Mohammad Ghaffari

Associate Professor

Update: 2025-02-20

Mohammad Ghaffari

College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting

Master Theses

  1. توسعه و اعتبارسنجی مدل کیفیت خدمات برای نرم افزارهای سفارش آنلاین غذا
    مهدی اسمعیل پوراشکا 2024
  2. مطالعه ی عوامل موثر بر حمایت از برند با استفاده از روش مرور دامنه ای
    مریم صدیقی 2024
  3. نگاشت شبکه مضامین برند سامسونگ و اسنوا بر اساس تداعی های این دو برند در بین مصرف کنندگان ایرانی
    زهرا فروتن نیا 2023
  4. نگاشت شبکه تداعی های برند گردشگری شهر چشمه های بهشتی سرعین با استفاده از روش نقشه مفهومی برند
    شقایق قنبرزاده 2023
  5. مطالعه عوامل موثر بر میزان تأثیرپذیری از بلاگرهای غذا
    نیلوفر فلاحی 2023
  6. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اجتناب از تبلیغات پیامکی
    زهرا شیخیان خاوه 2023
  7. شناسایی، دسته بندی و اولویت بندی موانع استفاده از خدمات بلوبانک
    یاسین بهادری بیرگانی 2023
  8. شناسایی و رتبه بندی عوامل ایجاد کننده خونسردی برند
    علی سلیمانی شریف جنکانلو 2022
  9. شناسایی و اولویت بندی انگیزه های کاربران از کامنت گذاری در شبکه های تجارت اجتماعی
    فائزه نادریان 2022
  10. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقبال از دوچرخه های اشتراکی در شهر تهران
    احسان شادمهریان 2022
  11. شناسایی، دسته بندی، اولویت بندی انگیزه های گردشگران داخلی جهت سفر به شهر کرمان
    مهلا رضائی 2022
  12. توسعه مدل سنجش انگیزه های خرید صنایع دستی توسط گردشگران خارجی شهر اردبیل
    مریم وطن پور 2022
  13. فراترکیب فرصت ها و تهدید های بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
    سیدمحمدحسین علی پور 2022
  14. شناسایی و اولویت بندی موانع موجود در پذیرش محصولات جدید (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
    حانیه پوربافرانی 2022
  15. تدوین چارچوبی برای شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هم آفرینی در صنعت کاشی و سرامیک
    دانیال رفیعی 2022
  16. ارائه مدلی برای تبیین پیشایندها و پسایندهای نفرت از برند از نظر مشتریان بانک های دولتی
    هادی رحیمی 2022
  17. تدوین مدلی برای سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان شرکت بیمه ایران
    محمدمهدی ربانی نژاد 2022
  18. تدوین مدل سنجش اهمیت ادراک مقصد گردشگری (مورد مطالعه گردشگران خارجی تفریحی تاریخی)
    رضا مجنون حسینی 2022
  19. توسعه چهارچوب عوامل موثر بر اشتراک گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند
    معراج اسماعیلی علی بانی 2021
  20. شیوه های تبلیغات متناسب با اندازه کسب و کار( کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ)
    علی اکبر استادیان 2021
  21. شناسایی و مدل سازی عوامل بومی تاثیرگذار در تمایل به استفاده مکرر از بانکداری موبایلی
    ملیحه سادات هاشمیان 2021
  22. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اشتراک تجربه مشتری در اجتماع های آنلاین برند
    اسماعیل کردی 2021
  23. تدوین مدلی برای رفتار خرید سوغاتی توسط گردشگر (مطالعه موردی شهر مقدس قم)
    کتایون صباغ زاده شوشتری 2021
  24. توسعه مدل سنجش عوامل کشش موثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی
    مسلم ابراهیمی تبار 2021
  25. ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل کشش و رانش گردشگری در شهر قم
    محبوبه اسدی کاتب 2021
  26. بخشبندی کاربران توییتر با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین
    بابک علی زاده حاجی آقا 2021
  27. توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه:شهرستان گنبد)
    مجتبی چشمی 2021
  28. مطالعه عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگر به مقصد گردشگری با استفاده از روش بایزن
    احمدرضا طلائی مالمیری 2021
  29. توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند.
    ابوالفضل گودرزی 2021
  30. « ارائه مدل تجربه مشتری هوشمند برای نرم‌افزارهای تلفن همراه»
    سیدمهدی کاشانی 2020
  31. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر قصد بازدید مجدد از مقاصد گردشگری خلاق (موردمطالعه:شهر اصفهان)
    پروانه حسنی 2020
  32. تدوین چارچوبی برای سنجش اصالت برند(مورد مطالعه. برند کاله)
    زینب شاه سنائی 2020
  33. تدوین طرح کسب و کار استارت آپ گردشگری گالیور
    آروین صارمی 2020
  34. تدوین چارچوبی برای سنجش اثرات گردشگری رویداد و به کارگیری آن در یک رویداد گردشگری
    زهرا رشمئی 2020
  35. تدوین چارچوبی برای افزایش توصیه اپلیکیشن های تلفن همراه آسان پرداخت به دیگران
    امید شهرابی فراهانی 2020
  36. بررسی اقدامات مرتبط در حوزه گردشگری در دوره‌های تاریخی و اسلامی ایران (با تکیه‌بر دوره‌های هخامنشی ،اشکانی ،ساسانی و دوره‌های اسلامی صفویه و قاجار)
    دنیا حیدری 2020
  37. تدوین چارچوبی برای سنجش عملکرد بازاریابی آژانس های گردشگری
    بیوک رضا 2020
  38. شناسائی و رتبه بندی ابعاد رفتارهای حمایتی مشتری
    مجید عروجی خوزانی 2020
  39. « شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا»
    وحید حیدرپوردعویسرائی 2020
  40. بخش بندی بازار تامین سرمایه جمعی (مدل اهدا) بااستفاده از تحلیل خوشه ای
    مجید اتشکار 2020
  41. « ارائه چارچوب تبلیغات اثربخش بر اساس آموزه های علوی»
    حسن رضازاده جویباری 2020
  42. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر بدبيني نسبت به ارتباطات توصيه اي الكترونيك
    عاطفه بختیاری 2019
  43. « مطالعه پيشايندها و پسايندهاي عشق به برند مقصد گردشگري شهر مشهد»
    بهاره هراتی 2019
  44. بررسي اثرات بكارگيري پيشبرد فروش بر عملكرد خريداران در هايپر ماركت ها
    مهرداد صفری 2019
  45. تدوين چارچوب جامع براي سنجش كيفيت ادراك شده از مقصد گردشگري (مورد مطالعه :شهر تهران)
    سیدعلیرضا کیایی 2019
  46. ارائه چارچوب عملياتي جهت سنجش رقابت پذيري ادراك شده از مقصد گردشگري( مطالعه موردي: شهر كاشان)
    علیرضا قربانعلی زاده 2019
  47. بررسي ابعاد كيفيت ادراك شده از خدمات آموزشي از ديدگاه دانش آموزان موسسات آموزشي كنكور شهر تهران
    حمیده امدادی 2019
  48. « شناسايي فرصت هاي حركت مشتري در مدل 5A در صنعت گردشگري»
    فربد رنجبرمطلق 2019
  49. گونه شناسي اولويت بندي عوامل موثر برخريد سوغاتي توسط كردشگران داخلي در استان لرستان
    هدایت مرادزاده گراوند 2019
  50. « تدوين چارچوبي براي تجربه ماندگار گردشگر( موردمطالعه گردشگران خارجي سفركرده به شهر تهران)»
    سیدقدرت الله ناصری 2019
  51. "تدوين چارچوب سنجش كيفيت خدمات هتل "
    محمد شیرمحمدی 2019
  52. طراحي مدل مديريت ارتباط با مشتري براي شركتهاي فعال در بازارهاي صادراتي
    سیدرضا موسوی بفروئی 2019
  53. ارائه مدل رفتار خريد آنلاين زنان در صنعت پوشاك
    نیلوفر غیور 2019
  54. مفهوم پردازي رفتار شهروندي گردشگر
    مهرنوش فخیمی 2019
  55. تاثير پيشرانه هاي بازاريابي خريد سبز با بررسي نقش واسطه اي مسئوليت اجتماعي و تمايل به خريد سبز :مطالعه موردي شركت امرسان
    جواد شعبانی 2019
  56. نقش بازاريابي واكنشي و پيش نگرانه در نوآوري پايدار، تجاري سازي نوآوري و عملكرد پايدار شركت (مطالعه موردي :شركت هاي توليد كننده دارو
    سیدمحسن طاهری تخته چوبی 2019
  57. شناسايي ابعاد بومي ارزش ويژه برند سبز
    معصومه کشاورزرضا 2019
  58. مفهوم پردازي شيفتگي بر برند مقصد گردشگري
    سارا خالقی مقدم 2019
  59. ارائه چارچوب سه مرحله اي نقش تسهيلگر در توسعه گردشگري سلامت در شهر اصفهان
    فاطمه جعفری 2019
  60. تدوين چارچوب دو سطحي سنجش اثربخشي ارتباطات يكپارچه بازاريابي در محيط هاي آنلاين
    عاطفه غفوری ورزنه 2019
  61. تدوين چارچوب عوامل موثر بر ناديده گرفتن تبليغات اينترنتي
    زهرا علاءالدینی 2019
  62. واكاوي مفهوم همخواني خود پنداره مخاطب و بررسي اثر آن بر تمايل به خريد مجدد
    بهاره عموئی 2019
  63. اولويت بندي عوامل موثر بر استراتژي بازاريابي خدمات رفاهي نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران
    محمد جعفری 2019
  64. آسيب‌شناسي اثرات تبليغات بازرگاني رسانه ملي بر توسعه كالاهاي ملي
    محمدعلی خیاط 2019
  65. توسعه چارچوب عملياتي براي سنجش كيفيت خدمات ادراك شده در مدارس فوتبال شهر تهران
    فاطمه فریدونی 2019
  66. شناسايي و اولويت بندي فرصت‌هاي هم آفريني برند گردشگري
    افسانه شهرکی ازاد 2019
  67. رتبه بندي عوامل كليدي موفقيت وب سايت جاباما
    بنفشه خلیلی پور 2018
  68. مطالعه و رتبه بندي عوامل موثر بر تجربه مشتري در استفاده از خدمات وبسايتهاي رزو هتل
    فاطمه عنیسی 2018
  69. بخش بندي بازار گردشگري با استفاده از تحليل خوشه اي(مورد مطالعه: گردشگران خارجي بازديد كننده از بازار قديمي شهر تهران)
    محمد نعمت پور 2018
  70. شناسايي و رتبه‌بندي عوامل مؤثر بر پرداخت اضافه بها به گردشگري طبيعت‌گردي(موردمطالعه :كوير مصر)
    محمد نوری پیله درق 2018
  71. پتانسيل هاي صادراتي ايران به كشورهاي CIS و تعيين الگوهاي تبليغاتي مناسب براي حضور در آن ها
    عرفان جبه دار 2018
  72. شناسايي عوامل موثر بر تجربه كاربر از سيستم هاي پيشنهاد دهنده در محيط هاي آنلاين (مورد مطالعه ديجي كالا)
    مهدی فرمانی 2018
  73. ارائه مدلي براي تبيين پيشايندهاي قصد استفاده از ارتباطات توصيه اي الكترونيك در خريد محصولات ارگانيك
    مصطفی زندی نسب 2018
  74. مطالعه عوامل موثر تمايل به استفاده از سيستم هاي پيشنهاد دهنده (مورد مطالعه: فروشگاه ديجي كالا)
    محمد صادق امیری 2018
  75. بررسي تاثير اطلاعات و ارائه دهندگان آن بر اتخاذ ارتباطات توصيه اي الكترونيك(مطالعه موردي: گردشگران خارجي سفر كرده به تهران)
    امید عشریه 2018
  76. شناسايي و مفهوم پردازي كيفيت تجربه مذهبي گردشگر(مورد مطالعه: گردشگران خارجي شهر قم)
    احمد عباسی 2018