چاپ کردن
پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/14
مرتضی سلطانی
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری
رساله های دکتری
-
ارائه چارچوپ استراتژی های منابع انسانی متناسب با استراتژی های کسب و کار در محیط های ناپایدار
رضا مقدم چرگری 1403 -
شناسایی و تبیین شایستگی های رهبری فرماندهان نظامی در الگوهای جدید جنگ
احسان شریفی فلاورجانی 1403 -
آسیب شناسی شناختی فرآیند تصمیم گیری استراتژیک در سازمان با رویکرد بازنمایی توزیع شده
محمداحسان سوری 1403 -
فهم الگوی رفتاری تصمیم گیری استراتژیک در سازمان های حوزوی
کمال برزگربفروئی 1401 -
طراحی مدل بومی رقابت پذیری در صنعت گاز
جعفر طیبی نیا 1401 -
ارائه چارچوب توانمندسازی مدیران در سطح هلدینگ ؛(مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین ( تاپیکو) )
صابر باستی 1401 -
چارچوب مفهومی مدیریت تغییر راهبردی در سازمانهای رسانهای؛ مطالعه موردی شبکه تلویزیونی افق
سیدمحمدعلی شریعت زاده 1401 -
ارائه مدل هم رقابتی در صنعت بانکداری
نرگس حسن بیگی 1401 -
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص
باسل علی 1401 -
ارائه مدل نوآوری تجاری در کسب و کار های ورزشی برمبنای اقتصاد اشتراکی
زهرا شاکرمی 1401 -
طراحی چارچوب توسعه منابع انسانی دوسوتوان در مناطق آزاد تجاری صنعتی (مورد مطالعه: منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس
فاطمه مولائی 1400 -
ارائه چارچوب بذر پاشی در بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی
مهدی اشکانی 1400 -
طراحی چارچوب استقرار پرداخت همراه در ایران
مریم صفائی 1400 -
ارائه چارچوب همکاری راهبردی بین سیستم بانکی خصوصی و حوزه های فناوری نوین مالی در ایران
داریوش طهماسبی آقبلاغی 1400 -
طراحی سیستم فازی عصبی - تطبیقی جهت ارزیابی تناسب گونه های خرده فروشی با ویژگی های محصول
حمیدرضا نژادعلی لفمجانی 1400 -
طراحی چارچوب همراستایی معنابخشی استراتژیک مدیران میانی با برنامه های استراتژیک سازمان
سونیا صرامی 1400 -
طراحی مدل ژنتیکی (DNA برند) کسب و کارهای اینترنتی پژوهش آمیخته
الهام میناوندچال 1399 -
طراحی و تبیین مدل سلسله مراتب انگیزه های مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند هم آفرینی ارزش در صنعت نوشیدنی
سیده نسیم امیرالسادات هفشجانی 1399 -
بررسی اثرات راهبردی شکل گیری فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی بر بخش تولید با رهیافت بازاریابی کلان
سیدسعید راد 1399 -
طراحی مدل تکاملی اکوسیستم کارآفرینی مولد رشد ارگانیک شرکت های هواپیمایی ( کوچک و نوپا )
رامین کاشف اذر 1399 -
طراحی و تدوین مدل چابکی استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی ( پیش آیندها و پسایندها )
حمزه عیسی زاده 1399 -
طراحی نقشه راه پیاده سازی هم آفرینی در صنعت گردشگری
فاطمه محمدی 1399 -
باز طراحی زنجیره تامین خدمات فرهنگی، مورد مطالعه، نهادهای رسمی - حوزوی متولی تبلیغ دینی در جمهوری اسلامی ایران
کریم ابراهیمی 1399 -
طراحی مدل پاسخ مصرف کننده به بازاریابی علی
حمید ایوبی یزدی 1399 -
توسعه چارچوب چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت های پویا در صنعت فولاد استان کرمان
سجاد شمسی گوشکی 1399 -
الگوی شکل گیری گروه های کسب و کار در مناطق آزاد تجاری صنعتی ایران
میلاد هوشمندچایجانی 1399 -
توسعه مدل توزیع همه کاناله گردشگری
نیما سلطانی نژاد 1398 -
طراحی بسته سیاستی رقابت پذیری مناطق آزاد تجاری - صنعتی در سطح بین المللی
اصغر رشنودی 1398 -
شناسایی و تحلیل زمینه ها و مکانیسم های هم رقابتی در صنعت فرش ماشینی ایران
علی اشرف احمدیان 1398 -
طراحی نظام ارزیابی برند کارفرمایی در شرکت های دانش بنیان ایران
محمدرضا زمانی کوچصفهانی 1398 -
فهم و ارائه مدل آشفتگی مدیران بازاریابی صنعتی با رویکرد نظریه داده بنیاد
محمد زارعیان 1398 -
ارائه چارچوب مفهومی خرید احساسی کالاهای با دوام منتخب در جامعه بومی و اعتبار سنجی آن
مریم خلیلی مقدم 1397
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
شناسایی راهکارهای مدیریت تحول استراتژیک در مراکز اسلامی خارج از کشور
محمدصالح رضایی استخروییه 1403 -
قابلیت های بیگ دیتا در خلق مزیت رقابتی پایدار برای کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs)
لیلا پرهوده 1402 -
ارائه الگوی حسابداری منابع انسانی با رویکرد ارزش گذاری کارکنان سطح دانشی با استفاده از برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی
زهرا رضالو 1402 -
ارائه چارچوبی برای برنامهریزی استراتژیک در صنعت کارگزاری مبتنی بر کارت امتیازی متوازن.
ابراهیم حمیدی 1402 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر آمادگی بنگاه ها برای پذیرش راهبرد هم رقابتی در صنعت ساختمان ایران
سیدامیرحسین طباطبائی ماسوله 1401 -
بررسی تاثیر داستان و داستان سرایی بر شکل گیری هویت اماکن گردشگی
مهرداد شیرقاضی 1401 -
شناسایی و تحلیل موانع صادرات متانول در شرکت های پتروشیمی ایران (یک مطالعه چند موردی)
معصومه شیخ الاسلامی 1401 -
تدوین چارچوبی برای شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هم آفرینی در صنعت کاشی و سرامیک
دانیال رفیعی 1401 -
امکان سنجی استراتژی پردازی با تکیه بر پارادایم استراتژی باز در استارتاپ های فناورانه
جواد کاظمی 1401 -
تاثیر نوع محتوا بر نگرش برند با میانجی گری کیفیت ادراک شده
پرویز شیرینی 1400 -
تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر تعالی عملکرد
محمد رسن هلیل الشحمانی 1400 -
شناسایی و اولویت بندی حوزه های هم رقابتی در استارت اپ های دیجیتال در ایران
فائزه روزبهانی 1400 -
ارئه چار چوب عوامل موثر بر تجاری سازی محصولات در شتاب دهنده های بیوتکنولوژی پزشکی ایران
سیده سوده میرمحمدی 1400 -
بررسی تاثیر استراتژی های کسب و کار و محافظه کاری بر درآمد آینده شرکت با توجه به نقش تعدیل گری محدودیت مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مهران عکاشه 1399 -
طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران
مهدی اجتهادی 1399 -
بررسی راهبردهای گروه صنعتی گلرنگ برای بهره گیری ازمزیت های رقابتی گذراطی بازه زمانی 1370تا 1398
علیرضا قربان زاده منفرد 1399 -
« شناسایی زمینهها و مکانیزم های هم آفرینی ارزش در آموزشگاههای زبان خارجی»
سیدمحمد سبحانی 1399 -
بررسی تاثیر سوگیریهای شناختی و درک ریسک بر تصمیمگیری کارآفرینان برای شروع کسبوکار
نازنین رحیمی 1398 -
ارائه مدل تبیین نقش تجربه در هم آفرینی
جواد محسنی 1398 -
تاثیر اعتیاد به خرید بر قصد خرید . بررسی نقش تعدیل گری گروهای مرجع و سبک زندگی(مورد مطالعه . صنعت پوشاک)
کوثر العکیلی 1398 -
تاثیر عوامل ساختار سازمانی بر هم رقابتی
وحیده میرزازاده دیزجی 1398 -
ارائه مدلی رفتاری برای هم آفرینی
ابراهیم شادپورخوشکاروندانی 1397 -
ارائه چارچوب عوامل موثر بر شکل گیری روابط هم رقابتی در سطح صنعت(روش فراترکیب)
مینو صاحب الداری 1397 -
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای هم آفرینی برند گردشگری
افسانه شهرکی ازاد 1397 -
واکاوی مفهوم تمایل به همخواری و بررسی ارتباط آن با مشتری مداری و عملکرد مشتری
جواد نعمت الهی عبدالجبار 1397 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری در بستر صنعت IT
سیدجاوید حسینی کوهی خیلی 1397 -
احصاء ویژگی های نظام ارزیابی استراتژیک در سازمان های یادگیرنده (مطالعه موردی استارت آپ ها)
صدف وهابی ثانی 1397 -
ارائه مدلی برای هم افرینی برند
مرجان کاظمی 1397 -
ارائه ی مدل سه سطحی پیامدهای شهروندی شرکتی
عبدالحسین زیارتی 1397 -
بررسی استراتژی پویش گرایانه و اثر آن روی سلامت سازمانی (شرکت های مرتبط با تولید مواد غذایی استان قم)
کرار محمد مدلول الجنابی 1397 -
بررسی رابطه بین میزان رقابت در بازار محصول و استراتژی رقابتی بنگاه
سیده منیرالسادات قادری الهاشم 1396 -
ارائه مدل بومی اخلاق حرفه ای مدیران شهرداری (مورد مطالعه شهرداری ساوه)
معصومه حاجی عسکری 1396 -
بررسی تاثیر محتوای آگهی های بازرگانی تلویزیونی بر شخصیت برند نوجوانان شهرقم
محمدمهدی توران 1396 -
مطالعه مقایسه ای اولویت گذاری عناصر هویت برند از دید طراحان نشان تجاری و مشتریان
رضا سراجی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر وفاداری کاربران کتابخانه های عمومی کشور (مطالعه موردی:استان گیلان)
جلال مظلوم 1396 -
تاثیر کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان در صنعت نرم افزار
فرناز قدیری جعفربیگلو 1396 -
بررسی رابطه اخلاق سازمانی بر میزان پاسخگویی مشتریان در بانک های منتخب
سجاد اسفندانی 1396 -
بررسی رابطه بین استراتژی رقابتی و عملکرد مالی در بانک های خصوصی کشور جمهوری اسلامی ایران
محمد هاشمی 1396 -
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر ذهنی برند در نزد مشتریان
جواد علی محمدی مقدم 1396 -
ارائه راهکارهای تبلیغاتی توسعه صنعت گردشگری در استان لرستان(با استفاده از مدلSWOT )
سمیه حاجی جودکی 1396 -
بررسی تاثیر کیفیت ارتباط بر ابعاد نگرشی و رفتاری وفاداری مشتری:با در نظر گرفتن نقش ناهمسانی شناختی و رضایت
آرش رحیمی زاده 1396 -
بررسی تاثیر استراتژی هم رقابتی بر عملکردبازار و عملکرد نوآوری
راضیه بی ننده 1396 -
تاثیر سرمایه اجتماعی، مزیت و سیاست تیم بر عملکرد تیمهای مجازی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری هم رقابتی، هوش هیجانی و بهره هوشی تیمها
هما توکلیان 1396 -
کاربرد تئوری تصویر در تبیین تصمیم گیری مصرف کننده با ملاحظات مسئولیت اجتماعی و ارزشهای محیطی
نیلوفر دیدری خمسه مطلق 1396 -
بخش بندی مشتریان اینترنت بانک بر مبنای انتظارات آن ها از خدمت
عطیه برخورداری 1396 -
بررسی تاثیر کیفیت تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد بر خط
مهدی آب نیکی 1396 -
بررسی استراتژی های مدیریت دانش در برونسپاری
روح اله نیک خواه کیارمش 1396 -
شناسایی و رتبه بندی موانع پذیرش شهروند شرکتی در کسب و کارهای صنعت گردشگری
مولود جمشیدزاده 1396 -
ترسیم نقشه ذهنی دختران دانشجو در زمینه پوشاک( مورد مطالعه: دانشجویان دختر پردیس فارابی دانشگاه تهران)
سمیرا صباغی 1396 -
تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر مزیت رقابتی با در نظرگرفتن متغیرهای کیفیت ارتباطات و کیفیت خدمات
فرشید خموئی 1396 -
بررسی نقش بازاریابی چابک و بازاریابی ناب در عملکرد شرکتها
امین حسینی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی محتوا در صنایع لبنیات
سحر قربانی 1396 -
تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید آن در فروشگاه های زنجیره ای اتکا
نیما سلطانی نژاد 1396 -
شناسایی مولفه های ارزشی موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات سبز
الهه امیری تبار 1396 -
شناسایی و ارزیابی ریسکهای اجرا استراتژی و ارائه پاسخ مناسب با استفاده از مدلBSC (مورد مطالعه:شرکت نفت شهرستان فراشبند)
سیدمحمدجواد علوی 1396 -
بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی برانتخاب نوع استراتژی بادر نظر گرفتن نقش تعدیلگری قابلیت های محوری سازمان
محمد هیزجی 1396 -
بررسی تاثیر تصویر فروشگاه و قیمت ادراک شده بر پرستیژ برند خصوصی(مورد مطالعه:فروشگاه زنجیره ای اتکاشهر اصفهان
سحر محمودی کبریا 1396 -
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش تعدیل گر رفتار مصرف مسئولانه در قبال جامعه(موردمطالعه:مشتریان بانک ملت شهر کاشان)
حامد معظمی قمصری 1396 -
بررسی تاثیر ریکاوری خدمات بر وفاداری مشتریان در بانک انصار
مجید رجبی نویسی 1396 -
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر تعهد عاطفی:نقش تعدیلگری تصویر برند (پیمایش پیرامون هواداران تیم فوتبال خیبر خرم آباد)
نیلوفر شیرپی 1396 -
الگو پردازی راهکارهای بروز خلاقیت در تبلیغات با رویکرد نمودار روابط خویشاوندی
ثریا امیری ثانی 1396 -
بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای اقتصاد افغانستان در جهت ارائه راهبردهای ایجاد بورس اوراق بهادار در افغانستان
سمیه محمدی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید لوازم ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی
مرتضی آریان فر 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر توسعه مهارتهای کارآفرینی سازمانی در صنعت چاپ و نشر استان قم
پریسا امان الله زاده 1396 -
تاثیر باور مذهبی بر قصد انتخاب محصولات حلال با توجه به نقش نگرش هنجار ذهنی و آگاهی حلال
سهیلا هاشمی 1396 -
پیش بینی قیمت سهام صنعت پتروشیمی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و ماشین بردار پشتیبان برای ترکیب و تجزیه و تحلیل تکنیکال وبنیادی
علی امیرپورورنوسفادرانی 1396 -
ارزیابی تعالی سازمانی در فروشگاه زنجیره ای شهروند با استفاده از مدل تعالی سازمانیEFQN
سیدمجتبی مروج 1396 -
بررسی عوامل تاثیر گذار بر روی انتظارات بیش از اندازه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران
محمد پریوند 1396 -
بررسی تاثیر انتظارات دانشجویان از دانشگاه بر وفاداری آنان با ملاحظه نقش ارزش ادراک شده عدم تایید ادراک شده رضایت و شکایت
فهیمه محزونیه 1396 -
بررسی تاثیر عملکردمسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان به دهان(WOM)
سهیل نجات گرمی 1396 -
ارزیابی کیفیت خدمات بیمه حوادث شرکت توزیع برق از دیدگاه حادثه دیده با استفاده ار مدل تعدیل شده سروکوال و رتبه بندی شاخصها از طریق تحلیل سلسله مراتبی
محمد اسمی 1396 -
بررسی تاثیرسرمایه روانشناختی بر عملکرد نیروی فروش:با در نظرگرفتن نقش تعهد سازمانی و تلاشهای شغلی(مورد مطالعه:شرکت بیمه ایران شهرقم
سمیه بابائیان مهابادی 1396 -
بررسی تاثیر شخصیت برند بر تصمیم خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد به برند و محتوای تبلیغات
محدثه دهقان چاچکامی 1396 -
تاثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه با ملاحظه نقش اشتیاق کارآفرینانه مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری شهر تهران
مژگان دیانتی 1396 -
شناسایی فرصت های صادراتی محصولات صنعتی استان قم به کشورهای حاشیه دریای خزر
ابوالفضل کارگرشورکی 1396 -
بررسی تاثیر فرهنگ بر واکنش های مشتریان نسبت به قصور در خدمات سرویس دهندگان خودرو
زهرا کریمی 1396 -
فهم الگوی رهبری اثر بخش در بازاریابی شبکه ای(مورد مطالعه:شبکه بادران گستران)
احسان مرادی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر نگرش خرید و مقایسه آن در گروههای مختلف درآمدی
الناز نبی زاده مامانی 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر شخصیت خرده فروش و عکس العمل مصرف کننده
سعیده صیادی 1396 -
بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتری در بانک انصار
هادی ملکیان 1396 -
بررسی تاثیر ابعاد اعتماد بر روی قصد خریدمصرف کننده آنلاین
پگاه عسگرپورچافجیری 1396 -
بررسی عوامل موثر بر انتشار پیام در بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
نسرین صفوی نوش آبادی 1396 -
بخش بندی بازار اکوتوریسم در استان گلستان
ساناز ورخور 1396 -
بررسی نگرش افراد به تبلیغات درون وبلاگ های فشن
مهدیه کبورانی 1396 -
بررسی تاثیر حس لذت جویی،نوگرایی و قیمت درک شده بر وفاداری مصرف کنندگان؛با ملاحظه نقش میانجی رضایت و ارزش درک شده
فاطمه پهلوانی نژادکشکوئیه 1396 -
ارائه الگوی عوامل اجتماعی موثر بر توسعه صلاحیت کارآفرینانه در زنان ایرانی
لیلا آمره 1396 -
بررسی تاثیر انواع سبک های رهبری بر برندسازی شخصی در سازمانهای دولتی(مورد مطالعه: مدیران دولتی استان قم)
امیرحسین دایی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی خیر خواهانه و اولویت بندی سناریوها
صبا بهرامی 1396 -
تحلیل راهبردی وضعیت صنعت شیلات استان هرمزگان در جهت توسعه صادرات
مجتبی آریانژاد 1396 -
بررسی تاثیر تبلیغات اینترنتی بر قصد خرید محصولات فیلم و سریال شبکه های خانگی
امنه عادلی 1396 -
بررسی تاثیر ادراک مخاطبان از اخلاقی بودن تبلیغات بر قصد خرید
پروین خردمندسعدی 1396 -
بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر روی ابعاد ارزش ویژه برند
امیر کریمی 1396 -
بررسی اثر بخشی روابط عمومی بانک ملت
ریحانه زارعی 1396 -
بررسی تاثیر سیستم حاکمیت شرکتی بر کارایی مدیریت سرمایه در گردش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
رقیه بخشی 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه شرکت ها با میانجی گری ارزش ویژه برند(مورد مطالعه:شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد)
راضیه شکرالهی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر بکارگیری تبلیغات دهان به دهان و نگرش مصرف کننده نسبت به محصول با لحاظ اثر تعدیل کنندگی درگیری خرید و دانش پیشین
مرتضی خاوری چشمه ایوب 1396 -
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان افغانستانی نسبت به برندهای مواد غذایی خارجی
غضنفر ابراهیمی 1396 -
بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی بر روی تبلیغات توصیه ای اینترنتی(بررسی بازار کنسول های بازی کامپیوتری)
بابک رجبی 1396 -
شناسایی الزامات نظام آموزش عالی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی
مریم نجفی 1396 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت فروشگاه های زنجیره ای (مورد مطالعه:فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر قم)
سیدحسام طباطبایی 1396 -
طراحی مدل و ارزیابی غرفه آرایی و چیدمان کالا در خرده فروشی های پوشاک شهر تهران
مرضیه محمدی اصل 1396 -
طراحی مدل یکپارچه ارزیابی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی
فاطمه آژنگ 1396 -
بررسی و شناسایی مولفه های تفکر راهبردی با رویکرد اسلامی
مهدی کبیری پور 1396 -
"طراحی نظام ارزیابی مدل کسب و کار شرکت های خدماتی با رویکرد BSC (کارت امتیاز توازن)"
سحر پورعرفانی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت بالاتر با در نظر گرفتن نقش درگیری ذهنی
مهدیه سادات میرلوحی 1396 -
بررسی مدل عوامل موثر بر قصد هم آفرینی محصول و پیامدهای آن
پریسا فروزنده شهرکی 1396 -
امکان سنجی توسعه تجارت الکترونیک در صنایع اولویت دار مستقر درشرکتهای صنعتی استان قم
رقیه بابائیان مهابادی 1396 -
تحلیل مزیت رقابتی منابع انسانی با استفاده از مدل VRIO مورد مطالعه:شرکت بیمه ما
محسن پرنیان خوی 1396