Seyed Reza Seyed Javadin

Professor

Update: 2025-05-22

Seyed Reza Seyed Javadin

College of Management / مديريت بازرگاني

P.H.D dissertations

  1. ارائه الگوی مدیریت استعداد در توسعه عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس)
    سید ابراهیم موسوی 2025
  2. ارائه مدلی جهت ارزیابی اثر تلنگرهای دیجیتال بر رفتار مشتریان در فروشگاه های آنلاین دارو و تجهیزات پزشکی
    محمدرضا اسداللهی 2025
  3. مدل سازی پیش بینی رفتار مصرف کننده در بازاریابی الکترونیکی به کمک هوش مصنوعی
    مهران صفرنژاد فیروزآباد 2025
  4. ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان
    نازنین رحمانی 2024
  5. طراحی مدل نقش سرمایه انسانی بر قابلیت های پویای بازاریابی در ارایه خدمات به مشتری (مطالعه موردی بیمه پارسیان)
    سعیدرضا ابراهیمی 2024
  6. طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
    احمد عباس طوفان الطرفاوی 2023
  7. مدل سازی مفهومی تاثیر ارزهای دیجیتال بر استراتژی های کسب و کار (مورد بررسی: شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
    اصغر قدم زن جلالی 2023
  8. ارائه الگوی اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان
    زهرا پورحبیبی 2023
  9. توسعه مدل بهبود عملکرد محیطی سازمان ها با رویکرد منابع انسانی سبز
    مجتبی محتشم 2023
  10. مدل سازی رابطه بین توانایی های شناختی و بازده سرمایه گذاری سبدگردانان در بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر ابعاد سوگیری های شناختی
    مولود ایرجی زاد 2023
  11. ارائه الگوی توانمندسازی منابع انسانی (مورد بررسی کارکنان بیمارستان کیش)
    عباسعلی نجاتی سلیم 2023
  12. طراحی مدل معیارهای ارزیابی عملکرد شغلی با مشارکت کارکنان در سازمان تامین اجتماعی
    حسن فایضی 2023
  13. طراحی مدل خط مشی گذاری مبتنی بر توسعه قابلیت های انسانی وزارت آموزش و پرورش اقلیم کردستان عراق
    رحمان رسول فتاح 2023
  14. طراحی و تدوین الگوی اثربخشی هیات مدیره در صنعت بانکداری ایران
    احسان انیسی 2023
  15. ارائه مدل توسعه قابلیت های سازمانی وزارت آموزش و پرورش اقلیم کردستان عراق
    ئاکو عبدالمجید سعید 2023
  16. طراحی الگوی برند کارفرمایی در شرکت ملی نفت ایران
    لیلا هوشمند 2023
  17. ارائه الگوی شایستگی مدیران روابط عمومی شهرداری کلان شهرهای کشور مطالعه موردی کلان شهر تبریز
    هادی مقدم زاده 2023
  18. طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
    سامان آسترکی 2023
  19. توسعه مدل تاثیر سیاست های سازمانی بر هدایت کارکنان در تعیین هدف و بودجه بندی
    آرش عبدالعلی پور 2022
  20. ارائه الگوی اعتماد سازمانی بر مبنای مفروضات منابع انسانی در سازمان های خدمات محور مورد مطالعه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
    امیر جبلی 2022
  21. طراحی و تبیین مدل چند صدایی سازمانی در آموزش عالی ایران
    فاطمه آقاجان پورچهارده 2022
  22. ارائه چارچوب اخلاقی کارکردهای مدیریت منابع انسانی با تاکید بر الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت( جذب - بکارگیری-توسعه و نگهداشت )
    فرزام پور رمضان رودپشت 2021
  23. ارائه مدل توسعه منابع انسانی شایسته محور در صنعت خودرو سازی ایران (مطالعه موردی ایران خودرو)
    قدرت اله طلائی 2021
  24. توسعه مدل نیازسنجی آموزشی شرکت پالایش نفت آبادان با رویکرد تحقق استراتژی‌های سازمان
    قاسم خواجه وندی 2021
  25. طراحی مدل پیاده سازی کانون تفکر در صنعت بانکداری ایران
    مصطفی حسان 2021
  26. طراحی مدل حکمرانی بر شبکه های اجتماعی
    سیده شیما کارانجام 2021
  27. طراحی مدل شایستگی های مدیران عالی از منظر قرآن کریم
    محمدحسین سعادت نهاد 2021
  28. طراحی و تبیین مدل فرهنگ نیروی فروش در صنعت بانکداری ایران ( مطالعه موردی بانک ملت)
    مجتبی بهرامی 2021
  29. طراحی مدل کمی برای تحلیل و پیش بینی تعالی رهبری مبتنی در ابعاد فردی و تیمی
    امیر آذرفر 2021
  30. طراحی و تبیین مدل جامع چند سطحی توسعه رهبری اثربخش (مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
    یوسف رضائی 2020
  31. طراحی مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی مشارکت مردمی در مراسم و مناسبتهای انقلابی
    احمد عبدی سنقرآبادی 2020
  32. ارائه مدل تاثیر گذاری بر قصد و رفتار صرفه جویانه مشترکان برق خانگی
    بهمن مصطفی طهرانی 2020
  33. توسعه مدل جامعه پذیری سازمانی در نظام بانکی ایران
    سعید رئوفی 2020
  34. توسعه چارچوب چند سطحی حسابرسی منابع انسانی در هلدینگ شوینده گلرنگ
    فاطمه تقی پور 2020
  35. طراحی مدل مدیریت منابع انسانی دولتی در راستای بهبود شاخص های حکمرانی خوب
    هاتف حمداللهی 2020
  36. ارائه مدل ارتقا مدیریت عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستان در وزارت آموزش و پرورش
    سیدمحمد حسینی تقرتپه 2020
  37. طراحی الگوی شایستگی مدیران دانشگاهی ایران اسلامی
    محمدولی روزبهان 2020
  38. ارائه ی الگوی تصمیم گیری اخلاقی مدیران منابع انسانی در سازمانهای فعال در صنعت دارو
    حدیث جواهری 2020
  39. طراحی چهارچوب هدایت منابع انسانی در پرتوی ظرفیت استعاره نور
    جواد قلیچ لی 2020
  40. معناسازي كاركنان از نظام ارزيابي عملكرد
    هادی عارف 2020
  41. طراحي و تبيين مدل مديريت منابع انساني جهادي
    محمود ذبیح زاده باغلویی 2020
  42. طراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی قضات دادگستری ایران
    رسول رسائی فرد 2020
  43. شناسايي معيارهاي مشاغل حياتي و كليدي براي جذب وحفظ استعدادها در شركت ملي نفتكش ايران
    هادی میرزائی 2019
  44. طراحي و تبيين الگوي تامين،تربيت،به كارگيري و نگهداشت مدير مدرسه با رويكرد مدرسه محوري
    حجت اله بنیادی 2019
  45. ارائه مدل چابكي رهبري منابع انساني
    آناهیتا امینی حاجی باشی 2019
  46. ارائه الگوي فهم پديده تنبلي كاركنان در سازمان‌هاي دولتي ايران
    محسن امامویردی 2019
  47. توسعه مدل جامع انتخاب كاركنان در پژوهشگاه صنعت نفت
    محسن ابراهیمی 2018
  48. شناسايي شايستگي هاي مديران مستعد مربي گري در كسب و كارهاي صنعت نيروگاهي
    مجتبی جشنی ارانی 2018
  49. طراحي نظام مبتني بر شايستگي در جبران خدمات اعضاي هيات علمي (مورد مطالعه دانشگاه هاي تهران)
    محمد عقیقی 2018
  50. طراحي الگوي شايستگي فرماندهان ارتش جمهوري اسلامي ايران مبتني بر انديشه فرماندهي معظم كل قوا
    شعبان مرادی آیدیشه 2018
  51. طراحي مدل سنجش مراوده استراتژيك در صنعت خودرو
    امیرحسین صبورطینت اقدم 2018
  52. طراحي مدل برنامه ريزي استراتزيك سرمايه انساني در صنعت گردشگري
    مسلم باقری 2018
  53. طراحي مدل جانشين پروري رهبري با رويكرد ارتقاء هوش سازماني (مورد مطالعه : گروه صنعتي گلرنگ)
    مهدی فتاحی 2018
  54. طراحي و تبيين مدل مميزي توسعه منابع انساني در صنعت نفت
    مریم حسان 2018
  55. طراحي تبيين مدل برند كارفرما در مراكز آموزش عالي دولتي ايران
    جواد فقیهی پور 2018
  56. آينده پژوهي حوزه برون مرزي رسانه ملي در افق 1404 از ديدگاه صاحبنظران رسانه و ارتباطات
    سیدنصراله ساداتی ساری 2018
  57. طراحي مدل پوياي بازاريابي كارآفرينانه در شركتهاي كوچك و متوسط صنعت ICT ايران
    نادر سیدامیری 2018
  58. طراحي مدل سنجش آمادگي سازماني بانكهاي تجاري ايران جهت پياده سازي بانكداري اسلامي
    محمد صفری 2018
  59. تدوين و تبيين مدلي براي ارزيابي فرايند مديريت ارتباط با مشتري در بانكهاي تجاري خصوصي ايران
    امیر خانلری 2018
  60. تبيين مدلسازي پارادايم مذاكرات حسابرس - صاحبكار پيرامون گزارشگري مالي
    هدی اسکندر 2018
  61. روايت پژوهي در تجربه ي زيسته مديران موفق مورد مطالعه بانك ملت
    مصطفی فروغی نعمة اللهی 2018
  62. ارايه الگويي براي شناسايي و دسته بندي سبك هاي مختلف زندگي مصرف كنندگان شهر تهران
    آرمیتا مصلی نژاد 2018
  63. ارائه مدل برندسازي براي كلان پروژه هاي تفريحي اقامتي ورزشي و توريستي كشورها با رويكرد بومي
    امیر اخلاصی 2018
  64. طراحي و تبيين مدل توسعه منابع انساني به منظور دستيابي به شهرت رسانه اي (مطالعه موردي: واحد مركزي خبر)
    سیدمهدی شریفی 2018
  65. تدوين مدلي براي اندازه گيري زنجيره ارزش منابع انساني در صنعت نفت
    حمیدرضا یزدانی 2018
  66. تبيين و ارائه مدل مديريت برند منابع انساني در صنعت خودروسازي مورد مطالعه: شركتهاي گروه صنعتي سايژا
    محمدمهدی فراحی 2018
  67. ارائه مدل شناسايي ريسكهاي استراتژي سازمان
    عباس ابراهیمی 2018
  68. تبيين مدل مديريت منابع انساني بازارگرا در صنعت خدمات بانكداري با رويكرد سيستم هاي كاري با عملكرد بالا
    مهرداد استیری 2018
  69. ارائه چارچوبي براي مديريت منابع انساني سبز
    مجتبی محمدنژادشورکائی 2018
  70. ارائه چارچوبي براي مدلسازي بانكداري شركتي در ايران
    تینا باقری 2018
  71. طراحي چارچوبي براي مديريت استعداد در پرتو روش پژوهش قراني
    محمدامین پهلوان شریف 2018
  72. طراحي الگوي مديريت منابع انساني سبز با رويكرد ملي
    علیرضا نوبری 2018
  73. الگوي تعاملي استراتژي هاي ارتباطات سازماني و استراتژي هاي منابع انساني با عملكرد
    فاطمه السادات اعرابی 2018
  74. طراحي مدل مسير شغلي دو گانه ويژه پرستاران
    نرجس السادات نسبی 2018
  75. ارائه تئوري چند سطحي جبران خدمات - عملكرد با رويكرد استقرايي
    حمزه رایج 2018
  76. طراحي مدل التزام شغلي در بستر برون سپاري منابع انساني (بر اساس رويكرد روانشناختي)
    بهروز پورولی 2018
  77. تدوين چارچوب معماري دوركاري در وزارت كار و امور اجتماعي
    تهمینه ناطق 2018
  78. تدوين خط مشي هاي توازن كار - زندگي موثر بر ميزان توازن كار - زندگي كاركنان آموزش عالي
    مژگان روشن نژاد 2018
  79. طراحي و تبيين مدل توسعه منابع انساني براي دستيابي به مرجعيت علمي در آموزش عالي
    محمد تابان 2018
  80. طراحي مدل انطباق پذيري مسير شغلي كاركنان با تاكيد بر موفقيت كارراهه در شركت پتروشيمي شازند
    فاطمه کریمی جعفری 2018

Master Theses

  1. بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال هوشمند داده محور بر رقابت پذیری (مورد مطالعه : بانک تجارت تهران )
    شهره قلی جعفری 2025
  2. تاثیر رفتار اخلاقی کارکنان بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری اعتماد مشتری
    دانیال ظهیری فرد 2025
  3. بررسی تاثیرات برند کارفرمایی سازمان برحفظ و نگهداشت کارکنان فناوری اطلاعات
    جعفر رمضانی خوجین 2025
  4. مدل مدیریت منابع انسانی سازمانی توسط هوش مصنوعی برای تطبیق در روانشناسی مصرف کنندگان به سمت فناوری دیجیتال
    علیرضا نیک نام اصل 2024
  5. بررسی رفتار مصرف کنندگان در دنیای دیجیتال و تأثیر آن بر روی استراتژی بازاریابی کسب و کارهای شبکه نمایش خانگی فیلم و سریال آنلاین و راهکارهایی برای بهبود آن (مطالعه موردی: فیلیمو)
    علی هاشم ابادی ثانی 2024
  6. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند کارفرما بر رفاه و وفاداری کارکنان(مطالعه موردی شرکت اسنپ تریپ)
    احمدرضا خاکپورطالقانی 2024
  7. " بررسی تأثیر سیستم های کاری با عملکرد بالا بر مشارکت کارکنان: نقش تعدیل کننده عدالت سازمانی"
    سیده فاطمه حائری 2024
  8. تاثیر هوش تجاری، یادگیری سازمانی و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت های نوآور
    یاسمن زارع 2024
  9. بررسی تاثیر خانوادگی بودن یک کسب و کار بر روی شهرت آن کسب و کار در ایران و تاثیر این شهرت بر وفاداری مشتریان و میزان مشارکت در صفحات شبکه های اجتماعی
    هوتن سلاجقه 2024
  10. بررسی اثر متغیر های بازاریابی دیحیتال زنجبره تامین ارتباط با مشتریان و مدیریت دانش برعمکرد انلاین سایت های گردشگری
    علیرضا عظیمی رحمت آبادی 2023
  11. بررسی تاثیر دورکاری بر مشاغل شرکت های صنعت فن آوری اطلاعات در ایران
    سیدمعید سیدی 2023
  12. بررسی آموزش مهارتهای فروش مویرگی بر عملکرد فروشندگان (مطالعه موردی شرکت پخش کاسپین)
    امیر شادرو 2023
  13. بررسی رابطه بین بالا بودن ساعت کار و کاهش دقت در خدمت رسانی پرستاران بیمارستان کیش
    علی کرمی 2023
  14. برر سی تأثیر جهت گیری کارآفرینانه بر نوآوری محصول با نقش میانجیگری انعطاف پذیری هماهنگی و نقش تعدیل کنندگی انعطاف پذیری منابع (مورد مطالعه: کارگاهها و مراکز هنری شهر تهران)
    هژبر غلام پورارباستان 2023
  15. تاثیر شخصیت پیش فعال بر هنرپیشگی شغلی و شایستگی های شغلی مورد مطالعه: (مدیران منابع انسانی سازمان ها در تهران)
    زهرا شفیعی انارکی 2022
  16. تاثیر ویژگی های نسبی شخصیت و توانایی شناختی برشایستگی های منابع انسانی با نقش میانجی تراکم تجربه کاری ( مورد مطالعه: سازمان های غیردولتی در تهران)
    مهدیه رجبی گماسائی 2022
  17. بررسی ارتباط بین تجربه مشتری و مراجعه مجدد به فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
    محمدرضا خوبرو 2022
  18. بررسی رابطه جهت گیری کارآفرینی ، یادگیری و عملکرد فروشگاه نفش میانجی قابلیت های پویا مبتنی بر دانش (مورد مطالعه اتحادیه هتلداران در تهران
    ابوالفضل جوادزاده 2022
  19. نگرش نسل های Y و Z نسبت به تبلیغات محصولات بحث برانگیز
    علی خاتمی نژاد 2022
  20. تحلیل رفتار پیش از خرید مصرف کنندگان در شرایط رکود تورمی
    اشکان دهقان 2022
  21. بررسی تآثیر بازارگرایی بر نوآوری تجاری با توجه به نقش تعدیلگر انعطاف پذیری استراتژیک ( مطالعه موردی: شرکت گسترش انرژی پاسارگاد)
    مجتبی طزری 2021
  22. بررسی نقش واسطه ای خشونت در محیط کار در رابطه بین عدالت اجتماعی و امنیت شغلی کارکنان
    پری گنجی 2021
  23. تاثیر به کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای ورزشی( مطالعه موردی: مجموعه ورزشی انقلاب )
    زهرا فراهانی 2021
  24. بررسی تأثیر به‌کارگیری استراتژی بازاریابی محتوایی بر موفقیت استارت‌آپ‌های ایرانی
    احمد فضلوی 2021
  25. بررسی تاثیر عضویت در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کننده بادر نظر گرفتن نقش میانجی نگرش برند(مورد مطالعه اینستاگرام)
    فاطمه محمدپور 2021
  26. بررسی فرصت های توسعه بازرگانی بین المللی بین ایران، عراق، سوریه، ترکیه و لبنان در آغاز دهه‌ی 2020
    شهریار شکروی 2021
  27. بررسي و مدل يابي نظام انگيزش و پاداش منابع انساني در شركت هاي توليدي مطالعه موردي واحد بازرگاني گروه سلولزي گلستان
    سیدعلی نورمفیدی 2021
  28. بررسی تاثیر سرپرستی سو استفاده گرایانه بر طفره روی اینترنتی: با تاکید بر نقش میانجی فرسودگی عاطفی
    پیوند میرزائیان خمسه 2021
  29. ارزیابی عملکرد هیئت امناء مساجد
    امیرحسین حسینی پورفتمه سری 2021
  30. بررسی تاثیررفتارشبکه ای برقابلیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه تهران
    محمد داودی 2021
  31. بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر تمایل به ترک خدمت با میانجیگری بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل در دانشگاه تهران
    آزاده دادگر 2021
  32. بررسي تاثير حمايت سازماني ادراك شده بر تمايل به ترك خدمت و عملكرد كاركنان گسترش كشاورزي پيوند فردوس پارس با نقش تعديل گري لنگرهاي شغلي
    پیمان شیروانی 2020
  33. آسیب‌شناسی نظام مدیریت منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدل فیلیپس
    علی فرهادوند 2020
  34. شناسایی و اولویت بندی عوامل استرس شغلی موثر بر کیفیت زندگی کاری و تبیین نقش آن در عملکرد منابع انسانی
    امید جوکارپارسی 2020
  35. ممیزی فرایندهای منابع انسانی در بخش بهداشت و درمان بر اساس استاندارد 34000 ، مطالعه مورد بیمارستان شریعتی تهران
    آزاده شکور 2020
  36. نقش موثر تبادل رهبر عضو در روابط بین کارهای احساسی (عاطفی) و فرسودگی در کارکنان بانک ملت مدیریت شعب استان البرز
    رضا گودرزی 2020
  37. بررسی تاثیر رویه‌های مدیریت منابع انسانی سبز، در جذب استعدادهای جوان
    رامین وزیری 2020
  38. بررسی اثر قیمت در تصمیم‌گیری خریداران وسواسی ( اجباری )
    زیبا شهیدی 2020
  39. مطالعه و بررسي تصوير ذهني مشتريان بانك سامان از برند بانك سامان با به كارگيري مدل مولكول برند
    پانته ا فرد 2020
  40. بررسي تاثير روش هاي مديريت منابع انساني سبز بر عملكرد كاركنان (مورد مطالعه : شركت گاز استان تهران)
    مهدیه توران پشتی 2019
  41. بررسي عوامل سازماني و فردي موثر بر فرآيند جانشين پروري در شركت نفتيران اينترتريد(نيكو) و شركتهاي تابعه آن
    عطیه کاظمی 2019
  42. بررسي تاثير جو اخلاقي سازماني برهويت يابي سازماني (مورد مطالعه : سازمان ميراث فرهنگي ، هنري ، صنايع دستي و گردشگري)
    مهدی نوروزبیگی 2019
  43. بررسي تاثير رابطه ويژگي هاي شركت بر استفاده اطلاعات بازاريابي در رشد بنگاه هاي كوچك و متوسط
    رقیه جوادی نوده 2019
  44. تبيين چارچوب مفهوم سرمايه گذاري جمعي كسب و كارهاي نوين در ايران
    بهنود اناری 2019
  45. بررسي و مدل يابي تاثير ابعاد مديريت دانش بر ابعاد ريسك منابع انساني(مطالعه موردي بانك گردشگري)
    فرناز برات پور 2019
  46. بررسي تاثيررهبري زهرآگين برتعهدسازماني ورضايت شغلي كاركنان بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران
    ساجد نصر 2019
  47. 1
    علیرضا نادری 2018
  48. بررسي رابطه اشتياق شغلي باذ بهبود عملكرد - مطالعه موردي در كاركنان گمرك جمهوري اسلامي
    کامران ندائی 2018
  49. بررسي تاثيرفلات شغلي دراسترس شغلي كاركنان(موردمطالعه شركت همكاران سيستم تهران)
    احسان مرادپور 2018
  50. بررسي تاثيربرنامه ريزي جانشين پروري بردرگيري شغلي كاركنان وزارت آموزش وپرورش درشهرتهران
    سعیده بابالو 2018
  51. بررسي تاثيرتوانمندسازي روانشناختي برعملكردشغلي كاركنان بيمه مركزي ايران
    افسانه غفاری 2018
  52. بررسي رابطه بين فرسودگي شغلي و كيفيت زندگي كاري با نقش ميانجي تعهد سازماني مطالعه موردي: كاركنان سازمان كشتيراني جمهوري اسلامي ايران
    سپیده قاضی میرسعید 2018
  53. بررسي تطبيقي به منظور شناسايي نقش احساسات پرسنل و شيوه رهبري مديران در انعطاف پذيري آنها در شرايط بحراني سازمان
    سعیده حبیبی یوسفی 2018
  54. ارائه چارچوبي مفهومي جهت تبيين رابطه ميان هوش هيجاني، سلامت رواني و عملكرد كاركنان مورد مطالعه(كاركنان شعب ارزي بانك تجارت تهران)
    ملیحه قاسمی 2018
  55. بررسي تاثير مديريت مشاركتي بر عملكرد كاركنان مطالعه موردي كتابخانه ملي
    علی متقی 2018
  56. بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني بر عملكرد سازماني با نقش ميانجي نوآوري (مورد مطالعه: شركت هاي مهندسان مشاور تهران)
    سروش احمدی 2018
  57. بررسي مديريت دانش و تاثير آن بر خلاقيت سازماني ( مطالعه موردي بيمارستان آراد )
    نیما طاهری 2018
  58. بررسي تاثير هوش هيجاني بر عملكرد كاركنان ( مطالعه موردي شركت مديريت برق شهيد رجايي )
    اسیه حبیبی قاسم ابادیان 2018
  59. بررسي انتظارات شغلي و فاكتورهاي موثر بر انتخاب شغل و سازمان دانشجويان مديريت دانشگاه تهران و دانشگاه شريف
    علی افروزنیا 2018
  60. بررسي رابطه بين مهارتهاي مديريت زمان كاركنان با تنش و رضايت شغلي آنها (مورد مطالعه: شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي)
    محمدرضا بیات سرمدی 2018
  61. تاثير انواع استراتژ هاي جبران خدمات بر نگرش هاي شغلي كاركنان در بانك رفاه
    سیدعلی موسوی 2018
  62. تبيين پد يده خريد ناگهاني پوشاك در ميان جوانان شهر تهران
    امیرحسین قادری عابد 2018
  63. بررسي تاثير فرهنگ سازماني بر ارزش ويژه برند شركت (مطالعه موردي صنعت خودرو كشور
    بهنام رضائی یوسفی 2018
  64. بررسي نقش فرهنگ جهادي در عملكرد مديران جهاد دانشگاهي
    سیدابراهیم هاشم ورزی 2018
  65. شناسايي منابع و روش هاي يادگيري كارشناسان و مديران منابع انساني در صنعت خودرو
    مجتبی عربی 2018
  66. بررسي تاثير مشخصه هاي بازاريابي سبز بر مسوليت اجتماعي شركت ها
    عادل ابدالی 2018
  67. بررسي تاثير مديريت استعداد بر نگرش كاركنان با ميانجي گري قراردادهاي روانشناختي (مورد مطالعه: شركت مهندسي و ساخت پره توربين مپنا (پرتو))
    پروین تاجیک امیر 2018
  68. بررسي و شناسايي چالش هاي پيش روي جذب و نگهداشت منابع انساني در كسب و كارهاي كوچك و نوپا(startups) مورد مطالعه : كسب و كارهاي دانش بنيان مستقر در تهران
    نوید حسینعلی زاده 2018
  69. بررسي جبران خدمات مديران از منظر قرآن و سنت
    مینا موحدیان عطار 2018
  70. شناسايي شايستگي هاي محوري براي نمايندگان مجلس جمهوري اسلامي ايران( خط مشي گذاران بخش عمومي)
    الهام حسینی 2018
  71. شناسايي ورتبه بندي شايستگي هاي كليدي مشاغل استراتژيك(موردمطالعه شعب بانك مسكن استان تهران)
    محمدجواد معتمد 2018
  72. شناسايي عوامل موثربر قصد خريد مجدد (مطالعه موردي : شركت بيمه پارسيان )
    آرش عنصری 2018
  73. مطالعه عوامل موث بر شكل گيري اعتماد مشتريان در فروشگاه هاي اينترنتي
    مصطفی سعیدنژاد 2018
  74. بررسي تنيدگي زبان بدن و ارتباطات انساني در گروه صنايع فضايي صا ايران
    حسین فرجی 2018
  75. بسط و گسترش استراتزي هاي سازمان با رويكرد تلفيقي
    علی صفاییان نایینی 2018
  76. آسيب شناسي فعاليت بنگاه هاي كسب و كار كوچك تهران براساس نيازهاي مشتريان
    حمید رضا محمدی 2018
  77. بررسي موانع توسعه بخش خصوصي در گردشگري سلامت
    مریم شفائی 2018
  78. بررسي عوامل فردي موثر بر تصميم خريد به خريداران فرآورده هاي گوشتي
    احمد اخوان ارمکی 2018
  79. شناسايي عوامل موثر بر افزايش منابع قرض الحسنه پس انداز از ديدگاه مشتريان
    سهیل نصیری دیانتی 2018
  80. شناسايي اصول خاص انسان شناسي اسلامي در مديريت منابع انساني
    مجتبی حاجی وند 2018
  81. شناسايي موانع انجام عمل صالح در سازمان ها
    حدیثه دلک ابادی 2018
  82. بررسي ميزان قانون گريزي و تاثير آن بر كارآيي سازمان در مخابرات استان گلستان
    مهشید دوستی انارکی 2018
  83. بررسي تاثير اجراي مديريت دانش بر عملكرد سازماني (مطالعه موردي : شير پگاه)
    زهرا رشیدعلی پور 2018
  84. تجزيه و تحليل رابطه بين شيوه هاي مديريت منابع انساني و تعهد سازمان
    سیدحسین آقامیری 2018
  85. بررسي اثربخشي كارآمدي جهت استقرار نظام شايسته سالاري دربين مديران شعب بانك آينده
    زرتشت معینی 2018
  86. بررسي مفهوم عدالت درنظام سلامت ايران
    هانیه کیقبادی 2018
  87. شناسايي و بررسي عوامل اثرگذار بر مدل 4 مرحله اي وفاداري اليور( OLIVER 1997) در بخش خدمات بانكداري در سطح تهران ( مطالعه موردي بانك رفاه )
    فیروزه ستوده 2018
  88. بررسي چند سطحي ارتباط بين مديريت منابع انساني برند محور ،مالكيت رواني برند، رفتارهاي شهروندي برند و رضايت مشتريان در بانك سپه شهر تهران
    سمیرا تدریسی 2018
  89. بررسي رابطه عدالت سازماني با اعتماد كاركنان بانك شهر - مطالعه موردي شعب بانك شهروابسته به شهرداري تهران
    محمد هیدجی 2018
  90. بررسي تاثير تاكتيك هاي بازار يابي رابطه مند بر وفا داري مشتري در شركت پارس خودرو
    علیرضا خداشناس 2018
  91. بررسي تأثير ويژگي هاي گوشي هاي تلفن همراه هوشمند بر رضايت مندي كاربران و بر خريد مجدد آنها
    علی رحیمی دره چی 2018
  92. ارزيابي ميزان آمادگي جهت استقرار مديريت ارتباط با مشتريان در بانك صادرات ايران
    سمیه نجفی 2018
  93. تبيين مفهوم و ابعاد سازنده هويت سازماني با استفاده از ابزار فرا تركيب
    سیدعباس میرعنایت 2018
  94. بررسي عوامل موثر برفرآيند استقرار مديريت دانش در بانك صنعت و معدن ايران
    امید محمد رحیم نیا 2018
  95. بررسي رهبري استراتژيك در قرآن كريم
    محمدرضا محمدزاده 2018
  96. بررسي ساختار سازماني موجود بانك كشاورزي و ارائه ساختار بهينه
    حمیدرضا دنکوب 2018
  97. شناسايي حقوق متقابل افراد بر يكديگر در سازمان از ديدگاه اسلام
    زینت بختیاری 2018
  98. شناسايي مولفه هاي توسعه و نگهداشت استعداد در شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو (ساپكو)
    مهدیه محمدی 2018
  99. بررسي اثر بخشي نظام ارزيابي عملكرد كاركنان در شركت توسعه 2مپنا از ديدگاه كاركنان و مديران
    زهره محمودی 2018
  100. طراحي سيستم ارزيابي عملكرد استعدادها در بانك رفاه
    زهرا پورامینی ابربکوه 2018
  101. بررسي موانع و مشكلات ارزيابي عملكرد اثر بخش كاركنان و ارائه راهكارهاي بهبود آن در بانكهاي تجاري ( بررسي موردي بانك تجارت)
    وحیدرضا شادزاد 2018
  102. ارتباط بين سبكهاي رهبري و فعاليتهاي بازاريابي در شركتهاي خدمات بيمه اي در استان تهران
    الهام جلوی 2018
  103. بررسي تاثير مدل ويژگي هاي شغلي بر كاميبابي در كار و پيامدهاي آن در بانك رفاه
    حسین ایمانی 2018
  104. بررسي رابطه بين تجربه مشتري و قصد خريد مجدد مشتري از فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند
    شیما خباززاده مقدم 2018
  105. بررسي نقش هيجان كالا و برند در رفتار خريد مصرف كننده
    عمادالدین رحمانیان کوشککی 2018
  106. بررسی عوامل اثر گذار برتعارض کار –خانواده صفی وستادی دانشگاه تهران
    فرشته رضایی مهریزی 2018
  107. ارزيابي تعالي مديريت منابع انساني بانك مسكن شهر تهران بر اساس مدل EFQM
    طاهره شریفی 2018
  108. بررسي تطبيقي فرايند انتخاب با رويكرد اسلامي
    مهدی شریفیان نجف ابادی 2018
  109. بررسي استراتژي هاي آموزش و توسعه منابع انساني در بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با به كارگيري روشSWOT و PEST
    طاهره کشاورزی 2018
  110. بررسي تاثير ويژگي هاي طراحي بسته بندي بر انتظارات و ترجيحات مصرف كنندگان محصولات غذايي و نوشيدني ها
    هادی حیدری 2018
  111. بررسي تاثير پديده toxic leadership بر نتايج و پيامدهاي منابع انساني
    محمد جانعلیزاده شوکی 2018
  112. ارائه چارچوب نظام جبران خدمات مبتني برشايستگي موردمطالعه روزنامه همشهري
    مریم خوش نما 2018
  113. بررسي راه هاي ايجاد برند (نام ونشان تجاري) برتر در شركتهاي صنايع غذايي
    کیوان نعمتی 2018
  114. بررسي رابطه قابليت هاي مديريتي مديران مناطق بانك ملت و عملكرد آنان
    مهدی اسماعیل زاده 2018
  115. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر رفتار مصرف كننده پوشاك كودك (مطالعه موردي درشركت رولان)
    هاشم خدابخش 2018
  116. بررسي آثار مشوقهاي خرده فروشان بر رفتار ونگرش مشتريان (فروشگاه هاي زنجيره اي پوشاك در قلمرو تهران بزرگ)
    نجمه محمدبیگی 2018
  117. بررسي ميزان اثربخشي سبكهاي رهبري در سازمانهاي پروژه محور با رويكرد استراتژيك
    مریم محمدابراهیمی جهرمی 2018
  118. بررسي تاثير سر در گمي مصرف كننده بر تبليغات دهان به دهان ،اعتماد و رضايت مشتري در بازار موبايل تهران
    منا قوشچی 2018
  119. شناسائي علل موثر بر پنهان سازي دانش در سازمان ها
    عادله شورابی 2018
  120. بررسي تاثير ارزش رابطه و توفيع بر رفتار مشتريان بانك دي
    وحید جهانگرد 2018
  121. بررسي نقش ميانجي گيري سرمايه روانشناختي در رابطه بين منابع جامعه پذيري سازماني و عملكردشغلي(مطالعه موردي :شركت فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند)
    اباذر کمالی چمتوکش 2018
  122. امكان سنجي و شناسائي چالش ها و موانع استقرار باز خور 360 درجه در گروه ذوب و نورد رهاورد فولاد آرين ( گروه رافا)
    فرزانه ترمه 2018
  123. طراحي مدل تحول منابع انساني بنگاه : مطالعه موردي فولاد خوزستان
    طناز علیزاده 2018
  124. تبيين منزلت آگاهي در رابطه رهبر و پيرو بر اساس قرآن و عترت (تفسير نمونه) مورد مطالعه: جهاد عاشورا
    زهرا ستاری صفا 2018
  125. انتخاب روش مناسب تجزيه و تحليل شغل با لحاظ ويژگي ها و انتظارات ذي نفعان اصلي در شركت مادر تخصصي توانير
    علی رضا عبدالکریمی خلجی 2018
  126. بررسي و شناسايي عوامل موثر بر بكارگيري و استقرار نظام شايسته سالاري در شركت فناپ
    مریم نوروزی 2018
  127. بررسي ارتباط بين مهندسي عوامل انساني (ارگونومي) و بهره وري كاركنان بانك صادرات ايران (مطالعه موردي بانك صادرات استان البرز)
    علیرضا جمشیدی 2018
  128. پيش بيني فاكتورهاي موثر بر تمايل كاركنان به استفاده از وب سايتهاي استخدام الكترونيك بر مبناي تئوري رفتار برنامه ريزي شده
    الهام کلانتری 2018
  129. تأثير بازاريابي رابطه مند بر عملكرد سازماني با در نظرگرفتن نقش ميانجي نو آوري (مورد مطالعه: شركت‌هاي فعال منطقه آزاد ارس)
    سعید دارابی 2018
  130. ارايه ي چارچوب مفهومي جهت تبيين عوامل حياتي موفقيت در اجراي استراتژي مديريت دانش مشتري(CKM) در بخش گردشگري در ايران
    علی رضا خلقت دوست 2018
  131. بررسي نقش و كاركردهاي عوامل روانشناختي روابط با مشتري در تمايل به خريد مجدد مصرف كنندگان مواد غذائي
    محمدرضا ابوالبشری 2018
  132. بررسي نقش ارتباطات بازاريابي الكترونيكي بانك رفاه در توسعه سهم بازار و پيشبرد فروش شعب آن بانك در بازار خدمات پولي و مالي
    مهدی توکلی 2018
  133. بررسي تاثير بلوغ اخلاقي و عقايد اخلاقي مصرف كنندگان بر تمايل به خريد آگاهانه كالاهاي فرهنگي فاقد كپي رايت (با تكيد بر محصولات سينمايي و موسيقياني)
    حمید سلیمی 2018
  134. تأثير مخارج تبليغاتي درك شده و پيشبرد قيمت بر ارزش ويژه برند مشتري¬محور (مورد مطالعه: شركت خدمات ارتباطي ايرانسل)
    نگاه شاپوری 2018
  135. بررسي تاثير سرمايه فكري بر ادراك از عملكرد سازماني
    علی افتخاری 2018
  136. ارائه مدل شايستگي مديران جهادي بر مبناي نظرات امام خميني (ره) و آيت الله خامنه اي
    حوریه فرهمندنیا 2018
  137. بررسي تاثير محيط فروشگاه برقصد خريد ناگهاني(مورد مطالعه:فروشگاه هايپراستار)
    مهرداد اربابی 2018
  138. بررسي ارتباط ميان اقدامات مديريت منابع انساني اسلامي و اعتماد سازي در سازمان در كاركنان سازمان دارايي در شهر تهران
    الهه باقری 2018
  139. عوامل موثر بر نشاط سازماني در محيط كار سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران
    آروین رحمانزاده 2018
  140. بررسي ارتباط رشته تحصيلي با شغال سازماني و ميزان رضايت شغلي در بين كاركنان وزارت امور اقتصادي و دارايي
    مهرنوش فرقانی 2018
  141. بررسي تاثير سرمايه اجتماعي بر عملكرد سازماني با نقش ميانجي تسهيم دانش؛ مورد مطالعه: شركت كاسل نوش كاله
    آسیه نظری 2018
  142. بررسي عوامل موثر بر اعتماد مصرف كننده و تمايل به خريد در تجارت الكترونيك (مورد مطالعه شركت هواپيمايي ايران اير)
    مریم رنجبری 2018
  143. بررسي عوامل موثر كاري،خانوادگي و فردي بر تعارض كار – خانواده با توجه به مراحل كارراهه شغلي و رتبه شغلي كاركنان حسابرسي
    حمید یثربی فر 2018
  144. بررسي كيفيت خدمات بانك تجارت بر طبق مدل كارتر مطالعه موردي شهر تهران
    علی حسین ابادی 2018
  145. شناخت و ارزيابي عوامل موثر بر اجراي برنامه هاي مديريت ايمني و بهداشت شغلي در كارآگاه هاي كوچك
    ندا ایوبی 2018
  146. بررسي چالش هاي آموزش الكترونيك در دانشكده مديريت دانشگاه تهران
    هستی جلالی فراهانی 2018
  147. ارائه الگويي براي بخش بندي مشتريان فروشگاه هاي خرده فروشي بزرگ (فروشگاه هاي زنجيره اي)
    متان سادات نژندفرد 2018
  148. بررسي تاثير تصوير ذهني مصرف كنندگان از كشور مبدا بر ارزش ويژه برند شركت از ديدگاه مشتريان
    احمد عبدی سنقرابادی 2018
  149. سنجش ارزش درك شده خدمات بانك سامان از ديدگاه مشتريان بررسي ميداني در شعب منتخب استان تهران
    سمیه تائبی 2018
  150. بررسي تاثير بسته بندي محصولات موادغذايي توليد داخل بر رفتار مصرف كننده
    کامینه مهرانی 2018
  151. شناسايي فرصتهاي كارآفريني در زمينه انرژي هاي جديد پذير در كشور
    وحید مهین 2018
  152. شناسايي و الويت بندي عوامل موثر در اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري در صنعت خودرو (مورد كاوي شركت ساپكو)
    مریم نجفی 2018
  153. بررسي اثر بخشي شركتهاي مشاوره مديريت در ايران بر اساس مدل سلسله مراتب اهداف مشاوره آرتور ترنر
    اعظم سلطانی 2018
  154. سنجش كيفيت خدمات پس از فروش شركت زامياد از ديدگاه مشتري با استفاده از مقياس سروپرف
    محمد احمدی روز بهانی 2018
  155. ارزيابي كيفيت خدمات پرديس كيش دانشگاه تهران از منظر دانشجويان با استفاده از مدل مقياس كيفيت خدمات سرور اف.
    گلسا صدری 2018
  156. بررسي اثر بازاريابي خيرخواهانه كالاهاي مصرفي بر نگرش مصرف كنندگان ايراني نسبت به برند و قصد خريد برند (بررسي موردي خريداران كالاهاي مصرفي در شهر تهران)
    ارش اقایی فر 2018
  157. بررسي تغيير رفتار مصرف كننده ايراني در فرايند خريد با روي آوري به web.2.o
    علی سبزواری 2018
  158. بررسي نقش ابزارهاي مختلف پيشبرد فروش براي ترغيب خرده فروشان محصولات لبني به عرضه اين محصولات
    حمیدرضا خوانساری 2018
  159. اولويت بندي مشتريان حساب جاري ارزي بانك توسعه صادرات ايران از طريق محاسبه ارزش عمر مشتريان
    محمد مرادی 2018
  160. بررسي و اولويت بندي عوامل موثر بر جذب سپرده هاي بانكي مشتريان جديد در بانك سپه با تاكيد بر عناصر آميخته بازاريابي خدمات (مطالعه موردي شعب بانك سپه در شهر تهران)
    حمیدرضا خیری 2018
  161. بررسي مقايسه اي هوش سازماني در واحدهاي صف و ستاد (مطالعه موردي : بانك سپه شهر تهران)
    سهیلا عباسی 2018
  162. بررسي تاثير اقدامات انگيزش زاي سيستم هاي كاري با عملكرد بالا بر عملكرد سازماني با ميانجي گري متغير رضايت شغلي
    مهناز استیری 2018
  163. بررسي تاثير ابزارهاي بازاريابي سياسي بر مشاركت عمومي شهروندان(مورد مطالعه:شهروندان منطقه 1 شهر تهران)
    محمد بشیری 2018
  164. بررسي تاثير عناصر آميخته بازاريابي كارآفرينانه بر رفتار خريد مصرف كنندگان خدمات بيمه اي
    مهدی فتح الهی 2018
  165. ارائه چارچوبي مفهومي جهت تبيين نقش فناوري اطلاعات در عملكرد كاركنان در نظام آموزش عالي؛مورد مطالعه: مؤسسه آموزش عالي علمي- كاربردي شهرداري تهران و مراكز تابعه
    علی قویدل 2018
  166. تاثير سبك زندگي افراد و مؤلفه هاي گرايش به كالاي لوكس بر تعلق احساسي مشتريان نسبت به برندهاي لوكس؛ مورد مطالعه بازار ساعت در تهران
    محمد کاشانی 2018
  167. تبيين نقش سبك‌هاي شخصيتي بر توانمندسازي روان‌شناختي منابع انساني؛ مورد مطالعه: كاركنان بين‌الملل بانك ها
    سیده روجا کریم نیا 2018
  168. شناسايي و تبيين چارچوب تاثيرگذاري مسئوليت اجتماعي بنگاه (CSR) بر سرمايه فكري؛ مورد مطالعه: مجتمع پارس جنوبي
    احمد راضی جلالی 2018
  169. ارتباط ميان سازمان يادگيرنده و خلاقيت كاركنان: در بنياد شهيد استان البرز
    سهیلا شیرینی 2018
  170. بررسي تاثير بكارگيري مديريت استعداد بر عملكرد سازماني (مورد مطالعه: شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار در تهران و نايروبي)
    سارا بیگلری 2018
  171. ارزيابي رضايتمندي بيماران بستري جراحي شده از خدمات بيمارستان نيكان بر اساس مدل سروكوال
    نازنین شمس فر 2018
  172. بررسي وجود رفتار شهروندي سازماني در شركت كارگزاري بانك ملي ايران و رابطه آن با وفاداري مشتري
    الهه رضایی 2018
  173. بررسي تاثير رفتار دو سو تواني بر عملكرد در صنعت بانكداري (مورد مطالعه بانك پاسارگاد)
    حسین حیدریان قلعه 2018
  174. تدوين مدل مفهومي نقش مديريت دانش مشتري (CKM) در ارتقاي ارزش بلند مدت مشتري (CLV)،مطالعه موردي : بانك صادرات
    مهسا محمدرضائی 2018
  175. شناسايي و مدل يابي عوامل حياتي موفقيت موثر بر ارزيابي عملكرد سازمان هاي دانش بنيان بررسي شواهد و توسعه در نظريه
    الهام کاظمی کورایم 2018
  176. مطالعه ارتباط سرمايه روانشناختي مثبت گرا و كيفييت خدمات ارائه شده به مشتريان : مورد مطالعه كاركنان باجه يك بانك تجاري منتخب
    حسین بلوچی 2018
  177. بررسي رابطه ارزش هاي مصرفي و رفتار خريد مصرف كنندگان ويلاهاي مدرن در حاشيه البرز مركزي
    رضا دروار 2018
  178. ارزيابي اثر بخشي تبليغات (Promotion) صنعت بيمه در زمينه ي بيمه ي مسووليت حرفهاي پرستاران
    سحر مواهبی طباطبایی 2018
  179. اندازه گيري تعالي سازماني شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) با استفاده از مدل EFQM
    فاطمه ابوالمعالی دامغانی 2018
  180. بررسي چالش هاي ارزيابي عملكرد كاركنان خود شيفته
    نسیم شاهی 2018
  181. بررسي رابطه آموزش و عملكرد سازماني : نقش واسطه اي يادگيري سازماني
    هادی اسکندری 2018
  182. ارتباط بين فرهنگ سازماني و مديريت دانش (مورد مطالعه : بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي)
    رامین شریعت پناهی 2018
  183. بررسي عوامل موثر بر تقويت وجدان كاري در سازمان از ديدگاه اسلام
    حسن جلیلوند 2018
  184. بررسي تاثير آموزش الكترونيكي بانك ملي بر بهره وري كاركنان در بانكداري الكترونيك(مطالعه تطبيقي با بنك هاي برتر)
    محمدرضا آوخ لویهء 2018
  185. بررسي و شناسايي عوامل موثر بر گرايش مصرف كنندگان به كالاهاي غير رسمي
    محمد تقی طهرانچی 2018
  186. بررسي كيفيت خدمات در فروشگاه زنجيره اي رفاه با استفاده از مدل پنج بعدي سرو كوال
    مصطفی منصوری خواه 2018
  187. بررسي تاثير هوش هيجاني و هوش معنوي بر عملكردمديران با ميانجي گري متغير تعادل كار و زندگي
    محمدرضا شهبازمرادی 2018
  188. شناسايي و اولويت بندي عناصر آميخته بازاريابي موثر بر استقبال مشتركين برق در پيك سائي شبكه
    رضا وثیق 2018
  189. بررسي تاثير تعهد مديريت در تدوين و اجراي استراتژي هاي سازمان هاي دانش محور
    محمدرضا محمودی ملکی 2018
  190. «بررسي و استخراج معيارهاي كارمنديابي و انتخاب در سازمان¬ها با رويكرد اسلامي»
    امیر مختاری 2018
  191. بررسي كيفيت بكارگيري رابطه دوستي در رهبري رابطه محور رهبران زن
    مائده میرزانیا 2018
  192. بررسي عوامل تاثيرگدار بر پروژه هاي نوآوري در شركت هاي قطعه سازي خودرو در استان تهران
    پوریا گلدسته 2018
  193. بررسي وضعيت مشتري مداري و عوامل موثر بر آن در ميادين ميوه و تره بار شهر تهران
    الهام هاتف 2018
  194. نقش مهارتهاي مديريتي در توسعه SME ها
    سیدوحید حسینی پور 2018
  195. بررسي تاثير ترفيعبر توسعه مصرف گوشت شتر مرغ در سبد مصرفي خانوار شهر تهران
    ندا قدوسی 2018
  196. ارزيابي نقش سياستهاي تشويقي شركتهاي هواپيمايي در جهت پشبرد فروش خود از طريق دفاتر خدمات هوايي
    مژده مئوذنی 2018
  197. بررسي عوامل آميخته بازاريابي موثر بر خريد تلويزيون (ال سي دي ) در خانوارهاي شهر تهران
    علی بهنامی فر 2018
  198. بررسي عوامل موفقيت در مديريت استعدادها و چالشها و موانع پياده سازي آن در گروه سايپا
    مرجان معالی تفتی 2018
  199. شناسايي و رتبه بندي عوامل ذهني - ادراكي موثر بر تصميم گيري گردشگري به شمالي كشور (گيلان و مازندران و گلستان)از ديدگاه گردشگران تهراني
    احسان ذوقی توانا 2018
  200. برنامهريزي نيروي انساني با رويكرد قطعي و فازي(مطالعه موردي: مركز ايران
    حمیده غریبی یامچی 2018
  201. بررسي روشهاي توسعه سهم بازار پژوهش هاي كاربردي دانشگاه تهران
    زهرا مهرجو 2018
  202. شناسايي عوامل موثر بر رفتار مصرف كننده در محيط تجارت الكترونيك : مدل مبتني بر اعتماد مصرف كننده
    سپهر سالاریان 2018
  203. تعيين ميزان اثربخشي كانون هاي ارزيابي در گروه خودروسازي سايپا: مطالعه موردي
    مجتبی جشنی آرانی 2018
  204. روش هاي تدريس و اهداف اموزش دانشگاهي بازاريابي شناسايي و مقايسه ترجيح دانشجويان با مدرسان در دانشگاه تهران و شريف
    مصطفی فروغی نعمة اللهی 2018
  205. برررسي رابطه تعارض كار و زندگي و تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان با در نظر گرفتن نقش تعديل كنندگي هوش هيجان (كاركنان اداره ماليات بر ارزش افزوده شهر تهران)
    آرتیمس مسوه مبارکه 2018
  206. بررسي روابط بين پديده ايمپاستر ويژ گي هاي شخصيتي و رفتار شهروندي سازماني
    مظاهر یوسفی امیری 2018
  207. شناسايي و بررسي كاركردهاي مديريت منابع انساني الكترونيك بر اثربخشي منابع انساني
    مرتضی مهدی خانی 2018
  208. بررسي رابطه بين كيفيت خدمات ارزي در بانك سرمايه با وفاداري مشتريان اين بانك
    حدیث سادات یاوری 2018
  209. بررسي رابطه بين عناصر آميخته ترفيع و فروش و جذب مشتريان در بخش تعاوني¬هاي مسكن
    سیدمحمدجواد موسوی 2018
  210. بررسي تاثير تسهيم دانش بر پايداري مزيت رقابتي شركت هاي مهندس مشاور
    فرخ محمد مطیعی 2018
  211. طراحي نگاره ي سازمان متناسب با عصر ظهور حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف
    زینب شاهسواری 2018
  212. بررسي نقش توسعه منابع انساني در ارتقاي مسئوليت اجتماعي در سازمان (مطالعه موردي: بيمارستان امام علي (ع) - بغداد)
    عمار جبار کاظم آل شمیل 2018
  213. شناسايي عوامل كليدي موفقيت در اجراي برنامه‌ريزي استراتژيك منابع انساني
    حمیدرضا رضوانی پور 2018
  214. بررسي عوامل موثر بر ادارك كاركنان مسن از آموزشهاي ضمن خدمت جهت استفاده بهينه از روشهاي نوين در صنايع خدماتي (مطالعه موردي: كاركنان شهرداري تهران)
    هژار عزیزی 2018
  215. بررسي تاثير معنويت در سازمان بر روي بهره وري كاركنان سازمان دارايي در شهر تهران
    کیانا کارآگاه 2018
  216. مطالعه تأثير بازارگرايي بر عملكرد سازماني شركت هاي فعال در منطقه آزاد ارس
    حسینعلی الیاسی 2018
  217. بررسي رابطه فرهنگ سازماني و چابكي سازماني (مطالعه موردي: منطقه آزاد تجاري - صنعتي ارس
    علی موسی خانی 2018
  218. بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني بر قابليت يادگيري سازماني (مورد مطالعه: صنعت آسانسور و پله برقي)
    سیدمحمدمهدی هاشمی میرکلایی 2018
  219. تاثير هوش فرهنگي بر عملكرد شغلي كاركنان (مطالعه موردي شركت سهامي بيمه ايران)
    پرستو رحیم زاده 2018
  220. تعيين قابليت هاي فرهنگي مطلوب در شركت ساپلكو براساس مدل الوريش - بورك بانك
    سودابه افتخاری 2018
  221. ارائه مدل پيش بيني رفتارخريداران ماشين لباسشويي در تهران
    لیلا نوری 2018
  222. بررسي نقش عوامل حياتي موفقيت مديريت دانش در كسب مزيت رقابتي در دو واحد صنعتي توليد كننده نانهاي حجيم و صنعتي آران وردنه ودلاير
    روح اله خلیلی فرسنگی 2018
  223. اثرگذاري شركتهاي همكار در شبكه هاي خدماتي بر برداشت مشتري از نام تجاري شركت مركزي (مطالعه موردي شركت همكاران سيستم
    پیمان امین الشریعه نجفی 2018
  224. بررسي عوامل دروني (انگيزش ادراك نگرش و يادگيري) موثر بر رفتار خريداران كالاها ي با درگيري پايين (لبنيات ) در شهر تهران
    لیلی پودینه 2018
  225. بررسي عوامل موثردر ايجاد انگيزه جهت رضايتمندي كاركنان در شركت آب و فاضلاب شهر تهران
    فاطمه اصغری 2018
  226. طراحي سيستم جامع پشتيباني مطالعه و كتابخواني با استفاده از رويكرد مديريت استراتژيك (مطالعه موردي: دانشكده مديريت دانشگاه تهران)
    محمد صادق تراکمه سامانی 2018
  227. بررسي رابطه بين عوامل ارزيابي برند بر عملكرد برند در خدمات رستوران داري( فست فود) در شهر تهران
    مهشید سعیدی 2018
  228. ارائه مدل ارزش ادراكي از مكان گردشگري بر اساس مدل ارزش ويژه برند مبتني برمشتري (مطالعه موردي : منطقه آزاد كيش )
    منوچهر یوسف سیبدری 2018
  229. بررسي رابطه بين ويژگي هاي شهروندان و مشاركت آنان در سامانه مديريت شهري 137 در شهرداري منطقه 22 تهران
    احسان مالکیان نوری 2018
  230. بررسي رابطه بين عناصر آميخته بازاريابي (7P) و تصميم خريد مشتريان از سرويسهاي ارزش افزوده شركت همراه اول و سرويس GPRS( اينتر نت همراه)
    وحید جزینی 2018
  231. مقايسه اثر بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتريان بانك هاي خصوصي و بانك دولتي (مورد مطالعه: بانك پارسيان و بانك ملي ايران)
    فرزانه مرادی 2018
  232. شناسايي و بررسي عوامل موثر در برنامه ريزي استراتژيك مديريت سازمان هاي چندفرهنگي (موردي سازمان SGS)
    سید محمد توسلیان 2018
  233. نقش عوامل فرهنگ سازماني در تسهيم دانش بين كاركنان و سازوكارهاي بهبود آن از طريق تغيير در عوامل فرهنگي موثر(مطالعه موردي: كاركنان شركت سايپا)
    حمید عبدالمحمدی 2018