Ali Saberi

Associate Professor

Update: 2025-05-09

Ali Saberi

College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting

P.H.D dissertations

  1. تدوین خطوط راهنمای سیاستگذاری در ورزش جمهوری اسلامی ایران
    سیدعلی درخشان 2024
  2. مدلی برای تصمیم گیری مبتنی بر رویکردبداهه سازی ، مورد مطالعه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران
    میثم نظری قنبری 2024
  3. ارائه چارچوب نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال
    سیده رویا کلاتی 2024
  4. طراحی الگوی توسعه برنامه درسی نوآورانه تربیت بدنی در مدارس کشور
    ابراهیم دلدار 2024
  5. ارائه الگوی شایستگی مدیران در شرایط بحران (مورد مطالعه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)
    محمد احمدیان 2023
  6. طراحی مدل مدیریت جنگ روانی در سازمان های ورزشی
    مصطفی مرتضوی 2023
  7. ارائه مدل نوآوری تجاری در کسب و کار های ورزشی برمبنای اقتصاد اشتراکی
    زهرا شاکرمی 2022
  8. طراحی مدل شادی ناخالص ملی(GNH) براساس رویدادهای ورزشی
    ساجده سادات مرتضوی 2021
  9. طراحی الگوی ارزیابی راهبردی برنامه های ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان
    عاطفه اسدزاده 2020
  10. طراحی الگوی درگیرسازی ذی نفعان به منظور افزایش اثر بخشی ورزش قهرمانی
    سلیم عباسی چلچه 2020
  11. طراحی مدل استراتژیک موفقیت در ورزش المپیکی تکواندو
    غلام رضا گودرزی 2020

Master Theses

  1. گونه شناسی تلنگر و کاربردهای آن در طراحی رفتارهای مسئولانه گردشگران
    ثمینه کاظمی 2024
  2. کاربردهای بازی های جدی در صنعت گردشگری
    بهارک کاهه 2024
  3. شناسایی مولفه های تأثیرگذار بر مشارکت فعالیت بدنی پایدار نسل z
    محمد کلانترنیستانکی 2024
  4. تحلیل مدل اثر بازاریابی الکترونیک بر رضایت و قصد خرید مشتریان فروشگاه های آنلاین ورزشی
    زهرا کونانی 2024
  5. مقایسه عملکرد داوران فوتبال لیگ برتر ایران در غیاب تماشاگران در طول دوران کرونا
    امین قیم اشرفی 2024
  6. شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه گردشگری ماجراجویانه در مشهد: مورد مطالعه آفرود
    سیده زینب قارونی نیک 2024
  7. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقاصد گردشگری ورزشی(مطالعه موردی : جزیره کیش)
    راضیه معصومی کشکولی 2023
  8. نقش بازاریابی مرجع مشتری بر تصمیم گیری خرید و وفاداری مشتریان فروشگاه های ورزشی شهرتهران
    فاطمه بهاری 2023
  9. نقش تجارت اجتماعی و کیفیت اطلاعات بر قصد خرید مجدد و نیات دهان به دهان الکترونیکی در فروشگاه های ورزشی انلاین (نمونه موردی: مشتریان فروشگاه ورزشی مجید در شهر تهران)
    فروغ فریدونی 2023
  10. تاثیر رسانه های اجتماعی در ورزش بر میزان توسعه یافتگی ورزش قهرمانی زنان ایران با نقش میانجی تبعیض های جنسیتی
    نسیم مسیبی 2022
  11. تأثیر به کارگیری گیمیفیکیشن بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی
    حسین فریدنیا 2022
  12. شناسایی تاثیرات میزبانی رویداد های ورزشی بر افزایش مشارکت در ورزش همگانی ( مطالعه؛ مسابقات لیگ ملت های والیبال )
    نیلوفر خسروی 2022
  13. شناسایی مولفه های موثر بر درآمدزایی باشگاه های ورزشی ایران در دوران بحران همه گیری ویروس کرونا
    سیدعلیرضا ناظمی اصطهباناتی 2022
  14. شناسایی عوامل موثر بر جذب مشتریان بالقوه به ورزش های الکترونیک در ایران
    سجاد میثمی تبار 2022
  15. اثر همانند سازی ورزشکار مشهور بر صحه گذاری و اثر بخشی تبلیغات
    رضا نوشادی 2022
  16. شناسایی راهبردهای همپایی فناوری در ورزش ایران
    حسام الدین باقری 2022
  17. آسیب شناسی اماکن ورزشی آموزش پرورش استان قم بر اساس شخص های ایمنی بهداشتی زیست محیطی (HSE)
    محمدحسین اسکندری 2022
  18. شناسایی شاخص های تاثیر گذار تولید محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام(موردمطالعه: محصولات ورزشی)
    حمیدرضا نظیفی 2022
  19. شناسایی و رتبه بندی نقش ابزارهای بازاریابی اینترنتی در برندسازی باشگاه های ورزشی
    امیررضا علی زمانی 2021
  20. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت (توسعه)استارت آپ های ورزشی
    محسن حقانی 2021
  21. شناسایی شاخص های موثر بر برند سازی شهری با الگو گیری از ورزش های سنتی بومی
    روزبه امیری 2021
  22. تأثیر بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش و قصد خرید با میانجی احساسات اخلاقی
    سیدحیدر حسینی 2021
  23. تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند خدمات ورزشی(باشگاه فوتبال خلیج فارس شیراز)
    سیدمحسن باقرآزاد 2021
  24. تأثیر صحه‌گذاری تنیس‌بازان بین‌المللی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد
    متین محمدپورنرله 2021
  25. طراحی سیستم خبره به منظور شناسایی استعداد در رشته والیبال
    عباس عابدینی نائین 2021
  26. تعیین میزان اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران ایرانی بر قصد خرید مشتریان
    محمدباقر اردستانی محمدی 2021
  27. تاثیر قابلیت رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان با توجه به نقش میانجی کاربران. (مورد مطالعه: پیج اینستاگرامی باشگاه سلامتی پالادیوم اصفهان)
    امیرعلی رهنما 2021
  28. شناسایی موانع مشارکت خیرین در ورزش استان قم و ارائه راهکارها
    سیدحسن آل سجاد 2021
  29. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتری در باشگاه های تنیس شهر اصفهان
    علی کاظمی اسفه 2020
  30. بررسی تاثیر مشارکت در فعالیت ورزشی بر شور و اشتیاق و نشاط کارکنان سازمان ( مورد مطالعه کارکنان ستاد نهاجا)
    مهدی کریمی مجیدیان 2020
  31. ارتباط متغیرهای روانشناختی و کلینیکی در رشد پس از آسیب بیماران مبتلا به سرطان
    نشاط زارع تاج آبادی 2020
  32. تحلیل شرایط بهداشتی،ایمنی و زیست محیطی اماکن ورزشی شهرستان قم
    رضا عباسی 2020
  33. اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان بر کاهش نشانه‌های استرس پس ضربه‌ای در بیماران مبتلا به سرطان پستان
    امیر میرزانیا 2020
  34. شناسایی مؤلفه‌های تمایل به حضور مجدد در محیط‌های ورزشی شهر قم
    محمد صادقی 2020
  35. علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم
    محسن صادقیان 2020
  36. شناسایی مؤلفه‌های مدیریت ارتباط با مشتری در مدارس فوتسال
    امین جبه داری 2020
  37. تاثير بازاريابي ويروسي بر رفتار خريد مصرف كنندگان خدمات ورزشي با توجه به نقش ميانجي ارزش ويژه برند
    محمدمهدی سلیمانی 2019
  38. تأثير آميخته بازاريابي خدمات بر ارزش ويژه برند با توجه به نقش ميانجي رضايتمندي(موردمطالعه :برند باشگاه فوتبال خليج‌فارس شيراز)
    محمد محمدی کراچی 2019
  39. توسعه چارچوب عملياتي براي سنجش كيفيت خدمات ادراك شده در مدارس فوتبال شهر تهران
    فاطمه فریدونی 2019
  40. تاثير برند سازي داخلي و شخصيت برند بر ارزش ويژه آن با توجه به نقش ميانجي رفتار شهروندي برند(مورد مطالعه :كاركنان و نمايندگان فروش پوشاك ورزشي مجيد و دايي)
    نبی دهقانی دشتابی 2019
  41. تاثير حمايت مالي در ايجاد انگيزه و وفاداري هواداران ليگ كشتي ايران
    هادی علیزاده پورنیا 2018
  42. راهبردهاي توسعه فعاليت بدني در سالمندان به منظور پيشگيري از بيماري ها با رويكرد بازاريابي اجتماعي
    هاجر کریمی ابگرمانی 2018
  43. تاثير شخصيت برند بر وفاداري به برند در هواداران فوتبال با توجه به نقش ميانجي اعتماد برند(مورد مطالعه :هواداران باشگاه پرسپوليس و استقلال )
    حسن مهربان سراسیاب 2018