شیما امیری 1396
  76. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر رضایت گردشگران با نقش مداخله گری گرایش کارآفرینانه و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره ی شهر شیراز)
    لیدا معتمدی 1396
  77. بررسی و شناسایی ابعاد عملکردی و دسترس پذیری موثر بر موفقیت گردشگری پزشکی ایران
    رسول باباپور 1396
  78. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارها با میانجی گری فرایند مدیریت دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط)
    محمد خوش کام 1396
  79. عوامل موثر بر تمایل به خرید مجدد از فروشگاههای بر خط(مورد مطالعه:شبکه ی اجتماعی هنر و فرهنگ تیوال)
    مهرداد فروزنده شهرکی 1396
  80. ارائه راهکارهای توسعه بازارهای مالی برای مشارکت بخش خصوصی در تامین مالی پروژه های شهری
    حسین بالائی سهزابی 1396
  81. بررسی و مطالعه نقش آمیخته بازاریابی جهانگردی و عوامل پشتیبان بر موفقیت مقصدهای گردشگری در استان خراسان جنوبی
    حمیده ابراهیم زاده شهری 1396
  82. بررسی تاثیر بازاریابی پارتیزانی بر تصمیم خرید گردشگران داخلی (مورد مطالعه: صنایع دستی)
    نیوشا تدریسی 1396
  83. بررسی تاثیر ابعاد اشتیاق کارآفرینانه بر قصد کارآفرینانه
    محمدرحیم هوت 1396
  84. تاثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه با ملاحظه نقش اشتیاق کارآفرینانه مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری شهر تهران
    مژگان دیانتی 1396
  85. شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی هوشمندی کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط: مورد مطالعه استان مرکزی
    مریم بهرام بکی 1396
  86. ارائه چارچوبی برای بازاریابی اینترنتی در استارت اپ ها
    سارا رفیعی رودزرد 1396
  87. بررسی عوامل تاثیر گذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه:لینکداین)
    زاهده ابرقوی زاده 1396
  88. بررسی عوامل کیفیت الکترونیکی در چارچوب فرایند تصمیم گیری مشتری و رابطه ی آن با رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتری
    امیرعباس روزبه 1396
  89. بررسی و مطالعه عوامل موثر بر قصد خرید گردشگران از صنایع دستی استان گیلان با در نظر گرفتن ویژگی های محصول
    فرشته موسوی احمدزاده دافچاهی 1396
  90. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه شرکت ها با میانجی گری ارزش ویژه برند(مورد مطالعه:شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد)
    راضیه شکرالهی 1396
  91. مطالعه و بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی سبز بر رضایت مشتری سبز با در نظر گرفتن تاثیر حساسیت قیمتی(مطالعه موردی:لوازم آرایشی و بهداشتی در اصفهان)
    شهرزاد داوری 1396
  92. بررسی و مطالعه رابطه ابعاد هویت نام تجاری با ارزش ویژه نام تجاری با در نظر گرفتن نقش ترویج فروش(مورد مطالعه:صنعت لوازم خانگی در افغانستان)
    محمد فهیمی 1396
  93. بررسی تاثیر اقدامات منابع انسانی عملکرد بالا بر کارآفرینی سازمانی در شرکت گلرنگ (با نقش میانجی رفتار شهروندی)
    سیدفرهود دبیرسیاقی 1396
  94. طراحی مدل کسب و کار برای شرکت های شتاب دهنده با رویکرد مدیریت شهری
    محمد گرویی 1396
  95. طراحی مدل کسب و کار بر شرکت کاریابی اینترنتی بر اساس رویکرد استروالدر
    سیده سما شریفی 1396
  96. تاثیر رهبری اصیل بر سرمایه روانشناختی و خلاقیت کارکنان و نقش تعدیل کننده جو نوآوری - مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ
    شهاب الدین حسینی کوپایی 1396
  97. طراحی چارچوب مدل کسب و کار شرکت های ارائه دهنده خدمات کسب و کار دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت های ارائه دهنده خدمات مشاور کارآفرینی و تجاری سازی)
    مایده شریفی 1396
  98. شناسایی و پهنه بندی فرصت های کارآفرینانه در حوزه معادن استان خراسان رضوی با استفاده از ابزار GIS
    راضیه اکبری زیبد 1396
  99. طراحی مدل کسب وکار مناسب در جهت چابکی سازمان
    سوما رحمانی 1396
  100. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای شرکت های تحویل غذا
    غلامحسین بنیادی 1396
  101. بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل بر رویکرد رابطه ای برند مورد مطالعه : شبکه اجتماعی اینستا گرام
    غزال قارونی 1396
  102. بررسی و شناسایی عوامل موثر بر موفقیت اجرایی مدیریت الکترونیک منابع انسانی E-HRM (مورد مطالعه شهرداری منطقه 5 )
    علی سیری 1396
  103. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه:مطالعه موردی (پردیس فارابی دانشگاه تهران)
    فریبا عزیزی 1396
  104. بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد نوآوری محصول با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی و شدت رقابت
    علی جعفری مقدم 1396
  105. بررسی عوامل موثر بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت گردشگری از طریق گرایش کارآفرینانه مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی و جهانگردی شهر تهران
    مژگان امیریان 1396