پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
Associate Professor
Update: 2025-02-20
Mohammad Ghaffari
College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting
P.H.D dissertations
-
مطالعه فرایند شکل گیری و بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری ایران بر اساس مدل سفر مشتری
محمد نعمت پور 2024 -
واکاوی نقش ساختار و فرهنگ سازمانی در سوت زنی مالیاتی
آرش مهرزادیان 2024 -
ارائه الگوی رفتاری مطلوب در مواجهه با گردشگران پزشکی
نگین حیدرزاده خویی 2023 -
ارایه چارچوب تامین مالی جمعی در صنعت فیلم سازی جمهوری اسلامی ایران
امیر تاجیک 2022 -
فهم فرآیند شکل گیری استراتژی سرمایه گذاری در صنعت املاک و مستغلات ایران
مهدی جباریان 2021 -
طراحی مدل تجربه مشتری برای گردشگری فرهنگی - تاریخی ایران
مصطفی اسمعیلی مهیاری 2021
Master Theses
-
توسعه و اعتبارسنجی مدل کیفیت خدمات برای نرم افزارهای سفارش آنلاین غذا
مهدی اسمعیل پوراشکا 2024 -
مطالعه ی عوامل موثر بر حمایت از برند با استفاده از روش مرور دامنه ای
مریم صدیقی 2024 -
نگاشت شبکه مضامین برند سامسونگ و اسنوا بر اساس تداعی های این دو برند در بین مصرف کنندگان ایرانی
زهرا فروتن نیا 2023 -
نگاشت شبکه تداعی های برند گردشگری شهر چشمه های بهشتی سرعین با استفاده از روش نقشه مفهومی برند
شقایق قنبرزاده 2023 -
مطالعه عوامل موثر بر میزان تأثیرپذیری از بلاگرهای غذا
نیلوفر فلاحی 2023 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اجتناب از تبلیغات پیامکی
زهرا شیخیان خاوه 2023 -
شناسایی، دسته بندی و اولویت بندی موانع استفاده از خدمات بلوبانک
یاسین بهادری بیرگانی 2023 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل ایجاد کننده خونسردی برند
علی سلیمانی شریف جنکانلو 2022 -
شناسایی و اولویت بندی انگیزه های کاربران از کامنت گذاری در شبکه های تجارت اجتماعی
فائزه نادریان 2022 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقبال از دوچرخه های اشتراکی در شهر تهران
احسان شادمهریان 2022 -
شناسایی، دسته بندی، اولویت بندی انگیزه های گردشگران داخلی جهت سفر به شهر کرمان
مهلا رضائی 2022 -
توسعه مدل سنجش انگیزه های خرید صنایع دستی توسط گردشگران خارجی شهر اردبیل
مریم وطن پور 2022 -
فراترکیب فرصت ها و تهدید های بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
سیدمحمدحسین علی پور 2022 -
شناسایی و اولویت بندی موانع موجود در پذیرش محصولات جدید (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
حانیه پوربافرانی 2022 -
تدوین چارچوبی برای شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هم آفرینی در صنعت کاشی و سرامیک
دانیال رفیعی 2022 -
ارائه مدلی برای تبیین پیشایندها و پسایندهای نفرت از برند از نظر مشتریان بانک های دولتی
هادی رحیمی 2022 -
تدوین مدلی برای سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان شرکت بیمه ایران
محمدمهدی ربانی نژاد 2022 -
تدوین مدل سنجش اهمیت ادراک مقصد گردشگری (مورد مطالعه گردشگران خارجی تفریحی تاریخی)
رضا مجنون حسینی 2022 -
توسعه چهارچوب عوامل موثر بر اشتراک گذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند
معراج اسماعیلی علی بانی 2021 -
شیوه های تبلیغات متناسب با اندازه کسب و کار( کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ)
علی اکبر استادیان 2021 -
شناسایی و مدل سازی عوامل بومی تاثیرگذار در تمایل به استفاده مکرر از بانکداری موبایلی
ملیحه سادات هاشمیان 2021 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اشتراک تجربه مشتری در اجتماع های آنلاین برند
اسماعیل کردی 2021 -
تدوین مدلی برای رفتار خرید سوغاتی توسط گردشگر (مطالعه موردی شهر مقدس قم)
کتایون صباغ زاده شوشتری 2021 -
توسعه مدل سنجش عوامل کشش موثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی
مسلم ابراهیمی تبار 2021 -
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل کشش و رانش گردشگری در شهر قم
محبوبه اسدی کاتب 2021 -
بخشبندی کاربران توییتر با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین
بابک علی زاده حاجی آقا 2021 -
توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه:شهرستان گنبد)
مجتبی چشمی 2021 -
مطالعه عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگر به مقصد گردشگری با استفاده از روش بایزن
احمدرضا طلائی مالمیری 2021 -
توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند.
ابوالفضل گودرزی 2021 -
« ارائه مدل تجربه مشتری هوشمند برای نرمافزارهای تلفن همراه»
سیدمهدی کاشانی 2020 -
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر قصد بازدید مجدد از مقاصد گردشگری خلاق (موردمطالعه:شهر اصفهان)
پروانه حسنی 2020 -
تدوین چارچوبی برای سنجش اصالت برند(مورد مطالعه. برند کاله)
زینب شاه سنائی 2020 -
تدوین طرح کسب و کار استارت آپ گردشگری گالیور
آروین صارمی 2020 -
تدوین چارچوبی برای سنجش اثرات گردشگری رویداد و به کارگیری آن در یک رویداد گردشگری
زهرا رشمئی 2020 -
تدوین چارچوبی برای افزایش توصیه اپلیکیشن های تلفن همراه آسان پرداخت به دیگران
امید شهرابی فراهانی 2020 -
بررسی اقدامات مرتبط در حوزه گردشگری در دورههای تاریخی و اسلامی ایران (با تکیهبر دورههای هخامنشی ،اشکانی ،ساسانی و دورههای اسلامی صفویه و قاجار)
دنیا حیدری 2020 -
تدوین چارچوبی برای سنجش عملکرد بازاریابی آژانس های گردشگری
بیوک رضا 2020 -
شناسائی و رتبه بندی ابعاد رفتارهای حمایتی مشتری
مجید عروجی خوزانی 2020 -
« شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا»
وحید حیدرپوردعویسرائی 2020 -
بخش بندی بازار تامین سرمایه جمعی (مدل اهدا) بااستفاده از تحلیل خوشه ای
مجید اتشکار 2020 -
« ارائه چارچوب تبلیغات اثربخش بر اساس آموزه های علوی»
حسن رضازاده جویباری 2020 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر بدبيني نسبت به ارتباطات توصيه اي الكترونيك
عاطفه بختیاری 2019 -
« مطالعه پيشايندها و پسايندهاي عشق به برند مقصد گردشگري شهر مشهد»
بهاره هراتی 2019 -
بررسي اثرات بكارگيري پيشبرد فروش بر عملكرد خريداران در هايپر ماركت ها
مهرداد صفری 2019 -
تدوين چارچوب جامع براي سنجش كيفيت ادراك شده از مقصد گردشگري (مورد مطالعه :شهر تهران)
سیدعلیرضا کیایی 2019 -
ارائه چارچوب عملياتي جهت سنجش رقابت پذيري ادراك شده از مقصد گردشگري( مطالعه موردي: شهر كاشان)
علیرضا قربانعلی زاده 2019 -
بررسي ابعاد كيفيت ادراك شده از خدمات آموزشي از ديدگاه دانش آموزان موسسات آموزشي كنكور شهر تهران
حمیده امدادی 2019 -
« شناسايي فرصت هاي حركت مشتري در مدل 5A در صنعت گردشگري»
فربد رنجبرمطلق 2019 -
گونه شناسي اولويت بندي عوامل موثر برخريد سوغاتي توسط كردشگران داخلي در استان لرستان
هدایت مرادزاده گراوند 2019 -
« تدوين چارچوبي براي تجربه ماندگار گردشگر( موردمطالعه گردشگران خارجي سفركرده به شهر تهران)»
سیدقدرت الله ناصری 2019 -
"تدوين چارچوب سنجش كيفيت خدمات هتل "
محمد شیرمحمدی 2019 -
طراحي مدل مديريت ارتباط با مشتري براي شركتهاي فعال در بازارهاي صادراتي
سیدرضا موسوی بفروئی 2019 -
ارائه مدل رفتار خريد آنلاين زنان در صنعت پوشاك
نیلوفر غیور 2019 -
مفهوم پردازي رفتار شهروندي گردشگر
مهرنوش فخیمی 2019 -
تاثير پيشرانه هاي بازاريابي خريد سبز با بررسي نقش واسطه اي مسئوليت اجتماعي و تمايل به خريد سبز :مطالعه موردي شركت امرسان
جواد شعبانی 2019 -
نقش بازاريابي واكنشي و پيش نگرانه در نوآوري پايدار، تجاري سازي نوآوري و عملكرد پايدار شركت (مطالعه موردي :شركت هاي توليد كننده دارو
سیدمحسن طاهری تخته چوبی 2019 -
شناسايي ابعاد بومي ارزش ويژه برند سبز
معصومه کشاورزرضا 2019 -
مفهوم پردازي شيفتگي بر برند مقصد گردشگري
سارا خالقی مقدم 2019 -
ارائه چارچوب سه مرحله اي نقش تسهيلگر در توسعه گردشگري سلامت در شهر اصفهان
فاطمه جعفری 2019 -
تدوين چارچوب دو سطحي سنجش اثربخشي ارتباطات يكپارچه بازاريابي در محيط هاي آنلاين
عاطفه غفوری ورزنه 2019 -
تدوين چارچوب عوامل موثر بر ناديده گرفتن تبليغات اينترنتي
زهرا علاءالدینی 2019 -
واكاوي مفهوم همخواني خود پنداره مخاطب و بررسي اثر آن بر تمايل به خريد مجدد
بهاره عموئی 2019 -
اولويت بندي عوامل موثر بر استراتژي بازاريابي خدمات رفاهي نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران
محمد جعفری 2019 -
آسيبشناسي اثرات تبليغات بازرگاني رسانه ملي بر توسعه كالاهاي ملي
محمدعلی خیاط 2019 -
توسعه چارچوب عملياتي براي سنجش كيفيت خدمات ادراك شده در مدارس فوتبال شهر تهران
فاطمه فریدونی 2019 -
شناسايي و اولويت بندي فرصتهاي هم آفريني برند گردشگري
افسانه شهرکی ازاد 2019 -
رتبه بندي عوامل كليدي موفقيت وب سايت جاباما
بنفشه خلیلی پور 2018 -
مطالعه و رتبه بندي عوامل موثر بر تجربه مشتري در استفاده از خدمات وبسايتهاي رزو هتل
فاطمه عنیسی 2018 -
بخش بندي بازار گردشگري با استفاده از تحليل خوشه اي(مورد مطالعه: گردشگران خارجي بازديد كننده از بازار قديمي شهر تهران)
محمد نعمت پور 2018 -
شناسايي و رتبهبندي عوامل مؤثر بر پرداخت اضافه بها به گردشگري طبيعتگردي(موردمطالعه :كوير مصر)
محمد نوری پیله درق 2018 -
پتانسيل هاي صادراتي ايران به كشورهاي CIS و تعيين الگوهاي تبليغاتي مناسب براي حضور در آن ها
عرفان جبه دار 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر تجربه كاربر از سيستم هاي پيشنهاد دهنده در محيط هاي آنلاين (مورد مطالعه ديجي كالا)
مهدی فرمانی 2018 -
ارائه مدلي براي تبيين پيشايندهاي قصد استفاده از ارتباطات توصيه اي الكترونيك در خريد محصولات ارگانيك
مصطفی زندی نسب 2018 -
مطالعه عوامل موثر تمايل به استفاده از سيستم هاي پيشنهاد دهنده (مورد مطالعه: فروشگاه ديجي كالا)
محمد صادق امیری 2018 -
بررسي تاثير اطلاعات و ارائه دهندگان آن بر اتخاذ ارتباطات توصيه اي الكترونيك(مطالعه موردي: گردشگران خارجي سفر كرده به تهران)
امید عشریه 2018 -
شناسايي و مفهوم پردازي كيفيت تجربه مذهبي گردشگر(مورد مطالعه: گردشگران خارجي شهر قم)
احمد عباسی 2018