Asef Karimi

Associate Professor

Update: 2025-04-24

Asef Karimi

College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting

P.H.D dissertations

  1. چارچوب شتابدهنده سازمانی در اکوسیستم کارآفرینی ایران
    سعید حشمتی 2025
  2. ارائه چارچوب مفهومی منتورینگ الکترونیکی در شتاب دهنده ها (مورد مطالعه: شتاب دهنده های حوزه فناوری‌های نوین)
    زاهده ابرقوی زاده 2024
  3. طراحی چارچوب منتورینگ الکترونیک کسب و کارهای نوپا در اکوسیستم کارآفرینی ایران
    زهره سیاوشی 2024
  4. ارائه مدل بکارگیری شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی در ایران
    علی زین ساز 2023
  5. ارائه چارچوب نهادی برای جمع سپاری تامین مالی کسب و کارهای نوپا در ایران (مورد مطالعه : مدل وام دهی نفر به نفر)
    رویا رزاقی 2022
  6. ارایه چارچوب تامین مالی جمعی در صنعت فیلم سازی جمهوری اسلامی ایران
    امیر تاجیک 2022
  7. توسعه چارچوب برنامه ریزی آموزش کارآفرینی در مدارس ایران
    محمدرضا طیب نیا 2022
  8. ارائه چارچوب شبکه نوآوری برای اکوسیستم استارت آپ
    هانیه رضائی سرتشنیزی 2022
  9. ارائه الگویی جهت ارزش گذاری دارایی های نا مشهود در شرکت های دانش بنیان
    صالح عنبرانی 2022
  10. ارائه رویکرد داده محور برای پیش بینی موفقیت استارتاپ ها
    نوید محمدی 2022
  11. ارائه مدل ایجاد قابلیت های پویا دربازاریابی داده محور
    مائده امینی ولاشانی 2022
  12. طراحی مدل مناسب برای اکوسیستم کارآفرینانه استارتاپ های حوزه IT درافغانستان
    محمد امین عسکری 2021
  13. مدل کارمندیابی مبتنی بر افزایش قابلیت استخدام پذیری در موسسات کاریابی
    امیر زارعیان جهرمی 2021
  14. طراحی مدل تکاملی اکوسیستم کارآفرینی مولد رشد ارگانیک شرکت های هواپیمایی ( کوچک و نوپا )
    رامین کاشف اذر 2020
  15. طراحی و تدوین مدل چابکی استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی ( پیش آیندها و پسایندها )
    حمزه عیسی زاده 2020
  16. طراحی مدل ارزشیابی نوآوری اجتماعی در سطح سازمان در ایران
    سعید رمضانی 2020
  17. طراحی مدل کارآفرینی سازمانی در سازمان های دولتی ایران
    سمانه عربشاهی 2020
  18. ارائه مدل گرایش کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری محور ( مورد مطالعه نانو فناوری )
    سعید توکلیان 2020

Master Theses

  1. شناسایی ظرفیت های طراحی و احیای ماهیت هویت ساز صنایع دستی (مورد مطالعه: کسب و کارهای گردشگری)
    سارا صفی پور 2025
  2. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر خرید مجدد با در نظر گرفتن دو متغیر میانجی رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: پلتفرم های آنلاین اقامتگاه ها بر بستر اقتصاد اشتراکی)
    شایان رافت جو 2025
  3. شناسایی و رتبه بندی معیارهای ارزیابی شتاب دهنده های ایرانی
    باربد طایفه 2024
  4. ارزیابی تاثیر رویکرد استارتاپ ناب بر رفتار کاری نوآورانه با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر مربیگری کسب و کار در میان کارآفرینان
    محمد شکرانی 2024
  5. تاثیرات کووید- 19 بر فرصت های کارافرینی دیجیتال در ایران
    مهدی امیرابادی 2024
  6. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت وشکست کارآفرینی فرهنگی زنان (مورد مطالعه صنایع دستی اراک)
    سحر امیری 2023
  7. نقش شبکه های اجتماعی در استقرار فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
    سارا جمشیدیان قلعه سفیدی 2023
  8. طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی
    نجم الدین حسینی 2022
  9. تحلیل نقش ذهن آگاهی کارآفرین در تدوین استراتژی کسب و کارهای نوپا با تاکید بر پارادایم استراتژی باز
    امین شاهپوری 2022
  10. مطالعه عوامل موثر بر کارآفرینی فناورانه در صنعت بیمه ایران
    فاطمه صفری 2022
  11. طراحی نقشه ارزش فروشگاههای اشتراکی با تکیه بر مفهوم جمع سپاری در شهر قم
    محمدکاظم قمی اویلی 2022
  12. گونه شناسی و اولویت بندی انواع ارزش پیشنهادی کارکنان در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان
    وحید شریعتی 2022
  13. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه خلق محتوا (مورد مطالعه: صنعت نشر استان قم)
    رضا جلالت الیاس آباد 2021
  14. تبیین استراتژی های بازاریابی در کسب و کارهای B2B(مورد کاوی سایت تو اکسیم)
    یاسر محمدی 2021
  15. نقش میانجی ظرفیت جذب دانش و قابلیتهای پویای سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و کارآفرینی گرایی و پیامد عملکردی در هتلهای 4 و 5 ستاره شهر تهران
    میثم سالاری 2021
  16. شناسایی فرصت های کار،آفرینی در رویدادهای ورزشی
    مهدیه بازی پور 2021
  17. بررسی تأثیر تجربه شکست کسب و کار و یادگیری از شکست بر عملکرد سرمایه گذاری جدید کارآفرینان – مورد مطالعه استان قم
    محمدحمید ملائی 2021
  18. تحلیلی بر شاخص های پهنه بندی سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی اصفهان
    مهدیه بهرامیان 2021
  19. نقش استارتاپ های پلتفرم محور به عنوان ابزاری در توسعه اقتصادی روستاها
    محمدسهیل باقریان 2021
  20. تبیین برنامه استراتژیک بازاریابی دیجیتال استارت آپ استاد سلام
    سهیلا محمدی 2021
  21. شناسایی استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای خانگی(مطالعه صنایع‌دستی خانگی مستقر در قم)
    سمیه سادات هاشمی نژاد 2021
  22. ارائه مدل تجاری سازی صفحات شبکه های اجتماعی
    فاطمه آقاپور 2021
  23. طراحی ساختار مناسب شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکارهای حوزه IT در استان مرکزی
    کیمیا فوقی 2021
  24. طراحی ارزش پیشنهادی مدارس غیر انتفاعی متوسطه دوره دوم ،مورد مطالعه مدرسه سرآمد
    سیدبهروز خاتمی 2021
  25. تدوین طرح کسب و کار استارت آپ گردشگری گالیور
    آروین صارمی 2020
  26. تشخیص فرصت های کارآفرینانه در حوزه حمل و نقل آنلاین بین شهری
    سوگل فرخنده فال 2020
  27. آسيب‌شناسي مديريت ارتباط الكترونيكي با مشتريان در زمينه خدمات نوين بانكداري الكترونيكي بانك تجارت
    حسین عباسی 2020
  28. طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار اینترنتی« چه جوری بود؟»
    کسری جنیدی شریعت زاده 2020
  29. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ های رسانه ای
    محدثه عقبائی 2020
  30. به کارگیری استراتژی هم آفرینی (CO-creation)برای توسعه خدمات جدید(NSD)(مورد مطالعه: محتوای تولید شده کاربر (UGC)سایت فرادرس
    الهه عظامی 2020
  31. شناسايي و تاثير مولفه هاي مديريت قيمت گذاري بر قابليت پويا در كسب و كارهاي ديجيتال (مورد مطالعه :خرده فروشي هاي آنلاين)
    مجید صدری منش 2019
  32. شناسايي عوامل تاثير گذار بر رفتار تامين مالي جمعي(مورد مطالعه اي خانه سرمايه گذاري)
    الهام ازنب 2019
  33. تدوين طرح كسب و كار هوشمندسازي سرويس دانش آموزي مدارس كشور
    محمدهادی عاصمی 2019
  34. ارائه الگوي پذيرش نصب و استفاده از اپليكيشن هاي اپراتورهاي تلفن همراه ايران با تمركز بر فناوري هوشمند
    سمانه اذرپیوند 2019
  35. طراحي مدل ارزيابي و انتخاب مميزان داخلي سيستم هاي مديريتكيفيت(EFQM) با استفاده از مراكز ارزيابي(مطالعه موردي. شركت فولاد مباركه اصفهان)
    محمد اسفندیاری بیات 2019
  36. تهيه طرح كسب و كار پلتفرم آنلاين ارائه خدمات منزل
    محمدجواد جباری 2019
  37. تبيين الگوي توسعه روستاي هوشمند با رويكرد اكوسيستم كارآفريني در ايران
    سهیلا غفارپور 2019
  38. شناسايي راهكارهاي پياده سازي Gamification در آموزش كاركنان بنگاه هاي كوچك و متوسط
    فریده شایانی 2019
  39. شناسايي و پهنه بندي فرصت هاي كارآفريني در گردشگري سلامت قم
    موسی توکلی اسلامی 2019
  40. شناسايي فرصت‌هاي كارآفريني در حوزه محصول پسته و فراورده‌هاي آن(مطالعه موردي: شهرستان دامغان)
    ابوالفضل هروی شریفیه 2019
  41. شناسايي اجزاي اكوسيستم كارآفرينانه كسب و كارهاي نوپا؛ مورد مطالعه: استارت آپ هاي حوزه فناوري اطلاعات
    محمدرضا محمدزمانی 2019
  42. مفهوم پردازي بكارگيري رسانه اجتماعي و تاثير آن بر گرايش كارآفرينانه (مورد مطالعه: كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات)
    ازاده کرباسی زاده 2019
  43. طراحي مدلي براي توسعه بازار سفرهاي هوايي ارزان قيمت در ايران
    محمدرضا محمودیه چم پیری 2019
  44. طراحي فرآيند نوآوري مدل هاي كسب و كار براي كسب و كار الكترونيك مطالعه موردي(خرده فروشي هاي آنلاين)
    امیرعلی حمدی اذر 2018
  45. شناسايي مولفه هاي اكو سيستم كارآفريني مناسب براي رشد استارت آپ
    مطهره صبائی 2018
  46. شناسايي ابعاد هوشياري كارآفريني اثر گذار در تشخيص فرصت هاي كار افريني (مطالعه موردي شركت بيمه تجارت)
    کیمیا خلیلی 2018
  47. تدوين برنامه استراتژيك بازاريابي كارآفرينانه سايت گردشگري(مورد مطالعه سايت گردشگري ايراني علي بابا)
    کیمیا بیدارفکر 2018
  48. شناسايي مولفه هاي اكوسيستم كارآفرينانه ي كسب و كارهاي حوزه صادرات
    ساناز باقرابادی 2018
  49. شناسايي عوامل موثر بر نوآوري باز در كارآفريني ديجيتال
    شقایق سخته 2018
  50. طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي صنعت آموزش - مطالعه موردي - سايت هاي مرجع تدريس خصوصي
    یاسر جمشیدزهی 2018
  51. تأثير فناوري اطلاعات بر كارآفريني سازماني با توجه به نقش ميانجي اكتساب دانش
    فرشته قربانی جلال 2018
  52. شناسايي مولفه هاي اكوسيستم كارافرينانه كسب و كارهاي حوزه مديريت شهري
    مهرناز نازی 2018
  53. بررسي تاثير تعارض كار - خانواده بر فرسودگي شغلي و خلاقيت كاركنان (با نقش ميانجي بيگانگي كاري)
    مهدی رضایی صوفحسن 2018
  54. شناسايي مولفه هاي فرهنگ سازماني كارآفرينانه در شهرداري قم
    محمود داودی 2018
  55. ارائه چارچوبي براي بازاريابي اينترنتي در استارت اپ ها
    سارا رفیعی رودزرد 2018
  56. بررسي تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد نوآورانه شركت ها با ميانجي گري ارزش ويژه برند(مورد مطالعه:شهرك هاي صنعتي استان كهگيلويه و بويراحمد)
    راضیه شکرالهی 2018
  57. بررسي تاثير مديريت دانش بر رضايت گردشگران با نقش مداخله گري گرايش كارآفرينانه و مديريت ارتباط با مشتري الكترونيكي (مورد مطالعه: هتل هاي 4 و 5 ستاره ي شهر شيراز)
    لیدا معتمدی 2018
  58. بررسي عوامل كيفيت الكترونيكي در چارچوب فرايند تصميم گيري مشتري و رابطه ي آن با رضايت و وفاداري الكترونيكي مشتري
    امیرعباس روزبه 2018
  59. بررسي تاثير عناصر آميخته ترفيع بر تمايل به شركت مجدد در رويدادهاي ويژه گردشگري با توجه به نقش ميانجي ارزش درك شده و رضايت ( مورد مطالعه بنگاه هاي گردشگري شركت كننده در نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته تهران)
    تیوا فرخی 2018
  60. بررسي تاثير اقدامات منابع انساني عملكرد بالا بر كارآفريني سازماني در شركت گلرنگ (با نقش ميانجي رفتار شهروندي)
    سیدفرهود دبیرسیاقی 2018
  61. بررسي عوامل تاثير گذار بر تمايل به ادامه استفاده از وب سايت شبكه هاي اجتماعي(مورد مطالعه:لينكداين)
    زاهده ابرقوی زاده 2018
  62. طراحي مدل كسب وكار مناسب در جهت چابكي سازمان
    سوما رحمانی 2018
  63. عوامل موثر بر تمايل به خريد مجدد از فروشگاههاي بر خط(مورد مطالعه:شبكه ي اجتماعي هنر و فرهنگ تيوال)
    مهرداد فروزنده شهرکی 2018
  64. بررسي و مطالعه عوامل موثر بر قصد خريد گردشگران از صنايع دستي استان گيلان با در نظر گرفتن ويژگي هاي محصول
    فرشته موسوی احمدزاده دافچاهی 2018
  65. بررسي و مطالعه نقش آميخته بازاريابي جهانگردي و عوامل پشتيبان بر موفقيت مقصدهاي گردشگري در استان خراسان جنوبي
    حمیده ابراهیم زاده شهری 2018
  66. بررسي و شناسايي ابعاد عملكردي و دسترس پذيري موثر بر موفقيت گردشگري پزشكي ايران
    رسول باباپور 2018
  67. بررسي تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد با ميانجي گري جهت گيري يادگيري (مورد مطالعه: هتل هاي شهر همدان)
    شیما امیری 2018
  68. بخش بندي بازار اكوتوريسم در استان گلستان
    ساناز ورخور 2018
  69. شناسايي و بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان به خريد متقاطع بيمه عمر بانك بيمه
    امید بهرامی هیدجی 2018
  70. بررسي تاثير محيط فروشگاه بر رفتار خريد آني مصرف كنندگان
    مریم رستمی 2018
  71. طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي براي خرده فروشي هاي آنلاين بر اساس رويكرد استروالدر
    فاطمه عابدی دستجردی 2018
  72. بررسي تاثير تبليغات خلاق در عملكرد كسب و كارهاي(كوچك و متوسط) كارآفرين حوزه صنايع غذايي
    سلیمه السادات خسروی 2018
  73. تبيين تاثير گرايش كارآفرينانه بر ارزش مشتري با ميانجي گري بازارگرايي و يادگيري گرايي
    لیلا رحمتی 2018
  74. بررسي علل سكوت سازماني و ارائه راهكارهاي برون رفت از آن
    لیلا پیری 2018
  75. شناسايي ابعاد مدل كسب و كار شركت هاي شتاب دهنده
    اشرف فلاح نوکاشتی 2018
  76. شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه در حوزه گردشگري در شهر تنكابن
    فاطمه حسین زاده نجار 2018
  77. شناسايي عوامل موثر بر توسعه كارآفريني در حوزه ورزش استان تهران (مورد مطالعه: كسب و كارهاي كوچك و متوسط شهر تهران)
    سامان رجبی 2018
  78. طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي براي شركت هاي تحويل غذا
    غلامحسین بنیادی 2018
  79. شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر سطح رضايت گردشگران خارجي از رستوران هاي غذاي محلي
    ایمان چشم فسا 2018
  80. طراحي مدل كسب و كار براي شركت هاي شتاب دهنده با رويكرد مديريت شهري
    محمد گرویی 2018
  81. بررسي تاثير بازاريابي شبكه اي بر فروش بيمه عمر(زندگي) با در نظرگرفتن نقش تعديلگر اخلاق بازاريابي
    اشکان یغمائی زارع 2018
  82. شناسايي مولفه هاي كيفيت خدمات تاكسي هاي فرودگاهي و تاثير آن بر رضايت مشتري(مورد مطالعه: مسافران خارجي ورودي به فرودگاه امام خميني(ره)
    مهرداد موسی زاده 2018
  83. ارزيابي اثرات اجتماعي درك شده از ميزباني رويدادهاي ورزشي(مورد مطالعه: شهر كرمانشاه ميزبان سي و پنجمين مسابقات كشتي جام جهان پهلوان تختي)
    فیروزه خزاعی 2018
  84. تاثير بازاريابي پارتيزاني بر آگاهي از برند و تمايل به خريد محصولات الكترونيكي(مورد مطالعه:مشتريان نسل Y استان تهران)
    احد رنجبر 2018
  85. بررسي عوامل موثر بر رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت گردشگري از طريق گرايش كارآفرينانه مورد مطالعه: آژانس هاي مسافرتي و جهانگردي شهر تهران
    مژگان امیریان 2018
  86. بررسي و شناسايي عوامل موثر بر موفقيت اجرايي مديريت الكترونيك منابع انساني E-HRM (مورد مطالعه شهرداري منطقه 5 )
    علی سیری 2018
  87. بررسي تاثير استفاده از شبكه هاي اجتماعي مبتني بر موبايل بر رويكرد رابطه اي برند مورد مطالعه : شبكه اجتماعي اينستا گرام
    غزال قارونی 2018
  88. طراحي مدل كسب و كار بر شركت كاريابي اينترنتي بر اساس رويكرد استروالدر
    سیده سما شریفی 2018
  89. تاثير رهبري اصيل بر سرمايه روانشناختي و خلاقيت كاركنان و نقش تعديل كننده جو نوآوري - مطالعه موردي: شركت سرمايه گذاري دارويي گلرنگ
    شهاب الدین حسینی کوپایی 2018
  90. طراحي چارچوب مدل كسب و كار شركت هاي ارائه دهنده خدمات كسب و كار دانش بنيان (مورد مطالعه: شركت هاي ارائه دهنده خدمات مشاور كارآفريني و تجاري سازي)
    مایده شریفی 2018
  91. ارائه راهكارهاي توسعه بازارهاي مالي براي مشاركت بخش خصوصي در تامين مالي پروژه هاي شهري
    حسین بالائی سهزابی 2018
  92. بررسي تاثير بازاريابي پارتيزاني بر تصميم خريد گردشگران داخلي (مورد مطالعه: صنايع دستي)
    نیوشا تدریسی 2018
  93. بررسي تاثير ابعاد اشتياق كارآفرينانه بر قصد كارآفرينانه
    محمدرحیم هوت 2018
  94. شناسايي عوامل موثر بر پياده سازي هوشمندي كسب و كار در شركت هاي كوچك و متوسط: مورد مطالعه استان مركزي
    مریم بهرام بکی 2018
  95. طراحي مدل كسب و كار نوآورانه:مطالعه موردي (پرديس فارابي دانشگاه تهران)
    فریبا عزیزی 2018
  96. شناسايي مولفه هاي معنويت اثرگذار بر تاب آوري در افراد كار آفرين
    معصومه محمدی 2018
  97. تاثير استعداد كارآفرينانه و ويژگي وب سايت در عملكرد كسب و كارهاي حوزه گردشگري
    فریبا باصری احمدی 2018
  98. بررسي و مطالعه رابطه ابعاد هويت نام تجاري با ارزش ويژه نام تجاري با در نظر گرفتن نقش ترويج فروش(مورد مطالعه:صنعت لوازم خانگي در افغانستان)
    محمد فهیمی 2018
  99. مطالعه و بررسي تاثير ابعاد بازاريابي سبز بر رضايت مشتري سبز با در نظر گرفتن تاثير حساسيت قيمتي(مطالعه موردي:لوازم آرايشي و بهداشتي در اصفهان)
    شهرزاد داوری 2018
  100. بررسي تاثير گرايش كارآفرينانه بر عملكرد كسب و كارها با ميانجي گري فرايند مديريت دانش (مورد مطالعه: كسب و كارهاي كوچك و متوسط)
    محمد خوش کام 2018
  101. تدوين مدل ساختاري و اندازه گيري رضايت مشتريان در شركت بيمه ايران
    نگار ابراهیمی 2018
  102. شناسايي عوامل موثر بر انتخاب و ترجيح هتل از سوي افراد داراي معلوليت استفاده كننده از صندلي چرخدار
    کامران فرخ منش 2018
  103. بررسي تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر قابليت هاي بازاريابي و عملكرد بازار كسب وكار هاي كوچك و متوسط حوزه گردشگري شهر تهران با نقش تعديل گري شدت رقابت
    مریم گلستانی 2018
  104. تاثير نهادهاي رسمي بر گرايش كارآفرينانه كسب و كارهاي كوچك و متوسط گردشگري
    مهدیه موسی زاده گورابی 2018
  105. تاثير خودكارآمدي كارآفرينانه بر تشخيص فرصتهاي كارآفرينانه با ملاحظه نقش اشتياق كارآفرينانه مورد مطالعه: شركتهاي دانش بنيان مستقر در پاركهاي علم و فناوري شهر تهران
    مژگان دیانتی 2018
  106. بررسي تاثير قابليت هاي فناوري اطلاعات بر عملكرد نوآوري محصول با نقش ميانجي كارآفريني سازماني و شدت رقابت
    علی جعفری مقدم 2018
  107. شناسايي و پهنه بندي فرصت هاي كارآفرينانه در حوزه معادن استان خراسان رضوي با استفاده از ابزار GIS
    راضیه اکبری زیبد 2018