Print
پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
Associate Professor
Update: 2024-12-29
Asef Karimi
College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting
P.H.D dissertations
-
ارائه چارچوب مفهومی منتورینگ الکترونیکی در شتاب دهنده ها (مورد مطالعه: شتاب دهنده های حوزه فناوری های نوین)
زاهده ابرقوی زاده 2024 -
طراحی چارچوب منتورینگ الکترونیک کسب و کارهای نوپا در اکوسیستم کارآفرینی ایران
زهره سیاوشی 2024 -
ارائه مدل بکارگیری شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی در ایران
علی زین ساز 2023 -
ارائه چارچوب نهادی برای جمع سپاری تامین مالی کسب و کارهای نوپا در ایران (مورد مطالعه : مدل وام دهی نفر به نفر)
رویا رزاقی 2022 -
ارایه چارچوب تامین مالی جمعی در صنعت فیلم سازی جمهوری اسلامی ایران
امیر تاجیک 2022 -
توسعه چارچوب برنامه ریزی آموزش کارآفرینی در مدارس ایران
محمدرضا طیب نیا 2022 -
ارائه چارچوب شبکه نوآوری برای اکوسیستم استارت آپ
هانیه رضائی سرتشنیزی 2022 -
ارائه رویکرد داده محور برای پیش بینی موفقیت استارتاپ ها
نوید محمدی 2022 -
ارائه الگویی جهت ارزش گذاری دارایی های نا مشهود در شرکت های دانش بنیان
صالح عنبرانی 2022 -
ارائه مدل ایجاد قابلیت های پویا دربازاریابی داده محور
مائده امینی ولاشانی 2022 -
طراحی مدل مناسب برای اکوسیستم کارآفرینانه استارتاپ های حوزه IT درافغانستان
محمد امین عسکری 2021 -
مدل کارمندیابی مبتنی بر افزایش قابلیت استخدام پذیری در موسسات کاریابی
امیر زارعیان جهرمی 2021 -
طراحی مدل تکاملی اکوسیستم کارآفرینی مولد رشد ارگانیک شرکت های هواپیمایی ( کوچک و نوپا )
رامین کاشف اذر 2020 -
طراحی و تدوین مدل چابکی استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی ( پیش آیندها و پسایندها )
حمزه عیسی زاده 2020 -
طراحی مدل ارزشیابی نوآوری اجتماعی در سطح سازمان در ایران
سعید رمضانی 2020 -
طراحی مدل کارآفرینی سازمانی در سازمان های دولتی ایران
سمانه عربشاهی 2020 -
ارائه مدل گرایش کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری محور ( مورد مطالعه نانو فناوری )
سعید توکلیان 2020
Master Theses
-
تاثیرات کووید- 19 بر فرصت های کارافرینی دیجیتال در ایران
مهدی امیرابادی 2024 -
شناسایی و رتبه بندی معیارهای ارزیابی شتاب دهنده های ایرانی
باربد طایفه 2024 -
ارزیابی تاثیر رویکرد استارتاپ ناب بر رفتار کاری نوآورانه با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر مربیگری کسب و کار در میان کارآفرینان
محمد شکرانی 2024 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت وشکست کارآفرینی فرهنگی زنان (مورد مطالعه صنایع دستی اراک)
سحر امیری 2023 -
نقش شبکه های اجتماعی در استقرار فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
سارا جمشیدیان قلعه سفیدی 2023 -
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی
نجم الدین حسینی 2022 -
تحلیل نقش ذهن آگاهی کارآفرین در تدوین استراتژی کسب و کارهای نوپا با تاکید بر پارادایم استراتژی باز
امین شاهپوری 2022 -
مطالعه عوامل موثر بر کارآفرینی فناورانه در صنعت بیمه ایران
فاطمه صفری 2022 -
طراحی نقشه ارزش فروشگاههای اشتراکی با تکیه بر مفهوم جمع سپاری در شهر قم
محمدکاظم قمی اویلی 2022 -
گونه شناسی و اولویت بندی انواع ارزش پیشنهادی کارکنان در کسب وکارهای دانش بنیان
وحید شریعتی 2022 -
شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه خلق محتوا (مورد مطالعه: صنعت نشر استان قم)
رضا جلالت الیاس آباد 2021 -
تبیین استراتژی های بازاریابی در کسب و کارهای B2B(مورد کاوی سایت تو اکسیم)
یاسر محمدی 2021 -
شناسایی فرصت های کار،آفرینی در رویدادهای ورزشی
مهدیه بازی پور 2021 -
نقش میانجی ظرفیت جذب دانش و قابلیتهای پویای سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و کارآفرینی گرایی و پیامد عملکردی در هتلهای 4 و 5 ستاره شهر تهران
میثم سالاری 2021 -
بررسی تأثیر تجربه شکست کسب و کار و یادگیری از شکست بر عملکرد سرمایه گذاری جدید کارآفرینان – مورد مطالعه استان قم
محمدحمید ملائی 2021 -
نقش استارتاپ های پلتفرم محور به عنوان ابزاری در توسعه اقتصادی روستاها
محمدسهیل باقریان 2021 -
تحلیلی بر شاخص های پهنه بندی سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی اصفهان
مهدیه بهرامیان 2021 -
تبیین برنامه استراتژیک بازاریابی دیجیتال استارت آپ استاد سلام
سهیلا محمدی 2021 -
شناسایی استراتژی های بازاریابی دیجیتال در کسب وکارهای خانگی(مطالعه صنایع دستی خانگی مستقر در قم)
سمیه سادات هاشمی نژاد 2021 -
ارائه مدل تجاری سازی صفحات شبکه های اجتماعی
فاطمه آقاپور 2021 -
طراحی ساختار مناسب شتاب دهنده های کسب وکارهای حوزه IT در استان مرکزی
کیمیا فوقی 2021 -
طراحی ارزش پیشنهادی مدارس غیر انتفاعی متوسطه دوره دوم ،مورد مطالعه مدرسه سرآمد
سیدبهروز خاتمی 2021 -
تدوین طرح کسب و کار استارت آپ گردشگری گالیور
آروین صارمی 2020 -
تشخیص فرصت های کارآفرینانه در حوزه حمل و نقل آنلاین بین شهری
سوگل فرخنده فال 2020 -
آسيبشناسي مديريت ارتباط الكترونيكي با مشتريان در زمينه خدمات نوين بانكداري الكترونيكي بانك تجارت
حسین عباسی 2020 -
طراحی و تدوین طرح کسب وکار اینترنتی« چه جوری بود؟»
کسری جنیدی شریعت زاده 2020 -
شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ های رسانه ای
محدثه عقبائی 2020 -
به کارگیری استراتژی هم آفرینی (CO-creation)برای توسعه خدمات جدید(NSD)(مورد مطالعه: محتوای تولید شده کاربر (UGC)سایت فرادرس
الهه عظامی 2020 -
شناسايي و تاثير مولفه هاي مديريت قيمت گذاري بر قابليت پويا در كسب و كارهاي ديجيتال (مورد مطالعه :خرده فروشي هاي آنلاين)
مجید صدری منش 2019 -
شناسايي عوامل تاثير گذار بر رفتار تامين مالي جمعي(مورد مطالعه اي خانه سرمايه گذاري)
الهام ازنب 2019 -
تدوين طرح كسب و كار هوشمندسازي سرويس دانش آموزي مدارس كشور
محمدهادی عاصمی 2019 -
طراحي مدل ارزيابي و انتخاب مميزان داخلي سيستم هاي مديريتكيفيت(EFQM) با استفاده از مراكز ارزيابي(مطالعه موردي. شركت فولاد مباركه اصفهان)
محمد اسفندیاری بیات 2019 -
ارائه الگوي پذيرش نصب و استفاده از اپليكيشن هاي اپراتورهاي تلفن همراه ايران با تمركز بر فناوري هوشمند
سمانه اذرپیوند 2019 -
تهيه طرح كسب و كار پلتفرم آنلاين ارائه خدمات منزل
محمدجواد جباری 2019 -
تبيين الگوي توسعه روستاي هوشمند با رويكرد اكوسيستم كارآفريني در ايران
سهیلا غفارپور 2019 -
شناسايي راهكارهاي پياده سازي Gamification در آموزش كاركنان بنگاه هاي كوچك و متوسط
فریده شایانی 2019 -
شناسايي و پهنه بندي فرصت هاي كارآفريني در گردشگري سلامت قم
موسی توکلی اسلامی 2019 -
شناسايي فرصتهاي كارآفريني در حوزه محصول پسته و فراوردههاي آن(مطالعه موردي: شهرستان دامغان)
ابوالفضل هروی شریفیه 2019 -
مفهوم پردازي بكارگيري رسانه اجتماعي و تاثير آن بر گرايش كارآفرينانه (مورد مطالعه: كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات)
ازاده کرباسی زاده 2019 -
شناسايي اجزاي اكوسيستم كارآفرينانه كسب و كارهاي نوپا؛ مورد مطالعه: استارت آپ هاي حوزه فناوري اطلاعات
محمدرضا محمدزمانی 2019 -
طراحي مدلي براي توسعه بازار سفرهاي هوايي ارزان قيمت در ايران
محمدرضا محمودیه چم پیری 2019 -
شناسايي ابعاد هوشياري كارآفريني اثر گذار در تشخيص فرصت هاي كار افريني (مطالعه موردي شركت بيمه تجارت)
کیمیا خلیلی 2018 -
تدوين برنامه استراتژيك بازاريابي كارآفرينانه سايت گردشگري(مورد مطالعه سايت گردشگري ايراني علي بابا)
کیمیا بیدارفکر 2018 -
شناسايي مولفه هاي اكوسيستم كارآفرينانه ي كسب و كارهاي حوزه صادرات
ساناز باقرابادی 2018 -
طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي صنعت آموزش - مطالعه موردي - سايت هاي مرجع تدريس خصوصي
یاسر جمشیدزهی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر نوآوري باز در كارآفريني ديجيتال
شقایق سخته 2018 -
تأثير فناوري اطلاعات بر كارآفريني سازماني با توجه به نقش ميانجي اكتساب دانش
فرشته قربانی جلال 2018 -
شناسايي مولفه هاي اكو سيستم كارآفريني مناسب براي رشد استارت آپ
مطهره صبائی 2018 -
طراحي فرآيند نوآوري مدل هاي كسب و كار براي كسب و كار الكترونيك مطالعه موردي(خرده فروشي هاي آنلاين)
امیرعلی حمدی اذر 2018 -
شناسايي مولفه هاي اكوسيستم كارافرينانه كسب و كارهاي حوزه مديريت شهري
مهرناز نازی 2018 -
بررسي تاثير تعارض كار - خانواده بر فرسودگي شغلي و خلاقيت كاركنان (با نقش ميانجي بيگانگي كاري)
مهدی رضایی صوفحسن 2018 -
شناسايي مولفه هاي فرهنگ سازماني كارآفرينانه در شهرداري قم
محمود داودی 2018 -
شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه در حوزه گردشگري در شهر تنكابن
فاطمه حسین زاده نجار 2018 -
تاثير بازاريابي پارتيزاني بر آگاهي از برند و تمايل به خريد محصولات الكترونيكي(مورد مطالعه:مشتريان نسل Y استان تهران)
احد رنجبر 2018 -
شناسايي ابعاد مدل كسب و كار شركت هاي شتاب دهنده
اشرف فلاح نوکاشتی 2018 -
بررسي علل سكوت سازماني و ارائه راهكارهاي برون رفت از آن
لیلا پیری 2018 -
تاثير استعداد كارآفرينانه و ويژگي وب سايت در عملكرد كسب و كارهاي حوزه گردشگري
فریبا باصری احمدی 2018 -
تاثير نهادهاي رسمي بر گرايش كارآفرينانه كسب و كارهاي كوچك و متوسط گردشگري
مهدیه موسی زاده گورابی 2018 -
تبيين تاثير گرايش كارآفرينانه بر ارزش مشتري با ميانجي گري بازارگرايي و يادگيري گرايي
لیلا رحمتی 2018 -
بررسي تاثير تبليغات خلاق در عملكرد كسب و كارهاي(كوچك و متوسط) كارآفرين حوزه صنايع غذايي
سلیمه السادات خسروی 2018 -
ارزيابي اثرات اجتماعي درك شده از ميزباني رويدادهاي ورزشي(مورد مطالعه: شهر كرمانشاه ميزبان سي و پنجمين مسابقات كشتي جام جهان پهلوان تختي)
فیروزه خزاعی 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر قابليت هاي بازاريابي و عملكرد بازار كسب وكار هاي كوچك و متوسط حوزه گردشگري شهر تهران با نقش تعديل گري شدت رقابت
مریم گلستانی 2018 -
شناسايي مولفه هاي معنويت اثرگذار بر تاب آوري در افراد كار آفرين
معصومه محمدی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر انتخاب و ترجيح هتل از سوي افراد داراي معلوليت استفاده كننده از صندلي چرخدار
کامران فرخ منش 2018 -
شناسايي مولفه هاي كيفيت خدمات تاكسي هاي فرودگاهي و تاثير آن بر رضايت مشتري(مورد مطالعه: مسافران خارجي ورودي به فرودگاه امام خميني(ره)
مهرداد موسی زاده 2018 -
طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي براي خرده فروشي هاي آنلاين بر اساس رويكرد استروالدر
فاطمه عابدی دستجردی 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي شبكه اي بر فروش بيمه عمر(زندگي) با در نظرگرفتن نقش تعديلگر اخلاق بازاريابي
اشکان یغمائی زارع 2018 -
بررسي تاثير محيط فروشگاه بر رفتار خريد آني مصرف كنندگان
مریم رستمی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر سطح رضايت گردشگران خارجي از رستوران هاي غذاي محلي
ایمان چشم فسا 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان به خريد متقاطع بيمه عمر بانك بيمه
امید بهرامی هیدجی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر توسعه كارآفريني در حوزه ورزش استان تهران (مورد مطالعه: كسب و كارهاي كوچك و متوسط شهر تهران)
سامان رجبی 2018 -
بررسي تاثير عناصر آميخته ترفيع بر تمايل به شركت مجدد در رويدادهاي ويژه گردشگري با توجه به نقش ميانجي ارزش درك شده و رضايت ( مورد مطالعه بنگاه هاي گردشگري شركت كننده در نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته تهران)
تیوا فرخی 2018 -
تدوين مدل ساختاري و اندازه گيري رضايت مشتريان در شركت بيمه ايران
نگار ابراهیمی 2018 -
بخش بندي بازار اكوتوريسم در استان گلستان
ساناز ورخور 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد با ميانجي گري جهت گيري يادگيري (مورد مطالعه: هتل هاي شهر همدان)
شیما امیری 2018 -
بررسي تاثير مديريت دانش بر رضايت گردشگران با نقش مداخله گري گرايش كارآفرينانه و مديريت ارتباط با مشتري الكترونيكي (مورد مطالعه: هتل هاي 4 و 5 ستاره ي شهر شيراز)
لیدا معتمدی 2018 -
بررسي و شناسايي ابعاد عملكردي و دسترس پذيري موثر بر موفقيت گردشگري پزشكي ايران
رسول باباپور 2018 -
بررسي تاثير گرايش كارآفرينانه بر عملكرد كسب و كارها با ميانجي گري فرايند مديريت دانش (مورد مطالعه: كسب و كارهاي كوچك و متوسط)
محمد خوش کام 2018 -
عوامل موثر بر تمايل به خريد مجدد از فروشگاههاي بر خط(مورد مطالعه:شبكه ي اجتماعي هنر و فرهنگ تيوال)
مهرداد فروزنده شهرکی 2018 -
ارائه راهكارهاي توسعه بازارهاي مالي براي مشاركت بخش خصوصي در تامين مالي پروژه هاي شهري
حسین بالائی سهزابی 2018 -
بررسي و مطالعه نقش آميخته بازاريابي جهانگردي و عوامل پشتيبان بر موفقيت مقصدهاي گردشگري در استان خراسان جنوبي
حمیده ابراهیم زاده شهری 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي پارتيزاني بر تصميم خريد گردشگران داخلي (مورد مطالعه: صنايع دستي)
نیوشا تدریسی 2018 -
بررسي تاثير ابعاد اشتياق كارآفرينانه بر قصد كارآفرينانه
محمدرحیم هوت 2018 -
تاثير خودكارآمدي كارآفرينانه بر تشخيص فرصتهاي كارآفرينانه با ملاحظه نقش اشتياق كارآفرينانه مورد مطالعه: شركتهاي دانش بنيان مستقر در پاركهاي علم و فناوري شهر تهران
مژگان دیانتی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر پياده سازي هوشمندي كسب و كار در شركت هاي كوچك و متوسط: مورد مطالعه استان مركزي
مریم بهرام بکی 2018 -
ارائه چارچوبي براي بازاريابي اينترنتي در استارت اپ ها
سارا رفیعی رودزرد 2018 -
بررسي عوامل تاثير گذار بر تمايل به ادامه استفاده از وب سايت شبكه هاي اجتماعي(مورد مطالعه:لينكداين)
زاهده ابرقوی زاده 2018 -
بررسي عوامل كيفيت الكترونيكي در چارچوب فرايند تصميم گيري مشتري و رابطه ي آن با رضايت و وفاداري الكترونيكي مشتري
امیرعباس روزبه 2018 -
بررسي و مطالعه عوامل موثر بر قصد خريد گردشگران از صنايع دستي استان گيلان با در نظر گرفتن ويژگي هاي محصول
فرشته موسوی احمدزاده دافچاهی 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد نوآورانه شركت ها با ميانجي گري ارزش ويژه برند(مورد مطالعه:شهرك هاي صنعتي استان كهگيلويه و بويراحمد)
راضیه شکرالهی 2018 -
مطالعه و بررسي تاثير ابعاد بازاريابي سبز بر رضايت مشتري سبز با در نظر گرفتن تاثير حساسيت قيمتي(مطالعه موردي:لوازم آرايشي و بهداشتي در اصفهان)
شهرزاد داوری 2018 -
بررسي و مطالعه رابطه ابعاد هويت نام تجاري با ارزش ويژه نام تجاري با در نظر گرفتن نقش ترويج فروش(مورد مطالعه:صنعت لوازم خانگي در افغانستان)
محمد فهیمی 2018 -
بررسي تاثير اقدامات منابع انساني عملكرد بالا بر كارآفريني سازماني در شركت گلرنگ (با نقش ميانجي رفتار شهروندي)
سیدفرهود دبیرسیاقی 2018 -
طراحي مدل كسب و كار براي شركت هاي شتاب دهنده با رويكرد مديريت شهري
محمد گرویی 2018 -
طراحي مدل كسب و كار بر شركت كاريابي اينترنتي بر اساس رويكرد استروالدر
سیده سما شریفی 2018 -
تاثير رهبري اصيل بر سرمايه روانشناختي و خلاقيت كاركنان و نقش تعديل كننده جو نوآوري - مطالعه موردي: شركت سرمايه گذاري دارويي گلرنگ
شهاب الدین حسینی کوپایی 2018 -
طراحي چارچوب مدل كسب و كار شركت هاي ارائه دهنده خدمات كسب و كار دانش بنيان (مورد مطالعه: شركت هاي ارائه دهنده خدمات مشاور كارآفريني و تجاري سازي)
مایده شریفی 2018 -
شناسايي و پهنه بندي فرصت هاي كارآفرينانه در حوزه معادن استان خراسان رضوي با استفاده از ابزار GIS
راضیه اکبری زیبد 2018 -
طراحي مدل كسب وكار مناسب در جهت چابكي سازمان
سوما رحمانی 2018 -
طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي براي شركت هاي تحويل غذا
غلامحسین بنیادی 2018 -
بررسي تاثير استفاده از شبكه هاي اجتماعي مبتني بر موبايل بر رويكرد رابطه اي برند مورد مطالعه : شبكه اجتماعي اينستا گرام
غزال قارونی 2018 -
بررسي و شناسايي عوامل موثر بر موفقيت اجرايي مديريت الكترونيك منابع انساني E-HRM (مورد مطالعه شهرداري منطقه 5 )
علی سیری 2018 -
طراحي مدل كسب و كار نوآورانه:مطالعه موردي (پرديس فارابي دانشگاه تهران)
فریبا عزیزی 2018 -
بررسي تاثير قابليت هاي فناوري اطلاعات بر عملكرد نوآوري محصول با نقش ميانجي كارآفريني سازماني و شدت رقابت
علی جعفری مقدم 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت گردشگري از طريق گرايش كارآفرينانه مورد مطالعه: آژانس هاي مسافرتي و جهانگردي شهر تهران
مژگان امیریان 2018