پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/02/19
علی صابری
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری
رساله های دکتری
-
تدوین خطوط راهنمای سیاستگذاری در ورزش جمهوری اسلامی ایران
سیدعلی درخشان 1403 -
مدلی برای تصمیم گیری مبتنی بر رویکردبداهه سازی ، مورد مطالعه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران
میثم نظری قنبری 1403 -
ارائه چارچوب نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال
سیده رویا کلاتی 1403 -
طراحی الگوی توسعه برنامه درسی نوآورانه تربیت بدنی در مدارس کشور
ابراهیم دلدار 1403 -
ارائه الگوی شایستگی مدیران در شرایط بحران (مورد مطالعه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)
محمد احمدیان 1402 -
طراحی مدل مدیریت جنگ روانی در سازمان های ورزشی
مصطفی مرتضوی 1401 -
ارائه مدل نوآوری تجاری در کسب و کار های ورزشی برمبنای اقتصاد اشتراکی
زهرا شاکرمی 1401 -
طراحی مدل شادی ناخالص ملی(GNH) براساس رویدادهای ورزشی
ساجده سادات مرتضوی 1400 -
طراحی الگوی ارزیابی راهبردی برنامه های ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان
عاطفه اسدزاده 1399 -
طراحی الگوی درگیرسازی ذی نفعان به منظور افزایش اثر بخشی ورزش قهرمانی
سلیم عباسی چلچه 1399 -
طراحی مدل استراتژیک موفقیت در ورزش المپیکی تکواندو
غلام رضا گودرزی 1399
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
گونه شناسی تلنگر و کاربردهای آن در طراحی رفتارهای مسئولانه گردشگران
ثمینه کاظمی 1403 -
کاربردهای بازی های جدی در صنعت گردشگری
بهارک کاهه 1403 -
شناسایی مولفه های تاثیرگذار بر مشارکت فعالیت بدنی پایدار نسل z
محمد کلانترنیستانکی 1403 -
تحلیل مدل اثر بازاریابی الکترونیک بر رضایت و قصد خرید مشتریان فروشگاه های آنلاین ورزشی
زهرا کونانی 1403 -
مقایسه عملکرد داوران فوتبال لیگ برتر ایران در غیاب تماشاگران در طول دوران کرونا
امین قیم اشرفی 1402 -
شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه گردشگری ماجراجویانه در مشهد: مورد مطالعه آفرود
سیده زینب قارونی نیک 1402 -
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقاصد گردشگری ورزشی(مطالعه موردی : جزیره کیش)
راضیه معصومی کشکولی 1402 -
نقش بازاریابی مرجع مشتری بر تصمیم گیری خرید و وفاداری مشتریان فروشگاه های ورزشی شهرتهران
فاطمه بهاری 1401 -
نقش تجارت اجتماعی و کیفیت اطلاعات بر قصد خرید مجدد و نیات دهان به دهان الکترونیکی در فروشگاه های ورزشی انلاین (نمونه موردی: مشتریان فروشگاه ورزشی مجید در شهر تهران)
فروغ فریدونی 1401 -
تاثیر رسانه های اجتماعی در ورزش بر میزان توسعه یافتگی ورزش قهرمانی زنان ایران با نقش میانجی تبعیض های جنسیتی
نسیم مسیبی 1401 -
تاثیر به کارگیری گیمیفیکیشن بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی
حسین فریدنیا 1401 -
شناسایی تاثیرات میزبانی رویداد های ورزشی بر افزایش مشارکت در ورزش همگانی ( مطالعه؛ مسابقات لیگ ملت های والیبال )
نیلوفر خسروی 1401 -
شناسایی مولفه های موثر بر درآمدزایی باشگاه های ورزشی ایران در دوران بحران همه گیری ویروس کرونا
سیدعلیرضا ناظمی اصطهباناتی 1401 -
شناسایی عوامل موثر بر جذب مشتریان بالقوه به ورزش های الکترونیک در ایران
سجاد میثمی تبار 1401 -
اثر همانند سازی ورزشکار مشهور بر صحه گذاری و اثر بخشی تبلیغات
رضا نوشادی 1401 -
شناسایی راهبردهای همپایی فناوری در ورزش ایران
حسام الدین باقری 1401 -
آسیب شناسی اماکن ورزشی آموزش پرورش استان قم بر اساس شخص های ایمنی بهداشتی زیست محیطی (HSE)
محمدحسین اسکندری 1401 -
شناسایی شاخص های تاثیر گذار تولید محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام(موردمطالعه: محصولات ورزشی)
حمیدرضا نظیفی 1401 -
شناسایی و رتبه بندی نقش ابزارهای بازاریابی اینترنتی در برندسازی باشگاه های ورزشی
امیررضا علی زمانی 1400 -
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت (توسعه)استارت آپ های ورزشی
محسن حقانی 1400 -
شناسایی شاخص های موثر بر برند سازی شهری با الگو گیری از ورزش های سنتی بومی
روزبه امیری 1400 -
تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش و قصد خرید با میانجی احساسات اخلاقی
سیدحیدر حسینی 1400 -
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند خدمات ورزشی(باشگاه فوتبال خلیج فارس شیراز)
سیدمحسن باقرآزاد 1400 -
تاثیر صحهگذاری تنیسبازان بینالمللی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد
متین محمدپورنرله 1400 -
طراحی سیستم خبره به منظور شناسایی استعداد در رشته والیبال
عباس عابدینی نائین 1400 -
تعیین میزان اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران ایرانی بر قصد خرید مشتریان
محمدباقر اردستانی محمدی 1400 -
تاثیر قابلیت رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان با توجه به نقش میانجی کاربران. (مورد مطالعه: پیج اینستاگرامی باشگاه سلامتی پالادیوم اصفهان)
امیرعلی رهنما 1400 -
شناسایی موانع مشارکت خیرین در ورزش استان قم و ارائه راهکارها
سیدحسن آل سجاد 1400 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتری در باشگاه های تنیس شهر اصفهان
علی کاظمی اسفه 1399 -
بررسی تاثیر مشارکت در فعالیت ورزشی بر شور و اشتیاق و نشاط کارکنان سازمان ( مورد مطالعه کارکنان ستاد نهاجا)
مهدی کریمی مجیدیان 1399 -
ارتباط متغیرهای روانشناختی و کلینیکی در رشد پس از آسیب بیماران مبتلا به سرطان
نشاط زارع تاج آبادی 1399 -
تحلیل شرایط بهداشتی،ایمنی و زیست محیطی اماکن ورزشی شهرستان قم
رضا عباسی 1399 -
اثربخشی درمان چشمانداز زمان بر کاهش نشانههای استرس پس ضربهای در بیماران مبتلا به سرطان پستان
امیر میرزانیا 1399 -
شناسایی مولفههای تمایل به حضور مجدد در محیطهای ورزشی شهر قم
محمد صادقی 1399 -
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم
محسن صادقیان 1399 -
شناسایی مولفههای مدیریت ارتباط با مشتری در مدارس فوتسال
امین جبه داری 1399 -
تاثیر بازاریابی ویروسی بر رفتار خرید مصرف کنندگان خدمات ورزشی با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند
محمدمهدی سلیمانی 1398 -
تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی رضایتمندی(موردمطالعه :برند باشگاه فوتبال خلیجفارس شیراز)
محمد محمدی کراچی 1398 -
توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت خدمات ادراک شده در مدارس فوتبال شهر تهران
فاطمه فریدونی 1397 -
تاثیر برند سازی داخلی و شخصیت برند بر ارزش ویژه آن با توجه به نقش میانجی رفتار شهروندی برند(مورد مطالعه :کارکنان و نمایندگان فروش پوشاک ورزشی مجید و دایی)
نبی دهقانی دشتابی 1397 -
تاثیر حمایت مالی در ایجاد انگیزه و وفاداری هواداران لیگ کشتی ایران
هادی علیزاده پورنیا 1397 -
راهبردهای توسعه فعالیت بدنی در سالمندان به منظور پیشگیری از بیماری ها با رویکرد بازاریابی اجتماعی
هاجر کریمی ابگرمانی 1397 -
تاثیر شخصیت برند بر وفاداری به برند در هواداران فوتبال با توجه به نقش میانجی اعتماد برند(مورد مطالعه :هواداران باشگاه پرسپولیس و استقلال )
حسن مهربان سراسیاب 1396