Hossein Khanifar

Professor

Update: 2024-12-04

Hossein Khanifar

College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting

P.H.D dissertations

  1. طراحی الگوی مناسب مدیریت منابع انسانی برای نسل نوی کارکنان در سازمان‌های حوزه IT
    محدثه میجانی 2024
  2. شناسایی الگوی تصمیم گیری منصفانه: مورد مطالعه مدیریت بحران کرونا
    ایرج ایسوند 2024
  3. ارائه مدل آموزش مبتنی بر نظریه شناختی با تاکید برتقویت تفکر انتقادی در دانش آموزان مدارس متوسطه
    عاطفه فرزین مجد 2024
  4. طراحی الگوی شایستگی های شناختی مدیران مدارس ابتدائی؛ مورد مطالعه: مدارس شهر زنجان
    سیده مهسا موسوی 2023
  5. طراحی و اعتبارسنجی مدل مفهومی کیفیت خروجی های پیوسته و مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان در سطح ملی
    بهنام جعفری مجد 2023
  6. طراحی الگوی آموزش مجازی دانشگاهی در افغانستان و اعتبار بخشی آن
    محمدشاه صدیق 2023
  7. ارائه مدل بکارگیری شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی در ایران
    علی زین ساز 2023
  8. ارائه مدل آموزش هوشمند بومی در شرایط بحران ( مورد مطالعه مقطع ابتدایی)
    سارا الماسی زاده 2022
  9. طراحی الگویی برای رفتارهای ایثارگرایانه مبتی برتجربه زیسته مدیران جهادی
    امیرحسین عبدالله زاده 2022
  10. فهم سوگیری های شناختی در فرآیند تصمیم گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی در صنعت مشاوره مدیریت
    حوریه جهانی 2022
  11. تدوین الگوی مشارکت دستگاهها و نهادها با نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین
    علی رشیدی 2021
  12. طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو
    فاطمه فرهادی 2021
  13. طراحی مدل رهبری بر اساس آموزه های داستان های سوره کهف
    فوزی رستم 2021
  14. ارائه ی مدل خط مشی گذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری مورد مطالعه آموزش های مهارتی در ایران
    ناهید مسلمی 2020
  15. تحلیل بخشی الگوی شکل گیری قابلیت های فناورانه محصولات پیچیده (مطالعه موردی ،یک بخش منتخب)
    علی خدایاری 2020
  16. طراحی الگوی شایستگی جهت استفاده در کانون ارزیابی مدیران آموزش و پرورش
    صلاح الدین ابراهیمی 2020
  17. بررسی رفتار هشدار دهی حسابرسان مستقل درباره خطاکاری بر اساس نظریه های شناخت اجتماعی و رفتارهای برنامه ریزی شده
    کیوان شعبانی 2020
  18. طراحی چارچوبی برای توسعه مدیریت منابع انسانی مبتنی بر شواهد در شرکت ملی نفت ایران
    هادی احمدی آزرم 2020
  19. نظريه ي كارآفريني به عنوان فرآيند پيوند فرصت.رفتار رويكرد فراپارادايمي به نظريه پردازي
    رضا کهن هوش نژاد 2019
  20. ارائه مدل كارآفريني رسانه اي براي كسب و كارهاي مبتني بر آموزش هاي مهارتي
    محمد مهدی اردیبهشت 2019
  21. طراحي الگوي توسعه حرفه اي مديران آموزشگاهي در افق 1404 با رويكرد آينده پژوهانه (مورد مطالعه مديران مقطع ابتدائي )
    رضا عابدی تراب 2019
  22. نقش خودافشايي در شبكه هاي اجتماعي مجازي بر ارتقاء امنيت اجتماعي در ايران
    اکرم سماواتیان 2019
  23. شناسايي و تحليل عوامل تاثيرگذار بر تمايل به استفاده و كيفيت سيستم هاي اطلاعات حسابداري در واحدهاي كوچك و متوسط سوريه
    مریم حمود 2019
  24. طراحي مدل سياست گذاري رسانه اي سازمان تامين اجتماعي ايران
    علی حیدری 2019
  25. تجربه زيسته دانش آموزان از قلدري معلمان در دوران تحصيل و ارائه الگويي براي شناسايي و تبيين آن مورد مطالعه مدارس شهر تهران
    ندا ابراهیمی مقدم 2018
  26. ارائه چارچوبي مفهومي براي آموزش والدين به منظور ارتقاء سلامت جنسي دانش آموزان نوجوان
    سعیده معماری 2018
  27. ارائه چارچوب مفهومي خريد احساسي كالاهاي با دوام منتخب در جامعه بومي و اعتبار سنجي آن
    مریم خلیلی مقدم 2018
  28. مباني انسان شناختي و نقش آنها در تربيت ديني ( با تكيه بر معارف نهج البلاغه )
    صفر نصیریان آذربناب 2018
  29. ارائه چارچوبي براي تبيين عوامل موثر بر انتقال دانش بين اساتيد دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشكي تهران)
    نرگس قدسیان 2018
  30. طراحي و اعتبار بخشي مدل عدالت زباني در راستاي بالندگي منابع انساني مبتني بر نظام ارزشي اسلام
    کوکب فائز 2018
  31. طراحي مدل عوامل موثر بر مسئوليت اجتماعي در شركت ملي نفت ايران
    علی فیاضی آزاد 2018
  32. طراحي و تبيين مدل فرآيندي كارآفريني و اعتباربخشي آن ( مطالعه موردي : صنايع غذايي ايران)
    علی لاهوتیان 2018
  33. معماري نظام نظريه پردازي جهت خط مشي گذاري توسعه در كشور
    افشین علی پورپیجانی 2018
  34. طراحي مدل عملكرد صنعت ورزش ايران
    رحیم خسرومنش 2018
  35. طراحي چارچوب توسعه حرفه اي مدرسان تربيت معلم در پرديس هاي دانشگاه فرهنگيان در استان اصفهان
    ندا زجاجی 2018
  36. ارائه چارچوبي براي برنامه درسي مهارت هاي زندگي دوره ابتدايي نظام آموزش عمومي ايران و اعتباربخشي آن
    کبری کریم زاده وانق سفلی 2018
  37. ارائه الگوي اسلامي ايراني اجراي خط مشي هاي فرهنگي جمهوري اسلامي ايران (مطالعات موردي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي)
    حمید حاجی ملامیرزائی 2018
  38. طراحي نظام نوآوري باز براي بخش دفاعي ايران
    عباس منتظری 2018
  39. طراحي چارچوب توسعه منابع انساني ملي مبتني برآراي حكمت متعاليه شيعه اماميه(مبتني برآراي آيت ا... العظمي جوادي آملي)
    محمد مهدی علی شیری 2018
  40. اصول اسلامي خط مشي گذاري فرهنگي مبتني بر سيره حكومتي پيامبر اكرم (ص)
    میثم آق داغی 2018
  41. گونه شناسي سبك هاي زندگي ورزشكاران نخبه و ارائه الگو
    احسان محمدی ترکمانی 2018
  42. طراحي الگوي رهبري در اسلام و اعتباربخشي آن
    عباس شفیعی 2018
  43. طراحي و اعتبار بخشي مدل ارزشهاي كار (ورك وليوز) كاركنان بخش خدمات دولتي ايران
    محمد صادق حسن زاده پسیخانی 2018
  44. طراحي و آزمون الگوي هم بافته كارآفريني- عملكرد در بخش دولتي ايران (مورد: شهرداري تهران)
    یوسف وکیلی 2018
  45. تدوين الگوي خط مشي گذاري فضاي مجازي كشور و ارائه مدل مفهومي و اعتبارسنجي آن
    حامد حاجی ملامیرزائی 2018
  46. طراحي و اعتبار سنجي مدل خط مشي گذاري شبكه اي در حوزه گردشگري جهت تحقق اهداف سند چشم انداز
    سامان جهاندیده 2018
  47. طراحي و تبيين مدل مواجهه با فرسايش سرمايه اجتماعي در سازمان (مطالعه موردي ديوان محاسبات كشور)
    سعید آیباغی اصفهانی 2018
  48. طراحي مدل تدوين خط مشي در نظام آموزش هاي مهارت و فناوري كشور
    احمد عطارنیا 2018
  49. تدوين الگوي رفتاري در حكمراني مطلوب از ديدگاه امام علي (ع) بر اساس متن نهج البلاغه
    صدیقه سادات هاشمی 2018
  50. طراحي الگوي بكارگيري يادگيري هاي غير رسمي براي پرورش مديران منابع انساني در سازمان هاي بزرگ كشور
    سمیه زراعت کار 2018

Master Theses

  1. بررسي و مطالعه سناريوهاي جذب و پذيرش و آموزش معلمان در كشورهاي مختلف و ارائه مدل بومي براي آن
    فاطمه امیدی 2023
  2. انطباق یابی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برنامه درسی قصد شده با برنامه درسی اجرا شده و برنامه درسی کسب شده آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر کنش گران آموزشی مؤثر؛ یک پژوهش آمیخته»
    محمدرضا قلی پورچسلی 2021
  3. نقش و تأثیر رهبری استراتژیک در توسعه آموزش الکترونیکی
    احمد جاسم خمیس اساری 2021
  4. روایت پژوهی تجارب زیسته معلمان سال اولی
    مینا شفقی زاده 2021
  5. شناسايي موانع اجرايي مشاركت مديران ستادي در فرآيند سياست‌گذاري نظام آموزش‌وپرورش
    شادی صادقی 2020
  6. نقد تطبیقی رمان های " قصه حب مجوسیه" از عبدالرحمن منیف و "سال بلوا" از عباس معروفی (با تاکید بر جنبه های روانکاوانه)
    سارا اسدآبادی 2020
  7. بررسي شناسايي و اولويت‌بندي نيازهاي آموزشي نو معلمان جذب‌شده آموزش‌وپرورش از طريق ماده 28 استان قم در سال 1397
    محمدرضا ابدی نیک 2019
  8. تحليل مديريت اماكن از منظر مديريت اسلامي
    سیما فرهمندممتاز 2019
  9. تاثير مربيگري بر توسعه مديريت دانش معلمان ابتدايي مدارس آموزش و پرورش
    عباس عامری پور 2019
  10. رتبه بندي عوامل كليدي موفقيت وب سايت جاباما
    بنفشه خلیلی پور 2018
  11. طراحي ابزار بومي سنجش مربيگري رهبر در شركت فني مهندسي آب تابان
    زین العابدین جمشیدی اردشیری 2018
  12. ميزان انطباق مولفه هاي انتصاب مديران مدارس ابتدايي در سند تحول آموزش و پرورش با ويژگي هاي افراد منتصب در اين پست از ديدگاه معلمان ناحيه 3 شهر قم
    مریم سادات نجفی 2018
  13. بررسي استراتژي پويش گرايانه و اثر آن روي سلامت سازماني (شركت هاي مرتبط با توليد مواد غذايي استان قم)
    کرار محمد مدلول الجنابی 2018
  14. ساز و كارهاي موجودو ساز و كارهاي مطلوب ادغام در موسسات حسابرسي در ايران
    مرتضی جعفری 2018
  15. ارائه مدل بومي اخلاق حرفه اي مديران شهرداري (مورد مطالعه شهرداري ساوه)
    معصومه حاجی عسکری 2018
  16. مطالعه و تحليل روش ارزشيابي كيفي (توصيفي) در مدارس ابتدايي همدان
    حسین یغمایی کبیر 2018
  17. آسيب شناسي اشتغال سازماني بانوان از منظر اسلامي (مورد مطالعه- بيمارستان امام خميني ره)
    سپیده گل سرخی کوهینی 2018
  18. نيازسنجي آموزش كاركنان كليدي مخابرات بر اساس مدل نيازسنجي DACUM در شركت مخابرات مازندران
    مایده معینی 2018
  19. ارزيابي واحد منابع انساني بانك صادرات ايران (سرپرستي استان تهران) با استفاده از مدل تعالي منابع انساني
    مجید بیگلری 2018
  20. بررسي ارتباط يكپارچه برند (IBC ) ال جي در شركت ماديران
    سعیده قاسمی 2018
  21. تحليل محتواي نهج­البلاغه با رويكرد ويژگي¬هاي شخصيتي كارآفرينانه
    علیرضا واعظ جوادی 2018
  22. بررسي و مطالعه تاثير ارزشهاي معنوي (پايبندي هاي عقيدتي) در كاهش گرايش به فساد اداري (در تكاپوي ارائه چارچوب ادراكي)
    امید ابراهیمی 2018
  23. روشهاي تامين منابع مالي در صنايع كوچك استان قم
    علی رضا پیرحاجاتی 2018
  24. منزلت وحي در هندسه پژوهش هاي علوم تجربي
    حجت بیان مهر 2018
  25. بررسي رابطه ميان دينداري با رفتار شهروندي سازماني(OCB) درسازمان
    حسین خلیلیان 2018
  26. آسيب شناسي آموزش ضمن خدمت براساس مدلOEM (مطالعه موردي:آموزش هاي ضمن خدمت نواحي آموزش وپرورش استان قم)
    مرضیه سادات حسینی 2018
  27. بررسي رابطه بين مولفه هاي مديريت دانش و بهروري در مراكز آموزش عالي منتخب
    ندا خاکی 2018
  28. بررسي رابطه اخلاق سازماني بر ميزان پاسخگويي مشتريان در بانك هاي منتخب
    سجاد اسفندانی 2018
  29. بررسي مقالات علمي مديريت در نشريات ايراني : با محوريت پاسخ به مسائل سازمان هاي دولتي كشور
    عرفان موحدی فر 2018
  30. بررسي عوامل نگرشي موثر بر اقدام خريد اينترنتي پوشاك در شهر تهران
    مهرداد شیرازی 2018
  31. بررسي تاثير روابط عمومي بر افزايش فروش بيمه عمر با در نظر گرفتن متغيرميانجي تصوير ذهني برند(مطالعه موردي:شعب بيمه ايران شهرستان خرم آباد)
    حمید هاشمی 2018
  32. بررسي ارتباط بين متغيرهاي رفتار خريد آنلاين در بازار خرده فروشي ديجيتال ايران در شركت ديجي كالا:پيمايشي در دانشگاه تهران
    محمدکاظم نژاددهباشی 2018
  33. بررسي رابطه خوش بيني علمي با اشتياق شغلي، رضايت شغلي و رفتار شهروندي سازماني معلمان مدارس ابتدايي شهر كوهدشت
    سامان تیموری 2018
  34. شناسايي فرصت هاي صادراتي محصولات صنعتي استان قم به كشورهاي حاشيه درياي خزر
    ابوالفضل کارگرشورکی 2018
  35. تحليل استراتژيك تناسب رشته هاي تحصيلي آموزش عالي با نياز بازار كار
    اعظم جمشیدی 2018
  36. شناسايي الزامات نظام آموزش عالي كشور در تحقق اقتصاد مقاومتي
    مریم نجفی 2018
  37. شناسايي تفاوت هاي نسلي سبك هاي تصميم گيري خريد مشتريان
    آمنه کویری 2018
  38. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر توسعه صادرات مواد غذايي از ايران به افغانستان
    محمد یعقوبی 2018
  39. بررسي تاثير هوشمندي استراتژيك بر پايداري سازماني:نقش تعديل گري كارآيي
    زهرا قاینی 2018
  40. نقش روابط عمومي و مسئوليت اجتماعي در برند سازي شركت
    مسعود ایمانی پناه 2018
  41. اثر نقش تيم كاري بلبين بر موفقيت پروژه هاي فناوري اطلاعات منتخب شهر تهران
    محمدرضا حاجی باقراصفهانی 2018
  42. شناسايي موانع ارتباطي ميان دبيران و دانش آموزان متوسطه اول و ارائه راهكار
    فاطمه نجفی 2018
  43. طراحي مدل كسب و كار بر شركت كاريابي اينترنتي بر اساس رويكرد استروالدر
    سیده سما شریفی 2018
  44. ارائه چارچوبي براي انتخاب روش هاي نيازسنجي آموزشي بر اساس عوامل موثر بر آن
    کمیل نوری 2018
  45. تحليل و تقويت گردشگري شهري در كربلاي معلي
    علی طعمه حسان 2018
  46. طراحي نقشه لجستيك پايدار دريايي با رويكرد سودا (مورد مطالعه: گمرك بوشهر)
    یوسف روان بد 2018
  47. ميزان مهارت هاي كوانتومي مديران آموزشي و تاثير آن بر عملكرد شغلي آنها
    فاطمه سامانی 2018
  48. مطالعه عوامل وفاداري سازماني موثر بر گرايش كاركنان به محيط ومحل كار وارائه مدلي بومي در دانشگاه هاي منتخب
    طاهره آرام 2018
  49. بررسي تاثير بازاريابي رابطه مند بر توسعه مهارتهاي كارآفريني سازماني در صنعت چاپ و نشر استان قم
    پریسا امان الله زاده 2018
  50. تاثير عشق به برند،شخصيت برند، و تصوير برند بر روي تبليغات دهان به دهان در حوزه محصولات مد و برند در مصرف كنندگان جوان تهراني
    سیدمحسن رهبرنیا 2018
  51. نياز سنجي آموزشي مديران ارشد استاني مركز خدمات حوزه هاي علميه سراسر كشور
    علی پوربهروزان 2018
  52. بررسي تاثير تبليغات تلويزيوني بر واكنش هاي هيجاني مشتريان،ارزش ادراك شده و تمايلات رفتاري مشتريان درصنعت مواد شوينده(مطالعه موردي محصولات شوينده برند گلرنگ)
    داود وحدت پناه 2018
  53. شناسايي عوامل درون سازماني موثر بر جذب سپرده هاي سرمايه گذلري مدت دار و ارائه راهكارهاي مناسب(مطالعه موردي:بانك پاسار گاد استان قم)
    هدی آهنج 2018
  54. بررسي رابطه بين سلسله مراتب ارزشي و تعهد شغلي در سازمانهاي منتخب
    ندا اکبری وکیل آبادی 2018
  55. بررسي اثربخشي استراتژيهاي ارتباطات بازاريابي برحسب نوع محصول(خدمات بانكي) مطالعه موردي بانك ملت
    محسن پاشنا 2018
  56. ارزيابي طرح نظام رتبه بندي معلمان و ارائه راهكارهاي بهبود كيفيت آن
    محمدکاوه شعبانی 2018
  57. بررسي انطباق برنامه هاي آموزشي با استراتژيهاي كلان و عملياتي سازمان با رويكرد
    سیدعلی حسنی 2018
  58. تحليل و تبيين بحران در اقليم منطقه اي و ارائه چارچوب ادراكي ( مطالعه موردي : مديريت بحران منطقه سميرم با بافت خوشه فرهنگي خاص در سال 88-87)
    مسعود پیرمرادیان 2018
  59. رابطه بين فرسودگي شغلي و كيفيت زندگي كاري معلمان دبيران و مديران آموزش و پرورش شهرستان باوي
    سعید سعیدی 2018
  60. بررسي رابطه بين آموزش بازاريابي بيمه و ميزان فروش بيمه هاي اموال (مورد مطالعه شركت سهامي بيمه ايران)
    حکیمه محبی خیرآبادی 2018
  61. نقش آموزش كاركنان بر توسعه دانش كاهش ضايعات سازماني در شركت مخابرات خراسان
    عیسی حسن پور 2018
  62. بررسي وارزيابي سطح بلوغ همراستايي استراتژيك فناوري اطلاعات وكسب وكار در سازمان ازديدگاه مديران
    حانیه بذرافشان 2018
  63. بررسي رضايت از خدمات پس ازفروش گروه خودرو سازي سايپابااستفاده از مدل تتراكلاس(در شهر شيراز)
    مسعود موسوی 2018
  64. تبيين اثرات شاخصهاي ابعادجو كاري بر استفاده از فناوري اطلاعات
    حامد بردبار 2018
  65. مطالعه تطبيقي رابطه شاخص هاي كيفيت خدمات اينترنتي و برند سازي بانك هاي دولتي و بانك هاي خصوصي
    زینب کاسب 2018
  66. بررسي رابطه بين ريسك سيستماتيك سودهر سهم وسودتقسيمي هرسهم وهزينه سرمايه درشركتهاي پذيرش دربورس اوراق بهادارتهران
    جلال نادری سمیرمی 2018
  67. بررسي راهكارهاي ارتقائ نوآموري وخلاقيت جهت بهبود و افزايش بهره وري در واحدهاي صنعتي كوچك(مطالعه موردي: واحدهاي صنعتي استان قم)
    یاسر بیرقی سالک 2018
  68. بررسي تاثيرتصويرشركت برنگرش مصرف كنندگان درباره گسترش برند(جامعه آماري به خريداران تلفن همراه محدودشود)
    حمید حسینی آغچه قشلاق 2018
  69. بررسي اثر بخشي تبليغات تلويزوني بانك كشاورزي در جذب مشتريان بر مبناي مدلimc (مطالعه موردي:بانك كشاورزي)
    مهین کاشی پزان 2018
  70. بررسي تاثيركاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات بربهبود عملكرد سازمانهايA,B با استفاده از مدل BSC
    اشرف آزادی ریمله 2018
  71. بررسي چالشهاي تبديل دانش ضمني به دانش صريح در يك سازمان نظامي (مورد كاوي گردانهاي توپ خانه ) وارائه راهكار
    حمیدرضا بهمئی 2018
  72. بررسي تاثير استقرارسيستم اطلاعات مديريت بر اعتماد پرسنل سازمان
    حسین خجسته حسنی انلو 2018
  73. بازخواني اصول مديريت در قيام عاشورا
    ابراهیم کتابی 2018
  74. طراحي الگوي كسب و كار دستاوردهاي پژوهشي موسسات پژوهشي(مطالعه موردي:ايران داك)
    فریده بهرامی 2018
  75. طراحي مدل شايستگي بازيگران قوه مقننه
    محمدعلی ستارخان 2018
  76. بررسي رابطه بين يادگيري سازماني و سلامت سازماني دراداره كل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي
    محمد اسدالهی 2018
  77. آسيب شناسي فني - اجتماعي مدارس ابتدايي هوشمند شهر قم بر اساس مدل سيستم فني - اجتماعي
    عاطفه غفرانی 2018
  78. آسيب شناسي فناوري اطلاعات در مدارس متوسطه اول بر اساس مدل swot در استان قم
    صدیقه زیدآبادی نژاد 2018
  79. مقايسه باورهاي هذياني درافراد سايكوتيك ناشي از مصرف آمفتامين بر اساس عوامل فردي، خانوادگي و اجتماعي
    فریده نصیری 2018
  80. بررسي رابطه بين قدرت و وابستگي در كانالهاي توزيع: مطالعه موردي درصنعت فرش دستباف ايران
    شهریار محسنین 2018
  81. بررسي موانع ايجاد نگرش كارآفرينانه در دانش آموختگان رشته علوم انساني دبيرستان­هاي شهر تهران
    غلامعباس خوشبوئی 2018
  82. بررسي رابطه بين عوامل موثر بر شادكامي و احساس بهزستي و اثر آن بر عملكرد سازماني
    سمیّه غلامزاده عباس آبادی 2018
  83. جايگاه يابي شركت هاي منتخب مواد غذايي در ايران از نظر مصرف كننده نهايي(مطالعه موردي شركت مهرام ، دلپذير ، تبرك، بهروز، درتوليد سس)
    مصطفی شاهرضائی 2018
  84. بررسي علل عدم رشد بيمه هاي انرژي (نفت-گاز و پتروشيمي) در صنعت بيمه كشور و ارائه راهكارهاي مناسب
    معصومه شامی 2018
  85. بررسي ومطالعه اثر بخشي تيمي در بيو نيك زنبور عسل و مورچه
    فائزه قمی 2018
  86. بررسي و ارزيابي عملكردآموزش هاي الكترونيكي(مطالعه موردي:دانشگاه قم
    طاهره اعتضادالسلطنه 2018
  87. بررسي علل معوق شدن مطالبات وام قرض الحسنه مهر ايران
    ناصر جمشیدی 2018
  88. بررسي تاثيرارزش برندصنعتي برارزش برند تركيبي وترجيح خريد مصرف كنندگان نهايي
    احسان آقامیری حسین آبادی 2018
  89. شناسايي مولفه هاي مناسب مديريت دانش در آموزش و پرورش وبررسي ميزان آمادگي اجراي آن(مطالعه موردي:آموزش و پرورش استان قم)
    زینب سادات موسوی 2018
  90. شناسايي و اولويت بندي پيش شرطهاي پياده سازي دوركاري در سازمانهاي دولتي ايران مطالعه موردي:استانداري همدان
    جلال جباری 2018
  91. طراحي و اعتبار بخشي مدل پاداش چند سطحي در شركت فولاد مباركه اصفهان
    مهران کرمی فخرآبادی 2018
  92. تحليل راهبردي وضعيت صنعت شيلات استان هرمزگان در جهت توسعه صادرات
    مجتبی آریانژاد 2018
  93. مطالعه وضعيت سواد اطلاعاتي مديران مدارس ابتدايي و رابطه آن با هوش هيجاني آنها
    الهام خودستانی 2018
  94. بررسي ارزش ويژه برند دانشگاه تهران و پيامدهاي آن از ديدگاه دانشجويان بين الملل غير مقيم
    رضا حسینی 2018
  95. بررسي ويژگي هاي مدير پروژه از منظر اسلام و مقايسه آن با استانداردهاي بين المللي ICBوETHIC و ارائه مدلي تلفيقي در اين راستا
    محمدمهدی عباس پور 2018
  96. كيفيت تربيت نيروي انساني در مقطع كارشناسي مديريت دانشگاه تهران ورابطه آن با كسب قابليت هاي شغلي
    امیر رهنما 2018
  97. طراحي و ارائه مدل كاربردي مدل آموزشي و بررسي رابطه مولفه هاي آن با ميزان موفقيت مديران مدارس غير انتفاعي ( مطالعه موردي شهر تهران)
    محمدحسین امیدخدا 2018
  98. طراحي و ارزشيابي عملكرد كاركنان پژوهشكده بيمه بر اساس ارزيابي 360 درجه
    حسن مرادی 2018
  99. اثر بخشي تبليغات بازرگاني بانك صادرات در رفتار مصرف كنندگان خدمات الكترونيكي استان قم (با استفاده از مدل آيدا)
    محسن شفیعی کمال آبادی 2018
  100. بررسي عوامل موثربر تمايل به استفاده از بانكداري الكترونيك:مدل هايTPB و TAM با كيفيت خدمات الكترونيك
    زینب مولوی 2018
  101. بررسي مقايسه اي برندسه دانشگاه تهران-تربيت مدرس و صنعتي شريف بر اساس مدل اكوسيستم برند دانشگاه
    حسین نظری 2018
  102. بررسي تاثير مولفه هاي ارتباطات اينترنتي در حوزه خدمات الكترونيك بررضايت ووفاداري مشتريان بانك بر اساس مدلEservice در بانكداري الكترونيك(مطالعه موردي بانك سپه وبانك پارسيان شهرستان بيرجند )
    زهره اکبرآبادی 2018
  103. بررسي تاثير تصويراجتماعي ادراك شده, مادي گرايي و مدگرايي بر خريد وسواسي پوشاك؛ پيمايشي پيرامون دانشجويان دختر پرديس فارابي
    مرضیه رسولی ابدری 2018
  104. آسيب شناسي طرح اتصال مدارس به شبكه ملي اطلاعات در آموزش و پرورش استان همدان
    عباس خادمی زارع 2018
  105. ارائه الگوي مفهومي از تعامل بين پژوهش هاي دانشگاهي و نيازهاي صنعتي در استان قم بر اساس مدل سه شاخگي (3 C) مورد مطالعه: سازمان صنعت و معدن و تجارت
    فائزه طاهری نژاد 2018
  106. ارائه مدلي در آسيب شناسي شكاف ديجيتالي در نهاد رياست جمهوري (سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور)
    پروانه کمیجانی بزچلوئی 2018
  107. بررسي تجارب شهرداري كلان شهرهاي منتخب بومي و بين المللي در حمايت از ورزش همگاني و ارائه الگوي مناسب براي شهر قم
    ناصر شاهی 2018
  108. بررسي تاثير ويژگي هاي فروشگاه اينترنتي بر روي تبليغات توصيه اي اينترنتي(بررسي بازار كنسول هاي بازي كامپيوتري)
    بابک رجبی 2018
  109. شناسايي عوامل كليدي موفقيت فروشگاه هاي زنجيره اي (مورد مطالعه:فروشگاه زنجيره اي رفاه شهر قم)
    سیدحسام طباطبایی 2018
  110. ارزيابي فرايند تفويض اختيار- مطالعه موردي در گروه صنعتي سايپا
    سیدعلی مرعشی 2018
  111. بررسي رابطه بين بلوغ كاركنان و ادراك عملكرد سازمان در اداره هاي آموزش و پرورش ناحيه 1 و 4 استان قم
    حامد ابراهیمی خاکباز 2018
  112. ارزيابي عملكرد صندوقهاي سرمايه گذاري بر اساس معيارهاي مبتني برتئوري مدرن وپست مدرن پرتفوي ونتايج حاصل از بكار گيري آنها دررتبه بندي صندوقهاي سرمايه گذاري فعال
    محمدباقر محمدی نژادپاشاکی 2018
  113. تدوين و رتبه بندي استراتژي هاي منابع انساني پايدار با بكارگيري روش اولويت بندي فازي
    الهام حسن زاده 2018
  114. بررسي عوامل تاثير گذار برخريد بي برنامه و خريد وسواسي در خريداران شهر تهران ( مطالعه موردي : محصولات فرهنگي يا مواد غذايي)
    ایمان بخشعلی 2018
  115. شناسايي تاثير رسانه بر قصد كارافرينانه در كارآفرينان نوپا
    مهدی کاظمی 2018
  116. تحليل محتواي برنامه هاي توليدي سيماي استان قم با رويكرد توجه به ترويج رفتار كارآفرينانه (مورد پژوهي : برنامه هاي پر بيننده در سال 91 )
    سمیه نادری یگانه 2018
  117. بررسي تاثيررشد شركتها بر ساختار سرمايه شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    حسین شیخ شعاعی اختیارآبادی 2018
  118. بومي سازي نظام پرداخت مراكز درماني براساس مطالعه كشورهاي منتخب در حوزه هاي چهارگانه(سرانه-پرداخت به ازاي بستري باتعديل از نظر تركيب مواد-كارانه)
    علیرضا صبوری 2018
  119. كليدهاي جذب سرمايه گذاري خارجي بر اساس مدل پيشنهاديS 4 در مناطق آزاد تجاري-صنعتي(مطالعه موردي: منطقه آزاد تجاري-صنعتي ارس)
    سینا عباس زاده 2018
  120. تاثير نوگرايي مصرف كننده و اثرات اجتماعي برقصد خريد اينترنتي با در نظرگرفتن نقش ميانجي سهولت استفاده و ريسك ادراك شده(مورد مطالعه:دانشجويان پرديس فارابي)
    زهرا فرجی 2018
  121. بررسي تاثير شخصيت برند بر تصميم خريد مصرف كننده با در نظر گرفتن نقش ميانجي اعتماد به برند و محتواي تبليغات
    محدثه دهقان چاچکامی 2018
  122. بررسي تاثير بازاريابي سبز بر شخصيت خرده فروش و عكس العمل مصرف كننده
    سعیده صیادی 2018
  123. شناسايي پيش نيازهاي الزام آور براي استفاده از شاخص هاي منابع انساني
    روح اله گرایلی درونکلا 2018
  124. بررسي تاثير رابطه بين رهبري معنوي بر روي كيفيت زندگي كاري كاركنان مطالعه موردي: سازمان صدا و سيماي مركز تهران
    مهدی رضایی شریف ابادی 2018
  125. بررسي نقش ميانجي ادراك از محيط كلاس بر رابطه بين آموزش ترغيبي و هيجان هاي تحصيلي مورد مطالعه دانش آموزان دختر پايه نهم شهر اصفهان
    مریم اسدی مبارکه 2018
  126. بررسي تاثطر رضايت شغلي بر رفتار شهروندي سازماني دربانك سامان
    رستم جدیدی 2018