پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
Associate Professor
Update: 2025-05-09
Ali Saberi
College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting
P.H.D dissertations
-
تدوین خطوط راهنمای سیاستگذاری در ورزش جمهوری اسلامی ایران
سیدعلی درخشان 2024 -
مدلی برای تصمیم گیری مبتنی بر رویکردبداهه سازی ، مورد مطالعه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران
میثم نظری قنبری 2024 -
ارائه چارچوب نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال
سیده رویا کلاتی 2024 -
طراحی الگوی توسعه برنامه درسی نوآورانه تربیت بدنی در مدارس کشور
ابراهیم دلدار 2024 -
ارائه الگوی شایستگی مدیران در شرایط بحران (مورد مطالعه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)
محمد احمدیان 2023 -
طراحی مدل مدیریت جنگ روانی در سازمان های ورزشی
مصطفی مرتضوی 2023 -
ارائه مدل نوآوری تجاری در کسب و کار های ورزشی برمبنای اقتصاد اشتراکی
زهرا شاکرمی 2022 -
طراحی مدل شادی ناخالص ملی(GNH) براساس رویدادهای ورزشی
ساجده سادات مرتضوی 2021 -
طراحی الگوی ارزیابی راهبردی برنامه های ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان
عاطفه اسدزاده 2020 -
طراحی الگوی درگیرسازی ذی نفعان به منظور افزایش اثر بخشی ورزش قهرمانی
سلیم عباسی چلچه 2020 -
طراحی مدل استراتژیک موفقیت در ورزش المپیکی تکواندو
غلام رضا گودرزی 2020
Master Theses
-
گونه شناسی تلنگر و کاربردهای آن در طراحی رفتارهای مسئولانه گردشگران
ثمینه کاظمی 2024 -
کاربردهای بازی های جدی در صنعت گردشگری
بهارک کاهه 2024 -
شناسایی مولفه های تأثیرگذار بر مشارکت فعالیت بدنی پایدار نسل z
محمد کلانترنیستانکی 2024 -
تحلیل مدل اثر بازاریابی الکترونیک بر رضایت و قصد خرید مشتریان فروشگاه های آنلاین ورزشی
زهرا کونانی 2024 -
مقایسه عملکرد داوران فوتبال لیگ برتر ایران در غیاب تماشاگران در طول دوران کرونا
امین قیم اشرفی 2024 -
شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه گردشگری ماجراجویانه در مشهد: مورد مطالعه آفرود
سیده زینب قارونی نیک 2024 -
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقاصد گردشگری ورزشی(مطالعه موردی : جزیره کیش)
راضیه معصومی کشکولی 2023 -
نقش بازاریابی مرجع مشتری بر تصمیم گیری خرید و وفاداری مشتریان فروشگاه های ورزشی شهرتهران
فاطمه بهاری 2023 -
نقش تجارت اجتماعی و کیفیت اطلاعات بر قصد خرید مجدد و نیات دهان به دهان الکترونیکی در فروشگاه های ورزشی انلاین (نمونه موردی: مشتریان فروشگاه ورزشی مجید در شهر تهران)
فروغ فریدونی 2023 -
تاثیر رسانه های اجتماعی در ورزش بر میزان توسعه یافتگی ورزش قهرمانی زنان ایران با نقش میانجی تبعیض های جنسیتی
نسیم مسیبی 2022 -
تأثیر به کارگیری گیمیفیکیشن بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی
حسین فریدنیا 2022 -
شناسایی تاثیرات میزبانی رویداد های ورزشی بر افزایش مشارکت در ورزش همگانی ( مطالعه؛ مسابقات لیگ ملت های والیبال )
نیلوفر خسروی 2022 -
شناسایی مولفه های موثر بر درآمدزایی باشگاه های ورزشی ایران در دوران بحران همه گیری ویروس کرونا
سیدعلیرضا ناظمی اصطهباناتی 2022 -
شناسایی عوامل موثر بر جذب مشتریان بالقوه به ورزش های الکترونیک در ایران
سجاد میثمی تبار 2022 -
اثر همانند سازی ورزشکار مشهور بر صحه گذاری و اثر بخشی تبلیغات
رضا نوشادی 2022 -
شناسایی راهبردهای همپایی فناوری در ورزش ایران
حسام الدین باقری 2022 -
آسیب شناسی اماکن ورزشی آموزش پرورش استان قم بر اساس شخص های ایمنی بهداشتی زیست محیطی (HSE)
محمدحسین اسکندری 2022 -
شناسایی شاخص های تاثیر گذار تولید محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام(موردمطالعه: محصولات ورزشی)
حمیدرضا نظیفی 2022 -
شناسایی و رتبه بندی نقش ابزارهای بازاریابی اینترنتی در برندسازی باشگاه های ورزشی
امیررضا علی زمانی 2021 -
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت (توسعه)استارت آپ های ورزشی
محسن حقانی 2021 -
شناسایی شاخص های موثر بر برند سازی شهری با الگو گیری از ورزش های سنتی بومی
روزبه امیری 2021 -
تأثیر بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش و قصد خرید با میانجی احساسات اخلاقی
سیدحیدر حسینی 2021 -
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند خدمات ورزشی(باشگاه فوتبال خلیج فارس شیراز)
سیدمحسن باقرآزاد 2021 -
تأثیر صحهگذاری تنیسبازان بینالمللی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد
متین محمدپورنرله 2021 -
طراحی سیستم خبره به منظور شناسایی استعداد در رشته والیبال
عباس عابدینی نائین 2021 -
تعیین میزان اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران ایرانی بر قصد خرید مشتریان
محمدباقر اردستانی محمدی 2021 -
تاثیر قابلیت رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان با توجه به نقش میانجی کاربران. (مورد مطالعه: پیج اینستاگرامی باشگاه سلامتی پالادیوم اصفهان)
امیرعلی رهنما 2021 -
شناسایی موانع مشارکت خیرین در ورزش استان قم و ارائه راهکارها
سیدحسن آل سجاد 2021 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتری در باشگاه های تنیس شهر اصفهان
علی کاظمی اسفه 2020 -
بررسی تاثیر مشارکت در فعالیت ورزشی بر شور و اشتیاق و نشاط کارکنان سازمان ( مورد مطالعه کارکنان ستاد نهاجا)
مهدی کریمی مجیدیان 2020 -
ارتباط متغیرهای روانشناختی و کلینیکی در رشد پس از آسیب بیماران مبتلا به سرطان
نشاط زارع تاج آبادی 2020 -
تحلیل شرایط بهداشتی،ایمنی و زیست محیطی اماکن ورزشی شهرستان قم
رضا عباسی 2020 -
اثربخشی درمان چشمانداز زمان بر کاهش نشانههای استرس پس ضربهای در بیماران مبتلا به سرطان پستان
امیر میرزانیا 2020 -
شناسایی مؤلفههای تمایل به حضور مجدد در محیطهای ورزشی شهر قم
محمد صادقی 2020 -
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم
محسن صادقیان 2020 -
شناسایی مؤلفههای مدیریت ارتباط با مشتری در مدارس فوتسال
امین جبه داری 2020 -
تاثير بازاريابي ويروسي بر رفتار خريد مصرف كنندگان خدمات ورزشي با توجه به نقش ميانجي ارزش ويژه برند
محمدمهدی سلیمانی 2019 -
تأثير آميخته بازاريابي خدمات بر ارزش ويژه برند با توجه به نقش ميانجي رضايتمندي(موردمطالعه :برند باشگاه فوتبال خليجفارس شيراز)
محمد محمدی کراچی 2019 -
توسعه چارچوب عملياتي براي سنجش كيفيت خدمات ادراك شده در مدارس فوتبال شهر تهران
فاطمه فریدونی 2019 -
تاثير برند سازي داخلي و شخصيت برند بر ارزش ويژه آن با توجه به نقش ميانجي رفتار شهروندي برند(مورد مطالعه :كاركنان و نمايندگان فروش پوشاك ورزشي مجيد و دايي)
نبی دهقانی دشتابی 2019 -
تاثير حمايت مالي در ايجاد انگيزه و وفاداري هواداران ليگ كشتي ايران
هادی علیزاده پورنیا 2018 -
راهبردهاي توسعه فعاليت بدني در سالمندان به منظور پيشگيري از بيماري ها با رويكرد بازاريابي اجتماعي
هاجر کریمی ابگرمانی 2018 -
تاثير شخصيت برند بر وفاداري به برند در هواداران فوتبال با توجه به نقش ميانجي اعتماد برند(مورد مطالعه :هواداران باشگاه پرسپوليس و استقلال )
حسن مهربان سراسیاب 2018