پروفایل اعضا - دانشکده فیزیک physics
Professor
Update: 2025-05-16
Mohsnen Nazari
College of Management / مديريت بازرگاني
P.H.D dissertations
-
طراحی مدل جنون برند سبز
محمدرضا نمازی 2025 -
طراحی مدل استراتژی رقابت همکارانه در صنعت خرده فروشی ساعت
مهبد ثقفی 2025 -
ارائه مدلی جهت ارزیابی اثر تلنگرهای دیجیتال بر رفتار مشتریان در فروشگاه های آنلاین دارو و تجهیزات پزشکی
محمدرضا اسداللهی 2025 -
ارائه چارچوب مفهومی تاثیر قابلیت های بازریابی بر عملکرد صادراتی در محیط VUCA
سید مصطفی غفاری 2025 -
اثر سوگیری شناختی لنگر انداختن بر ارزیابی قیمتی مشتریان صنعتی، مورد مطالعه: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
مهدی گیوهء 2025 -
ارائه چارچوب قابلیت های رایزنی بازرگانی خارجی
محمد حسین خروطی 2024 -
ارائه چارچوب مفهومی قابلیت مدیریت هم رقابتی در صنعت داروسازی ایران
طیبه جلیلی 2024 -
ارائه چارچوب قابلیت های قیمت گذاری در محیط ووکا در صنعت پوشاک و کفش
لیلا السادات رضائی 2024 -
طراحی مدل بومی عوامل موثر بر پیاده سازی بیمه سایبری در کشور
بهزاد اسماعیلی فر 2024 -
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت های پویا در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب
بهروز عطاریان 2024 -
ارائه چارچوب قیمت گذاری نرم افزارهای سازمانی به عنوان خدمت
حمیدرضا رنجبری 2024 -
ارائه الگوی مدیریت تنش در هم رقابتی (مطالعه موردی چندگانه )
گلناز رستمی 2024 -
طراحی مدل تجربه واقع شده و مدیریت شده خرید آنلاین مشتری در شرایطVUCA (مطالعه موردی: حوزه فروش کالای دیجیتال در دیجی کالا)
هلیا عابدی 2023 -
طراحی مدل مفهومی بیمه دیجیتال
محمد آدابی 2023 -
تدوین چارچوب اندازه گیری اثر نوآوری اجتماعی با تاکید بر نقش هم آفرینی
ایمان مستشارنظامی 2023 -
تبیین پدیده سیالیت برند با تئوری های یادگیری
نکیسا رضائی 2023 -
ارائه چارچوب هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا
مرتضی حاجی حسینی 2023 -
ارائه چارچوب استراتژی هم رقابتی در بنادر
مجتبی عباس پور 2023 -
طراحی چارچوب قیمت گذاری نرم افزار به عنوان خدمت
آزاده عباسی راد 2022 -
مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال های چندگانه
هانیه فتحی ملکشاه 2022 -
ارائه مدل همرقابتی در شرکتهای هواپیمایی و تخصیص فعالیتها به همکاری و رقابت
ساعده غیوری ثالث 2022 -
ارائه چارچوبی برای قیمت گذاری خدمات حمل و نقل باری (داخلی) شرکت راه آهن ج.ا.ا
اکرم رستم خانی 2022 -
ارائه مدل دینامیکی به منظور تحلیل مصرف غذا (مورد مطالعه غذاهای دریایی)
امیر پرنیان 2022 -
طراحی و تدوین چارچوب هم رقابتی در صنایع شیر و لبنیات ایران
امین رودانی 2022 -
نوع شناسی قالب های تخفیف و کاربرد آنها در خرید: یک مطالعه ترکیبی چند مرحله ای
الهام ظفریان پور 2022 -
طراحی مدل نوع شناسی تحقیقات عدم قطعی و بررسی تاثیر آن بر خرید آتی مشتریان محصولات لذت جویانه و فایده باور
محمدکیان نوروزی 2021 -
ارائه الگوی کسب مزیتهای رقابتی برای شرکتهای دانش بنیان بر اساس قابلیت های پویا با رویکرد متمایزسازی
علیرضا عبدالحسینی خلیق 2021 -
مدلسازی قیمت گذاری خدمات بنادر با استفاده از توابع کاپولا
محسن نوروزی 2021 -
ارائه مدل مشارکت مشتریان در پیش برد فروش
اعظم کاوه 2021 -
مدل هم آفرینی ارزش در صنعت طراحی داخلی ساختمان
الهام مهرجو 2021 -
طراحی سیستم توصیه گر در خصوص قیمت گذاری بر اساس ارزش مشتری با متد تحلیل احساسات
سارا آقابابائی 2021 -
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتی در حوزه گردشگری در ایران
فاطمه قربانی 2021 -
طراحی مدل استراتژی همکاری رقابتی در بنگاه های خدمات فنی و مهندسی
محمد بروجردی 2020 -
ارائه چارچوب پیاده سازی فرایند نظارت بر تجارت فرامرزی
عطاء سلطانی هزارخانی 2020 -
ارائه چارچوب استراتژی قیمت گذاری شرکت های چندکاناله با رویکرد انصاف قیمتی
عاطفه حصارکی 2020 -
ارایه چارچوب ادراک مصرفکنندگان از تخفیف و مدیریت آن
فاطمه رستمی 2020 -
طراحی مدل کنترل استراتژیک با رویکرد تحولی
حمیدرضا عزتی 2020 -
طراحی مدل مفهومی تعیین آستانه قیمت برای تخفیف فروشگاهی در ایران
حمید رضا بیرانوندی 2020 -
ارائه چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان در نسل های مختلف اقوام ایرانی
هیرو عیسوی 2019 -
آسيب شناسي توسعه تراتزيت چندوجهي از طريق ايران و ارائه چارچوب بهبود آن (تحليلي در سه حوزه دريايي ، جاده اي ، ريلي )
حبیب کمرخانی 2019 -
طراحي مدل مفهومي تصوير قيمتي فروشگاهي در ايران
حسین دستار 2019 -
طراحي الگوي كسب مزيت رقابتي در بانكداري الكترونيك
احمد قدس اللهی 2019 -
ارائه چارچوب نگرش و هيجانات مشتري در خريد از فروشگاههاي همواره تخفيف و نقش آن ها در ارزيابي ارزش ادراك شده و قصد خريد
مصطفی نصری 2019 -
طراحي چهارچوب سياستگذاري افزايش ظرفيت قبولي بيمه اتكايي بااستفاده از اوراق حوادث فاجعه آميز در صنعت بيمه
جواد سهامیان مقدم 2019 -
طراحي مدل توسعه سرمايه گذاري داخلي با تاكيد بر نقش محوري شبكه هاي تلويزيوني كشور ( مطالعه موردي : بورس اوراق بهادار تهران)
سیدمسعود محسنی تکیه 2019 -
الگوي ارزيابي آمادگي سازمان براي تغيير استراتژيك و پياده سازي استراتژي (مطالعه موردي ارائه برق به عنوان كالاي اقتصادي در وزارت نيرو
حمیدرضا پیرمراد 2018 -
طراحي مدل مفهومي استراتژي رقابت همكارانه (بررسي صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات)
امیرحسین قادری عابد 2018 -
مدلسازي قيمت گذاري عدم تقارن وكيفيت اطلاعات
ابراهیم ابراهیمی 2018 -
تدوين چارچوب استراتژي هم رقابتي جهت كسب مزيت رقابتي در كسب و كارهاي فناور نوپا
محمد ولیابیدگلی 2018 -
تدوين مدل ترغيب شهروندان تهراني به خريد كالاي ساخت داخل با رويكرد بازاريابي اجتماعي (مورد مطالعه لوازم خانگي)
عبدالرحمن احسان 2018 -
ارائه تئوري چند سطحي جبران خدمات - عملكرد با رويكرد استقرايي
حمزه رایج 2018 -
تدوين مدلي بومي براي بهبود عملكرد صادراتي شركتهاي ايراني در بازار مصالح ساختماني عراق
رحیم محترم قلاتی 2018 -
طراحي مدل شبكه سازي فعاليت هاي بازاريابي بنگاه هاي فعال در خوشه هاي صنعتي ايران
سیدمجتبی موسوی نقابی 2018 -
برآورد و تحليلي بر رابطه جانشيني زمان و درآمد بر پايه رويكرد قابليت انساني مورد مطالعه: معلمان مرد شهر تهران
نسرین دهقان 2018 -
تبيين الگوي شناسايي استراتژي هاي بازاريابي خدمات بانكي مبتني بر ارزش ويژه مشتري بانكداري تجاري
امیرحسین داودیان 2018 -
طراحي همسو سازي استراتژيهاي تجاري و اقدامات مديريت منابع انساني با رويكرد اقيانوس آبي در بانكهاي تجاري ايران
فرشته امین 2018 -
تبيين استراتژي طراحي و توسعه محصول جديد با رويكرد نوآوري باز در شركت ايران خودرو
ابوالقاسم بازرگان 2018 -
ارائه مدل انصاف اداراك شده مشتري از قيمت گذاري پويا مورد مطالعه مجموعه هتلهاي پارسيان
مهدی سمیع زاده 2018 -
طراحي مدل بازاريابي رابطه ي بين بنگاهي در شبكه كسب و كار گردشگري پارسيان
حامد عبدالعلی 2018 -
ارائه مدل برآورد تمايل به پرداخت براي تداعي هاي برند بانك
اشکان الهیاری 2018 -
مدلسازي عامل گراي رفتار با رويكرد تحقيق در عمليات رفتاري (مورد پژوهش : رفتار خريد ناگهاني)
زهرا صادقی ارانی 2018
Master Theses
-
تاثیر هوش مصنوعی در استراتژی بازاریابی کسب و کار های آنلاین
ارش صادق زاده 2025 -
مدیریت بحران های مالی و نوسانات نرخ ارز در عراق و بازتاب آن بر انعطاف پذیری برنامه های بازاریابی بخش بانکی
بتول عبدالرسول عبدالواحد الجیاد 2025 -
بررسی اثر پذیرش تکنولوژی در قصد به کارگیری هوش مصنوعی در صنعت هتلداری کیش
عطیه حیدرزاده 2024 -
بررسی عوامل موثر بر رفتاری خرید مشتریان قالی ایرانی در افغانستان(مورد مطالعه: استان کابل)
محمد امیری 2024 -
مقایسه میزان رضایت مندی مشتریان در ربات سخنگو و عوامل انسانی برخط
علیرضا نصرتی 2024 -
مقایسه تاثیر ابعاد تصویر قیمتی بر قصد استفاده در تاکس های تلفنی آنلاین و تاکسی های تلفنی سنتی (مورد مطالعه: آژانس ها و اسنپ)
محمدجواد محمدزاده 2024 -
اثرات شاخصهای طراحی فناوریهای چندکانالی فروش در ادراک کارایی آنها و مخاطرات درک شده توسط مشتری
هادی صمدی قندهاری 2023 -
: بررسی تاثیر تخفیفات کششی بر قصد بازدید از فروشگاه و خرید آنی با اثر تمرکز تنظیمی افراد و بررسی پشیمانی پس از خرید با استفاده از نظریه ناهمسانی شناختی
مسعود جباری 2023 -
بررسی اثر تجربه قیمتی مشتری بر رضایت
روزبه راه چمنی 2023 -
بررسی ارتباط تفکر استراتژیک مدیران شرکتهای کوچک و متوسط فعال در حوزهی صنایع معدنی و اقدامات زیست پایدارانه ی آنها
دلارام سادات ابطحی نایینی 2023 -
بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از اپلیکیشن های حوزه ساختمانی
ساجده مرادی 2023 -
آسیب شناسی خط مشی گذاری عمومی در صنعت هواپیمایی کشور
فرهاد آزادی 2023 -
بررسی تاثیر ظرفیت های هوش تجاری بر عملکرد شرکت( مطالعه موردی: بیمه آسیا در شهر تهران)
نادیا افلاطونیان 2023 -
بررسی تأثیر ترکیب اعضای هیئتمدیره بر عملکرد شرکت مورد مطالعه هُلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)
کورش کمره 2023 -
بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در هم آفرینی ارزش وقصد رفتاری مشتریان )موردمطالعه:شرکت هاکوپیان (
عاطفه شاکری 2023 -
تغییر رفتار مصرف کنندگان برق و پیک سائی به کمک ارائه یک مدل قیمت گذاری پویا
جعفر رسولی 2023 -
شناسایی راه کارهای توسعه صادرات خدمات دور کاری آنلاین در شرایط تحریم
جواد طلوع آجیلی طوسی 2022 -
بررسی تاثیر قیمت گذاری نفوذی بر توسعه سرویس ها در پلتفرم های وی او دی
علی نمدکلاهی 2022 -
بررسی ابعاد رضایت قیمت بر قصد خرید در بازار طلا ( مقایسه بازار های سنتی و مدرن )
پریسا مظفریان 2022 -
تاثیر برچسب گذاری تولید اخلاق مدار و بسته بندی سبز محصولات آرایشی و بهداشتی بر رفتار خرید مصرف کنندگان (بانوان 20 تا 40 سال )
شاریس نایب نجاد 2022 -
"بررسی اثرات ادعاهای قیمت کششی بر رفتار مصرف کنندگان در بستر خرده فروشی"
بهنام احمدپورترکی 2022 -
نقش توصیف محصول در قصد خرید مصرف کنندگان به واسطه درگیری ذهنی محصول، پلتفرهای اجتماعی و اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی بیمه گذاران شرکت بیمه معلم)
شیرین محمدیوسف 2022 -
سنجش تفکر قیمت گذاری استراتژیک مدیران در صنایع غذایی
آرش کمالی 2022 -
تبیین عوامل موثر بر خرید پوشاک فست فشن
کتایون لطفی آذر 2022 -
بررسی نقش استراتژیهای بازاریابی خلاقانه در شبکه های اجتماعی بر میزان رضایت مندی مشتری (مطالعه موردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
ترانه نراقی 2022 -
بررسی تأثیر آگهیهای تخفیف کششی بر ادراک صرفهجویی و قصد بازدید از فروشگاه
مسعود اسماعیل بیگی 2022 -
مقایسه رضایت قیمتی در بیمارستانهای خصوصی و دولتی در شهر تهران
ز هرا حسین دوست 2022 -
سنجش تفکر استراتژیک قیمت گذاری مدیران در صنعت ساختمان
زهره قربانی اورگانی 2022 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل رانشی و کششی در توسعه ی گردشگری در بیابان لوت
طلیعه بی نیاز 2022 -
تأثیر شخصی سازی خدمات هتل بر توسعه صنعت مهمان نوازی
سیدمحمد حسینی کلهرودی 2022 -
بررسی تاثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک شده (مطالعه موردی: خریداران کالاهای لذت گرایانه و فایده گرایانه در شهر تهران )
رومینا خان بلوکی 2022 -
بررسی اثر ابعاد اجتماعی و محیط زیستی مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر انصاف قیمتی ادراک شده توسط مشتریان
مونا جمشیدی 2022 -
: بررسی ابعاد رضایت مشتری از قیمت (مطالعه موردی: اسنپ)
یاسمن توانگررنجبر 2022 -
خلق ارزش مشترک توسط مصرف کنندگان در اقتصاد اشتراکی : نقش حمایت اجتماعی ، ادراکات اخلاقی مصرف کنندگان و کیفیت رابطه.
پریا علیزاده قدیمی 2022 -
بررسی تمایل پرداخت مشتریان بابت ظروف یکبار مصرف تولید شده از باگاس
محمدسجاد افشاربکش لو 2022 -
اولویت بندی و ارزیابی ریسکهای تاثیر گذار بر صنعت طیور گوشتی در استان مازندران به روش دنپ فازی FDANP
شروین زکریا 2022 -
شناسایی عوامل موثر بر انصاف قیمتی درک شده توسط مشتریان در دوره شیوع ویروس کوید 19 با رویکرد تحلیل متقارن (مورد مطالعه: تاکسی اینترنتی اسنپ)
شقایق ماهیگیرسنگاچینی 2022 -
بررسی تاثیر معماری بیروی فروشگاه بر ادراک مشتری از قیمت: مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای لباس در ایران
محمد احتیاطی 2022 -
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مدل های درآمدی بازی های موبایلی
خشایار قشقائی 2022 -
بررسي عوامل مؤثر بر تحمل پذيري مصرف كنندگان در برابر نوسانات قيمت
ابراهیم اصیل میابی 2022 -
بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در خلق ارزش و تعامل برند صنعت بیمه ( مورد مطالعه بیمه سامان)
زینب شهریسوند 2022 -
تحلیل رفتار پیش از خرید مصرف کنندگان در شرایط رکود تورمی
اشکان دهقان 2022 -
تاثیر کانال های توزیع چند گانه بر وفاداری مشتری با میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: صنف پوشاک تهران)
نازنین حبیب زاده بیژنی 2021 -
ارائه راهبردهای مدیریتی گردشگری در دوره اپیدمی کوید 19 در جزیره کیش ( مورد مطالعه :هتل های جزیره کیش )
احمد ملکیان 2021 -
تاثیر استراتژی قیمت گذاری چند کاناله بر انصاف قیمتی و سردرگمی مشتری
الهه مهری 2021 -
بررسی اثر قدمت برند بر تمایل به پرداخت مشتریان
المیراسادات یگانه 2021 -
سنجش فناوری های چندکاناله با نقش میانجیگر ریسک ادراک شده (مورد مطالعه : آژانس مسافرتی علی بابا)
رضا آذرپرا 2021 -
بررسی ابعاد تصویر قیمت و تاثیر آن بر قصد خرید در شرکت های بیمه خصوصی و دولتی
فاطمه حیدرنیا 2021 -
بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک از منصفانهبودن قیمتگذاری ازدحام(ترافیک) در تهران
زهرا بابازاده 2021 -
بررسی تأثیر استراتژی های تخفیف هتل بر احساس و رفتار مصرف کنندگان
محمدرضا علیزاده 2021 -
تاثیر قالب (فریم) تخفیف بر قصد خرید افراد
مهدی جمالی 2021 -
قیمت گذاری پسته بر اساس مدل ون وستندورپ
مصطفی عبداللهی نژاد 2021 -
بررسی تاثیر نوع کالای موجود و پلتفرم شبکه اجتماعی بر روی خرده فروشی های آنلاین در ایران
علیرضا باوفا 2021 -
بررسی تاثیر تناسب تنظیمی بر توجه دیداری مصرف کننده به برچسب تغذیه و تصمیم خرید سالم با استفاده از تکنیک ردیاب چشم
الناز جعفری 2021 -
تاثیر تجربه برند و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تمایل به پرداخت (مورد مطالعه چرم درسا)
مهتاب سادات محسنی 2021 -
بررسی تاثیر انگیزه بر تمایل به شایعه پراکنی با توجه به متغیر تعدیل کننده نگرش نسبت به شایعه
شریفه شمسی 2021 -
بررسی تاثیر نحوه تفکر کلی نگر - جزءنگر ونحوه تفکر تحلیلی - شهودی بر توجه به برچسب های تغذیه ای به "روش تحقیق آزمایشگاهی"
امیر قدیمی حرفهء 2021 -
شناسایی فاکتورهای تأثیرگذار بر استراتژی های مذاکره (مورد مطالعه: شرکت های پیشگام در صنعت تجارت الکترونیک تهران)
مرضیه ابن علی 2021 -
بررسی فونت در تبلیغات : تاثیر گذارترین فونت های فارسی در پیام های ترفیعی تبلیغات چاپی
علی پورمهدی 2021 -
بررسی تاثیر انطباق پذیری قیمت، سازگاری و نوآوری صادراتی بر مزیت رقابتی با نقش تعدیل گری شدت رقابت (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی استان تهران)
داود خطیبی 2020 -
بررسی نقشه سفر مشتری در فروشگاه های الکترونیکی کتاب
رقیه سبزعلیان 2020 -
تحلیل میزان تغییرات بدهی های دولتی نسبت به پارامترهای اقتصاد کلان به کمک روش موجک متقاطع
حسین گائینی 2020 -
بررسی نقش وتاثیرجشنواره ها و رویدادهای موسیقی محلی برجذب گردشگران ورودی(موردمطالعه استان بوشهر)
مصطفی مرزبان 2020 -
هم آفرینی ارزش برند های ایرانی : بررسی تاثیر اشتراک گذاری اطلاعات تجاری در تجارت اجتماعی، حمایت اجتماعی و کیفیت رابطه در ایران
حسین شیخ نظری کتولی 2020 -
بررسی جایگاه هنرهای نمایشی در جذب گردشگران ورودی
نسرین طاهرنژاد 2020 -
بررسی تاثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک تجارت بر هویت شرکتی (مورد مطالعه : شعب بانک تجارت استان تهران)
لیلا حسنی 2020 -
بررسی نقش هم آفرینی ارزش بر عملکرد کسب و کار در اقتصاد اشتراکی
سیدمحمدرضا احمدی 2020 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر قصد ادامه خدمت گرفتن کاربران در سیستم دوچرخه اشتراکی
یاسر منش 2020 -
ارزش ادراكي مشتري از ويژگي هاي ساختمان سبز و تاثير آن بر تمايل خريد
مارال نادرپورکوهی 2020 -
بررسی تاثیر نمایش قیمت بر ادراک مصرف کنندگان از لوکس بودن
سپیده باذلی 2020 -
تاثیر حافظه سازمانی بر فرآیند خرید سازمانی در صنایع معدن، حمل و نقل و مواد شیمیایی
فرشید یغمائی 2020 -
بررسی تأثیر فعالیت برندهای لوکس در شبکههای اجتماعی روی سطوح تفسیر (مطالعه موردی: اینستاگرام)
سیده زهرا حسینی 2020 -
انتخاب الگوریتم مناسب داده کاوی به منظور پیش بینی لغو رزرو هتل با استفاده از تصمیم گیری چندشاخصه
میثم طاهر 2020 -
بررسی تاثیر مهارتهای ارتباطی و مشاوره بر خرید ناگهانی پیشنهاد شده
محمد اورجی 2020 -
بررسی تأثیر بازارگرایی، قابلیت شبکه سازی و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد بین المللی شرکتهای کوچک و متوسط ( مورد مطالعه: شرکتهای قطب صنعتی اصفهان)
عادل قضاوی 2020 -
بررسی تاثیر برند و ثبت جهانی آن بر صادرات خشکبار
مسعود خطیبی 2020 -
بررسی اثر قیمت در تصمیمگیری خریداران وسواسی ( اجباری )
زیبا شهیدی 2020 -
بررسی تاثیر شفافیت قیمتی بر ادراک از انصاف قیمتی و رضایت از خرید محصولات سبز (مطالعه ی موردی : لوازم آرایشی و بهداشتی ایوروشه در شهر تهران)
مهسا کمالی دولت آبادی 2020 -
شناسایی هم آفرینی کاربران بر ایجاد نوآوری گردشگری در ایران (مورد مطالعه : متن کاوی پایگاه تریپ ادوایزر)
نعیمه صالحی دولابی 2020 -
ارائه یک نظام درگیرسازی مخاطب محور برای هم آفرینی درشبکه اجتماعی
بیتا آصفی 2020 -
مطالعه و بررسي تصوير ذهني مشتريان بانك سامان از برند بانك سامان با به كارگيري مدل مولكول برند
پانته ا فرد 2020 -
بررسی یک مسابقه انبوه سپاری ایده آل از دیدگاه شرکت کنندگان آن
سیدامیرحسین حسینی 2020 -
بررسی اثر پیشبرد قیمتی بر ارائه نظرات آنلاین مشتریان در شبکه های اجتماعی در صنعت هتل داری
تانیا دهقانی 2019 -
بررسي تاثير ادراك از استقلال، شايستگي و ارتباط برند بر تعهد به هم آفريني و نيات رفتاري مشتريان
محمد ندیمی 2019 -
آسيب شناسي مديريت ميراث جهاني باغ هاي ايراني با رويكرد مشاركت محلي
رضوان عظیمی کیا 2019 -
عوامل موثر برجابجايي از برند خارجي به برند داخلي(مورد مطالعه كفش)
کبری رهبری 2019 -
ارزيابي مدل توسعه يافته رفتار مصرف كننده در زمينه جوامع برند مبتني بر رسانه هاي اجتماعي
عرفان فرشچی 2019 -
بررسي عوامل تعيين كننده بر حداكثر تخفيف قابل قبول
میثم بیات تله جردی 2019 -
اثر ترفيع قيمت بر خريد اجباري
فرناز نوری 2019 -
تاثير بخش بندي قيمتي بر اساس ويژگيهاي مشتري، ويژگيهاي محصول يا سبد محصول پويا بر روي انصاف قيمتي ادارك شده
سیدپرهام شیخ الاسلامی 2019 -
بررسي انگيزه ها و عناصر زمينه اي در خريد وسواسي
نوشین ابراهیم زاده 2019 -
بررسي تاثير فركانس نمايش تبليغات بنري آنلاين بر نگرش به برند : يك مطالعه آزمايشي
یاسر اباسهلی 2019 -
بررسي تاثير سر در گمي مصرف كنندگان بر وفاداري،اعتماد و رضايت مشتري
مینا ربیعی 2019 -
تاثير اعتماد به برند و هويت برند بر بشارت نام تجاري مشتريان محصولات خانگي در شهر تهران
امیرپویا حاتمی 2019 -
اثر تجربه برند بر تمايل به پرداخت بالاتر نقش ميانجي اعتبار و تمايز ادراك شده برند
نوید قرینه 2019 -
بررسي تاثير قيمت گذاري سبدي پويا بر ادراك از منصفانه بودن قيمت
سوگل زینالی 2019 -
بررسي تاثير ابعاد و ادراكات مسئوليت اجتماعي شركتي بر ادراك منصفانه بودن قيمت مصرف كنندگان در فروشگاه هاي زنجيره اي شهر تهران
محیا علیزاده خالدی 2019 -
بررسي چالش هاي خريد از وب سايت هاي خرده فروشي آنلاين و نياز به لمس كالا و ارتباط دو طرفه
محمدحسین صیادیان 2019 -
بررسي اثر عوامل موثر بر تعويض برند محلي و جهاني
مریم مهدوی نژاد 2019 -
بررسي رابطه رشد بنگاه با رشد توانمندي هاي فناوري در شركت هاي دانش بنيان توليدي در داخل كشور
شهاب پرستاری فرکوش 2019 -
توجه مصرف كننده به قيمت درشبكه هاي اجتماعي بااستفاده ازالگوهاي رديابي چشم(موردمطالعه:تبليغات آژانس هاي مسافرتي درايران)
زینب محمدی 2019 -
بررسي تاثير قابليت هاي سازماني بر عملكرد تجاري شركت هاي فعال رشدي و دانش بنيان پارك هاي علم و فناوري استان تهران
محمدرضا ضرغامی 2019 -
نقش تبليغات دهان به دهان الكترونيكي و قيمت مرجع داخلي در تمايل گردشگران براي پرداخت بابت محل اقامت مطالعه موردي هتل هاي شهر تهران
پگاه نبی پور 2019 -
بررسي عوامل موثربرتمايل به پرداخت گردشگران براي اكوكمپ ها
هستی شادمانی 2019 -
بررسي اثر درگيري مشتري بر ارائه ديدگاه در بازار آنلاين
مهسا گودرزی علی اکبری 2019 -
بررسي تاثير قابليت كمي سازي ارزش بر عملكرد شركت ها در بازارهاي صنعتي
سیدجواد هاشمیان 2019 -
ارائه مدل علّي تبيين عوامل كليدي موفقيت در فرآيند توسعه محصول جديد در بخش خدمات: مورد مطالعه شركت خدمات انفورماتيك ايران
تینا پرچمدار 2019 -
بررسي رابطه مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و وفاداري مشتريان در صنعت بيمه
اشین باقراطونی 2019 -
بررسي اثر قيمت واحد بر روي ابعاد تصوير قيمت فروشگاه و قصد خريد مشتريان در فروشگاه خرده فروشي
سیدمحسن میری 2019 -
بررسي تاثير زيبايي كالاها بر حساسيت قيمت مصرف كنندگان
محبوبه شریفی 2019 -
بررسي تاثير كميابي مقداري و زماني در استراتژي تخفيف بر قصد خريد
هانیه فتحی ملکشاه 2019 -
تاثير سايت هاي مقايسه قيمت بر تعويض برند
ندا فریدونی زاده 2019 -
بررسي تاثير رسانه هاي اجتماعي در تجربه توريسم
هنگامه علی خانی 2019 -
بررسي تاثير مالكيت برند (داخلي و خارجي) بر قصد خريد با ميانجي گري تفاوت هاي قيمتي و قوم گرايي مصرف كننده
احسان هاشمی دهقی 2019 -
استراتژي هاي مواجهه مصرف كننده بانارضايتي (مطالعه موردي شركتهاي هواپيمايي)
پگاه پیمانی 2019 -
بررسي اعتمادكاربران به تورهاي مجازي وتاثيرآن برقصدخريدتورهاي گردشگري(موردمطالعه آژانسهاي مسافرتي)
سکینه شیرمردی 2019 -
بررسي اثرهم آفريني ارزش برميزان رضايتمندي گردشگران ورودي شركت كننده درتورهاي غذاي ايران
سعیده سلطانی 2019 -
بررسي رابطه مديريت تجربه مشتري ونيات رفتاري مشتريان هتل(مطالعه موردي هتل پارسيان آزادي)
ماندانا منتصرکوهساری 2019 -
بررسي نقش تجارت اجتماعي بر تصميمگيري براي خريد با درنظرگرفتن تفاوت هاي نسلي
محمدمهدی اقاربیع 2018 -
بررسي تاثير ارزش هاي فردي بر درگيري ذهني مد با در نظر گرفتن تفاوت هاي نسلي
اصغر عقیلی دهکردی 2018 -
تاثير ابعاد رضايت از قيمت بر وفاداري مشتريان (مطالعه موردي: مجموعه هاي ورزشي)
ارشیا طوسی 2018 -
"تاثير مدل كسب و كار به اشتراك گذاري درآمد (Revenue share) بر درآمد و ريسك؛ صنعت مورد مطالعه مخابرات- موبايل"
علیرضا شعبانعلی 2018 -
استراتژي كاهش قيمت : تاثير ضمانت قيمت بر غيرمنصفانه بودن قيمت و ارزش برند
ایمان صادقی 2018 -
اندازه گيري حداكثر تخفيف قابل قبول كالاها در قصد خريد
فاطمه رضاییان 2018 -
بررسي تاثير كشور مبدا بر قيمت
شادی مراتی 2018 -
شناسايي باورهاي ذهني مديران در مورد قيمت گذاري
شهریار پاوندی 2018 -
تدوين الگوي بخش بندي بازار پلي پروپيلن ايران
هادی شفیع 2018 -
تاثير جهت گيري بين المللي بر بهبود عملكرد صادرات در شركت هاي صادر كننده مواد غذايي تهران
پارسا بی پروا 2018 -
بررسي رابطه و تاثير تصوير برند ، مسئوليت اجتماعي و تمايز بر ميل به پرداخت در يك قيمت بالاتر از محصول در صنعت طلا و جواهر
بابک زرکش 2018 -
بررسي تاثير تبليغات توصيه اي الكترونيكي(e-wom ) بر قصد تحصيل در موسسات آموزشي خصوصي در افغانستان
خداداد موسوی 2018 -
بررسي تأثير ارزشهاي تجملي و تجربيات بر عوامل رفتاري و تمايل به تبليغات دهان به دهان و پرداخت بيشتر مشتريان
تندیس طباطبایی حسان 2018 -
بررسي ارتباط بين آستانه تخفيف و ويژگي هاي فردي مشتريان
طاهره کردکردستانی 2018 -
بررسي تاثير آمادگي استراتژيك مديريت زيست محيطي بر رقابت پذيري شركت سايپا
سپهر صالحی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر دستيابي شركت هاي بين المللي خدمات it به برند قدرتمند
کیارش جهاندیده طهرانی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر دستيابي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور به برند قدرتمند
حمیدرضا نوربخش 2018 -
بررسي رابطه ميان رويكرد بازاريابي رابطه مند و وفاداري مشتريان در شركتهاي ارايه دهنده خدمات دسترسي به اينترنت
سیدکامیاب راسخ قائم مقامی 2018 -
بررسي امكان پذيري توسعه مفهوم بنگاه هاي زودبازده دانش بنيان در صنعت ict
حاتم مومن پور 2018 -
بررسي عوتمل موثر بر برند سازي براي شركت هاي ارائه دهنده خدمات تاسيسات ساختماني
رویا نقیب زاده 2018 -
طراحي مدل بهينه جانمايي شعب بانك مهر اقتصاد بوشهر با ااستفاده از GIS
ابوالفضل دشتی 2018 -
بررسي تاثير تاكتيك هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتري
عباس مظفری 2018 -
تاثير ويژگي هاي مر تبط با قيمت، احساسات و درك ارزش بر تمايل به خريد از فروشگاه هاي تخفيفي
چهرزاد مفیدپور 2018 -
تجزيه و تحليل كاربرد Big Data در فرآيند هاي بازاريابي
شبنم جلالی 2018 -
سنجش ميزان آمادگي مراكز درماني كشور براي پذيرش گردشگر سلامت در مقايسه با كشورهاي منطقه
شهاب رنجبران 2018 -
شناسايي پوياي هاي رقابتي در محصولات دانش بنيان آزمايشگاهي و ارائه برنامه مناسب پيشبرد فروش
مهرنوش قیافه داودی 2018 -
بررسي تاثير درجه سبز بودن مصرف كنندگان بر قصد خريد سبز با در نظر گرفتن نقش تعديل گري روشهاي ارائه قيمت
نغمه سادات مهروز 2018 -
شناسايي عوامل تعيين كننده موفقيت افراد در بازاريابي شبكه اي با استفاده از تحليل تمايز
سمانه شایسته 2018 -
تاثير تبليغات ناخوشايند بر رفتار اجتناب از تبليغات در محصولات ضد غفوني كننده بيمارستاني
محمدصادق صراف زاده 2018 -
شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
سمانه شایسته 2018 -
بررسي تاثير ريسك قيمت گذاري تاريخ انقضا بر روي وفاداري به برند و قصد خريد
شیرین عبدالوند 2018 -
شناسايي مدل بهينه قيمت گذاري با رويكرد حداكثر سازي سود و درآمد، مطالعه موردي: پتروشيمي لاله
سیدایمان محدث 2018 -
تاثير شكاف نسل ها بر انصاف قيمتي درك شده
مهسا شیخ الاسلامی 2018 -
مديريت ادراكات مشتري از قيمت با استفاده از تاكتيك هاي قيمت گذاري
امیر بهدانی 2018 -
ارزيابي تصوير مقصد بوسيله نگاشت شبكه تداعي هاي برند
پریسا نظریان 2018 -
ترسيم نقشه ي مفهومي برند دانشكده مديريت دانشگاه تهران
معصومه دهقان 2018 -
ارزيابي عوامل موثر بر جذب گردشگران بين المللي با استفاده از مدل جاذبه
سیدمهدی طباطبائی 2018 -
بررسي اثرات به كارگيري رويكرد بازاريابي پايدار بر وفاداري مصرف كنندگان
ایمان حسنی 2018 -
بررسي عوامل تاثير گذار بر تجربه مشتري در خرده فروشي ها(بررسي موردي فروشگاه اتكا)
حسن فرهاد 2018 -
بررسي تاثير ارزش ادراكي مصرف كننده برسبكهاي تصميم گيري خريد مصرف كنندگان نرم كننده لباس
شهرزاد مهدوی 2018 -
بررسي تاثيرات ترفيعات پولي و غير پولي بر قيمت مرجع ، وفاداري مشتريان و تصوير برند
المیرا مظهری 2018 -
بررسي تاثير تركيب اعضاي هيات مديره بر عملكرد مالي شركت (مورد مطالعه: هلدينگ نفت و گاز و پتروشيمي)
کورش کمره 2018 -
بررسي نقش بازاريابي سبزدرصنعت خدمات هتلداري.مطالعه موردي:مشتريان هتل هاي تهران بزرگ(هتلهاي 3و4و5 ستاره)
شادی رحیمی بافرانی 2018 -
ارائه مدلي براي بررسي تاثير قالبهاي ارائه تخفيف بر قصد خريد مصرف كنندگان
مهسا قزلباش 2018 -
بررسي مدل شخصيت هگزاكو بر ارزشهاي مادي گرايانه مصرف كننده با ميانجي گري سبك دلبستگي مضطرب
سهیل پسران حاجی عباسی 2018 -
بررسي وضعيت مزيت رقابتي ملي شمش فولادي توليد ايران
عارفه ملائی 2018 -
بررسي رابطه همخواني شخصيت مصرف كننده يا برند،هويت پذيري مصرف كننده از برند ونيات رفتاري پس از خريد
حسین اسمعیلی 2018 -
تحليل رابطه بين كيفيت و قيمت درك شده، رضايت مشتري و احساس نا اميدي و شادي در صنعت هتلداري
پگاه قاسمیان 2018 -
بررسي رابطه ميزان مسئوليت پذيري اجتماعي وعملكردهتل هاي 4و5ستاره تهران
منوچهر میرزاپور 2018 -
تعيين و اندازه گيري عوامل موثر بر رفتار مصرف كنندگان لوازم خانگي ساخت داخل كشور
جواد شریعتمداری 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي ويروسي بر خريد اجباري و ارزش ويژه برند
حامد بابائی 2018 -
بررسي تاثيرتبليغات دهان به دهان الكترونيكي درانتخاب مقاصدگردشگري (مطالعه موردي شهرشيراز)
سهیلا وکیلی 2018 -
بررسي رابطه بنيا هاي بازاريابي رابطه مند با وفاداري مشتريان به تفكيك محصول در صنايع فلزي مستقر در شهرك شمس آباد
رضوان زردشتی 2018 -
بررسي ابعاد بازار يابي كار آفرينانه بربهبود انواع عملكرد كسب و كارهاي كوچك ومتوسط صنايع غذايي استان تهران
ژاله بهادری کوسجی راد 2018 -
بررسي رابطه بين تجربه سفرباانگيزه هاي سفرگردشگران خروجي ايراني موردمطالعه:گردشگران خروجي به كشورتركيه
حمید طالبی 2018 -
بررسي ابعاد تصوير قيمت و تاثير آن بر قصد خريد در بازارهاي سنتي و بازارهاي مدرن
هدیه کراچی 2018 -
بررسي رضايت قيمتي و تمايل به پرداخت بيمه گذاران بيمه درمان تكميلي (مطالعه موردي :شركت بيمه ايران)
محمدجواد اشعری پور 2018 -
بررسي تاثيرابعادپيشبردقيمتي برارزش ويژه برندآژانسهاي مسافرتي
سعیده اسماعیلی 2018 -
بررسي واولويت بندي عوامل موثر بر ترجيح مشتريان در انتخاب يك شركت بيمه با استفاده از رويكرد تحليل سلسله مراتبي
مینا عطائی گرمی 2018 -
بررسي و مطالعه تاثير تجربه برند بر وفاداري مصرف كننده با در نظر گرفته نقش شخصيت برند و رضايت مشتري (برند هاكو پيان)
سمیه شمس حائری 2018 -
تأثير مخارج تبليغاتي درك شده و پيشبرد قيمت بر ارزش ويژه برند مشتري¬محور (مورد مطالعه: شركت خدمات ارتباطي ايرانسل)
نگاه شاپوری 2018 -
بررسي تعيين كننده هاي استراتژي قيمت گذاري نفوذي و پرمايه براي محصولات جديد در صنعت مواد غذايي
زهرا ساران 2018 -
بررسي عوامل موثر در تصميم به خريد سهام توسط صندوق هاي سرمايه گذاري مشترك
آرش بهنودی 2018 -
ارزيابي تاثير رايحه محيطي بر ارزيابي و يادآوري برندهاي آشنا وناآشنا
جواد شالچیان 2018 -
تبيين مفهوم و ابعاد سازنده هويت سازماني با استفاده از ابزار فرا تركيب
سیدعباس میرعنایت 2018 -
بررسي ميزان موفقيت استراتژي هاي بازاريابي بانكهاي خصوصي ايران در دوران ركود اقتصادي
محمدصادق هاشمی 2018 -
شناسايي عوامل حياتي موفقيت پياده سازي تصميمات استراتژيك درصنعت برق براساس روش شناسي كيو
شروین حسن پوریامچلو 2018 -
بررسي تصوير ذهني گردشگران داخلي از شهر اصفهان
نیلوفر طلای مینایی 2018 -
بررسي اثر شخصيت بر رفتار خريد ناگهاني در تراكنش هاي خريد آن لاين
نیلوفر نجاهی 2018 -
بررسي تمايل به پرداخت مصرف كنندگان بابت آبميوه هاي ارگانيك در تهران
افسانه جلالی علی ابادی 2018 -
طراحي و تدوين برنامه راهبردي سازمان زيباسازي شهرداري مشهد
امیرحسام بهروز 2018 -
تبيين پد يده خريد ناگهاني پوشاك در ميان جوانان شهر تهران
امیرحسین قادری عابد 2018 -
بررسي نقش گروه هاي مرجع مجازي بر كاهش تاثيرقيمت در ادراك كيفيت
زهرا حیدری فرد 2018 -
ييش بيني ميزان فروش محصول جديد نان صنعتي نيمه پخت با استفاده از آزمون مفهوم (CONCet Testing)
سعید عزیزی علویجه 2018 -
اثر ابعاد رضايت قيمت روي وفاداري (مطالعه موردي: صنعت لبنيات ايران)
ماندانا سینا 2018 -
بررسي موانع درون سازماني وبرون سازماني صادرات سيمان كشور به كشورهاي خاورميانه
سعید اکبریان تفاقی 2018 -
بررسي ابعاد رضايت از قيمت (مطالعه موردي : صنعت هواپيمايي داخلي ايران)
پدرام زرافشان 2018 -
بررسي تاثير ويژگي هاي يك فروشگاه اينترنتي در افزايش قصد خريد بر خط مشتريان با استفاده از تكنيك تحليل متقارن
مصطفی نصری 2018 -
بررسي عوامل موثربرتمايل گردشگران به خريدآنلاين محصولات وخدمات گردشگري درايران
امیرحسین سمیعی زفرقندی 2018 -
رتبه بندي عوامل آميخته بازاريابي در تصميم خريد مصرف كنندگان چرم مصنوعي شهرستان تهران
آناهیتا ملک پور 2018 -
بررسي شاخصهاي مديريت بازاريابي مقصدبرتعديل فصلي بودن گردشگري بامطالعه ي موردي شهرلاهيجان
آرمین رفعتی کوره کابیجاری 2018 -
شناسايي و رتبه بندي ويژگي هاي اثرگذار وب سايت هاي گردشگري بر رفتار گردشگر در انتخاب مقاصد (مطالعه موردي وب سايت هاي گردشگري ايران از منظر گردشگران درون مرزي)
رسول شهابی صورمان آبادی 2018 -
بررسي تاثير عوامل كليدي موثر بر تمايل به تغيير برند آن بر فرايند تصميم خريد استفاده كنندگان تلفن همراه هوشمند
مریم داودآبادی فراهانی 2018 -
بررسي تمايل مصرف كنندگان به خريد كالاهاي تقلبي با برندهاي لوكس (مطالعه موردي: شهر تهران)
ابوالفضل عابدی 2018 -
شناسايي و الويت بندي عوامل موثر بر صادرات لوله چدن نشكن بر اساس مدل الماس ملي پورتر( مطالعه موردي : شركت هامون نايزه)
محمد مقصودی 2018 -
بررسي تاثير قيمت منصفانه، رضايت و وفاداري مشتري برپذيرش قيمت مطالعه موردي: خدمات تلفن همراه شركت ام . تي . ان . ايرانسل
سیدوحید طباطبایی کلجاهی 2018 -
بررسي اثر آميخته بازاريابي بر ارزش نام و نشان تجاري فروشگاههاي شهروند از ديدگاه مشتريان
سمیه بوداقلی دیزجی 2018 -
بررسي رابطه ميزان رعايت مسووليت اجتماعي و عملكرد شركت هاي پيمانكار در صنعت تجهيزات هيدرومكانيكال سد
محمدرضا بدر 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي سبز بر قصد خريد لوازم آرايشي بانوان
غزال فرجادی 2018 -
شناسايي عوامل انگيزشي رانشي وكششي گردشگران چيني درسفربه ايران
مینا شکوری 2018 -
بررسي رابطه بين روشهاي مختلف پرداخت مفهوم درد پرداخت و تاثير آن بر تمايل به پرداخت در مصرف كننده
احمدرضا ربانی مورخ 2018 -
بررسي عوامل و پيامد هاي موثر بر قاچاق كالا
بهناز صمیمی 2018 -
چالش ها و موانع پياده سازي و اجراي برنامه 5 ساله در حوزه خدمات شهري و فضاي سبز شهرداري تهران
مینو همتی 2018 -
طراحي مدل قيمت گذاري پروژه هاي EPS- LUMP SUM
محمدرضا ترکی جوشقان 2018 -
تحليل و ارزيابي كارايي سيستم مديريت كيفيت سازماني در اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اردبيل
حمیدرضا عبدی 2018 -
ارزيابي كيفيت خدمات وسايط حمل و نقل عمومي (اتوبوس) از ديدگاه شهروندان تهراني
ندا گلشن 2018 -
شناسايي عوامل تعيين كننده مخارج تبليغات در صنايع ايران با استفاده از فن تحليل تمايزي
سعید تاج دینی 2018 -
بررسي تاثير ارزش ويژه برنددرگردشگري غذابرقصدسفرمجددگردشگران مطالعه موردي استان گيلان:شهررشت
تمنا جاهد 2018 -
بررسي ورتبه بندي عوامل موثربرموفقيت هتل هاي اردبيل
هاجر رسولی جمادی 2018 -
عوامل موثر بر رضايت زبان آموزان از كيفيت خدمات در موسسات آموزش زبان هاي خارجي
آرش رأسی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر هويت سازي دانشجويان با برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه هاي دولتي شهر تهران)
رضا فضلی صالحی 2018 -
بررسي علل كاهش و راه كارهاي بازگرداندن سپرده هاي مشتريان بانك كشاورزي
الهام سهرابی 2018 -
عنوان ارزيابي اثربخشي تبليغات دولت در طرح هدفمند كردن يارانه ها بر ذهينيت افراد جامعه رهيافت بازاريابي اجتماعي
رویا شهریان 2018 -
بررسي تاثيرات سيستم هوش سازماني بر كسب و كار (مطالعه موردي : مركز انفورماتيك دانشگاه تهران)
مهرناز صفاخواه 2018 -
بررسي رابطه ميان نشانگرهاي بيروني محصول با ادراك مشتريان از ارزش مطالعه موردي: لپ تاپ
سیدمهدی سیدین اردبیلی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي مشكلات و موانع صادرات تراكتور سازي ايران
فرهنگ خلیلی 2018 -
عوامل موثر بر انتخاب يك نوع نان صنعتي در تهران
منوچهر نائیجی 2018 -
بررسي ديدگاه هاي مشتريان در مورد دلايل عدم استفاده از خدمات بانكداري اينترنتي (مطالعه موردي :مشتريان بانك سپه در شهر تهران )
نرگس ابوالحسنی خواجه 2018 -
شناسايي و تعيين عوامل موفقيت در بازاريابي حفره اي در صنعت غذايي (مورد مطالعه: صنعت غذايي ماكاروني)
سیده نگین شاه 2018 -
رابطه بين سرمايه هاي فكري و عملكرد سازماني با در نظر گرفتن قابليت هاي مديريت دانش در شركت هاي حاضر در صنعت بيمه كشور
لنا یاسینیان 2018 -
بررسي عوامل بازدارنده و پيشران در مسير رشد و توسعه خوشه هاي صنعتي مطالعه موردي: خوشه نساجي استان يزد
مهدیه معتمدی 2018 -
تعيين عوامل موثر بر رضايت دانشجويان از اساتيد با استفاده از مدل كانو، مطالعه موردي: دانشكده مديريت دانشگاه تهران
راضیه ادهم 2018 -
بررسي ميزان تاثير نام و نشان تجاري در وفاداري مشتريان موسسات خدماتي آموزشي
افسانه خراسانی 2018 -
تاثير موفقيت انتقال تكنولوژي بر عملكرد سازماني تحقيق پيرامون صنايع غذائي ايران
محسن سالمی 2018 -
بررسي تفاوت نسل ها در فرايند تصميم گيري خريد (مطالعه خريد گوشي موبايل در بازار شهر تهران در بين 3 نسل a, b, c
هدیه حافظی 2018 -
بررسي عوامل تعيين كننده ارزش ويژه نام و نشان تجاري در صنعت كارگزاري بورس اوراق بهادار و تاثير آن بر تكرار خريد مشتريان( مطالعه موردي كارگزاري سيما بگون)
حسن عیوض محمدلو 2018 -
بررسي رابطه ميان ارزش ويزه برند مجموعه كافي شاپ هاي رئيس از ديدگاه مشتريان و ويژگي هاي جمعيت شناختي مشتريان در سطح شهر تهران
اناهیتا قزلباش 2018 -
شناسايي مشخصه هاي كيفيت كالاهاي با در گيري ذهني بالا و پايين از ديد خريداران (مطالعه موردي :لپ تاپ به عنوان محصول با در گيري ذهني بالا و آبميوه با درگيري ذهني پايين
رقیه رضائی عرب 2018 -
آزمون و تحليل رفتارتوده وار در بين سرمايه گذاران بورس اوراق بهادارتهران با استفاده از انحراف از ميانگين بازدهي وتاخير زماني (YMG)
شاهین تقوائی 2018 -
ارزيابي ارزش ويژه برنددرمقاصدگردشگري كويرايران(مطالعه موردي:مقايسه كويرشهدادكرمان وكويرمصراصفهان)
سمانه اسکندری 2018 -
نقش نمايشگاههاي بين المللي به عنوان بخشي از ارتباطات بازار يابي شركتها -روند كامل مشاركت در نمايشگاههاي بين المللي
مریم نجفی 2018 -
بررسي رابطه بين تصوير برند تصويربرندوتمايل به پرداخت صرفه قيمتي براي برندهاي غذايي (مطالعه موردي : شهروندان منطقه 6 شهر تهران)
الهام مهدوی فرد 2018 -
مقايسه برآوردتابع قيمت اتاق هتل هاي تهران به روش هدانيك وشبكه
فاطمه حمصیان اتفاق 2018 -
بررزسي رابطه بين ريسك اعتباري بانك ها و متغيرهاي اصلي اقتصاد كلان
امیر کلانتری 2018 -
بررسي تاثير هويت ملي بر ترجيح برندهاي داخلي به برندهاي وارداتي محصولات آرايشي- بهداشتي از سوي خريداران در تهران
مسعود اسپندار 2018 -
تدوين استراتژي هاي بازاريابي گروه شركتهاي ساختماني ايرانيان اطلس
مهدی اشکانی 2018 -
بررسي تأثير محيط فيزيكي بر خريد مجدد و سنجش ادراك مشتريان از كيفيت خدمات با استفاده از تبليغات شفاهي درصنعت بانكداري (مطالعه موردي: مشتريان بانك آينده شهر تهران)
بهارک اهتمامی 2018 -
تحليل استراتژيك امنيت بازرگاني دريايي در ايران به عنوان كريدور بازرگاني منطقه با استفاده از رويكرد سوات
مهدی ساجدی سابق 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر توسعه كسب و كارهاي كوچك و خرد گردشگري (مطالعه موردي منطقه گردشگري زرتشتي يزد)
رامتین شهرت زین آباد 2018 -
تبيين عوامل موثر بر توسعه مزيت والديني (مادري) در شركت هاي مادر پروژه محور (كاربردي از مطالعه چند موردي Multiple Case Study )
محمد کنعان 2018 -
شناسايي و تحليل قابليت هاي موثر در كسب مزيت رقابتي كانال هاي توزيع مواد غذايي: مورد مطالعه شركت توزيع وپخش مانا
مریم قلمکاری 2018 -
تحليل راهبردي فني اقتصادي بهره برداري از فناوري هاي جلبك جهت توليد سوخت زيست توده در كشور
محمد محمدی 2018 -
شناسايي عوامل موثر در راستاي افزايش مشاركت شهروندان در حفظ محيط زيست شهري تهران
علی میرشکار 2018 -
بررسي اثر قيمت گذاري قطره اي بر روي فراخوان قيمت،ارزش درك شده ،رفتار مصرف كننده و درك انصاف قيمتي مصرف كننده
ازاده رحمانی 2018 -
بررسي رابطه بين برنامه هاي مديريت ارتباط با مشتري در زمان خريدو پس از خريد با كاستن عدم تجانس شناختي در كالاهاي تكنولوزيك خريداري شده
سیدشاهین شریفی 2018 -
اثر عوامل بيروني و بسته بندي بر ترجيجات مصرف كننده براي داروهاي بدون نسخه
سیدحمید عباسی حسینی 2018 -
بررسي ابعاد برند خدمات و تاثير آن در ايجاد ارزش براي مشتريان :با ديدگاه وفادارسازي مشتريان
سمیرا قدیانی 2018 -
بررسي عوامل موثر در قيمت آپارتمانهاي مسكوني شهر مشهد به روش هدانيك
علیرضا باغبان فردوس 2018 -
بررسي علل عدم موفقيت شركتهاي توليدي – تجاري ايران در دستيابي به نام و نشان (برند) قدرتمند
مریم کلانترزاده 2018 -
بررسي عوامل موثر بر صادرات سنگهاي تزييني و تدوين الگويي جهت توسعه صادرات آن
فاطمه رضائی 2018 -
طراحي مدل قيمت گذاري هدانيك خودروهاي تجاري
حسین رستمی نژاد 2018 -
بخش بندي بازارگوشي تلفن همراه بر مبناي خصوصيات رفتاري
فرهنگ بوستانی 2018 -
شناخت معيارهاي بانكها در مورد مسووليت اجتماعي بنگاه (corporate social responsibility) و مقايسه آنها با معيارهاي استاندارد 26000lso
ندا رضوانی گیل کلایی 2018 -
بررسي عوامل فردي موثر بر تصميم خريد به خريداران فرآورده هاي گوشتي
احمد اخوان ارمکی 2018 -
شناسايي دسته بندي موانع چالشها و ارائه راه كار براي راه اندازي معاملات نفت در بورس كالاي ايران
احمد رضایی 2018 -
عوامل تعيين كننده ارزش ويژه برند خدمات آموزشي جهاد دانشگاهي (مطالعه موردي، خدمات آموزشي جهاد دانشگاهي در استان هاي قزوين و البرز)
محمد احمدی 2018 -
تحليلي بر عوامل انگيزشي مؤثر بر انتخاب مراكز درماني ايران توسط گردشگران پزشكي نمونه مورد مطالعه (مراكز درماني شهر تهران)
رضا عباسی 2018 -
يكپارچه سازي استراتژي هاي تكنولوژي، محصول و بازار با استفاده از نقشه راه تكنولوژي، مورد مطالعه : مولدهاي همزمان برق و حرارت در مقياس خانگي (Micro CHP)
وحید کهکشانی 2018 -
شناسايي و الويت بندي عوامل كليدي موثر بر موفقيت عملكرد صادراتي مطالعه موردي :گروه صنعتي زرماكارون
سحر قربانی 2018 -
تحليل عوامل موثربرشكل گيري تصويرذهني گردشگران ورودي به ايران بااستفاده ازابزار تبليغات شفاهي الكترونيك
مرضیه شاهی سوندی 2018 -
بررسي نقش نشانه هاي بيروني كيفيت در شكل دهي تصوير برند و ايجاد ترجيح براي سيگارهاي ايراني
مهدی غفوری پور 2018 -
بررسي توانمندي ها و ضعف هاي بانك ملي ايران در صورت پيوستن كشور به سازمان تجارت جهاني از ديدگاه مديران با استفاده از مدل 7 اس مك كينزي
یونس نصراللهی 2018 -
بررسي نقش مراكز خريد بزرگ (shoppingmall) در تغيير رفتار خريد مردم تهران در خريد كالاهاي با در گيري پايين (مطالعه موردي :hyper market)
پگاه حصاری 2018 -
تاثير رعايت چهارچوب هاي اخلاقي بر درك قيمتي مصرف كننده
اردلان اخلاقی پور 2018 -
بررسي عامل موثربرانصاف قيمتي ادراك شده وپاسخ هاي رفتاري مشتريان درهتل هاي 4و5ستاره مشهد
سعید زال 2018 -
آسيب شناسي واگذاري فعاليت هاي تصدي گري شهرداري تهران به منظور ارائه راهبردهاي ارتقا مشاركت بخش خصوصي
آناهیتا روکش 2018 -
بررسي تاثير ويژگي هاي پيام و ويژگي هاي موقعيتي بر پذيرش تبليغات دهان به دهان در خريد برندهاي لوكس
نوید نوین باهران 2018 -
بررسي ترجيحات مشتريان موسسات آموزش عالي آزاد فعال در رشته هاي مديريت در شهر تهران از طريق تحليل متقارن
مهدی الهی 2018 -
بررسي ارتباط ارزش ويژه برند بر تصميم گيري و رفتار خريد مشتريان (مطالعه موردي : شعب بانك پاسارگاد استان هرمزگان)
ایدا ایرانی 2018 -
بررسي و اولويت بندي عوامل موثر بر جذب سپرده هاي بانكي مشتريان جديد در بانك سپه با تاكيد بر عناصر آميخته بازاريابي خدمات (مطالعه موردي شعب بانك سپه در شهر تهران)
حمیدرضا خیری 2018 -
بررسي ارزش خريد مصرف كننده بر رضايت و وفاداري در فروشگاه هاي خرده فروشي ( مطالعه موردي: فروشگاه زنجيره اي هايپر استار)
محمود علیزاده 2018 -
عنوان بررسي رابطه بين بازاريابي مستقيم (DIREET MARKETING) با رفتار مصرف كنندگان صنايع لوازم خانگي( مطالعه موردي :افراد مراجعه كننده به مراكز خريد منطقه يك شهر تهران)
کیمیا کردرستمی 2018 -
حساسيت مشتريان شركت راه آهن نسبت به قيمت (تعرفه)با استفاده از مدل Van Westen dop
یوسفعلی ملکان 2018 -
بررسي اثر شخصيت مشتريان با توجه به متغير ميانجي شخصيت برند برند(پيمايشي پيرامون شركت ايرانسل در سطح شهر تهران)
سودابه فیاضی 2018 -
تاثير آميخته بازاريابي(7P) بر روي تصميم خريد مشتريان از محصولات فرهنگي(كتاب) در شهر كتاب هاي تهران
پگاه معینی 2018 -
بررسي تاثيرعوامل موثربراجراي موفق رويدادهاي فرهنگي ازديدگاه گردشگران،موردمطالعه جشن سده
سیده فروزنده فضلوی 2018 -
مقايسه تاثير عوامل موقعيتي بر رفتار خريد زنان شاغل و خانه دار در خريد محصولات لوازم آرايشي در شهر تهران
مژگان علی دوستی 2018 -
بررسي نقش مشاركت جامعه محلي درتوسعه پايدارگردشگري:مطالعه موردي كلاردشت
فرهاد طباطبایی 2018 -
بررسي ارتباط بين تجربه خدمات و ارزش ويژه برند در صنعت بيمه (مطالعه موردي :شركت بيمه ما)
امین پوربشاش 2018 -
تاثير ترفيعي قيمتي برتمايل به پرداخت و ادراك مصرف كننده از برند(مطالعه موردي :مصرف كنندگان لوازم آرايشي و بهداشتي ماي و بايودرما)
دینا حاجی زینلی بیوکی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر اعتماد مشتريان به سرمايه گذاري در صتدوق هاي سرمايه گذاري مشترك
حسام ناصرعزیزی 2018 -
تجزيه و تحليل پويايي هاي رقابتي با استفاده از رويكرد نقشه گروه هاي استراتژيك(مورد مطالعه صنعت مبلمان)
حامد ابوتراب 2018 -
شناسايي عوامل موثردرجذابيت واستفاده ازاپليكيشن هاي موبايلي درجذب گردشگران درخريدمحصولات گردشگري
هنگامه قنواتی 2018 -
بررسي تأثير ارزش ويژه برند بر تصوير برند. مورد مطالعه: مشتريان محصولات گروه صنايع غذايي شيرين عسل شهر تبريز
اکبر فرضی مولان 2018 -
بررسي تاثير خريد با كارتهاي خريد بانكي بر مصرف موادحوراكي ناسالم
امیرهادی محمدی جزی 2018 -
بررسي تاثير ارزش هاي فرهنگي و ارزشهاي خريد بر رفتار خريدتكانشي
ریحانه موحد 2018 -
بررسي كارآمدي بازي هاي تبليغاتي درجذب بازديدكنندگان (مطالعه موردي:وب سايت شكم سلام)
مبین مظلومی جورکویه 2018 -
مقايسه ادراك مشتريان از فروشگاههاي تخفيفي با برند داخلي و جهاني (مطالعه موردي : فروشگاههاي افق كوروش و هايپراستار)
معصومه فردی 2018 -
بررسي تاثير نظرات آنلاين مشتريان بر انتخاب نهايي كالا با استفاده از روش تجزيه و تحليل متقارن(conjoint analysis)
نوشین معتمدی دهکردی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر بكارگيري بانكداري الكترونيك در شعب بانك تجارت جمهوري اسلامي ايران
آناهیتا محرابی 2018 -
بررسي اثرات به كارگيري استراتژي بازاريابي سبز بر ارزش ويژه برند در صنايع غذايي
صدف ملائی 2018 -
تدوين نقشه گروه هاي استراتژيك در صنعت قطعات فلزي بدنه خودرو در ايران
شهروز اعزازی 2018 -
"بررسي تاثير گرايش هاي فرهنگي بر ادراك از قيمت مصرف كنندگان(مورد مطالعه تلفن همراه)"
الهام جعفری 2018 -
بررسي عوامل موثربرتابع تقاضاي مدت زمان اقامت درهتلهاي تبريز:رهيافت مدلهاي دوره اي
فهیمه هاتف تبار 2018 -
برسي تاثير بكار گيري فاكتورهاي زيست محيطي پايدار بر ميزان تمايل به پرداخت مصرف كنندگان در خريد محصولات سبز از شركت سايپا
علی اصغر دوائی 2018 -
بررسي تاثير ساده گرايي و سبك هاي مختلف زندگي بر نيات خريد برند لوكس (مطالعه صنعت پوشاك)
پونه مظهری 2018 -
بررسي عوامل موثر بر تاب آوري خوشه اي صنعتي در مواجهه با تحريم هاي اقتصادي، مطالعه موردي: خوشه تجهيزات بيمارستاني تهران
آرین عظیمی 2018 -
بررسي تأثير سن شناختي ،مادي گرايي ،همنوايي ونيازبه منحصر به فردي بر رفتار خريد اجتماعي مد در بازار پوشاك تهران
مریم کریمی داویجانی 2018 -
بررسي رابطه ابعاد رضايت از قيمت و تمايل به پرداخت بيمه گذاران بيمه بدنه اتومبيل مطالعه موردي: شركت بيمه كار آفرين
معصومه نقیان 2018 -
بررسي تاثيريادگيري رسمي، ويژگي هاي شخصيتي و ويژگي هاي محيط كار بر يادگيري غير رسمي (مورد مطالعه : پست بانك ايران)
وجیهه السادات شجاعی 2018 -
بررسي اثر پول برد درميان سرمايه گذاران حقيقي بورس اوراق بهادار تهران
مصطفی قیافهء داودی 2018 -
بررسي رفتار تغيير مشتري هاي بانك صادرات ايران تحت تاثير اهميت خدمات بانكي از ديد مشتري و پيشنهاد رقبا در زمينه خدمات مشابه و ميزان رضايت مشتري از خدمات
امیر امین صبوری 2018 -
تحليل استراتژيك برمامه مديريت پسماند هاي شهر تهران براساس روش زباله سوز و هاضم
احمد بنوان 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر مزيت رقابتي صادرات خدمات فني – مهندسي ايران
محبوبه نوروزی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موفقيت در صادرات قطعات خودرو بر مبناي مدل رقابت ملي پورتر ( مطالعه موردي در صنعت ريخته گري چدن و فولاد)
سیدعلی میرسعیدی 2018 -
بررسي نقش اقدامات بازاريابي داخلي بر كيفيت خدمات سرمايه گذاري در مناطق آزاد تجاري – صنعتي
سید محمود عبدی اسکوئی 2018 -
بررسي رابطه بين عناصر آميخته بازاريابي (7P) و تصميم خريد مشتريان از سرويسهاي ارزش افزوده شركت همراه اول و سرويس GPRS( اينتر نت همراه)
وحید جزینی 2018 -
بررسي ادراك دانشجويان دانشگاه تهران از برند دانشگاه تهران
مهدی باباصادقیان 2018 -
عوامل تعيين كننده ارزش ويژه برنده لوازم يدكي خودرو در ميان گروه هاي مرجع (تعميمر كاران و فروشندگان لوازم يدكي)وارائه راهكارهايي در جهت ارتقا ارزش برند ايساكو
هاله داودی 2018 -
بررسي تاثير گرايش هاي استراتژيك سازمان بر سرمايه اجتماعي بيروني مديرمحور
اکبر فرقانی بناب 2018 -
بررسي نقش ريسك ادراك شده در قصد خريد محصولات در فروشگاه اينترنتي ديجي
پوریا یعقوبی کوپایی 2018 -
تاثير ابزارهاي پيشبرد قيمتي بر ارزش ويژه برند شركت بيمه سامان
سارا پویانا 2018 -
شناسایی عوامل موثربرانتخاب بین آژانس های مسافرتی واینترنت درتصمیم گیری سفرمسافران
مرتضی سلیمانی نژاد 2018 -
خلق ارزش براي گرايش مردم به مصرف كالاهاي داخلي (مطالعه پوشاك در شهر تهران)
کبری لوایی یانسی 2018 -
عوامل موثر بر رفتار اجتناب از تبليغات در صنعت پوشاك ايران
شاداب شادمان 2018 -
اثر چارچوب قيمت بر ادراك مصرف كنندگان از قيمت گذاري پويا
مرجان آسیائی 2018 -
تأثير كيفيت خدمات الكترونيكي بر رضايت مشتريان آنلاين و نتايج مالي در بانك قوامين
جابر جعفرنژاد 2018 -
تاثير قيمتهاي پايين و تخفيف، بر ادراك مصرف كننده از كيفيت برند
محمدهادی مرادی هرندی 2018