پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
Professor
Update: 2025-05-22
Seyed Reza Seyed Javadin
College of Management / مديريت بازرگاني
P.H.D dissertations
-
ارائه الگوی مدیریت استعداد در توسعه عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس)
سید ابراهیم موسوی 2025 -
ارائه مدلی جهت ارزیابی اثر تلنگرهای دیجیتال بر رفتار مشتریان در فروشگاه های آنلاین دارو و تجهیزات پزشکی
محمدرضا اسداللهی 2025 -
مدل سازی پیش بینی رفتار مصرف کننده در بازاریابی الکترونیکی به کمک هوش مصنوعی
مهران صفرنژاد فیروزآباد 2025 -
ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان
نازنین رحمانی 2024 -
طراحی مدل نقش سرمایه انسانی بر قابلیت های پویای بازاریابی در ارایه خدمات به مشتری (مطالعه موردی بیمه پارسیان)
سعیدرضا ابراهیمی 2024 -
طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
احمد عباس طوفان الطرفاوی 2023 -
مدل سازی مفهومی تاثیر ارزهای دیجیتال بر استراتژی های کسب و کار (مورد بررسی: شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
اصغر قدم زن جلالی 2023 -
ارائه الگوی اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان
زهرا پورحبیبی 2023 -
توسعه مدل بهبود عملکرد محیطی سازمان ها با رویکرد منابع انسانی سبز
مجتبی محتشم 2023 -
مدل سازی رابطه بین توانایی های شناختی و بازده سرمایه گذاری سبدگردانان در بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر ابعاد سوگیری های شناختی
مولود ایرجی زاد 2023 -
ارائه الگوی توانمندسازی منابع انسانی (مورد بررسی کارکنان بیمارستان کیش)
عباسعلی نجاتی سلیم 2023 -
طراحی مدل معیارهای ارزیابی عملکرد شغلی با مشارکت کارکنان در سازمان تامین اجتماعی
حسن فایضی 2023 -
طراحی مدل خط مشی گذاری مبتنی بر توسعه قابلیت های انسانی وزارت آموزش و پرورش اقلیم کردستان عراق
رحمان رسول فتاح 2023 -
طراحی و تدوین الگوی اثربخشی هیات مدیره در صنعت بانکداری ایران
احسان انیسی 2023 -
ارائه مدل توسعه قابلیت های سازمانی وزارت آموزش و پرورش اقلیم کردستان عراق
ئاکو عبدالمجید سعید 2023 -
طراحی الگوی برند کارفرمایی در شرکت ملی نفت ایران
لیلا هوشمند 2023 -
ارائه الگوی شایستگی مدیران روابط عمومی شهرداری کلان شهرهای کشور مطالعه موردی کلان شهر تبریز
هادی مقدم زاده 2023 -
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
سامان آسترکی 2023 -
توسعه مدل تاثیر سیاست های سازمانی بر هدایت کارکنان در تعیین هدف و بودجه بندی
آرش عبدالعلی پور 2022 -
ارائه الگوی اعتماد سازمانی بر مبنای مفروضات منابع انسانی در سازمان های خدمات محور مورد مطالعه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
امیر جبلی 2022 -
طراحی و تبیین مدل چند صدایی سازمانی در آموزش عالی ایران
فاطمه آقاجان پورچهارده 2022 -
ارائه چارچوب اخلاقی کارکردهای مدیریت منابع انسانی با تاکید بر الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت( جذب - بکارگیری-توسعه و نگهداشت )
فرزام پور رمضان رودپشت 2021 -
ارائه مدل توسعه منابع انسانی شایسته محور در صنعت خودرو سازی ایران (مطالعه موردی ایران خودرو)
قدرت اله طلائی 2021 -
توسعه مدل نیازسنجی آموزشی شرکت پالایش نفت آبادان با رویکرد تحقق استراتژیهای سازمان
قاسم خواجه وندی 2021 -
طراحی مدل پیاده سازی کانون تفکر در صنعت بانکداری ایران
مصطفی حسان 2021 -
طراحی مدل حکمرانی بر شبکه های اجتماعی
سیده شیما کارانجام 2021 -
طراحی مدل شایستگی های مدیران عالی از منظر قرآن کریم
محمدحسین سعادت نهاد 2021 -
طراحی و تبیین مدل فرهنگ نیروی فروش در صنعت بانکداری ایران ( مطالعه موردی بانک ملت)
مجتبی بهرامی 2021 -
طراحی مدل کمی برای تحلیل و پیش بینی تعالی رهبری مبتنی در ابعاد فردی و تیمی
امیر آذرفر 2021 -
طراحی و تبیین مدل جامع چند سطحی توسعه رهبری اثربخش (مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
یوسف رضائی 2020 -
طراحی مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی مشارکت مردمی در مراسم و مناسبتهای انقلابی
احمد عبدی سنقرآبادی 2020 -
ارائه مدل تاثیر گذاری بر قصد و رفتار صرفه جویانه مشترکان برق خانگی
بهمن مصطفی طهرانی 2020 -
توسعه مدل جامعه پذیری سازمانی در نظام بانکی ایران
سعید رئوفی 2020 -
توسعه چارچوب چند سطحی حسابرسی منابع انسانی در هلدینگ شوینده گلرنگ
فاطمه تقی پور 2020 -
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی دولتی در راستای بهبود شاخص های حکمرانی خوب
هاتف حمداللهی 2020 -
ارائه مدل ارتقا مدیریت عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستان در وزارت آموزش و پرورش
سیدمحمد حسینی تقرتپه 2020 -
طراحی الگوی شایستگی مدیران دانشگاهی ایران اسلامی
محمدولی روزبهان 2020 -
ارائه ی الگوی تصمیم گیری اخلاقی مدیران منابع انسانی در سازمانهای فعال در صنعت دارو
حدیث جواهری 2020 -
طراحی چهارچوب هدایت منابع انسانی در پرتوی ظرفیت استعاره نور
جواد قلیچ لی 2020 -
معناسازي كاركنان از نظام ارزيابي عملكرد
هادی عارف 2020 -
طراحي و تبيين مدل مديريت منابع انساني جهادي
محمود ذبیح زاده باغلویی 2020 -
طراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی قضات دادگستری ایران
رسول رسائی فرد 2020 -
شناسايي معيارهاي مشاغل حياتي و كليدي براي جذب وحفظ استعدادها در شركت ملي نفتكش ايران
هادی میرزائی 2019 -
طراحي و تبيين الگوي تامين،تربيت،به كارگيري و نگهداشت مدير مدرسه با رويكرد مدرسه محوري
حجت اله بنیادی 2019 -
ارائه مدل چابكي رهبري منابع انساني
آناهیتا امینی حاجی باشی 2019 -
ارائه الگوي فهم پديده تنبلي كاركنان در سازمانهاي دولتي ايران
محسن امامویردی 2019 -
توسعه مدل جامع انتخاب كاركنان در پژوهشگاه صنعت نفت
محسن ابراهیمی 2018 -
شناسايي شايستگي هاي مديران مستعد مربي گري در كسب و كارهاي صنعت نيروگاهي
مجتبی جشنی ارانی 2018 -
طراحي نظام مبتني بر شايستگي در جبران خدمات اعضاي هيات علمي (مورد مطالعه دانشگاه هاي تهران)
محمد عقیقی 2018 -
طراحي الگوي شايستگي فرماندهان ارتش جمهوري اسلامي ايران مبتني بر انديشه فرماندهي معظم كل قوا
شعبان مرادی آیدیشه 2018 -
طراحي مدل سنجش مراوده استراتژيك در صنعت خودرو
امیرحسین صبورطینت اقدم 2018 -
طراحي مدل برنامه ريزي استراتزيك سرمايه انساني در صنعت گردشگري
مسلم باقری 2018 -
طراحي مدل جانشين پروري رهبري با رويكرد ارتقاء هوش سازماني (مورد مطالعه : گروه صنعتي گلرنگ)
مهدی فتاحی 2018 -
طراحي و تبيين مدل مميزي توسعه منابع انساني در صنعت نفت
مریم حسان 2018 -
طراحي تبيين مدل برند كارفرما در مراكز آموزش عالي دولتي ايران
جواد فقیهی پور 2018 -
آينده پژوهي حوزه برون مرزي رسانه ملي در افق 1404 از ديدگاه صاحبنظران رسانه و ارتباطات
سیدنصراله ساداتی ساری 2018 -
طراحي مدل پوياي بازاريابي كارآفرينانه در شركتهاي كوچك و متوسط صنعت ICT ايران
نادر سیدامیری 2018 -
طراحي مدل سنجش آمادگي سازماني بانكهاي تجاري ايران جهت پياده سازي بانكداري اسلامي
محمد صفری 2018 -
تدوين و تبيين مدلي براي ارزيابي فرايند مديريت ارتباط با مشتري در بانكهاي تجاري خصوصي ايران
امیر خانلری 2018 -
تبيين مدلسازي پارادايم مذاكرات حسابرس - صاحبكار پيرامون گزارشگري مالي
هدی اسکندر 2018 -
روايت پژوهي در تجربه ي زيسته مديران موفق مورد مطالعه بانك ملت
مصطفی فروغی نعمة اللهی 2018 -
ارايه الگويي براي شناسايي و دسته بندي سبك هاي مختلف زندگي مصرف كنندگان شهر تهران
آرمیتا مصلی نژاد 2018 -
ارائه مدل برندسازي براي كلان پروژه هاي تفريحي اقامتي ورزشي و توريستي كشورها با رويكرد بومي
امیر اخلاصی 2018 -
طراحي و تبيين مدل توسعه منابع انساني به منظور دستيابي به شهرت رسانه اي (مطالعه موردي: واحد مركزي خبر)
سیدمهدی شریفی 2018 -
تدوين مدلي براي اندازه گيري زنجيره ارزش منابع انساني در صنعت نفت
حمیدرضا یزدانی 2018 -
تبيين و ارائه مدل مديريت برند منابع انساني در صنعت خودروسازي مورد مطالعه: شركتهاي گروه صنعتي سايژا
محمدمهدی فراحی 2018 -
ارائه مدل شناسايي ريسكهاي استراتژي سازمان
عباس ابراهیمی 2018 -
تبيين مدل مديريت منابع انساني بازارگرا در صنعت خدمات بانكداري با رويكرد سيستم هاي كاري با عملكرد بالا
مهرداد استیری 2018 -
ارائه چارچوبي براي مديريت منابع انساني سبز
مجتبی محمدنژادشورکائی 2018 -
ارائه چارچوبي براي مدلسازي بانكداري شركتي در ايران
تینا باقری 2018 -
طراحي چارچوبي براي مديريت استعداد در پرتو روش پژوهش قراني
محمدامین پهلوان شریف 2018 -
طراحي الگوي مديريت منابع انساني سبز با رويكرد ملي
علیرضا نوبری 2018 -
الگوي تعاملي استراتژي هاي ارتباطات سازماني و استراتژي هاي منابع انساني با عملكرد
فاطمه السادات اعرابی 2018 -
طراحي مدل مسير شغلي دو گانه ويژه پرستاران
نرجس السادات نسبی 2018 -
ارائه تئوري چند سطحي جبران خدمات - عملكرد با رويكرد استقرايي
حمزه رایج 2018 -
طراحي مدل التزام شغلي در بستر برون سپاري منابع انساني (بر اساس رويكرد روانشناختي)
بهروز پورولی 2018 -
تدوين چارچوب معماري دوركاري در وزارت كار و امور اجتماعي
تهمینه ناطق 2018 -
تدوين خط مشي هاي توازن كار - زندگي موثر بر ميزان توازن كار - زندگي كاركنان آموزش عالي
مژگان روشن نژاد 2018 -
طراحي و تبيين مدل توسعه منابع انساني براي دستيابي به مرجعيت علمي در آموزش عالي
محمد تابان 2018 -
طراحي مدل انطباق پذيري مسير شغلي كاركنان با تاكيد بر موفقيت كارراهه در شركت پتروشيمي شازند
فاطمه کریمی جعفری 2018
Master Theses
-
بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال هوشمند داده محور بر رقابت پذیری (مورد مطالعه : بانک تجارت تهران )
شهره قلی جعفری 2025 -
تاثیر رفتار اخلاقی کارکنان بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری اعتماد مشتری
دانیال ظهیری فرد 2025 -
بررسی تاثیرات برند کارفرمایی سازمان برحفظ و نگهداشت کارکنان فناوری اطلاعات
جعفر رمضانی خوجین 2025 -
مدل مدیریت منابع انسانی سازمانی توسط هوش مصنوعی برای تطبیق در روانشناسی مصرف کنندگان به سمت فناوری دیجیتال
علیرضا نیک نام اصل 2024 -
بررسی رفتار مصرف کنندگان در دنیای دیجیتال و تأثیر آن بر روی استراتژی بازاریابی کسب و کارهای شبکه نمایش خانگی فیلم و سریال آنلاین و راهکارهایی برای بهبود آن (مطالعه موردی: فیلیمو)
علی هاشم ابادی ثانی 2024 -
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند کارفرما بر رفاه و وفاداری کارکنان(مطالعه موردی شرکت اسنپ تریپ)
احمدرضا خاکپورطالقانی 2024 -
" بررسی تأثیر سیستم های کاری با عملکرد بالا بر مشارکت کارکنان: نقش تعدیل کننده عدالت سازمانی"
سیده فاطمه حائری 2024 -
تاثیر هوش تجاری، یادگیری سازمانی و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت های نوآور
یاسمن زارع 2024 -
بررسی تاثیر خانوادگی بودن یک کسب و کار بر روی شهرت آن کسب و کار در ایران و تاثیر این شهرت بر وفاداری مشتریان و میزان مشارکت در صفحات شبکه های اجتماعی
هوتن سلاجقه 2024 -
بررسی اثر متغیر های بازاریابی دیحیتال زنجبره تامین ارتباط با مشتریان و مدیریت دانش برعمکرد انلاین سایت های گردشگری
علیرضا عظیمی رحمت آبادی 2023 -
بررسی تاثیر دورکاری بر مشاغل شرکت های صنعت فن آوری اطلاعات در ایران
سیدمعید سیدی 2023 -
بررسی آموزش مهارتهای فروش مویرگی بر عملکرد فروشندگان (مطالعه موردی شرکت پخش کاسپین)
امیر شادرو 2023 -
بررسی رابطه بین بالا بودن ساعت کار و کاهش دقت در خدمت رسانی پرستاران بیمارستان کیش
علی کرمی 2023 -
برر سی تأثیر جهت گیری کارآفرینانه بر نوآوری محصول با نقش میانجیگری انعطاف پذیری هماهنگی و نقش تعدیل کنندگی انعطاف پذیری منابع (مورد مطالعه: کارگاهها و مراکز هنری شهر تهران)
هژبر غلام پورارباستان 2023 -
تاثیر شخصیت پیش فعال بر هنرپیشگی شغلی و شایستگی های شغلی مورد مطالعه: (مدیران منابع انسانی سازمان ها در تهران)
زهرا شفیعی انارکی 2022 -
تاثیر ویژگی های نسبی شخصیت و توانایی شناختی برشایستگی های منابع انسانی با نقش میانجی تراکم تجربه کاری ( مورد مطالعه: سازمان های غیردولتی در تهران)
مهدیه رجبی گماسائی 2022 -
بررسی ارتباط بین تجربه مشتری و مراجعه مجدد به فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
محمدرضا خوبرو 2022 -
بررسی رابطه جهت گیری کارآفرینی ، یادگیری و عملکرد فروشگاه نفش میانجی قابلیت های پویا مبتنی بر دانش (مورد مطالعه اتحادیه هتلداران در تهران
ابوالفضل جوادزاده 2022 -
نگرش نسل های Y و Z نسبت به تبلیغات محصولات بحث برانگیز
علی خاتمی نژاد 2022 -
تحلیل رفتار پیش از خرید مصرف کنندگان در شرایط رکود تورمی
اشکان دهقان 2022 -
بررسی تآثیر بازارگرایی بر نوآوری تجاری با توجه به نقش تعدیلگر انعطاف پذیری استراتژیک ( مطالعه موردی: شرکت گسترش انرژی پاسارگاد)
مجتبی طزری 2021 -
بررسی نقش واسطه ای خشونت در محیط کار در رابطه بین عدالت اجتماعی و امنیت شغلی کارکنان
پری گنجی 2021 -
تاثیر به کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای ورزشی( مطالعه موردی: مجموعه ورزشی انقلاب )
زهرا فراهانی 2021 -
بررسی تأثیر بهکارگیری استراتژی بازاریابی محتوایی بر موفقیت استارتآپهای ایرانی
احمد فضلوی 2021 -
بررسی تاثیر عضویت در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کننده بادر نظر گرفتن نقش میانجی نگرش برند(مورد مطالعه اینستاگرام)
فاطمه محمدپور 2021 -
بررسی فرصت های توسعه بازرگانی بین المللی بین ایران، عراق، سوریه، ترکیه و لبنان در آغاز دههی 2020
شهریار شکروی 2021 -
بررسي و مدل يابي نظام انگيزش و پاداش منابع انساني در شركت هاي توليدي مطالعه موردي واحد بازرگاني گروه سلولزي گلستان
سیدعلی نورمفیدی 2021 -
بررسی تاثیر سرپرستی سو استفاده گرایانه بر طفره روی اینترنتی: با تاکید بر نقش میانجی فرسودگی عاطفی
پیوند میرزائیان خمسه 2021 -
ارزیابی عملکرد هیئت امناء مساجد
امیرحسین حسینی پورفتمه سری 2021 -
بررسی تاثیررفتارشبکه ای برقابلیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه تهران
محمد داودی 2021 -
بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر تمایل به ترک خدمت با میانجیگری بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل در دانشگاه تهران
آزاده دادگر 2021 -
بررسي تاثير حمايت سازماني ادراك شده بر تمايل به ترك خدمت و عملكرد كاركنان گسترش كشاورزي پيوند فردوس پارس با نقش تعديل گري لنگرهاي شغلي
پیمان شیروانی 2020 -
آسیبشناسی نظام مدیریت منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدل فیلیپس
علی فرهادوند 2020 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل استرس شغلی موثر بر کیفیت زندگی کاری و تبیین نقش آن در عملکرد منابع انسانی
امید جوکارپارسی 2020 -
ممیزی فرایندهای منابع انسانی در بخش بهداشت و درمان بر اساس استاندارد 34000 ، مطالعه مورد بیمارستان شریعتی تهران
آزاده شکور 2020 -
نقش موثر تبادل رهبر عضو در روابط بین کارهای احساسی (عاطفی) و فرسودگی در کارکنان بانک ملت مدیریت شعب استان البرز
رضا گودرزی 2020 -
بررسی تاثیر رویههای مدیریت منابع انسانی سبز، در جذب استعدادهای جوان
رامین وزیری 2020 -
بررسی اثر قیمت در تصمیمگیری خریداران وسواسی ( اجباری )
زیبا شهیدی 2020 -
مطالعه و بررسي تصوير ذهني مشتريان بانك سامان از برند بانك سامان با به كارگيري مدل مولكول برند
پانته ا فرد 2020 -
بررسي تاثير روش هاي مديريت منابع انساني سبز بر عملكرد كاركنان (مورد مطالعه : شركت گاز استان تهران)
مهدیه توران پشتی 2019 -
بررسي عوامل سازماني و فردي موثر بر فرآيند جانشين پروري در شركت نفتيران اينترتريد(نيكو) و شركتهاي تابعه آن
عطیه کاظمی 2019 -
بررسي تاثير جو اخلاقي سازماني برهويت يابي سازماني (مورد مطالعه : سازمان ميراث فرهنگي ، هنري ، صنايع دستي و گردشگري)
مهدی نوروزبیگی 2019 -
بررسي تاثير رابطه ويژگي هاي شركت بر استفاده اطلاعات بازاريابي در رشد بنگاه هاي كوچك و متوسط
رقیه جوادی نوده 2019 -
تبيين چارچوب مفهوم سرمايه گذاري جمعي كسب و كارهاي نوين در ايران
بهنود اناری 2019 -
بررسي و مدل يابي تاثير ابعاد مديريت دانش بر ابعاد ريسك منابع انساني(مطالعه موردي بانك گردشگري)
فرناز برات پور 2019 -
بررسي تاثيررهبري زهرآگين برتعهدسازماني ورضايت شغلي كاركنان بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران
ساجد نصر 2019 -
1
علیرضا نادری 2018 -
بررسي رابطه اشتياق شغلي باذ بهبود عملكرد - مطالعه موردي در كاركنان گمرك جمهوري اسلامي
کامران ندائی 2018 -
بررسي تاثيرفلات شغلي دراسترس شغلي كاركنان(موردمطالعه شركت همكاران سيستم تهران)
احسان مرادپور 2018 -
بررسي تاثيربرنامه ريزي جانشين پروري بردرگيري شغلي كاركنان وزارت آموزش وپرورش درشهرتهران
سعیده بابالو 2018 -
بررسي تاثيرتوانمندسازي روانشناختي برعملكردشغلي كاركنان بيمه مركزي ايران
افسانه غفاری 2018 -
بررسي رابطه بين فرسودگي شغلي و كيفيت زندگي كاري با نقش ميانجي تعهد سازماني مطالعه موردي: كاركنان سازمان كشتيراني جمهوري اسلامي ايران
سپیده قاضی میرسعید 2018 -
بررسي تطبيقي به منظور شناسايي نقش احساسات پرسنل و شيوه رهبري مديران در انعطاف پذيري آنها در شرايط بحراني سازمان
سعیده حبیبی یوسفی 2018 -
ارائه چارچوبي مفهومي جهت تبيين رابطه ميان هوش هيجاني، سلامت رواني و عملكرد كاركنان مورد مطالعه(كاركنان شعب ارزي بانك تجارت تهران)
ملیحه قاسمی 2018 -
بررسي تاثير مديريت مشاركتي بر عملكرد كاركنان مطالعه موردي كتابخانه ملي
علی متقی 2018 -
بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني بر عملكرد سازماني با نقش ميانجي نوآوري (مورد مطالعه: شركت هاي مهندسان مشاور تهران)
سروش احمدی 2018 -
بررسي مديريت دانش و تاثير آن بر خلاقيت سازماني ( مطالعه موردي بيمارستان آراد )
نیما طاهری 2018 -
بررسي تاثير هوش هيجاني بر عملكرد كاركنان ( مطالعه موردي شركت مديريت برق شهيد رجايي )
اسیه حبیبی قاسم ابادیان 2018 -
بررسي انتظارات شغلي و فاكتورهاي موثر بر انتخاب شغل و سازمان دانشجويان مديريت دانشگاه تهران و دانشگاه شريف
علی افروزنیا 2018 -
بررسي رابطه بين مهارتهاي مديريت زمان كاركنان با تنش و رضايت شغلي آنها (مورد مطالعه: شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي)
محمدرضا بیات سرمدی 2018 -
تاثير انواع استراتژ هاي جبران خدمات بر نگرش هاي شغلي كاركنان در بانك رفاه
سیدعلی موسوی 2018 -
تبيين پد يده خريد ناگهاني پوشاك در ميان جوانان شهر تهران
امیرحسین قادری عابد 2018 -
بررسي تاثير فرهنگ سازماني بر ارزش ويژه برند شركت (مطالعه موردي صنعت خودرو كشور
بهنام رضائی یوسفی 2018 -
بررسي نقش فرهنگ جهادي در عملكرد مديران جهاد دانشگاهي
سیدابراهیم هاشم ورزی 2018 -
شناسايي منابع و روش هاي يادگيري كارشناسان و مديران منابع انساني در صنعت خودرو
مجتبی عربی 2018 -
بررسي تاثير مشخصه هاي بازاريابي سبز بر مسوليت اجتماعي شركت ها
عادل ابدالی 2018 -
بررسي تاثير مديريت استعداد بر نگرش كاركنان با ميانجي گري قراردادهاي روانشناختي (مورد مطالعه: شركت مهندسي و ساخت پره توربين مپنا (پرتو))
پروین تاجیک امیر 2018 -
بررسي و شناسايي چالش هاي پيش روي جذب و نگهداشت منابع انساني در كسب و كارهاي كوچك و نوپا(startups) مورد مطالعه : كسب و كارهاي دانش بنيان مستقر در تهران
نوید حسینعلی زاده 2018 -
بررسي جبران خدمات مديران از منظر قرآن و سنت
مینا موحدیان عطار 2018 -
شناسايي شايستگي هاي محوري براي نمايندگان مجلس جمهوري اسلامي ايران( خط مشي گذاران بخش عمومي)
الهام حسینی 2018 -
شناسايي ورتبه بندي شايستگي هاي كليدي مشاغل استراتژيك(موردمطالعه شعب بانك مسكن استان تهران)
محمدجواد معتمد 2018 -
شناسايي عوامل موثربر قصد خريد مجدد (مطالعه موردي : شركت بيمه پارسيان )
آرش عنصری 2018 -
مطالعه عوامل موث بر شكل گيري اعتماد مشتريان در فروشگاه هاي اينترنتي
مصطفی سعیدنژاد 2018 -
بررسي تنيدگي زبان بدن و ارتباطات انساني در گروه صنايع فضايي صا ايران
حسین فرجی 2018 -
بسط و گسترش استراتزي هاي سازمان با رويكرد تلفيقي
علی صفاییان نایینی 2018 -
آسيب شناسي فعاليت بنگاه هاي كسب و كار كوچك تهران براساس نيازهاي مشتريان
حمید رضا محمدی 2018 -
بررسي موانع توسعه بخش خصوصي در گردشگري سلامت
مریم شفائی 2018 -
بررسي عوامل فردي موثر بر تصميم خريد به خريداران فرآورده هاي گوشتي
احمد اخوان ارمکی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر افزايش منابع قرض الحسنه پس انداز از ديدگاه مشتريان
سهیل نصیری دیانتی 2018 -
شناسايي اصول خاص انسان شناسي اسلامي در مديريت منابع انساني
مجتبی حاجی وند 2018 -
شناسايي موانع انجام عمل صالح در سازمان ها
حدیثه دلک ابادی 2018 -
بررسي ميزان قانون گريزي و تاثير آن بر كارآيي سازمان در مخابرات استان گلستان
مهشید دوستی انارکی 2018 -
بررسي تاثير اجراي مديريت دانش بر عملكرد سازماني (مطالعه موردي : شير پگاه)
زهرا رشیدعلی پور 2018 -
تجزيه و تحليل رابطه بين شيوه هاي مديريت منابع انساني و تعهد سازمان
سیدحسین آقامیری 2018 -
بررسي اثربخشي كارآمدي جهت استقرار نظام شايسته سالاري دربين مديران شعب بانك آينده
زرتشت معینی 2018 -
بررسي مفهوم عدالت درنظام سلامت ايران
هانیه کیقبادی 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل اثرگذار بر مدل 4 مرحله اي وفاداري اليور( OLIVER 1997) در بخش خدمات بانكداري در سطح تهران ( مطالعه موردي بانك رفاه )
فیروزه ستوده 2018 -
بررسي چند سطحي ارتباط بين مديريت منابع انساني برند محور ،مالكيت رواني برند، رفتارهاي شهروندي برند و رضايت مشتريان در بانك سپه شهر تهران
سمیرا تدریسی 2018 -
بررسي رابطه عدالت سازماني با اعتماد كاركنان بانك شهر - مطالعه موردي شعب بانك شهروابسته به شهرداري تهران
محمد هیدجی 2018 -
بررسي تاثير تاكتيك هاي بازار يابي رابطه مند بر وفا داري مشتري در شركت پارس خودرو
علیرضا خداشناس 2018 -
بررسي تأثير ويژگي هاي گوشي هاي تلفن همراه هوشمند بر رضايت مندي كاربران و بر خريد مجدد آنها
علی رحیمی دره چی 2018 -
ارزيابي ميزان آمادگي جهت استقرار مديريت ارتباط با مشتريان در بانك صادرات ايران
سمیه نجفی 2018 -
تبيين مفهوم و ابعاد سازنده هويت سازماني با استفاده از ابزار فرا تركيب
سیدعباس میرعنایت 2018 -
بررسي عوامل موثر برفرآيند استقرار مديريت دانش در بانك صنعت و معدن ايران
امید محمد رحیم نیا 2018 -
بررسي رهبري استراتژيك در قرآن كريم
محمدرضا محمدزاده 2018 -
بررسي ساختار سازماني موجود بانك كشاورزي و ارائه ساختار بهينه
حمیدرضا دنکوب 2018 -
شناسايي حقوق متقابل افراد بر يكديگر در سازمان از ديدگاه اسلام
زینت بختیاری 2018 -
شناسايي مولفه هاي توسعه و نگهداشت استعداد در شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو (ساپكو)
مهدیه محمدی 2018 -
بررسي اثر بخشي نظام ارزيابي عملكرد كاركنان در شركت توسعه 2مپنا از ديدگاه كاركنان و مديران
زهره محمودی 2018 -
طراحي سيستم ارزيابي عملكرد استعدادها در بانك رفاه
زهرا پورامینی ابربکوه 2018 -
بررسي موانع و مشكلات ارزيابي عملكرد اثر بخش كاركنان و ارائه راهكارهاي بهبود آن در بانكهاي تجاري ( بررسي موردي بانك تجارت)
وحیدرضا شادزاد 2018 -
ارتباط بين سبكهاي رهبري و فعاليتهاي بازاريابي در شركتهاي خدمات بيمه اي در استان تهران
الهام جلوی 2018 -
بررسي تاثير مدل ويژگي هاي شغلي بر كاميبابي در كار و پيامدهاي آن در بانك رفاه
حسین ایمانی 2018 -
بررسي رابطه بين تجربه مشتري و قصد خريد مجدد مشتري از فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند
شیما خباززاده مقدم 2018 -
بررسي نقش هيجان كالا و برند در رفتار خريد مصرف كننده
عمادالدین رحمانیان کوشککی 2018 -
بررسی عوامل اثر گذار برتعارض کار –خانواده صفی وستادی دانشگاه تهران
فرشته رضایی مهریزی 2018 -
ارزيابي تعالي مديريت منابع انساني بانك مسكن شهر تهران بر اساس مدل EFQM
طاهره شریفی 2018 -
بررسي تطبيقي فرايند انتخاب با رويكرد اسلامي
مهدی شریفیان نجف ابادی 2018 -
بررسي استراتژي هاي آموزش و توسعه منابع انساني در بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با به كارگيري روشSWOT و PEST
طاهره کشاورزی 2018 -
بررسي تاثير ويژگي هاي طراحي بسته بندي بر انتظارات و ترجيحات مصرف كنندگان محصولات غذايي و نوشيدني ها
هادی حیدری 2018 -
بررسي تاثير پديده toxic leadership بر نتايج و پيامدهاي منابع انساني
محمد جانعلیزاده شوکی 2018 -
ارائه چارچوب نظام جبران خدمات مبتني برشايستگي موردمطالعه روزنامه همشهري
مریم خوش نما 2018 -
بررسي راه هاي ايجاد برند (نام ونشان تجاري) برتر در شركتهاي صنايع غذايي
کیوان نعمتی 2018 -
بررسي رابطه قابليت هاي مديريتي مديران مناطق بانك ملت و عملكرد آنان
مهدی اسماعیل زاده 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر رفتار مصرف كننده پوشاك كودك (مطالعه موردي درشركت رولان)
هاشم خدابخش 2018 -
بررسي آثار مشوقهاي خرده فروشان بر رفتار ونگرش مشتريان (فروشگاه هاي زنجيره اي پوشاك در قلمرو تهران بزرگ)
نجمه محمدبیگی 2018 -
بررسي ميزان اثربخشي سبكهاي رهبري در سازمانهاي پروژه محور با رويكرد استراتژيك
مریم محمدابراهیمی جهرمی 2018 -
بررسي تاثير سر در گمي مصرف كننده بر تبليغات دهان به دهان ،اعتماد و رضايت مشتري در بازار موبايل تهران
منا قوشچی 2018 -
شناسائي علل موثر بر پنهان سازي دانش در سازمان ها
عادله شورابی 2018 -
بررسي تاثير ارزش رابطه و توفيع بر رفتار مشتريان بانك دي
وحید جهانگرد 2018 -
بررسي نقش ميانجي گيري سرمايه روانشناختي در رابطه بين منابع جامعه پذيري سازماني و عملكردشغلي(مطالعه موردي :شركت فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند)
اباذر کمالی چمتوکش 2018 -
امكان سنجي و شناسائي چالش ها و موانع استقرار باز خور 360 درجه در گروه ذوب و نورد رهاورد فولاد آرين ( گروه رافا)
فرزانه ترمه 2018 -
طراحي مدل تحول منابع انساني بنگاه : مطالعه موردي فولاد خوزستان
طناز علیزاده 2018 -
تبيين منزلت آگاهي در رابطه رهبر و پيرو بر اساس قرآن و عترت (تفسير نمونه) مورد مطالعه: جهاد عاشورا
زهرا ستاری صفا 2018 -
انتخاب روش مناسب تجزيه و تحليل شغل با لحاظ ويژگي ها و انتظارات ذي نفعان اصلي در شركت مادر تخصصي توانير
علی رضا عبدالکریمی خلجی 2018 -
بررسي و شناسايي عوامل موثر بر بكارگيري و استقرار نظام شايسته سالاري در شركت فناپ
مریم نوروزی 2018 -
بررسي ارتباط بين مهندسي عوامل انساني (ارگونومي) و بهره وري كاركنان بانك صادرات ايران (مطالعه موردي بانك صادرات استان البرز)
علیرضا جمشیدی 2018 -
پيش بيني فاكتورهاي موثر بر تمايل كاركنان به استفاده از وب سايتهاي استخدام الكترونيك بر مبناي تئوري رفتار برنامه ريزي شده
الهام کلانتری 2018 -
تأثير بازاريابي رابطه مند بر عملكرد سازماني با در نظرگرفتن نقش ميانجي نو آوري (مورد مطالعه: شركتهاي فعال منطقه آزاد ارس)
سعید دارابی 2018 -
ارايه ي چارچوب مفهومي جهت تبيين عوامل حياتي موفقيت در اجراي استراتژي مديريت دانش مشتري(CKM) در بخش گردشگري در ايران
علی رضا خلقت دوست 2018 -
بررسي نقش و كاركردهاي عوامل روانشناختي روابط با مشتري در تمايل به خريد مجدد مصرف كنندگان مواد غذائي
محمدرضا ابوالبشری 2018 -
بررسي نقش ارتباطات بازاريابي الكترونيكي بانك رفاه در توسعه سهم بازار و پيشبرد فروش شعب آن بانك در بازار خدمات پولي و مالي
مهدی توکلی 2018 -
بررسي تاثير بلوغ اخلاقي و عقايد اخلاقي مصرف كنندگان بر تمايل به خريد آگاهانه كالاهاي فرهنگي فاقد كپي رايت (با تكيد بر محصولات سينمايي و موسيقياني)
حمید سلیمی 2018 -
تأثير مخارج تبليغاتي درك شده و پيشبرد قيمت بر ارزش ويژه برند مشتري¬محور (مورد مطالعه: شركت خدمات ارتباطي ايرانسل)
نگاه شاپوری 2018 -
بررسي تاثير سرمايه فكري بر ادراك از عملكرد سازماني
علی افتخاری 2018 -
ارائه مدل شايستگي مديران جهادي بر مبناي نظرات امام خميني (ره) و آيت الله خامنه اي
حوریه فرهمندنیا 2018 -
بررسي تاثير محيط فروشگاه برقصد خريد ناگهاني(مورد مطالعه:فروشگاه هايپراستار)
مهرداد اربابی 2018 -
بررسي ارتباط ميان اقدامات مديريت منابع انساني اسلامي و اعتماد سازي در سازمان در كاركنان سازمان دارايي در شهر تهران
الهه باقری 2018 -
عوامل موثر بر نشاط سازماني در محيط كار سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران
آروین رحمانزاده 2018 -
بررسي ارتباط رشته تحصيلي با شغال سازماني و ميزان رضايت شغلي در بين كاركنان وزارت امور اقتصادي و دارايي
مهرنوش فرقانی 2018 -
بررسي تاثير سرمايه اجتماعي بر عملكرد سازماني با نقش ميانجي تسهيم دانش؛ مورد مطالعه: شركت كاسل نوش كاله
آسیه نظری 2018 -
بررسي عوامل موثر بر اعتماد مصرف كننده و تمايل به خريد در تجارت الكترونيك (مورد مطالعه شركت هواپيمايي ايران اير)
مریم رنجبری 2018 -
بررسي عوامل موثر كاري،خانوادگي و فردي بر تعارض كار – خانواده با توجه به مراحل كارراهه شغلي و رتبه شغلي كاركنان حسابرسي
حمید یثربی فر 2018 -
بررسي كيفيت خدمات بانك تجارت بر طبق مدل كارتر مطالعه موردي شهر تهران
علی حسین ابادی 2018 -
شناخت و ارزيابي عوامل موثر بر اجراي برنامه هاي مديريت ايمني و بهداشت شغلي در كارآگاه هاي كوچك
ندا ایوبی 2018 -
بررسي چالش هاي آموزش الكترونيك در دانشكده مديريت دانشگاه تهران
هستی جلالی فراهانی 2018 -
ارائه الگويي براي بخش بندي مشتريان فروشگاه هاي خرده فروشي بزرگ (فروشگاه هاي زنجيره اي)
متان سادات نژندفرد 2018 -
بررسي تاثير تصوير ذهني مصرف كنندگان از كشور مبدا بر ارزش ويژه برند شركت از ديدگاه مشتريان
احمد عبدی سنقرابادی 2018 -
سنجش ارزش درك شده خدمات بانك سامان از ديدگاه مشتريان بررسي ميداني در شعب منتخب استان تهران
سمیه تائبی 2018 -
بررسي تاثير بسته بندي محصولات موادغذايي توليد داخل بر رفتار مصرف كننده
کامینه مهرانی 2018 -
شناسايي فرصتهاي كارآفريني در زمينه انرژي هاي جديد پذير در كشور
وحید مهین 2018 -
شناسايي و الويت بندي عوامل موثر در اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري در صنعت خودرو (مورد كاوي شركت ساپكو)
مریم نجفی 2018 -
بررسي اثر بخشي شركتهاي مشاوره مديريت در ايران بر اساس مدل سلسله مراتب اهداف مشاوره آرتور ترنر
اعظم سلطانی 2018 -
سنجش كيفيت خدمات پس از فروش شركت زامياد از ديدگاه مشتري با استفاده از مقياس سروپرف
محمد احمدی روز بهانی 2018 -
ارزيابي كيفيت خدمات پرديس كيش دانشگاه تهران از منظر دانشجويان با استفاده از مدل مقياس كيفيت خدمات سرور اف.
گلسا صدری 2018 -
بررسي اثر بازاريابي خيرخواهانه كالاهاي مصرفي بر نگرش مصرف كنندگان ايراني نسبت به برند و قصد خريد برند (بررسي موردي خريداران كالاهاي مصرفي در شهر تهران)
ارش اقایی فر 2018 -
بررسي تغيير رفتار مصرف كننده ايراني در فرايند خريد با روي آوري به web.2.o
علی سبزواری 2018 -
بررسي نقش ابزارهاي مختلف پيشبرد فروش براي ترغيب خرده فروشان محصولات لبني به عرضه اين محصولات
حمیدرضا خوانساری 2018 -
اولويت بندي مشتريان حساب جاري ارزي بانك توسعه صادرات ايران از طريق محاسبه ارزش عمر مشتريان
محمد مرادی 2018 -
بررسي و اولويت بندي عوامل موثر بر جذب سپرده هاي بانكي مشتريان جديد در بانك سپه با تاكيد بر عناصر آميخته بازاريابي خدمات (مطالعه موردي شعب بانك سپه در شهر تهران)
حمیدرضا خیری 2018 -
بررسي مقايسه اي هوش سازماني در واحدهاي صف و ستاد (مطالعه موردي : بانك سپه شهر تهران)
سهیلا عباسی 2018 -
بررسي تاثير اقدامات انگيزش زاي سيستم هاي كاري با عملكرد بالا بر عملكرد سازماني با ميانجي گري متغير رضايت شغلي
مهناز استیری 2018 -
بررسي تاثير ابزارهاي بازاريابي سياسي بر مشاركت عمومي شهروندان(مورد مطالعه:شهروندان منطقه 1 شهر تهران)
محمد بشیری 2018 -
بررسي تاثير عناصر آميخته بازاريابي كارآفرينانه بر رفتار خريد مصرف كنندگان خدمات بيمه اي
مهدی فتح الهی 2018 -
ارائه چارچوبي مفهومي جهت تبيين نقش فناوري اطلاعات در عملكرد كاركنان در نظام آموزش عالي؛مورد مطالعه: مؤسسه آموزش عالي علمي- كاربردي شهرداري تهران و مراكز تابعه
علی قویدل 2018 -
تاثير سبك زندگي افراد و مؤلفه هاي گرايش به كالاي لوكس بر تعلق احساسي مشتريان نسبت به برندهاي لوكس؛ مورد مطالعه بازار ساعت در تهران
محمد کاشانی 2018 -
تبيين نقش سبكهاي شخصيتي بر توانمندسازي روانشناختي منابع انساني؛ مورد مطالعه: كاركنان بينالملل بانك ها
سیده روجا کریم نیا 2018 -
شناسايي و تبيين چارچوب تاثيرگذاري مسئوليت اجتماعي بنگاه (CSR) بر سرمايه فكري؛ مورد مطالعه: مجتمع پارس جنوبي
احمد راضی جلالی 2018 -
ارتباط ميان سازمان يادگيرنده و خلاقيت كاركنان: در بنياد شهيد استان البرز
سهیلا شیرینی 2018 -
بررسي تاثير بكارگيري مديريت استعداد بر عملكرد سازماني (مورد مطالعه: شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار در تهران و نايروبي)
سارا بیگلری 2018 -
ارزيابي رضايتمندي بيماران بستري جراحي شده از خدمات بيمارستان نيكان بر اساس مدل سروكوال
نازنین شمس فر 2018 -
بررسي وجود رفتار شهروندي سازماني در شركت كارگزاري بانك ملي ايران و رابطه آن با وفاداري مشتري
الهه رضایی 2018 -
بررسي تاثير رفتار دو سو تواني بر عملكرد در صنعت بانكداري (مورد مطالعه بانك پاسارگاد)
حسین حیدریان قلعه 2018 -
تدوين مدل مفهومي نقش مديريت دانش مشتري (CKM) در ارتقاي ارزش بلند مدت مشتري (CLV)،مطالعه موردي : بانك صادرات
مهسا محمدرضائی 2018 -
شناسايي و مدل يابي عوامل حياتي موفقيت موثر بر ارزيابي عملكرد سازمان هاي دانش بنيان بررسي شواهد و توسعه در نظريه
الهام کاظمی کورایم 2018 -
مطالعه ارتباط سرمايه روانشناختي مثبت گرا و كيفييت خدمات ارائه شده به مشتريان : مورد مطالعه كاركنان باجه يك بانك تجاري منتخب
حسین بلوچی 2018 -
بررسي رابطه ارزش هاي مصرفي و رفتار خريد مصرف كنندگان ويلاهاي مدرن در حاشيه البرز مركزي
رضا دروار 2018 -
ارزيابي اثر بخشي تبليغات (Promotion) صنعت بيمه در زمينه ي بيمه ي مسووليت حرفهاي پرستاران
سحر مواهبی طباطبایی 2018 -
اندازه گيري تعالي سازماني شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) با استفاده از مدل EFQM
فاطمه ابوالمعالی دامغانی 2018 -
بررسي چالش هاي ارزيابي عملكرد كاركنان خود شيفته
نسیم شاهی 2018 -
بررسي رابطه آموزش و عملكرد سازماني : نقش واسطه اي يادگيري سازماني
هادی اسکندری 2018 -
ارتباط بين فرهنگ سازماني و مديريت دانش (مورد مطالعه : بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي)
رامین شریعت پناهی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر تقويت وجدان كاري در سازمان از ديدگاه اسلام
حسن جلیلوند 2018 -
بررسي تاثير آموزش الكترونيكي بانك ملي بر بهره وري كاركنان در بانكداري الكترونيك(مطالعه تطبيقي با بنك هاي برتر)
محمدرضا آوخ لویهء 2018 -
بررسي و شناسايي عوامل موثر بر گرايش مصرف كنندگان به كالاهاي غير رسمي
محمد تقی طهرانچی 2018 -
بررسي كيفيت خدمات در فروشگاه زنجيره اي رفاه با استفاده از مدل پنج بعدي سرو كوال
مصطفی منصوری خواه 2018 -
بررسي تاثير هوش هيجاني و هوش معنوي بر عملكردمديران با ميانجي گري متغير تعادل كار و زندگي
محمدرضا شهبازمرادی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عناصر آميخته بازاريابي موثر بر استقبال مشتركين برق در پيك سائي شبكه
رضا وثیق 2018 -
بررسي تاثير تعهد مديريت در تدوين و اجراي استراتژي هاي سازمان هاي دانش محور
محمدرضا محمودی ملکی 2018 -
«بررسي و استخراج معيارهاي كارمنديابي و انتخاب در سازمان¬ها با رويكرد اسلامي»
امیر مختاری 2018 -
بررسي كيفيت بكارگيري رابطه دوستي در رهبري رابطه محور رهبران زن
مائده میرزانیا 2018 -
بررسي عوامل تاثيرگدار بر پروژه هاي نوآوري در شركت هاي قطعه سازي خودرو در استان تهران
پوریا گلدسته 2018 -
بررسي وضعيت مشتري مداري و عوامل موثر بر آن در ميادين ميوه و تره بار شهر تهران
الهام هاتف 2018 -
نقش مهارتهاي مديريتي در توسعه SME ها
سیدوحید حسینی پور 2018 -
بررسي تاثير ترفيعبر توسعه مصرف گوشت شتر مرغ در سبد مصرفي خانوار شهر تهران
ندا قدوسی 2018 -
ارزيابي نقش سياستهاي تشويقي شركتهاي هواپيمايي در جهت پشبرد فروش خود از طريق دفاتر خدمات هوايي
مژده مئوذنی 2018 -
بررسي عوامل آميخته بازاريابي موثر بر خريد تلويزيون (ال سي دي ) در خانوارهاي شهر تهران
علی بهنامی فر 2018 -
بررسي عوامل موفقيت در مديريت استعدادها و چالشها و موانع پياده سازي آن در گروه سايپا
مرجان معالی تفتی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل ذهني - ادراكي موثر بر تصميم گيري گردشگري به شمالي كشور (گيلان و مازندران و گلستان)از ديدگاه گردشگران تهراني
احسان ذوقی توانا 2018 -
برنامهريزي نيروي انساني با رويكرد قطعي و فازي(مطالعه موردي: مركز ايران
حمیده غریبی یامچی 2018 -
بررسي روشهاي توسعه سهم بازار پژوهش هاي كاربردي دانشگاه تهران
زهرا مهرجو 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر رفتار مصرف كننده در محيط تجارت الكترونيك : مدل مبتني بر اعتماد مصرف كننده
سپهر سالاریان 2018 -
تعيين ميزان اثربخشي كانون هاي ارزيابي در گروه خودروسازي سايپا: مطالعه موردي
مجتبی جشنی آرانی 2018 -
روش هاي تدريس و اهداف اموزش دانشگاهي بازاريابي شناسايي و مقايسه ترجيح دانشجويان با مدرسان در دانشگاه تهران و شريف
مصطفی فروغی نعمة اللهی 2018 -
برررسي رابطه تعارض كار و زندگي و تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان با در نظر گرفتن نقش تعديل كنندگي هوش هيجان (كاركنان اداره ماليات بر ارزش افزوده شهر تهران)
آرتیمس مسوه مبارکه 2018 -
بررسي روابط بين پديده ايمپاستر ويژ گي هاي شخصيتي و رفتار شهروندي سازماني
مظاهر یوسفی امیری 2018 -
شناسايي و بررسي كاركردهاي مديريت منابع انساني الكترونيك بر اثربخشي منابع انساني
مرتضی مهدی خانی 2018 -
بررسي رابطه بين كيفيت خدمات ارزي در بانك سرمايه با وفاداري مشتريان اين بانك
حدیث سادات یاوری 2018 -
بررسي رابطه بين عناصر آميخته ترفيع و فروش و جذب مشتريان در بخش تعاوني¬هاي مسكن
سیدمحمدجواد موسوی 2018 -
بررسي تاثير تسهيم دانش بر پايداري مزيت رقابتي شركت هاي مهندس مشاور
فرخ محمد مطیعی 2018 -
طراحي نگاره ي سازمان متناسب با عصر ظهور حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف
زینب شاهسواری 2018 -
بررسي نقش توسعه منابع انساني در ارتقاي مسئوليت اجتماعي در سازمان (مطالعه موردي: بيمارستان امام علي (ع) - بغداد)
عمار جبار کاظم آل شمیل 2018 -
شناسايي عوامل كليدي موفقيت در اجراي برنامهريزي استراتژيك منابع انساني
حمیدرضا رضوانی پور 2018 -
بررسي عوامل موثر بر ادارك كاركنان مسن از آموزشهاي ضمن خدمت جهت استفاده بهينه از روشهاي نوين در صنايع خدماتي (مطالعه موردي: كاركنان شهرداري تهران)
هژار عزیزی 2018 -
بررسي تاثير معنويت در سازمان بر روي بهره وري كاركنان سازمان دارايي در شهر تهران
کیانا کارآگاه 2018 -
مطالعه تأثير بازارگرايي بر عملكرد سازماني شركت هاي فعال در منطقه آزاد ارس
حسینعلی الیاسی 2018 -
بررسي رابطه فرهنگ سازماني و چابكي سازماني (مطالعه موردي: منطقه آزاد تجاري - صنعتي ارس
علی موسی خانی 2018 -
بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني بر قابليت يادگيري سازماني (مورد مطالعه: صنعت آسانسور و پله برقي)
سیدمحمدمهدی هاشمی میرکلایی 2018 -
تاثير هوش فرهنگي بر عملكرد شغلي كاركنان (مطالعه موردي شركت سهامي بيمه ايران)
پرستو رحیم زاده 2018 -
تعيين قابليت هاي فرهنگي مطلوب در شركت ساپلكو براساس مدل الوريش - بورك بانك
سودابه افتخاری 2018 -
ارائه مدل پيش بيني رفتارخريداران ماشين لباسشويي در تهران
لیلا نوری 2018 -
بررسي نقش عوامل حياتي موفقيت مديريت دانش در كسب مزيت رقابتي در دو واحد صنعتي توليد كننده نانهاي حجيم و صنعتي آران وردنه ودلاير
روح اله خلیلی فرسنگی 2018 -
اثرگذاري شركتهاي همكار در شبكه هاي خدماتي بر برداشت مشتري از نام تجاري شركت مركزي (مطالعه موردي شركت همكاران سيستم
پیمان امین الشریعه نجفی 2018 -
بررسي عوامل دروني (انگيزش ادراك نگرش و يادگيري) موثر بر رفتار خريداران كالاها ي با درگيري پايين (لبنيات ) در شهر تهران
لیلی پودینه 2018 -
بررسي عوامل موثردر ايجاد انگيزه جهت رضايتمندي كاركنان در شركت آب و فاضلاب شهر تهران
فاطمه اصغری 2018 -
طراحي سيستم جامع پشتيباني مطالعه و كتابخواني با استفاده از رويكرد مديريت استراتژيك (مطالعه موردي: دانشكده مديريت دانشگاه تهران)
محمد صادق تراکمه سامانی 2018 -
بررسي رابطه بين عوامل ارزيابي برند بر عملكرد برند در خدمات رستوران داري( فست فود) در شهر تهران
مهشید سعیدی 2018 -
ارائه مدل ارزش ادراكي از مكان گردشگري بر اساس مدل ارزش ويژه برند مبتني برمشتري (مطالعه موردي : منطقه آزاد كيش )
منوچهر یوسف سیبدری 2018 -
بررسي رابطه بين ويژگي هاي شهروندان و مشاركت آنان در سامانه مديريت شهري 137 در شهرداري منطقه 22 تهران
احسان مالکیان نوری 2018 -
بررسي رابطه بين عناصر آميخته بازاريابي (7P) و تصميم خريد مشتريان از سرويسهاي ارزش افزوده شركت همراه اول و سرويس GPRS( اينتر نت همراه)
وحید جزینی 2018 -
مقايسه اثر بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتريان بانك هاي خصوصي و بانك دولتي (مورد مطالعه: بانك پارسيان و بانك ملي ايران)
فرزانه مرادی 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل موثر در برنامه ريزي استراتژيك مديريت سازمان هاي چندفرهنگي (موردي سازمان SGS)
سید محمد توسلیان 2018 -
نقش عوامل فرهنگ سازماني در تسهيم دانش بين كاركنان و سازوكارهاي بهبود آن از طريق تغيير در عوامل فرهنگي موثر(مطالعه موردي: كاركنان شركت سايپا)
حمید عبدالمحمدی 2018