علی نقی امیری

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/19

علی نقی امیری

دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت‌ و حسابداری

رساله های دکتری

  1. طراحی الگوی شایستگی رهبری بر اساس عقلانیت اسلامی
    مجتبی مهری 1403
  2. شناسایی عوامل موثر بر کاهش مقاومت کارکنان خط مقدم سازمان های دولتی در برابر نوآوری خط مشی (مورد مطالعه ، بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد)
    مرضیه یمانی 1403
  3. شناسایی الگوی تصمیم گیری منصفانه: مورد مطالعه مدیریت بحران کرونا
    ایرج ایسوند 1403
  4. طراحی مدل ارتقای سلامت اداری در سازمان های مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور
    محسن حمیدی 1402
  5. فهم ذهنیت های بازیگران کلیدی عرصه خط مشی اقتصادی در بکارگیری کلان داده ها در کشور
    علیرضا جمشیدی بروجردی 1402
  6. فهم کنش نهادی مدیریت منابع انسانی
    علیرضا هاشمی 1402
  7. طراحی الگوی رهبری اخلاقی با توجه به نقش آن در کیفیت خدمات بهداشتی در وزارت بهداشتی عراق
    حسین عبدالامیر حمود ال ارحیمه 1402
  8. ارایه چارچوب راهبری برند شخصی برای مدرسان مدیریت
    مهدی رفتاری 1402
  9. تاثیر رهبری خدمتگزار بر رفتارهای فعالانه کارکنان و نقش آن در تعدیل کیفیت زندگی کاری
    علی رشید صالح ال خرسان 1401
  10. ارائه الگوى رهبرى مشارکتى ونقش ان در ارتقاى وفادارى سازمانى از طریق سرمایه روانشناختى مثبت گرا
    وسام حصن جواد 1401
  11. فهم انگیزه خدمت عمومی مبتنی بر نهج البلاغه
    محمدجواد معتمد 1401
  12. طراحی مدل فرهنگ سازمانی اخلاق مدار در بانک ملت
    مسعود باقری 1400
  13. طراحی مدل رهبری اخلاقی اثربخش با تاکید بر رهبری آیت الله سیستانی
    محمد جاسم مهدی البعاجی 1400
  14. فهم الگوی رهبری آیه الله سیستانی در مواجهه با بحران های عراق با تاکید بر بحران داعش
    ایوب هنون 1400
  15. ادراکات مدیران دولتی از تعیین کننده های نهادی گزارش دهی پایداری در ایران،مطالعه موردی صنعت نفت
    الهه رضاقلی زاده شیروان 1399
  16. فهم فرآیند رهبری خط مشی عمومی در بخش بانکداری :دلالت هایی برای خط مشی گذاری عمومی در ایران
    بابک وطن دوست 1399
  17. توسعه صنعتی و مدیریت رانت(مطالعه موردی: صنعت خودروسازی ایران)
    برزین جعفرتاش امیری 1399
  18. دلالت های قرآنی برای تحلیل خط مشی عمومی با تاکید بر نقش تحلیل گر خط مشی
    هاشم سوداگر 1398
  19. فهم پدیده تملق سازمانی در سازمان های دولتی مورد مطالعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
    مهدی پارسایی 1398
  20. تحلیل شبکه خط مشی گذاری نهادهای ملی قرآنی کشور و ارائه مدل پیشنهادی در راستای تحقق حکمرانی شبکه ای
    مرتضی سلمانی ماهینی 1398
  21. طراحی الگوی تعادل بین کار و خانواده در جامعه پرستاران ایران ( مورد مطالعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت )
    محمدامین کامرانی مهنی 1398
  22. فهم خط مشی گذاری عمومی در سطح ملی ایران ،مورد مطالعه دستور گذاری اقتصادی
    حسین اسماعیلی 1397
  23. واکاوی ابعاد تفویض امتیاز و طراحی و اعتبارسنجی برای ارزیابی آن در سازمان های دولتی
    محمدصالح فرگاه 1397
  24. فهم ابعاد سیاست زدگی اداره عمومی از منظر شهروندان و طراحی یک مقیاس برای آن
    معصومه مصطفی زاده 1396
  25. ارتقاء ظرفیت خط مشی گذاری مجلس شورای اسلامی ایران: پژوهشی کیفی
    رضا بنی اسد 1396
  26. طراحی الگوی مناسب شایستگی های مدیران موسسات آموزش عالی (مورد دانشگاه های دولتی)
    کامران فرزادسیر 1396
  27. طراحی الگوی فرهنگ سازمانی مبتنی بر انسان شناسی توحیدی ( بر اساس دیدگاه علامه جوادی آملی )
    کمیل رودی 1396
  28. طراحی مدل معنویت در سازمان با تاکید بر آموزه های اسلامی
    عبداله خادمی مقدم 1396
  29. تدوین الگوی فرهنگ دانشگاهی مبتنی بر نظام آرمانی اسالم به منظور سیاستگذاری فرهنگی در دانشگاه ها
    محمدمهدی ذوالفقار زاده کرمانی 1396
  30. طراحی الگوی رهبری در اسلام و اعتباربخشی آن
    عباس شفیعی 1396
  31. طراحی الگوی اسلامی ایرانی نظارت همگانی در شهرداری تهران
    سید روح اله قرشی 1396
  32. طراحی مدل خط مشی گذاری فرهنگی در آموزه های اجتماعی قرآن بر پایه تقوا
    جواد عطاران 1396
  33. طراحی و آزمون مدل سنجش بهره وری دانش در سازمانهای دولتی ایران
    مجید رمضان 1396
  34. طراحی مدل توسعه هوشمند
    اعظم بابکی راد 1396
  35. فهم فرایند تقلید پذیری در خط مشی گذاری عمومی ایران: پژوهشی مبتنی بر روش شناسی نظریه پردازی داده بنیاد
    سید مجتبی امامی 1396
  36. طراحی مدل توسعه قابلیتهای افراد نخبه در سازمان های پژوهشی دولتی در حوزه علوم انسانی
    مهدی سبک رو 1396
  37. فهم پدیده شکاف خط مشی در فرایند خط مشی گذاری عمومی جمهوری اسلامی ایران (مطالعه مبتنی بر روش شناسی نظریه پردازی داده بنیاد)
    محمدرضا عطاردی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی و آسیب شناسی توانمندسازی منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمرکز بر اجرای برنامه ها
    فریدون اسماعیلی راد 1404
  2. واکاوی دلالت های انسان شناسی اسلامی در مدیریت دولتی، با تکیه بر مقام خلیفه اللهی انسان مبتنی بر آراء علامه طباطبایی (ره)
    علی اکبر اژه ای 1403
  3. شناسایی مولفه سرمایه های معنوی در سازمان مورد مطالعه دانشکده دندانپزشکی تهران
    مهناز آریائی نیک 1403
  4. طراحی الگوی اعتمادسازی مبتنی بر قرآن
    محمدهادی صالح 1402
  5. بررسی شاخص های تقوای سازمانی در نهج البلاغه
    محمد فرخ 1402
  6. ارائه چارچوب مفهومی مدیریت بحران مبتنی بر آموزه های علوی
    محمد جلال 1402
  7. بررسی و تحلیل شیوه های اعمال قدرت در حکومت:مورد مطالعه مکاتبات حضرت علی(ع) و معاویه
    علیرضا ذاکری 1402
  8. شناسایی عوامل موثر بر توسعه استعداد با رویکرد بازی-وارسازی در شرکت سیمان شمال
    سیدحسین پورمرشد 1401
  9. بررسی نفاق سازمانی بر اساس آموزه های علوی
    علی رضا محمدی وندیش 1401
  10. شناسایی مولفه های بدبینی سازمانی مبتنی بر آموزه های نهج البلاغه
    میثم مه آبادی محمدی 1401
  11. شناسائی عوامل موثر بر انتقاد پذیری مدیران مبتنی بر آموزه های علوی
    مجید نظمی پویا 1401
  12. تاثیرات رهبری نرم بر استراتژی عملکرد سازمانی شرکت خودروسازی عراق
    براء شعلان امیر یساری 1400
  13. استراتژی آموزش و تاثیر آن در دستیابی به موفقیت سازمانی
    حسن عبدالامیر عبدالحسن البهادلی 1400
  14. بررسی نگرش استراتژیک معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در فرآیند تدریس : فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف
    غلامرضا جیریائی 1400
  15. بررسی تاثیر رهبری تحول گرا با خودکارآمدی و رضایت شغلی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش قم
    معصومه طلوعی آلانق 1400
  16. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر سلامت روان دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول و دوم منطقه یک شهر قم
    زینب بهاری 1400
  17. مطالعه تطبیقی اعتذار در سازمان و توبه در آموزه های اسلامی
    سعید آمده 1400
  18. شناسایی ابعاد و شاخص های کلیدی ارزیابی عملکردکارکنان حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا(س)
    هادی فلاحتی 1399
  19. کارآمدی مسجد و نقش آن در توسعه محله پایدار با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری
    علی کریمی 1399
  20. تاثیر سبک های یادگیری بر عملکرد یادگیری با اثر میانجی و تعدیل گر انگیزه های یادگیری(مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین شعب تهران)
    مصطفی محمدباقری 1399
  21. « ارائه چارچوب تبلیغات اثربخش بر اساس آموزه های علوی»
    حسن رضازاده جویباری 1399
  22. نقش رهبری اخلاقی در ایجاد سازمان پایدار(مورد مطالعه :شهرداری قم)
    مجتبی توحیدی منش 1399
  23. بررسی تاثیر منتورینگ بر حفظ و نگهداشت کارکنان سازمان (مطالعه موردی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان تهران)
    محمد پارساسخا 1398
  24. شناسایی و تبیین نظام های مدیریت منابع انسانی در سازمان های جهادی
    هادی کرمی 1397
  25. تبیین الگوی رهبری خدمتگزار از دیدگاه مقام معظم رهبری
    رضا دهقانیان 1397
  26. شناسایی ابعاد عدالت سازمانی با توجه به نقش آن در بهره وری نیروی انسانی
    عباس عبدالهی 1397
  27. بررسی عوامل موثر بر ارتقا تاب آوری پرستاران (مورد مطالعه بیمارستانهای خوی)
    حامد شکوری 1397
  28. بررسی مولفه‌های اخلاق رسانه‌ای در بیانات مقام معظم رهبری
    سیدعلیرضا مصلحی 1397
  29. بررسی ترکیب هیات مدیره بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    غلامرضا کمیجانی 1396
  30. ارزیابی رابطه بین تورم و بازده سهام درشرکتهای مواددارویی پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران
    مسعود فرح دوست 1396
  31. بررسی رابطه بین سلسله مراتب ارزشی و تعهد شغلی در سازمانهای منتخب
    ندا اکبری وکیل آبادی 1396
  32. بررسی تناسب مدلهای کسب و کار موسسات حقوقی با رویکرد کارآفرینانه
    محسن پروینی 1396
  33. تاثیر خصوصی سازی بر بهره وری در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران
    محمد خالصی 1396
  34. بررسی کارایی مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) در موسسه مالی و اعتباری قوامین
    احسان غلامی 1396
  35. شناسایی معیارهای کلیدی در ارزیابی تعالی شرکتهای مادر
    محمد حسن طاهری 1396
  36. بررسی رابطه پخش پیام های بازرگانی از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با افزایش سود صاحبان آگهی
    اصغر شب زنده قراملکی 1396
  37. بررسی رابطه بین کارکرد های نظام ارزیابی عملکرد کارکنان و تعهد سازمانی در سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان
    محمدرضا اصفهانیان 1396
  38. شناسایی مولفه ها و شاخصهای فساد اداری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و ارائه مدل مفهومی
    حسین صفائی 1396
  39. بررسی بررسی میزان تغییر پذیری (مقاومت) کارکنان در برابر برنامه های تغییر در سازمان با استفاده از مدل ADKAR
    رسول رسائی فرد 1396
  40. بررسی نقش مدیریت هیجان(هوش عاطفی) در دستیابی به اهداف برنامه ریزی عملیاتی بانک ملت
    مهدی سلیمانی 1396
  41. بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مطلعه موردی:بانک صادرات شهر تهران)
    نسرین صفری 1396
  42. بررسی مولفه های الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت از منظر دانش مدیریت
    سعید مکرمی 1396
  43. بررسی تاثیر چگونگی تاثیر ساختار سازمانی بر کیفیت زندگی کاری کارکنان از طریق توانمندسازی و تعارض
    اسفندیار اژند 1396
  44. بررسی عوامل موثر گرایش به خرید بدون برنامه و ناگهانی (مطالعه موردی: بررسی مدل کالاهای مشخص(کتاب و پوشاک))
    احسان قنبری 1396
  45. شناسایی و اولویت بندی چالش های اخلاقی رسانه های اجتماعی
    سحر کمره ای 1396
  46. بررسی عوامل موثر بر هوشمندی، توسعه محصول جدید و موفقیت آن محصول در بازار
    نسیم کریمی کیوی 1396
  47. ارائه الگوی استقرار فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه البرز
    اسماعیل سعیدی فر 1396
  48. بررسی تاثیر جامعه پذیری سازمانی بر دلبستگی شغلی معلمان و با توجه به نقش میانجی گری کیفیت زندگی کاری و یادگیری سازمانی ( مطالعه موردی : آموزش و پرورش استان قم)
    نقی میرزائی 1396
  49. بررسی رابطه بازاریابی اخلاقی رفتار مشتریان خدمات بانکی(مطالعه موردی:بانک صادرات ایران)
    مرتضی احمدی 1396
  50. شناسایی عوامل درون و برون سازمانی موثر بر رضایت مشتریان در تعاونی اعتبار صالحین
    علی منصورصادقی 1396
  51. تطبیق استراتژیهای فرهنگی رسانه ملی(صدا و سیما)با دیدگاههای مقام معظم رهبری
    حامد مخبر دزفولی 1396
  52. بررسی تاثیر سرمایه فکری بر توسعه بیمه در میان بیمه گذاران
    الهام شیخ الاسلامی 1396
  53. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در اجرای استراتژیهای سازمانی در بیمه مرکزی ایران
    مهدی یار ره رو 1396
  54. بررسی ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و میزان تحلیل رفتگی شغلی کارکنان
    ثریّا افتخاری غریب دوستی 1396
  55. بررسی عوامل موثر بر نوآوری استراتژیک درسازمان
    مصطفی فتحی 1396
  56. بررسی تاثیرمدیریت خدمات وموفقیت شعب بانک صادرات هرمز گان
    تراب ذاکری قشمی 1396
  57. بررسی رابطه آموزش های بلند مدت وکارایی کارکنان دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره)
    بابک افراسیابی 1396
  58. بررسی چگونگی اثر گذاری شیوه های ارتباطات بازار یابی بر میزان فروش محصول شامپو
    الناز عربی خوان 1396
  59. بررسی رابطه مدل تعالی سازمانی و رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران
    حسین روحی 1396
  60. ارائه چارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت تراکتورسازی ایران
    لیلی حسینی فرد 1396
  61. بررسی رابطه بین توانمندی و تعهد سازمانی کارکنان بانک پارسیان تهران
    نیلوفر صادقی 1396
  62. اثر بخشی تبلیغات بازرگانی بانک صادرات در رفتار مصرف کنندگان خدمات الکترونیکی استان قم (با استفاده از مدل آیدا)
    محسن شفیعی کمال آبادی 1396
  63. بررسی ومطالعه اثر بخشی تیمی در بیو نیک زنبور عسل و مورچه
    فائزه قمی 1396
  64. بررسی رابطه میان دینداری با رفتار شهروندی سازمانی(OCB) درسازمان
    حسین خلیلیان 1396
  65. بررسی کیفیت خدمات در شعب تابعه اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ
    ناصر تقی لیواری 1396
  66. عوامل موثر بر احساس اعتماد مصرف کنندگان نسبت به نام و نشان تجاری آنلاین
    سید حسن محقق کمال 1396
  67. بررسی میزان تاثیر شیوه های آموزش در توانمند سازی تعاونی ها(مطالعه موردی:استان قم)
    ابراهیم امیرآبادی فراهانی 1396
  68. ارزیابی عملکرداستراتژی های سرمایه گذاری(رشدی و ارزشی)دربورس اوراق بهادارتهران طی سالهای1384 تا1389
    آمنه غفوری 1396
  69. بررسی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیکی دربخش کشاورزی
    معصومه حسینی ابوعلی 1396
  70. شناسایی عوامل موثر بربهبود مدیریت دانش نخبگان
    عذرا استواری 1396
  71. شناسایی عوامل موثر بر تقویت تعهد سازمانی کارکنان بیمارستان دکتر غرضی اصفهان
    محمد معتمدی 1396
  72. بررسی تاثیر بازاریابی حمایت اجتماعی بر قصد خرید مصرف کننده در شرکت بیمه آسیا
    افسانه باقری اسفندآبادی 1396
  73. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های آنلاین محصولات دیجیتال در ایران
    مریم معصومی 1396