Mohsnen Nazari

Professor

Update: 2025-05-16

Mohsnen Nazari

College of Management / مديريت بازرگاني

P.H.D dissertations

  1. طراحی مدل جنون برند سبز
    محمدرضا نمازی 2025
  2. طراحی مدل استراتژی رقابت همکارانه در صنعت خرده فروشی ساعت
    مهبد ثقفی 2025
  3. ارائه مدلی جهت ارزیابی اثر تلنگرهای دیجیتال بر رفتار مشتریان در فروشگاه های آنلاین دارو و تجهیزات پزشکی
    محمدرضا اسداللهی 2025
  4. ارائه چارچوب مفهومی تاثیر قابلیت های بازریابی بر عملکرد صادراتی در محیط VUCA
    سید مصطفی غفاری 2025
  5. اثر سوگیری شناختی لنگر انداختن بر ارزیابی قیمتی مشتریان صنعتی، مورد مطالعه: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
    مهدی گیوهء 2025
  6. ارائه چارچوب قابلیت های رایزنی بازرگانی خارجی
    محمد حسین خروطی 2024
  7. ارائه چارچوب مفهومی قابلیت مدیریت هم رقابتی در صنعت داروسازی ایران
    طیبه جلیلی 2024
  8. ارائه چارچوب قابلیت های قیمت گذاری در محیط ووکا در صنعت پوشاک و کفش
    لیلا السادات رضائی 2024
  9. طراحی مدل بومی عوامل موثر بر پیاده سازی بیمه سایبری در کشور
    بهزاد اسماعیلی فر 2024
  10. طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت های پویا در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب
    بهروز عطاریان 2024
  11. ارائه چارچوب قیمت گذاری نرم افزارهای سازمانی به عنوان خدمت
    حمیدرضا رنجبری 2024
  12. ارائه الگوی مدیریت تنش در هم رقابتی (مطالعه موردی چندگانه )
    گلناز رستمی 2024
  13. طراحی مدل تجربه واقع شده و مدیریت شده خرید آنلاین مشتری در شرایطVUCA (مطالعه موردی: حوزه فروش کالای دیجیتال در دیجی کالا)
    هلیا عابدی 2023
  14. طراحی مدل مفهومی بیمه دیجیتال
    محمد آدابی 2023
  15. تدوین چارچوب اندازه گیری اثر نوآوری اجتماعی با تاکید بر نقش هم آفرینی
    ایمان مستشارنظامی 2023
  16. تبیین پدیده سیالیت برند با تئوری های یادگیری
    نکیسا رضائی 2023
  17. ارائه چارچوب هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا
    مرتضی حاجی حسینی 2023
  18. ارائه چارچوب استراتژی هم رقابتی در بنادر
    مجتبی عباس پور 2023
  19. طراحی چارچوب قیمت گذاری نرم افزار به عنوان خدمت
    آزاده عباسی راد 2022
  20. مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال های چندگانه
    هانیه فتحی ملکشاه 2022
  21. ارائه مدل هم‌رقابتی در شرکت‌های هواپیمایی و تخصیص فعالیت‌ها به همکاری و رقابت
    ساعده غیوری ثالث 2022
  22. ارائه چارچوبی برای قیمت گذاری خدمات حمل و نقل باری (داخلی) شرکت راه آهن ج.ا.ا
    اکرم رستم خانی 2022
  23. ارائه مدل دینامیکی به منظور تحلیل مصرف غذا (مورد مطالعه غذاهای دریایی)
    امیر پرنیان 2022
  24. طراحی و تدوین چارچوب هم رقابتی در صنایع شیر و لبنیات ایران
    امین رودانی 2022
  25. نوع شناسی قالب های تخفیف و کاربرد آنها در خرید: یک مطالعه ترکیبی چند مرحله ای
    الهام ظفریان پور 2022
  26. طراحی مدل نوع شناسی تحقیقات عدم قطعی و بررسی تاثیر آن بر خرید آتی مشتریان محصولات لذت جویانه و فایده باور
    محمدکیان نوروزی 2021
  27. ارائه الگوی کسب مزیتهای رقابتی برای شرکتهای دانش بنیان بر اساس قابلیت های پویا با رویکرد متمایزسازی
    علیرضا عبدالحسینی خلیق 2021
  28. مدلسازی قیمت گذاری خدمات بنادر با استفاده از توابع کاپولا
    محسن نوروزی 2021
  29. ارائه مدل مشارکت مشتریان در پیش برد فروش
    اعظم کاوه 2021
  30. مدل هم آفرینی ارزش در صنعت طراحی داخلی ساختمان
    الهام مهرجو 2021
  31. طراحی سیستم توصیه گر در خصوص قیمت گذاری بر اساس ارزش مشتری با متد تحلیل احساسات
    سارا آقابابائی 2021
  32. ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتی در حوزه گردشگری در ایران
    فاطمه قربانی 2021
  33. طراحی مدل استراتژی همکاری رقابتی در بنگاه های خدمات فنی و مهندسی
    محمد بروجردی 2020
  34. ارائه چارچوب پیاده سازی فرایند نظارت بر تجارت فرامرزی
    عطاء سلطانی هزارخانی 2020
  35. ارائه چارچوب استراتژی قیمت گذاری شرکت های چندکاناله با رویکرد انصاف قیمتی
    عاطفه حصارکی 2020
  36. ارایه چارچوب ادراک مصرف‌کنندگان از تخفیف و مدیریت آن
    فاطمه رستمی 2020
  37. طراحی مدل کنترل استراتژیک با رویکرد تحولی
    حمیدرضا عزتی 2020
  38. طراحی مدل مفهومی تعیین آستانه قیمت برای تخفیف فروشگاهی در ایران
    حمید رضا بیرانوندی 2020
  39. ارائه چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان در نسل های مختلف اقوام ایرانی
    هیرو عیسوی 2019
  40. آسيب شناسي توسعه تراتزيت چندوجهي از طريق ايران و ارائه چارچوب بهبود آن (تحليلي در سه حوزه دريايي ، جاده اي ، ريلي )
    حبیب کمرخانی 2019
  41. طراحي مدل مفهومي تصوير قيمتي فروشگاهي در ايران
    حسین دستار 2019
  42. طراحي الگوي كسب مزيت رقابتي در بانكداري الكترونيك
    احمد قدس اللهی 2019
  43. ارائه چارچوب نگرش و هيجانات مشتري در خريد از فروشگاههاي همواره تخفيف و نقش آن ها در ارزيابي ارزش ادراك شده و قصد خريد
    مصطفی نصری 2019
  44. طراحي چهارچوب سياستگذاري افزايش ظرفيت قبولي بيمه اتكايي بااستفاده از اوراق حوادث فاجعه آميز در صنعت بيمه
    جواد سهامیان مقدم 2019
  45. طراحي مدل توسعه سرمايه گذاري داخلي با تاكيد بر نقش محوري شبكه هاي تلويزيوني كشور ( مطالعه موردي : بورس اوراق بهادار تهران)
    سیدمسعود محسنی تکیه 2019
  46. الگوي ارزيابي آمادگي سازمان براي تغيير استراتژيك و پياده سازي استراتژي (مطالعه موردي ارائه برق به عنوان كالاي اقتصادي در وزارت نيرو
    حمیدرضا پیرمراد 2018
  47. طراحي مدل مفهومي استراتژي رقابت همكارانه (بررسي صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات)
    امیرحسین قادری عابد 2018
  48. مدلسازي قيمت گذاري عدم تقارن وكيفيت اطلاعات
    ابراهیم ابراهیمی 2018
  49. تدوين چارچوب استراتژي هم رقابتي جهت كسب مزيت رقابتي در كسب و كارهاي فناور نوپا
    محمد ولیابیدگلی 2018
  50. تدوين مدل ترغيب شهروندان تهراني به خريد كالاي ساخت داخل با رويكرد بازاريابي اجتماعي (مورد مطالعه لوازم خانگي)
    عبدالرحمن احسان 2018
  51. ارائه تئوري چند سطحي جبران خدمات - عملكرد با رويكرد استقرايي
    حمزه رایج 2018
  52. تدوين مدلي بومي براي بهبود عملكرد صادراتي شركتهاي ايراني در بازار مصالح ساختماني عراق
    رحیم محترم قلاتی 2018
  53. طراحي مدل شبكه سازي فعاليت هاي بازاريابي بنگاه هاي فعال در خوشه هاي صنعتي ايران
    سیدمجتبی موسوی نقابی 2018
  54. برآورد و تحليلي بر رابطه جانشيني زمان و درآمد بر پايه رويكرد قابليت انساني مورد مطالعه: معلمان مرد شهر تهران
    نسرین دهقان 2018
  55. تبيين الگوي شناسايي استراتژي هاي بازاريابي خدمات بانكي مبتني بر ارزش ويژه مشتري بانكداري تجاري
    امیرحسین داودیان 2018
  56. طراحي همسو سازي استراتژيهاي تجاري و اقدامات مديريت منابع انساني با رويكرد اقيانوس آبي در بانكهاي تجاري ايران
    فرشته امین 2018
  57. تبيين استراتژي طراحي و توسعه محصول جديد با رويكرد نوآوري باز در شركت ايران خودرو
    ابوالقاسم بازرگان 2018
  58. ارائه مدل انصاف اداراك شده مشتري از قيمت گذاري پويا مورد مطالعه مجموعه هتلهاي پارسيان
    مهدی سمیع زاده 2018
  59. طراحي مدل بازاريابي رابطه ي بين بنگاهي در شبكه كسب و كار گردشگري پارسيان
    حامد عبدالعلی 2018
  60. ارائه مدل برآورد تمايل به پرداخت براي تداعي هاي برند بانك
    اشکان الهیاری 2018
  61. مدلسازي عامل گراي رفتار با رويكرد تحقيق در عمليات رفتاري (مورد پژوهش : رفتار خريد ناگهاني)
    زهرا صادقی ارانی 2018

Master Theses

  1. تاثیر هوش مصنوعی در استراتژی بازاریابی کسب و کار های آنلاین
    ارش صادق زاده 2025
  2. مدیریت بحران های مالی و نوسانات نرخ ارز در عراق و بازتاب آن بر انعطاف پذیری برنامه های بازاریابی بخش بانکی
    بتول عبدالرسول عبدالواحد الجیاد 2025
  3. بررسی اثر پذیرش تکنولوژی در قصد به کارگیری هوش مصنوعی در صنعت هتلداری کیش
    عطیه حیدرزاده 2024
  4. بررسی عوامل موثر بر رفتاری خرید مشتریان قالی ایرانی در افغانستان(مورد مطالعه: استان کابل)
    محمد امیری 2024
  5. مقایسه میزان رضایت مندی مشتریان در ربات سخنگو و عوامل انسانی برخط
    علیرضا نصرتی 2024
  6. مقایسه تاثیر ابعاد تصویر قیمتی بر قصد استفاده در تاکس های تلفنی آنلاین و تاکسی های تلفنی سنتی (مورد مطالعه: آژانس ها و اسنپ)
    محمدجواد محمدزاده 2024
  7. اثرات شاخصهای طراحی فناوریهای چندکانالی فروش در ادراک کارایی آنها و مخاطرات درک شده توسط مشتری
    هادی صمدی قندهاری 2023
  8. : بررسی تاثیر تخفیفات کششی بر قصد بازدید از فروشگاه و خرید آنی با اثر تمرکز تنظیمی افراد و بررسی پشیمانی پس از خرید با استفاده از نظریه ناهمسانی شناختی
    مسعود جباری 2023
  9. بررسی اثر تجربه قیمتی مشتری بر رضایت
    روزبه راه چمنی 2023
  10. بررسی ارتباط تفکر استراتژیک مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در حوزه‌ی صنایع معدنی و اقدامات زیست پایدارانه ی آن‌ها
    دلارام سادات ابطحی نایینی 2023
  11. بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از اپلیکیشن های حوزه ساختمانی
    ساجده مرادی 2023
  12. آسیب شناسی خط مشی گذاری عمومی در صنعت هواپیمایی کشور
    فرهاد آزادی 2023
  13. بررسی تاثیر ظرفیت های هوش تجاری بر عملکرد شرکت( مطالعه موردی: بیمه آسیا در شهر تهران)
    نادیا افلاطونیان 2023
  14. بررسی تأثیر ترکیب اعضای هیئت‌مدیره بر عملکرد شرکت مورد مطالعه هُلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)
    کورش کمره‌ 2023
  15. بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در هم آفرینی ارزش وقصد رفتاری مشتریان )موردمطالعه:شرکت هاکوپیان (
    عاطفه شاکری 2023
  16. تغییر رفتار مصرف کنندگان برق و پیک سائی به کمک ارائه یک مدل قیمت گذاری پویا
    جعفر رسولی 2023
  17. شناسایی راه کارهای توسعه صادرات خدمات دور کاری آنلاین در شرایط تحریم
    جواد طلوع آجیلی طوسی 2022
  18. بررسی تاثیر قیمت گذاری نفوذی بر توسعه سرویس ها در پلتفرم های وی او دی
    علی نمدکلاهی 2022
  19. بررسی ابعاد رضایت قیمت بر قصد خرید در بازار طلا ( مقایسه بازار های سنتی و مدرن )
    پریسا مظفریان 2022
  20. تاثیر برچسب گذاری تولید اخلاق مدار و بسته بندی سبز محصولات آرایشی و بهداشتی بر رفتار خرید مصرف کنندگان (بانوان 20 تا 40 سال )
    شاریس نایب نجاد 2022
  21. "بررسی اثرات ادعاهای قیمت کششی بر رفتار مصرف کنندگان در بستر خرده فروشی"
    بهنام احمدپورترکی 2022
  22. نقش توصیف محصول در قصد خرید مصرف کنندگان به واسطه درگیری ذهنی محصول، پلتفرهای اجتماعی و اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی بیمه گذاران شرکت بیمه معلم)
    شیرین محمدیوسف 2022
  23. سنجش تفکر قیمت گذاری استراتژیک مدیران در صنایع غذایی
    آرش کمالی 2022
  24. تبیین عوامل موثر بر خرید پوشاک فست فشن
    کتایون لطفی آذر 2022
  25. بررسی نقش استراتژیهای بازاریابی خلاقانه در شبکه های اجتماعی بر میزان رضایت مندی مشتری (مطالعه موردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    ترانه نراقی 2022
  26. بررسی تأثیر آگهی‌های تخفیف کششی بر ادراک صرفه‌جویی و قصد بازدید از فروشگاه
    مسعود اسماعیل بیگی 2022
  27. مقایسه رضایت قیمتی در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی در شهر تهران
    ز هرا حسین دوست 2022
  28. سنجش تفکر استراتژیک قیمت گذاری مدیران در صنعت ساختمان
    زهره قربانی اورگانی 2022
  29. شناسایی و اولویت بندی عوامل رانشی و کششی در توسعه ی گردشگری در بیابان لوت
    طلیعه بی نیاز 2022
  30. تأثیر شخصی سازی خدمات هتل بر توسعه صنعت مهمان نوازی
    سیدمحمد حسینی کلهرودی 2022
  31. بررسی تاثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک شده (مطالعه موردی: خریداران کالاهای لذت گرایانه و فایده گرایانه در شهر تهران )
    رومینا خان بلوکی 2022
  32. بررسی اثر ابعاد اجتماعی و محیط زیستی مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر انصاف قیمتی ادراک شده توسط مشتریان
    مونا جمشیدی 2022
  33. : بررسی ابعاد رضایت مشتری از قیمت (مطالعه موردی: اسنپ)
    یاسمن توانگررنجبر 2022
  34. خلق ارزش مشترک توسط مصرف کنندگان در اقتصاد اشتراکی : نقش حمایت اجتماعی ، ادراکات اخلاقی مصرف کنندگان و کیفیت رابطه.
    پریا علیزاده قدیمی 2022
  35. بررسی تمایل پرداخت مشتریان بابت ظروف یکبار مصرف تولید شده از باگاس
    محمدسجاد افشاربکش لو 2022
  36. اولویت بندی و ارزیابی ریسکهای تاثیر گذار بر صنعت طیور گوشتی در استان مازندران به روش دنپ فازی FDANP
    شروین زکریا 2022
  37. شناسایی عوامل موثر بر انصاف قیمتی درک شده توسط مشتریان در دوره شیوع ویروس کوید 19 با رویکرد تحلیل متقارن (مورد مطالعه: تاکسی اینترنتی اسنپ)
    شقایق ماهیگیرسنگاچینی 2022
  38. بررسی تاثیر معماری بیروی فروشگاه بر ادراک مشتری از قیمت: مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای لباس در ایران
    محمد احتیاطی 2022
  39. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مدل های درآمدی بازی های موبایلی
    خشایار قشقائی 2022
  40. بررسي عوامل مؤثر بر تحمل پذيري مصرف كنندگان در برابر نوسانات قيمت
    ابراهیم اصیل میابی 2022
  41. بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در خلق ارزش و تعامل برند صنعت بیمه ( مورد مطالعه بیمه سامان)
    زینب شهریسوند 2022
  42. تحلیل رفتار پیش از خرید مصرف کنندگان در شرایط رکود تورمی
    اشکان دهقان 2022
  43. تاثیر کانال های توزیع چند گانه بر وفاداری مشتری با میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: صنف پوشاک تهران)
    نازنین حبیب زاده بیژنی 2021
  44. ارائه راهبردهای مدیریتی گردشگری در دوره اپیدمی کوید 19 در جزیره کیش ( مورد مطالعه :هتل های جزیره کیش )
    احمد ملکیان 2021
  45. تاثیر استراتژی قیمت گذاری چند کاناله بر انصاف قیمتی و سردرگمی مشتری
    الهه مهری 2021
  46. بررسی اثر قدمت برند بر تمایل به پرداخت مشتریان
    المیراسادات یگانه 2021
  47. سنجش فناوری های چندکاناله با نقش میانجیگر ریسک ادراک شده (مورد مطالعه : آژانس مسافرتی علی بابا)
    رضا آذرپرا 2021
  48. بررسی ابعاد تصویر قیمت و تاثیر آن بر قصد خرید در شرکت های بیمه خصوصی و دولتی
    فاطمه حیدرنیا 2021
  49. بررسی عوامل تأثیر‌گذار بر ادراک از منصفانه‌بودن قیمت‌گذاری ازدحام(ترافیک) در تهران
    زهرا بابازاده 2021
  50. بررسی تأثیر استراتژی های تخفیف هتل بر احساس و رفتار مصرف کنندگان
    محمدرضا علیزاده 2021
  51. تاثیر قالب (فریم) تخفیف بر قصد خرید افراد
    مهدی جمالی 2021
  52. قیمت گذاری پسته بر اساس مدل ون وستندورپ
    مصطفی عبداللهی نژاد 2021
  53. بررسی تاثیر نوع کالای موجود و پلتفرم شبکه اجتماعی بر روی خرده فروشی های آنلاین در ایران
    علیرضا باوفا 2021
  54. بررسی تاثیر تناسب تنظیمی بر توجه دیداری مصرف کننده به برچسب تغذیه و تصمیم خرید سالم با استفاده از تکنیک ردیاب چشم
    الناز جعفری 2021
  55. تاثیر تجربه برند و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تمایل به پرداخت (مورد مطالعه چرم درسا)
    مهتاب سادات محسنی 2021
  56. بررسی تاثیر انگیزه بر تمایل به شایعه پراکنی با توجه به متغیر تعدیل کننده نگرش نسبت به شایعه
    شریفه شمسی 2021
  57. بررسی تاثیر نحوه تفکر کلی نگر - جزءنگر ونحوه تفکر تحلیلی - شهودی بر توجه به برچسب های تغذیه ای به "روش تحقیق آزمایشگاهی"
    امیر قدیمی حرفهء 2021
  58. شناسایی فاکتورهای تأثیرگذار بر استراتژی های مذاکره (مورد مطالعه: شرکت های پیشگام در صنعت تجارت الکترونیک تهران)
    مرضیه ابن علی 2021
  59. بررسی فونت در تبلیغات : تاثیر گذارترین فونت های فارسی در پیام های ترفیعی تبلیغات چاپی
    علی پورمهدی 2021
  60. بررسی تاثیر انطباق پذیری قیمت، سازگاری و نوآوری صادراتی بر مزیت رقابتی با نقش تعدیل گری شدت رقابت (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی استان تهران)
    داود خطیبی 2020
  61. بررسی نقشه سفر مشتری در فروشگاه های الکترونیکی کتاب
    رقیه سبزعلیان 2020
  62. تحلیل میزان تغییرات بدهی های دولتی نسبت به پارامترهای اقتصاد کلان به کمک روش موجک متقاطع
    حسین گائینی 2020
  63. بررسی نقش وتاثیرجشنواره ها و رویدادهای موسیقی محلی برجذب گردشگران ورودی(موردمطالعه استان بوشهر)
    مصطفی مرزبان 2020
  64. هم آفرینی ارزش برند های ایرانی : بررسی تاثیر اشتراک گذاری اطلاعات تجاری در تجارت اجتماعی، حمایت اجتماعی و کیفیت رابطه در ایران
    حسین شیخ نظری کتولی 2020
  65. بررسی جایگاه هنرهای نمایشی در جذب گردشگران ورودی
    نسرین طاهرنژاد 2020
  66. بررسی تاثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک تجارت بر هویت شرکتی (مورد مطالعه : شعب بانک تجارت استان تهران)
    لیلا حسنی 2020
  67. بررسی نقش هم آفرینی ارزش بر عملکرد کسب و کار در اقتصاد اشتراکی
    سیدمحمدرضا احمدی 2020
  68. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر قصد ادامه خدمت گرفتن کاربران در سیستم دوچرخه اشتراکی
    یاسر منش 2020
  69. ارزش ادراكي مشتري از ويژگي هاي ساختمان سبز و تاثير آن بر تمايل خريد
    مارال نادرپورکوهی 2020
  70. بررسی تاثیر نمایش قیمت بر ادراک مصرف کنندگان از لوکس بودن
    سپیده باذلی 2020
  71. تاثیر حافظه سازمانی بر فرآیند خرید سازمانی در صنایع معدن، حمل و نقل و مواد شیمیایی
    فرشید یغمائی 2020
  72. بررسی تأثیر فعالیت برندهای لوکس در شبکه‌های اجتماعی روی سطوح تفسیر (مطالعه موردی: اینستاگرام)
    سیده زهرا حسینی 2020
  73. انتخاب الگوریتم مناسب داده کاوی به منظور پیش بینی لغو رزرو هتل با استفاده از تصمیم گیری چندشاخصه
    میثم طاهر 2020
  74. بررسی تاثیر مهارتهای ارتباطی و مشاوره بر خرید ناگهانی پیشنهاد شده
    محمد اورجی 2020
  75. بررسی تأثیر بازارگرایی، قابلیت شبکه سازی و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد بین المللی شرکتهای کوچک و متوسط ( مورد مطالعه: شرکتهای قطب صنعتی اصفهان)
    عادل قضاوی 2020
  76. بررسی تاثیر برند و ثبت جهانی آن بر صادرات خشکبار
    مسعود خطیبی 2020
  77. بررسی اثر قیمت در تصمیم‌گیری خریداران وسواسی ( اجباری )
    زیبا شهیدی 2020
  78. بررسی تاثیر شفافیت قیمتی بر ادراک از انصاف قیمتی و رضایت از خرید محصولات سبز (مطالعه ی موردی : لوازم آرایشی و بهداشتی ایوروشه در شهر تهران)
    مهسا کمالی دولت آبادی 2020
  79. شناسایی هم آفرینی کاربران بر ایجاد نوآوری گردشگری در ایران (مورد مطالعه : متن کاوی پایگاه تریپ ادوایزر)
    نعیمه صالحی دولابی 2020
  80. ارائه یک نظام درگیرسازی مخاطب محور برای هم آفرینی درشبکه اجتماعی
    بیتا آصفی 2020
  81. مطالعه و بررسي تصوير ذهني مشتريان بانك سامان از برند بانك سامان با به كارگيري مدل مولكول برند
    پانته ا فرد 2020
  82. بررسی یک مسابقه انبوه سپاری ایده آل از دیدگاه شرکت کنندگان آن
    سیدامیرحسین حسینی 2020
  83. بررسی اثر پیشبرد قیمتی بر ارائه نظرات آنلاین مشتریان در شبکه های اجتماعی در صنعت هتل داری
    تانیا دهقانی 2019
  84. بررسي تاثير ادراك از استقلال، شايستگي و ارتباط برند بر تعهد به هم آفريني و نيات رفتاري مشتريان
    محمد ندیمی 2019
  85. آسيب شناسي مديريت ميراث جهاني باغ هاي ايراني با رويكرد مشاركت محلي
    رضوان عظیمی کیا 2019
  86. عوامل موثر برجابجايي از برند خارجي به برند داخلي(مورد مطالعه كفش)
    کبری رهبری 2019
  87. ارزيابي مدل توسعه يافته رفتار مصرف كننده در زمينه جوامع برند مبتني بر رسانه هاي اجتماعي
    عرفان فرشچی 2019
  88. بررسي عوامل تعيين كننده بر حداكثر تخفيف قابل قبول
    میثم بیات تله جردی 2019
  89. اثر ترفيع قيمت بر خريد اجباري
    فرناز نوری 2019
  90. تاثير بخش بندي قيمتي بر اساس ويژگيهاي مشتري، ويژگيهاي محصول يا سبد محصول پويا بر روي انصاف قيمتي ادارك شده
    سیدپرهام شیخ الاسلامی 2019
  91. بررسي انگيزه ها و عناصر زمينه اي در خريد وسواسي
    نوشین ابراهیم زاده 2019
  92. بررسي تاثير فركانس نمايش تبليغات بنري آنلاين بر نگرش به برند : يك مطالعه آزمايشي
    یاسر اباسهلی 2019
  93. بررسي تاثير سر در گمي مصرف كنندگان بر وفاداري،اعتماد و رضايت مشتري
    مینا ربیعی 2019
  94. تاثير اعتماد به برند و هويت برند بر بشارت نام تجاري مشتريان محصولات خانگي در شهر تهران
    امیرپویا حاتمی 2019
  95. اثر تجربه برند بر تمايل به پرداخت بالاتر نقش ميانجي اعتبار و تمايز ادراك شده برند
    نوید قرینه 2019
  96. بررسي تاثير قيمت گذاري سبدي پويا بر ادراك از منصفانه بودن قيمت
    سوگل زینالی 2019
  97. بررسي تاثير ابعاد و ادراكات مسئوليت اجتماعي شركتي بر ادراك منصفانه بودن قيمت مصرف كنندگان در فروشگاه هاي زنجيره اي شهر تهران
    محیا علیزاده خالدی 2019
  98. بررسي چالش هاي خريد از وب سايت هاي خرده فروشي آنلاين و نياز به لمس كالا و ارتباط دو طرفه
    محمدحسین صیادیان 2019
  99. بررسي اثر عوامل موثر بر تعويض برند محلي و جهاني
    مریم مهدوی نژاد 2019
  100. بررسي رابطه رشد بنگاه با رشد توانمندي هاي فناوري در شركت هاي دانش بنيان توليدي در داخل كشور
    شهاب پرستاری فرکوش 2019
  101. توجه مصرف كننده به قيمت درشبكه هاي اجتماعي بااستفاده ازالگوهاي رديابي چشم(موردمطالعه:تبليغات آژانس هاي مسافرتي درايران)
    زینب محمدی 2019
  102. بررسي تاثير قابليت هاي سازماني بر عملكرد تجاري شركت هاي فعال رشدي و دانش بنيان پارك هاي علم و فناوري استان تهران
    محمدرضا ضرغامی 2019
  103. نقش تبليغات دهان به دهان الكترونيكي و قيمت مرجع داخلي در تمايل گردشگران براي پرداخت بابت محل اقامت مطالعه موردي هتل هاي شهر تهران
    پگاه نبی پور 2019
  104. بررسي عوامل موثربرتمايل به پرداخت گردشگران براي اكوكمپ ها
    هستی شادمانی 2019
  105. بررسي اثر درگيري مشتري بر ارائه ديدگاه در بازار آنلاين
    مهسا گودرزی علی اکبری 2019
  106. بررسي تاثير قابليت كمي سازي ارزش بر عملكرد شركت ها در بازارهاي صنعتي
    سیدجواد هاشمیان 2019
  107. ارائه مدل علّي تبيين عوامل كليدي موفقيت در فرآيند توسعه محصول جديد در بخش خدمات: مورد مطالعه شركت خدمات انفورماتيك ايران
    تینا پرچمدار 2019
  108. بررسي رابطه مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و وفاداري مشتريان در صنعت بيمه
    اشین باقراطونی 2019
  109. بررسي اثر قيمت واحد بر روي ابعاد تصوير قيمت فروشگاه و قصد خريد مشتريان در فروشگاه خرده فروشي
    سیدمحسن میری 2019
  110. بررسي تاثير زيبايي كالاها بر حساسيت قيمت مصرف كنندگان
    محبوبه شریفی 2019
  111. بررسي تاثير كميابي مقداري و زماني در استراتژي تخفيف بر قصد خريد
    هانیه فتحی ملکشاه 2019
  112. تاثير سايت هاي مقايسه قيمت بر تعويض برند
    ندا فریدونی زاده 2019
  113. بررسي تاثير رسانه هاي اجتماعي در تجربه توريسم
    هنگامه علی خانی 2019
  114. بررسي تاثير مالكيت برند (داخلي و خارجي) بر قصد خريد با ميانجي گري تفاوت هاي قيمتي و قوم گرايي مصرف كننده
    احسان هاشمی دهقی 2019
  115. استراتژي هاي مواجهه مصرف كننده بانارضايتي (مطالعه موردي شركتهاي هواپيمايي)
    پگاه پیمانی 2019
  116. بررسي اعتمادكاربران به تورهاي مجازي وتاثيرآن برقصدخريدتورهاي گردشگري(موردمطالعه آژانسهاي مسافرتي)
    سکینه شیرمردی 2019
  117. بررسي اثرهم آفريني ارزش برميزان رضايتمندي گردشگران ورودي شركت كننده درتورهاي غذاي ايران
    سعیده سلطانی 2019
  118. بررسي رابطه مديريت تجربه مشتري ونيات رفتاري مشتريان هتل(مطالعه موردي هتل پارسيان آزادي)
    ماندانا منتصرکوهساری 2019
  119. بررسي نقش تجارت اجتماعي بر تصميم‌گيري براي خريد با درنظرگرفتن تفاوت هاي نسلي
    محمدمهدی اقاربیع 2018
  120. بررسي تاثير ارزش هاي فردي بر درگيري ذهني مد با در نظر گرفتن تفاوت هاي نسلي
    اصغر عقیلی دهکردی 2018
  121. تاثير ابعاد رضايت از قيمت بر وفاداري مشتريان (مطالعه موردي: مجموعه هاي ورزشي)
    ارشیا طوسی 2018
  122. "تاثير مدل كسب و كار به اشتراك گذاري درآمد (Revenue share) بر درآمد و ريسك؛ صنعت مورد مطالعه مخابرات- موبايل"
    علیرضا شعبانعلی 2018
  123. استراتژي كاهش قيمت : تاثير ضمانت قيمت بر غيرمنصفانه بودن قيمت و ارزش برند
    ایمان صادقی 2018
  124. اندازه گيري حداكثر تخفيف قابل قبول كالاها در قصد خريد
    فاطمه رضاییان 2018
  125. بررسي تاثير كشور مبدا بر قيمت
    شادی مراتی 2018
  126. شناسايي باورهاي ذهني مديران در مورد قيمت گذاري
    شهریار پاوندی 2018
  127. تدوين الگوي بخش بندي بازار پلي پروپيلن ايران
    هادی شفیع 2018
  128. تاثير جهت گيري بين المللي بر بهبود عملكرد صادرات در شركت هاي صادر كننده مواد غذايي تهران
    پارسا بی پروا 2018
  129. بررسي رابطه و تاثير تصوير برند ، مسئوليت اجتماعي و تمايز بر ميل به پرداخت در يك قيمت بالاتر از محصول در صنعت طلا و جواهر
    بابک زرکش 2018
  130. بررسي تاثير تبليغات توصيه اي الكترونيكي(e-wom ) بر قصد تحصيل در موسسات آموزشي خصوصي در افغانستان
    خداداد موسوی 2018
  131. بررسي تأثير ارزشهاي تجملي و تجربيات بر عوامل رفتاري و تمايل به تبليغات دهان به دهان و پرداخت بيشتر مشتريان
    تندیس طباطبایی حسان 2018
  132. بررسي ارتباط بين آستانه تخفيف و ويژگي هاي فردي مشتريان
    طاهره کردکردستانی 2018
  133. بررسي تاثير آمادگي استراتژيك مديريت زيست محيطي بر رقابت پذيري شركت سايپا
    سپهر صالحی 2018
  134. بررسي عوامل موثر بر دستيابي شركت هاي بين المللي خدمات it به برند قدرتمند
    کیارش جهاندیده طهرانی 2018
  135. بررسي عوامل موثر بر دستيابي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور به برند قدرتمند
    حمیدرضا نوربخش 2018
  136. بررسي رابطه ميان رويكرد بازاريابي رابطه مند و وفاداري مشتريان در شركتهاي ارايه دهنده خدمات دسترسي به اينترنت
    سیدکامیاب راسخ قائم مقامی 2018
  137. بررسي امكان پذيري توسعه مفهوم بنگاه هاي زودبازده دانش بنيان در صنعت ict
    حاتم مومن پور 2018
  138. بررسي عوتمل موثر بر برند سازي براي شركت هاي ارائه دهنده خدمات تاسيسات ساختماني
    رویا نقیب زاده 2018
  139. طراحي مدل بهينه جانمايي شعب بانك مهر اقتصاد بوشهر با ااستفاده از GIS
    ابوالفضل دشتی 2018
  140. بررسي تاثير تاكتيك هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتري
    عباس مظفری 2018
  141. تاثير ويژگي هاي مر تبط با قيمت، احساسات و درك ارزش بر تمايل به خريد از فروشگاه هاي تخفيفي
    چهرزاد مفیدپور 2018
  142. تجزيه و تحليل كاربرد Big Data در فرآيند هاي بازاريابي
    شبنم جلالی 2018
  143. سنجش ميزان آمادگي مراكز درماني كشور براي پذيرش گردشگر سلامت در مقايسه با كشورهاي منطقه
    شهاب رنجبران 2018
  144. شناسايي پوياي هاي رقابتي در محصولات دانش بنيان آزمايشگاهي و ارائه برنامه مناسب پيشبرد فروش
    مهرنوش قیافه داودی 2018
  145. بررسي تاثير درجه سبز بودن مصرف كنندگان بر قصد خريد سبز با در نظر گرفتن نقش تعديل گري روشهاي ارائه قيمت
    نغمه سادات مهروز 2018
  146. شناسايي عوامل تعيين كننده موفقيت افراد در بازاريابي شبكه اي با استفاده از تحليل تمايز
    سمانه شایسته 2018
  147. تاثير تبليغات ناخوشايند بر رفتار اجتناب از تبليغات در محصولات ضد غفوني كننده بيمارستاني
    محمدصادق صراف زاده 2018
  148. شناسایی عوامل تعیین کننده موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای با استفاده از تحلیل تمایز
    سمانه شایسته 2018
  149. بررسي تاثير ريسك قيمت گذاري تاريخ انقضا بر روي وفاداري به برند و قصد خريد
    شیرین عبدالوند 2018
  150. شناسايي مدل بهينه قيمت گذاري با رويكرد حداكثر سازي سود و درآمد، مطالعه موردي: پتروشيمي لاله
    سیدایمان محدث 2018
  151. تاثير شكاف نسل ها بر انصاف قيمتي درك شده
    مهسا شیخ الاسلامی 2018
  152. مديريت ادراكات مشتري از قيمت با استفاده از تاكتيك هاي قيمت گذاري
    امیر بهدانی 2018
  153. ارزيابي تصوير مقصد بوسيله نگاشت شبكه تداعي هاي برند
    پریسا نظریان 2018
  154. ترسيم نقشه ي مفهومي برند دانشكده مديريت دانشگاه تهران
    معصومه دهقان 2018
  155. ارزيابي عوامل موثر بر جذب گردشگران بين المللي با استفاده از مدل جاذبه
    سیدمهدی طباطبائی 2018
  156. بررسي اثرات به كارگيري رويكرد بازاريابي پايدار بر وفاداري مصرف كنندگان
    ایمان حسنی 2018
  157. بررسي عوامل تاثير گذار بر تجربه مشتري در خرده فروشي ها(بررسي موردي فروشگاه اتكا)
    حسن فرهاد 2018
  158. بررسي تاثير ارزش ادراكي مصرف كننده برسبكهاي تصميم گيري خريد مصرف كنندگان نرم كننده لباس
    شهرزاد مهدوی 2018
  159. بررسي تاثيرات ترفيعات پولي و غير پولي بر قيمت مرجع ، وفاداري مشتريان و تصوير برند
    المیرا مظهری 2018
  160. بررسي تاثير تركيب اعضاي هيات مديره بر عملكرد مالي شركت (مورد مطالعه: هلدينگ نفت و گاز و پتروشيمي)
    کورش کمره 2018
  161. بررسي نقش بازاريابي سبزدرصنعت خدمات هتلداري.مطالعه موردي:مشتريان هتل هاي تهران بزرگ(هتلهاي 3و4و5 ستاره)
    شادی رحیمی بافرانی 2018
  162. ارائه مدلي براي بررسي تاثير قالبهاي ارائه تخفيف بر قصد خريد مصرف كنندگان
    مهسا قزلباش 2018
  163. بررسي مدل شخصيت هگزاكو بر ارزشهاي مادي گرايانه مصرف كننده با ميانجي گري سبك دلبستگي مضطرب
    سهیل پسران حاجی عباسی 2018
  164. بررسي وضعيت مزيت رقابتي ملي شمش فولادي توليد ايران
    عارفه ملائی 2018
  165. بررسي رابطه همخواني شخصيت مصرف كننده يا برند،هويت پذيري مصرف كننده از برند ونيات رفتاري پس از خريد
    حسین اسمعیلی 2018
  166. تحليل رابطه بين كيفيت و قيمت درك شده، رضايت مشتري و احساس نا اميدي و شادي در صنعت هتلداري
    پگاه قاسمیان 2018
  167. بررسي رابطه ميزان مسئوليت پذيري اجتماعي وعملكردهتل هاي 4و5ستاره تهران
    منوچهر میرزاپور 2018
  168. تعيين و اندازه گيري عوامل موثر بر رفتار مصرف كنندگان لوازم خانگي ساخت داخل كشور
    جواد شریعتمداری 2018
  169. بررسي تاثير بازاريابي ويروسي بر خريد اجباري و ارزش ويژه برند
    حامد بابائی 2018
  170. بررسي تاثيرتبليغات دهان به دهان الكترونيكي درانتخاب مقاصدگردشگري (مطالعه موردي شهرشيراز)
    سهیلا وکیلی 2018
  171. بررسي رابطه بنيا هاي بازاريابي رابطه مند با وفاداري مشتريان به تفكيك محصول در صنايع فلزي مستقر در شهرك شمس آباد
    رضوان زردشتی 2018
  172. بررسي ابعاد بازار يابي كار آفرينانه بربهبود انواع عملكرد كسب و كارهاي كوچك ومتوسط صنايع غذايي استان تهران
    ژاله بهادری کوسجی راد 2018
  173. بررسي رابطه بين تجربه سفرباانگيزه هاي سفرگردشگران خروجي ايراني موردمطالعه:گردشگران خروجي به كشورتركيه
    حمید طالبی 2018
  174. بررسي ابعاد تصوير قيمت و تاثير آن بر قصد خريد در بازارهاي سنتي و بازارهاي مدرن
    هدیه کراچی 2018
  175. بررسي رضايت قيمتي و تمايل به پرداخت بيمه گذاران بيمه درمان تكميلي (مطالعه موردي :شركت بيمه ايران)
    محمدجواد اشعری پور 2018
  176. بررسي تاثيرابعادپيشبردقيمتي برارزش ويژه برندآژانسهاي مسافرتي
    سعیده اسماعیلی 2018
  177. بررسي واولويت بندي عوامل موثر بر ترجيح مشتريان در انتخاب يك شركت بيمه با استفاده از رويكرد تحليل سلسله مراتبي
    مینا عطائی گرمی 2018
  178. بررسي و مطالعه تاثير تجربه برند بر وفاداري مصرف كننده با در نظر گرفته نقش شخصيت برند و رضايت مشتري (برند هاكو پيان)
    سمیه شمس حائری 2018
  179. تأثير مخارج تبليغاتي درك شده و پيشبرد قيمت بر ارزش ويژه برند مشتري¬محور (مورد مطالعه: شركت خدمات ارتباطي ايرانسل)
    نگاه شاپوری 2018
  180. بررسي تعيين كننده هاي استراتژي قيمت گذاري نفوذي و پرمايه براي محصولات جديد در صنعت مواد غذايي
    زهرا ساران 2018
  181. بررسي عوامل موثر در تصميم به خريد سهام توسط صندوق هاي سرمايه گذاري مشترك
    آرش بهنودی 2018
  182. ارزيابي تاثير رايحه محيطي بر ارزيابي و يادآوري برندهاي آشنا وناآشنا
    جواد شالچیان 2018
  183. تبيين مفهوم و ابعاد سازنده هويت سازماني با استفاده از ابزار فرا تركيب
    سیدعباس میرعنایت 2018
  184. بررسي ميزان موفقيت استراتژي هاي بازاريابي بانكهاي خصوصي ايران در دوران ركود اقتصادي
    محمدصادق هاشمی 2018
  185. شناسايي عوامل حياتي موفقيت پياده سازي تصميمات استراتژيك درصنعت برق براساس روش شناسي كيو
    شروین حسن پوریامچلو 2018
  186. بررسي تصوير ذهني گردشگران داخلي از شهر اصفهان
    نیلوفر طلای مینایی 2018
  187. بررسي اثر شخصيت بر رفتار خريد ناگهاني در تراكنش هاي خريد آن لاين
    نیلوفر نجاهی 2018
  188. بررسي تمايل به پرداخت مصرف كنندگان بابت آبميوه هاي ارگانيك در تهران
    افسانه جلالی علی ابادی 2018
  189. طراحي و تدوين برنامه راهبردي سازمان زيباسازي شهرداري مشهد
    امیرحسام بهروز 2018
  190. تبيين پد يده خريد ناگهاني پوشاك در ميان جوانان شهر تهران
    امیرحسین قادری عابد 2018
  191. بررسي نقش گروه هاي مرجع مجازي بر كاهش تاثيرقيمت در ادراك كيفيت
    زهرا حیدری فرد 2018
  192. ييش بيني ميزان فروش محصول جديد نان صنعتي نيمه پخت با استفاده از آزمون مفهوم (CONCet Testing)
    سعید عزیزی علویجه 2018
  193. اثر ابعاد رضايت قيمت روي وفاداري (مطالعه موردي: صنعت لبنيات ايران)
    ماندانا سینا 2018
  194. بررسي موانع درون سازماني وبرون سازماني صادرات سيمان كشور به كشورهاي خاورميانه
    سعید اکبریان تفاقی 2018
  195. بررسي ابعاد رضايت از قيمت (مطالعه موردي : صنعت هواپيمايي داخلي ايران)
    پدرام زرافشان 2018
  196. بررسي تاثير ويژگي هاي يك فروشگاه اينترنتي در افزايش قصد خريد بر خط مشتريان با استفاده از تكنيك تحليل متقارن
    مصطفی نصری 2018
  197. بررسي عوامل موثربرتمايل گردشگران به خريدآنلاين محصولات وخدمات گردشگري درايران
    امیرحسین سمیعی زفرقندی 2018
  198. رتبه بندي عوامل آميخته بازاريابي در تصميم خريد مصرف كنندگان چرم مصنوعي شهرستان تهران
    آناهیتا ملک پور 2018
  199. بررسي شاخصهاي مديريت بازاريابي مقصدبرتعديل فصلي بودن گردشگري بامطالعه ي موردي شهرلاهيجان
    آرمین رفعتی کوره کابیجاری 2018
  200. شناسايي و رتبه بندي ويژگي هاي اثرگذار وب سايت هاي گردشگري بر رفتار گردشگر در انتخاب مقاصد (مطالعه موردي وب سايت هاي گردشگري ايران از منظر گردشگران درون مرزي)
    رسول شهابی صورمان آبادی 2018
  201. بررسي تاثير عوامل كليدي موثر بر تمايل به تغيير برند آن بر فرايند تصميم خريد استفاده كنندگان تلفن همراه هوشمند
    مریم داودآبادی فراهانی 2018
  202. بررسي تمايل مصرف كنندگان به خريد كالاهاي تقلبي با برندهاي لوكس (مطالعه موردي: شهر تهران)
    ابوالفضل عابدی 2018
  203. شناسايي و الويت بندي عوامل موثر بر صادرات لوله چدن نشكن بر اساس مدل الماس ملي پورتر( مطالعه موردي : شركت هامون نايزه)
    محمد مقصودی 2018
  204. بررسي تاثير قيمت منصفانه، رضايت و وفاداري مشتري برپذيرش قيمت مطالعه موردي: خدمات تلفن همراه شركت ام . تي . ان . ايرانسل
    سیدوحید طباطبایی کلجاهی 2018
  205. بررسي اثر آميخته بازاريابي بر ارزش نام و نشان تجاري فروشگاههاي شهروند از ديدگاه مشتريان
    سمیه بوداقلی دیزجی 2018
  206. بررسي رابطه ميزان رعايت مسووليت اجتماعي و عملكرد شركت هاي پيمانكار در صنعت تجهيزات هيدرومكانيكال سد
    محمدرضا بدر 2018
  207. بررسي تاثير بازاريابي سبز بر قصد خريد لوازم آرايشي بانوان
    غزال فرجادی 2018
  208. شناسايي عوامل انگيزشي رانشي وكششي گردشگران چيني درسفربه ايران
    مینا شکوری 2018
  209. بررسي رابطه بين روشهاي مختلف پرداخت مفهوم درد پرداخت و تاثير آن بر تمايل به پرداخت در مصرف كننده
    احمدرضا ربانی مورخ 2018
  210. بررسي عوامل و پيامد هاي موثر بر قاچاق كالا
    بهناز صمیمی 2018
  211. چالش ها و موانع پياده سازي و اجراي برنامه 5 ساله در حوزه خدمات شهري و فضاي سبز شهرداري تهران
    مینو همتی 2018
  212. طراحي مدل قيمت گذاري پروژه هاي EPS- LUMP SUM
    محمدرضا ترکی جوشقان 2018
  213. تحليل و ارزيابي كارايي سيستم مديريت كيفيت سازماني در اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اردبيل
    حمیدرضا عبدی 2018
  214. ارزيابي كيفيت خدمات وسايط حمل و نقل عمومي (اتوبوس) از ديدگاه شهروندان تهراني
    ندا گلشن 2018
  215. شناسايي عوامل تعيين كننده مخارج تبليغات در صنايع ايران با استفاده از فن تحليل تمايزي
    سعید تاج دینی 2018
  216. بررسي تاثير ارزش ويژه برنددرگردشگري غذابرقصدسفرمجددگردشگران مطالعه موردي استان گيلان:شهررشت
    تمنا جاهد 2018
  217. بررسي ورتبه بندي عوامل موثربرموفقيت هتل هاي اردبيل
    هاجر رسولی جمادی 2018
  218. عوامل موثر بر رضايت زبان آموزان از كيفيت خدمات در موسسات آموزش زبان هاي خارجي
    آرش رأسی 2018
  219. بررسي عوامل موثر بر هويت سازي دانشجويان با برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه هاي دولتي شهر تهران)
    رضا فضلی صالحی 2018
  220. بررسي علل كاهش و راه كارهاي بازگرداندن سپرده هاي مشتريان بانك كشاورزي
    الهام سهرابی 2018
  221. عنوان ارزيابي اثربخشي تبليغات دولت در طرح هدفمند كردن يارانه ها بر ذهينيت افراد جامعه رهيافت بازاريابي اجتماعي
    رویا شهریان 2018
  222. بررسي تاثيرات سيستم هوش سازماني بر كسب و كار (مطالعه موردي : مركز انفورماتيك دانشگاه تهران)
    مهرناز صفاخواه 2018
  223. بررسي رابطه ميان نشانگرهاي بيروني محصول با ادراك مشتريان از ارزش مطالعه موردي: لپ تاپ
    سیدمهدی سیدین اردبیلی 2018
  224. شناسايي و رتبه بندي مشكلات و موانع صادرات تراكتور سازي ايران
    فرهنگ خلیلی 2018
  225. عوامل موثر بر انتخاب يك نوع نان صنعتي در تهران
    منوچهر نائیجی 2018
  226. بررسي ديدگاه هاي مشتريان در مورد دلايل عدم استفاده از خدمات بانكداري اينترنتي (مطالعه موردي :مشتريان بانك سپه در شهر تهران )
    نرگس ابوالحسنی خواجه 2018
  227. شناسايي و تعيين عوامل موفقيت در بازاريابي حفره اي در صنعت غذايي (مورد مطالعه: صنعت غذايي ماكاروني)
    سیده نگین شاه 2018
  228. رابطه بين سرمايه هاي فكري و عملكرد سازماني با در نظر گرفتن قابليت هاي مديريت دانش در شركت هاي حاضر در صنعت بيمه كشور
    لنا یاسینیان 2018
  229. بررسي عوامل بازدارنده و پيشران در مسير رشد و توسعه خوشه هاي صنعتي مطالعه موردي: خوشه نساجي استان يزد
    مهدیه معتمدی 2018
  230. تعيين عوامل موثر بر رضايت دانشجويان از اساتيد با استفاده از مدل كانو، مطالعه موردي: دانشكده مديريت دانشگاه تهران
    راضیه ادهم 2018
  231. بررسي ميزان تاثير نام و نشان تجاري در وفاداري مشتريان موسسات خدماتي آموزشي
    افسانه خراسانی 2018
  232. تاثير موفقيت انتقال تكنولوژي بر عملكرد سازماني تحقيق پيرامون صنايع غذائي ايران
    محسن سالمی 2018
  233. بررسي تفاوت نسل ها در فرايند تصميم گيري خريد (مطالعه خريد گوشي موبايل در بازار شهر تهران در بين 3 نسل a, b, c
    هدیه حافظی 2018
  234. بررسي عوامل تعيين كننده ارزش ويژه نام و نشان تجاري در صنعت كارگزاري بورس اوراق بهادار و تاثير آن بر تكرار خريد مشتريان( مطالعه موردي كارگزاري سيما بگون)
    حسن عیوض محمدلو 2018
  235. بررسي رابطه ميان ارزش ويزه برند مجموعه كافي شاپ هاي رئيس از ديدگاه مشتريان و ويژگي هاي جمعيت شناختي مشتريان در سطح شهر تهران
    اناهیتا قزلباش 2018
  236. شناسايي مشخصه هاي كيفيت كالاهاي با در گيري ذهني بالا و پايين از ديد خريداران (مطالعه موردي :لپ تاپ به عنوان محصول با در گيري ذهني بالا و آبميوه با درگيري ذهني پايين
    رقیه رضائی عرب 2018
  237. آزمون و تحليل رفتارتوده وار در بين سرمايه گذاران بورس اوراق بهادارتهران با استفاده از انحراف از ميانگين بازدهي وتاخير زماني (YMG)
    شاهین تقوائی 2018
  238. ارزيابي ارزش ويژه برنددرمقاصدگردشگري كويرايران(مطالعه موردي:مقايسه كويرشهدادكرمان وكويرمصراصفهان)
    سمانه اسکندری 2018
  239. نقش نمايشگاههاي بين المللي به عنوان بخشي از ارتباطات بازار يابي شركتها -روند كامل مشاركت در نمايشگاههاي بين المللي
    مریم نجفی 2018
  240. بررسي رابطه بين تصوير برند تصويربرندوتمايل به پرداخت صرفه قيمتي براي برندهاي غذايي (مطالعه موردي : شهروندان منطقه 6 شهر تهران)
    الهام مهدوی فرد 2018
  241. مقايسه برآوردتابع قيمت اتاق هتل هاي تهران به روش هدانيك وشبكه
    فاطمه حمصیان اتفاق 2018
  242. بررزسي رابطه بين ريسك اعتباري بانك ها و متغيرهاي اصلي اقتصاد كلان
    امیر کلانتری 2018
  243. بررسي تاثير هويت ملي بر ترجيح برندهاي داخلي به برندهاي وارداتي محصولات آرايشي- بهداشتي از سوي خريداران در تهران
    مسعود اسپندار 2018
  244. تدوين استراتژي هاي بازاريابي گروه شركتهاي ساختماني ايرانيان اطلس
    مهدی اشکانی 2018
  245. بررسي تأثير محيط فيزيكي بر خريد مجدد و سنجش ادراك مشتريان از كيفيت خدمات با استفاده از تبليغات شفاهي درصنعت بانكداري (مطالعه موردي: مشتريان بانك آينده شهر تهران)
    بهارک اهتمامی 2018
  246. تحليل استراتژيك امنيت بازرگاني دريايي در ايران به عنوان كريدور بازرگاني منطقه با استفاده از رويكرد سوات
    مهدی ساجدی سابق 2018
  247. شناسايي عوامل موثر بر توسعه كسب و كارهاي كوچك و خرد گردشگري (مطالعه موردي منطقه گردشگري زرتشتي يزد)
    رامتین شهرت زین آباد 2018
  248. تبيين عوامل موثر بر توسعه مزيت والديني (مادري) در شركت هاي مادر پروژه محور (كاربردي از مطالعه چند موردي Multiple Case Study )
    محمد کنعان 2018
  249. شناسايي و تحليل قابليت هاي موثر در كسب مزيت رقابتي كانال هاي توزيع مواد غذايي: مورد مطالعه شركت توزيع وپخش مانا
    مریم قلمکاری 2018
  250. تحليل راهبردي فني اقتصادي بهره برداري از فناوري هاي جلبك جهت توليد سوخت زيست توده در كشور
    محمد محمدی 2018
  251. شناسايي عوامل موثر در راستاي افزايش مشاركت شهروندان در حفظ محيط زيست شهري تهران
    علی میرشکار 2018
  252. بررسي اثر قيمت گذاري قطره اي بر روي فراخوان قيمت،ارزش درك شده ،رفتار مصرف كننده و درك انصاف قيمتي مصرف كننده
    ازاده رحمانی 2018
  253. بررسي رابطه بين برنامه هاي مديريت ارتباط با مشتري در زمان خريدو پس از خريد با كاستن عدم تجانس شناختي در كالاهاي تكنولوزيك خريداري شده
    سیدشاهین شریفی 2018
  254. اثر عوامل بيروني و بسته بندي بر ترجيجات مصرف كننده براي داروهاي بدون نسخه
    سیدحمید عباسی حسینی 2018
  255. بررسي ابعاد برند خدمات و تاثير آن در ايجاد ارزش براي مشتريان :با ديدگاه وفادارسازي مشتريان
    سمیرا قدیانی 2018
  256. بررسي عوامل موثر در قيمت آپارتمانهاي مسكوني شهر مشهد به روش هدانيك
    علیرضا باغبان فردوس 2018
  257. بررسي علل عدم موفقيت شركتهاي توليدي – تجاري ايران در دستيابي به نام و نشان (برند) قدرتمند
    مریم کلانترزاده 2018
  258. بررسي عوامل موثر بر صادرات سنگهاي تزييني و تدوين الگويي جهت توسعه صادرات آن
    فاطمه رضائی 2018
  259. طراحي مدل قيمت گذاري هدانيك خودروهاي تجاري
    حسین رستمی نژاد 2018
  260. بخش بندي بازارگوشي تلفن همراه بر مبناي خصوصيات رفتاري
    فرهنگ بوستانی 2018
  261. شناخت معيارهاي بانكها در مورد مسووليت اجتماعي بنگاه (corporate social responsibility) و مقايسه آنها با معيارهاي استاندارد 26000lso
    ندا رضوانی گیل کلایی 2018
  262. بررسي عوامل فردي موثر بر تصميم خريد به خريداران فرآورده هاي گوشتي
    احمد اخوان ارمکی 2018
  263. شناسايي دسته بندي موانع چالشها و ارائه راه كار براي راه اندازي معاملات نفت در بورس كالاي ايران
    احمد رضایی 2018
  264. عوامل تعيين كننده ارزش ويژه برند خدمات آموزشي جهاد دانشگاهي (مطالعه موردي، خدمات آموزشي جهاد دانشگاهي در استان هاي قزوين و البرز)
    محمد احمدی 2018
  265. تحليلي بر عوامل انگيزشي مؤثر بر انتخاب مراكز درماني ايران توسط گردشگران پزشكي نمونه مورد مطالعه (مراكز درماني شهر تهران)
    رضا عباسی 2018
  266. يكپارچه سازي استراتژي هاي تكنولوژي، محصول و بازار با استفاده از نقشه راه تكنولوژي، مورد مطالعه : مولدهاي همزمان برق و حرارت در مقياس خانگي (Micro CHP)
    وحید کهکشانی 2018
  267. شناسايي و الويت بندي عوامل كليدي موثر بر موفقيت عملكرد صادراتي مطالعه موردي :گروه صنعتي زرماكارون
    سحر قربانی 2018
  268. تحليل عوامل موثربرشكل گيري تصويرذهني گردشگران ورودي به ايران بااستفاده ازابزار تبليغات شفاهي الكترونيك
    مرضیه شاهی سوندی 2018
  269. بررسي نقش نشانه هاي بيروني كيفيت در شكل دهي تصوير برند و ايجاد ترجيح براي سيگارهاي ايراني
    مهدی غفوری پور 2018
  270. بررسي توانمندي ها و ضعف هاي بانك ملي ايران در صورت پيوستن كشور به سازمان تجارت جهاني از ديدگاه مديران با استفاده از مدل 7 اس مك كينزي
    یونس نصراللهی 2018
  271. بررسي نقش مراكز خريد بزرگ (shoppingmall) در تغيير رفتار خريد مردم تهران در خريد كالاهاي با در گيري پايين (مطالعه موردي :hyper market)
    پگاه حصاری 2018
  272. تاثير رعايت چهارچوب هاي اخلاقي بر درك قيمتي مصرف كننده
    اردلان اخلاقی پور 2018
  273. بررسي عامل موثربرانصاف قيمتي ادراك شده وپاسخ هاي رفتاري مشتريان درهتل هاي 4و5ستاره مشهد
    سعید زال 2018
  274. آسيب شناسي واگذاري فعاليت هاي تصدي گري شهرداري تهران به منظور ارائه راهبردهاي ارتقا مشاركت بخش خصوصي
    آناهیتا روکش 2018
  275. بررسي تاثير ويژگي هاي پيام و ويژگي هاي موقعيتي بر پذيرش تبليغات دهان به دهان در خريد برندهاي لوكس
    نوید نوین باهران 2018
  276. بررسي ترجيحات مشتريان موسسات آموزش عالي آزاد فعال در رشته هاي مديريت در شهر تهران از طريق تحليل متقارن
    مهدی الهی 2018
  277. بررسي ارتباط ارزش ويژه برند بر تصميم گيري و رفتار خريد مشتريان (مطالعه موردي : شعب بانك پاسارگاد استان هرمزگان)
    ایدا ایرانی 2018
  278. بررسي و اولويت بندي عوامل موثر بر جذب سپرده هاي بانكي مشتريان جديد در بانك سپه با تاكيد بر عناصر آميخته بازاريابي خدمات (مطالعه موردي شعب بانك سپه در شهر تهران)
    حمیدرضا خیری 2018
  279. بررسي ارزش خريد مصرف كننده بر رضايت و وفاداري در فروشگاه هاي خرده فروشي ( مطالعه موردي: فروشگاه زنجيره اي هايپر استار)
    محمود علیزاده 2018
  280. عنوان بررسي رابطه بين بازاريابي مستقيم (DIREET MARKETING) با رفتار مصرف كنندگان صنايع لوازم خانگي( مطالعه موردي :افراد مراجعه كننده به مراكز خريد منطقه يك شهر تهران)
    کیمیا کردرستمی 2018
  281. حساسيت مشتريان شركت راه آهن نسبت به قيمت (تعرفه)با استفاده از مدل Van Westen dop
    یوسفعلی ملکان 2018
  282. بررسي اثر شخصيت مشتريان با توجه به متغير ميانجي شخصيت برند برند(پيمايشي پيرامون شركت ايرانسل در سطح شهر تهران)
    سودابه فیاضی 2018
  283. تاثير آميخته بازاريابي(7P) بر روي تصميم خريد مشتريان از محصولات فرهنگي(كتاب) در شهر كتاب هاي تهران
    پگاه معینی 2018
  284. بررسي تاثيرعوامل موثربراجراي موفق رويدادهاي فرهنگي ازديدگاه گردشگران،موردمطالعه جشن سده
    سیده فروزنده فضلوی 2018
  285. مقايسه تاثير عوامل موقعيتي بر رفتار خريد زنان شاغل و خانه دار در خريد محصولات لوازم آرايشي در شهر تهران
    مژگان علی دوستی 2018
  286. بررسي نقش مشاركت جامعه محلي درتوسعه پايدارگردشگري:مطالعه موردي كلاردشت
    فرهاد طباطبایی 2018
  287. بررسي ارتباط بين تجربه خدمات و ارزش ويژه برند در صنعت بيمه (مطالعه موردي :شركت بيمه ما)
    امین پوربشاش 2018
  288. تاثير ترفيعي قيمتي برتمايل به پرداخت و ادراك مصرف كننده از برند(مطالعه موردي :مصرف كنندگان لوازم آرايشي و بهداشتي ماي و بايودرما)
    دینا حاجی زینلی بیوکی 2018
  289. بررسي عوامل موثر بر اعتماد مشتريان به سرمايه گذاري در صتدوق هاي سرمايه گذاري مشترك
    حسام ناصرعزیزی 2018
  290. تجزيه و تحليل پويايي هاي رقابتي با استفاده از رويكرد نقشه گروه هاي استراتژيك(مورد مطالعه صنعت مبلمان)
    حامد ابوتراب 2018
  291. شناسايي عوامل موثردرجذابيت واستفاده ازاپليكيشن هاي موبايلي درجذب گردشگران درخريدمحصولات گردشگري
    هنگامه قنواتی 2018
  292. بررسي تأثير ارزش ويژه برند بر تصوير برند. مورد مطالعه: مشتريان محصولات گروه صنايع غذايي شيرين عسل شهر تبريز
    اکبر فرضی مولان 2018
  293. بررسي تاثير خريد با كارتهاي خريد بانكي بر مصرف موادحوراكي ناسالم
    امیرهادی محمدی جزی 2018
  294. بررسي تاثير ارزش هاي فرهنگي و ارزشهاي خريد بر رفتار خريدتكانشي
    ریحانه موحد 2018
  295. بررسي كارآمدي بازي هاي تبليغاتي درجذب بازديدكنندگان (مطالعه موردي:وب سايت شكم سلام)
    مبین مظلومی جورکویه 2018
  296. مقايسه ادراك مشتريان از فروشگاههاي تخفيفي با برند داخلي و جهاني (مطالعه موردي : فروشگاههاي افق كوروش و هايپراستار)
    معصومه فردی 2018
  297. بررسي تاثير نظرات آنلاين مشتريان بر انتخاب نهايي كالا با استفاده از روش تجزيه و تحليل متقارن(conjoint analysis)
    نوشین معتمدی دهکردی 2018
  298. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر بكارگيري بانكداري الكترونيك در شعب بانك تجارت جمهوري اسلامي ايران
    آناهیتا محرابی 2018
  299. بررسي اثرات به كارگيري استراتژي بازاريابي سبز بر ارزش ويژه برند در صنايع غذايي
    صدف ملائی 2018
  300. تدوين نقشه گروه هاي استراتژيك در صنعت قطعات فلزي بدنه خودرو در ايران
    شهروز اعزازی 2018
  301. "بررسي تاثير گرايش هاي فرهنگي بر ادراك از قيمت مصرف كنندگان(مورد مطالعه تلفن همراه)"
    الهام جعفری 2018
  302. بررسي عوامل موثربرتابع تقاضاي مدت زمان اقامت درهتلهاي تبريز:رهيافت مدلهاي دوره اي
    فهیمه هاتف تبار 2018
  303. برسي تاثير بكار گيري فاكتورهاي زيست محيطي پايدار بر ميزان تمايل به پرداخت مصرف كنندگان در خريد محصولات سبز از شركت سايپا
    علی اصغر دوائی 2018
  304. بررسي تاثير ساده گرايي و سبك هاي مختلف زندگي بر نيات خريد برند لوكس (مطالعه صنعت پوشاك)
    پونه مظهری 2018
  305. بررسي عوامل موثر بر تاب آوري خوشه اي صنعتي در مواجهه با تحريم هاي اقتصادي، مطالعه موردي: خوشه تجهيزات بيمارستاني تهران
    آرین عظیمی 2018
  306. بررسي تأثير سن شناختي ،مادي گرايي ،همنوايي ونيازبه منحصر به فردي بر رفتار خريد اجتماعي مد در بازار پوشاك تهران
    مریم کریمی داویجانی 2018
  307. بررسي رابطه ابعاد رضايت از قيمت و تمايل به پرداخت بيمه گذاران بيمه بدنه اتومبيل مطالعه موردي: شركت بيمه كار آفرين
    معصومه نقیان 2018
  308. بررسي تاثيريادگيري رسمي، ويژگي هاي شخصيتي و ويژگي هاي محيط كار بر يادگيري غير رسمي (مورد مطالعه : پست بانك ايران)
    وجیهه السادات شجاعی 2018
  309. بررسي اثر پول برد درميان سرمايه گذاران حقيقي بورس اوراق بهادار تهران
    مصطفی قیافهء داودی 2018
  310. بررسي رفتار تغيير مشتري هاي بانك صادرات ايران تحت تاثير اهميت خدمات بانكي از ديد مشتري و پيشنهاد رقبا در زمينه خدمات مشابه و ميزان رضايت مشتري از خدمات
    امیر امین صبوری 2018
  311. تحليل استراتژيك برمامه مديريت پسماند هاي شهر تهران براساس روش زباله سوز و هاضم
    احمد بنوان 2018
  312. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر مزيت رقابتي صادرات خدمات فني – مهندسي ايران
    محبوبه نوروزی 2018
  313. شناسايي و رتبه بندي عوامل موفقيت در صادرات قطعات خودرو بر مبناي مدل رقابت ملي پورتر ( مطالعه موردي در صنعت ريخته گري چدن و فولاد)
    سیدعلی میرسعیدی 2018
  314. بررسي نقش اقدامات بازاريابي داخلي بر كيفيت خدمات سرمايه گذاري در مناطق آزاد تجاري – صنعتي
    سید محمود عبدی اسکوئی 2018
  315. بررسي رابطه بين عناصر آميخته بازاريابي (7P) و تصميم خريد مشتريان از سرويسهاي ارزش افزوده شركت همراه اول و سرويس GPRS( اينتر نت همراه)
    وحید جزینی 2018
  316. بررسي ادراك دانشجويان دانشگاه تهران از برند دانشگاه تهران
    مهدی باباصادقیان 2018
  317. عوامل تعيين كننده ارزش ويژه برنده لوازم يدكي خودرو در ميان گروه هاي مرجع (تعميمر كاران و فروشندگان لوازم يدكي)وارائه راهكارهايي در جهت ارتقا ارزش برند ايساكو
    هاله داودی 2018
  318. بررسي تاثير گرايش هاي استراتژيك سازمان بر سرمايه اجتماعي بيروني مديرمحور
    اکبر فرقانی بناب 2018
  319. بررسي نقش ريسك ادراك شده در قصد خريد محصولات در فروشگاه اينترنتي ديجي
    پوریا یعقوبی کوپایی 2018
  320. تاثير ابزارهاي پيشبرد قيمتي بر ارزش ويژه برند شركت بيمه سامان
    سارا پویانا 2018
  321. شناسایی عوامل موثربرانتخاب بین آژانس های مسافرتی واینترنت درتصمیم گیری سفرمسافران
    مرتضی سلیمانی نژاد 2018
  322. خلق ارزش براي گرايش مردم به مصرف كالاهاي داخلي (مطالعه پوشاك در شهر تهران)
    کبری لوایی یانسی 2018
  323. عوامل موثر بر رفتار اجتناب از تبليغات در صنعت پوشاك ايران
    شاداب شادمان 2018
  324. اثر چارچوب قيمت بر ادراك مصرف كنندگان از قيمت گذاري پويا
    مرجان آسیائی 2018
  325. تأثير كيفيت خدمات الكترونيكي بر رضايت مشتريان آنلاين و نتايج مالي در بانك قوامين
    جابر جعفرنژاد 2018
  326. تاثير قيمتهاي پايين و تخفيف، بر ادراك مصرف كننده از كيفيت برند
    محمدهادی مرادی هرندی 2018