هاشم آقازاده

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/19

هاشم آقازاده

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازاریابی و استراتژی کسب و کار

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

  1. "Digital transformation and SME internationalisation: unravelling the moderated-mediation role of digital capabilities, digital resilience and digital maturity"
    Razieh Sadraei, Hannan Amoozad Mahdiraji, Farzad Zandi, Hashem Aghazadeh
    Journal of Enterprise Information Management, Vol. ahead-of-print, 2023
  2. "The Effects of the Joint Comprehensive Plan of Action on Business Models in Tech-Based Companies of Science and Technology Parks"
    Fariba Azizzadeh, Hashem Aghazadeh, Hassan Babapour, Abbas Amini
    The International Journal of Social Sustainability in Economic, Social, and Cultural Context, Vol. 19, No 2, pp.21-47, 2023
  3. "Disentangling sustainability and resiliency factors in buyer-supplier relationships: A state-of-the-art review"
    Elaheh Mohammadi, Demetris Vrontis, Hannan Amoozad Mahdiraji, Hashem Aghazadeh, Hossein Maleki
    Journal of Business Research, Vol. 164, No 114037, 2023
  4. "Stages of Buyer–Supplier Relationship Evolution Concerning the Future of Relationships: A Systematic Review"
    Hossein Maleki, Hashem Aghazadeh
    Journal of the Knowledge Economy, Vol. 1, No 1, 2023
  5. "Strategies and Tactics for the Development of Fruit and Vegetable Export from Iran to Russia"
    Hashem Aghazadeh, mohmmad taleghani, Tahmours Hasangholi Pouryasouri, Rahmat Ali Saberi Haghayegh
    International Journal of Agricultural Management and Development, Vol. 13, No 1, pp.49-66, 2023
  6. "Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition"
    Mohammad Yousefi Akhijahani, Hashem Aghazadeh
    Iranian Journal of Management Studies, Vol. 15, No 4, pp.875-898, 2022
  7. "A typology of internationalisation patterns for SMEs in developing countries"
    Farzad Zandi, Hashem Aghazadeh
    Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, Vol. 24, No 2, pp.337-364, 2022
  8. "Branding advantage of agri-food companies in competitive export markets: a resource-based theory"
    Farzad Zandi, Elham Beheshti jazan abadi, Hashem Aghazadeh
    British Food Journal, Vol. 124, No 7, pp.2039-2060, 2021
  9. "International growth of SMEs: exploring the effects of adaptive selling, institutional knowledge, innovativeness and opportunity recognition"
    Farzad Zandi, Hashem Aghazadeh
    Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, Vol. 14, No 6, pp.2053-2079, 2021
  10. "Functions of Social Networks in a Community of Cancer Patients: The Case of Instagram"
    Hashem Aghazadeh, Hamid Reza Farpour, Ebrahim Moghimi Sarani, Taher Roushandel Arabtani, لیلا حبیبی
    International Journal of Networks and Communications, Vol. 7, No 4, pp.71-78, 2018
  11. "Strategic marketing management: achieving superior business performance through intelligent marketing strategy"
    Hashem Aghazadeh
    Procedia-Social and Behavioral Sciences, Vol. 000, 2015
  12. "Evaluating Sport Sponsorship Model among Soccer Fans in Iran"
    Reza Mohammadkazemi, Apena Hedayatnia, Kamran Eshghi, Hashem Aghazadeh
    Business and Management Research, Vol. 2, No 2, pp.37-51, 2013
  13. "evaluation of impact of employees empowerment dimensions on organizational commitment"
    Hashem Aghazadeh, Masoud Keymasi, Abbas Alaei
    Journal of Basic and Applied Scientific researchh, Vol. 3, No 5, pp.367-372, 2013
  14. "Consideration of Relationship between Services Quality and Customers Satisfaction"
    Hashem Aghazadeh, Afshin Rahnama, Hadi Ganji Moghanlou
    Archives Des Sciences Journal, Vol. 5, No 66, pp.451-460, 2012
  15. "Intellectual Marketing Strategy"
    Hashem Aghazadeh, Mina Mehr Nush, Mohammad Rahim Esfidani
    Knowledge Management, Vol. 17, No 65, pp.124-135, 2004
  16. "Internet Marketing Strategies"
    Mohammad Rahim Esfidani, Hashem Aghazadeh
    Iranian Economic Review, Vol. 12, No 18, pp.179-191, 1999
  17. "تعیین اولویت‌های رقابتی ایران مبتنی بر شاخص رقابت‌پذیری جهانی"
    هاشم آقازاده، امیرسالار ونکی، مصباح سیوندیان
    فصلنامه بین المللی ژئوپلیتیک، نسخه 19، شماره 1، صفحات:245-268، 1402
  18. "بررسی فرایند و عوامل موثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی"
    محمدصادق زارع، محمدصالح ترکستانی، محمد حقیقی، هاشم آقازاده
    مدیریت بازرگانی، نسخه 15، شماره 1، صفحات:27-53، 1402
  19. "برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)"
    هاشم آقازاده، میر احمد امیرشاهی، محمدرحیم اسفیدانی، سجاد خانی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 14، شماره 1، صفحات:37-64، 1401
  20. "خُردبنیان‌های شناختی و قابلیت‌های پویای پشتیبان دوسوتوانی نوآوری در شرکت‌های فناوری اطلاعات"
    هاشم آقازاده، نادر سیدکلالی
    فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، نسخه 10، شماره 1، صفحات:9-36، 1401
  21. "نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجی چابکی استراتژیک"
    محمد پیری زاده، نکیسا رضایی، هاشم آقازاده
    توسعه کارافرینی، نسخه 15، شماره 1، صفحات:61-80، 1401
  22. "الگوی ناحیه نوآوری دانشگاهی به‌منظور تحقق سیاست‌های دانشگاه کارآفرین"
    هاشم آقازاده، عباس زارعی هنزکی، مهین رحیم پور
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 13، شماره 49، صفحات:213-230، 1401
  23. "بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت با روش فراترکیب"
    هاشم آقازاده، مهدی حقیقی کفاش، محمد حقیقی، سارا پسران افشاریان
    پژوهشهای مدیریت در ایران، نسخه 25، شماره 4، صفحات:68-87، 1400
  24. "ریشه یابی پیدایش و موفقیت جهان زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب"
    مژده خوشنویس، سید حسین خبیری، هاشم آقازاده
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخه 13، شماره 26، صفحات:505-32، 1400
  25. "شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار"
    داریوش طهماسبی آقبلاغی، هاشم آقازاده
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخه 13، شماره 25، صفحات:209-234، 1400
  26. "بررسی رابطه قابلیت‎ شبکه‌سازی پارک‌های علم‌و‌فناوری بر نوآوری و عملکرد کسب‌وکار شرکت‌های عضو"
    احمدرضا الهی چورن، مهدی محمدی، عباس زارعی هنزکی، هاشم آقازاده
    مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، نسخه 13، شماره 2، صفحات:329-351، 1400
  27. "شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب"
    هاشم آقازاده، سیدمحمود حسینی، محمدصادق هاشمی، علی دیواندری
    مدیریت بازرگانی، نسخه 13، شماره 1، صفحات:88-113، 1400
  28. "طراحی چارچوب مفهومی کیفیت رابطه خریداران و تامین کنندگان در زنجیره تامین و اولویت بندی مولفه ها کلیدی آن: رهیافت فراترکیب"
    حسین مالکی، هاشم آقازاده
    مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، نسخه 12، شماره 4، صفحات:578-608، 1399
  29. "مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان زادها"
    منوچهر انصاری، هاشم آقازاده، مژده خوشنویس، سید حسین خبیری
    مدیریت کسب و کارهای بین المللی، نسخهشماره 99، صفحات:1-21، 1399
  30. "همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی)"
    محسن نظری، هاشم آقازاده، محمد بروجردی
    فصلنامه علوم مدیریت ایران، نسخه 15، شماره 58، صفحات:31-57، 1399
  31. "تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات"
    حسین بلوچی، زهره رحیمی، هاشم آقازاده
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخه 12، شماره 23، صفحات:84-114، 1399
  32. "ﺗﺒﻴﻴﻦ اﺑﻌﺎد ﻫﻮﺷﻤﻨﺪی رﻗﺎﺑﺘﻲ ﺑﻬﺮه ﺑﺎ ﮔﻴﺮی ﻗﺎﺑﻠ از ﻴﺖ ﻫﺎی ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ در ﺻﻨﻌﺖ ﻣﺎءاﻟﺸﻌﻴﺮ اﻳﺮان"
    معین غریبی، سید حمید خداداد حسینی، هاشم آقازاده، محمد حقیقی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، شماره 4، صفحات:742-761، 1398
  33. "خوشه بندی کشورهای جهان با استفاده از روش FCM و تعیین اولویت های رقابتی در هر خوشه با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره"
    هاشم آقازاده، مصباح سیوندیان، امیرسالار ونکی
    مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات، نسخهشماره 1398
  34. "ارائه چارچوب جامع مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی (مرور نظام‌‌مند ادبیات)"
    هاشم آقازاده، حسن ابوالملوکی، محمد علی دهقان دهنوی، علی حیدری
    فرآیند مدیریت و توسعه، نسخه 32، 1398
  35. "خلق ارزش مشترک فراتر از مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه تجربه های بنگاههای ایرانی)"
    نیما سپهرصادقیان، شاهین قرصی عنبران، هاشم آقازاده
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 18، صفحات:59-81، 1398
  36. "اثر بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد (بهرهوری، مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت"
    هاشم آقازاده، امید سلیمان زاده، داریوش طهماسبی
    مدیریت بهره وری، نسخه 13، شماره 49، صفحات:69-91، 1398
  37. "طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس)"
    هاشم آقازاده، سام سلیمانی، محمد مهدی لطیفی، مینا مهرنوش، طهمورث حسنقلی پوریاسوری
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، شماره 2، صفحات:221-240، 1398
  38. "ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اوﻟﻮﻳﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﺠﺎری ﺳﺎزی ﻧﻴﺎز ﻣﻮرد ﺑﺮای ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎی رﺷﺪی و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺗﻬﺮان ای ﻣﺴﺘﻘﺮ در ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎوری داﻧﺸﮕﺎه"
    حسین زادبر، میثم محمدی، هاشم آقازاده
    مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، نسخه 10، شماره 4، صفحات:525-550، 1397
  39. "عوامل ساختاری- اجتماعی در استفاده از اینستاگرام توسط بیماران مبتلا به سرطان"
    حمیدرضا فرپور، لیلا حبیبی، هاشم آقازاده
    مجله علوم پزشکی صدرا، نسخهشماره 4، صفحات:227-238، 1397
  40. "آسیب شناسی نظام مدیریت استراتژیک در یک سازمان عمومی (رویکرد ترکیبی)"
    هاشم آقازاده، هاشم ابوالملوکی
    فصلنامه مدیریت دولتی، نسخه 10، شماره 2، صفحات:227-250، 1397
  41. "شناسایی و اولویت بندی خدمات تجاری سازی مورد نیاز واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران"
    حسین زادبر، میثم محمدی، محمدرحیم اسفیدانی، هاشم آقازاده
    فصلنامه مدیریت نوآوری، نسخهشماره 4، صفحات:137-161، 1396
  42. "بررسی تاثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)"
    آیدا شیوا، هاشم آقازاده، علی حیدری
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 3، صفحات:595-616، 1396
  43. "شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های صادرکننده سنگ های تزیینی ایران"
    ملیکا مهدیزاده، هاشم آقازاده، طهمورث حسنقلی پوریاسوری
    بررسی های بازرگانی، نسخه 15، صفحات:49-61، 1396
  44. "الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر"
    ایمان احمدی ، هاشم آقازاده
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 30، شماره 30، صفحات:67-86، 1396
  45. "ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب"
    حمید ضرغام بروجنی، علی اصغر شالبافیان، علی حیدری، هاشم آقازاده
    گردشگری و توسعه، نسخهشماره 9، صفحات:1-24، 1395
  46. "بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی"
    احسان آقامیری، فرینام شهرامی، هاشم آقازاده
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 4، صفحات:699-720، 1395
  47. "بررسی تاثیر کارکردهای سامانۀ مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیک (مطالعۀ موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی‎کالا)"
    محمدمهدی دبیران، ایمان احمدی، هاشم آقازاده
    Journal of Information Technology Management، نسخهشماره 4، صفحات:645-662، 1395
  48. "طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی فروش شخصی"
    مجید قلی مطلق، محمدرحیم اسفیدانی، هاشم آقازاده
    پژوهشهای مدیریت در ایران، نسخه 20، شماره 3، صفحات:1-24، 1395
  49. "اثر رقابت بر رفاه بیمه گذاران و ریسک بیمه گران"
    فاطمه عباسی بنی، هاشم آقازاده
    تحقیقات مالی دانشگاه تهران، نسخه 18، شماره 2، صفحات:218-201، 1395
  50. "بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل)"
    حسین امینی کسبی، عماد جعفری، هاشم آقازاده
    پژوهشهای مدیریت در ایران، نسخه 20، شماره 2، صفحات:1-20، 1395
  51. "بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران"
    هاشم آقازاده، محمدعلی شاه حسینی، فاطمه پریشان
    فصلنامه علوم مدیریت ایران، نسخه 10، شماره 38، صفحات:146-158، 1394
  52. "ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه گذاران بیمه های عمر"
    الهه بخشی زاده، رحمت اله قلی پورسوته، هاشم آقازاده
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 14، صفحات:33-57، 1394
  53. "بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانکهای تجاری کشور"
    سجاد یزدانی، هاشم آقازاده
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 14، صفحات:146-121، 1394
  54. "بررســی رابطــه همخــوانی شخصــیت مصرف کننده بـا برنـد، هویـت پـذیری مصرف کننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید"
    حسین اسمعیلی، عماد جعفری، هاشم آقازاده
    راهبردهای بازرگانی، نسخه 12، شماره 6، صفحات:17-40، 1394
  55. "بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرف کننده با برند، هویت پذیری مصرف کننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید"
    هاشم آقازاده، عماد جعفری، حسین اسمعیلی
    راهبردهای بازرگانی، نسخه جدید، شماره 6، صفحات:17-40، 1394
  56. "بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران"
    فاطمه پریشان، محمدعلی شاه حسینی، هاشم آقازاده
    فصلنامه مدیریت برند، نسخهشماره 3، صفحات:67-92، 1394
  57. "تدوین کد های اخلاق حرفه ای فروشندگان سازمان"
    مجید قلی مطلق، محمدرحیم اسفیدانی، هاشم آقازاده
    مدیریت فرهنگ سازمانی، نسخه 13، شماره 2، صفحات:623-646، 1394
  58. "شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران"
    علی ودیعی نوقابی، محمد حقیقی، هاشم آقازاده
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 2، صفحات:501-513، 1394
  59. "بررسی استراتژی های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی"
    غدیر مهدوی، احمدرضا الهی چورن، هاشم آقازاده
    پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، نسخه 30، شماره 1، صفحات:187-214، 1394
  60. "طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی)"
    طهمورث حسنقلی پوریاسوری، محمود بهمنی، محمد جواد ایروانی، مرتضی انوشه، هاشم آقازاده
    توسعه کارافرینی، نسخهشماره 1، صفحات:21-40، 1394
  61. "بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتل های بین المللی پارسیان"
    هاشم آقازاده، امیر خانلری
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 1393
  62. "تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف کننده"
    محمدصادق هاشمی، محمد صدری نیا، هاشم آقازاده
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخهشماره 18، صفحات:177-200، 1393
  63. "ارایه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونه ایران"
    علیرضا والی پور، هاشم آقازاده، علی حیدری
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 3، صفحات:213-232، 1393
  64. "تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف‌کننده"
    هاشم آقازاده
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخهشماره 18، صفحات:143-168، 1393
  65. "بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه گذاران عمر شرکت بیمه سامان)"
    الهه بخشی زاده، رحمت اله قلی پورسوته، هاشم آقازاده
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه زمستان 92، شماره 11، صفحات:1-22، 1392
  66. "بررسی کارکردهای هوشمندی بازار"
    مریم خلیل، هاشم آقازاده
    بررسی های بازرگانی، نسخه 11، شماره 60، صفحات:87-96، 1392
  67. "توسعه فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران"
    حبیب بابایی، هاشم آقازاده، مهدی محسنیان راد
    توسعه کارافرینی، نسخهشماره 20، صفحات:135-154، 1392
  68. "بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمه عمر"
    مریم خلیل، غلامرضا جندقی، هاشم آقازاده
    پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، نسخه 27، شماره 4، صفحات:71-95، 1391
  69. "بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور"
    سمیه احمدی، مجید بلالی، هاشم آقازاده
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 14، صفحات:1-20، 1391
  70. "بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید"
    الهام ابراهیمی، هاشم آقازاده، محمد حقیقی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 10، شماره 7، صفحات:111-135، 1390
  71. "شناسایی بسترهای بکارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاههای ایران از دیدگاه خبرگان"
    مینا مهرنوش، مهرداد استیری، هاشم آقازاده
    Journal of Information Technology Management، نسخهشماره 8، صفحات:1-18، 1390
  72. "شناسایی بسترهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاههای ایران از دیدگاه خبرگان"
    هاشم آقازاده، مهرداد استیری ، مینا مهرنوش
    دانش مدیریت، نسخهشماره 1390
  73. "رفتار متصدیان بانکی و تاثیر آن بر تصمیم گیری مشتری"
    زینب بزاز ، هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی
    مدیریت در آموزش و پرورش، نسخهشماره 7، صفحات:61-80، 1389
  74. "رفتار متصدیان بانکی و تاثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری"
    هاشم آقازاده، زینب بزاز، غلامرضا جندقی
    مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، نسخهشماره 7، صفحات:61-80، 1389
  75. "ارزیابی اثربخشی تبلیغات الکترونیکی بر اساس مدل سلسله مراتب اثرات (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)"
    الهه بخشی زاده، هاشم آقازاده
    فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، نسخهشماره 22، صفحات:123-144، 1389
  76. "بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند"
    زینب مولوی، غلامرضا جندقی، هاشم آقازاده
    مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، نسخهشماره 5، صفحات:161-183، 1389
  77. "مقیاس رقابت پذیری بانکهای تجاری ایران با تاکید بر عملکرد بخش بین المللی"
    هاشم آقازاده، مینا مهرنوش
    پژوهشهای رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی)، نسخهشماره 1، صفحات:21-42، 1389
  78. "کاربرد فناوری اطلاعات ( IT ) در مزیت رقابتی پایدار، مطالعه موردی شرکتهای برتر تولیدی"
    محمدرحیم اسفیدانی، هاشم آقازاده
    پژوهش نامه بازرگانی، نسخه 12، شماره 46، صفحات:89-117، 1387
  79. "مولفه های توانمند سازی موسسات ارایه کننده خدمات ماپ مالی در فضای کسب وکار و کار ایران"
    هاشم آقازاده، مهرداد استیر ، محمد حقیقی
    بررسی های حسابداری و حسابرسی، نسخه 14، شماره 5، صفحات:139-158، 1386
  80. "بررسی مولفه های موثر بر رقابت پذیری بنگاه ها در ایران"
    هاشم آقازاده، مهرداد استیری ، بهاره اصانلو
    پژوهشهای رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی)، نسخهشماره 3، صفحات:37-58، 1386
  81. "ماهیت رقابت پذیری: نگاه چند بعدی"
    هاشم آقازاده، محمدرضا طبیبی
    دانش مدیریت، نسخه 20، شماره 76، صفحات:139-158، 1386
  82. "بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیکی صادرکنندگان برتر سال 1382"
    هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی
    مجله تحقیقات اقتصادی، نسخه 41، شماره 75، صفحات:75-109، 1385
  83. "آموزش و پرورش کار آفرینان، ضرورت توسعه تعاونی ها ( 1 )"
    هاشم آقازاده، حسین رضازاد
    تعاون، نسخه 172، شماره 260، صفحات:24-30، 1384
  84. "برنامه ریزی استراتژیک برای موسسات کوچک و متوسط"
    هاشم آقازاده، طهمورث حسن قلی پور
    فرهنگ مدیریت، نسخهشماره 8، صفحات:5-44، 1384
  85. "کارآفرینان سازمانی"
    حسین رضازاده ، هاشم آقازاده
    ماهنامه تدبیر، نسخه 15، شماره 152، صفحات:14-20، 1383
  86. "توسعه تفکر استراتژیک: یک قابلیت اصلی"
    هاشم آقازاده
    ماهنامه تدبیر، نسخه 15، شماره 149، صفحات:18-23، 1383
  87. "تفاوتهای برنامه ریزی استراتژیک در سازمانها"
    هاشم آقازاده
    ماهنامه تدبیر، نسخه 15، شماره 147، 1383
  88. "پنج راهبردی کشنده برای پیروزی در رقابت"
    راب لاچناور ، جورج استاک ، هاشم آقازاده
    گزیده مدیریت، نسخهشماره 38، صفحات:38-49، 1383
  89. "الگوبرداری برای ایجاد رقابت پذیری : گزارشی از ایران"
    هاشم آقازاده، محمد اسفیدانی
    روسیه در سیاست جهانی، نسخه 13، شماره 87، 1383
  90. "استراتژی بازاریابی هوشمند"
    هاشم آقازاده، محمد رحیم اسفندیانی ، سیدرضا سیدجوادین
    مدیریت بازرگانی، نسخه 17، شماره 65، صفحات:123-134، 1383
  91. "مطالعه تطبیقی مدلهای برنامه ریزی استراتژیک"
    هاشم آقازاده
    ماهنامه تدبیر، نسخهشماره 140، صفحات:67-73، 1382
  92. "نقدی بر فلسفه های بازاریابی"
    محمد اسفیدانی ، مسعود کرمی ، محمدسعید تسلیمی، هاشم آقازاده
    دانش مدیریت، نسخه 16، صفحات:3-21، 1382
  93. "بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران"
    هاشم آقازاده، محمد نهاوندیان ، غلامحسین نیکوکار ، غلامحسین نیکوکار ، محمد نهاوندیان ، علی دیواندری
    مدیریت بازرگانی، نسخهشماره 1، صفحات:39-54، 1111
  94. "بررسی موانع درون سازمانی بازاریابی موسسه های ورزشی ایران"
    علی محمدی ، هاشم آقازاده، مهرداد استیری
    حرکت، نسخهشماره 36، صفحات:129-150، 1111
  95. "ترکیب QFD، AHP و الگوبرداری در بازاریابی استراتژیک"
    حجت جلیل نژاد ، هاشم آقازاده
    دو فصلنامه پژوهشهای باستان شناسی و مطالعات میان رشته ای، نسخهشماره 29، 1111

مقالات علمی ارائه شده در همایش‌ها

  1. "Value-based International Political Marketing (VIPM): Analysis of Iran and 5+1 World Powers Nuclear Deal by game theory"
    Hashem Aghazadeh
    Academy of Mraketing conference 2016, 2016
  2. "Value-based International Political Marketing (VIPM): Analysis of Iran and 5+1 World Powers Nuclear Deal by game theory."
    Hashem Aghazadeh, Iman Ahmadi
    Academy of Mraketing conference 2016, 2016
  3. "Strategic marketing management: achieving superior business performance through intelligent marketing strategy"
    Hashem Aghazadeh
    11th International Strategic Management Conference 2015, 2015
  4. "Comprehensive Model of Intellectual Marketing Strategy"
    Mohammad Rahim Esfidani, Mina Mehrnoush, Hashem Aghazadeh
    International Marketing Trends Conference 17-19 January 2013 Paris France, 2013
  5. "A Contingent Model of Internet Marketing Strategy"
    Mina Mehrnoush, Hashem Aghazadeh, Mohammad Rahim Esfidani
    International Marketing Trends Conference 17-19 January 2013 Paris France, 2013
  6. "Balancing the rights of both customers and noncustomers"
    Hashem Aghazadeh, Mina Mehrnoush
    Third International Marketing Management Conference, 2009
  7. "ساز و کار تدوین راهبردهای روزآمد حکمرانی بر مبنای آموزه های اسلامی"
    علی محبی، هاشم آقازاده
    یازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، 1401
  8. "چالش های سرمایه انسانی حوزه تجارت"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس مدیریت منابع انسانی، 1400
  9. "چالش های سرمایه انسانی حوزه تجارت"
    هاشم آقازاده
    ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، 1400
  10. "بررسی حضورآنلاین خریداران گوشی اپل در فضای مجازی بر هویت نهایی برند"
    حمیده باجمالوی رستمی، هاشم آقازاده، سجاد خانی پردنجانی
    هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، 1400
  11. "تاثیر دیجیتالی شدن بر رفتار کارآفرینانه"
    هاشم آقازاده
    هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت - مدیریت توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین، 1400
  12. "ارائه چارچوب یکپارچه برای کیفیت رابطه بین خریدار و فروشنده در زنجیره تامین"
    هاشم آقازاده، حسین مالکی
    اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی، 1400
  13. "نقش بازارشناسی در تاب آوری و پایداری کسب و کار"
    پدرام فضلی نژاد، نکیسا رضائی، هاشم آقازاده
    اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار درتـــراز جهانی(با رویکرد اقتصـاد مقاومتی)، 1399
  14. "مدیریت رفتار فرصت طلبانه در روابط خریداران و تامین کنندگان در زنجیره تامین"
    هاشم آقازاده، حسین مالکی
    هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین، 1399
  15. "خوشه بندی و رتبه بندی کشورهای جهان بر اساس شاخص رقابت پذیری جهانی و تعیین وزن بهینه شاخص ها در هر خوشه با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره"
    مصباح سیوندیان، امیرسالار ونکی، هاشم آقازاده
    چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی، 1398
  16. "خوشه بندی کشورهای جهان با استفاده از روش FCM و تعیین اولویت های رقابتی در هر خوشه با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره"
    مصباح سیوندیان، امیرسالار ونکی، هاشم آقازاده
    مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات، 1398
  17. "شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب تامین کننده توسط فروشگاه های تزئینات ساختمانی در شهر تهران"
    حمیدرضا دهقانی، هاشم آقازاده
    کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی، 1398
  18. "کارگاه آموزشی «دستنامه مدیریت استراتژیک»"
    پدرام فضلی نژاد، هاشم آقازاده
    پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، 1397
  19. "جنبه انسانی ارزش پیشنهادی کسب و کار"
    هاشم آقازاده
    سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی، 1397
  20. "عارضه یابی مدیریت استراتژیک در یک سازمان هلدینگ(مطالعه موردی)"
    هاشم آقازاده
    یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، 1396
  21. "تحلیل نقش دیپلماسی عمومی در توسعه بازار و صنعت میهمان نوازی"
    هاشم آقازاده
    گفتمان فرهنگ میهمان نوازی با رویکرد توسعه گردشگری، 1396
  22. "بررسی تاثیر رویکردهای اکتشافی و بهره‌برداری در بازار گرایی و نوآوری ب عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)"
    هاشم آقازاده، آیدا شیوا، علی حیدری
    کنفرانس مدیریت خدمات، 1393
  23. "استراتژّی‌های بازارگرایی و نوآوری: رویکردی به پویایی کسب و کار"
    علی حیدری، آیدا شیوا، هاشم آقازاده
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، 1393
  24. "استراتژی های بازارگرایی و نوآوری: رویکردی به پویایی کسب وکار"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک، 1393
  25. "تحلیل محیط کسب و کار"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، 1393
  26. "مدیریت استراتژیک سازمان‌های مادر"
    هاشم آقازاده
    کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، 1393
  27. "نسبت شناسی بازاریابی ارشادی و اغوایی"
    هاشم آقازاده
    الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، 1393
  28. "چارچوب 6*4 (6 مسیر و 4 اقدام): الگوی توسعه محصول جدید در بستر استراتژی اقیانوس آبی"
    هاشم آقازاده
    اولین همایش ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها، 1393
  29. "جایگاه کانال های فروش در زنجیره ارزش بیمه"
    هاشم آقازاده
    ششمین کنفرانس کسب و کار بیمه، 1392
  30. "راهبردهای بازاریابی منطقه آزاد تجاری صنعت ماکو در بازارهای هدف"
    هاشم آقازاده
    اولین همایش ملی راهکارهای توسعه منطقه آزاد ماکو با محوریت سرمایه گذاری، فرصتها و چالشها، 1392
  31. "طراحی الگوی ارتباط با مشتری تحویلداران و ارزیابی آن در شعب بانک پارسیان"
    زهرا خودمهر، طاهر روشندل اربطانی، هاشم آقازاده
    کنفرانس بین المللی مدیریت نوآوری و کارآفرینی، 1389
  32. "مشتری مداری در بانکهای تجاری ایران"
    هاشم آقازاده، مینا مهرنوش
    اولین کنفرانس بین المللی خدمات بازاریابی بانکی، 1388
  33. "فضای کسب و کار و مدیریت فروش"
    هاشم آقازاده
    دومین کنفرانس مدیریت فروش، 1388
  34. "فضای کسب و کار صنعت بیمه"
    مینا مهرنوش، هاشم آقازاده، جواد فرشباف ماهریان
    اولین همایش فضای کسب و کار در اقتصاد ایران، 1387