Fatemeh Narenji Thani

Associate Professor

Update: 2025-06-06

Fatemeh Narenji Thani

Faculty of Psychology and Education / Educational Administration and Planning

P.H.D dissertations

  1. ارزیابی هزینه-اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری در دانشگاه تهران
    شراره ایل بیکی کرد 2025
  2. طراحی الگوی فرایندی راه اندازی کسب و کارهای نوپا در صنعت آموزش
    مریم مشایخی 2025
  3. شناسایی ابعاد و مؤلفه های شایستگی دیجیتال معلمان و الزامات آن در بهبود کیفیت تدریس
    شیوا صالحی 2024
  4. آینده پژوهی مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی
    معصومه چم اسمانی 2024
  5. طراحی و اعتبار سنجی الگوی فرآیند یاددهی - یادگیری در بستر الکترونیک: مطالعه موردی دانشگاه تهران
    راضیه صفاری فرد 2023
  6. طراحی الگوی عوامل مرتبط با یادگیری با موبایل بر اساس رویکرد مشارکتی.
    یاسمن مبین رهنی 2023
  7. طراحی الگوی اعتبار بخشی مؤسسات آموزش عالی الکترونیکی شهر تهران
    زینب السادات مصطفوی فروشانی 2022
  8. طراحی الگوی نظام یاددهی-یادگیری با رویکرد ترکیبی در دانشگاه؛ مورد مطالعه: دانشگاه تهران
    عاطفه غفرانی 2022
  9. طراحی الگوی دانش آفرینی در موسسات آموزش عالی بر خط شهر تهران ( مورد های مطالعه : موسسات آموزش عالی مهر البرز, نور طوبی و ایرانیان
    زهرا علی اکبری 2020
  10. طراحی الگوی باز مهندسی فرآیندهای آموزشی دانشگاه براساس الزامات سازمان ناب ( مورد دانشگاه عالی دفاع ملی )
    مهدی باقری هشی 2020

Master Theses

  1. بررسی میزان انطباق محتوی کتب درسی مقطع ابتدایی با شاخص های کار آفرینی از دیدگاه معلمان ناحیه یک قزوین
    منصور ماله میرچگینی 2025
  2. بررسی میزان تمایل به خود توسعه ای کارکنان حوزه ی معاونت آموزشی دانشگاه تهران
    شیما نوروزی کوره خسروی 2025
  3. شناسایی وضعیت موجود پیامدهای یادگیری دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران با رویکرد داده کاوی
    محمد لهراسبی 2024
  4. پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده ازرویکرد داده کاوی( مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران)
    آوا تقوی منفرد 2024
  5. شناسایی عوامل مرتبط با اثربخشی یادگیری ترکیبی در دانشگاه تهران
    محیا مرادی نسب 2024
  6. بررسی میزان موفقیت دانشگاه تهران در خصوص حرکت از جاری سازی دیجیتالی به دیجیتالی بودن از دیدگاه کارکرد های اعضای هیئت علمی
    عاطفه کفشگرجلودار 2024
  7. امکان سنجی اجرا مدل یادگیری ترکیبی در دانشگاه تهران
    مهدی تمیمی 2024
  8. بررسی تأثیر کاربرد شبکههای اجتماعی در فرایند یاددهی-یادگیری بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی آموزش-پذیر شهرستان لارستان
    الهه عباسیان لار 2024
  9. بررسی سواد دیجیتال اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و ارائه راهکارهایی به منظور بهبود آن
    میلاد بهادری 2023
  10. بررسی تجربه زیسته مدیران مدارس منطقه 16 تهران در ارتباط با برنامه ویژه مدرسه (طرح بوم)
    محمدعلی نعمتی 2023
  11. بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و مدیریت کیفیت جامع در دانشگاه کابل
    محمد نسیم محمدی 2023
  12. بررسی رابطه ی میزان تعاملات اجتماعی فراگیران و میزان موفقیت و رضایت تحصیلی در آموزش ترکیبی
    محمد حراست 2023
  13. نقش شایستگی دیجیتال در رهبری کلاس درس نومعلمان استان فارس
    معین خشنود 2023
  14. ابررسی نقش تعدیل کننده ویژگی های شخصیتی در رابطه بین یادگیری مبتنی بر ارتباط گرایی و موفقیت تحصیلی دانشجویان در بستر الکترونیکی (مورد مطالعه:دانشگاه تهران)
    مرضیه نمازیان 2023
  15. "شناسایی تجربیات زیسته معلمان در خصوص چالشهای تدریس مجازی در منطقه 7 شهر تهران
    محدثه برزکار 2023
  16. شناسایی کاربردهای هوش مصنوعی در توسعه‌ی کارآفرینی آموزشی
    مهناز ذوالفقاری 2022
  17. بررسی عوامل بازدارنده و پیش برنده اموزش الکترونیکی در آموزش عالی (مورد مطالعه داشنگاه تهران)
    فاطمه محمدی 2022
  18. شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب دانشگاه از سوی دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه: دانشگاه تهران
    کمیل عراقی فرد 2022
  19. ارزیابی درونی نظام یاددهی یادگیری در بستر الکترونیکی (مورد مطالعه: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران)
    پروین شوکتی 2022
  20. شناسایی شایستگی های حرفه ای مشاوران تحصیلی دبیرستان های اسلامی شهر تهران
    نرگس داستانی حسین آبادی 2022
  21. آسیب‌شناسی فرآیندهای آموزشی دانشگاه تهران بر اساس الزامات سازمان ناب (مورد: پردیس علوم اجتماعی رفتاری و پردیس فنی)
    فاطمه حبیبی بینا 2022
  22. شناسایی عوامل اعتباربخشی مراکز آموزشی پیش از دبستان
    عطیه برزگرصفری 2022
  23. شناسایی چالش‌های نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیئت علمی در بحران کرونا
    سیده زکیه میرشاه ولد 2022
  24. بررسی نیازهای یاددهی- یادگیری اعضای هیات علمی در بستر الکترونیکی
    مریم دهقان 2022
  25. ادراک دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت آموزشی از یادگیری مشارکتی در بستر الکترونیکی:مورد مطالعه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
    فاطمه میرزائی 2022
  26. شناسایی مؤلفه های مرتبط با کیفیت بخشی رشته تربیت کودک در هنرستان های فنی و حرفه ای
    نسرین فرجی 2022
  27. شناسایی نیازهای آموزشی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان به منظور ارائه برنامه توانمند سازی
    محمود میرزاده کوهشاهی 2021
  28. ارزیابی و مقایسه شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی کاشان
    ایمانه مقتدری اصفهانی 2021
  29. بررسی رابطه فرهنگ کارآمدی گروهی با انگیزه شغلی معلمان مدارس متوسطه دوره اول دخترانه مناطق شهر تهران
    زهرا قمی زاده 2021
  30. ارزیابی کیفیت خدمات نظام یادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان مجازی دانشگاه تهران
    محمدمهدی جعفری پور 2021
  31. شناسایی و بررسی شایستگی های یادیرندگان در بستر الکترونیکی
    فاطمه تیزهوش جلالی 2021
  32. بررسی عوامل مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی
    زهرا شاه مرادی 2021
  33. بررسی رابطه یادگیری خود راهبر دانشجویان با اثربخشی یادگیری الکترونیکی در بحران کرونا (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)
    مریم سادات حسینی سهی 2021
  34. ارزیابی آمادگی دانشگاه جهت استقرار آموزش عالی ناب(مورد مطالعه: پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران)
    فاطمه دهقانی 2021
  35. مقايسه تاثير يادگيري مشاركتي برپيشرفت تحصيلي و نگرش دانشجويان به كلاس درس در كلاس هاي درس بزرگ و كوچك، مورد مطالعه : دوره كارشناسي علوم تربيتي دانشگاه تهران
    عطیه حیدریان 2020
  36. ارزيابي اثر بخشي نظام يادگيري الكترونيكي در دانشگاه تهران
    ارمین گراوند 2019
  37. ارزيابي كيفيت خدمات آموزشي ، مورد مطالعه - مجتمع آموزشي مفيد
    سیدعلی طباطبایی لطفی 2019
  38. شناسايي موءلفه هاي ارزشيابي نظام يادگيري الكترونيكي در دانشگاه تهران
    سمانه حجازی 2019
  39. ارزيابي وضعيت صلاحيت هاي حرفه اي معلمان ابتدايي استان مركزي و روش برخورد مديران با معلمان فاقد صلاحيت
    سمیه اسدی 2019
  40. شناسايي شايستگي‌هاي حرفه‌اي هنر آموزان بخش صنعت هنرستان‌هاي فني و حرفه اي
    سیده مهسا موسوی 2019
  41. آسيب شناسي مديريت زمان در ارتباط با نقش يادگيرنده در عملكرد تحصيلي دانشجويان دانشگاه تهران
    شیوا صالحی 2018