پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1404/02/26
محسن نظری
دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
طراحی مدل جنون برند سبز
محمدرضا نمازی 1404 -
طراحی مدل استراتژی رقابت همکارانه در صنعت خرده فروشی ساعت
مهبد ثقفی 1404 -
ارائه مدلی جهت ارزیابی اثر تلنگرهای دیجیتال بر رفتار مشتریان در فروشگاه های آنلاین دارو و تجهیزات پزشکی
محمدرضا اسداللهی 1404 -
ارائه چارچوب مفهومی تاثیر قابلیت های بازریابی بر عملکرد صادراتی در محیط VUCA
سید مصطفی غفاری 1403 -
اثر سوگیری شناختی لنگر انداختن بر ارزیابی قیمتی مشتریان صنعتی، مورد مطالعه: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
مهدی گیوهء 1403 -
ارائه چارچوب قابلیت های رایزنی بازرگانی خارجی
محمد حسین خروطی 1403 -
ارائه چارچوب مفهومی قابلیت مدیریت هم رقابتی در صنعت داروسازی ایران
طیبه جلیلی 1403 -
ارائه چارچوب قابلیت های قیمت گذاری در محیط ووکا در صنعت پوشاک و کفش
لیلا السادات رضائی 1403 -
طراحی مدل بومی عوامل موثر بر پیاده سازی بیمه سایبری در کشور
بهزاد اسماعیلی فر 1403 -
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه موثر بر قابلیت های پویا در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب
بهروز عطاریان 1403 -
ارائه چارچوب قیمت گذاری نرم افزارهای سازمانی به عنوان خدمت
حمیدرضا رنجبری 1402 -
ارائه الگوی مدیریت تنش در هم رقابتی (مطالعه موردی چندگانه )
گلناز رستمی 1402 -
طراحی مدل تجربه واقع شده و مدیریت شده خرید آنلاین مشتری در شرایطVUCA (مطالعه موردی: حوزه فروش کالای دیجیتال در دیجی کالا)
هلیا عابدی 1402 -
طراحی مدل مفهومی بیمه دیجیتال
محمد آدابی 1402 -
تدوین چارچوب اندازه گیری اثر نوآوری اجتماعی با تاکید بر نقش هم آفرینی
ایمان مستشارنظامی 1402 -
تبیین پدیده سیالیت برند با تئوری های یادگیری
نکیسا رضائی 1402 -
ارائه چارچوب هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا
مرتضی حاجی حسینی 1401 -
ارائه چارچوب استراتژی هم رقابتی در بنادر
مجتبی عباس پور 1401 -
طراحی چارچوب قیمت گذاری نرم افزار به عنوان خدمت
آزاده عباسی راد 1401 -
مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال های چندگانه
هانیه فتحی ملکشاه 1401 -
ارائه مدل همرقابتی در شرکتهای هواپیمایی و تخصیص فعالیتها به همکاری و رقابت
ساعده غیوری ثالث 1401 -
ارائه چارچوبی برای قیمت گذاری خدمات حمل و نقل باری (داخلی) شرکت راه آهن ج.ا.ا
اکرم رستم خانی 1401 -
ارائه مدل دینامیکی به منظور تحلیل مصرف غذا (مورد مطالعه غذاهای دریایی)
امیر پرنیان 1401 -
طراحی و تدوین چارچوب هم رقابتی در صنایع شیر و لبنیات ایران
امین رودانی 1401 -
نوع شناسی قالب های تخفیف و کاربرد آنها در خرید: یک مطالعه ترکیبی چند مرحله ای
الهام ظفریان پور 1401 -
طراحی مدل نوع شناسی تحقیقات عدم قطعی و بررسی تاثیر آن بر خرید آتی مشتریان محصولات لذت جویانه و فایده باور
محمدکیان نوروزی 1400 -
ارائه الگوی کسب مزیتهای رقابتی برای شرکتهای دانش بنیان بر اساس قابلیت های پویا با رویکرد متمایزسازی
علیرضا عبدالحسینی خلیق 1400 -
مدلسازی قیمت گذاری خدمات بنادر با استفاده از توابع کاپولا
محسن نوروزی 1399 -
ارائه مدل مشارکت مشتریان در پیش برد فروش
اعظم کاوه 1399 -
مدل هم آفرینی ارزش در صنعت طراحی داخلی ساختمان
الهام مهرجو 1399 -
طراحی سیستم توصیه گر در خصوص قیمت گذاری بر اساس ارزش مشتری با متد تحلیل احساسات
سارا آقابابائی 1399 -
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتی در حوزه گردشگری در ایران
فاطمه قربانی 1399 -
طراحی مدل استراتژی همکاری رقابتی در بنگاه های خدمات فنی و مهندسی
محمد بروجردی 1399 -
ارائه چارچوب پیاده سازی فرایند نظارت بر تجارت فرامرزی
عطاء سلطانی هزارخانی 1399 -
ارائه چارچوب استراتژی قیمت گذاری شرکت های چندکاناله با رویکرد انصاف قیمتی
عاطفه حصارکی 1399 -
ارایه چارچوب ادراک مصرفکنندگان از تخفیف و مدیریت آن
فاطمه رستمی 1399 -
طراحی مدل کنترل استراتژیک با رویکرد تحولی
حمیدرضا عزتی 1398 -
طراحی مدل مفهومی تعیین آستانه قیمت برای تخفیف فروشگاهی در ایران
حمید رضا بیرانوندی 1398 -
ارائه چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان در نسل های مختلف اقوام ایرانی
هیرو عیسوی 1398 -
آسیب شناسی توسعه تراتزیت چندوجهی از طریق ایران و ارائه چارچوب بهبود آن (تحلیلی در سه حوزه دریایی ، جاده ای ، ریلی )
حبیب کمرخانی 1398 -
طراحی مدل مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران
حسین دستار 1398 -
طراحی الگوی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیک
احمد قدس اللهی 1398 -
ارائه چارچوب نگرش و هیجانات مشتری در خرید از فروشگاههای همواره تخفیف و نقش آن ها در ارزیابی ارزش ادراک شده و قصد خرید
مصطفی نصری 1398 -
طراحی چهارچوب سیاستگذاری افزایش ظرفیت قبولی بیمه اتکایی بااستفاده از اوراق حوادث فاجعه آمیز در صنعت بیمه
جواد سهامیان مقدم 1397 -
طراحی مدل توسعه سرمایه گذاری داخلی با تاکید بر نقش محوری شبکه های تلویزیونی کشور ( مطالعه موردی : بورس اوراق بهادار تهران)
سیدمسعود محسنی تکیه 1397 -
الگوی ارزیابی آمادگی سازمان برای تغییر استراتژیک و پیاده سازی استراتژی (مطالعه موردی ارائه برق به عنوان کالای اقتصادی در وزارت نیرو
حمیدرضا پیرمراد 1397 -
طراحی مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه (بررسی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات)
امیرحسین قادری عابد 1397 -
مدلسازی قیمت گذاری عدم تقارن وکیفیت اطلاعات
ابراهیم ابراهیمی 1397 -
تدوین چارچوب استراتژی هم رقابتی جهت کسب مزیت رقابتی در کسب و کارهای فناور نوپا
محمد ولیابیدگلی 1396 -
تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه لوازم خانگی)
عبدالرحمن احسان 1396 -
ارائه تئوری چند سطحی جبران خدمات - عملکرد با رویکرد استقرایی
حمزه رایج 1396 -
تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق
رحیم محترم قلاتی 1396 -
طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران
سیدمجتبی موسوی نقابی 1396 -
برآورد و تحلیلی بر رابطه جانشینی زمان و درآمد بر پایه رویکرد قابلیت انسانی مورد مطالعه: معلمان مرد شهر تهران
نسرین دهقان 1396 -
تبیین الگوی شناسایی استراتژی های بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش ویژه مشتری بانکداری تجاری
امیرحسین داودیان 1396 -
طراحی همسو سازی استراتژیهای تجاری و اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقیانوس آبی در بانکهای تجاری ایران
فرشته امین 1396 -
تبیین استراتژی طراحی و توسعه محصول جدید با رویکرد نوآوری باز در شرکت ایران خودرو
ابوالقاسم بازرگان 1396 -
ارائه مدل انصاف اداراک شده مشتری از قیمت گذاری پویا مورد مطالعه مجموعه هتلهای پارسیان
مهدی سمیع زاده 1396 -
طراحی مدل بازاریابی رابطه ی بین بنگاهی در شبکه کسب و کار گردشگری پارسیان
حامد عبدالعلی 1396 -
ارائه مدل برآورد تمایل به پرداخت برای تداعی های برند بانک
اشکان الهیاری 1396 -
مدلسازی عامل گرای رفتار با رویکرد تحقیق در عملیات رفتاری (مورد پژوهش : رفتار خرید ناگهانی)
زهرا صادقی ارانی 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تاثیر هوش مصنوعی در استراتژی بازاریابی کسب و کار های آنلاین
ارش صادق زاده 1403 -
مدیریت بحران های مالی و نوسانات نرخ ارز در عراق و بازتاب آن بر انعطاف پذیری برنامه های بازاریابی بخش بانکی
بتول عبدالرسول عبدالواحد الجیاد 1403 -
بررسی اثر پذیرش تکنولوژی در قصد به کارگیری هوش مصنوعی در صنعت هتلداری کیش
عطیه حیدرزاده 1403 -
بررسی عوامل موثر بر رفتاری خرید مشتریان قالی ایرانی در افغانستان(مورد مطالعه: استان کابل)
محمد امیری 1403 -
مقایسه میزان رضایت مندی مشتریان در ربات سخنگو و عوامل انسانی برخط
علیرضا نصرتی 1403 -
مقایسه تاثیر ابعاد تصویر قیمتی بر قصد استفاده در تاکس های تلفنی آنلاین و تاکسی های تلفنی سنتی (مورد مطالعه: آژانس ها و اسنپ)
محمدجواد محمدزاده 1402 -
اثرات شاخصهای طراحی فناوریهای چندکانالی فروش در ادراک کارایی آنها و مخاطرات درک شده توسط مشتری
هادی صمدی قندهاری 1402 -
: بررسی تاثیر تخفیفات کششی بر قصد بازدید از فروشگاه و خرید آنی با اثر تمرکز تنظیمی افراد و بررسی پشیمانی پس از خرید با استفاده از نظریه ناهمسانی شناختی
مسعود جباری 1402 -
بررسی اثر تجربه قیمتی مشتری بر رضایت
روزبه راه چمنی 1402 -
بررسی ارتباط تفکر استراتژیک مدیران شرکتهای کوچک و متوسط فعال در حوزهی صنایع معدنی و اقدامات زیست پایدارانه ی آنها
دلارام سادات ابطحی نایینی 1402 -
بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از اپلیکیشن های حوزه ساختمانی
ساجده مرادی 1402 -
آسیب شناسی خط مشی گذاری عمومی در صنعت هواپیمایی کشور
فرهاد آزادی 1402 -
بررسی تاثیر ظرفیت های هوش تجاری بر عملکرد شرکت( مطالعه موردی: بیمه آسیا در شهر تهران)
نادیا افلاطونیان 1402 -
بررسی تاثیر ترکیب اعضای هیئتمدیره بر عملکرد شرکت مورد مطالعه هُلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)
کورش کمره 1402 -
بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در هم آفرینی ارزش وقصد رفتاری مشتریان )موردمطالعه:شرکت هاکوپیان (
عاطفه شاکری 1401 -
تغییر رفتار مصرف کنندگان برق و پیک سائی به کمک ارائه یک مدل قیمت گذاری پویا
جعفر رسولی 1401 -
شناسایی راه کارهای توسعه صادرات خدمات دور کاری آنلاین در شرایط تحریم
جواد طلوع آجیلی طوسی 1401 -
بررسی تاثیر قیمت گذاری نفوذی بر توسعه سرویس ها در پلتفرم های وی او دی
علی نمدکلاهی 1401 -
بررسی ابعاد رضایت قیمت بر قصد خرید در بازار طلا ( مقایسه بازار های سنتی و مدرن )
پریسا مظفریان 1401 -
تاثیر برچسب گذاری تولید اخلاق مدار و بسته بندی سبز محصولات آرایشی و بهداشتی بر رفتار خرید مصرف کنندگان (بانوان 20 تا 40 سال )
شاریس نایب نجاد 1401 -
"بررسی اثرات ادعاهای قیمت کششی بر رفتار مصرف کنندگان در بستر خرده فروشی"
بهنام احمدپورترکی 1401 -
نقش توصیف محصول در قصد خرید مصرف کنندگان به واسطه درگیری ذهنی محصول، پلتفرهای اجتماعی و اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی بیمه گذاران شرکت بیمه معلم)
شیرین محمدیوسف 1401 -
سنجش تفکر قیمت گذاری استراتژیک مدیران در صنایع غذایی
آرش کمالی 1401 -
تبیین عوامل موثر بر خرید پوشاک فست فشن
کتایون لطفی آذر 1401 -
بررسی نقش استراتژیهای بازاریابی خلاقانه در شبکه های اجتماعی بر میزان رضایت مندی مشتری (مطالعه موردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
ترانه نراقی 1401 -
بررسی تاثیر آگهیهای تخفیف کششی بر ادراک صرفهجویی و قصد بازدید از فروشگاه
مسعود اسماعیل بیگی 1401 -
مقایسه رضایت قیمتی در بیمارستانهای خصوصی و دولتی در شهر تهران
ز هرا حسین دوست 1401 -
سنجش تفکر استراتژیک قیمت گذاری مدیران در صنعت ساختمان
زهره قربانی اورگانی 1401 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل رانشی و کششی در توسعه ی گردشگری در بیابان لوت
طلیعه بی نیاز 1401 -
تاثیر شخصی سازی خدمات هتل بر توسعه صنعت مهمان نوازی
سیدمحمد حسینی کلهرودی 1401 -
بررسی تاثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک شده (مطالعه موردی: خریداران کالاهای لذت گرایانه و فایده گرایانه در شهر تهران )
رومینا خان بلوکی 1401 -
بررسی اثر ابعاد اجتماعی و محیط زیستی مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر انصاف قیمتی ادراک شده توسط مشتریان
مونا جمشیدی 1401 -
: بررسی ابعاد رضایت مشتری از قیمت (مطالعه موردی: اسنپ)
یاسمن توانگررنجبر 1401 -
خلق ارزش مشترک توسط مصرف کنندگان در اقتصاد اشتراکی : نقش حمایت اجتماعی ، ادراکات اخلاقی مصرف کنندگان و کیفیت رابطه.
پریا علیزاده قدیمی 1401 -
بررسی تمایل پرداخت مشتریان بابت ظروف یکبار مصرف تولید شده از باگاس
محمدسجاد افشاربکش لو 1401 -
اولویت بندی و ارزیابی ریسکهای تاثیر گذار بر صنعت طیور گوشتی در استان مازندران به روش دنپ فازی FDANP
شروین زکریا 1401 -
شناسایی عوامل موثر بر انصاف قیمتی درک شده توسط مشتریان در دوره شیوع ویروس کوید 19 با رویکرد تحلیل متقارن (مورد مطالعه: تاکسی اینترنتی اسنپ)
شقایق ماهیگیرسنگاچینی 1401 -
بررسی تاثیر معماری بیروی فروشگاه بر ادراک مشتری از قیمت: مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای لباس در ایران
محمد احتیاطی 1401 -
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مدل های درآمدی بازی های موبایلی
خشایار قشقائی 1401 -
بررسی عوامل موثر بر تحمل پذیری مصرف کنندگان در برابر نوسانات قیمت
ابراهیم اصیل میابی 1401 -
بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در خلق ارزش و تعامل برند صنعت بیمه ( مورد مطالعه بیمه سامان)
زینب شهریسوند 1401 -
تحلیل رفتار پیش از خرید مصرف کنندگان در شرایط رکود تورمی
اشکان دهقان 1400 -
تاثیر کانال های توزیع چند گانه بر وفاداری مشتری با میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: صنف پوشاک تهران)
نازنین حبیب زاده بیژنی 1400 -
ارائه راهبردهای مدیریتی گردشگری در دوره اپیدمی کوید 19 در جزیره کیش ( مورد مطالعه :هتل های جزیره کیش )
احمد ملکیان 1400 -
تاثیر استراتژی قیمت گذاری چند کاناله بر انصاف قیمتی و سردرگمی مشتری
الهه مهری 1400 -
بررسی اثر قدمت برند بر تمایل به پرداخت مشتریان
المیراسادات یگانه 1400 -
سنجش فناوری های چندکاناله با نقش میانجیگر ریسک ادراک شده (مورد مطالعه : آژانس مسافرتی علی بابا)
رضا آذرپرا 1400 -
بررسی ابعاد تصویر قیمت و تاثیر آن بر قصد خرید در شرکت های بیمه خصوصی و دولتی
فاطمه حیدرنیا 1400 -
بررسی عوامل تاثیرگذار بر ادراک از منصفانهبودن قیمتگذاری ازدحام(ترافیک) در تهران
زهرا بابازاده 1400 -
بررسی تاثیر استراتژی های تخفیف هتل بر احساس و رفتار مصرف کنندگان
محمدرضا علیزاده 1400 -
تاثیر قالب (فریم) تخفیف بر قصد خرید افراد
مهدی جمالی 1400 -
قیمت گذاری پسته بر اساس مدل ون وستندورپ
مصطفی عبداللهی نژاد 1400 -
بررسی تاثیر نوع کالای موجود و پلتفرم شبکه اجتماعی بر روی خرده فروشی های آنلاین در ایران
علیرضا باوفا 1400 -
بررسی تاثیر تناسب تنظیمی بر توجه دیداری مصرف کننده به برچسب تغذیه و تصمیم خرید سالم با استفاده از تکنیک ردیاب چشم
الناز جعفری 1399 -
تاثیر تجربه برند و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تمایل به پرداخت (مورد مطالعه چرم درسا)
مهتاب سادات محسنی 1399 -
بررسی تاثیر انگیزه بر تمایل به شایعه پراکنی با توجه به متغیر تعدیل کننده نگرش نسبت به شایعه
شریفه شمسی 1399 -
بررسی تاثیر نحوه تفکر کلی نگر - جزءنگر ونحوه تفکر تحلیلی - شهودی بر توجه به برچسب های تغذیه ای به "روش تحقیق آزمایشگاهی"
امیر قدیمی حرفهء 1399 -
شناسایی فاکتورهای تاثیرگذار بر استراتژی های مذاکره (مورد مطالعه: شرکت های پیشگام در صنعت تجارت الکترونیک تهران)
مرضیه ابن علی 1399 -
بررسی فونت در تبلیغات : تاثیر گذارترین فونت های فارسی در پیام های ترفیعی تبلیغات چاپی
علی پورمهدی 1399 -
بررسی تاثیر انطباق پذیری قیمت، سازگاری و نوآوری صادراتی بر مزیت رقابتی با نقش تعدیل گری شدت رقابت (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی استان تهران)
داود خطیبی 1399 -
بررسی نقشه سفر مشتری در فروشگاه های الکترونیکی کتاب
رقیه سبزعلیان 1399 -
تحلیل میزان تغییرات بدهی های دولتی نسبت به پارامترهای اقتصاد کلان به کمک روش موجک متقاطع
حسین گائینی 1399 -
بررسی نقش وتاثیرجشنواره ها و رویدادهای موسیقی محلی برجذب گردشگران ورودی(موردمطالعه استان بوشهر)
مصطفی مرزبان 1399 -
هم آفرینی ارزش برند های ایرانی : بررسی تاثیر اشتراک گذاری اطلاعات تجاری در تجارت اجتماعی، حمایت اجتماعی و کیفیت رابطه در ایران
حسین شیخ نظری کتولی 1399 -
بررسی جایگاه هنرهای نمایشی در جذب گردشگران ورودی
نسرین طاهرنژاد 1399 -
بررسی تاثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک تجارت بر هویت شرکتی (مورد مطالعه : شعب بانک تجارت استان تهران)
لیلا حسنی 1399 -
بررسی نقش هم آفرینی ارزش بر عملکرد کسب و کار در اقتصاد اشتراکی
سیدمحمدرضا احمدی 1399 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر قصد ادامه خدمت گرفتن کاربران در سیستم دوچرخه اشتراکی
یاسر منش 1399 -
ارزش ادراکی مشتری از ویژگی های ساختمان سبز و تاثیر آن بر تمایل خرید
مارال نادرپورکوهی 1399 -
بررسی تاثیر نمایش قیمت بر ادراک مصرف کنندگان از لوکس بودن
سپیده باذلی 1399 -
تاثیر حافظه سازمانی بر فرآیند خرید سازمانی در صنایع معدن، حمل و نقل و مواد شیمیایی
فرشید یغمائی 1399 -
بررسی تاثیر فعالیت برندهای لوکس در شبکههای اجتماعی روی سطوح تفسیر (مطالعه موردی: اینستاگرام)
سیده زهرا حسینی 1399 -
انتخاب الگوریتم مناسب داده کاوی به منظور پیش بینی لغو رزرو هتل با استفاده از تصمیم گیری چندشاخصه
میثم طاهر 1399 -
بررسی تاثیر مهارتهای ارتباطی و مشاوره بر خرید ناگهانی پیشنهاد شده
محمد اورجی 1399 -
بررسی تاثیر بازارگرایی، قابلیت شبکه سازی و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد بین المللی شرکتهای کوچک و متوسط ( مورد مطالعه: شرکتهای قطب صنعتی اصفهان)
عادل قضاوی 1399 -
بررسی تاثیر برند و ثبت جهانی آن بر صادرات خشکبار
مسعود خطیبی 1399 -
بررسی اثر قیمت در تصمیمگیری خریداران وسواسی ( اجباری )
زیبا شهیدی 1399 -
بررسی تاثیر شفافیت قیمتی بر ادراک از انصاف قیمتی و رضایت از خرید محصولات سبز (مطالعه ی موردی : لوازم آرایشی و بهداشتی ایوروشه در شهر تهران)
مهسا کمالی دولت آبادی 1399 -
شناسایی هم آفرینی کاربران بر ایجاد نوآوری گردشگری در ایران (مورد مطالعه : متن کاوی پایگاه تریپ ادوایزر)
نعیمه صالحی دولابی 1399 -
ارائه یک نظام درگیرسازی مخاطب محور برای هم آفرینی درشبکه اجتماعی
بیتا آصفی 1399 -
مطالعه و بررسی تصویر ذهنی مشتریان بانک سامان از برند بانک سامان با به کارگیری مدل مولکول برند
پانته ا فرد 1398 -
بررسی یک مسابقه انبوه سپاری ایده آل از دیدگاه شرکت کنندگان آن
سیدامیرحسین حسینی 1398 -
بررسی اثر پیشبرد قیمتی بر ارائه نظرات آنلاین مشتریان در شبکه های اجتماعی در صنعت هتل داری
تانیا دهقانی 1398 -
بررسی تاثیر ادراک از استقلال، شایستگی و ارتباط برند بر تعهد به هم آفرینی و نیات رفتاری مشتریان
محمد ندیمی 1398 -
آسیب شناسی مدیریت میراث جهانی باغ های ایرانی با رویکرد مشارکت محلی
رضوان عظیمی کیا 1398 -
عوامل موثر برجابجایی از برند خارجی به برند داخلی(مورد مطالعه کفش)
کبری رهبری 1398 -
ارزیابی مدل توسعه یافته رفتار مصرف کننده در زمینه جوامع برند مبتنی بر رسانه های اجتماعی
عرفان فرشچی 1398 -
بررسی عوامل تعیین کننده بر حداکثر تخفیف قابل قبول
میثم بیات تله جردی 1398 -
اثر ترفیع قیمت بر خرید اجباری
فرناز نوری 1398 -
تاثیر بخش بندی قیمتی بر اساس ویژگیهای مشتری، ویژگیهای محصول یا سبد محصول پویا بر روی انصاف قیمتی ادارک شده
سیدپرهام شیخ الاسلامی 1398 -
بررسی انگیزه ها و عناصر زمینه ای در خرید وسواسی
نوشین ابراهیم زاده 1398 -
بررسی تاثیر فرکانس نمایش تبلیغات بنری آنلاین بر نگرش به برند : یک مطالعه آزمایشی
یاسر اباسهلی 1398 -
بررسی تاثیر سر در گمی مصرف کنندگان بر وفاداری،اعتماد و رضایت مشتری
مینا ربیعی 1398 -
تاثیر اعتماد به برند و هویت برند بر بشارت نام تجاری مشتریان محصولات خانگی در شهر تهران
امیرپویا حاتمی 1398 -
اثر تجربه برند بر تمایل به پرداخت بالاتر نقش میانجی اعتبار و تمایز ادراک شده برند
نوید قرینه 1398 -
بررسی تاثیر قیمت گذاری سبدی پویا بر ادراک از منصفانه بودن قیمت
سوگل زینالی 1398 -
بررسی تاثیر ابعاد و ادراکات مسئولیت اجتماعی شرکتی بر ادراک منصفانه بودن قیمت مصرف کنندگان در فروشگاه های زنجیره ای شهر تهران
محیا علیزاده خالدی 1398 -
بررسی چالش های خرید از وب سایت های خرده فروشی آنلاین و نیاز به لمس کالا و ارتباط دو طرفه
محمدحسین صیادیان 1398 -
بررسی اثر عوامل موثر بر تعویض برند محلی و جهانی
مریم مهدوی نژاد 1398 -
بررسی رابطه رشد بنگاه با رشد توانمندی های فناوری در شرکت های دانش بنیان تولیدی در داخل کشور
شهاب پرستاری فرکوش 1398 -
توجه مصرف کننده به قیمت درشبکه های اجتماعی بااستفاده ازالگوهای ردیابی چشم(موردمطالعه:تبلیغات آژانس های مسافرتی درایران)
زینب محمدی 1398 -
بررسی تاثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد تجاری شرکت های فعال رشدی و دانش بنیان پارک های علم و فناوری استان تهران
محمدرضا ضرغامی 1398 -
نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قیمت مرجع داخلی در تمایل گردشگران برای پرداخت بابت محل اقامت مطالعه موردی هتل های شهر تهران
پگاه نبی پور 1398 -
بررسی عوامل موثربرتمایل به پرداخت گردشگران برای اکوکمپ ها
هستی شادمانی 1398 -
بررسی اثر درگیری مشتری بر ارائه دیدگاه در بازار آنلاین
مهسا گودرزی علی اکبری 1398 -
بررسی تاثیر قابلیت کمی سازی ارزش بر عملکرد شرکت ها در بازارهای صنعتی
سیدجواد هاشمیان 1398 -
ارائه مدل علّی تبیین عوامل کلیدی موفقیت در فرآیند توسعه محصول جدید در بخش خدمات: مورد مطالعه شرکت خدمات انفورماتیک ایران
تینا پرچمدار 1398 -
بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و وفاداری مشتریان در صنعت بیمه
اشین باقراطونی 1398 -
بررسی اثر قیمت واحد بر روی ابعاد تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان در فروشگاه خرده فروشی
سیدمحسن میری 1398 -
بررسی تاثیر زیبایی کالاها بر حساسیت قیمت مصرف کنندگان
محبوبه شریفی 1397 -
بررسی تاثیر کمیابی مقداری و زمانی در استراتژی تخفیف بر قصد خرید
هانیه فتحی ملکشاه 1397 -
تاثیر سایت های مقایسه قیمت بر تعویض برند
ندا فریدونی زاده 1397 -
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی در تجربه توریسم
هنگامه علی خانی 1397 -
بررسی تاثیر مالکیت برند (داخلی و خارجی) بر قصد خرید با میانجی گری تفاوت های قیمتی و قوم گرایی مصرف کننده
احسان هاشمی دهقی 1397 -
استراتژی های مواجهه مصرف کننده بانارضایتی (مطالعه موردی شرکتهای هواپیمایی)
پگاه پیمانی 1397 -
بررسی اعتمادکاربران به تورهای مجازی وتاثیرآن برقصدخریدتورهای گردشگری(موردمطالعه آژانسهای مسافرتی)
سکینه شیرمردی 1397 -
بررسی اثرهم آفرینی ارزش برمیزان رضایتمندی گردشگران ورودی شرکت کننده درتورهای غذای ایران
سعیده سلطانی 1397 -
بررسی رابطه مدیریت تجربه مشتری ونیات رفتاری مشتریان هتل(مطالعه موردی هتل پارسیان آزادی)
ماندانا منتصرکوهساری 1397 -
بررسی نقش تجارت اجتماعی بر تصمیمگیری برای خرید با درنظرگرفتن تفاوت های نسلی
محمدمهدی اقاربیع 1397 -
بررسی تاثیر ارزش های فردی بر درگیری ذهنی مد با در نظر گرفتن تفاوت های نسلی
اصغر عقیلی دهکردی 1397 -
تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مجموعه های ورزشی)
ارشیا طوسی 1397 -
"تاثیر مدل کسب و کار به اشتراک گذاری درآمد (Revenue share) بر درآمد و ریسک؛ صنعت مورد مطالعه مخابرات- موبایل"
علیرضا شعبانعلی 1397 -
استراتژی کاهش قیمت : تاثیر ضمانت قیمت بر غیرمنصفانه بودن قیمت و ارزش برند
ایمان صادقی 1397 -
اندازه گیری حداکثر تخفیف قابل قبول کالاها در قصد خرید
فاطمه رضاییان 1397 -
بررسی تاثیر کشور مبدا بر قیمت
شادی مراتی 1397 -
شناسایی باورهای ذهنی مدیران در مورد قیمت گذاری
شهریار پاوندی 1397 -
تدوین الگوی بخش بندی بازار پلی پروپیلن ایران
هادی شفیع 1397 -
تاثیر جهت گیری بین المللی بر بهبود عملکرد صادرات در شرکت های صادر کننده مواد غذایی تهران
پارسا بی پروا 1397 -
بررسی رابطه و تاثیر تصویر برند ، مسئولیت اجتماعی و تمایز بر میل به پرداخت در یک قیمت بالاتر از محصول در صنعت طلا و جواهر
بابک زرکش 1397 -
بررسی تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیکی(e-wom ) بر قصد تحصیل در موسسات آموزشی خصوصی در افغانستان
خداداد موسوی 1397 -
بررسی تاثیر ارزشهای تجملی و تجربیات بر عوامل رفتاری و تمایل به تبلیغات دهان به دهان و پرداخت بیشتر مشتریان
تندیس طباطبایی حسان 1397 -
بررسی ارتباط بین آستانه تخفیف و ویژگی های فردی مشتریان
طاهره کردکردستانی 1397 -
بررسی تاثیر آمادگی استراتژیک مدیریت زیست محیطی بر رقابت پذیری شرکت سایپا
سپهر صالحی 1397 -
بررسی عوامل موثر بر دستیابی شرکت های بین المللی خدمات it به برند قدرتمند
کیارش جهاندیده طهرانی 1397 -
بررسی عوامل موثر بر دستیابی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور به برند قدرتمند
حمیدرضا نوربخش 1397 -
بررسی رابطه میان رویکرد بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان در شرکتهای ارایه دهنده خدمات دسترسی به اینترنت
سیدکامیاب راسخ قائم مقامی 1397 -
بررسی امکان پذیری توسعه مفهوم بنگاه های زودبازده دانش بنیان در صنعت ict
حاتم مومن پور 1397 -
بررسی عوتمل موثر بر برند سازی برای شرکت های ارائه دهنده خدمات تاسیسات ساختمانی
رویا نقیب زاده 1397 -
طراحی مدل بهینه جانمایی شعب بانک مهر اقتصاد بوشهر با ااستفاده از GIS
ابوالفضل دشتی 1397 -
بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری
عباس مظفری 1396 -
تاثیر ویژگی های مر تبط با قیمت، احساسات و درک ارزش بر تمایل به خرید از فروشگاه های تخفیفی
چهرزاد مفیدپور 1396 -
تجزیه و تحلیل کاربرد Big Data در فرآیند های بازاریابی
شبنم جلالی 1396 -
سنجش میزان آمادگی مراکز درمانی کشور برای پذیرش گردشگر سلامت در مقایسه با کشورهای منطقه
شهاب رنجبران 1396 -
شناسایی پویای های رقابتی در محصولات دانش بنیان آزمایشگاهی و ارائه برنامه مناسب پیشبرد فروش
مهرنوش قیافه داودی 1396 -
بررسی تاثیر درجه سبز بودن مصرف کنندگان بر قصد خرید سبز با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری روشهای ارائه قیمت
نغمه سادات مهروز 1396 -
شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
سمانه شایسته 1396 -
تاثیر تبلیغات ناخوشایند بر رفتار اجتناب از تبلیغات در محصولات ضد غفونی کننده بیمارستانی
محمدصادق صراف زاده 1396 -
شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
سمانه شایسته 1396 -
بررسی تاثیر ریسک قیمت گذاری تاریخ انقضا بر روی وفاداری به برند و قصد خرید
شیرین عبدالوند 1396 -
شناسایی مدل بهینه قیمت گذاری با رویکرد حداکثر سازی سود و درآمد، مطالعه موردی: پتروشیمی لاله
سیدایمان محدث 1396 -
تاثیر شکاف نسل ها بر انصاف قیمتی درک شده
مهسا شیخ الاسلامی 1396 -
مدیریت ادراکات مشتری از قیمت با استفاده از تاکتیک های قیمت گذاری
امیر بهدانی 1396 -
ارزیابی تصویر مقصد بوسیله نگاشت شبکه تداعی های برند
پریسا نظریان 1396 -
ترسیم نقشه ی مفهومی برند دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
معصومه دهقان 1396 -
ارزیابی عوامل موثر بر جذب گردشگران بین المللی با استفاده از مدل جاذبه
سیدمهدی طباطبائی 1396 -
بررسی اثرات به کارگیری رویکرد بازاریابی پایدار بر وفاداری مصرف کنندگان
ایمان حسنی 1396 -
بررسی عوامل تاثیر گذار بر تجربه مشتری در خرده فروشی ها(بررسی موردی فروشگاه اتکا)
حسن فرهاد 1396 -
بررسی تاثیر ارزش ادراکی مصرف کننده برسبکهای تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان نرم کننده لباس
شهرزاد مهدوی 1396 -
بررسی تاثیرات ترفیعات پولی و غیر پولی بر قیمت مرجع ، وفاداری مشتریان و تصویر برند
المیرا مظهری 1396 -
بررسی تاثیر ترکیب اعضای هیات مدیره بر عملکرد مالی شرکت (مورد مطالعه: هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی)
کورش کمره 1396 -
بررسی نقش بازاریابی سبزدرصنعت خدمات هتلداری.مطالعه موردی:مشتریان هتل های تهران بزرگ(هتلهای 3و4و5 ستاره)
شادی رحیمی بافرانی 1396 -
ارائه مدلی برای بررسی تاثیر قالبهای ارائه تخفیف بر قصد خرید مصرف کنندگان
مهسا قزلباش 1396 -
بررسی مدل شخصیت هگزاکو بر ارزشهای مادی گرایانه مصرف کننده با میانجی گری سبک دلبستگی مضطرب
سهیل پسران حاجی عباسی 1396 -
بررسی وضعیت مزیت رقابتی ملی شمش فولادی تولید ایران
عارفه ملائی 1396 -
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرف کننده یا برند،هویت پذیری مصرف کننده از برند ونیات رفتاری پس از خرید
حسین اسمعیلی 1396 -
تحلیل رابطه بین کیفیت و قیمت درک شده، رضایت مشتری و احساس نا امیدی و شادی در صنعت هتلداری
پگاه قاسمیان 1396 -
بررسی رابطه میزان مسئولیت پذیری اجتماعی وعملکردهتل های 4و5ستاره تهران
منوچهر میرزاپور 1396 -
تعیین و اندازه گیری عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان لوازم خانگی ساخت داخل کشور
جواد شریعتمداری 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر خرید اجباری و ارزش ویژه برند
حامد بابائی 1396 -
بررسی تاثیرتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی درانتخاب مقاصدگردشگری (مطالعه موردی شهرشیراز)
سهیلا وکیلی 1396 -
بررسی رابطه بنیا های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان به تفکیک محصول در صنایع فلزی مستقر در شهرک شمس آباد
رضوان زردشتی 1396 -
بررسی ابعاد بازار یابی کار آفرینانه بربهبود انواع عملکرد کسب و کارهای کوچک ومتوسط صنایع غذایی استان تهران
ژاله بهادری کوسجی راد 1396 -
بررسی رابطه بین تجربه سفرباانگیزه های سفرگردشگران خروجی ایرانی موردمطالعه:گردشگران خروجی به کشورترکیه
حمید طالبی 1396 -
بررسی ابعاد تصویر قیمت و تاثیر آن بر قصد خرید در بازارهای سنتی و بازارهای مدرن
هدیه کراچی 1396 -
بررسی رضایت قیمتی و تمایل به پرداخت بیمه گذاران بیمه درمان تکمیلی (مطالعه موردی :شرکت بیمه ایران)
محمدجواد اشعری پور 1396 -
بررسی تاثیرابعادپیشبردقیمتی برارزش ویژه برندآژانسهای مسافرتی
سعیده اسماعیلی 1396 -
بررسی واولویت بندی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی
مینا عطائی گرمی 1396 -
بررسی و مطالعه تاثیر تجربه برند بر وفاداری مصرف کننده با در نظر گرفته نقش شخصیت برند و رضایت مشتری (برند هاکو پیان)
سمیه شمس حائری 1396 -
تاثیر مخارج تبلیغاتی درک شده و پیشبرد قیمت بر ارزش ویژه برند مشتری¬محور (مورد مطالعه: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل)
نگاه شاپوری 1396 -
بررسی تعیین کننده های استراتژی قیمت گذاری نفوذی و پرمایه برای محصولات جدید در صنعت مواد غذایی
زهرا ساران 1396 -
بررسی عوامل موثر در تصمیم به خرید سهام توسط صندوق های سرمایه گذاری مشترک
آرش بهنودی 1396 -
ارزیابی تاثیر رایحه محیطی بر ارزیابی و یادآوری برندهای آشنا وناآشنا
جواد شالچیان 1396 -
تبیین مفهوم و ابعاد سازنده هویت سازمانی با استفاده از ابزار فرا ترکیب
سیدعباس میرعنایت 1396 -
بررسی میزان موفقیت استراتژی های بازاریابی بانکهای خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی
محمدصادق هاشمی 1396 -
شناسایی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی تصمیمات استراتژیک درصنعت برق براساس روش شناسی کیو
شروین حسن پوریامچلو 1396 -
بررسی تصویر ذهنی گردشگران داخلی از شهر اصفهان
نیلوفر طلای مینایی 1396 -
بررسی اثر شخصیت بر رفتار خرید ناگهانی در تراکنش های خرید آن لاین
نیلوفر نجاهی 1396 -
بررسی تمایل به پرداخت مصرف کنندگان بابت آبمیوه های ارگانیک در تهران
افسانه جلالی علی ابادی 1396 -
طراحی و تدوین برنامه راهبردی سازمان زیباسازی شهرداری مشهد
امیرحسام بهروز 1396 -
تبیین پد یده خرید ناگهانی پوشاک در میان جوانان شهر تهران
امیرحسین قادری عابد 1396 -
بررسی نقش گروه های مرجع مجازی بر کاهش تاثیرقیمت در ادراک کیفیت
زهرا حیدری فرد 1396 -
ییش بینی میزان فروش محصول جدید نان صنعتی نیمه پخت با استفاده از آزمون مفهوم (CONCet Testing)
سعید عزیزی علویجه 1396 -
اثر ابعاد رضایت قیمت روی وفاداری (مطالعه موردی: صنعت لبنیات ایران)
ماندانا سینا 1396 -
بررسی موانع درون سازمانی وبرون سازمانی صادرات سیمان کشور به کشورهای خاورمیانه
سعید اکبریان تفاقی 1396 -
بررسی ابعاد رضایت از قیمت (مطالعه موردی : صنعت هواپیمایی داخلی ایران)
پدرام زرافشان 1396 -
بررسی تاثیر ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی در افزایش قصد خرید بر خط مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن
مصطفی نصری 1396 -
بررسی عوامل موثربرتمایل گردشگران به خریدآنلاین محصولات وخدمات گردشگری درایران
امیرحسین سمیعی زفرقندی 1396 -
رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان چرم مصنوعی شهرستان تهران
آناهیتا ملک پور 1396 -
بررسی شاخصهای مدیریت بازاریابی مقصدبرتعدیل فصلی بودن گردشگری بامطالعه ی موردی شهرلاهیجان
آرمین رفعتی کوره کابیجاری 1396 -
شناسایی و رتبه بندی ویژگی های اثرگذار وب سایت های گردشگری بر رفتار گردشگر در انتخاب مقاصد (مطالعه موردی وب سایت های گردشگری ایران از منظر گردشگران درون مرزی)
رسول شهابی صورمان آبادی 1396 -
بررسی تاثیر عوامل کلیدی موثر بر تمایل به تغییر برند آن بر فرایند تصمیم خرید استفاده کنندگان تلفن همراه هوشمند
مریم داودآبادی فراهانی 1396 -
بررسی تمایل مصرف کنندگان به خرید کالاهای تقلبی با برندهای لوکس (مطالعه موردی: شهر تهران)
ابوالفضل عابدی 1396 -
شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر صادرات لوله چدن نشکن بر اساس مدل الماس ملی پورتر( مطالعه موردی : شرکت هامون نایزه)
محمد مقصودی 1396 -
بررسی تاثیر قیمت منصفانه، رضایت و وفاداری مشتری برپذیرش قیمت مطالعه موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام . تی . ان . ایرانسل
سیدوحید طباطبایی کلجاهی 1396 -
بررسی اثر آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری فروشگاههای شهروند از دیدگاه مشتریان
سمیه بوداقلی دیزجی 1396 -
بررسی رابطه میزان رعایت مسوولیت اجتماعی و عملکرد شرکت های پیمانکار در صنعت تجهیزات هیدرومکانیکال سد
محمدرضا بدر 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید لوازم آرایشی بانوان
غزال فرجادی 1396 -
شناسایی عوامل انگیزشی رانشی وکششی گردشگران چینی درسفربه ایران
مینا شکوری 1396 -
بررسی رابطه بین روشهای مختلف پرداخت مفهوم درد پرداخت و تاثیر آن بر تمایل به پرداخت در مصرف کننده
احمدرضا ربانی مورخ 1396 -
بررسی عوامل و پیامد های موثر بر قاچاق کالا
بهناز صمیمی 1396 -
چالش ها و موانع پیاده سازی و اجرای برنامه 5 ساله در حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران
مینو همتی 1396 -
طراحی مدل قیمت گذاری پروژه های EPS- LUMP SUM
محمدرضا ترکی جوشقان 1396 -
تحلیل و ارزیابی کارایی سیستم مدیریت کیفیت سازمانی در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل
حمیدرضا عبدی 1396 -
ارزیابی کیفیت خدمات وسایط حمل و نقل عمومی (اتوبوس) از دیدگاه شهروندان تهرانی
ندا گلشن 1396 -
شناسایی عوامل تعیین کننده مخارج تبلیغات در صنایع ایران با استفاده از فن تحلیل تمایزی
سعید تاج دینی 1396 -
بررسی تاثیر ارزش ویژه برنددرگردشگری غذابرقصدسفرمجددگردشگران مطالعه موردی استان گیلان:شهررشت
تمنا جاهد 1396 -
بررسی ورتبه بندی عوامل موثربرموفقیت هتل های اردبیل
هاجر رسولی جمادی 1396 -
عوامل موثر بر رضایت زبان آموزان از کیفیت خدمات در موسسات آموزش زبان های خارجی
آرش راسی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر هویت سازی دانشجویان با برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های دولتی شهر تهران)
رضا فضلی صالحی 1396 -
بررسی علل کاهش و راه کارهای بازگرداندن سپرده های مشتریان بانک کشاورزی
الهام سهرابی 1396 -
عنوان ارزیابی اثربخشی تبلیغات دولت در طرح هدفمند کردن یارانه ها بر ذهینیت افراد جامعه رهیافت بازاریابی اجتماعی
رویا شهریان 1396 -
بررسی تاثیرات سیستم هوش سازمانی بر کسب و کار (مطالعه موردی : مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران)
مهرناز صفاخواه 1396 -
بررسی رابطه میان نشانگرهای بیرونی محصول با ادراک مشتریان از ارزش مطالعه موردی: لپ تاپ
سیدمهدی سیدین اردبیلی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی مشکلات و موانع صادرات تراکتور سازی ایران
فرهنگ خلیلی 1396 -
عوامل موثر بر انتخاب یک نوع نان صنعتی در تهران
منوچهر نائیجی 1396 -
بررسی دیدگاه های مشتریان در مورد دلایل عدم استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی :مشتریان بانک سپه در شهر تهران )
نرگس ابوالحسنی خواجه 1396 -
شناسایی و تعیین عوامل موفقیت در بازاریابی حفره ای در صنعت غذایی (مورد مطالعه: صنعت غذایی ماکارونی)
سیده نگین شاه 1396 -
رابطه بین سرمایه های فکری و عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن قابلیت های مدیریت دانش در شرکت های حاضر در صنعت بیمه کشور
لنا یاسینیان 1396 -
بررسی عوامل بازدارنده و پیشران در مسیر رشد و توسعه خوشه های صنعتی مطالعه موردی: خوشه نساجی استان یزد
مهدیه معتمدی 1396 -
تعیین عوامل موثر بر رضایت دانشجویان از اساتید با استفاده از مدل کانو، مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
راضیه ادهم 1396 -
بررسی میزان تاثیر نام و نشان تجاری در وفاداری مشتریان موسسات خدماتی آموزشی
افسانه خراسانی 1396 -
تاثیر موفقیت انتقال تکنولوژی بر عملکرد سازمانی تحقیق پیرامون صنایع غذائی ایران
محسن سالمی 1396 -
بررسی تفاوت نسل ها در فرایند تصمیم گیری خرید (مطالعه خرید گوشی موبایل در بازار شهر تهران در بین 3 نسل a, b, c
هدیه حافظی 1396 -
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت کارگزاری بورس اوراق بهادار و تاثیر آن بر تکرار خرید مشتریان( مطالعه موردی کارگزاری سیما بگون)
حسن عیوض محمدلو 1396 -
بررسی رابطه میان ارزش ویزه برند مجموعه کافی شاپ های رئیس از دیدگاه مشتریان و ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان در سطح شهر تهران
اناهیتا قزلباش 1396 -
شناسایی مشخصه های کیفیت کالاهای با در گیری ذهنی بالا و پایین از دید خریداران (مطالعه موردی :لپ تاپ به عنوان محصول با در گیری ذهنی بالا و آبمیوه با درگیری ذهنی پایین
رقیه رضائی عرب 1396 -
آزمون و تحلیل رفتارتوده وار در بین سرمایه گذاران بورس اوراق بهادارتهران با استفاده از انحراف از میانگین بازدهی وتاخیر زمانی (YMG)
شاهین تقوائی 1396 -
ارزیابی ارزش ویژه برنددرمقاصدگردشگری کویرایران(مطالعه موردی:مقایسه کویرشهدادکرمان وکویرمصراصفهان)
سمانه اسکندری 1396 -
نقش نمایشگاههای بین المللی به عنوان بخشی از ارتباطات بازار یابی شرکتها -روند کامل مشارکت در نمایشگاههای بین المللی
مریم نجفی 1396 -
بررسی رابطه بین تصویر برند تصویربرندوتمایل به پرداخت صرفه قیمتی برای برندهای غذایی (مطالعه موردی : شهروندان منطقه 6 شهر تهران)
الهام مهدوی فرد 1396 -
مقایسه برآوردتابع قیمت اتاق هتل های تهران به روش هدانیک وشبکه
فاطمه حمصیان اتفاق 1396 -
بررزسی رابطه بین ریسک اعتباری بانک ها و متغیرهای اصلی اقتصاد کلان
امیر کلانتری 1396 -
بررسی تاثیر هویت ملی بر ترجیح برندهای داخلی به برندهای وارداتی محصولات آرایشی- بهداشتی از سوی خریداران در تهران
مسعود اسپندار 1396 -
تدوین استراتژی های بازاریابی گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس
مهدی اشکانی 1396 -
بررسی تاثیر محیط فیزیکی بر خرید مجدد و سنجش ادراک مشتریان از کیفیت خدمات با استفاده از تبلیغات شفاهی درصنعت بانکداری (مطالعه موردی: مشتریان بانک آینده شهر تهران)
بهارک اهتمامی 1396 -
تحلیل استراتژیک امنیت بازرگانی دریایی در ایران به عنوان کریدور بازرگانی منطقه با استفاده از رویکرد سوات
مهدی ساجدی سابق 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد گردشگری (مطالعه موردی منطقه گردشگری زرتشتی یزد)
رامتین شهرت زین آباد 1396 -
تبیین عوامل موثر بر توسعه مزیت والدینی (مادری) در شرکت های مادر پروژه محور (کاربردی از مطالعه چند موردی Multiple Case Study )
محمد کنعان 1396 -
شناسایی و تحلیل قابلیت های موثر در کسب مزیت رقابتی کانال های توزیع مواد غذایی: مورد مطالعه شرکت توزیع وپخش مانا
مریم قلمکاری 1396 -
تحلیل راهبردی فنی اقتصادی بهره برداری از فناوری های جلبک جهت تولید سوخت زیست توده در کشور
محمد محمدی 1396 -
شناسایی عوامل موثر در راستای افزایش مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست شهری تهران
علی میرشکار 1396 -
بررسی اثر قیمت گذاری قطره ای بر روی فراخوان قیمت،ارزش درک شده ،رفتار مصرف کننده و درک انصاف قیمتی مصرف کننده
ازاده رحمانی 1396 -
بررسی رابطه بین برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در زمان خریدو پس از خرید با کاستن عدم تجانس شناختی در کالاهای تکنولوزیک خریداری شده
سیدشاهین شریفی 1396 -
اثر عوامل بیرونی و بسته بندی بر ترجیجات مصرف کننده برای داروهای بدون نسخه
سیدحمید عباسی حسینی 1396 -
بررسی ابعاد برند خدمات و تاثیر آن در ایجاد ارزش برای مشتریان :با دیدگاه وفادارسازی مشتریان
سمیرا قدیانی 1396 -
بررسی عوامل موثر در قیمت آپارتمانهای مسکونی شهر مشهد به روش هدانیک
علیرضا باغبان فردوس 1396 -
بررسی علل عدم موفقیت شرکتهای تولیدی – تجاری ایران در دستیابی به نام و نشان (برند) قدرتمند
مریم کلانترزاده 1396 -
بررسی عوامل موثر بر صادرات سنگهای تزیینی و تدوین الگویی جهت توسعه صادرات آن
فاطمه رضائی 1396 -
طراحی مدل قیمت گذاری هدانیک خودروهای تجاری
حسین رستمی نژاد 1396 -
بخش بندی بازارگوشی تلفن همراه بر مبنای خصوصیات رفتاری
فرهنگ بوستانی 1396 -
شناخت معیارهای بانکها در مورد مسوولیت اجتماعی بنگاه (corporate social responsibility) و مقایسه آنها با معیارهای استاندارد 26000lso
ندا رضوانی گیل کلایی 1396 -
بررسی عوامل فردی موثر بر تصمیم خرید به خریداران فرآورده های گوشتی
احمد اخوان ارمکی 1396 -
شناسایی دسته بندی موانع چالشها و ارائه راه کار برای راه اندازی معاملات نفت در بورس کالای ایران
احمد رضایی 1396 -
عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی (مطالعه موردی، خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی در استان های قزوین و البرز)
محمد احمدی 1396 -
تحلیلی بر عوامل انگیزشی موثر بر انتخاب مراکز درمانی ایران توسط گردشگران پزشکی نمونه مورد مطالعه (مراکز درمانی شهر تهران)
رضا عباسی 1396 -
یکپارچه سازی استراتژی های تکنولوژی، محصول و بازار با استفاده از نقشه راه تکنولوژی، مورد مطالعه : مولدهای همزمان برق و حرارت در مقیاس خانگی (Micro CHP)
وحید کهکشانی 1396 -
شناسایی و الویت بندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت عملکرد صادراتی مطالعه موردی :گروه صنعتی زرماکارون
سحر قربانی 1396 -
تحلیل عوامل موثربرشکل گیری تصویرذهنی گردشگران ورودی به ایران بااستفاده ازابزار تبلیغات شفاهی الکترونیک
مرضیه شاهی سوندی 1396 -
بررسی نقش نشانه های بیرونی کیفیت در شکل دهی تصویر برند و ایجاد ترجیح برای سیگارهای ایرانی
مهدی غفوری پور 1396 -
بررسی توانمندی ها و ضعف های بانک ملی ایران در صورت پیوستن کشور به سازمان تجارت جهانی از دیدگاه مدیران با استفاده از مدل 7 اس مک کینزی
یونس نصراللهی 1396 -
بررسی نقش مراکز خرید بزرگ (shoppingmall) در تغییر رفتار خرید مردم تهران در خرید کالاهای با در گیری پایین (مطالعه موردی :hyper market)
پگاه حصاری 1396 -
تاثیر رعایت چهارچوب های اخلاقی بر درک قیمتی مصرف کننده
اردلان اخلاقی پور 1396 -
بررسی عامل موثربرانصاف قیمتی ادراک شده وپاسخ های رفتاری مشتریان درهتل های 4و5ستاره مشهد
سعید زال 1396 -
آسیب شناسی واگذاری فعالیت های تصدی گری شهرداری تهران به منظور ارائه راهبردهای ارتقا مشارکت بخش خصوصی
آناهیتا روکش 1396 -
بررسی تاثیر ویژگی های پیام و ویژگی های موقعیتی بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان در خرید برندهای لوکس
نوید نوین باهران 1396 -
بررسی ترجیحات مشتریان موسسات آموزش عالی آزاد فعال در رشته های مدیریت در شهر تهران از طریق تحلیل متقارن
مهدی الهی 1396 -
بررسی ارتباط ارزش ویژه برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانک پاسارگاد استان هرمزگان)
ایدا ایرانی 1396 -
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی مشتریان جدید در بانک سپه با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (مطالعه موردی شعب بانک سپه در شهر تهران)
حمیدرضا خیری 1396 -
بررسی ارزش خرید مصرف کننده بر رضایت و وفاداری در فروشگاه های خرده فروشی ( مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای هایپر استار)
محمود علیزاده 1396 -
عنوان بررسی رابطه بین بازاریابی مستقیم (DIREET MARKETING) با رفتار مصرف کنندگان صنایع لوازم خانگی( مطالعه موردی :افراد مراجعه کننده به مراکز خرید منطقه یک شهر تهران)
کیمیا کردرستمی 1396 -
حساسیت مشتریان شرکت راه آهن نسبت به قیمت (تعرفه)با استفاده از مدل Van Westen dop
یوسفعلی ملکان 1396 -
بررسی اثر شخصیت مشتریان با توجه به متغیر میانجی شخصیت برند برند(پیمایشی پیرامون شرکت ایرانسل در سطح شهر تهران)
سودابه فیاضی 1396 -
تاثیر آمیخته بازاریابی(7P) بر روی تصمیم خرید مشتریان از محصولات فرهنگی(کتاب) در شهر کتاب های تهران
پگاه معینی 1396 -
بررسی تاثیرعوامل موثربراجرای موفق رویدادهای فرهنگی ازدیدگاه گردشگران،موردمطالعه جشن سده
سیده فروزنده فضلوی 1396 -
مقایسه تاثیر عوامل موقعیتی بر رفتار خرید زنان شاغل و خانه دار در خرید محصولات لوازم آرایشی در شهر تهران
مژگان علی دوستی 1396 -
بررسی نقش مشارکت جامعه محلی درتوسعه پایدارگردشگری:مطالعه موردی کلاردشت
فرهاد طباطبایی 1396 -
بررسی ارتباط بین تجربه خدمات و ارزش ویژه برند در صنعت بیمه (مطالعه موردی :شرکت بیمه ما)
امین پوربشاش 1396 -
تاثیر ترفیعی قیمتی برتمایل به پرداخت و ادراک مصرف کننده از برند(مطالعه موردی :مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی مای و بایودرما)
دینا حاجی زینلی بیوکی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به سرمایه گذاری در صتدوق های سرمایه گذاری مشترک
حسام ناصرعزیزی 1396 -
تجزیه و تحلیل پویایی های رقابتی با استفاده از رویکرد نقشه گروه های استراتژیک(مورد مطالعه صنعت مبلمان)
حامد ابوتراب 1396 -
شناسایی عوامل موثردرجذابیت واستفاده ازاپلیکیشن های موبایلی درجذب گردشگران درخریدمحصولات گردشگری
هنگامه قنواتی 1396 -
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصویر برند. مورد مطالعه: مشتریان محصولات گروه صنایع غذایی شیرین عسل شهر تبریز
اکبر فرضی مولان 1396 -
بررسی تاثیر خرید با کارتهای خرید بانکی بر مصرف موادحوراکی ناسالم
امیرهادی محمدی جزی 1396 -
بررسی تاثیر ارزش های فرهنگی و ارزشهای خرید بر رفتار خریدتکانشی
ریحانه موحد 1396 -
بررسی کارآمدی بازی های تبلیغاتی درجذب بازدیدکنندگان (مطالعه موردی:وب سایت شکم سلام)
مبین مظلومی جورکویه 1396 -
مقایسه ادراک مشتریان از فروشگاههای تخفیفی با برند داخلی و جهانی (مطالعه موردی : فروشگاههای افق کوروش و هایپراستار)
معصومه فردی 1396 -
بررسی تاثیر نظرات آنلاین مشتریان بر انتخاب نهایی کالا با استفاده از روش تجزیه و تحلیل متقارن(conjoint analysis)
نوشین معتمدی دهکردی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بکارگیری بانکداری الکترونیک در شعب بانک تجارت جمهوری اسلامی ایران
آناهیتا محرابی 1396 -
بررسی اثرات به کارگیری استراتژی بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند در صنایع غذایی
صدف ملائی 1396 -
تدوین نقشه گروه های استراتژیک در صنعت قطعات فلزی بدنه خودرو در ایران
شهروز اعزازی 1396 -
"بررسی تاثیر گرایش های فرهنگی بر ادراک از قیمت مصرف کنندگان(مورد مطالعه تلفن همراه)"
الهام جعفری 1396 -
بررسی عوامل موثربرتابع تقاضای مدت زمان اقامت درهتلهای تبریز:رهیافت مدلهای دوره ای
فهیمه هاتف تبار 1396 -
برسی تاثیر بکار گیری فاکتورهای زیست محیطی پایدار بر میزان تمایل به پرداخت مصرف کنندگان در خرید محصولات سبز از شرکت سایپا
علی اصغر دوائی 1396 -
بررسی تاثیر ساده گرایی و سبک های مختلف زندگی بر نیات خرید برند لوکس (مطالعه صنعت پوشاک)
پونه مظهری 1396 -
بررسی عوامل موثر بر تاب آوری خوشه ای صنعتی در مواجهه با تحریم های اقتصادی، مطالعه موردی: خوشه تجهیزات بیمارستانی تهران
آرین عظیمی 1396 -
بررسی تاثیر سن شناختی ،مادی گرایی ،همنوایی ونیازبه منحصر به فردی بر رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران
مریم کریمی داویجانی 1396 -
بررسی رابطه ابعاد رضایت از قیمت و تمایل به پرداخت بیمه گذاران بیمه بدنه اتومبیل مطالعه موردی: شرکت بیمه کار آفرین
معصومه نقیان 1396 -
بررسی تاثیریادگیری رسمی، ویژگی های شخصیتی و ویژگی های محیط کار بر یادگیری غیر رسمی (مورد مطالعه : پست بانک ایران)
وجیهه السادات شجاعی 1396 -
بررسی اثر پول برد درمیان سرمایه گذاران حقیقی بورس اوراق بهادار تهران
مصطفی قیافهء داودی 1396 -
بررسی رفتار تغییر مشتری های بانک صادرات ایران تحت تاثیر اهمیت خدمات بانکی از دید مشتری و پیشنهاد رقبا در زمینه خدمات مشابه و میزان رضایت مشتری از خدمات
امیر امین صبوری 1396 -
تحلیل استراتژیک برمامه مدیریت پسماند های شهر تهران براساس روش زباله سوز و هاضم
احمد بنوان 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مزیت رقابتی صادرات خدمات فنی – مهندسی ایران
محبوبه نوروزی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در صادرات قطعات خودرو بر مبنای مدل رقابت ملی پورتر ( مطالعه موردی در صنعت ریخته گری چدن و فولاد)
سیدعلی میرسعیدی 1396 -
بررسی نقش اقدامات بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری – صنعتی
سید محمود عبدی اسکوئی 1396 -
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی (7P) و تصمیم خرید مشتریان از سرویسهای ارزش افزوده شرکت همراه اول و سرویس GPRS( اینتر نت همراه)
وحید جزینی 1396 -
بررسی ادراک دانشجویان دانشگاه تهران از برند دانشگاه تهران
مهدی باباصادقیان 1396 -
عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برنده لوازم یدکی خودرو در میان گروه های مرجع (تعمیمر کاران و فروشندگان لوازم یدکی)وارائه راهکارهایی در جهت ارتقا ارزش برند ایساکو
هاله داودی 1396 -
بررسی تاثیر گرایش های استراتژیک سازمان بر سرمایه اجتماعی بیرونی مدیرمحور
اکبر فرقانی بناب 1396 -
بررسی نقش ریسک ادراک شده در قصد خرید محصولات در فروشگاه اینترنتی دیجی
پوریا یعقوبی کوپایی 1396 -
تاثیر ابزارهای پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند شرکت بیمه سامان
سارا پویانا 1396 -
شناسایی عوامل موثربرانتخاب بین آژانس های مسافرتی واینترنت درتصمیم گیری سفرمسافران
مرتضی سلیمانی نژاد 1396 -
خلق ارزش برای گرایش مردم به مصرف کالاهای داخلی (مطالعه پوشاک در شهر تهران)
کبری لوایی یانسی 1396 -
عوامل موثر بر رفتار اجتناب از تبلیغات در صنعت پوشاک ایران
شاداب شادمان 1396 -
اثر چارچوب قیمت بر ادراک مصرف کنندگان از قیمت گذاری پویا
مرجان آسیائی 1396 -
تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان آنلاین و نتایج مالی در بانک قوامین
جابر جعفرنژاد 1396 -
تاثیر قیمتهای پایین و تخفیف، بر ادراک مصرف کننده از کیفیت برند
محمدهادی مرادی هرندی 1396