مرتضی سلطانی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

مرتضی سلطانی

دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت‌ و حسابداری

رساله های دکتری

  1. ارائه چارچوپ استراتژی های منابع انسانی متناسب با استراتژی های کسب و کار در محیط های ناپایدار
    رضا مقدم چرگری 1403
  2. شناسایی و تبیین شایستگی های رهبری فرماندهان نظامی در الگوهای جدید جنگ
    احسان شریفی فلاورجانی 1403
  3. آسیب شناسی شناختی فرآیند تصمیم گیری استراتژیک در سازمان با رویکرد بازنمایی توزیع شده
    محمداحسان سوری 1403
  4. فهم الگوی رفتاری تصمیم گیری استراتژیک در سازمان های حوزوی
    کمال برزگربفروئی 1401
  5. طراحی مدل بومی رقابت پذیری در صنعت گاز
    جعفر طیبی نیا 1401
  6. ارائه چارچوب توانمندسازی مدیران در سطح هلدینگ ؛(مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین ( تاپیکو) )
    صابر باستی 1401
  7. چارچوب مفهومی مدیریت تغییر راهبردی در سازمان‌های رسانه‌ای؛ مطالعه موردی شبکه تلویزیونی افق
    سیدمحمدعلی شریعت زاده 1401
  8. ارائه مدل هم رقابتی در صنعت بانکداری
    نرگس حسن بیگی 1401
  9. طراحی و اعتبار بخشی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص
    باسل علی 1401
  10. ارائه مدل نوآوری تجاری در کسب و کار های ورزشی برمبنای اقتصاد اشتراکی
    زهرا شاکرمی 1401
  11. طراحی چارچوب توسعه منابع انسانی دوسوتوان در مناطق آزاد تجاری صنعتی (مورد مطالعه: منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس
    فاطمه مولائی 1400
  12. ارائه چارچوب بذر پاشی در بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی
    مهدی اشکانی 1400
  13. طراحی چارچوب استقرار پرداخت همراه در ایران
    مریم صفائی 1400
  14. ارائه چارچوب همکاری راهبردی بین سیستم بانکی خصوصی و حوزه های فناوری نوین مالی در ایران
    داریوش طهماسبی آقبلاغی 1400
  15. طراحی سیستم فازی عصبی - تطبیقی جهت ارزیابی تناسب گونه های خرده فروشی با ویژگی های محصول
    حمیدرضا نژادعلی لفمجانی 1400
  16. طراحی چارچوب همراستایی معنابخشی استراتژیک مدیران میانی با برنامه های استراتژیک سازمان
    سونیا صرامی 1400
  17. طراحی مدل ژنتیکی (DNA برند) کسب و کارهای اینترنتی پژوهش آمیخته
    الهام میناوندچال 1399
  18. طراحی و تبیین مدل سلسله مراتب انگیزه های مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند هم آفرینی ارزش در صنعت نوشیدنی
    سیده نسیم امیرالسادات هفشجانی 1399
  19. بررسی اثرات راهبردی شکل گیری فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی بر بخش تولید با رهیافت بازاریابی کلان
    سیدسعید راد 1399
  20. طراحی مدل تکاملی اکوسیستم کارآفرینی مولد رشد ارگانیک شرکت های هواپیمایی ( کوچک و نوپا )
    رامین کاشف اذر 1399
  21. طراحی و تدوین مدل چابکی استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی ( پیش آیندها و پسایندها )
    حمزه عیسی زاده 1399
  22. طراحی نقشه راه پیاده سازی هم آفرینی در صنعت گردشگری
    فاطمه محمدی 1399
  23. باز طراحی زنجیره تامین خدمات فرهنگی، مورد مطالعه، نهادهای رسمی - حوزوی متولی تبلیغ دینی در جمهوری اسلامی ایران
    کریم ابراهیمی 1399
  24. طراحی مدل پاسخ مصرف کننده به بازاریابی علی
    حمید ایوبی یزدی 1399
  25. توسعه چارچوب چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت های پویا در صنعت فولاد استان کرمان
    سجاد شمسی گوشکی 1399
  26. الگوی شکل گیری گروه های کسب و کار در مناطق آزاد تجاری صنعتی ایران
    میلاد هوشمندچایجانی 1399
  27. توسعه مدل توزیع همه کاناله گردشگری
    نیما سلطانی نژاد 1398
  28. طراحی بسته سیاستی رقابت پذیری مناطق آزاد تجاری - صنعتی در سطح بین المللی
    اصغر رشنودی 1398
  29. شناسایی و تحلیل زمینه ها و مکانیسم های هم رقابتی در صنعت فرش ماشینی ایران
    علی اشرف احمدیان 1398
  30. طراحی نظام ارزیابی برند کارفرمایی در شرکت های دانش بنیان ایران
    محمدرضا زمانی کوچصفهانی 1398
  31. فهم و ارائه مدل آشفتگی مدیران بازاریابی صنعتی با رویکرد نظریه داده بنیاد
    محمد زارعیان 1398
  32. ارائه چارچوب مفهومی خرید احساسی کالاهای با دوام منتخب در جامعه بومی و اعتبار سنجی آن
    مریم خلیلی مقدم 1397

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی راهکارهای مدیریت تحول استراتژیک در مراکز اسلامی خارج از کشور
    محمدصالح رضایی استخروییه 1403
  2. قابلیت های بیگ دیتا در خلق مزیت رقابتی پایدار برای کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs)
    لیلا پرهوده 1402
  3. ارائه الگوی حسابداری منابع انسانی با رویکرد ارزش گذاری کارکنان سطح دانشی با استفاده از برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی
    زهرا رضالو 1402
  4. ارائه چارچوبی برای برنامهریزی استراتژیک در صنعت کارگزاری مبتنی بر کارت امتیازی متوازن.
    ابراهیم حمیدی 1402
  5. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر آمادگی بنگاه ها برای پذیرش راهبرد هم رقابتی در صنعت ساختمان ایران
    سیدامیرحسین طباطبائی ماسوله 1401
  6. بررسی تاثیر داستان و داستان سرایی بر شکل گیری هویت اماکن گردشگی
    مهرداد شیرقاضی 1401
  7. شناسایی و تحلیل موانع صادرات متانول در شرکت های پتروشیمی ایران (یک مطالعه چند موردی)
    معصومه شیخ الاسلامی 1401
  8. تدوین چارچوبی برای شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هم آفرینی در صنعت کاشی و سرامیک
    دانیال رفیعی 1401
  9. امکان سنجی استراتژی پردازی با تکیه بر پارادایم استراتژی باز در استارتاپ های فناورانه
    جواد کاظمی 1401
  10. تاثیر نوع محتوا بر نگرش برند با میانجی گری کیفیت ادراک شده
    پرویز شیرینی 1400
  11. تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر تعالی عملکرد
    محمد رسن هلیل الشحمانی 1400
  12. شناسایی و اولویت بندی حوزه های هم رقابتی در استارت اپ های دیجیتال در ایران
    فائزه روزبهانی 1400
  13. ارئه چار چوب عوامل موثر بر تجاری سازی محصولات در شتاب دهنده های بیوتکنولوژی پزشکی ایران
    سیده سوده میرمحمدی 1400
  14. بررسی تاثیر استراتژی های کسب و کار و محافظه کاری بر درآمد آینده شرکت با توجه به نقش تعدیل گری محدودیت مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    مهران عکاشه 1399
  15. طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران
    مهدی اجتهادی 1399
  16. بررسی راهبردهای گروه صنعتی گلرنگ برای بهره گیری ازمزیت های رقابتی گذراطی بازه زمانی 1370تا 1398
    علیرضا قربان زاده منفرد 1399
  17. « شناسایی زمینه‌ها و مکانیزم های هم آفرینی ارزش در آموزشگاه‌های زبان خارجی»
    سیدمحمد سبحانی 1399
  18. بررسی تاثیر سوگیری‌های شناختی و درک ریسک بر تصمیم‌گیری کارآفرینان برای شروع کسب‌وکار
    نازنین رحیمی 1398
  19. ارائه مدل تبیین نقش تجربه در هم آفرینی
    جواد محسنی 1398
  20. تاثیر اعتیاد به خرید بر قصد خرید . بررسی نقش تعدیل گری گروهای مرجع و سبک زندگی(مورد مطالعه . صنعت پوشاک)
    کوثر العکیلی 1398
  21. تاثیر عوامل ساختار سازمانی بر هم رقابتی
    وحیده میرزازاده دیزجی 1398
  22. ارائه مدلی رفتاری برای هم آفرینی
    ابراهیم شادپورخوشکاروندانی 1397
  23. ارائه چارچوب عوامل موثر بر شکل گیری روابط هم رقابتی در سطح صنعت(روش فراترکیب)
    مینو صاحب الداری 1397
  24. شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های هم آفرینی برند گردشگری
    افسانه شهرکی ازاد 1397
  25. واکاوی مفهوم تمایل به همخواری و بررسی ارتباط آن با مشتری مداری و عملکرد مشتری
    جواد نعمت الهی عبدالجبار 1397
  26. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری در بستر صنعت IT
    سیدجاوید حسینی کوهی خیلی 1397
  27. احصاء ویژگی های نظام ارزیابی استراتژیک در سازمان های یادگیرنده (مطالعه موردی استارت آپ ها)
    صدف وهابی ثانی 1397
  28. ارائه مدلی برای هم افرینی برند
    مرجان کاظمی 1397
  29. ارائه ی مدل سه سطحی پیامدهای شهروندی شرکتی
    عبدالحسین زیارتی 1397
  30. بررسی استراتژی پویش گرایانه و اثر آن روی سلامت سازمانی (شرکت های مرتبط با تولید مواد غذایی استان قم)
    کرار محمد مدلول الجنابی 1397
  31. بررسی رابطه بین میزان رقابت در بازار محصول و استراتژی رقابتی بنگاه
    سیده منیرالسادات قادری الهاشم 1396
  32. ارائه مدل بومی اخلاق حرفه ای مدیران شهرداری (مورد مطالعه شهرداری ساوه)
    معصومه حاجی عسکری 1396
  33. بررسی تاثیر محتوای آگهی های بازرگانی تلویزیونی بر شخصیت برند نوجوانان شهرقم
    محمدمهدی توران 1396
  34. مطالعه مقایسه ای اولویت گذاری عناصر هویت برند از دید طراحان نشان تجاری و مشتریان
    رضا سراجی 1396
  35. بررسی عوامل موثر بر وفاداری کاربران کتابخانه های عمومی کشور (مطالعه موردی:استان گیلان)
    جلال مظلوم 1396
  36. تاثیر کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان در صنعت نرم افزار
    فرناز قدیری جعفربیگلو 1396
  37. بررسی رابطه اخلاق سازمانی بر میزان پاسخگویی مشتریان در بانک های منتخب
    سجاد اسفندانی 1396
  38. بررسی رابطه بین استراتژی رقابتی و عملکرد مالی در بانک های خصوصی کشور جمهوری اسلامی ایران
    محمد هاشمی 1396
  39. بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر ذهنی برند در نزد مشتریان
    جواد علی محمدی مقدم 1396
  40. ارائه راهکارهای تبلیغاتی توسعه صنعت گردشگری در استان لرستان(با استفاده از مدلSWOT )
    سمیه حاجی جودکی 1396
  41. بررسی تاثیر کیفیت ارتباط بر ابعاد نگرشی و رفتاری وفاداری مشتری:با در نظر گرفتن نقش ناهمسانی شناختی و رضایت
    آرش رحیمی زاده 1396
  42. بررسی تاثیر استراتژی هم رقابتی بر عملکردبازار و عملکرد نوآوری
    راضیه بی ننده 1396
  43. تاثیر سرمایه اجتماعی، مزیت و سیاست تیم بر عملکرد تیمهای مجازی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری هم رقابتی، هوش هیجانی و بهره هوشی تیمها
    هما توکلیان 1396
  44. کاربرد تئوری تصویر در تبیین تصمیم گیری مصرف کننده با ملاحظات مسئولیت اجتماعی و ارزشهای محیطی
    نیلوفر دیدری خمسه مطلق 1396
  45. بخش بندی مشتریان اینترنت بانک بر مبنای انتظارات آن ها از خدمت
    عطیه برخورداری 1396
  46. بررسی تاثیر کیفیت تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد بر خط
    مهدی آب نیکی 1396
  47. بررسی استراتژی های مدیریت دانش در برونسپاری
    روح اله نیک خواه کیارمش 1396
  48. شناسایی و رتبه بندی موانع پذیرش شهروند شرکتی در کسب و کارهای صنعت گردشگری
    مولود جمشیدزاده 1396
  49. ترسیم نقشه ذهنی دختران دانشجو در زمینه پوشاک( مورد مطالعه: دانشجویان دختر پردیس فارابی دانشگاه تهران)
    سمیرا صباغی 1396
  50. تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر مزیت رقابتی با در نظرگرفتن متغیرهای کیفیت ارتباطات و کیفیت خدمات
    فرشید خموئی 1396
  51. بررسی نقش بازاریابی چابک و بازاریابی ناب در عملکرد شرکتها
    امین حسینی 1396
  52. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی محتوا در صنایع لبنیات
    سحر قربانی 1396
  53. تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید آن در فروشگاه های زنجیره ای اتکا
    نیما سلطانی نژاد 1396
  54. شناسایی مولفه های ارزشی موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات سبز
    الهه امیری تبار 1396
  55. شناسایی و ارزیابی ریسکهای اجرا استراتژی و ارائه پاسخ مناسب با استفاده از مدلBSC (مورد مطالعه:شرکت نفت شهرستان فراشبند)
    سیدمحمدجواد علوی 1396
  56. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی برانتخاب نوع استراتژی بادر نظر گرفتن نقش تعدیلگری قابلیت های محوری سازمان
    محمد هیزجی 1396
  57. بررسی تاثیر تصویر فروشگاه و قیمت ادراک شده بر پرستیژ برند خصوصی(مورد مطالعه:فروشگاه زنجیره ای اتکاشهر اصفهان
    سحر محمودی کبریا 1396
  58. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش تعدیل گر رفتار مصرف مسئولانه در قبال جامعه(موردمطالعه:مشتریان بانک ملت شهر کاشان)
    حامد معظمی قمصری 1396
  59. بررسی تاثیر ریکاوری خدمات بر وفاداری مشتریان در بانک انصار
    مجید رجبی نویسی 1396
  60. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر تعهد عاطفی:نقش تعدیلگری تصویر برند (پیمایش پیرامون هواداران تیم فوتبال خیبر خرم آباد)
    نیلوفر شیرپی 1396
  61. الگو پردازی راهکارهای بروز خلاقیت در تبلیغات با رویکرد نمودار روابط خویشاوندی
    ثریا امیری ثانی 1396
  62. بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای اقتصاد افغانستان در جهت ارائه راهبردهای ایجاد بورس اوراق بهادار در افغانستان
    سمیه محمدی 1396
  63. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید لوازم ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی
    مرتضی آریان فر 1396
  64. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر توسعه مهارتهای کارآفرینی سازمانی در صنعت چاپ و نشر استان قم
    پریسا امان الله زاده 1396
  65. تاثیر باور مذهبی بر قصد انتخاب محصولات حلال با توجه به نقش نگرش هنجار ذهنی و آگاهی حلال
    سهیلا هاشمی 1396
  66. پیش بینی قیمت سهام صنعت پتروشیمی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و ماشین بردار پشتیبان برای ترکیب و تجزیه و تحلیل تکنیکال وبنیادی
    علی امیرپورورنوسفادرانی 1396
  67. ارزیابی تعالی سازمانی در فروشگاه زنجیره ای شهروند با استفاده از مدل تعالی سازمانیEFQN
    سیدمجتبی مروج 1396
  68. بررسی عوامل تاثیر گذار بر روی انتظارات بیش از اندازه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران
    محمد پریوند 1396
  69. بررسی تاثیر انتظارات دانشجویان از دانشگاه بر وفاداری آنان با ملاحظه نقش ارزش ادراک شده عدم تایید ادراک شده رضایت و شکایت
    فهیمه محزونیه 1396
  70. بررسی تاثیر عملکردمسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان به دهان(WOM)
    سهیل نجات گرمی 1396
  71. ارزیابی کیفیت خدمات بیمه حوادث شرکت توزیع برق از دیدگاه حادثه دیده با استفاده ار مدل تعدیل شده سروکوال و رتبه بندی شاخصها از طریق تحلیل سلسله مراتبی
    محمد اسمی 1396
  72. بررسی تاثیرسرمایه روانشناختی بر عملکرد نیروی فروش:با در نظرگرفتن نقش تعهد سازمانی و تلاشهای شغلی(مورد مطالعه:شرکت بیمه ایران شهرقم
    سمیه بابائیان مهابادی 1396
  73. بررسی تاثیر شخصیت برند بر تصمیم خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد به برند و محتوای تبلیغات
    محدثه دهقان چاچکامی 1396
  74. تاثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه با ملاحظه نقش اشتیاق کارآفرینانه مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری شهر تهران
    مژگان دیانتی 1396
  75. شناسایی فرصت های صادراتی محصولات صنعتی استان قم به کشورهای حاشیه دریای خزر
    ابوالفضل کارگرشورکی 1396
  76. بررسی تاثیر فرهنگ بر واکنش های مشتریان نسبت به قصور در خدمات سرویس دهندگان خودرو
    زهرا کریمی 1396
  77. فهم الگوی رهبری اثر بخش در بازاریابی شبکه ای(مورد مطالعه:شبکه بادران گستران)
    احسان مرادی 1396
  78. بررسی عوامل موثر بر نگرش خرید و مقایسه آن در گروههای مختلف درآمدی
    الناز نبی زاده مامانی 1396
  79. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر شخصیت خرده فروش و عکس العمل مصرف کننده
    سعیده صیادی 1396
  80. بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتری در بانک انصار
    هادی ملکیان 1396
  81. بررسی تاثیر ابعاد اعتماد بر روی قصد خریدمصرف کننده آنلاین
    پگاه عسگرپورچافجیری 1396
  82. بررسی عوامل موثر بر انتشار پیام در بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
    نسرین صفوی نوش آبادی 1396
  83. بخش بندی بازار اکوتوریسم در استان گلستان
    ساناز ورخور 1396
  84. بررسی نگرش افراد به تبلیغات درون وبلاگ های فشن
    مهدیه کبورانی 1396
  85. بررسی تاثیر حس لذت جویی،نوگرایی و قیمت درک شده بر وفاداری مصرف کنندگان؛با ملاحظه نقش میانجی رضایت و ارزش درک شده
    فاطمه پهلوانی نژادکشکوئیه 1396
  86. ارائه الگوی عوامل اجتماعی موثر بر توسعه صلاحیت کارآفرینانه در زنان ایرانی
    لیلا آمره 1396
  87. بررسی تاثیر انواع سبک های رهبری بر برندسازی شخصی در سازمانهای دولتی(مورد مطالعه: مدیران دولتی استان قم)
    امیرحسین دایی 1396
  88. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی خیر خواهانه و اولویت بندی سناریوها
    صبا بهرامی 1396
  89. تحلیل راهبردی وضعیت صنعت شیلات استان هرمزگان در جهت توسعه صادرات
    مجتبی آریانژاد 1396
  90. بررسی تاثیر تبلیغات اینترنتی بر قصد خرید محصولات فیلم و سریال شبکه های خانگی
    امنه عادلی 1396
  91. بررسی تاثیر ادراک مخاطبان از اخلاقی بودن تبلیغات بر قصد خرید
    پروین خردمندسعدی 1396
  92. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر روی ابعاد ارزش ویژه برند
    امیر کریمی 1396
  93. بررسی اثر بخشی روابط عمومی بانک ملت
    ریحانه زارعی 1396
  94. بررسی تاثیر سیستم حاکمیت شرکتی بر کارایی مدیریت سرمایه در گردش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    رقیه بخشی 1396
  95. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه شرکت ها با میانجی گری ارزش ویژه برند(مورد مطالعه:شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد)
    راضیه شکرالهی 1396
  96. بررسی عوامل موثر بر بکارگیری تبلیغات دهان به دهان و نگرش مصرف کننده نسبت به محصول با لحاظ اثر تعدیل کنندگی درگیری خرید و دانش پیشین
    مرتضی خاوری چشمه ایوب 1396
  97. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان افغانستانی نسبت به برندهای مواد غذایی خارجی
    غضنفر ابراهیمی 1396
  98. بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی بر روی تبلیغات توصیه ای اینترنتی(بررسی بازار کنسول های بازی کامپیوتری)
    بابک رجبی 1396
  99. شناسایی الزامات نظام آموزش عالی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی
    مریم نجفی 1396
  100. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت فروشگاه های زنجیره ای (مورد مطالعه:فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر قم)
    سیدحسام طباطبایی 1396
  101. طراحی مدل و ارزیابی غرفه آرایی و چیدمان کالا در خرده فروشی های پوشاک شهر تهران
    مرضیه محمدی اصل 1396
  102. طراحی مدل یکپارچه ارزیابی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی
    فاطمه آژنگ 1396
  103. بررسی و شناسایی مولفه های تفکر راهبردی با رویکرد اسلامی
    مهدی کبیری پور 1396
  104. "طراحی نظام ارزیابی مدل کسب و کار شرکت های خدماتی با رویکرد BSC (کارت امتیاز توازن)"
    سحر پورعرفانی 1396
  105. بررسی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت بالاتر با در نظر گرفتن نقش درگیری ذهنی
    مهدیه سادات میرلوحی 1396
  106. بررسی مدل عوامل موثر بر قصد هم آفرینی محصول و پیامدهای آن
    پریسا فروزنده شهرکی 1396
  107. امکان سنجی توسعه تجارت الکترونیک در صنایع اولویت دار مستقر درشرکتهای صنعتی استان قم
    رقیه بابائیان مهابادی 1396
  108. تحلیل مزیت رقابتی منابع انسانی با استفاده از مدل VRIO مورد مطالعه:شرکت بیمه ما
    محسن پرنیان خوی 1396