محسن نظری

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/26

محسن نظری

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی

رساله های دکتری

  1. طراحی مدل جنون برند سبز
    محمدرضا نمازی 1404
  2. طراحی مدل استراتژی رقابت همکارانه در صنعت خرده فروشی ساعت
    مهبد ثقفی 1404
  3. ارائه مدلی جهت ارزیابی اثر تلنگرهای دیجیتال بر رفتار مشتریان در فروشگاه های آنلاین دارو و تجهیزات پزشکی
    محمدرضا اسداللهی 1404
  4. ارائه چارچوب مفهومی تاثیر قابلیت های بازریابی بر عملکرد صادراتی در محیط VUCA
    سید مصطفی غفاری 1403
  5. اثر سوگیری شناختی لنگر انداختن بر ارزیابی قیمتی مشتریان صنعتی، مورد مطالعه: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
    مهدی گیوهء 1403
  6. ارائه چارچوب قابلیت های رایزنی بازرگانی خارجی
    محمد حسین خروطی 1403
  7. ارائه چارچوب مفهومی قابلیت مدیریت هم رقابتی در صنعت داروسازی ایران
    طیبه جلیلی 1403
  8. ارائه چارچوب قابلیت های قیمت گذاری در محیط ووکا در صنعت پوشاک و کفش
    لیلا السادات رضائی 1403
  9. طراحی مدل بومی عوامل موثر بر پیاده سازی بیمه سایبری در کشور
    بهزاد اسماعیلی فر 1403
  10. طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه موثر بر قابلیت های پویا در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب
    بهروز عطاریان 1403
  11. ارائه چارچوب قیمت گذاری نرم افزارهای سازمانی به عنوان خدمت
    حمیدرضا رنجبری 1402
  12. ارائه الگوی مدیریت تنش در هم رقابتی (مطالعه موردی چندگانه )
    گلناز رستمی 1402
  13. طراحی مدل تجربه واقع شده و مدیریت شده خرید آنلاین مشتری در شرایطVUCA (مطالعه موردی: حوزه فروش کالای دیجیتال در دیجی کالا)
    هلیا عابدی 1402
  14. طراحی مدل مفهومی بیمه دیجیتال
    محمد آدابی 1402
  15. تدوین چارچوب اندازه گیری اثر نوآوری اجتماعی با تاکید بر نقش هم آفرینی
    ایمان مستشارنظامی 1402
  16. تبیین پدیده سیالیت برند با تئوری های یادگیری
    نکیسا رضائی 1402
  17. ارائه چارچوب هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا
    مرتضی حاجی حسینی 1401
  18. ارائه چارچوب استراتژی هم رقابتی در بنادر
    مجتبی عباس پور 1401
  19. طراحی چارچوب قیمت گذاری نرم افزار به عنوان خدمت
    آزاده عباسی راد 1401
  20. مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال های چندگانه
    هانیه فتحی ملکشاه 1401
  21. ارائه مدل هم‌رقابتی در شرکت‌های هواپیمایی و تخصیص فعالیت‌ها به همکاری و رقابت
    ساعده غیوری ثالث 1401
  22. ارائه چارچوبی برای قیمت گذاری خدمات حمل و نقل باری (داخلی) شرکت راه آهن ج.ا.ا
    اکرم رستم خانی 1401
  23. ارائه مدل دینامیکی به منظور تحلیل مصرف غذا (مورد مطالعه غذاهای دریایی)
    امیر پرنیان 1401
  24. طراحی و تدوین چارچوب هم رقابتی در صنایع شیر و لبنیات ایران
    امین رودانی 1401
  25. نوع شناسی قالب های تخفیف و کاربرد آنها در خرید: یک مطالعه ترکیبی چند مرحله ای
    الهام ظفریان پور 1401
  26. طراحی مدل نوع شناسی تحقیقات عدم قطعی و بررسی تاثیر آن بر خرید آتی مشتریان محصولات لذت جویانه و فایده باور
    محمدکیان نوروزی 1400
  27. ارائه الگوی کسب مزیتهای رقابتی برای شرکتهای دانش بنیان بر اساس قابلیت های پویا با رویکرد متمایزسازی
    علیرضا عبدالحسینی خلیق 1400
  28. مدلسازی قیمت گذاری خدمات بنادر با استفاده از توابع کاپولا
    محسن نوروزی 1399
  29. ارائه مدل مشارکت مشتریان در پیش برد فروش
    اعظم کاوه 1399
  30. مدل هم آفرینی ارزش در صنعت طراحی داخلی ساختمان
    الهام مهرجو 1399
  31. طراحی سیستم توصیه گر در خصوص قیمت گذاری بر اساس ارزش مشتری با متد تحلیل احساسات
    سارا آقابابائی 1399
  32. ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتی در حوزه گردشگری در ایران
    فاطمه قربانی 1399
  33. طراحی مدل استراتژی همکاری رقابتی در بنگاه های خدمات فنی و مهندسی
    محمد بروجردی 1399
  34. ارائه چارچوب پیاده سازی فرایند نظارت بر تجارت فرامرزی
    عطاء سلطانی هزارخانی 1399
  35. ارائه چارچوب استراتژی قیمت گذاری شرکت های چندکاناله با رویکرد انصاف قیمتی
    عاطفه حصارکی 1399
  36. ارایه چارچوب ادراک مصرف‌کنندگان از تخفیف و مدیریت آن
    فاطمه رستمی 1399
  37. طراحی مدل کنترل استراتژیک با رویکرد تحولی
    حمیدرضا عزتی 1398
  38. طراحی مدل مفهومی تعیین آستانه قیمت برای تخفیف فروشگاهی در ایران
    حمید رضا بیرانوندی 1398
  39. ارائه چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان در نسل های مختلف اقوام ایرانی
    هیرو عیسوی 1398
  40. آسیب شناسی توسعه تراتزیت چندوجهی از طریق ایران و ارائه چارچوب بهبود آن (تحلیلی در سه حوزه دریایی ، جاده ای ، ریلی )
    حبیب کمرخانی 1398
  41. طراحی مدل مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران
    حسین دستار 1398
  42. طراحی الگوی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیک
    احمد قدس اللهی 1398
  43. ارائه چارچوب نگرش و هیجانات مشتری در خرید از فروشگاههای همواره تخفیف و نقش آن ها در ارزیابی ارزش ادراک شده و قصد خرید
    مصطفی نصری 1398
  44. طراحی چهارچوب سیاستگذاری افزایش ظرفیت قبولی بیمه اتکایی بااستفاده از اوراق حوادث فاجعه آمیز در صنعت بیمه
    جواد سهامیان مقدم 1397
  45. طراحی مدل توسعه سرمایه گذاری داخلی با تاکید بر نقش محوری شبکه های تلویزیونی کشور ( مطالعه موردی : بورس اوراق بهادار تهران)
    سیدمسعود محسنی تکیه 1397
  46. الگوی ارزیابی آمادگی سازمان برای تغییر استراتژیک و پیاده سازی استراتژی (مطالعه موردی ارائه برق به عنوان کالای اقتصادی در وزارت نیرو
    حمیدرضا پیرمراد 1397
  47. طراحی مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه (بررسی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات)
    امیرحسین قادری عابد 1397
  48. مدلسازی قیمت گذاری عدم تقارن وکیفیت اطلاعات
    ابراهیم ابراهیمی 1397
  49. تدوین چارچوب استراتژی هم رقابتی جهت کسب مزیت رقابتی در کسب و کارهای فناور نوپا
    محمد ولیابیدگلی 1396
  50. تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه لوازم خانگی)
    عبدالرحمن احسان 1396
  51. ارائه تئوری چند سطحی جبران خدمات - عملکرد با رویکرد استقرایی
    حمزه رایج 1396
  52. تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق
    رحیم محترم قلاتی 1396
  53. طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران
    سیدمجتبی موسوی نقابی 1396
  54. برآورد و تحلیلی بر رابطه جانشینی زمان و درآمد بر پایه رویکرد قابلیت انسانی مورد مطالعه: معلمان مرد شهر تهران
    نسرین دهقان 1396
  55. تبیین الگوی شناسایی استراتژی های بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش ویژه مشتری بانکداری تجاری
    امیرحسین داودیان 1396
  56. طراحی همسو سازی استراتژیهای تجاری و اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقیانوس آبی در بانکهای تجاری ایران
    فرشته امین 1396
  57. تبیین استراتژی طراحی و توسعه محصول جدید با رویکرد نوآوری باز در شرکت ایران خودرو
    ابوالقاسم بازرگان 1396
  58. ارائه مدل انصاف اداراک شده مشتری از قیمت گذاری پویا مورد مطالعه مجموعه هتلهای پارسیان
    مهدی سمیع زاده 1396
  59. طراحی مدل بازاریابی رابطه ی بین بنگاهی در شبکه کسب و کار گردشگری پارسیان
    حامد عبدالعلی 1396
  60. ارائه مدل برآورد تمایل به پرداخت برای تداعی های برند بانک
    اشکان الهیاری 1396
  61. مدلسازی عامل گرای رفتار با رویکرد تحقیق در عملیات رفتاری (مورد پژوهش : رفتار خرید ناگهانی)
    زهرا صادقی ارانی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر هوش مصنوعی در استراتژی بازاریابی کسب و کار های آنلاین
    ارش صادق زاده 1403
  2. مدیریت بحران های مالی و نوسانات نرخ ارز در عراق و بازتاب آن بر انعطاف پذیری برنامه های بازاریابی بخش بانکی
    بتول عبدالرسول عبدالواحد الجیاد 1403
  3. بررسی اثر پذیرش تکنولوژی در قصد به کارگیری هوش مصنوعی در صنعت هتلداری کیش
    عطیه حیدرزاده 1403
  4. بررسی عوامل موثر بر رفتاری خرید مشتریان قالی ایرانی در افغانستان(مورد مطالعه: استان کابل)
    محمد امیری 1403
  5. مقایسه میزان رضایت مندی مشتریان در ربات سخنگو و عوامل انسانی برخط
    علیرضا نصرتی 1403
  6. مقایسه تاثیر ابعاد تصویر قیمتی بر قصد استفاده در تاکس های تلفنی آنلاین و تاکسی های تلفنی سنتی (مورد مطالعه: آژانس ها و اسنپ)
    محمدجواد محمدزاده 1402
  7. اثرات شاخصهای طراحی فناوریهای چندکانالی فروش در ادراک کارایی آنها و مخاطرات درک شده توسط مشتری
    هادی صمدی قندهاری 1402
  8. : بررسی تاثیر تخفیفات کششی بر قصد بازدید از فروشگاه و خرید آنی با اثر تمرکز تنظیمی افراد و بررسی پشیمانی پس از خرید با استفاده از نظریه ناهمسانی شناختی
    مسعود جباری 1402
  9. بررسی اثر تجربه قیمتی مشتری بر رضایت
    روزبه راه چمنی 1402
  10. بررسی ارتباط تفکر استراتژیک مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در حوزه‌ی صنایع معدنی و اقدامات زیست پایدارانه ی آن‌ها
    دلارام سادات ابطحی نایینی 1402
  11. بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از اپلیکیشن های حوزه ساختمانی
    ساجده مرادی 1402
  12. آسیب شناسی خط مشی گذاری عمومی در صنعت هواپیمایی کشور
    فرهاد آزادی 1402
  13. بررسی تاثیر ظرفیت های هوش تجاری بر عملکرد شرکت( مطالعه موردی: بیمه آسیا در شهر تهران)
    نادیا افلاطونیان 1402
  14. بررسی تاثیر ترکیب اعضای هیئت‌مدیره بر عملکرد شرکت مورد مطالعه هُلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)
    کورش کمره‌ 1402
  15. بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در هم آفرینی ارزش وقصد رفتاری مشتریان )موردمطالعه:شرکت هاکوپیان (
    عاطفه شاکری 1401
  16. تغییر رفتار مصرف کنندگان برق و پیک سائی به کمک ارائه یک مدل قیمت گذاری پویا
    جعفر رسولی 1401
  17. شناسایی راه کارهای توسعه صادرات خدمات دور کاری آنلاین در شرایط تحریم
    جواد طلوع آجیلی طوسی 1401
  18. بررسی تاثیر قیمت گذاری نفوذی بر توسعه سرویس ها در پلتفرم های وی او دی
    علی نمدکلاهی 1401
  19. بررسی ابعاد رضایت قیمت بر قصد خرید در بازار طلا ( مقایسه بازار های سنتی و مدرن )
    پریسا مظفریان 1401
  20. تاثیر برچسب گذاری تولید اخلاق مدار و بسته بندی سبز محصولات آرایشی و بهداشتی بر رفتار خرید مصرف کنندگان (بانوان 20 تا 40 سال )
    شاریس نایب نجاد 1401
  21. "بررسی اثرات ادعاهای قیمت کششی بر رفتار مصرف کنندگان در بستر خرده فروشی"
    بهنام احمدپورترکی 1401
  22. نقش توصیف محصول در قصد خرید مصرف کنندگان به واسطه درگیری ذهنی محصول، پلتفرهای اجتماعی و اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی بیمه گذاران شرکت بیمه معلم)
    شیرین محمدیوسف 1401
  23. سنجش تفکر قیمت گذاری استراتژیک مدیران در صنایع غذایی
    آرش کمالی 1401
  24. تبیین عوامل موثر بر خرید پوشاک فست فشن
    کتایون لطفی آذر 1401
  25. بررسی نقش استراتژیهای بازاریابی خلاقانه در شبکه های اجتماعی بر میزان رضایت مندی مشتری (مطالعه موردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    ترانه نراقی 1401
  26. بررسی تاثیر آگهی‌های تخفیف کششی بر ادراک صرفه‌جویی و قصد بازدید از فروشگاه
    مسعود اسماعیل بیگی 1401
  27. مقایسه رضایت قیمتی در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی در شهر تهران
    ز هرا حسین دوست 1401
  28. سنجش تفکر استراتژیک قیمت گذاری مدیران در صنعت ساختمان
    زهره قربانی اورگانی 1401
  29. شناسایی و اولویت بندی عوامل رانشی و کششی در توسعه ی گردشگری در بیابان لوت
    طلیعه بی نیاز 1401
  30. تاثیر شخصی سازی خدمات هتل بر توسعه صنعت مهمان نوازی
    سیدمحمد حسینی کلهرودی 1401
  31. بررسی تاثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک شده (مطالعه موردی: خریداران کالاهای لذت گرایانه و فایده گرایانه در شهر تهران )
    رومینا خان بلوکی 1401
  32. بررسی اثر ابعاد اجتماعی و محیط زیستی مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر انصاف قیمتی ادراک شده توسط مشتریان
    مونا جمشیدی 1401
  33. : بررسی ابعاد رضایت مشتری از قیمت (مطالعه موردی: اسنپ)
    یاسمن توانگررنجبر 1401
  34. خلق ارزش مشترک توسط مصرف کنندگان در اقتصاد اشتراکی : نقش حمایت اجتماعی ، ادراکات اخلاقی مصرف کنندگان و کیفیت رابطه.
    پریا علیزاده قدیمی 1401
  35. بررسی تمایل پرداخت مشتریان بابت ظروف یکبار مصرف تولید شده از باگاس
    محمدسجاد افشاربکش لو 1401
  36. اولویت بندی و ارزیابی ریسکهای تاثیر گذار بر صنعت طیور گوشتی در استان مازندران به روش دنپ فازی FDANP
    شروین زکریا 1401
  37. شناسایی عوامل موثر بر انصاف قیمتی درک شده توسط مشتریان در دوره شیوع ویروس کوید 19 با رویکرد تحلیل متقارن (مورد مطالعه: تاکسی اینترنتی اسنپ)
    شقایق ماهیگیرسنگاچینی 1401
  38. بررسی تاثیر معماری بیروی فروشگاه بر ادراک مشتری از قیمت: مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای لباس در ایران
    محمد احتیاطی 1401
  39. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مدل های درآمدی بازی های موبایلی
    خشایار قشقائی 1401
  40. بررسی عوامل موثر بر تحمل پذیری مصرف کنندگان در برابر نوسانات قیمت
    ابراهیم اصیل میابی 1401
  41. بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در خلق ارزش و تعامل برند صنعت بیمه ( مورد مطالعه بیمه سامان)
    زینب شهریسوند 1401
  42. تحلیل رفتار پیش از خرید مصرف کنندگان در شرایط رکود تورمی
    اشکان دهقان 1400
  43. تاثیر کانال های توزیع چند گانه بر وفاداری مشتری با میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: صنف پوشاک تهران)
    نازنین حبیب زاده بیژنی 1400
  44. ارائه راهبردهای مدیریتی گردشگری در دوره اپیدمی کوید 19 در جزیره کیش ( مورد مطالعه :هتل های جزیره کیش )
    احمد ملکیان 1400
  45. تاثیر استراتژی قیمت گذاری چند کاناله بر انصاف قیمتی و سردرگمی مشتری
    الهه مهری 1400
  46. بررسی اثر قدمت برند بر تمایل به پرداخت مشتریان
    المیراسادات یگانه 1400
  47. سنجش فناوری های چندکاناله با نقش میانجیگر ریسک ادراک شده (مورد مطالعه : آژانس مسافرتی علی بابا)
    رضا آذرپرا 1400
  48. بررسی ابعاد تصویر قیمت و تاثیر آن بر قصد خرید در شرکت های بیمه خصوصی و دولتی
    فاطمه حیدرنیا 1400
  49. بررسی عوامل تاثیر‌گذار بر ادراک از منصفانه‌بودن قیمت‌گذاری ازدحام(ترافیک) در تهران
    زهرا بابازاده 1400
  50. بررسی تاثیر استراتژی های تخفیف هتل بر احساس و رفتار مصرف کنندگان
    محمدرضا علیزاده 1400
  51. تاثیر قالب (فریم) تخفیف بر قصد خرید افراد
    مهدی جمالی 1400
  52. قیمت گذاری پسته بر اساس مدل ون وستندورپ
    مصطفی عبداللهی نژاد 1400
  53. بررسی تاثیر نوع کالای موجود و پلتفرم شبکه اجتماعی بر روی خرده فروشی های آنلاین در ایران
    علیرضا باوفا 1400
  54. بررسی تاثیر تناسب تنظیمی بر توجه دیداری مصرف کننده به برچسب تغذیه و تصمیم خرید سالم با استفاده از تکنیک ردیاب چشم
    الناز جعفری 1399
  55. تاثیر تجربه برند و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تمایل به پرداخت (مورد مطالعه چرم درسا)
    مهتاب سادات محسنی 1399
  56. بررسی تاثیر انگیزه بر تمایل به شایعه پراکنی با توجه به متغیر تعدیل کننده نگرش نسبت به شایعه
    شریفه شمسی 1399
  57. بررسی تاثیر نحوه تفکر کلی نگر - جزءنگر ونحوه تفکر تحلیلی - شهودی بر توجه به برچسب های تغذیه ای به "روش تحقیق آزمایشگاهی"
    امیر قدیمی حرفهء 1399
  58. شناسایی فاکتورهای تاثیرگذار بر استراتژی های مذاکره (مورد مطالعه: شرکت های پیشگام در صنعت تجارت الکترونیک تهران)
    مرضیه ابن علی 1399
  59. بررسی فونت در تبلیغات : تاثیر گذارترین فونت های فارسی در پیام های ترفیعی تبلیغات چاپی
    علی پورمهدی 1399
  60. بررسی تاثیر انطباق پذیری قیمت، سازگاری و نوآوری صادراتی بر مزیت رقابتی با نقش تعدیل گری شدت رقابت (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی استان تهران)
    داود خطیبی 1399
  61. بررسی نقشه سفر مشتری در فروشگاه های الکترونیکی کتاب
    رقیه سبزعلیان 1399
  62. تحلیل میزان تغییرات بدهی های دولتی نسبت به پارامترهای اقتصاد کلان به کمک روش موجک متقاطع
    حسین گائینی 1399
  63. بررسی نقش وتاثیرجشنواره ها و رویدادهای موسیقی محلی برجذب گردشگران ورودی(موردمطالعه استان بوشهر)
    مصطفی مرزبان 1399
  64. هم آفرینی ارزش برند های ایرانی : بررسی تاثیر اشتراک گذاری اطلاعات تجاری در تجارت اجتماعی، حمایت اجتماعی و کیفیت رابطه در ایران
    حسین شیخ نظری کتولی 1399
  65. بررسی جایگاه هنرهای نمایشی در جذب گردشگران ورودی
    نسرین طاهرنژاد 1399
  66. بررسی تاثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک تجارت بر هویت شرکتی (مورد مطالعه : شعب بانک تجارت استان تهران)
    لیلا حسنی 1399
  67. بررسی نقش هم آفرینی ارزش بر عملکرد کسب و کار در اقتصاد اشتراکی
    سیدمحمدرضا احمدی 1399
  68. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر قصد ادامه خدمت گرفتن کاربران در سیستم دوچرخه اشتراکی
    یاسر منش 1399
  69. ارزش ادراکی مشتری از ویژگی های ساختمان سبز و تاثیر آن بر تمایل خرید
    مارال نادرپورکوهی 1399
  70. بررسی تاثیر نمایش قیمت بر ادراک مصرف کنندگان از لوکس بودن
    سپیده باذلی 1399
  71. تاثیر حافظه سازمانی بر فرآیند خرید سازمانی در صنایع معدن، حمل و نقل و مواد شیمیایی
    فرشید یغمائی 1399
  72. بررسی تاثیر فعالیت برندهای لوکس در شبکه‌های اجتماعی روی سطوح تفسیر (مطالعه موردی: اینستاگرام)
    سیده زهرا حسینی 1399
  73. انتخاب الگوریتم مناسب داده کاوی به منظور پیش بینی لغو رزرو هتل با استفاده از تصمیم گیری چندشاخصه
    میثم طاهر 1399
  74. بررسی تاثیر مهارتهای ارتباطی و مشاوره بر خرید ناگهانی پیشنهاد شده
    محمد اورجی 1399
  75. بررسی تاثیر بازارگرایی، قابلیت شبکه سازی و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد بین المللی شرکتهای کوچک و متوسط ( مورد مطالعه: شرکتهای قطب صنعتی اصفهان)
    عادل قضاوی 1399
  76. بررسی تاثیر برند و ثبت جهانی آن بر صادرات خشکبار
    مسعود خطیبی 1399
  77. بررسی اثر قیمت در تصمیم‌گیری خریداران وسواسی ( اجباری )
    زیبا شهیدی 1399
  78. بررسی تاثیر شفافیت قیمتی بر ادراک از انصاف قیمتی و رضایت از خرید محصولات سبز (مطالعه ی موردی : لوازم آرایشی و بهداشتی ایوروشه در شهر تهران)
    مهسا کمالی دولت آبادی 1399
  79. شناسایی هم آفرینی کاربران بر ایجاد نوآوری گردشگری در ایران (مورد مطالعه : متن کاوی پایگاه تریپ ادوایزر)
    نعیمه صالحی دولابی 1399
  80. ارائه یک نظام درگیرسازی مخاطب محور برای هم آفرینی درشبکه اجتماعی
    بیتا آصفی 1399
  81. مطالعه و بررسی تصویر ذهنی مشتریان بانک سامان از برند بانک سامان با به کارگیری مدل مولکول برند
    پانته ا فرد 1398
  82. بررسی یک مسابقه انبوه سپاری ایده آل از دیدگاه شرکت کنندگان آن
    سیدامیرحسین حسینی 1398
  83. بررسی اثر پیشبرد قیمتی بر ارائه نظرات آنلاین مشتریان در شبکه های اجتماعی در صنعت هتل داری
    تانیا دهقانی 1398
  84. بررسی تاثیر ادراک از استقلال، شایستگی و ارتباط برند بر تعهد به هم آفرینی و نیات رفتاری مشتریان
    محمد ندیمی 1398
  85. آسیب شناسی مدیریت میراث جهانی باغ های ایرانی با رویکرد مشارکت محلی
    رضوان عظیمی کیا 1398
  86. عوامل موثر برجابجایی از برند خارجی به برند داخلی(مورد مطالعه کفش)
    کبری رهبری 1398
  87. ارزیابی مدل توسعه یافته رفتار مصرف کننده در زمینه جوامع برند مبتنی بر رسانه های اجتماعی
    عرفان فرشچی 1398
  88. بررسی عوامل تعیین کننده بر حداکثر تخفیف قابل قبول
    میثم بیات تله جردی 1398
  89. اثر ترفیع قیمت بر خرید اجباری
    فرناز نوری 1398
  90. تاثیر بخش بندی قیمتی بر اساس ویژگیهای مشتری، ویژگیهای محصول یا سبد محصول پویا بر روی انصاف قیمتی ادارک شده
    سیدپرهام شیخ الاسلامی 1398
  91. بررسی انگیزه ها و عناصر زمینه ای در خرید وسواسی
    نوشین ابراهیم زاده 1398
  92. بررسی تاثیر فرکانس نمایش تبلیغات بنری آنلاین بر نگرش به برند : یک مطالعه آزمایشی
    یاسر اباسهلی 1398
  93. بررسی تاثیر سر در گمی مصرف کنندگان بر وفاداری،اعتماد و رضایت مشتری
    مینا ربیعی 1398
  94. تاثیر اعتماد به برند و هویت برند بر بشارت نام تجاری مشتریان محصولات خانگی در شهر تهران
    امیرپویا حاتمی 1398
  95. اثر تجربه برند بر تمایل به پرداخت بالاتر نقش میانجی اعتبار و تمایز ادراک شده برند
    نوید قرینه 1398
  96. بررسی تاثیر قیمت گذاری سبدی پویا بر ادراک از منصفانه بودن قیمت
    سوگل زینالی 1398
  97. بررسی تاثیر ابعاد و ادراکات مسئولیت اجتماعی شرکتی بر ادراک منصفانه بودن قیمت مصرف کنندگان در فروشگاه های زنجیره ای شهر تهران
    محیا علیزاده خالدی 1398
  98. بررسی چالش های خرید از وب سایت های خرده فروشی آنلاین و نیاز به لمس کالا و ارتباط دو طرفه
    محمدحسین صیادیان 1398
  99. بررسی اثر عوامل موثر بر تعویض برند محلی و جهانی
    مریم مهدوی نژاد 1398
  100. بررسی رابطه رشد بنگاه با رشد توانمندی های فناوری در شرکت های دانش بنیان تولیدی در داخل کشور
    شهاب پرستاری فرکوش 1398
  101. توجه مصرف کننده به قیمت درشبکه های اجتماعی بااستفاده ازالگوهای ردیابی چشم(موردمطالعه:تبلیغات آژانس های مسافرتی درایران)
    زینب محمدی 1398
  102. بررسی تاثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد تجاری شرکت های فعال رشدی و دانش بنیان پارک های علم و فناوری استان تهران
    محمدرضا ضرغامی 1398
  103. نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قیمت مرجع داخلی در تمایل گردشگران برای پرداخت بابت محل اقامت مطالعه موردی هتل های شهر تهران
    پگاه نبی پور 1398
  104. بررسی عوامل موثربرتمایل به پرداخت گردشگران برای اکوکمپ ها
    هستی شادمانی 1398
  105. بررسی اثر درگیری مشتری بر ارائه دیدگاه در بازار آنلاین
    مهسا گودرزی علی اکبری 1398
  106. بررسی تاثیر قابلیت کمی سازی ارزش بر عملکرد شرکت ها در بازارهای صنعتی
    سیدجواد هاشمیان 1398
  107. ارائه مدل علّی تبیین عوامل کلیدی موفقیت در فرآیند توسعه محصول جدید در بخش خدمات: مورد مطالعه شرکت خدمات انفورماتیک ایران
    تینا پرچمدار 1398
  108. بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و وفاداری مشتریان در صنعت بیمه
    اشین باقراطونی 1398
  109. بررسی اثر قیمت واحد بر روی ابعاد تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان در فروشگاه خرده فروشی
    سیدمحسن میری 1398
  110. بررسی تاثیر زیبایی کالاها بر حساسیت قیمت مصرف کنندگان
    محبوبه شریفی 1397
  111. بررسی تاثیر کمیابی مقداری و زمانی در استراتژی تخفیف بر قصد خرید
    هانیه فتحی ملکشاه 1397
  112. تاثیر سایت های مقایسه قیمت بر تعویض برند
    ندا فریدونی زاده 1397
  113. بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی در تجربه توریسم
    هنگامه علی خانی 1397
  114. بررسی تاثیر مالکیت برند (داخلی و خارجی) بر قصد خرید با میانجی گری تفاوت های قیمتی و قوم گرایی مصرف کننده
    احسان هاشمی دهقی 1397
  115. استراتژی های مواجهه مصرف کننده بانارضایتی (مطالعه موردی شرکتهای هواپیمایی)
    پگاه پیمانی 1397
  116. بررسی اعتمادکاربران به تورهای مجازی وتاثیرآن برقصدخریدتورهای گردشگری(موردمطالعه آژانسهای مسافرتی)
    سکینه شیرمردی 1397
  117. بررسی اثرهم آفرینی ارزش برمیزان رضایتمندی گردشگران ورودی شرکت کننده درتورهای غذای ایران
    سعیده سلطانی 1397
  118. بررسی رابطه مدیریت تجربه مشتری ونیات رفتاری مشتریان هتل(مطالعه موردی هتل پارسیان آزادی)
    ماندانا منتصرکوهساری 1397
  119. بررسی نقش تجارت اجتماعی بر تصمیم‌گیری برای خرید با درنظرگرفتن تفاوت های نسلی
    محمدمهدی اقاربیع 1397
  120. بررسی تاثیر ارزش های فردی بر درگیری ذهنی مد با در نظر گرفتن تفاوت های نسلی
    اصغر عقیلی دهکردی 1397
  121. تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مجموعه های ورزشی)
    ارشیا طوسی 1397
  122. "تاثیر مدل کسب و کار به اشتراک گذاری درآمد (Revenue share) بر درآمد و ریسک؛ صنعت مورد مطالعه مخابرات- موبایل"
    علیرضا شعبانعلی 1397
  123. استراتژی کاهش قیمت : تاثیر ضمانت قیمت بر غیرمنصفانه بودن قیمت و ارزش برند
    ایمان صادقی 1397
  124. اندازه گیری حداکثر تخفیف قابل قبول کالاها در قصد خرید
    فاطمه رضاییان 1397
  125. بررسی تاثیر کشور مبدا بر قیمت
    شادی مراتی 1397
  126. شناسایی باورهای ذهنی مدیران در مورد قیمت گذاری
    شهریار پاوندی 1397
  127. تدوین الگوی بخش بندی بازار پلی پروپیلن ایران
    هادی شفیع 1397
  128. تاثیر جهت گیری بین المللی بر بهبود عملکرد صادرات در شرکت های صادر کننده مواد غذایی تهران
    پارسا بی پروا 1397
  129. بررسی رابطه و تاثیر تصویر برند ، مسئولیت اجتماعی و تمایز بر میل به پرداخت در یک قیمت بالاتر از محصول در صنعت طلا و جواهر
    بابک زرکش 1397
  130. بررسی تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیکی(e-wom ) بر قصد تحصیل در موسسات آموزشی خصوصی در افغانستان
    خداداد موسوی 1397
  131. بررسی تاثیر ارزشهای تجملی و تجربیات بر عوامل رفتاری و تمایل به تبلیغات دهان به دهان و پرداخت بیشتر مشتریان
    تندیس طباطبایی حسان 1397
  132. بررسی ارتباط بین آستانه تخفیف و ویژگی های فردی مشتریان
    طاهره کردکردستانی 1397
  133. بررسی تاثیر آمادگی استراتژیک مدیریت زیست محیطی بر رقابت پذیری شرکت سایپا
    سپهر صالحی 1397
  134. بررسی عوامل موثر بر دستیابی شرکت های بین المللی خدمات it به برند قدرتمند
    کیارش جهاندیده طهرانی 1397
  135. بررسی عوامل موثر بر دستیابی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور به برند قدرتمند
    حمیدرضا نوربخش 1397
  136. بررسی رابطه میان رویکرد بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان در شرکتهای ارایه دهنده خدمات دسترسی به اینترنت
    سیدکامیاب راسخ قائم مقامی 1397
  137. بررسی امکان پذیری توسعه مفهوم بنگاه های زودبازده دانش بنیان در صنعت ict
    حاتم مومن پور 1397
  138. بررسی عوتمل موثر بر برند سازی برای شرکت های ارائه دهنده خدمات تاسیسات ساختمانی
    رویا نقیب زاده 1397
  139. طراحی مدل بهینه جانمایی شعب بانک مهر اقتصاد بوشهر با ااستفاده از GIS
    ابوالفضل دشتی 1397
  140. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری
    عباس مظفری 1396
  141. تاثیر ویژگی های مر تبط با قیمت، احساسات و درک ارزش بر تمایل به خرید از فروشگاه های تخفیفی
    چهرزاد مفیدپور 1396
  142. تجزیه و تحلیل کاربرد Big Data در فرآیند های بازاریابی
    شبنم جلالی 1396
  143. سنجش میزان آمادگی مراکز درمانی کشور برای پذیرش گردشگر سلامت در مقایسه با کشورهای منطقه
    شهاب رنجبران 1396
  144. شناسایی پویای های رقابتی در محصولات دانش بنیان آزمایشگاهی و ارائه برنامه مناسب پیشبرد فروش
    مهرنوش قیافه داودی 1396
  145. بررسی تاثیر درجه سبز بودن مصرف کنندگان بر قصد خرید سبز با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری روشهای ارائه قیمت
    نغمه سادات مهروز 1396
  146. شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
    سمانه شایسته 1396
  147. تاثیر تبلیغات ناخوشایند بر رفتار اجتناب از تبلیغات در محصولات ضد غفونی کننده بیمارستانی
    محمدصادق صراف زاده 1396
  148. شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
    سمانه شایسته 1396
  149. بررسی تاثیر ریسک قیمت گذاری تاریخ انقضا بر روی وفاداری به برند و قصد خرید
    شیرین عبدالوند 1396
  150. شناسایی مدل بهینه قیمت گذاری با رویکرد حداکثر سازی سود و درآمد، مطالعه موردی: پتروشیمی لاله
    سیدایمان محدث 1396
  151. تاثیر شکاف نسل ها بر انصاف قیمتی درک شده
    مهسا شیخ الاسلامی 1396
  152. مدیریت ادراکات مشتری از قیمت با استفاده از تاکتیک های قیمت گذاری
    امیر بهدانی 1396
  153. ارزیابی تصویر مقصد بوسیله نگاشت شبکه تداعی های برند
    پریسا نظریان 1396
  154. ترسیم نقشه ی مفهومی برند دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    معصومه دهقان 1396
  155. ارزیابی عوامل موثر بر جذب گردشگران بین المللی با استفاده از مدل جاذبه
    سیدمهدی طباطبائی 1396
  156. بررسی اثرات به کارگیری رویکرد بازاریابی پایدار بر وفاداری مصرف کنندگان
    ایمان حسنی 1396
  157. بررسی عوامل تاثیر گذار بر تجربه مشتری در خرده فروشی ها(بررسی موردی فروشگاه اتکا)
    حسن فرهاد 1396
  158. بررسی تاثیر ارزش ادراکی مصرف کننده برسبکهای تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان نرم کننده لباس
    شهرزاد مهدوی 1396
  159. بررسی تاثیرات ترفیعات پولی و غیر پولی بر قیمت مرجع ، وفاداری مشتریان و تصویر برند
    المیرا مظهری 1396
  160. بررسی تاثیر ترکیب اعضای هیات مدیره بر عملکرد مالی شرکت (مورد مطالعه: هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی)
    کورش کمره 1396
  161. بررسی نقش بازاریابی سبزدرصنعت خدمات هتلداری.مطالعه موردی:مشتریان هتل های تهران بزرگ(هتلهای 3و4و5 ستاره)
    شادی رحیمی بافرانی 1396
  162. ارائه مدلی برای بررسی تاثیر قالبهای ارائه تخفیف بر قصد خرید مصرف کنندگان
    مهسا قزلباش 1396
  163. بررسی مدل شخصیت هگزاکو بر ارزشهای مادی گرایانه مصرف کننده با میانجی گری سبک دلبستگی مضطرب
    سهیل پسران حاجی عباسی 1396
  164. بررسی وضعیت مزیت رقابتی ملی شمش فولادی تولید ایران
    عارفه ملائی 1396
  165. بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرف کننده یا برند،هویت پذیری مصرف کننده از برند ونیات رفتاری پس از خرید
    حسین اسمعیلی 1396
  166. تحلیل رابطه بین کیفیت و قیمت درک شده، رضایت مشتری و احساس نا امیدی و شادی در صنعت هتلداری
    پگاه قاسمیان 1396
  167. بررسی رابطه میزان مسئولیت پذیری اجتماعی وعملکردهتل های 4و5ستاره تهران
    منوچهر میرزاپور 1396
  168. تعیین و اندازه گیری عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان لوازم خانگی ساخت داخل کشور
    جواد شریعتمداری 1396
  169. بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر خرید اجباری و ارزش ویژه برند
    حامد بابائی 1396
  170. بررسی تاثیرتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی درانتخاب مقاصدگردشگری (مطالعه موردی شهرشیراز)
    سهیلا وکیلی 1396
  171. بررسی رابطه بنیا های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان به تفکیک محصول در صنایع فلزی مستقر در شهرک شمس آباد
    رضوان زردشتی 1396
  172. بررسی ابعاد بازار یابی کار آفرینانه بربهبود انواع عملکرد کسب و کارهای کوچک ومتوسط صنایع غذایی استان تهران
    ژاله بهادری کوسجی راد 1396
  173. بررسی رابطه بین تجربه سفرباانگیزه های سفرگردشگران خروجی ایرانی موردمطالعه:گردشگران خروجی به کشورترکیه
    حمید طالبی 1396
  174. بررسی ابعاد تصویر قیمت و تاثیر آن بر قصد خرید در بازارهای سنتی و بازارهای مدرن
    هدیه کراچی 1396
  175. بررسی رضایت قیمتی و تمایل به پرداخت بیمه گذاران بیمه درمان تکمیلی (مطالعه موردی :شرکت بیمه ایران)
    محمدجواد اشعری پور 1396
  176. بررسی تاثیرابعادپیشبردقیمتی برارزش ویژه برندآژانسهای مسافرتی
    سعیده اسماعیلی 1396
  177. بررسی واولویت بندی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی
    مینا عطائی گرمی 1396
  178. بررسی و مطالعه تاثیر تجربه برند بر وفاداری مصرف کننده با در نظر گرفته نقش شخصیت برند و رضایت مشتری (برند هاکو پیان)
    سمیه شمس حائری 1396
  179. تاثیر مخارج تبلیغاتی درک شده و پیشبرد قیمت بر ارزش ویژه برند مشتری¬محور (مورد مطالعه: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل)
    نگاه شاپوری 1396
  180. بررسی تعیین کننده های استراتژی قیمت گذاری نفوذی و پرمایه برای محصولات جدید در صنعت مواد غذایی
    زهرا ساران 1396
  181. بررسی عوامل موثر در تصمیم به خرید سهام توسط صندوق های سرمایه گذاری مشترک
    آرش بهنودی 1396
  182. ارزیابی تاثیر رایحه محیطی بر ارزیابی و یادآوری برندهای آشنا وناآشنا
    جواد شالچیان 1396
  183. تبیین مفهوم و ابعاد سازنده هویت سازمانی با استفاده از ابزار فرا ترکیب
    سیدعباس میرعنایت 1396
  184. بررسی میزان موفقیت استراتژی های بازاریابی بانکهای خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی
    محمدصادق هاشمی 1396
  185. شناسایی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی تصمیمات استراتژیک درصنعت برق براساس روش شناسی کیو
    شروین حسن پوریامچلو 1396
  186. بررسی تصویر ذهنی گردشگران داخلی از شهر اصفهان
    نیلوفر طلای مینایی 1396
  187. بررسی اثر شخصیت بر رفتار خرید ناگهانی در تراکنش های خرید آن لاین
    نیلوفر نجاهی 1396
  188. بررسی تمایل به پرداخت مصرف کنندگان بابت آبمیوه های ارگانیک در تهران
    افسانه جلالی علی ابادی 1396
  189. طراحی و تدوین برنامه راهبردی سازمان زیباسازی شهرداری مشهد
    امیرحسام بهروز 1396
  190. تبیین پد یده خرید ناگهانی پوشاک در میان جوانان شهر تهران
    امیرحسین قادری عابد 1396
  191. بررسی نقش گروه های مرجع مجازی بر کاهش تاثیرقیمت در ادراک کیفیت
    زهرا حیدری فرد 1396
  192. ییش بینی میزان فروش محصول جدید نان صنعتی نیمه پخت با استفاده از آزمون مفهوم (CONCet Testing)
    سعید عزیزی علویجه 1396
  193. اثر ابعاد رضایت قیمت روی وفاداری (مطالعه موردی: صنعت لبنیات ایران)
    ماندانا سینا 1396
  194. بررسی موانع درون سازمانی وبرون سازمانی صادرات سیمان کشور به کشورهای خاورمیانه
    سعید اکبریان تفاقی 1396
  195. بررسی ابعاد رضایت از قیمت (مطالعه موردی : صنعت هواپیمایی داخلی ایران)
    پدرام زرافشان 1396
  196. بررسی تاثیر ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی در افزایش قصد خرید بر خط مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن
    مصطفی نصری 1396
  197. بررسی عوامل موثربرتمایل گردشگران به خریدآنلاین محصولات وخدمات گردشگری درایران
    امیرحسین سمیعی زفرقندی 1396
  198. رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان چرم مصنوعی شهرستان تهران
    آناهیتا ملک پور 1396
  199. بررسی شاخصهای مدیریت بازاریابی مقصدبرتعدیل فصلی بودن گردشگری بامطالعه ی موردی شهرلاهیجان
    آرمین رفعتی کوره کابیجاری 1396
  200. شناسایی و رتبه بندی ویژگی های اثرگذار وب سایت های گردشگری بر رفتار گردشگر در انتخاب مقاصد (مطالعه موردی وب سایت های گردشگری ایران از منظر گردشگران درون مرزی)
    رسول شهابی صورمان آبادی 1396
  201. بررسی تاثیر عوامل کلیدی موثر بر تمایل به تغییر برند آن بر فرایند تصمیم خرید استفاده کنندگان تلفن همراه هوشمند
    مریم داودآبادی فراهانی 1396
  202. بررسی تمایل مصرف کنندگان به خرید کالاهای تقلبی با برندهای لوکس (مطالعه موردی: شهر تهران)
    ابوالفضل عابدی 1396
  203. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر صادرات لوله چدن نشکن بر اساس مدل الماس ملی پورتر( مطالعه موردی : شرکت هامون نایزه)
    محمد مقصودی 1396
  204. بررسی تاثیر قیمت منصفانه، رضایت و وفاداری مشتری برپذیرش قیمت مطالعه موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام . تی . ان . ایرانسل
    سیدوحید طباطبایی کلجاهی 1396
  205. بررسی اثر آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری فروشگاههای شهروند از دیدگاه مشتریان
    سمیه بوداقلی دیزجی 1396
  206. بررسی رابطه میزان رعایت مسوولیت اجتماعی و عملکرد شرکت های پیمانکار در صنعت تجهیزات هیدرومکانیکال سد
    محمدرضا بدر 1396
  207. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید لوازم آرایشی بانوان
    غزال فرجادی 1396
  208. شناسایی عوامل انگیزشی رانشی وکششی گردشگران چینی درسفربه ایران
    مینا شکوری 1396
  209. بررسی رابطه بین روشهای مختلف پرداخت مفهوم درد پرداخت و تاثیر آن بر تمایل به پرداخت در مصرف کننده
    احمدرضا ربانی مورخ 1396
  210. بررسی عوامل و پیامد های موثر بر قاچاق کالا
    بهناز صمیمی 1396
  211. چالش ها و موانع پیاده سازی و اجرای برنامه 5 ساله در حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران
    مینو همتی 1396
  212. طراحی مدل قیمت گذاری پروژه های EPS- LUMP SUM
    محمدرضا ترکی جوشقان 1396
  213. تحلیل و ارزیابی کارایی سیستم مدیریت کیفیت سازمانی در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل
    حمیدرضا عبدی 1396
  214. ارزیابی کیفیت خدمات وسایط حمل و نقل عمومی (اتوبوس) از دیدگاه شهروندان تهرانی
    ندا گلشن 1396
  215. شناسایی عوامل تعیین کننده مخارج تبلیغات در صنایع ایران با استفاده از فن تحلیل تمایزی
    سعید تاج دینی 1396
  216. بررسی تاثیر ارزش ویژه برنددرگردشگری غذابرقصدسفرمجددگردشگران مطالعه موردی استان گیلان:شهررشت
    تمنا جاهد 1396
  217. بررسی ورتبه بندی عوامل موثربرموفقیت هتل های اردبیل
    هاجر رسولی جمادی 1396
  218. عوامل موثر بر رضایت زبان آموزان از کیفیت خدمات در موسسات آموزش زبان های خارجی
    آرش راسی 1396
  219. بررسی عوامل موثر بر هویت سازی دانشجویان با برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های دولتی شهر تهران)
    رضا فضلی صالحی 1396
  220. بررسی علل کاهش و راه کارهای بازگرداندن سپرده های مشتریان بانک کشاورزی
    الهام سهرابی 1396
  221. عنوان ارزیابی اثربخشی تبلیغات دولت در طرح هدفمند کردن یارانه ها بر ذهینیت افراد جامعه رهیافت بازاریابی اجتماعی
    رویا شهریان 1396
  222. بررسی تاثیرات سیستم هوش سازمانی بر کسب و کار (مطالعه موردی : مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران)
    مهرناز صفاخواه 1396
  223. بررسی رابطه میان نشانگرهای بیرونی محصول با ادراک مشتریان از ارزش مطالعه موردی: لپ تاپ
    سیدمهدی سیدین اردبیلی 1396
  224. شناسایی و رتبه بندی مشکلات و موانع صادرات تراکتور سازی ایران
    فرهنگ خلیلی 1396
  225. عوامل موثر بر انتخاب یک نوع نان صنعتی در تهران
    منوچهر نائیجی 1396
  226. بررسی دیدگاه های مشتریان در مورد دلایل عدم استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی :مشتریان بانک سپه در شهر تهران )
    نرگس ابوالحسنی خواجه 1396
  227. شناسایی و تعیین عوامل موفقیت در بازاریابی حفره ای در صنعت غذایی (مورد مطالعه: صنعت غذایی ماکارونی)
    سیده نگین شاه 1396
  228. رابطه بین سرمایه های فکری و عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن قابلیت های مدیریت دانش در شرکت های حاضر در صنعت بیمه کشور
    لنا یاسینیان 1396
  229. بررسی عوامل بازدارنده و پیشران در مسیر رشد و توسعه خوشه های صنعتی مطالعه موردی: خوشه نساجی استان یزد
    مهدیه معتمدی 1396
  230. تعیین عوامل موثر بر رضایت دانشجویان از اساتید با استفاده از مدل کانو، مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    راضیه ادهم 1396
  231. بررسی میزان تاثیر نام و نشان تجاری در وفاداری مشتریان موسسات خدماتی آموزشی
    افسانه خراسانی 1396
  232. تاثیر موفقیت انتقال تکنولوژی بر عملکرد سازمانی تحقیق پیرامون صنایع غذائی ایران
    محسن سالمی 1396
  233. بررسی تفاوت نسل ها در فرایند تصمیم گیری خرید (مطالعه خرید گوشی موبایل در بازار شهر تهران در بین 3 نسل a, b, c
    هدیه حافظی 1396
  234. بررسی عوامل تعیین کننده ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت کارگزاری بورس اوراق بهادار و تاثیر آن بر تکرار خرید مشتریان( مطالعه موردی کارگزاری سیما بگون)
    حسن عیوض محمدلو 1396
  235. بررسی رابطه میان ارزش ویزه برند مجموعه کافی شاپ های رئیس از دیدگاه مشتریان و ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان در سطح شهر تهران
    اناهیتا قزلباش 1396
  236. شناسایی مشخصه های کیفیت کالاهای با در گیری ذهنی بالا و پایین از دید خریداران (مطالعه موردی :لپ تاپ به عنوان محصول با در گیری ذهنی بالا و آبمیوه با درگیری ذهنی پایین
    رقیه رضائی عرب 1396
  237. آزمون و تحلیل رفتارتوده وار در بین سرمایه گذاران بورس اوراق بهادارتهران با استفاده از انحراف از میانگین بازدهی وتاخیر زمانی (YMG)
    شاهین تقوائی 1396
  238. ارزیابی ارزش ویژه برنددرمقاصدگردشگری کویرایران(مطالعه موردی:مقایسه کویرشهدادکرمان وکویرمصراصفهان)
    سمانه اسکندری 1396
  239. نقش نمایشگاههای بین المللی به عنوان بخشی از ارتباطات بازار یابی شرکتها -روند کامل مشارکت در نمایشگاههای بین المللی
    مریم نجفی 1396
  240. بررسی رابطه بین تصویر برند تصویربرندوتمایل به پرداخت صرفه قیمتی برای برندهای غذایی (مطالعه موردی : شهروندان منطقه 6 شهر تهران)
    الهام مهدوی فرد 1396
  241. مقایسه برآوردتابع قیمت اتاق هتل های تهران به روش هدانیک وشبکه
    فاطمه حمصیان اتفاق 1396
  242. بررزسی رابطه بین ریسک اعتباری بانک ها و متغیرهای اصلی اقتصاد کلان
    امیر کلانتری 1396
  243. بررسی تاثیر هویت ملی بر ترجیح برندهای داخلی به برندهای وارداتی محصولات آرایشی- بهداشتی از سوی خریداران در تهران
    مسعود اسپندار 1396
  244. تدوین استراتژی های بازاریابی گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس
    مهدی اشکانی 1396
  245. بررسی تاثیر محیط فیزیکی بر خرید مجدد و سنجش ادراک مشتریان از کیفیت خدمات با استفاده از تبلیغات شفاهی درصنعت بانکداری (مطالعه موردی: مشتریان بانک آینده شهر تهران)
    بهارک اهتمامی 1396
  246. تحلیل استراتژیک امنیت بازرگانی دریایی در ایران به عنوان کریدور بازرگانی منطقه با استفاده از رویکرد سوات
    مهدی ساجدی سابق 1396
  247. شناسایی عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد گردشگری (مطالعه موردی منطقه گردشگری زرتشتی یزد)
    رامتین شهرت زین آباد 1396
  248. تبیین عوامل موثر بر توسعه مزیت والدینی (مادری) در شرکت های مادر پروژه محور (کاربردی از مطالعه چند موردی Multiple Case Study )
    محمد کنعان 1396
  249. شناسایی و تحلیل قابلیت های موثر در کسب مزیت رقابتی کانال های توزیع مواد غذایی: مورد مطالعه شرکت توزیع وپخش مانا
    مریم قلمکاری 1396
  250. تحلیل راهبردی فنی اقتصادی بهره برداری از فناوری های جلبک جهت تولید سوخت زیست توده در کشور
    محمد محمدی 1396
  251. شناسایی عوامل موثر در راستای افزایش مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست شهری تهران
    علی میرشکار 1396
  252. بررسی اثر قیمت گذاری قطره ای بر روی فراخوان قیمت،ارزش درک شده ،رفتار مصرف کننده و درک انصاف قیمتی مصرف کننده
    ازاده رحمانی 1396
  253. بررسی رابطه بین برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در زمان خریدو پس از خرید با کاستن عدم تجانس شناختی در کالاهای تکنولوزیک خریداری شده
    سیدشاهین شریفی 1396
  254. اثر عوامل بیرونی و بسته بندی بر ترجیجات مصرف کننده برای داروهای بدون نسخه
    سیدحمید عباسی حسینی 1396
  255. بررسی ابعاد برند خدمات و تاثیر آن در ایجاد ارزش برای مشتریان :با دیدگاه وفادارسازی مشتریان
    سمیرا قدیانی 1396
  256. بررسی عوامل موثر در قیمت آپارتمانهای مسکونی شهر مشهد به روش هدانیک
    علیرضا باغبان فردوس 1396
  257. بررسی علل عدم موفقیت شرکتهای تولیدی – تجاری ایران در دستیابی به نام و نشان (برند) قدرتمند
    مریم کلانترزاده 1396
  258. بررسی عوامل موثر بر صادرات سنگهای تزیینی و تدوین الگویی جهت توسعه صادرات آن
    فاطمه رضائی 1396
  259. طراحی مدل قیمت گذاری هدانیک خودروهای تجاری
    حسین رستمی نژاد 1396
  260. بخش بندی بازارگوشی تلفن همراه بر مبنای خصوصیات رفتاری
    فرهنگ بوستانی 1396
  261. شناخت معیارهای بانکها در مورد مسوولیت اجتماعی بنگاه (corporate social responsibility) و مقایسه آنها با معیارهای استاندارد 26000lso
    ندا رضوانی گیل کلایی 1396
  262. بررسی عوامل فردی موثر بر تصمیم خرید به خریداران فرآورده های گوشتی
    احمد اخوان ارمکی 1396
  263. شناسایی دسته بندی موانع چالشها و ارائه راه کار برای راه اندازی معاملات نفت در بورس کالای ایران
    احمد رضایی 1396
  264. عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی (مطالعه موردی، خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی در استان های قزوین و البرز)
    محمد احمدی 1396
  265. تحلیلی بر عوامل انگیزشی موثر بر انتخاب مراکز درمانی ایران توسط گردشگران پزشکی نمونه مورد مطالعه (مراکز درمانی شهر تهران)
    رضا عباسی 1396
  266. یکپارچه سازی استراتژی های تکنولوژی، محصول و بازار با استفاده از نقشه راه تکنولوژی، مورد مطالعه : مولدهای همزمان برق و حرارت در مقیاس خانگی (Micro CHP)
    وحید کهکشانی 1396
  267. شناسایی و الویت بندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت عملکرد صادراتی مطالعه موردی :گروه صنعتی زرماکارون
    سحر قربانی 1396
  268. تحلیل عوامل موثربرشکل گیری تصویرذهنی گردشگران ورودی به ایران بااستفاده ازابزار تبلیغات شفاهی الکترونیک
    مرضیه شاهی سوندی 1396
  269. بررسی نقش نشانه های بیرونی کیفیت در شکل دهی تصویر برند و ایجاد ترجیح برای سیگارهای ایرانی
    مهدی غفوری پور 1396
  270. بررسی توانمندی ها و ضعف های بانک ملی ایران در صورت پیوستن کشور به سازمان تجارت جهانی از دیدگاه مدیران با استفاده از مدل 7 اس مک کینزی
    یونس نصراللهی 1396
  271. بررسی نقش مراکز خرید بزرگ (shoppingmall) در تغییر رفتار خرید مردم تهران در خرید کالاهای با در گیری پایین (مطالعه موردی :hyper market)
    پگاه حصاری 1396
  272. تاثیر رعایت چهارچوب های اخلاقی بر درک قیمتی مصرف کننده
    اردلان اخلاقی پور 1396
  273. بررسی عامل موثربرانصاف قیمتی ادراک شده وپاسخ های رفتاری مشتریان درهتل های 4و5ستاره مشهد
    سعید زال 1396
  274. آسیب شناسی واگذاری فعالیت های تصدی گری شهرداری تهران به منظور ارائه راهبردهای ارتقا مشارکت بخش خصوصی
    آناهیتا روکش 1396
  275. بررسی تاثیر ویژگی های پیام و ویژگی های موقعیتی بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان در خرید برندهای لوکس
    نوید نوین باهران 1396
  276. بررسی ترجیحات مشتریان موسسات آموزش عالی آزاد فعال در رشته های مدیریت در شهر تهران از طریق تحلیل متقارن
    مهدی الهی 1396
  277. بررسی ارتباط ارزش ویژه برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانک پاسارگاد استان هرمزگان)
    ایدا ایرانی 1396
  278. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی مشتریان جدید در بانک سپه با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (مطالعه موردی شعب بانک سپه در شهر تهران)
    حمیدرضا خیری 1396
  279. بررسی ارزش خرید مصرف کننده بر رضایت و وفاداری در فروشگاه های خرده فروشی ( مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای هایپر استار)
    محمود علیزاده 1396
  280. عنوان بررسی رابطه بین بازاریابی مستقیم (DIREET MARKETING) با رفتار مصرف کنندگان صنایع لوازم خانگی( مطالعه موردی :افراد مراجعه کننده به مراکز خرید منطقه یک شهر تهران)
    کیمیا کردرستمی 1396
  281. حساسیت مشتریان شرکت راه آهن نسبت به قیمت (تعرفه)با استفاده از مدل Van Westen dop
    یوسفعلی ملکان 1396
  282. بررسی اثر شخصیت مشتریان با توجه به متغیر میانجی شخصیت برند برند(پیمایشی پیرامون شرکت ایرانسل در سطح شهر تهران)
    سودابه فیاضی 1396
  283. تاثیر آمیخته بازاریابی(7P) بر روی تصمیم خرید مشتریان از محصولات فرهنگی(کتاب) در شهر کتاب های تهران
    پگاه معینی 1396
  284. بررسی تاثیرعوامل موثربراجرای موفق رویدادهای فرهنگی ازدیدگاه گردشگران،موردمطالعه جشن سده
    سیده فروزنده فضلوی 1396
  285. مقایسه تاثیر عوامل موقعیتی بر رفتار خرید زنان شاغل و خانه دار در خرید محصولات لوازم آرایشی در شهر تهران
    مژگان علی دوستی 1396
  286. بررسی نقش مشارکت جامعه محلی درتوسعه پایدارگردشگری:مطالعه موردی کلاردشت
    فرهاد طباطبایی 1396
  287. بررسی ارتباط بین تجربه خدمات و ارزش ویژه برند در صنعت بیمه (مطالعه موردی :شرکت بیمه ما)
    امین پوربشاش 1396
  288. تاثیر ترفیعی قیمتی برتمایل به پرداخت و ادراک مصرف کننده از برند(مطالعه موردی :مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی مای و بایودرما)
    دینا حاجی زینلی بیوکی 1396
  289. بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به سرمایه گذاری در صتدوق های سرمایه گذاری مشترک
    حسام ناصرعزیزی 1396
  290. تجزیه و تحلیل پویایی های رقابتی با استفاده از رویکرد نقشه گروه های استراتژیک(مورد مطالعه صنعت مبلمان)
    حامد ابوتراب 1396
  291. شناسایی عوامل موثردرجذابیت واستفاده ازاپلیکیشن های موبایلی درجذب گردشگران درخریدمحصولات گردشگری
    هنگامه قنواتی 1396
  292. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصویر برند. مورد مطالعه: مشتریان محصولات گروه صنایع غذایی شیرین عسل شهر تبریز
    اکبر فرضی مولان 1396
  293. بررسی تاثیر خرید با کارتهای خرید بانکی بر مصرف موادحوراکی ناسالم
    امیرهادی محمدی جزی 1396
  294. بررسی تاثیر ارزش های فرهنگی و ارزشهای خرید بر رفتار خریدتکانشی
    ریحانه موحد 1396
  295. بررسی کارآمدی بازی های تبلیغاتی درجذب بازدیدکنندگان (مطالعه موردی:وب سایت شکم سلام)
    مبین مظلومی جورکویه 1396
  296. مقایسه ادراک مشتریان از فروشگاههای تخفیفی با برند داخلی و جهانی (مطالعه موردی : فروشگاههای افق کوروش و هایپراستار)
    معصومه فردی 1396
  297. بررسی تاثیر نظرات آنلاین مشتریان بر انتخاب نهایی کالا با استفاده از روش تجزیه و تحلیل متقارن(conjoint analysis)
    نوشین معتمدی دهکردی 1396
  298. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بکارگیری بانکداری الکترونیک در شعب بانک تجارت جمهوری اسلامی ایران
    آناهیتا محرابی 1396
  299. بررسی اثرات به کارگیری استراتژی بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند در صنایع غذایی
    صدف ملائی 1396
  300. تدوین نقشه گروه های استراتژیک در صنعت قطعات فلزی بدنه خودرو در ایران
    شهروز اعزازی 1396
  301. "بررسی تاثیر گرایش های فرهنگی بر ادراک از قیمت مصرف کنندگان(مورد مطالعه تلفن همراه)"
    الهام جعفری 1396
  302. بررسی عوامل موثربرتابع تقاضای مدت زمان اقامت درهتلهای تبریز:رهیافت مدلهای دوره ای
    فهیمه هاتف تبار 1396
  303. برسی تاثیر بکار گیری فاکتورهای زیست محیطی پایدار بر میزان تمایل به پرداخت مصرف کنندگان در خرید محصولات سبز از شرکت سایپا
    علی اصغر دوائی 1396
  304. بررسی تاثیر ساده گرایی و سبک های مختلف زندگی بر نیات خرید برند لوکس (مطالعه صنعت پوشاک)
    پونه مظهری 1396
  305. بررسی عوامل موثر بر تاب آوری خوشه ای صنعتی در مواجهه با تحریم های اقتصادی، مطالعه موردی: خوشه تجهیزات بیمارستانی تهران
    آرین عظیمی 1396
  306. بررسی تاثیر سن شناختی ،مادی گرایی ،همنوایی ونیازبه منحصر به فردی بر رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران
    مریم کریمی داویجانی 1396
  307. بررسی رابطه ابعاد رضایت از قیمت و تمایل به پرداخت بیمه گذاران بیمه بدنه اتومبیل مطالعه موردی: شرکت بیمه کار آفرین
    معصومه نقیان 1396
  308. بررسی تاثیریادگیری رسمی، ویژگی های شخصیتی و ویژگی های محیط کار بر یادگیری غیر رسمی (مورد مطالعه : پست بانک ایران)
    وجیهه السادات شجاعی 1396
  309. بررسی اثر پول برد درمیان سرمایه گذاران حقیقی بورس اوراق بهادار تهران
    مصطفی قیافهء داودی 1396
  310. بررسی رفتار تغییر مشتری های بانک صادرات ایران تحت تاثیر اهمیت خدمات بانکی از دید مشتری و پیشنهاد رقبا در زمینه خدمات مشابه و میزان رضایت مشتری از خدمات
    امیر امین صبوری 1396
  311. تحلیل استراتژیک برمامه مدیریت پسماند های شهر تهران براساس روش زباله سوز و هاضم
    احمد بنوان 1396
  312. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مزیت رقابتی صادرات خدمات فنی – مهندسی ایران
    محبوبه نوروزی 1396
  313. شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در صادرات قطعات خودرو بر مبنای مدل رقابت ملی پورتر ( مطالعه موردی در صنعت ریخته گری چدن و فولاد)
    سیدعلی میرسعیدی 1396
  314. بررسی نقش اقدامات بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری – صنعتی
    سید محمود عبدی اسکوئی 1396
  315. بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی (7P) و تصمیم خرید مشتریان از سرویسهای ارزش افزوده شرکت همراه اول و سرویس GPRS( اینتر نت همراه)
    وحید جزینی 1396
  316. بررسی ادراک دانشجویان دانشگاه تهران از برند دانشگاه تهران
    مهدی باباصادقیان 1396
  317. عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برنده لوازم یدکی خودرو در میان گروه های مرجع (تعمیمر کاران و فروشندگان لوازم یدکی)وارائه راهکارهایی در جهت ارتقا ارزش برند ایساکو
    هاله داودی 1396
  318. بررسی تاثیر گرایش های استراتژیک سازمان بر سرمایه اجتماعی بیرونی مدیرمحور
    اکبر فرقانی بناب 1396
  319. بررسی نقش ریسک ادراک شده در قصد خرید محصولات در فروشگاه اینترنتی دیجی
    پوریا یعقوبی کوپایی 1396
  320. تاثیر ابزارهای پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند شرکت بیمه سامان
    سارا پویانا 1396
  321. شناسایی عوامل موثربرانتخاب بین آژانس های مسافرتی واینترنت درتصمیم گیری سفرمسافران
    مرتضی سلیمانی نژاد 1396
  322. خلق ارزش برای گرایش مردم به مصرف کالاهای داخلی (مطالعه پوشاک در شهر تهران)
    کبری لوایی یانسی 1396
  323. عوامل موثر بر رفتار اجتناب از تبلیغات در صنعت پوشاک ایران
    شاداب شادمان 1396
  324. اثر چارچوب قیمت بر ادراک مصرف کنندگان از قیمت گذاری پویا
    مرجان آسیائی 1396
  325. تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان آنلاین و نتایج مالی در بانک قوامین
    جابر جعفرنژاد 1396
  326. تاثیر قیمتهای پایین و تخفیف، بر ادراک مصرف کننده از کیفیت برند
    محمدهادی مرادی هرندی 1396