Zahra Naghsh

Associate Professor

Update: 2024-12-29

Zahra Naghsh

Faculty of Psychology and Education / Psy. Foundation of Education

P.H.D dissertations

  1. تدوین بسته آموزشی حل مسئله مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر و بررسی اثربخشی آن بر شایستگی اجتماعی؛ انعطاف پذیری روان شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان با درماندگی آموخته شده
    زهرا طالقانی 2024
  2. تدوین برنامه مداخلات روان شناختی حمایتی بر پایه معنویت درمانی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی، تاب آوری، تعاملات بین فردی و انگیزه تحصیلی نوجوانان با تجربه از دست دادن پدر/ مادر به دلیل ابتلا به کرونا
    مژده خادمعلی 2024
  3. تدوین و ارزیابی اثر بخشی برنامه آموزشی فرزند پروری با رویکرد عقلانی آیتده نگر بر رضامندی زوجیت والدین ، پیشرفت تحصیلی ، نشاط معنوی و خلاقیت فرزندان پیش دبستانی و دبستانی
    سمیه مدرسی 2024
  4. نقش واسطه ای استحکام من در رابطه بین کمال گرایی و تحمل ناپذیری بلاتکلیفی با نشانه های وسواس فکری- عملی رابطه ای: اعتبارسنجی بر اساس درمان پارادوکسی
    وحیده دهاقین 2023
  5. طراحی و اثربخشی درمان خانواده محور مبتنی بر رویکرد فرا تشخیصی بر شاخص توده بدنی، تنظیم هیجان، کیفیت رابطه با والدین در دوران پاندمی کووید-19 در نوجوانان چاق و با اضافه وزن
    مرجان ربانی با وجدان 2023
  6. ارایه مدلی از عوامل اثرگذار بر کیفیت زندگی خانواده های دارای فرزند با نشانگان داون مبتنی بر یک مطالعه آمیخته
    مجید امیدی خانکهدانی 2022
  7. مدل یابی عوامل موثر بر اهمال کاری دانشجویان بر مبنای منبع کنترل
    امیرحسین حاجی عزیزی 2022
  8. طراحی بسته آموزشی اخلاق مبتنی بر شهود اخلاقی و با ملاحظات گسست اخلاقی و بررسی اثربخشی آن بر هویت اخلاقی و مسوولیت پذیری در دانش آموزان متوسطه ی دوم
    حامد مصلحی 2022
  9. طراحي بسته آموزشي تفكر علمي و اثربخشي آن بر ارتقاء مهارت حل مساله در كودكان دوره پيش دبستاني
    لیدا ملک زاده 2019

Master Theses

  1. مقایسه رابطه بین کارکرد توجه پایدار دیداری و شنیداری با رضایت جنسی در زنان و مردان
    فاطمه معارف 2024
  2. بررسی کارآمدی پارادوکس درمانی (PTC) بر سبک های مقابله ای، رضایت زناشویی و سلامت عمومی افراد مضطرب
    میثم مرادی 2024
  3. رابطه ی سبک های والدگری با پیشرفت ریاضی دانش لموزان دوره ی ابتدایی: بررسی نقش میانجیگر کارکردهای اجرایی
    پگاه ستاری قهفرخی 2024
  4. بررسی و مقایسه ی معناداری زندگی در دانش آموزان متوسطه مدارس با رویکرد معرفتی-اسلامی و سایر مدارس و ارتباط آن با بهزیستی روان شناختی
    مهسا شیرازیان 2024
  5. نقش میانجی شفقت خود در رابطه ذهن آگاهی و بهزیستی روانشناختی در مادران کودکان با اختلال یادگیری
    حنانه مرادی هرندی 2024
  6. تدوین برنامه مبتنی بر آموزش مدیریت هدف و بررسی اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی در کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی
    طهورا الماسی 2024
  7. بررسی میزان تفاوت خوشبختی ادراک شده در دانش اموزان با مادران شاغل و خانه دار
    فاطمه خانی 2024
  8. اثربخشی مشاوره راه حل مدار و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اهمالکاری تحصیلی و تاب آوری تحصیلی
    علیرضا صدرالحفاظی 2024
  9. بررسی الگوی ساختاری رابطه ترومای کودکی و سبک های دلبستگی با اختلال شخصیت مرزی با میانجی گری ذهنی سازی در دانشجویان استان تهران
    مریم نظریان 2024
  10. تأثیر آموزش مهارت های زندگی بر اساس مفاهیم پویشی بر منبع کنترل و مکانیسم های دفاعی درافراد بزرگسال
    سیده مهتاب جلالی 2024
  11. رابطه هویت دینی و اخلاقی با تفکر انتقادی: نقش واسطه ای هوش معنوی
    زهرا حیدری 2024
  12. ابعاد کمال گرایی و کمک طلبی تحصیلی: نقش واسطه ای جهت گیری هدف اجتماعی و خودابرازی کمال گرایانه
    زینب حسینی نژاد 2024
  13. رابطه سبک دلبستگی و همدلی در مادران: بررسی نقش میانجیگر تنظیم هیجانی
    سعیده باغستانی 2024
  14. سنجش و مقایسه ی نگرش زنان و مردان جوان نسبت به مفاهیم مرتبط با خانواده با تعدیلگری محتوای رسانه ای مصرفی آنان
    مائده توحیدی نسب 2024
  15. اثر بخشی برنامه آموزش فرزند پروری مبتنی بر نظریه ی انتخاب بر کیفیت تعامل والد-کودک و خودکارآمدی والد گری
    فاطمه محمدزاده 2024
  16. رابطه ویژگی های شخصیتی والدین با کنترل خشم و میزان اضطراب در کودکان پیش دبستانی
    فاطمه رضائی 2024
  17. اثربخشی بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر تئوری انتخاب بر تاب آوری و عزت نفس والدین دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
    معصومه زارع بزرگ ابادی 2024
  18. تدوین و ارزیابی برنامه عروسک های دست گردان خانواده محور برتعاملات ارتباطی والدین با فرزند خود مانده
    نفیسه سبزی 2024
  19. رابطه ذهنیت های طرحواره ای و افکار تکرارشونده (نگرانی و نشخوار فکری): نقش واسطه ای اجتناب تجربه ای
    حمید رضا آثم 2024
  20. اثربخشی فرزندپروری دلبستگی محور بر پرخاشگری و تعامل والد-فرزند در کودکان با نافرمانی مقابله ای
    زهرا قانع عزآبادی 2024
  21. بررسی رابطه رضا مندی زوجیت والدین با رشد عاطفی فرزندان پیش دبستانی در شهر کرمان
    سارا ایرانی فتح اباد 2024
  22. رابطه هوش معنوی با رضایت شغلی: نقش میانجی انگیزش شغلی در معلمان مدارس ابتدایی
    نرگس عادلی 2023
  23. شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان های دیجیتال.
    سارا شفیعی باغبادرانی 2023
  24. نقش واسطه ای اختلال عملکرد جنسی در رابطه طرحواره ناسازگار اولیه با سازگاری زناشویی
    محدثه فراهانی 2023
  25. رابطه نیازهای بنیادین روان شناختی و عاملیت در دانش آموزان نوجوان و پیش بزرگسالان دانشجو
    متین قهرمانی 2023
  26. اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی زنان سالمند مبتلا به ام.اس
    سیمین دیزجی 2023
  27. اثربخشی روان درمانی پارادوکسی PTC بر اضطراب امتحان و اعتماد به نفس دانش آموزان دختر: یک طرح تک ازمودنی
    مهتا صالحین 2023
  28. اثربخشی برنامه ی آموزشی ایفای نقش مبتنی بر همدلی بر شایستگی اجتماعی و تنظیم هیجان در دانش آموزان مقطع ابتدایی
    زهرا فرازمند 2023
  29. رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی روان شناختی نقش واسطه ای عاملیت
    مینا یزدانخواه 2023
  30. بررسی اثر بخشی مداخلات آدلری محور بر کاهش قلدری و خشونت های بین فردی در میان نوجوانان مدرسه
    محمد شیری 2023
  31. اثربخشی آموزش روانشناختی خانواده محور مبتنی بر تنظیم هیجان بر سازگاری، حمایت اجتماعی ادراک شده، و همدلی در دانش آموزان متوسطه اول دو زبانه
    سوسن شریفی 2023
  32. مدل معادلات ساختاری وابستگی به اینترنت بر اساس سبک دلبستگی و هیجان خواهی نقش میانجی ذهن آگاهی.
    زینب محمدی نیکو 2023
  33. ارتباط بین آرزوی تحصیلی از طریق متغیر میانجی انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان شهریار"
    لیلا آزاده 2023
  34. بررسی نقش میانجی گر حرمت خود در رابطه میان طرحواره های ناسازگار نخستین و اضطراب اجتماعی در افراد دارای ناشنوایی مادرزادی
    رویا رشیدی زاده 2023
  35. تاثیر روش مرور خویشتن بر علائم افسردگی، سرمایه روانشناختی و بهزیستی روانشناختی در دختران نوجوان
    سمانه اجورلو 2023
  36. اثربخشی رویکرد روان درمانی تک جلسه ای(SST) بر خودکارآمدی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان
    نیما فریدنی 2023
  37. نقش میانجی بی تفاوتی اخلاقی در رابطه بین عملکرد خانواده و قلدری در دانش آموزان
    فاطمه فیروزبخت 2023
  38. مرور نظام مند و فراتحلیل اهمال کاری تحصیلی و کمال گرایی در دانشجویان
    زهرا خسروی 2023
  39. نقش واسطه ای مسئولیت پذیری تحصیلی در رابطه ی حمایت از تکلیف والدین و پیشرفت ریاضی
    زهرا یوسفی 2022
  40. رابطه انعطاف پذیری روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان ؛ نقش واسطه ای حمایت اجتماعی ادراک شده
    پوریا شریفی بیدمشکی 2022
  41. طرحواره های ناسازگار اولیه و پریشانی های روان شناختی: نقش واسطه ای شفقت خود و ذهنی سازی
    بتول زارع 2022
  42. تحلیلی از یافته های پژوهشی در قلمرو پدیدایی خلاقیت و رویکردهای پرورش تفکر خلاق در کشورهای مختلف در دهه اخیر
    فاطمه تجلائی 2022
  43. الگوی ساختاری نقش میانجی درگیری تحصیلی و امید به تحصیل در رابطه بین سرمایه تحولی بیرونی و پایستگی تحصیلی دانش آموزان
    سمانه دیلمی 2022
  44. نقش واسطه ای ترس از ارزیابی دیگران در رابطه بین سبک های فرزند پروری و اضطراب اجتماعی
    فاطمه السادات ابوالمعالی 2022
  45. نقش تعدیل کننده جنسیت و شفقت خود در رابطه بین استرس های زندگی و علائم اضطراب و افسردگی
    محمدجواد الداغی 2022
  46. دلبستگی نوجوان و اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای راهبرد های تنظیم هیجان
    سیده سارا شهابی 2022
  47. نقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطه بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تاب آوری تحصیلی
    مهدی صدری 2022
  48. بررسی تاثیر آموزش خودتنظیمی مبتنی بر مدل SRSD بر کارکرد اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری با مشکلات ریاضی و نوشتن
    نیلوفر آقائی نژاد 2022
  49. تجارب اولیه شرم و امنیت و خستگی ناشی از شفقت در درمانگران: نقش میانجی شفقت به دیگران
    زینب قاسمی 2022
  50. رابطه طرحواره های ناسازگار نخستین با بی وفایی زناشویی، بررسی نقش واسطه ای همدلی عاطفی
    آرام بوجاری 2022
  51. اثربخشی آموزش جرات ورزی بر تاب آوری و مهارت های اجتماعی دانش آموزان ششم ابتدایی
    توفیق سرور 2022
  52. بررسی رابطه فرزندپروری ذهن آگاهانه و کارکرد اجرایی با نقش واسطه ای تنظیم هیجانی در کودکان
    الناز سهراب پور 2022
  53. خودشیفتگی، سه گانه تاریک و احساس شرم و گناه: نقش واسطه ای خودشناسی
    لاله فرج زاده 2022
  54. مدل یابی علی عاملیت معلم و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان: نقش واسطه ای حمایت تحصیلی معلم
    زینب ایلیائی 2022
  55. مدرسه هراسی: چالش های آموزشی و منابع عاطفی-اجتماعی هراس در دانش آموزان دبستانی
    مهدیه قویدل یزدی 2022
  56. ثر بخشی مشاوره ی تحصیلی گروهی با رویکرد راه حل محور بر خود کار آمدی و اهمال کاری دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحیه 2 شهرستان ساری
    امیرحسین خلیلی 2022
  57. رابطه سبک دلبستگی با اضطراب:نقش واسطه ای راهبرد های مقابله ای
    ناصر میکائیل پور 2022
  58. بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس خرد در دوره سنی نوجوانی و پیش بزرگسالی
    مریم مشایخی نظام آبادی 2022
  59. رابطه سبک های فرزندپروری ادراک شده با ترس از تجرد نقش واسطه ای طرحواره های وابستگی و خویشتن تحول نیافته
    مهتاب بابائیان کوپائی 2022
  60. نقش واسطه ای تاب آوری تحصیلی در رابطه شفقت به خود و بهزیستی روانشناختی دانشجویان
    محیا اعتدال مهر 2022
  61. رابطه هوش اخلاقی و سلامت روان با متغیر واسطه ای تنظیم هیجان و تاب آوری
    نازنین امینی مقدم 2022
  62. مطالعه پدیدارشناختی چالش های ارتباطی زوجین در دوران کرونا
    محدثه رستم بخش 2022
  63. نقش واسطه ای فرایندهای خودشناسی در رابطه بین سبک های دلبستگی و سلامت روان
    نازنین نصراله 2022
  64. تعامل والد کودک و مهارت های اجتماعی دانش آموزان نقش واسطه ای راهبردهای حل تعارض
    الهه اقدامی پور 2022
  65. اثر بخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر شادکامی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
    فرشاد اخوان پلنگ سرائی 2022
  66. پیش بینی معنای زندگی، احساس تنهایی و اضطراب مرگ براساس کمال گرایی معنوی/مذهبی
    ساینا بخشی زاده 2022
  67. رابطه معلم و دانش آموز و پیشرفت تحصیلی : نقش واسطه ای تاب آوری وکمک طلبی تحصیلی
    هانیه قربان دولتی 2022
  68. نقش واسطه خودکارآمدی عاطفی در رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه مادر و مهارت ارتباطی نوجوانان دارای بیماری زمینه ای دیابت
    فهیمه جلیلی خوئی 2022
  69. رابطه ساختاری سبکهای فرزندپروری ادراک شده و اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای تنظیم هیجان و ابراز وجود در نوجوانان
    زهرا رجبعلی کاشانی 2022
  70. اثربخشی برنامه ILEAD بر هویت اخلاقی و رشد خلاقیت در دانش آموزان پسر متوسطه دوره اول (شهر اربیل اقلیم کردستان عراق)
    سه ر کار علی محمد 2022
  71. ارتباط شفقت خود با شفقت دیگران در روابط زوجین: نقش واسطه ای فرایند های خود نظم بخشی انسجامی
    ریحانه نیک گو 2022
  72. رابطه بین هوش هیجانی با اختلال بدشکلی بدن در دختران نوجوان شهر قم
    قدرت اله مرادی 2021
  73. رابطه سواد دیجیتال با خود کارآمدی حرفه ای دبیران: نقش واسطه ای سبک های تدریس
    علی زندیه 2021
  74. تأثیر آموزش شفقت خود بهوشیار (msc) برپریشانی های روان شناختی، خود انتقادی. شر م و شفقت خود مادران کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم
    حامد عامری 2021
  75. نقش میانجی پردازش اطلاعات هیجانی در رابطه سبک های دلبستگی و احساسات مثبت نسبت به همسر در رابطه زوجین نابارور
    صدف کافی آبادی 2021
  76. مطالعه پدیدارشناختی تجربه زیسته مراقبان خانوادگی سالمندان
    صوفیه حسامی 2021
  77. مدل ساختاری محیط یادگیری سازنده و تفکر انتقادی: نقش واسطه ای راهبردهای شناختی و متغیرهای انگیزشی
    زهره خواجوندتبار 2021
  78. نقش واسطه ای "تحول من" در رابطه بین ابعاد فرزندپروری ادارک شده و بهزیستی روانشناختی در نوجوانان
    نرگس فلاحت چیان مجرد 2021
  79. آزمون مدل علی گرایش به اعتیاد مواد مخدر در نوجوانان براساس عوامل اجتماعی، خانوادگی و مدرسه ای در استان تهران
    علی علیمرادی 2021
  80. نقش واسطه ای عاملیت شخصی در رابطه میان دلبستگی به والدین و هویت من در پیش بزرگسالی
    نادیا روحانی 2021
  81. رابطه سبکهای والدگری با مؤلفه های شکوفایی در پیش بزرگسالی: نقش واسطه ای راهبردهای مدیریت زندگی
    ریحانه اسکندری نسب 2021
  82. پیش بینی شاخص های سلامت روانی و نشانه های افسردگی و اضطراب بر اساس ابعاد کمال گرایی و کمال گرایی معنوی/مذهبی: نقش تعدیل کننده راهبردهای شناختی تنظیم هیجان
    سمانه ابراهیم نژادمقدم 2021
  83. بررسی ارتباط رهبری و مسئولیت گریزی در مدیران ارشد و نیز بررسی سوگیری خوش بینی در آنان
    غزاله قضاوتی 2021
  84. بررسی پدیدارشناسانه گرایش دانشجویان با رشته های غیرمرتبط به تحصیل در رشته های روانشناسی و مشاوره
    میلاد توپ شکن 2021
  85. مدل معادلات ساختاری سبک های دلبستگی نا ایمن و اضطراب اجتماعی با نقش میانجی انتقاد از خود و کمالگرایی
    پریسا طالب خواه 2021
  86. تحلیل چند سطحی رابطه جهت گیری هدف دانش آموزان و والدین آن ها با کمک طلبی تحصیلی
    مریم زارع 2021
  87. ادراک از روابط والدینی و هویت اخلاقی: نقش واسطه ای باورهای اساسی
    نرگس خاتمی 2021
  88. اثربخشی برنامه اصلاح سبک فرزندپروری طرحواره محور بر تاب آوریو رابطه والد_کودک در مادران
    سنا نجفی 2021
  89. بررسی مولفه های اساسی شکل دهنده به هویت معنوی از منظر صحیفه سجادیه و کاریست آن در هویت یابی دوره نوجوانی
    زینب صبوری 2021
  90. "باورهای انگیزشی، تعلل ورزی وخودتنظیمی:نقش واسطه ای کمک طلبی»
    نیره علائی 2021
  91. اثربخشی آموزش تاب آوری بر احساس تنهایی و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دارای خانواده های تک والد
    حمیده تابش 2021
  92. مدل علی پیشرفت تحصیلی بر اساس تاب آوری و خوش بینی با میانجی گری خودناتوان سازی
    فاطمه نوروزی 2021
  93. رابطه معلم-شاگرد و کمک طلبی نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت
    سمانه سادات موسوی شریف 2021
  94. خودهای انگیزشی و عملکرد زبان انگلیسی بررسی نقش واسطه ای خودنظم بخشی و اضطراب زبان دوم
    فاطمه عزیزخان 2021
  95. پیش بینی ترس از تجرد بر اساس ویژگی های شخصیتی، هوش هیجانی و متغیرهای دموگرافیک
    محمد دربا 2020
  96. نقش میانجیگری انگیزش تحصیلی و وابستگی به اینترنت در رابطه ی بین خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه
    مسعود کرامتی 2020
  97. عوامل موثر بر ادراک دانش آموزان از جو مدرسه: تحلیل چند سطحی دانش آموز و مدرسه
    مینا نظامی 2020
  98. تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت خواب،تحمل پریشانی و ناگویی هیجانی در نوجوانان دارای اضطراب
    زهرا علی مددی 2020
  99. رابطة علّی سبک های دلبستگی با هویت اخلاقی: بررسی نقش واسطه ای همدلی
    قصیده حجتی 2020
  100. ارائه الگوی توانمندسازی روانی- اجتماعی مبتنی بر خواندن انتقادی و اثربخشی آن بر هویت اخلاقی نوجوانان
    فاطمه اسماعیلی کریزی 2020
  101. اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر " افسردگی از منظر قرآن" بر افسردگی و خودکارآمدی نوجوانان دبیرستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)
    عاطفه محسنی 2020
  102. اثر بخشي آموزش برنامه تحول مثبت جواني بر سرزندگي تحصيلي و تاب آوري تحصيلي نوجوانان دختر
    لیلا جمشیدیان 2019
  103. تعيين ويژگي هاي روان سنجي مقياس سواد رسانه اي با نظريه سوال-پاسخ IRT
    مریم سروئی بافق 2019
  104. طراحي برنامه پرورش مهارت هاي تفكر (بر مبناي مدل بروكفيلد ) و بررسي اثربخشي آن بر تفكر انتقادي تاب آوري تحصيلي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان متوسطه دوره دوم
    شهاب افراز 2019
  105. اثربخشي مشاوره گروهي آدلري بر عملكرد خانوادگي مادران داراي فرزندان در معرض خطر
    سنا پاک نیت 2019
  106. اثربخشي درمانگري با استفاده از اسب بر سازگاري اجتماعي، تاب آوري و خودپنداره كودكان تك والد
    فاطمه احمدی نژاد فتح آبادی 2019
  107. نقش واسطه اي استحكام من در رابطه بين حرمت خود دانش آموزان و كمال گرايي والدين
    عاطفه طاهری نیه 2019
  108. تهيه برنامه آموزشي اخلاق مبتني بر نمايش و بررسي اثربخشي آن بر حساسيت اخلاقي دانش آموزان دبستاني
    مینو محمدی 2019
  109. مقايسه ميانگين جدايي عاطفي در زوجين با و بدون سابقه دوستي پيش از ازدواج
    حمیدرضا گلشن 2019
  110. مقايسه ويژگي هاي شخصيتي و هوش هيجاني افراد معتاد به مواد ( هروئين و شيشه ) با افراد عادي ساكن در شهر كابل
    علی اکبر ابراهیمی 2019
  111. اثربخشي برنامه غني سازي روابط زناشويي بر افزايش صميميت و اميدواري زوجين داراي فرزند معلول
    یاسمن یزدان پناه 2019
  112. نقش واسطه اي الگوهاي ارتباطي زوجين در رابطه ميان تمايزيافتگي خود و راهبردهاي حفظ زوج
    الهه قنبریان 2019
  113. فرآيند بازشناسي صفات خود بر اساس ديالوژيكاليتي، خودشناسي انسجامي و بهوشياري
    پگاه زارعی تل اباد 2019
  114. بررسي اثربخشي مشاوره گروهي مبتني بر واقعيت درماني بر افزايش رضايت زناشويي و شادماني زنان در دوران آشيانه خالي
    شادی فطوره چی 2018
  115. تاثير آموزش گروهي مبتني بر شفقت خودبر شادكامي و كمال گرايي دختران نوجوان
    عذرا عظیمی فریدن 2018
  116. بررسي رابطه بين خود تنظيمي هيجاني ،ادراك از محيط يادگيري و تاب آوري تحصيلي كاربرد مدل يابي و تحليل چندسطي
    سمانه سمیعیان 2018
  117. نقش واسطه اي تاب آوري در رابطه اضطراب مرگ با سلامت روان نوجوانان مهاجر ساكن كمپ كردستان عراق
    زاکاو سلیم احمد 2018
  118. ويژگي هاي روان سنجي مقياس هزينه و نقش مولفه هزينه در سازه ي انتظار -ارزش و پيشرفت رياضي دانش آموزان دختر دبيرستاني شهر كاشان
    مطهره فتاحی 2018
  119. مفهوم سازي و ساخت ابزار نشانگرهاي بزرگسالي
    زهره سلیمانی 2018
  120. رابطه باورهاي اساسي و بهزيستي ذهني نقش واسطه اي هويت اخلاقي در سنين اواخر نوجواني و اوايل بزرگسالي
    سوده دوائی 2018
  121. رابطه ادراك از سبك هاي والديني،محيط كلاس ادراك شده مبتني بر خود تعيين گري با تاب آوري نقش واسطه اي عامليت انساني
    مامک مهدوی مزده 2018