پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
Associate Professor
Update: 2025-05-09
Fatemeh Narenji Thani
Faculty of Psychology and Education / Educational Administration and Planning
P.H.D dissertations
-
ارزیابی هزینه-اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری در دانشگاه تهران
شراره ایل بیکی کرد 2025 -
طراحی الگوی فرایندی راه اندازی کسب و کارهای نوپا در صنعت آموزش
مریم مشایخی 2025 -
شناسایی ابعاد و مؤلفه های شایستگی دیجیتال معلمان و الزامات آن در بهبود کیفیت تدریس
شیوا صالحی 2024 -
آینده پژوهی مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی
معصومه چم اسمانی 2024 -
طراحی و اعتبار سنجی الگوی فرآیند یاددهی - یادگیری در بستر الکترونیک: مطالعه موردی دانشگاه تهران
راضیه صفاری فرد 2023 -
طراحی الگوی عوامل مرتبط با یادگیری با موبایل بر اساس رویکرد مشارکتی.
یاسمن مبین رهنی 2023 -
طراحی الگوی اعتبار بخشی مؤسسات آموزش عالی الکترونیکی شهر تهران
زینب السادات مصطفوی فروشانی 2022 -
طراحی الگوی نظام یاددهی-یادگیری با رویکرد ترکیبی در دانشگاه؛ مورد مطالعه: دانشگاه تهران
عاطفه غفرانی 2022 -
طراحی الگوی دانش آفرینی در موسسات آموزش عالی بر خط شهر تهران ( مورد های مطالعه : موسسات آموزش عالی مهر البرز, نور طوبی و ایرانیان
زهرا علی اکبری 2020 -
طراحی الگوی باز مهندسی فرآیندهای آموزشی دانشگاه براساس الزامات سازمان ناب ( مورد دانشگاه عالی دفاع ملی )
مهدی باقری هشی 2020
Master Theses
-
شناسایی وضعیت موجود پیامدهای یادگیری دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران با رویکرد داده کاوی
محمد لهراسبی 2024 -
پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده ازرویکرد داده کاوی( مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران)
آوا تقوی منفرد 2024 -
شناسایی عوامل مرتبط با اثربخشی یادگیری ترکیبی در دانشگاه تهران
محیا مرادی نسب 2024 -
بررسی میزان موفقیت دانشگاه تهران در خصوص حرکت از جاری سازی دیجیتالی به دیجیتالی بودن از دیدگاه کارکرد های اعضای هیئت علمی
عاطفه کفشگرجلودار 2024 -
امکان سنجی اجرا مدل یادگیری ترکیبی در دانشگاه تهران
مهدی تمیمی 2024 -
بررسی تأثیر کاربرد شبکههای اجتماعی در فرایند یاددهی-یادگیری بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی آموزش-پذیر شهرستان لارستان
الهه عباسیان لار 2024 -
بررسی سواد دیجیتال اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و ارائه راهکارهایی به منظور بهبود آن
میلاد بهادری 2023 -
بررسی تجربه زیسته مدیران مدارس منطقه 16 تهران در ارتباط با برنامه ویژه مدرسه (طرح بوم)
محمدعلی نعمتی 2023 -
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و مدیریت کیفیت جامع در دانشگاه کابل
محمد نسیم محمدی 2023 -
بررسی رابطه ی میزان تعاملات اجتماعی فراگیران و میزان موفقیت و رضایت تحصیلی در آموزش ترکیبی
محمد حراست 2023 -
نقش شایستگی دیجیتال در رهبری کلاس درس نومعلمان استان فارس
معین خشنود 2023 -
ابررسی نقش تعدیل کننده ویژگی های شخصیتی در رابطه بین یادگیری مبتنی بر ارتباط گرایی و موفقیت تحصیلی دانشجویان در بستر الکترونیکی (مورد مطالعه:دانشگاه تهران)
مرضیه نمازیان 2023 -
"شناسایی تجربیات زیسته معلمان در خصوص چالشهای تدریس مجازی در منطقه 7 شهر تهران
محدثه برزکار 2023 -
شناسایی کاربردهای هوش مصنوعی در توسعهی کارآفرینی آموزشی
مهناز ذوالفقاری 2022 -
بررسی عوامل بازدارنده و پیش برنده اموزش الکترونیکی در آموزش عالی (مورد مطالعه داشنگاه تهران)
فاطمه محمدی 2022 -
شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب دانشگاه از سوی دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه: دانشگاه تهران
کمیل عراقی فرد 2022 -
شناسایی شایستگی های حرفه ای مشاوران تحصیلی دبیرستان های اسلامی شهر تهران
نرگس داستانی حسین آبادی 2022 -
ارزیابی درونی نظام یاددهی یادگیری در بستر الکترونیکی (مورد مطالعه: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران)
پروین شوکتی 2022 -
آسیبشناسی فرآیندهای آموزشی دانشگاه تهران بر اساس الزامات سازمان ناب (مورد: پردیس علوم اجتماعی رفتاری و پردیس فنی)
فاطمه حبیبی بینا 2022 -
شناسایی عوامل اعتباربخشی مراکز آموزشی پیش از دبستان
عطیه برزگرصفری 2022 -
شناسایی چالشهای نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیئت علمی در بحران کرونا
سیده زکیه میرشاه ولد 2022 -
بررسی نیازهای یاددهی- یادگیری اعضای هیات علمی در بستر الکترونیکی
مریم دهقان 2022 -
ادراک دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت آموزشی از یادگیری مشارکتی در بستر الکترونیکی:مورد مطالعه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
فاطمه میرزائی 2022 -
شناسایی مؤلفه های مرتبط با کیفیت بخشی رشته تربیت کودک در هنرستان های فنی و حرفه ای
نسرین فرجی 2022 -
شناسایی نیازهای آموزشی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان به منظور ارائه برنامه توانمند سازی
محمود میرزاده کوهشاهی 2021 -
ارزیابی و مقایسه شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی کاشان
ایمانه مقتدری اصفهانی 2021 -
بررسی رابطه فرهنگ کارآمدی گروهی با انگیزه شغلی معلمان مدارس متوسطه دوره اول دخترانه مناطق شهر تهران
زهرا قمی زاده 2021 -
ارزیابی کیفیت خدمات نظام یادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان مجازی دانشگاه تهران
محمدمهدی جعفری پور 2021 -
بررسی عوامل مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی
زهرا شاه مرادی 2021 -
شناسایی و بررسی شایستگی های یادیرندگان در بستر الکترونیکی
فاطمه تیزهوش جلالی 2021 -
بررسی رابطه یادگیری خود راهبر دانشجویان با اثربخشی یادگیری الکترونیکی در بحران کرونا (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)
مریم سادات حسینی سهی 2021 -
ارزیابی آمادگی دانشگاه جهت استقرار آموزش عالی ناب(مورد مطالعه: پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران)
فاطمه دهقانی 2021 -
مقايسه تاثير يادگيري مشاركتي برپيشرفت تحصيلي و نگرش دانشجويان به كلاس درس در كلاس هاي درس بزرگ و كوچك، مورد مطالعه : دوره كارشناسي علوم تربيتي دانشگاه تهران
عطیه حیدریان 2020 -
شناسايي موءلفه هاي ارزشيابي نظام يادگيري الكترونيكي در دانشگاه تهران
سمانه حجازی 2019 -
ارزيابي كيفيت خدمات آموزشي ، مورد مطالعه - مجتمع آموزشي مفيد
سیدعلی طباطبایی لطفی 2019 -
ارزيابي اثر بخشي نظام يادگيري الكترونيكي در دانشگاه تهران
ارمین گراوند 2019 -
شناسايي شايستگيهاي حرفهاي هنر آموزان بخش صنعت هنرستانهاي فني و حرفه اي
سیده مهسا موسوی 2019 -
ارزيابي وضعيت صلاحيت هاي حرفه اي معلمان ابتدايي استان مركزي و روش برخورد مديران با معلمان فاقد صلاحيت
سمیه اسدی 2019 -
آسيب شناسي مديريت زمان در ارتباط با نقش يادگيرنده در عملكرد تحصيلي دانشجويان دانشگاه تهران
شیوا صالحی 2018